Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

johanlynx 04-06-2014

Volop keuze en vooral de filmpjes waarin de producten worden uitgelegd zijn een toegevoegde waarde.

Ik had wat problemen met de zending, niet aangekomen op de afgesproken verzenddag. Even gebeld met de klantenservice en prima en vriendelijk geholpen.

Grijsduifje 04-06-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te reserveren.

Vlotte en vriendelijke bediening

Assortiment
Dit was een van de weinige webwinkels die inderdaad het gezochte product op voorraad hadden.

Gewoon een goede shop

Extra toelichting
Ik wilde een bepaald type TV hebben voor op de boot, dus max 24 inch en een laag energieverbruik. Bovendien zoveel mogelijk Hz, in ieder geval meer dan 100 Hz. Nergens op voorraad hoewel de websites anders beweren. Je bestelt en krijgt dan een alternatief aangeboden wat je niet wilt. Deze winkel deed wat beloofd werd.

RalphMarcus 04-06-2014

Ideaal via internet je tv bestellen. Was zo geregeld na dat ik zelf er uit was gekomen welke tv het ging worden

Super goede uitgebreide uitleg.
Ook via TNT super geregeld je kunt zien hoe laat de tv bezorgd word.

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Bij veel sites en winkels was deze tv niet meer leverbaar of überhaupt te koop. Site is miet te vergelijken met een media markt of bcc. Keuze hier is veel ruimer.

Aanbeveling
Zeker! Mijn zusje heeft ook een tv besteld!!

Extra toelichting
Zeer te vrede over de serves. Een keer in de winkel geweest met mijn schoonvader. Hij heeft toen een TV gekocht. Nu via internet voor mezelf een besteld. Vooral de site met uitgebreide duidelijk uitleg besloot ik om hem te bestellen. Ondanks dat de zelfde tv op een andere site goedkoper was. Omdat ik deze winkel ken en dus vertrouwder was voor mij.

Akedreukie 04-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Helemaal tevreden, betrouwbare site met diverse betaalmogelijkheden en snelle levering. Goedkoopste bij kieskeurig.nl. Netjes mailtjes met bevestigingen ontvangen en track-trace code!

A Willeboordse 04-06-2014 Via de website gekocht

Joost Baas 04-06-2014

Assortiment
Door het ruime aanbod in de winkel is er voldoende vergelijkingsmateriaal, om zo tot een weloverwogen keuze te komen, wat dan ook gelukt is.

Aanbeveling
Het personeel neemt de tijd om het product van je voorkeur
te demonstreren en toe te lichten.
Hierdoor heb je het gevoel dat je uiteindelijke keuze is bepaald na zorgvuldige overwegingen.

Extra toelichting
Reeds vaker producten bij Plasma-discounter gekocht, en in 1 geval een beroep gedaan op de reparatieservice. Deze ervaring was dusdanig positief, er werden bijvoorbeeld geen kosten berekend, en werd ik keurig op de hoogte gehouden van de voortgang, dat wij besloten ( ook al was er geen "oranje-aanbieding" onze nieuwe aankoop weer bij Plasma-discounter te doen.

Mark Graatsma 04-06-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijk en overzichtelijke site, met een makkelijk aanschaf proces.

goede duidelijke website en goede afhandeling van het aankoopproces.

Assortiment
uitgebreid assortinment met zeer scherpe prijzen.

Aanbeveling
nagekomen wat er is beloofd, dat maak je niet altijd mee. Heb gekocht op een aanbeveling van iemand en ben zelf ook een promoter na deze ervaring! Heb de eerste mensen al getipt!

djenna85 04-06-2014

Site is overzichtelijk en je product bestellen was heel simpel.

Kreeg gelijk een mail en vlak daarna track en trace en was de volgende dag gelijk binnen. Betere service kan niet!

Assortiment
Jullie hebben een leuke assortiment er is voor iedereen wat. Jullie geven ook goed aan of jullie het op voorraad hebben of niet.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen aan anderen. Ruime assortiment. Snelle en duidelijke service. En jullie hebben voor iedereen wat ook qua bedrag.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden. Alles is duidelijk op jullie site.de voorraad, snelle levering. Voor iedereen wat en het ziet er goed uit. Bestellen gaat ook snel en zeer makkelijk gedaan zodat iedereen het kan.

