Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Ronald1090 03-06-2014

Makkelijk bereikbaar, alles is te vinden online, meer dan zat personeel die je helpt!

Ik vroeg 1 van dr medewerkers om advies, en hij kwam met een beter alternatief dan wat ik zelf in gedachte had. Als technologie en gadget liefhebber gebeurt me dat niet vaak!

Assortiment
Enorme selectie op voorraad!

Aanbeveling
Goedkoop, makkelijk, professioneel en een ruim assortiment!

Extra toelichting
Zoals hierboven al aangegeven, niks mis met deze zaak!

Stan Lo 2014 03-06-2014

De bediening door de verkoper was goed. De balie is ruim genoeg.

De verkoper bood de helpende hand, hielp meedenken.

Assortiment
Het assortiment is goed. Apparaten die ik andere grote zaken niet zag staan heb bij Plasma-Discount wel zien staan. Dit heeft een rol gespeeld bij het bepalen van mijn keuze.

- de bediening is goed
- de bereikbaarheid is goed
- het assortiment is goed
- de prijzen zijn schappelijk

s. van Zoest 02-06-2014

overzichtelijk, eenvoudig keuzes te filteren en diverse volgorde keuzes.

duidelijke uitleg bij aanschaf, er wordt de tijd genomen om je vragen te beantwoorden.

Assortiment
zeer veel keuze in alle prijsklasses.

Aanbeveling
zeer aan te bevelen, gezien assortiment, service, leverbetrouwbaarheid en duidelijke internetsite.

Irian12 02-06-2014 Via de website gekocht

Het was makkelijk te vinden, had op Tweakers gekeken en jullie site kwam als de beste naar voren

Alles ging zoals het moest gaan, zonder horten en stoten

Assortiment
Heb even verder gekeken, en jullie hebben een brede collectie voor een relatief goeie prijs. Ik ga hier vaker bestellen.

Aanbeveling
Ik ben hier zelf niet zo goed in.

Extra toelichting
Het ging zoals het moest gaan.

J. de Wijkerslooth 02-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel gemakkelijk te bereiken, nabij snelweg, voldoende parkeerruimte, product op voorraad

Voldoende deskundig personeel, ook op een drukke dag

Assortiment
Van een aantal bekende merken voldoende

Extra toelichting
Gemak dient de mens, prijzen vrij scherp, maar niet de laagste op internet, helaas geen laagste prijs garantie of tegemoetkoming in prijsverschil

Blokkie61 02-06-2014

Peter S. de Fries 02-06-2014

Overzichtelijke site. Eenvoudig zoeken, binnen enkele muisklikken op het gewenste product gekomen.
Daarnaast zeer ruime productinformatie en reviews beschikbaar.

Gebeld of de gewenste TV op voorraad was. Duidelijke wegwijs in telefonisch keuzemenu. Erg aardige medewerker die direct met de gewenste informatie kwam.
In winkel in Naarden snelle en kwalitatief hoge service.

Assortiment
Vrijwel geen nee te krijgen. Ook de gewenste TV was ruim op voorraad en niet verkrijgbaar bij andere grote TV aanbieders

Aanbeveling
Vandaag gedaan bij collega's. Niet alleen de website maar zeker ook de winkel in Naarden. Ruime winkel, veel keus maar niet te overmatig waardoor er geen "woud" aan TV's staan, overzichtelijk ingericht per merk, type enz.

Extra toelichting
Zie bovenstaande beoordelingen per punt. Ik heb een erg goede indruk gekregen, zowel van het assortiment maar ook van de medewerkers die in de winkel rondliepen. Mijn keuze was reeds gemaakt, maar hoe de medewerkers de klanten objectief te woord stonden was indrukwekkend. Dat kom je niet zo vaak meer tegen. Prijzen zijn zeker concurrerend i.v.m. andere (internet)aanbieders. Afhandeling van de aankoop vind ik uitstekend. De factuur en dus het garantiebewijs digitaal per mail heb ik ook nog niet meegemaakt en verdient ook mijn voorkeur. Ergo, voor herhaling vatbaar.

