Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

nelly zwaan 08-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Winkel is makkelijk te vinden en is goed bereikbaar.
Goede service aan huis voor reparatie.

Assortiment
Assortiment is groot en indien niet in voorraad te bestellen.
Smalle afwasmachine was niet te leveren.jammer.
Nu ging ik voor een smart tv , genoeg aanbiedingen.

Aanbeveling
Gemak, vriendelijk personeel en prettig geholpen.
Prijs en kwaliteit zijn in evenwicht.

Extra toelichting
Ik zet een positieve beoordeling neer omdat ik erg tevreden ben.

Bugelpeter 08-06-2014

Goede zoekfunctie, helder menu, eenvoudig te bestellen

Assortiment
Alles te vinden wat ik zocht

Aanbeveling
Prima site, supersnelle levering!

Extra toelichting
Goede overzichtelijke site, ruime keuze, eenvoudig te bestellen, en supersnelle levering. Kort samengevat; prima webwinkel!

Nickue46 08-06-2014

Simpel en duidelijk

snelle levering

Ruim voldoende

Aanbeveling
Compleet assortiment tegen de juiste prijs

Doen wat je beloofd

B van der Werf 08-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden. Plasmadiscounter.

Uitzoeken op internet. In de winkel nog paar vraagjes stellen. En meenemen maar!

Goed, uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Prima winkel voor als je zelf wat vooronderzoek wil doen

John van asch 08-06-2014 Via de website gekocht

Goede site en duidelijke uitleg en duidelijke filmpjes

Geen hele dag wachten omdat je een berichtje krijgt wanneer de bezorger komt

Voldoende keus

Goede service

Saskia2505 08-06-2014

Super eenvoudig zoeken en bestellen. Ik heb een TV online laten reserveren. De mogelijkheid alleen al verdient een dikke 10!

Omdat we de TV pas een week later konden gebruiken i.v.m. verbouwing in huis. Kon ie zonder problemen en zonder aanbetaling nog een week langer worden gereserveerd. Top!

Assortiment
Genoeg keus in elke prijsklasse.

Aanbeveling
Ik heb 'm al aanbevolen aan iedereen die het maar horen wil!

Extra toelichting
Het personeel beschikt over goede kennis ten aanzien van de producten die ze verkopen. Zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: Hier spreekt een zeer tevreden klant.

Wilma Evelien 08-06-2014

Extra toelichting
Overzichtelijke website. TV 's middags besteld en de volgende dag al in huis!

Sjaak15 08-06-2014

Snelle en flexibele levering

Nvt

Veel keus.

Aanbeveling
Goedkoop en ruim assortiment.

Artikelen goed ontvangen.

p.derks 08-06-2014

Extra toelichting
Heel gemakkelijk kunnen vinden wat ik zocht: 'n muurbeugel voor mijn led-tv. Uitgebreid assortiment en 'n goede beschrijving bij de diverse artikelen. Ik heb de muurbeugels donderdag besteld en vrijdag had ik ze al in huis!! Ik ben dus heel erg tevreden!!

J.A. de Kroon 08-06-2014 Via de website gekocht

Snelle webshop, overzichtelijk ook. Duidelijke en bondige informatie over het product. Betaalmogelijkheden enorm klantvriendelijk en uitgebreid.

Snelle levering, zeer goede voortgangen-informatie bestel en leverproces

Genoeg keuze. Prima!

Aanbeveling
Een aanrader voor al mijn vrienden!

Super tevreden!

Tony1975 08-06-2014

Extra toelichting
Super snelle levering en meedenken met klant. Zeer tevreden.

Ed Schulteis 08-06-2014 Via de website gekocht

Uitleg op de website was super. Uitgebreide aandacht voor alle belangrijke features in tekst, maar vooral in beeld. Wat ik zelden heb gezien. Het bestellen ging vervolgens snel, duidelijk en zonder enige problemen. De levering werd snel en correct uitgevoerd en via mail kon je het hele leveringsproces goed volgen. Kortom een aanbeveling waard !!!

Assortiment
Het assortiment is ronduit zeer goed te noemen. Alle modellen die ik via de consumentenbond had gevonden waren beschikbaar met alle bijbehorende accessoires zoals kabels, beugels etc..

