Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dave van Veen 06-06-2014 In de winkel gekocht

Alles verliep soepel!

Ik werd vriendelijk en geduldig geholpen in de winkel en de hulp bij het sjouwen van de grote doos naar mijn auto was helemaal ideaal!

Assortiment
Heel veel keuze uit verschillende tv's, ik vind het alleen jammer dat er niet iets meer tv's te zien waren in de winkel, aan de andere kant zorgt deze inrichting wel voor een rustig ogende winkel.

Aanbeveling
Deed ik al en doe ik nog steeds. Top winkel en perfecte service!

Extra toelichting
Al met al een heerlijke winkel om een te komen en rond te lopen, met prima service en goede producten.

EszyNL 06-06-2014

Op de website de informatie gezocht die ik nodig had dmv aanvinken wat je wensen zijn, vanuit dat resultaat mijn keuze gemaakt in de winkel.
De medewerker begreep precies wat ik wilde hebben.

Ja prima! Korte wachttijd, de medewerker wist mij kort, bondig, netjes en klantvriendelijk te helpen, ik was er zo uit!

Assortiment
Meer dan voldoende keuze, ze hebben haast alles en voor een zeer voordelige prijs.

In bijzonder grote mate.
Nu mijn tweede aankoop gedaan, voor de derde kom ik weer terug :-)

Extra toelichting
Ik ben heel blij dat ik weer naar Naarden ben gereden om een LED tv te kopen. Korte wachttijd, je wordt snel en vakkundig geholpen, auto voor de deur parkeren zonder parkeergeld en je hoeft niet een hele stad door te tuffen. Als je hier niet slaagt dan slaag je nergens!

J.Huijsmans 06-06-2014

not happy 06-06-2014 Via de website gekocht

Aankoop nog niet ontvangen: wordt niet geleverd op juiste (nadrukkelijk afgesproken)adres plus (nu)een dag later dan afgesproken. Voor niets van m'n werk weg (=afleveradres). Reactie klantenservice: 1e we bellen binnen een uur terug: niet dus
2e kunnen we niets aan
doen!
3e Wordt nu 10-6 geleverd. Dan wel op juiste afleveradres?? Oh ja, zal ik nog even veranderen. Ik ben benieuwd!

Aanbeveling
Bij een dergelijke service adviseer ik naar een ander te gaan

Extra toelichting
zie hierboven. Product is tot op heden nog niet in mijn bezit

Kaatje685 06-06-2014

via de website kunnen bekijken wat je wilt bestellen en beoordelen of het wat is, op de tijd die jezelf uitkomt

snelle levering,
bevestiging van de bestelling
melding wanneer het betreffende wordt geleverd

ruime keus

zie bovenstaande, zeer positief

Extra toelichting
alle punten zijn al genoemd, het was de eerste keer dat we hier bestelden, maar zijn er zeer over te spreken

Vriezen86 06-06-2014

Snelle levering binnen een dag

Assortiment
Zeer ruim aanbod bij Plasma-Discounter!

B. Fritz 06-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, zoekt makkelijk, sorteert handig en frusteert niet

Dag na bestelling geleverd, prima service

Assortiment
nog niet de volledige site bekeken maar van wat ik heb gezien niks meer dan lof!!

Aanbeveling
alles werkt prima en levering is uitstekend

piet.vandeweghe 06-06-2014

Waar jullie site écht iets meer heeft dan de andere, is met betrekking van het zoeken op specifieke attributen. Een breed assortiment is nutteloos als je niet goed kan zoeken, en dat gaat super op jullie site. Qua prijs wordt de concurrentie voor jullie ook stees harder, merk ik op andere sites, maar net door de opbouw van de site kom ik steeds terug ook bij jullie kijken.

Buiten onze eerste aankoop, nog geen ervaring...

Zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Ik ken deze site via mijn schoonbroer, die zelf Nederlander is. Sindsdien raad ik hem altijd aan als referentiepunt voor een goede prijs, als ik hoor dat mensen op zoek zijn naar TV of aanverwanten.