Paul19821982 02-06-2014

45 min moeten wachten op juiste persoon om te helpen met tv. Eerste twee personen waren van 1 merk. Daarna wel deskundig en vriendelijk geholpen!

Vrij uitgebreid

Aanbeveling
Eerdere ervaringen waren beter. Dus een 7.

Fabio van der Hulst 02-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via de website kun je makkelijk de producten bekijken, ook zie je gelijk de voorraadstatus, waardoor je kunt zien of je een product gelijk kan ophalen (of laten bezorgen)

Ik werd redelijk snel geholpen, aangezien ik al wist wat ik wilde hebben was de verkoop snel rond.
Jammer vond ik wel dat de verkoper niet meer interesse toonde en meedacht met mij, zo moest ik zelf bedenken dat een CI+ module handig kon zijn. Verder kocht ik "maar" een 47" 3D smart TV, terwijl de 55" UHD de deur uit vlogen, ik moest zelf mijn TV naar de auto tillen, terwijl de "dure" TV's van de andere klanten naar de auto werden gereden.

Assortiment
Er is bijzonder veel keuze, ook voor accessoires en andere benodigdheden.

Aanbeveling
De Webshop en de winkel zien er goed uit, echter vond ik de verkoper niet goed zijn werk doen en achteraf baalde ik daar wel van.

Extra toelichting
Het product is geweldig, de winkel ziet er goed uit en is goed bezocht. Wellicht trof ik de verkeerde verkoper, want die trok of de verkeerde conclusie (dat ik niet verder geholpen wilde worden, aangezien ik mijn keuze al gemaakt had)of had er die dag geen zin in, want meedenken en verkopen deed hij niet.

willem1903 02-06-2014

Thuis via de site gekeken en een tv uitgezocht. Duidelijk met voldoende gegevens om zonder veel te vragen de juiste tv mee naar huis te nemen.

Ondanks de grote drukte, vriendelijk/correct/snel en duidelijk.

Assortiment
Voor mij in de showroom teveel om daar uit te kiezen. Daarom vooraf via de site.

Aanbeveling
Al meerdere tv's aangeschaft, nooit geen probleem gehad, en zoals vele anderen mij vertellen "ook een klant met een probleem moet een tevreden klant zijn "

Extra toelichting
Heb al meerdere tv's gekocht bij de plasma-discounter, altijd met een tevreden gevoel weer naar huis. Ook binnen mijn kennissenkring heb ik ze aanbevolen, ook zij zijn meer dan tevreden.

Ferry54 02-06-2014

Ik had geen zin om te wachten tot de tv bezorgd zou worden en hebben hem in de winkel gekocht.

Het duurde door drukte vrij lang voor we geholpen konden worden. We hebben nog een paar vragen gesteld waarop we op internet geen antwoord vonden. Daarna was de koop snel gesloten.

Assortiment
De winkel leek mij erg klein. op internet lijkt het veel groter.

Aanbeveling
Je moet voorwerk verrichten op internet. Er zijn zoveel verschillende TV's. Toen wij in de winkel waren was het erg druk en moesten we vrij lang wachten voor we geholpen konden worden. De afhandeling daarna verliep vlot.

isellis 02-06-2014 Via de website gekocht

duidelijke website

snel en op tijd geleverd

prima

Guus de Bree 02-06-2014 In de winkel gekocht

reserveren en ophalen

goed geholpen en advies

keus genoeg

Aanbeveling
heb al verschillende mensen naar jullie gestuurd , allemaal tevreden.

marcogrisel1972 02-06-2014

Het bestellen was een fluitje van een cent

Zondag besteld dinsdag in huis dat is toch super

Assortiment
Ik wist precies wat ik wou hebben maar de keus naar andere toestellen is klasse

Aanbeveling
Gezien mijn positieve ervaring heb ik eea al kenbaar gemaakt bij m'n collega's

martsman 02-06-2014

Bestellen kiezen van de tv was gemakkelijk en snel

Prima service 18.00 besteld en om 20.00 al een berichtje dat de tv onderweg was naar de transporteur

Prima assortiment ruime keuze

Aanbeveling
Gewoon aan te raden voor iedereen

Extra toelichting
Kan niet anders zeggen dan prima service,afspraak gewoon nagekomen

HWC Events & Rental 02-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Erg makkelijk de juiste producten met bijhorende prijzen kunnen vinden op de website. Het regelen van een b2b-deal was niet gebruikelijk en zorgde voor wat inspanning. Desalniettemin snel tot een goede deal kunnen komen.