Aanbeveling
Gezien mijn ervaring tot nu toe een echte aanrader voor iedereen. Goede service, beschikbaarheid, snelle levering en dan ook nog tegen de laagste prijs. Wie wil dat niet :)

lgahdijcks 08-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Prima professionele en vriendelijke service en informatieverlening. Prettige overzichtelijke winkel en makkelijk voor de deur parkeren.

Assortiment
Het toestel dat ik beoogde te kopen was op voorraad en kon ik meteen meenemen. Het werd zelfs tot aan de auto gebracht.

Prima bediening.

Extra toelichting
Een prettige bediening en een professionele uitstraling lokken veel nieuw klanten. Enige minpunt is misschien, dat je even moet wachten voordat je geholpen wordt als het wat drukker is.

MartienMJM 08-06-2014

De website is overzichtelijk en het is erg eenvoudig om de producten die ik zocht te vinden.

Aangezien ik meerdere producten in een bestelling wilde aanschaffen heb ik hiervoor de hulp ingeroepen van de servicedesk. Ben erg goed en naar tevredenheid te woord gestaan.

Assortiment
Door het uitgebreid assortiment kon ik alles op een adres aanschaffen tegen de allerbeste prijs.

Aanbeveling
Ik zal vrienden aanbevelen om via deze website te bestellen, correcte prijzen, snelle levering en goede servicedesk.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de aanschaf die ik gedaan heb. Dankzij de servicedesk had ik alle producten binnen 24uur in huis en geniet ik nu van het nieuwe tv kijken.

Ywan.kromkamp 08-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Bij winkel geweest. TV meteen meegenomen

Personeel heeft verstand van zaken. TV werd naar de auto getild.

Assortiment
Genoeg keuze, zou ik zo zeggen

Aanbeveling
Heb de winkel reeds aanbevolen bij bekenden

Extra toelichting
Voor mij een ideale winkel. Ik zoek vaak afgeprijsde "modellen van vorig jaar" die zijn in de reguliere elektronicawinkels meestal niet meer te krijgen. Hier wel, voor een goede prijs.

PieterB55 08-06-2014

noenoe28 07-06-2014

Extra toelichting
Erg goede service. En een snelle bezorging. De filmpjes over de producten zijn erg duidelijk waardoor je precies weet wat je koopt. De prijzen zijn ook leuk om te doen. GA ZO DOOR!!!

hans verdonk 07-06-2014 Via de website gekocht

Snel besteld via de site

Inderdaad vandaag besteld morgen in huis

Assortiment
Vele soorten en goede prijzen

Aanbeveling
Goede service en je kan altijd bellen

Extra toelichting
Bezorgd door selectvracht. Precies op tijd zoals omschreven netjes in de doos met alles er op en er in. Zelfde dag opgehangen en eenvoudig te bedienen.

M hagenaars 07-06-2014 Via de website gekocht

Super simpel

Snelle levering alleen mis ik track and trace

Bijna alles voor handen!! Prima

Aanbeveling
Ik hou van deze service en kan dit zeker bij andere aan bevelen

Extra toelichting
Prima online winkel met snelle levering

H. van .Erve 07-06-2014 Via de website gekocht

duidelijke website
makkelijke betaalmogelijkheden
eenvoudig bestelproces
het invullen is heel eenvoudig

levertijd werkelijk uitstekend
s,avonds,net voor 20,00uur een bestelling gedaan en s,morgen,s om 11,30uur in huis
de retourprocedure is prima

assortiment is uitstekend
er is meer dan genoeg keuze en
de prijs is zeker concurrerend

Aanbeveling
vooral de levering van de bestelde producten is mij goed bevallen,dat heb ik bij andere
webwinkels wel eens anders meegemaakt.

Extra toelichting
De uitstekende uitleg die bij elk product gedaan wordt heeft mij overtuigd met een professionele webwinkel vandoen te hebben.

EricV30 07-06-2014

Erg duidelijk allemaal

Ook vragen na de bestelling werden netjes en volledig beantwoord

Ruime keus

Aanbeveling
Prima keuze, goede service, scherpe prijs. Wat wil je nog meer.

