Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Pepijn van Erp 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede service!

De updates van je bestelling worden heel fijn in een mailtje naar je gestuurd.
Het product dat ik besteld heb is super en ik heb voor deze shop gekozen omdat het lekker goedkoop was ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Twit 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede service.

Eerste keer bestelling geplaatst bij televisiewinkel. Binnen 24 uur antwoord op vraag. Goede en snelle levering en service.

Koper Philips tv 28-12-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en snel

Goede prijzen. Goede service. De refund actie van Philips mag in de communicatie naar de klant toe wel wat scherper. Wij moesten er nu zelf achteraan bellen met televisiewinkel. December 2017.

Ingrid 28-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Kerstavond een televisie besteld. Na de kerstdagen meteen geleverd. Nog contact gehad met de klantenservice over cashbackactie. Goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Al met al zeer tevreden.

Egeler 28-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super bekwaam personeel, erg vriendelijk

Overzichtelijk, fijne bekwame medewerkers, we hebben nu 2 keer daar onze televisie gekocht en gaan volgende keer zeker weer terug

Cees 28-12-2017 In de winkel gekocht

Top advies!

Ben naar de winkel gereden voor persoonlijk advies en heb top advies gekregen. Geen enkele keer de indruk gehad dat men mij perse de duurste tv wilde verkopen!

Ps: dit is de tweede tv bij televisiewinkel.nl

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Liesbeth 28-12-2017 In de winkel gekocht

Super advies en een nog betere prijs

Super goed advies ontvangen bij het maken van een keuze voor een nieuwe TV. En met een geweldige actie had de TV ook nog een leuk prijsje.

Marissa 28-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige aanbieding

Wij waren niet op zoek naar een nieuwe televisie. Maar door de leuke aanbieding hebben wij toch een nieuwe televisie aangeschaft! Top service! Ook heel fijn om zelf te kunnen bepalen wanneer het geleverd kan worden! Leuke aanbiedingen en waar voor je geld! Wij zijn zeer tevreden ( al meedere malen spullen aangeschaft via deze winkel!)

van dijk 28-12-2017 Via de website gekocht

geweldig snel vriendelijk

geweldig goed te vinden goede site bezorgers vriendelijk een egte aanrader en ja ik heb jullie ok by vrienden aangeraden en ok hun hebben via jullie site wat besteld mooi tog

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joke. 28-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ondanks de feestdagen een snelle levering. Toen ik een vraag had over de verzending van mijn aankoop stelde ik deze via een mail aan de klantenservice en ik krijg bijna direct antwoord. Super.
Het product dat ik gekocht heb is daarnaast ook nog eens van een prima kwaliteit tegen een super scherpe prijs. Volgende keer kijk ik weer eerst hier alvorens ik een aankoop doe.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rene 28-12-2017 In de winkel gekocht

Dhr.

Ik heb de sonos play5 en connect aangeschaft nadat bij een officiële dealer van sonos elders mij verteld was dat wat ik wilde niet kon. Bij TV-winkel in de show-room uitgebreid met verkoper gesproken en ik kreeg de verzekering dat als het niet werkte ik de spullen kon inleveren.
En het werkt, goede service!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Annelise 27-12-2017 In de winkel gekocht

Top zaak !

Ik vind de website zeer duidelijk en uitgebeid.
Personeel erg vriendelijk en duidelijk in uitleg.
Goede parkeer gekegenheid bij de winkel kortom ik ben een tevreden klant die deze winkel als zeer prettig heb ervaren.

Van de Mheen 27-12-2017 In de winkel gekocht

Mooi aanbod, goed advies

Wij zijn in de winkel geweest voor de aankoop van onze tv. Super geholpen, veel kennis en vriendelijk personeel. Erg tevreden met onze TV en televisiewinkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 27-12-2017 In de winkel gekocht

Super goed aankoop advies

We waren thuis op internet aan het speuren geweest naar een nieuwe tv . Wordt het 55 of 49, QLED of OLED of toch gewoon ultra HD , 4K.
Door het super goede advies van de verkoper hebben wij een weloverwogen beslissing kunnen nemen. En ook nog twee gratis vliegtickets cadeau, Mvg Frank