Erg goed. Telefonisch besteld, gereserveerd en een paar uur later betaald en opgehaald.

Assortiment
Het oogde erg uitgebreid en professioneel. Echter op zoek geweest naar een bepaald type dus geen oog gehad voor het complete assortiment.

Aanbeveling
Goede service, snel geregeld, en makkelijk bereikbaar.

Boris183 02-06-2014

Marlies277 02-06-2014

Duidelijk verhaal. Overzichtelijk.

Prima , aardige en vakkundige verkoper

Assortiment
Zeer compleet en voor ieder wat wils

Aanbeveling
Zeker. Bovendien heel makkelijk bereikbaar.

Patje1981 02-06-2014

Supersnelle service!!

Frank Tomassen 02-06-2014

Heel goede en duidelijke website
televisie gereserveerd en de volgende dag opgehaald

hele vriendelijke mensen met een goede kennis van de producten die men verkoopt.
verkoper achter de balie was erg vriendelijk.

Assortiment
goede ruime keuzes en voor elke beurs wel iets te vinden

Aanbeveling
Ik zal iedereen die een nieuwe tv zoekt doorverwijzen, erg duidelijk en prijs-kwaliteit verhouding is geweldig.
Ik had al gehoord van vrienden en collega's over de website en winkel, maar snap nu wat ze bedoelden met goede winkel met vriendelijk personeel

Extra toelichting
Al met al een hele goede ervaring overgehouden aan de winkel en personeel. Was op zoek naar een 40 inch televisie tegen een leuke prijs en heb die gevonden. Over een tijdje ook 1 voor de slaapkamer en ik weet al waar ik die ga halen.

F A Cheung San 02-06-2014 Via de website gekocht

Van achter mijn computer een beslissing kunnen nemen welk product voor mij het meest geschiktst is. Informatie op uw site is zeer duidelijk en wat mij betreft volledig.

Duidelijke informatie over de levering.

Assortiment
Verschillende merken van het product in uw assortiment zodat het ene product met een andere goed vergeleken kan worden.

Aanbeveling
Omdat ik een zeer goede ervaring heb gehad bij de aankoop van het product.

Extra toelichting
Zie bovenvermelde opmerkingen en bevindingen.

Hielewp 02-06-2014

Goede parkeergelegenheid goede website en overzichtelijk

Met toch een vreemde vraag snel en naar tevredenheid geholpen.Niet opdringerig maar simpel en duidelijk

Enorm

Aanbeveling
Zeker,de televisie die ik kocht was het derde product in mijn familie vorige week

Extra toelichting
Goede winkel veel waar voor geld en snelle en duidelijke uitleg en service

Pollo Hamburger 02-06-2014 Via de website gekocht

Zittend achter computer besteld - volgende ochtend in huis!

Voor mijn laatste aankoop heb ik nog geen service nodig gehad. Dit cijfer is gebaseerd op ervaring met vorige aankoop, een espresso machine. Koffie Discounter (zelfde zaak) gaf beter en uitgebreider advies toen er iets aan de hand was, dan de importeur.

Assortiment
Ze hebben natuurlijk niet alles, maar wel veel.

Aanbeveling
Goede ervaringen, ook met bezoeken aan de showrooms in Naarden.

Extra toelichting
De soundsticks werden zeer snel afgeleverd in prima staat.