Schutte Barendrecht 04-06-2014 Via de website gekocht

Ik ben niet ontevreden maar helaas is er n.a.v mijn bestelling en levering het nodige verkeerd gegaan.

Na mijn bestelling van afgelopen vrijdag heb ik uiteindelijk mijn tv op woensdag in mijn bezit. Betreft communicatie was er het nodige verkeerd gegaan betreft de aflevering. De leverancier heeft geleverd op een niet afgesproken dag. Terwijl de dag wel kenbaar is gemaakt aan plasma discounter. Het is gelukkig wel weer netjes opgelost. Foutjes maken is menselijk. Ben blij dat ze alsnog rap alles opgelost hebben.

Assortiment
Met alles zijn ze in mijn beleving betreft prijs kwaliteit nummer 1.

Aanbeveling
Ik vind ondanks het misgaan bij de levering plasma discounter absoluut een aanbeveling.

Extra toelichting
Op de helaas niet goed geregelde aflever afspraken met de leverancier ben ik absoluut tevreden met het product. Ik zie ook dit als een misverstand waaruit ook weer leer getrokken kan worden. Buiten dit gebeuren moet ik eerlijk zijn en verdienen ze zeker wel de 5 sterren aan waardering.

Cor Slotboom 04-06-2014 Via de website gekocht

Hoe makkelijk wil je het hebben? de ene dag bestellen en de volgende dag geleverd.

onwijs snelle levering,precies zoals beschreven.

Assortiment
veel keuze,ook in de dingen die je bij aanschaf nog nodig heb,zoals kabels,beugels enz.

Aanbeveling
ik beveel de plasma-discounter bij al mijn vrienden aan.

Extra toelichting
de prijs van deze led-3d smart tv van 55" was hier bij plasma-discounter de goedkoopste

steen951 04-06-2014

bestellen via de website en reserveren kun je het makkelijk afhalen in naarden!

Goede medewerkers!

Assortiment
Alles verkrijgbaar tegen een goede prijs

makkelijk en goede service

Extra toelichting
Organisatie zit goed inelkaar goed aanbod tegen goede prijzen

joke Mesman 04-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben geen online koper, ik wil zien wat ik koop. Voor ons was het gemakkelijk dat de diverse tv's stonden te spelen.

We werden goed geholpen alleen toen we betaald hadden wisten we niet wat de bedoeling was. Bleek dat onze aankopen uit het magazijn moest komen. De magazijn medewerker bracht de tv's naar de auto.
Bijzonder aardig.

Assortiment
We hebben de tv's die we wilde zien spelend gezien en nog vele andere.

Aanbeveling
Ik was al door iemand naar uw winkel verwezen en zou het ook voor andere doen.

Extra toelichting
Ik was met mijn moeder die met een rolator loopt, de verkoper was aardig en had geduld met haar (ze is dovig) Toen bleek dat de tv waar zij naar wilde kijken niet in dezzwarte uitvoering was, adviseerde hij een andere in de zelfde prijsklasse.

H.B.smit 04-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Keuze maken ,telefoontje plegen reserveren ophalen en goed geholpen worden afrekenen klaar is kees. daarvoor op de hoogte gebracht van alles wat ik wilde weten.

Geholpen met inladen perfect.

Assortiment
Alles wat er op tv gebied te koop is ,duidelijk opgesteld.

Aanbeveling
om zijn niet opdringerige werkwijze en vooral om hun deskundighijd en niet te vergeten de goede service.

Extra toelichting
Al met al een goede ervaring die ik iedereen kan aanbevelen.

linskens84 04-06-2014

ben gewoon naar de winkel gereden.

de verkoper had een prima en aannemelijk verhaal.

te veel keus...

Aanbeveling
zou ik altijd doen, plasma-discounter heeft naar mijn mening een goede prijs kwaliteit verhouding.

Nicky76 04-06-2014

Snel antwoord op vraag die via mail werd gesteld.

Extra toelichting
Moeilijk te vinden in zwart, prijzen varieren nogal sterk. Bij Plasma discounter gevonden voor een goede prijs en super snel geleverd.

rmmhuisman 04-06-2014 Via de website gekocht

Het product is makkelijk op te zoeken, te bestellen en te betalen etc.

Jullie maken het waar snel geleverd.