PdG_01 07-06-2014

Aankoop in de winkel in Naarden gedaan. Van tevoren gekeken op de website. Zeer duidelijk en overzichtelijke website. Al gelijk op de startpagina een eenvoudige tabel, daarnaast ging ook het filteren op bijvoorbeeld prijs of merk prima!

Zoals eerder aangegeven heb ik mijn aankoop in de showroom gedaan. Op het moment dat ik aan de beurt was (drukke avond, dus er stond een rij klanten) werd ik uitgebreid en goed geholpen. De kennis van de winkelmedewerker was zeer goed en kon hij mij helpen in het maken van mijn keuze.

Assortiment
Uitgebreid assortiment en veel op voorraad. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is top!

Aanbeveling
In eerste instantie heb ik de winkel aanbevolen gekregen door een collega. Hij gaf aan dat de prijzen, voorraden en service erg goed was. Na aankoop van de televisie ben ik het hier volledig mee eens en zal ik de winkel zeker aanbevelen aan anderen, sterker: op dit moment heb ik dat reeds al gedaan :).

Extra toelichting
Conclusie: Op basis van bovenstaande scores en motivatie vind ik plasma discounter een zeer goede winkel en zal ik wellicht in de toekomst meer aankopen bij hen doen.

Jimmy51 07-06-2014

Makkelijk in bediening en aansluiting

Alles prima mailverkeer en zo. Alleen aflevertijd klopte niet helaas

Betrouwbare service

jaco nabuurs 07-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima snelle service, Led TV in prima staat ontvangen.

CJ van den Berghe 07-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

het is jammer dat er geen direct nummer is naar een bepaalde winkel. zo zou je namelijk van te voren kunnen bellen of wat je graag wilt hebben nog op voorraad is.

Assortiment
voor ieder wat wils. Het assortiment is erg groot.

Aanbeveling
Zelf heb ik voor thuis een TV gekocht bij plasma discounter. Omdat ik erg tevraden was over de klantvriendelijkheid, ben ik voor mijn werk ook een tv gaan halen.

Extra toelichting
Heel erg blij zijn de clienten van mijn werk met hun nieuwe LED tv in de woonkamer. Alleen al dat er een afstandsbediening bij zit vinden ze fantastisch. Hiervoor hadden zij nog een hele oude tv. De zenders klopte niet, het geluid was niet goed, hij gaf ruis in het beeld en er miste een afstandsbediening. Nu kunnen we weer gezellig met zijn alle een avondje film kijken:)

Marc 197x 07-06-2014

Locatie is makkelijk te vinden. Betalings varianten prima. Parkeerplek genoeg (doordeweeks :))

Opstellingen is snel het duurste in lijn. Ik kwam voor een samsung soundbar en wist eigenlijk al welk type ik wilde. De duurste versie hing aan de muur met prachtig geluid. Ik vroeg of dit niet een beetje overkill was in een gehorig appartement waar ik het niet zo hard aan kan hebben. Na wat aandringen kwam het antwoord 'ja' eruit en wellicht zonde van het geld en idd een type lager te zitten, nadeel, niet te beluisteren in de shop

Assortiment
Voor mij specifiek niet genoeg qua samsung soundbar, wel qua tv's van samsung maarja die had ik 3 jaar geleden al gekocht bij plasmadiscounter.

Prijs en service top.

Extra toelichting
Alles bij elkaar maakt het een fijne winkel. En ik ben ook fan van Coronel ☺

A.wolf 07-06-2014 Via de website gekocht

Artikel makkelijk te vinden. Snel bestellen zonder een account aan te maken. Direct op de hoogte van de status door email.

Super, geen opmerkingen.

Diversiteit aan merken.

Eerlijk, betrouwbaar en klantgericht

Extra toelichting
Hier kun je snel en goed inkopen doen.

Jens Hoogland 07-06-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces en zoekcriteria waardor je makkelijk het product van je keuze vindt.

Per mail word je op de gehoogte gehouden van de voortgang. (bevestiging bestelling en moment van verzending)

Assortiment
Prijzen zijn gunstig zo leerde een zoektocht op internet ter vergelijking. Ruime keuze zowel qua types als budget.

