Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

edijk71 30-05-2014

Alles was duidelijk en overzichtelijk. De koopprocedure verklaarde zichzelf.

Ik verwachtte een e-mail over de verzending en bezorging maar ik kreeg die niet. De levering an sich ging vlot en volgens de informatie op de site.

Assortiment
Ik kon vinden wat ik zocht maar ik heb geen beeld hoe dit assortiment zich verhoudt tot alle beschikbare producten.

Aanbeveling
Ik doe eigenlijk nooit aanbevelingen maar ik zal Plasma-discounter in ieder geval niet afraden.

Extra toelichting
Wij hadden ook al goede ervaringen met de collega-winkels van Plasma-discounter.nl. Toen bleek dat hier een goed product voor een scherpe prijs te vinden was, was de keuze voor deze webshop niet moeilijk.

bobbie4 30-05-2014

Hessel1992 30-05-2014

Extra toelichting
Heb de tv 's avonds besteld en die stond de volgende middag al direct op de stoep. Goede aanbieding, snelle levering en voldoende informatie op de site om als leek een onderbouwde keuze te kunnen maken. Alleen de bezorger was wat kortaf en hielp ook niet met het naar boven sjouwen van de tv maar voor de rest erg tevreden!

m.schoots 30-05-2014 Via de website gekocht

Infinity88 30-05-2014

De website is duidelijk en overzichtelijk. Bij elk produkt staat een filmpje met duidelijke uitleg over het produkt. Zo kan je heel gemakkelijk produkten vergelijken en begrijp je de moeilijke termen veel beter.

Er wordt snel op email gereageerd met duidelijke antwoorden.
In de winkel zelf wordt ook de tijd voor je genomen en alle vragen worden naar wens beantwoord.

Assortiment
De tv toestellen die wij op het oog hadden hebben ze. Dat maakt het vergelijken veel gemakkelijker en de keuze welke winkel je hem koopt is gelijk beslist.
We hebben ze spelend kunnen zien.

Aanbeveling
We hebben al aan een aantal vrienden de website doorgegeven. Goeie prijs en deskundig personeel.

Extra toelichting
Eigenlijk heb ik alles al verteld. Gewoon een super goede winkel. 5 jaar geleden hier een Philips tv gekocht en nu een Samsung. De rit van 120 km was het dubbel en dwars waard. We konden ook gemakkelijk bestellen, gratis verzenden. Maar wij wilden verschillende modellen spelend zien. Bij een paar andere grote winkels geweest, maar die hadden ze niet op voorraad.

Jor3s 30-05-2014

Bestelproces via de website is duidelijk. Een kind kan de was doen.

Televisie werd door personeel netjes de auto ingetild. Top want dat was zelf niet te doen.

Assortiment
Ik ben blij dat ik nog een heel goed plasmascherm van Panasonic bij jullie ben tegengekomen voor een heel zacht prijsje !

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen. Hou de acties goed in de gaten en je loopt met een schitterende deal de deur uit.
Service is top, personeel vriendelijk en correct. Eerlijke informatievoorziening zodat je weet waar je aan toe bent.
Dit is mijn tweede plasmascherm die ik hier gekocht heb.

Christiaan Trox 30-05-2014 Via de website gekocht

Eenvoud van het doen van de bestelling.

Na betaling met creditcard toch het toestel dezelfde dag op kunnen halen, WOW!!!!

Assortiment
Je vindt er eigenlijk alle soorten en maten

Aanbeveling
Dit kan niet anders met deze uitkomsten

Extra toelichting
Ik blijf iedere keer terugkomen, daar kunnen jullie zeker van zijn!

Arjan plieger 30-05-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke en duidelijke website. De product filmpjes met uitleg zijn zeer handig en een absolute meerwaarde bij advies voor aankoop van een product

Toen ik een vraag had gesteld via de email over de status van de bestelling kreeg ik direct antwoord