Sandyw 02-06-2014

De website wijst vanzelf, het bestellen is makkelijk

Helaas was het door mij bestelde product niet meer op voorraad, vond ik eerst raar, maar nadat ik heel netjes te woord was gestaan door Femke van de Service desk en haar duidelijke uitleg, had ik er alle vetrouwen in dat de televisie alsnog snel geleverd zou worden. De volgende dag zag ik tot mijn verbazing dat het product bijna € 100 voordeliger was geworden en wederom een telefoontje naar Service desk, weer een vriendelijke dame aan de telefoon en zij ging regelen dat de € 100 terug gestort word op mijn rekening. Kortom, vriendelijk en daadkrachtig gehopen door beide dames. En inmiddels toch nog met slechts twee dagen vertraging onze televisie ontvangen.

Assortiment
Veel keuze, duidelijke omschrijving, prima.

Aanbeveling
Ik zou geen enkele reden hebben om deze winkel niet aan te bevelen. Mooie producten en prima service.

Extra toelichting
Een tevreden klant, mooie tv gekocht, prachtig scherp beeld, prima service geleverd door de servicedesk!

Ebbelaar 02-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het is erg plezierig dat alle modellen van tv's goed zijn uitgestald en dat je ook even erbij kan zitten. Ook de diverse ruimtes zoals voor Sony en Philips ervaar ik als prettig, het is rustiger en je hoort niet alles van de hele winkel.

Heb ik nog geen ervaring mee, maar het personeel is erg vriendelijk en bereid om overal uitleg over te geven.

Assortiment
Een aantal merken en geen 20 tv's zodat de keuze alleen maar moeilijker wordt. Ik vond het erg prettig en makkelijk om een keuze te maken.

Aanbeveling
Mooie tv's, deskundig personeel.

Extra toelichting
Wij zijn erg tevreden, zie hierboven

Ralphdeg 02-06-2014

Zoveel keus, maar toch overzichtelijk en makkelijk om een vergelijking te maken. Als je voor een toestel kiest (in mijn geval een tv) kun je daaronder zeer uitgebreid vinden wat er allemaal bij hoort en worden ook onbekende termen duidelijk.

Niet op aan te merken. Snelle levering en goede bereikbaarheid klantenservice.

Assortiment
Zeer breed assortiment. Toevallig was 1 model niet op voorraad die ik in een vergelijking had zitten, maar in bijna alle gevallen is er wel voorraad.

Extra toelichting
Mooie tv die je overal kan kopen, maar deze site onderscheid zich door eenvoud en een bereikbare en vriendelijke klantenservice. Met een paar klikken heb je de gewenste artikelen naast elkaar en per artikel zeer uitgebreide informatie. met hetzelfde gemak een steun er bij gekocht. Dag later in huis indien op tijd besteld. Gewoon goed en scherp geprijsd. Top TV en super beeld, maar dat verwacht je dan ook.

M ter Burg 02-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Bij de winkel kunt u makkelijk en dichtbij parkeren. Mocht uw aankoop te groot zijn loopt het personeel met alle plezier met u mee.

Zelfs als het druk is word u vriendelijk en vakkundig geholpen!

Assortiment
De winkel is niet groot. Maar van elk soort merk en kwaliteit is er wat te bezichtigen.

Aanbeveling
Goede service. Makkelijk bereikbaar en leuke aanbiedingen

DennisL1981 02-06-2014

de combinatie van website en winkel is erg makkelijk!

goed,netjes, snel en professioneel geholpen in de winkel!

Assortiment
veel modellen in huis en op voorraad.

Mars4i 02-06-2014 Via de website gekocht

Goed en snel bestellen zonder account

Assortiment
Een van de weinige winkels met veel op voorraad

Aanbeveling
Bestelling verliep soepel. Alleen afleveren duurde wat langer maar dat kwam door Hemelvaart en de bezorgservice

Cor Cromb. 02-06-2014

goed bereikbaar en vrij parkeren voor de deur

overzichtelijk

Aanbeveling
duidelijke info en vriendelijk en deskundige verkoper

Extra toelichting
prima winkel goed bereikbaar en vrij parkeren voor de deur. Prima geholpen door de vriendelijke en deskundige verkoper Wilco waardoor wij voor ons een uitstekende keus konden maken.