Assortiment
Kan ik nog niet over oordelen, zocht één product en vond het bij jullie,

Aanbeveling
Zou niet weten waarom niet!

Extra toelichting
Prima winkel, vond wat ik er nodig had en de volgende dag al in huis!

Marck bakker 04-06-2014

Je tikt het aan wat je wilt hebben en je betaald
TOP.

Top ze leveren het af en klaar.

Assortiment
Heel veel en van alles wat.

Aanbeveling
Het is een goede winkel.

marcel bos 04-06-2014 Via de website gekocht

duidelijk website

juiste levertijd

er is genoeg keus

Aanbeveling
ik zou het aanbevelen aan familie en vrienden.

Extra toelichting
goede winkel met duidelijke website, keus, prijzen en levertijden.

steve67 04-06-2014

makkelijk te bestellen en product info in te winnen

product was niet op voorraad ,en kon kiezen om op de hoogte gehouden te worden. heeft super gewerkt. Service was top

Assortiment
Best veel keus en dat maakt het juist leuk om daar rond te kijken

Aanbeveling
Het is mijn 2 de televisie die ik daar gekocht hebt ,dus dat zegt genoeg. Vind de prijzen en de weekelijkse acties echt super dus zou het zeker aanbevelen bij een ieder.

Jan-Jaap van Dijk 04-06-2014

Voor mij is Naarden een uurtje rijden, maar ik had het er voor over. Fijne winkel, prettig personeel en genoeg toestellen om te kunnen vergelijken. De score (7) had een 8 geweest als Naarden niet zo ver was ;-)

Assortiment
Gewoon prima. Geen idee of ze inderdaad alles (op voorraad) hebben maar wat mij betreft genoeg moedellen aanweizig om een goede beslissing te kunnen nemen.

Dit gun ik iedereen

Extra toelichting
Kleine kanttekening: Na het uitpakken, in elkaar schroeven en aansluiten bleek het panel kapot... vreemde artifacten rechts bovenin beeld. Foto gemaakt, opgestuurd en natuurlijk zonder problemen omgeruild. Binnen 20 uur werd mijn defecte toestel omgeruild voor een ander exemplaar. Bijkomend pluspunt in deze is dat de vervoerder waar de Plasma Discounter zaken mee doet een sms stuurt met een verwacht tijdstip welke op de minuut nauwkeurig wordt gespecificeerd. En op dat tijdstip stonden ze ook voor de deur.... Ze lijken hun zaken goed voor elkaar te hebben.

gerrit dR 04-06-2014 Via de website gekocht

alles is te vinden op de overzichtelijke website

Assortiment
op de tv discounter kun je praktisch alle tv,s krijgen die je wilt

alleen een 10 is onverbeterlijk

Extra toelichting
Ik heb deze sony bravia led tv gekocht omdat het een mooie stunt aanbieding was. Mooi op tijd voor de WK. Ik had al eerder een bbq gekocht en daar verliep ook alles naar wens, dus maar weer hier beland. Top winkel.

Ron34 04-06-2014

Makkelijk besteld

was snel geleverd geen problemen!

voldoende keus

Aanbeveling
Altijd goed geholpen, duidelijke website!

Extra toelichting
Plasmadiscounter is een duidelijk website met zeer scherpe prijzen. goede prijs/kwaliteitsverhouding. altijd zeer tevreden/

FamVreeken 04-06-2014

Goed bereikbaar. Voldoene parkeer gelegenheid. Kijken, kopen,meenemen.

Hoefde niet lang te wachten. Deskundige info. Had niet het idee dat perse de duurste weerd aangeprijsd.

Assortiment
Alle concurerende merken waren aanwezig incl. de meest voorkomende types. Ook leuk zijn de weekend/week aanbiedingen. Lucratief.

Heb ik zelfs al gedaan.

Extra toelichting
Goede indruk. Rustige bediening. To the point. Veel keuze waardoor je een goed inzicht hebt in de mogelijkheden.

Robertjan van Woudenberg 04-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Een overzichtelijke en nette winkel! Een plek waar je jezelf wel gemakkelijk voelt.

Prima! Een goede service!

Assortiment
Een ruim assortiment, en goed overzichtelijk ingedeeld.

Aanbeveling
De goede service en uitstekende prijzen zijn zeker de moeite waard om in de winkel te gaan kijken!