Extra toelichting
Wij waren op zoek naar een witte TV. De LG 42" LED die we bij jullie vonden, was op verschillende andere sites uitverkocht. Ik vermoed dat wij de laatste of voorlaatste van jullie stock gekocht hebben, want ik vind hem nu niet meer. Het beeld is subliem natuurlijk als je van een 32" LCD komt. De klank is jammer genoeg minder. Ik ben al op zoek naar een witte soundbar, dus laat maar komen die bon, dat geld komt direct bij jullie terug :-) Mvg, Piet

m v.d. meer 06-06-2014

Betaling ging iets lastiger, rest was goed

Ries den Hartog 06-06-2014 Via de website gekocht

Prijs opvraag gedaan per mail, en nadat ik akkoord was werd direct de factuur verstuurd! Zeer snelle afhandeling!

Lof voor Plasma-Discounter! Nadat Post.nl de gemaakte afspraak van bezorging niet waar kon maken, werd direct contact met mij opgenomen om een gezamenlijke afspraak te maken!

Assortiment
Voldoende keuze op het gebied van Home-Cinema waar ik naar op zoek was!

Aanbeveling
Niet alleen omdat ze de goedkoopste zijn, maar mede door het uitgebreide assortiment en de geweldige service zou ik de Plasma-Discounter zeker aanraden bij familie, kennissen en bekenden!

Extra toelichting
Na lang wikken en wegen besloten om de Samsung HT-H7750WM Home Cinemaset te kopen. Omdat Plasma-Discounter de goedkoopste was, en een goede beoordeling kreeg, heb ik daar het product gekocht. Ze hebben het helemaal waargemaakt, snelle levering en geweldige service! Ik ben ontzettende tevreden over de Home Cinemaset, werkt perfect, prachtige vormgeving en een heerlijk geluid!

Tjitjaks 06-06-2014

Je kan op elke mogelijke manier je zoekcriteria definiëren zodat je snel bij je gewenste keuze komt.

Producten zijn binnen 24uur geleverd EN tegen zeer concurrerende prijzen.
Als er geen duur telefoonnummer aan gekoppeld was had ik een 10 gegeven.

Assortiment
Qua televisies hebben ze enorm veel.
Tijdens het vergelijken van tientallen tv's was er maar eentje niet meer leverbaar, erg netjes dus.

Aanbeveling
Ik koop al jaren mijn tv's daar en zie simpelweg geen enkele andere reden om hem ergens anders te kopen.

Extra toelichting
Ik heb al meerdere televisies hier gekocht. Altijd binnen 24uur geleverd, t.o.v 3-5 dagen bij de directe concurrent. Van veel tv's zijn filmpjes te bekijken waarin wordt verteld wat de opties, plus en minpunten zijn, erg makkelijk. De prijzen behoren tot een van de goedkoopste dus simpelweg hier een tv uitzoeken en de volgende dag kijken EN weten dat je nooit veel te veel betaald hebt.

Pascal1812 06-06-2014

de site is overzichtelijk en de tv die ik zocht was met het serie nummer zo gevonden.

Assortiment
De tv die ik via de consumentenbond had gevonden was in jullie assortiment aanwezig en direct leverbaar. Heel prettig!

Makkelijk, snel, goed.

Extra toelichting
Dit is de tweede keer dat ik een tv via jullie bestel. Ook deze keer ging alles weer soepel, vlot en kostte het gewoon geen moeite. Het ging gewoon zoals het hoort en dat is helaas niet altijd zo bij andere webwinkels. Dus bedankt en houden zo!

dreetje1612 06-06-2014

Zeer snellen aflevering van het paket. Een duidelijke factuur. Bestellen op de site eenvoudig. Geen klachten dus.

Alleen ervaring met de levering en deze was super snel.

Assortiment
Ik heb vluchtig gekeken maar wat ik kon zeer was alles aanwezig wat je kan verwachten op een site die alleen op tv's is gespecialiseerd.

Het was goed en snel.

Extra toelichting
Prima winkel die ik zeker ga onhouden ook als ik andere electronica, witgoed ect nodig heb.

BillieH 06-06-2014

Eenvoudig via internet te bestellen

Assortiment
Na bestelling werd er geen track&trace code verstuurd . Hierdoor was het onduidelijk wanneer de bestelling bezorgd zou worden. De klantenservice gebeld en door de medewerker keurig te woord gestaan.