Aanbeveling
Aanrader wat betreft keuze in de ruimste zin van het woord.

Kaya47 07-06-2014

Verkoper was vriendelijk, gaf goede en uitgebreide uitleg

Assortiment
Had iets meer verschillende merken verwacht.
In 32 inch tv niet veel keus.

Dirk Heilbron 07-06-2014

De webshop is zo opgezet dat het voor de klant makkelijk is de wensen die ik heb te selecteren, waarna de TV's verschijnen die aan mijn wensen voldoen.

De service is eenvoudig en goed. Omdat het gemak van de webshop zo groot is, is het servicelevel ook hoog.

Assortiment
Er waren een aantal toestellen al uitverkocht, ook courante modellen. Dat was jammer, maar dat neemt niet weg dat er voldoende keuze was.

Aanbeveling
De prijs is laag, de service is hoog. Vandaag besteld, de volgende dag in huis.
Dus ja, ik zou het zeker aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Goed assortiment, zeer goede prijs, hele duidelijke website en duidelijke filmpjes met uitleg over de TV's. Snelle levering en prima voorwaarden. Ik ben helemaal tevreden.

JdL1976 07-06-2014

Goed overzichtelijk

zeer snelle bezorging

Assortiment
Volgens mij hebben jullie alle tv's

Gewoon goed en goedkoop

zie hierboven

Jordi2014 07-06-2014

Makkelijk filteren op productaanbod

Goed per e-mail op de hoogte gehouden van de status van de order.
Volgende dag ook daadwerkelijk geleverd.

Assortiment
Aardig ruim aanbod. Prijzen zijn ook goed tov concurrenten.

Aanbeveling
In ben helemaal tevreden.

Extra toelichting
Perfecte service, snelle verzending en uitgebreid assortiment.

Niels Kos 07-06-2014 Via de website gekocht

Alles op de site was duidelijk, het bestellen was ook erg gemakkelijk. Top!

Op de dag van mijn bestelling was er een storing opgetreden in het magazijn van create2fit. De volgende dag kreeg ik direct een mailtje dat dit probleem was ontstaan, en dat mijn bestelling een dag later geleverd zou worden. Dat heeft me erg geholpen, bedankt! Erg goed dat jullie de klanten op de hoogte houden van alles wat er gebeurt!

Assortiment
Er is heel erg groot aanbod van allerlei verschillende producten. Wat natuurlijk echt geweldig is! En ook van de beste kwaliteit! Ga zo door!

Aanbeveling
Het is een goede winkel met een groot aanbod aan producten. Producten van erg goede kwaliteit en de beste lage prijzen! En de klantenservice is er erg goed. Gegarandeerd een aanrader!

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de klantenservice, jullie site en het gemak van de site. Ik ga het zeker aanraden bij mijn vrienden en familie! Ik ben erg blij met mijn aankoop! Bedankt voor het product en tot ziens!

Andre693 07-06-2014

Je kunt op de site gemakkelijk zoeken en vergelijken. Ook de filmpjes zijn van duidelijke informatie voorzien.. erg handig. De afhandeling en betaling was heel duidelijk.

Lekker snel online afgehandeld en de volgende dag de TV in huis. Wat wil je nog meer.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, je kunt er dus echt alle producten vinden die je wilt.
Of het nu een goedkope of dure, een kleine of grote, het nieuwste of wat ouder model is.. je kunt het hier vinden.

Aanbeveling
iemand die makkelijk een nieuwe TV wilt kopen en geen zin heeft om 10 winkels te bezoeken moet zeker op deze site kijken

Extra toelichting
We waren op zoek naar een TV, en na een paar winkels te hebben bezocht (en er geen wijs meer uit kwamen) zijn we online gaan zoeken. Het gemak, de uitgebreide keuze en de goede service/afhandeling heeft voor ons de keuze makkelijk gemaakt om hier bij Plasma Discounter een nieuwe TV te kopen. We zijn zeer te vrede met de TV en de afhandeling. Als we ooit nog een nieuwe nodig hebben komen we zeker hier terug.

animau 07-06-2014 Via de website gekocht

kan het nog makkelijker dan bestellen vanuit je luie stoel?

voor wat betreft het traject van bestellen tot aflevering is alles simpel en duidelijk doordat je goed op de hoogte gehouden wordt via email.