Assortiment
Vrijwel alles is te krijgen en alles is heel snel leverbaar

Roman21 30-05-2014

werd snel geholpen en het is makkelijk te vinden

Genoeg keuze

Aanbeveling
ik zou het zeker aan iemand aanbevelen

Werd goed en snel geholpen ben in totaal maar 10 minuten in de winkel geweest

Dj49 30-05-2014 Via de website gekocht

bestellen is heel eenvoudig en de filmpjes geven duidelijke uitleg

de helpdesk denkt echt met je mee om een juiste oplossing voor je te vinden

Assortiment
ruim assortiment, jammer dat sommige dingen zo snel uitverkocht zijn

Aanbeveling
deze webwinkel zou ik zeker aanbevelen, dit is inmiddels de 2e LG TV die ik hier gekocht heb, in de toekomst heb ik een wasmachine nodig, dan weet ik wel waar ik ga bestellen

Extra toelichting
Prima webwinkel, met aantrekkelijke prijzen, goed vergelijken, en soms even doorvragen als je nog ergens mee zit, dn krijg je vlot en deskundig advies. Kortom heel prettig allemaal en supersnelle levering.

zelda62 30-05-2014

effe klikken en besteld

op de dag dat was aangegeven bezorgd

Assortiment
wat ik zocht was er, en toevallig ook nog een weekend knaller

Aanbeveling
alles verliep prima, bestellen en bezorgen

Extra toelichting
zoals gezegd, bestellen ging makkelijk en de bezorging was op tijd.

Daan45 29-05-2014

Het zoeken van de juiste tv is erg makkelijk op de website door veel zoektermen kan je altijd een tv vinden die aansluit bij jou eisen

Bij aankomst werd ik vrij snel geholpen wat uiteraard erg prettig is. Daarnaast werd er nog informatie gegeven over eventueel bijbehorende muurtegels en schoonmaak artikelen voor jou tv.

Assortiment
Het aanbod op de site is enorm het enige nadeel is dat je niet alle tv's kan bekijken in de show room. Verder zijn alle benodigdheden om een optimaal beeld uit je tv te halen aanwezig.

Aanbeveling
Ruime keus tv's alle merken en maten. Goed bereikbaar, klantvriendelijk en zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting
Ik ben zeer blij met het onlangs aangeschafte product van plasma discounter. Het betreft een 50 inch Panasonic smart viera van alle gemakken voorzien en voor een uitstekende prijs. Via de telefoon was het mogelijk om de gewenste televisie te reserveren vervolgens na mijn werk opgehaald. Al om al een goede investering via een uitstekend bedrijf.

Naam 133 29-05-2014

Je rijd er zo naar toe

Vriendelijk en goed geholpen door medewerker.

Ruime keuze

Goede prijs kwaliteit verhouding

JRN85 29-05-2014

Sattervp 29-05-2014

Extra toelichting
Prima service 17:55 binnen nog even televisie kopen ;)

Hend Hend 29-05-2014

Geen wachttijd bij het afhalen door de TV van te voren te reserveren.

Prima service door duidelijke antwoorden op de paar vragen die we nog hadden met de aankoop van onze LED tv.

Assortiment
Keuze uit de meeste merken en typen tv's

Aanbeveling
Het is onze 2e tv die we hier nu aanschaffen en dit geeft wel aan wat ons vertrouwen in deze winkel is.

Extra toelichting
Ruime winkel met voldoende parkeerruimte voor de deur, veel showroom ruimten en voldoende- en kundig personeel.

Jeff1971 29-05-2014

Duidelijke overzichtelijke website makkelijk met paypal betalen.

Super snel geleverd.

Assortiment
Alle merken scherp geprijsd.

Aanbeveling
Groot aanbod zeer goed gesprijsd zeer snel geleverd

Gime 29-05-2014

Site is goed en duidelijk
Klantvriendelijk

Duidelijk en met de juiste informatie
Alles volgens afspraak

Assortiment
Ruime keuze met duidelijke informatie

Zeer goede ervaring
Zeker aan te bevelen!!

Extra toelichting
Klanteninformatie en service helemaal top!

Rene Tiemens 29-05-2014

Door een ruim assortiment is het gemakkelijk om de juiste aankoop voor je te selecteren, ook de specificaties zijn breed uit om zo je keuze nog makkelijker te maken. Online aanklikken en de volgende dag aan de wand klikken. Helemaal top.

Na de bestelling wordt je direct op de hoogte gesteld van je aankoop. De snelle levering maakt het makkelijk en ook het track en trace systeem. Je weet waar je aan toe bent.Daar kunben menige webshops nog een hoop van leren.