LA85 04-06-2014

website overzichtelijk. Voorraad duidelijk en actueel.

Winkel makkelijk bereikbaar

Assortiment
Assortiment in winkel minder dan op website.

Aanbeveling
Goede winkel, prijzen en service

Mady23 04-06-2014

Jullie website volgt de 'makeup' concept van de gemiddelde website. Dit heeft tot gevolg dat de website als vertrouwelijk aanvult tijdens het surfen ervan. Dit vergemakkelijkt het hele proces (van het vinden van een product tot het uiteindelijk betalen ervan).

Product werd binnen twee werkdagen geleverd. Dit is conform verwachting.

Assortiment
Ik wist al van te voren welke product ik precies wou. Dus dit aspect is wat minder van toepassing op mij. Maar over het algemeen vind ik de winkel een brede assortiment hebben. Er waren keuzes genoeg binnen mijn productgroep en prijsrange.

Aanbeveling
Heb al eens eerder besteld via deze website. Als terugkerende klant zou ik dan ook zeker deze winkel aan andere aanbevelen.

Extra toelichting
Heb bij elke aspect mijn beoordeling al gemotiveerd.

Ina1092 04-06-2014

Het was erg gemakkelijkom een tv te bestellen. Toen hij niet leverbaar bleek kregen we een alternatief. Helemaal TOP

Service was vriendelijk en jullie bleven bezig tot we tervreden waren.

Assortiment
Er is voldoende keus, voor elke situatie en voor elke portemonnee

Aanbeveling
Odat we tevreden zijn en vertrouwen dat ook andere klanten na een aankoop bij jullie tevreden zullen zijn.

Gewoon goed.

ajhuigen 04-06-2014 In de winkel gekocht

6,7

De winkel is goed te bereiken en de service is goed.

Assortiment
In de winkel wordt alleen maar de nieuwere tv's getoond.
Ik was eigelijk eerst opzoek naar een andere tv, maar omdat deze niet meer in de winkel stond, heb ik een andere tv gekozen.

Aanbeveling
Ik zou de winkel aanbevelen als die iemand opzoek is naar een nieuwere model tv.

Extra toelichting
De algemene indruk is goed, alleen jammer dat er niet meer (oudere type) tv's in de winkel staan

Demi97 04-06-2014

Snelle levertijd 👍

Alien V 04-06-2014

Extra toelichting
Wat kijkt dit geweldig! super fijne tv, makkelijk met installeren en fijn menu. In de winkel gekocht, door de drukte in de winkel heel even gewacht, ma al gauw kan iemand mij helpen, ze nemen ook de tijd voor je. al met al zeer tevreden!

Ardjoen 04-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Prijs en voorraad informatie keurig aangegeven.
Bij het achteraf bestellen van meerdere artikelen, worden deze op de eerst aangemaakte reservering toegevoegd! Perfect!

Ik had een Samsung besteld, maar kwam thuis met een Sony.
Goed advies gekregen en vriendelijkheid van de medewerker.

W.Sluijter 04-06-2014 Via de website gekocht

Alles is goed overzichtelijk en wordt duidelijk en helder uitgelegd door een videoclip! Echt Top!!!

Fantastisch!!! Ik had een foutief E-mail adres doorgegeven waardoor een en ander fout drijgde te gaan.....de volgende dag gebeld en perfect geholpen en alles direct in orde gemaakt en keurig naar mij toegemaild.

Assortiment
Voldoende keuze om een prijs kwaliteit product te vinden van laag tot hoog in het assortiment! Kortom voor ieder wat wils...

Aanbeveling
Ik bestel bewust alles voortaan hier omdat dit zeer betrouwbaar is en je ook nog eventueel langs kan gaat in de winkel! Tevens is de service grandioos een echte aanrader.....voor iedereen!!!

JB015 04-06-2014 Via de website gekocht

Langzame reactie tijd van de klantenservice. Ik vroeg vrijdag rond 11.00 iets over de levering via mail en maandag reageerde ze pas. Ze zeggen 7 dagen per week reactie -_- niet dus

Extra toelichting
Goede levering en assortiment en lage prijzen. Klantenservice moet wat aan gedaan worden. Dus als je vragen hebt moet je optijd vragen... -_-

Jessica83 04-06-2014

Website is duidelijk.
In de winkel de tv besteld, want alles was uitverkocht.