Assortiment
Ruime keuze uit uit verschillende merken en prijs classen.

Aanbeveling
ondanks de vaak scherpe prijzen altijd blijven vergelijken.

Duidelijk, overzichtelijk, goede communicatie

Andriess 07-06-2014

Via internet was het heel gemakkelijk om een bestelling te plaatsen. De stappen waren duidelijk beschreven. Ook de snelheid waarmee geleverd is, was fantastisch.

Prima.

Fijn om te winkelen.

Extra toelichting
Alleen jammer dat er geen bevestigingsboutjes bij zaten om de voet van de TV te monteren. Gelukkig had ik zelf ook nog enkele passende boutjes.

jeanette roosjen 07-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

open op zondag en duidelijke informatie

gewacht in de winkel voor de toonbank en personeel liep steeds het magazijn in tot dat iemand vroeg of we speciaal op een sony artikel stoneden te wachten toen dit niet het geval bleek te zijn ,ging hij iemand roepen.dus traagheid en geen attentie van verkopers (misschien incidenteel)of gewoon pech

Assortiment
voldoende aanbod,voor elk wat wils

Aanbeveling
heb al veel gekocht en aanbevolen

gemakkelijk en prima assortiment

coryantje 07-06-2014

Extra toelichting
het makkelijk via de website te kopen, overzichtelijk met veel aanbod,goede informatie en ........ zeer snel in huis (de volgende dag al ! )al met al , aan te bevelen.

Adriaenssen Dave 07-06-2014 Via de website gekocht

sadijah 07-06-2014 Via de website gekocht

duidelijke omschrijving, goede prijs en snel geleverd

uitstekende service

Assortiment
voldoende keuze, voor elk wat wils

Aanbeveling
duidelijke taal, geen nonsens en goede producten

Extra toelichting
zeer tevreden over aankoop, service

Kaylee van Delen 07-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Via de website kon ik de tv reserveren. Even een uurtje wachten of ik niet gebeld zou worden en hop ophalen. Binnenkomen, reserveringsnummer laten zien, aanpakken en klaar.

Ik moest erg lang wachten voor ik aan de beurt was. Veel mensen met vragen of die advies wilden. Misschien een idee om 1 kassa te gebruken voor reserveringen. Zodat deze klanten niet enorm lang hoeven te wachten alleen voor het afhalen van hun product.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Zou ik zeker aanbevelen. Vooral het online reserveren en ophalen.

Extra toelichting
heel fijn dat online reserveren kan. Hierdoor weet ik dat hetgeen dat ik wil hebben op voorraad is. Advies had ik niet nodig maar dat kon nog wel gevraagd worden in de winkel. Helaas waren alle medewerkers constant bezig. Toen ik na, ik denk, 5minuten geholpen werd was het alleen maar betalen en wachten tot iemand uit magazijn het kwam brengen. Dit vond ik erg jammer. Zoals ik eerder benoemde is een aparte balie voor afhalen wellicht een idee. Ik word als klant liever snel tussendoor geholpen dan dat ik zo lang moet wachten voor zo iets korts en simpels. Verder uitstekende bereikbaarheid en pparkeergelegenheid. Top.

Eriqson 06-06-2014 Via de website gekocht

Alles ging volledig naar wens

Bestelling nog eerder binnen dan verwacht!

Assortiment
Veel heel veel keus in tv's dus altijd prijs

Aanbeveling
Veel tv's van alle topmerken dus er zit altijd wel iets tussen. Je hoeft echt niet lang te zoeken

Extra toelichting
TV voor m'n moeder gekocht van 87jr top beeld met 1080p op een 32inch (81,28) beeld diagonaal. TV kan zelf zeer snel de analoge zenders vinden trouwens een dag later een settop-box eraan en met de HD-Zenders wordt zij veel minder snel moe aan de ogen. Aanbeveling dus voor bejaardenhuizen, maar ook voor studenten veel Samsung apps etc etc. Afstellen ook een fluitje van een cent iets minder gamma doet the job!

Gideond 06-06-2014

Duidelijke website, makkelijk besteld.