Assortiment
Zeer ruim en genoeg keus, de top 10 is een leuke leidraad voor jezelf.

Aanbeveling
Is een hoog geralateerde webshop en zeker een bekende, zoals Coronel racet zo snel levert hij ook de spullen. Man van kennis en duidelijk. Ook niet te vergeten de video uitleg die zeer handig is. Helemaal tevreden.Ga zo door.

Extra toelichting
Via een collega heb ik deze tip gekregen om mijn tv bij plasma discounter aan te schaffen, ik ben verbaasd over de organisatie die Coronel heeft neergezet. Groot assortiment en veel informatie over de producten. Na de bestelling is je levering goed te volgen via het track en trace systeem. Zelf de bezorger was keurig op tijd. Nu genieten maar van onze aankoop. Een webshop en winkel die waar maakt wat hij beloofd en dat in deze tijd. Keurig geen andere woorden voor.

S. Boon 29-05-2014 Via de website gekocht

Het bestelproces was snel en makkelijk. Ook fijn was dat je niet verplicht een account hoefde aan te maken.
Betaald via iDeal: gratis en snel.

Ik werd netjes op de hoogte gehouden van het bestel-/bezorgproces via e-mails.
De tv was binnen een dag in huis, heel fijn.

Assortiment
Veel keus en lage prijzen.

Aanbeveling
Ik zie geen enkele reden om deze winkel niet aan te raden aan anderen die op zoek zijn naar een nieuwe tv.

Extra toelichting
Ik kwam via een vergelijkingsite op plasma-disacount.nl. Zij waren op die site bij veel producten de goedkoopste aanbieder en hadden ook een hoge beoordeling van andere klanten. Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn: top-winkel!

Fenna G. 29-05-2014

Extra toelichting
Snelle levering en een kwalitatief goed product. Ik ben erg tevreden!

bombat 29-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden

Zeer snelle levering

Meer dan genoeg keuze

Aanbeveling
Zowieso bij vrienden en familie

stefanie beerthuizen 29-05-2014 Via de website gekocht

duidelijke en goeie website

vriendelijk personeel

ruime keuze

Aanbeveling
duidelijke website, veel informatie over product en vriendelijk personeel

Extra toelichting
ik ben helemaal tevreden over alles

kees van zanden 29-05-2014 In de winkel gekocht
bronsstraat 10 naarden

ik wist van te voren wat ik moest hebben,binnen op de computer gekeken en meteen opgehaald

ze hielpen me en meteen een steun om op te hangen en een reininger voor de beeldbuis,ze gaven goed advies,dus prima.

Assortiment
ik had verwacht dat het groter was,omdat op internet een beeld kreeg van corenel maar met een groothoek lijkt het groter,maar er stond voldoende om te kijken.

Aanbeveling
goed geholpen en jullie zijn goedkoper dan b.v media markt ,bbc.

Extra toelichting
Ik zal nu iedereen jullie aanraden,ik ben via een ander aan jullie adres gekregen,eerst op jullie site gekeken,waar ik goed uitleg kreeg,dus makkelijk een tv gekocht,

Hans ten Katen 29-05-2014 Via de website gekocht

Vlot bestel proces

Snelle levering

Ruim actueel aanbod

Een aanrader voor anderen

Lucas Utrecht 29-05-2014

Het was heel duidelijk waar alles stond en het afrekenen ging heel makkelijk

Overal staat aangegeven waar je contact op kan nemen als je vragen hebt waardoor je bij hulp weet waar je moet zijn

Assortiment
Af en toe zijn er weinig tv's maar hoe kan dat ook anders met deze prijzen. Ik ben blij dat er in ieder geval altijd iets op staat!

Aanbeveling
Goedkoopste wat je kan vinden, lekker makkelijk en snel binnen.

Marco den Dikkenboer 29-05-2014 Via de website gekocht

Site is eenvoudig, kind kan de was doen👍

Snelle feedback via de mails👍

Assortiment
Grootste assortiment dat ik online heb kunnen vinden👍

Extra toelichting
Nogmaals Omdat ik al 's door een nep webshop geld afhandig ben gemaakt zal ik jullie graag aanraden! Veilig, duidelijk en goed!

Thomas Paardekooper 29-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Werd gelijk geholpen en tv werd zelfs in mijn auto gelegd en kon zo wegrijden!