Rudolf 27-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldig advies

Wij twijfelden om naar de winkel te gaan zonder eigenlijk redenen daarvoor te hebben. Gelukkig zijn we wel gegaan. Goed/eerlijk advies, geen verkoper die staat te pushen, gewoon andwoorden geven op de vragen en verder zoals gezegd een goed advies. We zijn met een goedkope TV weggegaan en zijn zeer tevreden!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

peter treffers 27-12-2017 Via de website gekocht

top service !

na problemen met andere aanbieders . via televisie winkel .nl alsnog op tijd mijn kerstkado voor mijn ouders ontvangen. top service en komen hun afspraken na .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Iconas 27-12-2017 Via de website gekocht

puike levering

Na even zoeken bij deze shop terecht gekomen en was makkelijk te bestellen. En puike levering, ondanks de kerstdrukte.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

william 27-12-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!!

top service! schappelijke prijs en supersnelle levering. in het weekend vd kerst besteld en 27-12 al geleverd!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BizStay The Hague 27-12-2017 Via de website gekocht

Zoveelste bestelling gedaan en wederom in één woord: GOED!

Als professionele organisatie in de markt van verhuur van vakantieappartementen, maak ik al jaren gebruik van de diensten van Televisiewinkel.nl. Hoewel ik, ter vergelijking, ook wel eens bij andere aanbieders kijk, is de combinatie van een goede prijsstelling, beschikbaarheid van producten, snelle levering en gebruiksvriendelijkheid van de website, telkens weer voldoende reden om voor Televisiewinkel.nl te kiezen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Charles 27-12-2017 In de winkel gekocht
zeewolde

Goede service en professioneel.

Ben ze tegen gekomen op internet en heb daar gezocht naar een tv die ik wou. Vervolgens langs de winkel gegaan en aangegeven wat ik wou. Binnen een kwartier stond ik buiten met de tv die ik wou en ze hebben hem ook nog in de auto geladen voor mij.

Kortom top zeker aan te raden.

Tv werkt naar toebehoren trouwens.

Laura 27-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering en zeer goede service

Ik heb een tv besteld bij televisiewinkel.nl en ik kreeg gelijk een email met een bevestiging en daarin ook informatie over wanneer ik de televisie zou ontvangen. In de mail tevens de factuur en het garantiebewijs. Op de dag van ontvangst opnieuw een email met daarin een track en trace code. keurig op tijd geleverd. zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees Vos 27-12-2017 Via de website gekocht

Goed, maar zeker niet foutloos

Een beoordeling krijgt pas waarde als er iets fout gaat. Dan kan je de kwaliteit van service pas echt meten. Mijn order was op basis van een voor mij op een onderdeel belangrijke productspecificatie gedaan. Die bleek fout te zijn en dus kreeg ik een fout product. Na melding hiervan binnen een dag een reactie: erkenning van de fout en een aanbod voor levering van het goede product tegen dezelfde aantrekkelijke prijs. Na gevraagd te hebben naar de levertijd akkoord gegaan met voorstel. Na verstrijken van levertijd geïnformeerd naar stand van zaken. Een snelle maar routineuze, nietszeggende reactie riep ergernis bij mij op. Deze geuit en ik kreeg vervolgens wel accurate info. Bij binnenkomst van product bij webwinkel kreeg ik de vraag om het verkeerde product eerst terug te sturen. Dat was al 14 dagen eerder gebeurd. Na melding daarvan snelle levering. Kortom er valt nog wel wat te verbeteren, maar het bedrijf deugt en de servicemedewerkers deugen eveneens.

De Groot 27-12-2017 In de winkel gekocht
Baricum

Prima service en uitleg

Goed ingerichte winkel met voldoende personeel om iedereen snel te helpen. Personeel is vriendelijk en goed op de hoogte van de producten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik V. 27-12-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld!

Snelle levering en je wordt prima geïnformeerd. Vrijdags besteld via een andere aanbieder. Toch de volgende dag al netjes bezorgd.

Js.Sabaratnam 27-12-2017 Via de website gekocht

Goede serviece

Goed koop, beste kwaliteit, snel levering, contact makelijker, goede communicatietie, aardige menssen,

Guy Gilissen 26-12-2017 Via de website gekocht

Beter kan gewoon niet

Zeer snelle levering, zelf ondanks de feestdagen. Donderdag avond besteld, zaterdag geleverd. Je krijgt precies dat wat je besteld hebt, zonder veel poespas. Super kwaliteit tegen een betaalbare prijs.