Vriendelijk personeel

goede kwaliteit prijs verhouding

Extra toelichting
Tevreden klant. Prijzen vergeleken en ik heb een mooie led gekocht voor een zeer scherpe prijs.

lg47 04-06-2014

tom hartman 03-06-2014 Via de website gekocht

6,8

zonder problemen aankoop gedaan

van begin tot aan het eind goed begeleid met informatie mails

Assortiment
kan ik niet over oordelen, ben zeer gericht tot aankoop over gegaan

Aanbeveling
zeker als zij hetzelfde gemak zouden ervaring als ik.

zie bovenstaand

PieterGS 03-06-2014

De website wijst je vanzelf de weg. Je kunt de filters instellen die voor jou belangrijk zijn.

ik vond het bijzonder klantvriendelijk dat we het product dat we wilden kopen via de website konden reserveren. Dat geeft je de zekerheid dat je niet voor niets naar de winkel rijdt.

Volop keus

vanwege de klantvriendelijkheid.

Bert Kraan 03-06-2014 Via de website gekocht

goede webshop, overzichtelijk.

correct geleverd, verder nog geen nazorg nodig gehad.

Assortiment
wat je maar nodig hebt, je vindt het.

Aanbeveling
de eerste ervaring is meestal de beste, ga zo door zodat iedereen met een goed gevoel kan kopen!

Extra toelichting
ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en de afhandeling, de levering, nu genieten van het kijkplezier.

ruben-fcu 03-06-2014

Je kan online bestellen of zelf in de winkel kijken en direct antwoordt krijgen op je vragen.

Goed geholpen met een duidelijke uitleg. De televisie werd vervolgens tot in de kofferbak van onze auto gedragen. Perfect.

Assortiment
Waar ik voor ben gekomen (ultra hd televisies) waren er genoeg. Wellicht zou het nog leuker/beter zijn als er ook meer sound systems zouden zijn voor bij de televisie.

Aanbeveling
Voor ultra hd televisies de place to be

Extra toelichting
Het was erg druk, maar toch hoefde ik niet lang te wachten tot ik werd geholpen. Ik kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen en kon aan de hand daarvan een makkelijke keuze maken. Binnen 20 minuten stond ik buiten met een nieuwe televisie. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel 1 belangrijk verbeterpunt is dat het filmpje dat op de website bij de televisie Philips 49PUS7809 foute informatie bevat. Zo wordt er onder andere gemeld dat het 800 HZ is (is 600Hz) en dat er een gratis draadloze subwoofer bij inbegrepen zit (is helaas niet het geval).

rik.123 03-06-2014

midden in het land gelegen en je rijd zo voor de deur.

de verkoper nam uitgebreid de tijd, maar wist waarschijnlijk niet dat als je met deze tv iets meer wilt doen dan de normale zenders bekijken je in een doolhof terecht komt.

Aanbeveling
goede prijs en prettige bediening.

Wouter 33 03-06-2014

Zeer fijne website fijn de film die bij mijn product zat maakt het toch overzichtelijker

Zeer mooie winkel makkelijk te vinden fijn personeel

Assortiment
Niet alles wat ze op de site hebben staan staat ook in de winkel toch weten de verkopers hier veel informatie over gegeven erg fijn dat ze deze kennis hebben en niet de kaart naast de tv bekijken

Aanbeveling
Zeer fijne winkel prijs concurrent en fijn personeel die ook nog de tijd voor je nemen en met je mee denken

Extra toelichting
Fijne website fijne winkel voor iedereen een aanrader

Danny2014 03-06-2014

In de winkel wordt je goed en eerlijk voorgelicht en daar wordt ruim te tijd voor gegeven.

Assortiment
Online ruim assortiment, maar in de winkel zijn alleen de nieuwste modellen tentoongesteld. Maar vrijwel alles is direct leverbaar vanuit het enorme magazijn.

Aanbeveling
Zeker. Als vaste klant kom ik er regelematig met verschillende mensen om er een (grote) aankoop te doen.

Extra toelichting
Plasma discounter is een prettige winkel, zowel online als in de fysieke winkel. Persoonlijk ga ik graag naar de winkel omdat ik weet dat er goed wordt voorgelicht en je uiteindelijk de juiste keuze kan maken.