Vriendelijke medewerkers, professioneel, prettige atmosfeer

Assortiment
Alle soorten, maten en merken zijn er wel. Volgens mij is het assortiment wel iets kleiner dan Mediamarkt ofzo

Zeker!

heijm 29-05-2014

In de winkel gekocht en de info counters waren overzichtelijk en de produckten waren makelijk te vinden. betalen ging vlot via pin betaling.

De medewerkers in de winkel hielpen je wegwijs maken op de info counters, nadat je een keus had gemaakt, gaf je een type nummer door, ook werden technische vragen vlot beantwoord. Retour is een goede service.

Assortiment
Genoeg arssortiment,praktiche alles in voorraad concurrerende prijzen je kan rustig rond kijken in de winkel.

Aanbeveling
Personeel is hulpvaardig en heeft kennis van produkten, je hebt niet het gevoel dat er iets is opgedrongen.

Extra toelichting
Prettige winkel om weer terug te komen een aanrader.

Ramon Middeljans 29-05-2014 Via de website gekocht

Goede service

Lijkt me goed

Wim Vonk 29-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk op Zondag kopen en meteen meenemen.

Perfecte bediening.

Ruime keuze

Aanbeveling
Prettig en hele fijne aanbiedingen.

E. Kuijer 29-05-2014 Via de website gekocht

het laden van de pagina's als je specifiek zoekt gaat niet zo heel snel

gewoon geweldige service

Assortiment
heel veel producten in het assortiment

Aanbeveling
zeker aanraden aan iedereen!!!!!

Extra toelichting
Goede webshop, goede kwaliteit en snelle bezorging, geweldig, ga zo door!!

David36 29-05-2014

Niet geleverd dus totaal geen gemak. Gemak is de levering nakomen en in ons geval zitten we nu nog steeds zonder.

Er kunnen totaal geen beslissingen genomen worden bij de klantenservice. Het probleem dat de Smart TV verkeerd is verzonden wordt ons probleem gemaakt.

Assortiment
Super assortiment alleen de levering is uitermate teleurstellend!

Aanbeveling
Na alle moeite die we zelf genomen hebben om alles te traceren en zeg maar de moeite niet nemen van de klantenservice zal ik niemand jullie winkel aanraden maar zelfs afraden.

Extra toelichting
Jammer dat de Smart TV nooit is aangekomen en op jullie klantenservice geen beslissingen genomen kunnen worden. Het probleem ligt niet bij jullie maar bij de vervoerder. Juridisch gezien natuurlijk onjuist. Wij bestellen bij jullie en hoe jullie leveren of bezorgen is niet het probleem van de klant. Wij zijn er zelf achteraan gegaan bij TNT. Daar kregen we de mededeling dat we lang kunnen wachten maar dat de TV echt niet op ons adres bezorgt gaat worden. En jullie klantenservice moet dit eerst kunnen achterhalen alvorens actie te kunnen ondernemen. Wij zijn zeer ontevreden over de service. Reden van aanschaf op jullie webshop is dat deze met één werkdag bezorgt zal worden. We hebben zondagavond besteld en door Hemelvaartsdag zitten we nu één ruime week te wachten.

Annette J 29-05-2014

Extra toelichting
Best druk op zaterdag, voldoende personeel om je te helpen om de laatste stappen in de keuze te maken. Veel keuze in de categorie waarin je zoekt, en goed vergelijkbaar opgesteld. Verkopen neemt even de tijd om alternatieven goed af te wegen.

Jacqieg 29-05-2014

Prima winkel, parkeren voor de deur dus geen gesleep door winkelcentrum.

Aardige en vriendelijk personeel die de tijd heeft genomen voor uitleg en advies. Na bestelling werd er ook hulp aangeboden om de tv in te laden. Mijn volgende tv koop ik hier ook.

Assortiment
Niet alle merken staan in de winkel maar door de hulp van het personeel kun je wel doordacht je keuze maken. Fijn dat klanten ook nog op internet kunnen kijken. Kun je nog even terug kijken.

Aanbeveling
Prima winkel, goede service makkelijk te bereiken, parkeren voor de deur. Mooie tv voor een hele goede prijs.

Extra toelichting
Meer dan ruim voldoende! Zie hierboven

J.Gortmans 29-05-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Groot assortiment ik miste alleen mijn gezochte homecinema-set.