J.P. de Winter 02-06-2014 Via de website gekocht

Mooie website dus gemakkelijk te kiezen

eigenlijk geen ervaring mee, product is op tijd geleverd en voldoet goed.

Zeer breed

Aanbeveling
Meestal de laagste prijs en zo niet dan wordt deze aangepaast

Extra toelichting
Een paar jaar geleden een Sony tv gekocht en afgehaald in Naarden, daar werden we heel goed geholpen, en wat ons verraste was de winkel, waar een heel hoop stond met goede uitleg. Deze tv dus zonder aarzeling gekocht!!

jawvs 02-06-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Was erg druk, maar werden toch best wel snel geholpen.

MandyZ 02-06-2014

Duidelijke website en producten heel makkelijk te vinden.

Assortiment
Zeer concurrerende prijzen en duidelijke uitleg door Tom Coronel.

Aanbeveling
Goede prijs en snelle levering zonder verzendkosten, geweldig !!

Bas Kokkelmans 02-06-2014

Extra toelichting
De 3d bril was nergens op voorraad. Alleen bij jullie wel nog. TOP supersnelle levering en voor een zeer scherpe prijs! vandaar de 9ens!

Ed7173 02-06-2014

Je kan gemakkelijk en overzichtelijk via internet bestellen en indien gewenst zelf ophalen.

Wij hadden "per ongeluk" een verkeerde tv meegekregen, maar deze werd zonder problemen omgeruild. de afhandeling was professioneel en wij werden zelfs financieel tegemoetgekomen.

Assortiment
Wij hebben alleen bij tv's gekeken, maar hier was voldoende keuze uit het assortiment.

Aanbeveling
Ik zal deze winkel ook bij andere aanbevelen.

Olaf 28 02-06-2014

Laatste exemplaar gereserveerd op website en opgehaald in Naarden. Alles lag daar keurig gereed.

goed en eerlijk geholpen in de winkel. Geen verkooppraatjes maar eerlijke productinformatie.

Assortiment
Breed assortiment en goed eerlijk vergelijk mogelijk.

Aanbeveling
Zeker: Meer keus en eerlijk merkonafhankelijk advies.

Extra toelichting
Prima geholpen en vragen netjes en eerlijk beantwoord. Ondanks drukte ivm Hemelvaart toch snel en vakkundig geholpen.

sjmaal1978 02-06-2014

Makkelijk te bestellen, overzichtelijk menu.

Snelle levering, prima.

Extra toelichting
Snelle levering, overzichtelijke web-site en makkelijke betaling.

Danny de Vink 02-06-2014 In de winkel gekocht

Bijna alles op voorraad

Top service lopen eventueel mee naar de auto!

Assortiment
Zoals ik zei bijna alles op voorraad

Aanbeveling
Grote maten ivm goede service en hoop producten

Extra toelichting
Top zaak mensen met vestand en een goede voorraad!

De Vertellers 02-06-2014 Via de website gekocht

robert1959 02-06-2014 Via de website gekocht

Ik kon heel gemakkelijk bij Plasma -Discount bestellen via de website, betalen met ideal, je hoeft ook alleen de benodige gegevens in te vullen, bestelproces is makkelijk

Tv werd volgens afspraak geleverd en ook op de 1e etage, maar je kunt de bestelling ook al de volgende dag in huis hebben

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende en zeer concurrerend

Aanbeveling
een zeer goede aanrader voor een goede prijs en snelle levering, met goede brengservice, doordat die ook op de etage's worden gebracht

Extra toelichting
Uitermate snelle levering en ook op word de tv naar boven gebracht naar de 1e etage tegen een zeer goede prijs voor de tv en een ruime assortiment!!

a.medema zondag 02-06-2014

M.Jansen75 02-06-2014

Prettige navigatie op de website. Makkelijk selecties te maken. Bestel procedure is prettig geen onnodige velden en in-relevante vragen. Prima!

Vandaag bestellen is morgen in huis. En zo was het ook.

Assortiment
De keuze mogelijkheden zijn prima breed assortiment en de prijzen zijn over het algemeen altijd concurrerend met andere aanbieders.