J.R. Meijer 03-06-2014 Via de website gekocht

Simpel bestellen

Razendsnel geleverd

Assortiment
Alles waar ik me voor interesseer is in vooraad

Aanbeveling
Gemak, goede service, groot assortiment en scherpe prijzen

Extra toelichting
Een juiste uitleg over het product op de site, vandaag bestelt is morgen gebracht, scherpe prijzen met leuke aanbiedingen

Mar1953 03-06-2014

perfect gelegen showroom aan de snelweg, volop parkeerplaatsen. Overzichtelijk en supergoed personeel met kennis van zaken en advies

Zie boven... helemaal perfect en vriendelijk

Assortiment
Alles overzichtelijk opgesteld en keuze vvoor iedere portomonnaie!

Iedereen.

Extra toelichting
Was grappig want bij aanschaf van de tv en invoeren van mijn gegevens bleek dat ik al eerder via internet een wasmachine had besteld. Toen was ik ook al verbaasd over de snelle en vriendelijke service en..... nooit spijt gehad van mijn keuze!

emj wiersma 03-06-2014

netjes binnen 1 dag thuis gebracht

voor mij genoeg

perfecte afhandeling

gewoon tevreden

K. de Looper 03-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Auto voor de deur en artikel kan meteen meegenomen worden.

Goede voorlichting van verkoper. Snelle afwikkeling. Terwijl je afrekent wordt je artikel uit het magazijn gehaald. Digitale factuur per mail.

Assortiment
Genoeg artikelen dus genoeg vergelijkings materiaal

Prima zaken doen

Hylke de Wit 03-06-2014

Plasmadiscounter: Ik heb bewust voor een internetshop gekozen waar ik zelf langs kan. Heb mijn TV op zondag gekocht, ruime openingstijden!
TV: tv in een halfuurtje helemaal klaar, fluitje van een cent.

Super service! Omdat ik zelf momenteel met rugklachten kamp heeft de verkoper de TV naar mijn auto TOP!

Assortiment
Veel TV's en nog meer spullen ( wat ik niet verwacht had)

Aanbeveling
Goede ervaring en goed geprijsde producten, alle reden om Plasma-Discounter aan te bevelen bij anderen.

Extra toelichting
Prettige winkel, bewust gekozen voor een shop dichtbij mijn huis. Had hiervoor slechte ervaring met een online aankoop. Nu alles goed geregeld voor ook nog een scherpe prijs. Nu nog even langsrijden voor een WiFi ontvanger, fluitje van een cent!

Julianus de Graaf 03-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden-vesting

Goede locatie, overzichtelijk, en behulpzaam personeel. Hielpen mij met een 55"inch tv in een Suzuki Alto te krijgen...

duidelijk herkenbaar bij wie je je vraag kan stellen over een bepaald artikel ,e net als bij gemak zeer behulpzaam personeel.

Assortiment
Voldoendein de winkel. Van alles wat en anders wel via de goed opgezette site.

Aanbeveling
Om eerst bij Plasma discounter te kijken. Goede prijs, overzichtelijke winkel en personeel wat specifiek over een bepaald merk kan worden aangesproken dmv de naam van het merk ( bv Sony)op hun shirt. Top !!

Extra toelichting
Aanrader. Eerst naar de site van Plasma-discounter gaan om te kijken of het product wat je zoekt erbij staat en bestellen of ophalen. Zo niet,,,,,dan mogelijk naar een andere winkel met veeeeel slechtere service.

Thomasvandenbraak 03-06-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Naarden

Van personeel in de winkel tot klantenservice het is allemaal prima geregeld bij plasma-discounter

Assortiment
Groot assortiment tv's en altijd goede aanbiedingen (helemaal als je de prijzen vergelijkt met bijv mediamarkt)

Aanbeveling
Zeker een aanbeveling, van service tot assortiment. Tenzij je teveel wil betalen natuurlijk

Extra toelichting
Zeer duidelijke website, groot assortiment en goede prijzen. Het online reserveren is super je weet zeker dat je niet misgrijpt. Het pinnen in de winkel is ook goed geregeld

ron1961ron 03-06-2014

overzichtelijke site waar je snel door heen kan

stipte beantwoording en snelel levering als beloofd

Assortiment
uitstekend state of the art assortiment voor elk wat wils

Extra toelichting
geen minpunten alleen maar positief dus niet verder zoeken of surfen gewoon hier bestellen