Jaap2181 06-06-2014

Alles ging makkelijk

Snelle en correcte levering

Assortiment
Prima assortiment, in ieder geval dat wat ik nodig had.

Aanbeveling
Zeer aanbevelingswaardig. Mijn ervaring is ronduit prima.

Alles was prima.

Sharona03 05-06-2014

Super makkelijk te bestellen online

Goede info over levering etc levering was ook super snel en feit dat jullie nu ook deze enquete sturen met mogelijkheid tot terug krijgen aankoopbedrag vind ik ook goed,nooit eerder meegemaakt

Assortiment
Zal vast goed zijn, heb alleen naar tv gekeken maar jullie waren nog de enige die tv hadden die ik wilde en tegen beste prijs

Aanbeveling
Heb ik al gedaan via m'n werk ;)
Collega kende jullie en zij dat ik volgende keer naar Naarden en showroom moest bezoeken omdat dat belevenis is/je zo goed als vrouw geholpen wordt. Dat doet ik dan volgende keer ;)

Boekestijn 05-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer informatief. Makkelijk bedienbaar. Duidelijke handleiding.

Snel en vakkundig geholpen.

Assortiment
Voor elke portemonnee wat wils. Veel keuze.

Prijskwaliteitsverhouding is goed.

peters75 05-06-2014

Makkelijke site product is zo besteld

Dinsdag besteld om 18.30 en de volgende dag al binnen

Ruime aanbod

Aanbeveling
Zal ik zeker doen zelf zo dat volgende dag ze het al bestelde

Extra toelichting
Goede service tot nu toe, handig te bestellen prijs erg voordelig nergens goedkoper gevonden

Twan V. 05-06-2014 Via de website gekocht

Alle info op een rijtje en eenvoudig bestellen.

Dag naar keuze thuisbezorgd, keurig op de hoogte gehouden via mail en sms.

Assortiment
Veel keus in verschillende prijscategorieën.

Aanbeveling
Iemand anders had me deze winkel aanbevolen, ik geef het weer door aan anderen, zeer tevreden.

Extra toelichting
Gewoon zeer tevreden. Het enige minpunt is dat de tv helaas met het WK voor de deur ineens stukken duurder (lees minder korting dan eerst) is geworden. Echter nog steeds veel goedkoper dan concurrenten.

Gixxerpas 05-06-2014

Goede omschrijving van het product

Supersnelle levering. Top

Voldoende keuze.

Direct.

Extra toelichting
Alles top volgende keer weer.

Mr. Lambert 05-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goeie service, snelle levering. Zou hier zeker weer shoppen :)

Rob Helwerda 05-06-2014 Via de website gekocht

Invullen, betalen en klaar!

De tv werd wel netjes de dag erop bezorgt, maar het beloofde mailtje dat hij was verzonden heb ik niet gekregen

zeer goed!

Aanbeveling
zeker gezien jullie prijzen en snelle bezorging, heel goed!

Ben zeer tevreden!

Chris Laurens 05-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en volledige website

Zeer snelle levering, en duidelijke communicatie

Assortiment
Keuze uit alle modellen, van budgetgericht tot TOP-modellen.

Aanbeveling
Goede service, groot assortiment EN BELANGRIJK, SCHERPE PRIJZEN!

Jubliano 05-06-2014

prima site

goede feedback op vragen

helemaal tevreden

Jabo48 05-06-2014

Fijn dat er de tijd voor je genomen werd in de winkel. Alle vragen werden keurig beantwoord. Heel tevreden.

Assortiment
Genoeg keuze in de winkel. Prijs is vergelijkbaar met sommige andere winkels, maar ik vind de service en aandacht veel belangrijker.

Aanbeveling
Gewoon een prettige manier voor het aanschaffen van een toch wel duur en waardevol product als een televisie.

Extra toelichting
Goed concept, duidelijke opstelling in de winkel en service en aandacht voor de klant prima.

Tommus61 05-06-2014

Gemakkelijke en overzichtelijke website waarop je snel vindt wat je nodig hebt en je wordt verder goed door alles heen geleid.