Aanbeveling
Heb er al meerdere producten (tv's) gekocht. Nooit geen problemen gehad, altijd netjes geholpen. Ga zo door!

Extra toelichting
Ben erg tevreden met de snelle en betrouwbare levering. Toch prettig dat wanneer een bestelling plaats dat je vooraf weet dat het netjes en naar verwachting geleverd wordt!

P. van Veen-Kramer 02-06-2014

Website overzichtelijk en duidelijk. Zonder veel moeite tv's vergeleken, ondersteund door filmpjes van Tom, en kunnen bestellen wat we wilden.

Tv werd inderdaad de volgende dag al bezorgd!

Assortiment
Voldoende vergelijksmateriaal en prima prijzen!

Aanbeveling
Zeer tevreden over hoe je kunt zoeken wat je wilt, filmpjes zijn handig want dan zie je toch beter wat je besteld, bestellen en betalen ging vlekkeloss en levering volgende dag. Niets dan complimenten!

Extra toelichting
We zijn erg tevreden over de website, de keuzes, de uitleg, de prijzen en het bestellen, betalen en levering!

SanderB1 02-06-2014

Extra toelichting
Eerlijk, duidelijk en doen wat er beloofd wordt!!

stolk3342 02-06-2014

super makkelijk en super snel. vanuit je luie bank zo te bestellen.

ik heb gebeld met een vraag en de telefoniste kon mijn technische vraag zo beantwoorden.

groot genoeg!

Aanbeveling
zonder probleem bij iedereen!

Extra toelichting
super service super snel! en super makkelijk!

JacoOskam 02-06-2014

Goed overzicht op de website om tot een keuze te komen.
Verbeterpunt: filter op Full HD ja/nee toevoegen.

Geleverd op de beloofde dag. Alles was duidelijk.

Groot assortiment.

Aanbeveling
Tweede TV. Opnieuw prima ervaring.

Extra toelichting
Levert goed, snel en tegen een zeer concurrerende prijs. In mijn geval 50 euro goedkoper dan elders. Verbeterpunt: Nog meer duidelijkheid in specs. Het verhaal bij de TV gaf aan dat het een Full HD tv was terwijl de lijst met specificatie HD-Ready vermeldde. Voor mij geen probleem om dit op de Sony site te valideren maar wel slordig.

toreal1 02-06-2014

Bij de bakker op zaterdag is het minder druk maar toch hoef je niet langer dan een kwartier te wachten voor je met je aankoop naar buiten loopt.

voor aankoop telefonisch contact gehad en in de winkel goed advies ontvangen. After-sales gelukkig nog niet nodig gehad.

Assortiment
Alleen de beste artikelen in de winkel, hier geen inferieure spullen. Door de filmpjes op de site goed inzicht in de mogelijkheden.

Aanbeveling
Ik kan mensen met een gerust hart naar plasma-discounter sturen want daar vind je de beste producten met de beste prijzen en de beste service.

Extra toelichting
Op de overzichtelijke website selecteer je het voor jou beste product, geholpen door de vele filmpjes. Online bestellen is eenvoudig en als je het product eerst wilt zien ga je naar de centraal gelegen winkel. Een uitstekend concept.

Anthony24 02-06-2014

Overzichtelijke website' makkelijk te bestellen.

Werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Assortiment
Ruime assortiment met veel korting en opruimacties

Aanbeveling
Ik heb de site al meerdere malen voorgesteld aan iemand anders omdat ik het een goede website vind voor tv,s en tevreden ben met de service

Richard van dun 01-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen

Goed word met alles wat je doet op de hoogte gehouden per email en t is een supersnelle bezorging

Ontzettend veel keuze

Aanbeveling
Zeker aan andere voordragen supersnel en een superwinkel

Extra toelichting
Een goede website duidelijk en snel te bestellen

H.Schreij 01-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het is jammer dat de verkoper niet verder heeft doorgevraagd,toen wij een interactieve CI +1.3 module kocht.
Wij moesten alsnog een later elders digitale TV kaart kopen. Hij was verder vriendelijk en behulpzaam.