Binnen 1 dag in huis, helemaal top!

Assortiment
Kon uit diverse uitvoeringen kiezen.

voordelig en snel!

Extra toelichting
Ik was op zoek naar dit model en kwam snel uit op plasma-discounter.nl. binnen paar minuten besteld en de volgende dag al bezorgd en opgehangen.

J van B 06-06-2014 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig te bestellen.
Geen lidmaatschap of wachtwoord nodig. Ideaal.

Snelle levering. Super blij mee. Wij hebben een bungalowpark en als er een tv stuk gaat, moet er snel een andere komen.

Assortiment
Ben maar op zoek naar 1 merk en dat is philips.

Aanbeveling
Als ik het makkelijk vind, vind iedereen dat.

Extra toelichting
Super duidelijke website en makkelijk bestellen. Wat wil je nog meer.

Edwin Koper 06-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Goeie website om te kunnen orienteren alvorens over te gaan tot aankoop.

Prettige vriendelijke medewerker die ons hielp.

Heel mooi uitgebreid.

Aanbeveling
Alles netjes verzorgd, goede sales en aftersales.

WillyD52 06-06-2014

Zoeken naar de gewenste producten is makkelijk. Eenmaal je favoriet gevonden is bestellen en betalen een makkie.Je wordt vanzelf naar de volgende stap geleid. Prima dus.

Op mijn telefonische vraag m.b.t. het aansluiten van mijn schotelantenne werd binnen korte een goed en professioneel antwoord gegeven. Ook al wist de persoon in kwestie niet direct het antwoord, dit werd ook aangegeven en voor mij opgezocht. Prima geen "gladde" jongen die alles precies weet.
Levering was verrassend snel. Ik kreeg via de bestelbevestiging het idee dat ik via track&trace kon zien op welke dag het product werd geleverd. Maar dat hoefde al niet meer, want het apparaat stond al in de gang op het moment van thuis komen. Verrassing.!!!!!Met retour heb ik niet te maken gehad, kan er daarom ook dus niest over zeggen. Maar ik het er wel vertrouwen in.

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende. Althans binnen de productgroep waar ik naar op zoek was. Ook de eventuele randproducten zijn ruimschoots aanwezig. Alles dus lekker op één plaats en zeker concurrent.

Aanbeveling
Ik was door één van mijn kinderen op deze winkel geattendeerd. Ik zal mijn positieve ervaringen zeker doorgeven.

sylkel 06-06-2014 Via de website gekocht

gebruikersvriendelijke site.
goede voorraad.
snelle afrekening
snelle bezorging
goede prijs kwaliteit verhouding.
goede product omschrijving

goede beschrijving van het product.
snelle afwikkeling.
Vriendelijke bezorger.

alles wat je wil is er.

zie voorgaande opmerkingen

Extra toelichting
via via heb ik gehoord dat jullie snel, goed en met een bijbehorende prijs kwaliteit televisies leveren. Dat klopt helemaal. Ik ben erg blij met mijn aankoop.

Ralph2000 06-06-2014

Binnen 1 dag bezorgd

Assortiment
Één van de enige winkels met het desbetreffende product op voorraad

ad kraft 06-06-2014 Via de website gekocht

lekker thuis op het gemak kijken verglijken zonder die drukte om je heen wachten tot iemand je help

kom je er niet uit of wil je iets weten een telefoontje en je wort als koning op al je vragen geholpen

Assortiment
veel keuze veel verglijkekingen gewoon supper en ook nog eens supper voordelig

Aanbeveling
heb al vaak hier gekocht en iedereen die ik ken heb ik deze winkel aan bevolen

Extra toelichting
mijn dochter wou voor haar comuni geld een tv en had geen betere keuze kunnen maken als bij jullie supper

Wouter Nobel 06-06-2014

het is gewoon erg makkelijk.
kiest er thuis een uit, rijd naar Naarden en neemt hem mee.

vriendelijke, servicegerichte en geduldige mannen.
helemaal top

Assortiment
jullie hebben altijd wat wij zoeken.
erg fijn

Aanbeveling
zie de antwoorden hierboven.
wat moet je nog meer vertellen.