Info was goed en er werd nagekomen wat er werd beloofd

Assortiment
Ruim voldoende met voor mij de juiste merken

Aanbeveling
Mijn eerste ervaring was meteen een goede en dat is niet overal hetzelfde dus voor mij geldt dat als ik,de volgende keer iets nodig heb ik eerst bij jullie zal zoeken. Als ik zo tevreden ben heb ik goede redenen om het bij een ander aan te bevelen

Ingrid van der Wallen 05-06-2014

Zonder de deur uit te hoeven te gaan .Op mijn gemak jullie site van televisie's gekeken.

Dit Is mijn 2de tv(sept) die ik nu bij jullie besteld hebt.
snelle service heb het binnen 24 uur binnen wat wil ik nog meer ..vanaf de betaling tot aan de deur, word ik op de hoogte gehouden.(verzending) helemaal top .

Assortiment
Heb zelf tot nu toe alleen
bij tv's gekeken , ga het zeker nog doen .

Aanbeveling
Tot nu toe gaat het goed , heb nog niet mee gemaakt als er stukken zijn, hoe jullie service dan zal zijn . (hoop het niet mee te maken.)

Extra toelichting
snelle service , binnen 24 uur , begeleid van begin tot eind . top dus.

Mark32123 05-06-2014

Goede duidelijke webshop

Assortiment
Dit was de enige webshop waar de tv die ik besteld heb wel op voorraad was en ook dezelfde dag verstuurd.

Aanbeveling
Duidelijke webshop met een groot assortiment, veel op voorraad en snelle levering

peetje44 05-06-2014

We hadden een fabrieksfoutje binnen 1dag geregeld super!!!

Aanbeveling
Goeie website goedkoop en goeie service

Toppie!!

Antoine Steendijk 05-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, overzichtelijk prijs/reviews

Dag erna al geleverd

Assortiment
laagste prijs op het internet

Karin03101969 05-06-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Erg ruim assortiment, met name online.
In de winkel staan vooral de duurdere modellen.

Aanbeveling
Met name de website vanwege het ruime assortiment.

Extra toelichting
De filmpjes op de website doen het niet altijd. Jammer.

Maurits256 05-06-2014

Service is naar mijn mening goed. Product besteld en de volgende dag al binnen.

René beukers 05-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede middag, ben er dinsdag middag geweest om mijn Sonos play 5 op te halen heb bijna 5 minuten staan te wachten voor ik geholpen werd er werden twee verkopers geïnterviewd door een mevrouw.
Dag er voor heb ik gebeld op het 0900 nummer van jullie heb 10 minuten gebeld ben daardoor 8,40 euro aan extra kosten kwijt.
Gr -

maggie h 05-06-2014 Via de website gekocht

makkelijk gevonden op internet en makkelijk besteld

hele snelle levering.vandaag besteld echt morgen in huis!!!

Assortiment
hele goede prijs kwaliteit verhouding.was de goedkoopste aanbieder.

Aanbeveling
ben heel tevreden over de bestelling,levering,product en prijs.

Extra toelichting
ik was in een andere winkel omdat ze daar een super aanbieding hadden.toen ik kwam was de tv helaas uitverkocht.ik vond het personeel niet behulpzaam en ging teleurgesteld naar huis.mijn vriend kwam met de advertentie van deze tv.op internet gevonden voor de laagste prijs en gelijk besteld.we zijn heel erg tevreden met deze keuze

richard232 05-06-2014

Goeie informatie over product en gemakkelijke site doorstroming om te bestellen.

Na schriftelijke vraag bijna gelijk antwoordt.

Assortiment
Voor waar je naar opzoek bent is er een ruime keuze

Aanbeveling
Goeie website met een keur aan artikelen.

Extra toelichting
Goeie website waar je gemakkelijk in kunt rondneuzen en ruime keuze heb. Ben van plan om hier wel meer te gaan bestellen.

Lamdaoir 05-06-2014 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk

Bezorging conform afspraak

Zit voldoende variaties in

Extra toelichting
Vooral de combinatie kwaliteit en prijs is tegenwoordig belangrijk.

Thamaz 05-06-2014

Aanbeveling
Het is een gemakkelijke webshop, betalen is eenvoudig en betrouwbaar, en het belangrijkste: het assortiment en bijbehorende prijzen zijn van een uitstekend niveau.