Extra toelichting
Ik was opzoek naar een nieuwe 40"tv incl homecinema set en hoopte op een kwantiteits korting. Ik heb een aantal webshops aan geschreven maar kreeg nul op rekest echter bij plasma-discounter werd ik erop gewezen dat zij het aankomende weekend de tv die ik zocht maar dan zelfs in 46" in de aanbieding hadden. Op de site nagekeken en de combi met de homecinema na gerekent en zo kwam ik dus maar een paar tientjes duurder uit maar dan met een 46" dus super blij dat ze mij op de aanbieding attendeerde. In het weekend was de bestelling gedaan en dinsdag stond de bestelling al op de stoep en een dag later ook al de codes voor fox live in de mail. Super snel en perfect geregeld.

Jos Rademaker 29-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

kijken, reserveren, betalen, meenemen.....simpel toch?

snelle, vriendelijke hulp van Michael

Assortiment
alle voor mij interessante typen op voorraad.

Aanbeveling
kijk naar de 3 vorige antwoorden en je weet genoeg.....

Extra toelichting
Nogmaals, kijk naar de 3 vorige antwoorden en je weet genoeg. Maar zo ben je binnen en zo sta je weer buiten, omdat ik mijn keus al had gemaakt, maar in andere gevallen is duidelijke en technische hulp aanwezig in Naarden. Goed en snel, maar dat kan ook niet anders als je met Coronel te doen hebt....

Lili Borrenbergs 29-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

is dichtbij, winkel is overzichtelijk, tv kon direct mee

We hadden een hele vriendelijke Sony verkoopman, die toch probeerde om ons zo goed mogelijk te helpen, zonder Sony te erg te promoten. Knap :-)

Assortiment
Redelijk assortiment, maar ook weer niet al te uitgebreid, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik heb er al vaker dingen gekocht zoals een kleinere tv, koffiezetapp., onderhoudsspullen etc

Aanbeveling
Ben er zelf heel tevreden over, dus denk dat anderen dat ook zullen zijn.

Pieter Black 29-05-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Parkeren voor de deur, hulp bij het inladen van de aankoop door de verkoper!

Wij werden deskundig geholpen door een aardige verkoper!

Assortiment
Ruime keus, voor elk wat wils!
Ook het allernieuwste wat er op de markt is.
Goede voorraad.

Aanbeveling
Het gemak, de deskundigheid, de ruime keus en als je wilt kun je de TV meteen meenemen! Ideaal dus!

Zie bovenstaande antwoorden!

geer1965 29-05-2014

mijn eerste aankoop bij plasma discounter je weet dus niet hoe het verloopt maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. overzichtelijke site, toch een telefoontje geplaatst ivm bezorging maar dat was achteraf niet nodig

wat er staat zo gebeurd het ook. dus duidelijk zonder verrassingen

Assortiment
breed assortiment voor een goede prijs

klant is koning

Extra toelichting
mijn eerste aankoop er zullen en er zullen er nog meer volgen

SilviaP 29-05-2014

Genoeg tijd genomen om je te helpen

De eerste keer kwam er niemand van het personeel naar ons toe. Bij de tweede keer was de verkoper weg toen de aankopen door iemand anders aan ons geleverd werd, vind ik erg vreemd

Genoeg keuze

Aanbeveling
Prima keuze, kwaliteit en prijsverhouding zijn prima

JohanS13 29-05-2014

Zonder een account aan te hoeven maken bestellen.

Aanbeveling
Gemakkelijk en goede informatie over het product.

Extra toelichting
Mijn 2e aankoop tot nu toe en erg tevreden over mijn aankopen.

Jandi1976 29-05-2014

Pluk65 29-05-2014

zoeken op de site, en binnen 5 minute in en uit de winkel

precies gevonden wat ik zocht

Assortiment
meer dan voldoende, met goede uitleg

Eric van Egmond 29-05-2014 In de winkel gekocht

Maarten Video 29-05-2014

Zover ik heb gezien de enige webshop die het volledigst is met product uitleg middels een Youtube film. Dit geeft u als klant een beter beeld van het product dan alleen de "kale" specificaties.