Amal 26-12-2017 Via de website gekocht

Top Service

Tv via de website besteld en de volgende dag had ik hem al vroeg in de middag thuis. Goed verpakt, en makkelijk in gebruik. Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.van Ree 26-12-2017 Via de website gekocht

Service was geweldig

Ze hebben alles in het werk gesteld ,om in deze drukken dagen de tv voor de kerst te leveren. Graag wel ik deze mensen die hier voor gezorgd hebben hiervoor bedanken.

Fred B 26-12-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Opnieuw heb ik in verband met de scherpe prijsstelling mijn keuze laten vallen op "DE TELEVISIEWINKEL"
Bij binnenkomst werd ik op een prettige wijze welkom geheten, mij werd de vrijheid gegeven om gelijk vragen te stellen of rustig op eigen gelegenheid de in de winkel uitgestalde producten te onderzoeken.
Omdat ik al enig vooronderzoek had gedaan, wist ik welke TV mijn voorkeur genoot en de deal was dan ook zeer snel gemaakt.
Op een prettige wijze werd ik gewezen op eventueel benodigde accessoires en werd op mijn vragen een duidelijk antwoord gegeven.
Kortom: Een TOP WINKEL met goed opgeleid personeel, ik vind dit een aanrader

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald 26-12-2017 Via de website gekocht

Geen betere

Ik heb nu een aantal keer artikelen besteld, elke keer alles tot in de puntjes geregeld . Eigenlijk geen minpunten te noemen

ArjanR 26-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snelle hulp en goede uileg

Eerder hebben we bij deze winkel al andere artikelen gekocht zoals een espressomachine. Mede door de ervaring met uitleg over deze machine en de keuzehulp in de winkel of de machine die wij op het oog hadden ook bij ons paste zijn we nu weer naar deze winkel gegaan voor de (uitleg) aankoop van een nieuwe televisie.
Ook deze keer, ondanks de drukte, vlot geholpen door een medewerker die ons veel kon uitleggen over onze keuze en ons goed kon helpen met vergelijken.
Daarnaast keurig geholpen met de actievoorwaarden en het grote pakket voor ons naar de auto gebracht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alex huibers 26-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon geweldig

22 december een lg smart tv besteld, volgende dag 23 december geleverd, online besteld, gemakkelijke website en een goede prijs, zeer de moeite waard

Martin van der Poel 26-12-2017 In de winkel gekocht

Service en prijs TOP

Omdat de landelijke bekende electronica winkels de tv die ik wilde niet op voorraad hadden en ik niet wilde wachten op een nieuwe tv omdat mijn tv kapot was, kwam ik toevallig via internet bij televisiewinkel terecht. Hier hadden zij mijn tv wel op voorraad zelfs tegen een veel betere prijs. In de winkel is een ruim aanbod en een prettige sfeer waar ze de tijd voor je nemen inclusief koffie als gewenst. Personeel brengt tv helemaal naar je auto. Zelfs voor de zelfde prijs ga ik dus de volgende keer weer naar Televisiewinkel...

Jan 26-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte service en snelle levering

Vooraf vragen gesteld en perfecte antwoorden daarna besteld en supersnel in huis.
precies zoals ik het wil

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marion 26-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geslaagd! Mooie televisie gekocht!

Eigenlijk in een opwelling naar de winkel gegaan omdat ik in de buurt was. Heb wel voor die tijd online op de site gekeken. Prettige winkel. Werd meteen aangesproken wat voor soort televisie we zochten. Uiteindelijk mooie 43" tv gevonden. Ik ging voor een tv voor de eetkamer maar uiteindelijk werd het een tv voor de woonkamer en werd die van de woonkamer doorgeschoven naar de eetkamer :-) . Ik heb hier een tevreden man, zoon en dochter die blij zijn met Ultra HD beeld en Netflix knop op afstandbediening :-) ! Fijn ook dat iemand meeliep naar de auto om de tv in de auto te zetten.

Lagerwaard 26-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Binnen 1 dag (voor de kerstdagen) had ik m’n bestelling binnen. Super service en snel! Ik zal zeker nog een keer bij jullie iets bestellen.