Extra toelichting
Duidelijke website waar de stappen in het bestelproces overzichtelijk zijn weergegeven. Betaling ging gemakkelijk d.m.v. IDEAL en de levertijd was in ons geval zondag besteld, dinsdag in huis wat ook verwacht mocht worden. Het assortiment en prijzen van de producten voldoen aan mijn verwachtingen. Er is voldoende keuze in diverse prijsklassen. De televisie die wij uiteindelijk aangeschaft hebben is de goedkoopste in de prijsvergelijking met andere aanbieders.

Stefan Pouw 05-06-2014 Via de website gekocht

Via de webwinkel kon gemakkelijk de mooie tv bestellen!!

Alles werd netjes per email bevestigd, waardoor je alles op een rijtje hebt. En wat ik wil melden is dat de verzendkosten top zijn want ik kom uit Montfoort en dan is dat ideaal. En binnen 1-2 werkdagen netjes geleverd op tijd door post.nl

Assortiment
Duidelijk te zien op de product pagina!!

Aanbeveling
Prijs kwaliteit verhouding is te gek en ga ik zkr bij mijn familie kennissen aanbevelen

Extra toelichting
Door de motiverende en duidelijke nieuwsbrief werd ik naar de WK topper toe getrokken want onze oude tv was aan vervanging toe. Na alles goed bekeken te hebben en op meerdere sites gecheckt te hebben waren we verkocht. Dank je we voor deze mooie tv !!

Siroko 05-06-2014

Je klikt op je gewenste product en de rest gaat vanzelf.

Ik werd duidelijk geïnformeerd d.m.v.. diverse e-mails over de status van mijn bestelling.

Jans149 05-06-2014

De website werkte bij mij niet helemaal naar behoren. Bij het maken van een keuze heb ik dit moeten doen via een specifieke zoekopdracht.

Zeer snelle service

Assortiment
Ruim voldoende keuze in verschillende prijscategorieën.

Aanbeveling
Snelle service, voldoende keus en goede prijs.

Bart Janssen 05-06-2014 Via de website gekocht

Netjes en snel afgeleverd bij mij thuis, erg blij met mijn nieuwe stereo installatie!

Assortiment
Genoeg keuze uit genoeg mooie producten!

Aanbeveling
Perfect product, goedkope prijs netjes afgeleverd aan huis! Kan niet beter naar mijn mening.

Extra toelichting
Er is mij eigenlijk geen enkel ding negatief bevallen. Alles is gegaan zoals het hoort in top-service!

Jan147 05-06-2014

Extra toelichting
nergens online krijg ik gepersonaliseerde info-filmpjes over een product. De gegeven info is bovendien compleet. Dit maakt het verschil voor mij wat betreft gemak en geeft mij het gevoel of ik bijna echt in de winkel sta.

adem1984 05-06-2014

Op je gemak te bestellen

Snel in behandeling en snel bezorgd

Assortiment
Heel veel te vinden allerlei keuzes

Aanbeveling
Van goedkoop tot de beste kwaliteit te vinden ik zou iedereen aanraden

Extra toelichting
Besteld zaterdag en dinsdagmorgen in bezit voor goedkope prijs en uitstekende kwaliteit

Martin Duits-Moreno Rubio 04-06-2014 Via de website gekocht

Kreeg meteen de top 10 best verkocht in beeld waar ik makkelijk mijn keuze kon maken.

Eerst contact via mail, vragen direct beantwoord. Ook telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk geholpen met info voor levering en retourzending uode product. Ookeven lekker over Tom en de WTCC kunnen praten.

Assortiment
Valt op de hoeveelheid merken en producten er op de site staan. Alles zeer duidelijk en veel, heel veel info.

Aanbeveling
Vanwege mijn hierboven beschreven beoordelingen. En zeker niet onbelangrijk, ik heb veel plezier hoe Tom actief is in de WTCC en de manier waarop hij e.e.a. promoot en uitlegt.

Extra toelichting
Kortom, top bedrijf. Ik ben ook zeker van plan als er weer een vervanging of aanschaf gedaan moet worden om dit dan bij jullie te doen. Ik kreeg het gevoel, voor mij heel belangrijk, dat je erbij hoort.

aaf123 04-06-2014

goede wedsite met duidelijke uitleg en filmpjes

telefonisch goed te bereiken voor vragen. en goed geholpen

Assortiment
ruime keuze en veel aanverwante artikelen

Aanbeveling
goed duidelijk en geeft de mogelijkheid toestellen te vergelijken.