Duidelijke order en betalings bevesteging. Beloofde leverdatum is gehaalt. PostNL Track&Trace geeft je een tijdslot waarbinnen het product wordt geleverd.

Assortiment
Tja, even surfen op het net bevestigd dat Plasma-Discounter een grote jongen is. Keus zat.

Aanbeveling
Absoluut een aanbeveling. Ik heb in de fysieke winkel ook wel eens geshoped. De moeite waard. Direct ernaast ook de BBQ shop.

Extra toelichting
Een internet winkel moet laagdrempelig zijn en vertrouwen geven online voor grote bedragen te bestellen. De Plasma-Discounter geeft dat vertrouwen gesteund door de keurmerken voor online shoppen. Prettig als na de bestelling het vertrouwen wordt bevestigd en de hele aankoop tot levering goed plaatsvindt. Wat betreft de Samsung 46F8000. Dit is een top TV wat door diverse bronnen zoals het Duitse test tijdschrift Video wordt bevestigd maar ook door mij als kritische kijker en gebruiker.

MichielP84 29-05-2014

Lekker op de bank zitten en bestellen, volgende dag in huis! Beter kan niet in mijn ogen!!!

Afleveradres was niet goed, even bellen en niet alleen de gegevens kunnen wijzigen maar ook advies gekregen over de bestelling. Heel goed hoor! Zeer tevreden over de klantenservice

Assortiment
Genoeg keuze EN up-to-date voorraad te zien.

Aanbeveling
Alles netjes verzorgd! En Tom Coronel als uithangbord! Goed bezig daar haha!!!

Extra toelichting
Al met al zeer tevreden over Plasma-Discounter. Snel geholpen door iemand die er ook verstand van heeft. Is bij een aantal concurrenten een ander verhaal... Ga hier zeker vaker wat aanschaffen!

Frank Timmermans 29-05-2014 Via de website gekocht

Ik wist al welk type tv ik wilde en kwam via de zoekfunctie precies bij de juiste tv terecht

De levering ging perfect. Zaterdag besteld en dinsdag stond de postbode voor de deur.

Assortiment
Er is genoeg keuze voor iedereen

Extra toelichting
Van bestelling tot afleveren is alles perfect verlopen. Ik heb hier niets op aan te merken en zal in het vervolg zeker nog een keer bij deze winkel bestellen als de prijs me aanspreekt.

Jacco S 29-05-2014

Duidelijk en overzichtelijk.
Op verschillende manieren eenvoudig je bestelling plaatsen.

De bestelling was zo geplaatst voor de gestelde termijn. Ook de betaling was direct gedaan (wel nadat ik zelf na had moeten bellen waar de mail met factuur en de mail met betaallink bleven).
Volgens opgaaf op de site zou het product de dag erna geleverd worden.....werkelijkheid is echter anders.
Elke dag moest ik bellen want door de winkel wordt je niet op de hoogte gehouden: Antwoord was steeds het zelfde: "uw betaling is bij ons nog niet binnen....".
Dit terwijl het geld 2 minuten na betaling al van mijn rekening was afgeschreven en ook de bank me vertelde dat het geld al op de rekening van de ontvanger stond....
JAMMER! moest er 4 dagen op wachten.

Voldoende keus!

Aanbeveling
Ik ga ervan uit dat mijn ervaring een uitzondering is....

Extra toelichting
Ik hoop dat plasma discounter mijn beoordeling gebruikt om zich er van te realiseren dat er mensen zijn die hard gespaard hebben voor de aanschaf van een product, ook al is het in hun ogen maar peanuts. Deze mensen hopen op het uitkomen van de belofte op de site en wensen op de hoogte gehouden te worden als het anders blijkt te zijn. Hou het menselijk. Klanten zijn geen bestelnummers en euro's.

Gerartd Schiering 29-05-2014 Via de website gekocht

het bestellen gaat vrij gemakkelijk. Voor de aanschaf van bijbehorende producten toch maar even gebeld omdat dit niet geheel duidelijk was

via telefoongesprek probleempje opgelost

Assortiment
Ruim assortiment, ook de nieuwere modellen

Aanbeveling
In het verleden ook al eens zaken gedaan een kwaliteit/prijsverhouding is goed

Extra toelichting
Zowel het laten bezorgen als het afhalen bij de zaak gaat prima. De prijs is gewoon goed