Gaby 26-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Neme snel de telefoon op en hebben gelijk overzicht in de voorraad. En na het kopen van de tv leggen ze hem ook nog in de auto voor je!
Enige nadeel was lang wachten in de winkel maar weekend voor kerst was het overal erg druk.

Michel 26-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Top service, en verstand van wat ze verkopen!

Erg klantvriendelijk, en veel verstand van zaken! Alles was op en top en snel geregeld! En uiteraard een super mooie winkel waar iedereen netjes geholpen word.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roald en Maxine 26-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Duidelijk en goedkoop, website zeer makkelijk te vinden wat je zoekt.
Service is correct en snel ook telefonisch snel geholpen.
Echt een aanrader zeker de moeite waard.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lg 65 inh 630v und 4k 25-12-2017 In de winkel gekocht

Service geweldig

De tv die we gekocht hadden was thuis toch niet zo geweldig, gemaild en terug gebracht en binnen 2 dagen geld retour

Bas 25-12-2017 Via de website gekocht

Klantgericht met hoofdletter

In de aanloop van de bestelling aanvullende vragen gesteld over product, levering, garantie en betaling. Via de chat (Kim) alle antwoorden snel ontvangen. Uitstekende service wat doorslaggevend was in beslissing. Na de chat sessies de gehele communicatie via een e-mail bericht ontvangen. Klantgericht met een hoofdletter! Uitstekend, men heeft het proces goed onder controle.

Johannes de Vries 25-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering!

Wij vinden deze winkel helemaal geweldig. Vrij kort voor Kerst bestelden wij een mooi groot tv scherm voor onze zoon die met Kerst jarig is. Voor bij zijn nieuwe PS4 die hij zelf wilde kopen van zijn spaargeld en verjaardagsgeld van voorgaande jaren. Het kleine scherm dat er stond was doorgesluisd naar zijn jongere broertje, vandaar. De volgende dag al in huis, keurig verpakt en snel geleverd! fantastisch, wij blij, zoon blij!!

Jasper 25-12-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Op zoek naar een 32 inch tv. De meeste mediawinkels verkopen alleen een zilveren variant van het type wat ik wilde, terwijl ik op zoek was naar een zwarte. Vorige week de Samsung UE32M5520 in de winkel gehaald. Prima service en prijs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

S. Ruwaard 24-12-2017 Via de website gekocht

Top zaak

Jou probleem wordt door hun opgelost! Leuk en schappelijk personeel dus de Televisiewinkel is een echte aanrader.

venema 24-12-2017 In de winkel gekocht

zeer goede service

gewoon goede service ook de chat voor vragen is fijn en goed.aanrader ook afterpay vind ik goed eerst product dan betalen prima

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik 24-12-2017 In de winkel gekocht

Eerlijk advies

Tv gezien op de website en deze willen bestellen. Toch maar even kijken in de winkel. Hier advies gekregen en een tv welke beter bij ons past. Per saldo nog 300 euro goedkoper ook. Super advies, super eerlijk en geweldig tevreden.

Maria van den Berg 24-12-2017 Via de website gekocht

super goede service en vriendelijke medewerkster kim

We hadden via bol.com een tv besteld die ook netjes geleverd werd maar beschadigd.Ik nam contact op met de klantenservice van de televisie winkel en echt binnen tien minuten hadden ze al een nieuwe order geplaats voor het sturen van een nieuwe tv en het ophalen van de andere tv.Dus kan niet anders zeggen dan dat de service van deze zaak geweldig is en kim was zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel kuyf 24-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede service en vooral een goede prijs de tweede tv die ik er gekocht heb en de volgende koop ik er weer

Erwinlely 24-12-2017 Via de website gekocht

De media zaak voor kleine beurs met grote kwaliteit

In de winkel kunnen ze geen tv reserveren na vraag en antwoord, maar d.m.v afterpay heb ik toch de tv in de weekend knaller kunnen kopen en later thuis laten bezorgen. Makkelijke montage en een super kerst cadeau met een groot beeld en kijk comfort. Indien gewenst zal ik van dezelfde mogelijkheid gebruik maken. Aanbevolen voor diverse aankopen en snel kontakt met de klantenservice met duidelijk antwoord.
Prettige feestdagen en tot in 2018

Ben 23-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service

personeel is vriendelijk en geeft goede uitleg , winkel is overzichtelijk .
Wordt snel geholpen maar niet opdringerig.