Extra toelichting
als ik weer iets nodig ben twijfel ik niet om hier nogmaals te bestellen. supersnelle levering.

Pieter Poulie Wilkens 04-06-2014 Via de website gekocht

Via de site is genoeg informatie te vinden en alles is verder snel afgehandeld.

Ik kreeg geen betalingsbevestiging.Ik heb vervolgens gebeld en er werd direct opgenomen. Vervolgens is mijn klacht snel verholpen.

Aanbeveling
Goedkoop, snel en ik werd aan de telefoon ook goed geholpen.

Roan Heemstede 04-06-2014

De bestel en betaalprocedure is duidelijk, makkelijk en snel. Het vinden van het juiste product is dankzij de goede zoekfunctionaliteit en filters zo gepiept.

De bevestiging van de bestelling en betaling gebeurt netjes via een mailtje. Graag zou ik ook een verzendbevestiging ontvangen per mail of sms.

Assortiment
Breed assortiment zonder dat het onoverzichtelijk wordt. Je vind snel het product wat bij jou past.

Aanbeveling
Plasmadiscounter.nl is een voorbeeld voor iedere webwinkel, daarnaast zijn de prijzen heel aantrekkelijk. Daarnaast is Tom een toffe peer dus de gunfactor speelt ook mee ;-)

ZOMER2014 04-06-2014

2 jaar terug tv besteld als Sinterklaas cadeau voor mijn moeder,dit was voor het eerst dat ik iets online kocht, en deze aankoop was super.
Dit bedrijf gaf me zo,n vertrouwen dat ik nu voor ons zelf weer een tv bij Plasma-discounter.nl heb besteld en wederom verliep alles vlot. de bestelling was appel/eitje.

Assortiment
Ik heb niet zolang op de site gezocht, wist van tevoren wat voor merk ik wilde hebben.
Ik heb wel de revieuws gelezen en deze scoorden goed bij mij, dus toen maar gauw de tv besteld.
Ik vond wel dat er ruim keus was in tv,s

Aanbeveling
Dat heb ik al gedaan, vertelde mijn zus dat ik een nieuwe tv heb gekocht, en dat het zo makkelijk was om te bestellen en dat ik de tv de volgende dag al bezorgd kreeg.
Mijn zus raakte ook enthousiast, want die was bij ons in het dorp al bij Expert geweest, voor een Samsung, maar moest lang wachten voor ze geholpen werd, dus heeft nog niet een tv gekocht.
Nu heeft ze mij gevraagd om na mijn vakantie bij haar te komen en op de site van Plasma-discounter.nl te sneupen en de prijs van Expert bij ons in het dorp te vergelijken.
Zij wil persé een Samsung.

Extra toelichting
Ik heb bij jullie een Philips tv gekocht, hij is bedoeld in eerste instantie voor de vakantie in de caravan, maar daar we maar 2 of 3 weken weggaan hebben we een grote tv gekocht, dan kunnen we hem verder het gehele jaar gebruiken in onze slaapkamer. We zijn er heel blij mee. Aankoop ziet er mooi uit.

lange jan 04-06-2014

Duidelijke website.

Snelle levering.

Assortiment
Groot assortiment. Meer dan genoeg keus.

Aanbeveling
Zou deze website zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Ruime keuze, goede service.

Mahinder B 04-06-2014

Zeer duidelijke en makkelijk alles te vinden op de site en een stuk goedkoper dan ergens anders.

Zoals aangegeven op de site, voor 20.00 uur bestellen de volgende dag in huis. TOP SERVICE!!!!

Assortiment
Alles is bij jullie wel te krijgen. En voor een mooie prijs ook.

Aanbeveling
Iedereen die je spreekt en vooral mijn eigen ervaring is dat jullie winkel super is, want jullie hebben alles en voor een veel goedkopere prijs dan de concurrenten en met een top service.
Ik zal zeker vaker iets bij jullie kopen!! Gewoon top winkel