Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Theo Brouwer 10-06-2014 Via de website gekocht

6,8

Ben* 10-06-2014

eenvoudig thuis achter de computer bekijken en bestellen

vrijdag besteld zaterdag al geleverd

Assortiment
Voldoende keuze en je ziet of het product op voorraad is

Aanbeveling
Vaak de goedkoopste en je kan het zelf ophalen in de winkel

Extra toelichting
Voor mijn zoon enkele jaren geleden een TV en Dvd speler in de winkel gekocht en nu via internet weer een TV tot nu toe geen problemen ondervonden.

Lars Bierhaalder 10-06-2014

Het gemak van rondkijken, kopen en betalen is ideaal, al zou het laden van de websites met al zijn toepassingen nog wel sneller kunnen

Ondanks dat de bestelde televisie niet in de juiste conditie was ontvangen, werd er door het serviceteam adequaat gereageerd op mijn klacht.
Het was wel jammer dat de foto's niet direct werden ontvangen, waardoor ik 3x dezelfde e-mail moest versturen.

Assortiment
Er zijn voldoende televisies in het assortiment die ook direct leverbaar zijn.

Aanbeveling
Ideaal om een televisie op deze manier te bestellen tegen een zeer scherpe prijs. En de levering vond ook snel plaats.

M. Tielman 10-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Personeel zeer vriendelijk maar was moest zelf iemand aanhouden.

zeer compleet

Extra toelichting
Zaterdag naar Naarden gereden om de TV zelf af te halen. Online al het vooronderzoek gedaan en daarom snel een medewerker aangehouden om de tv aan te schaffen. Prima geholpen en snel weer op naar huis om de TV aan te sluiten!

ger van caspel 10-06-2014 Via de website gekocht

duidelijk is duidelijk.
we hebben geen hindernissen ondervonden

de afleveringsprocedure konden we goed volgen middels de daartoe aangegeven link.

Assortiment
het assortiment voldoet aan onze verwachtingen.

Aanbeveling
wie goed doet, goed ontmoet.
en zo zullen we U aanprijzen.

Extra toelichting
Na 4 positieve beoordelingen lijkt het ons een beetje overdone om nu aan het eind van dit repertoire nog eens een beoordeling te geven. We zouden louter in herhalingen treden, vindt U ook niet? Als ik U was zou ik een ieder die meedingt naar een restitutie van het aankoopbedrag als voorwaarde stellen om een slagzin te maken waarin deze zijn beoordeling weer kan geven. Tenslotte rijmen er op Coronel allerlei bruikbare woorden.

Taheij 10-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Leuke weekendaanbieding stond er duidelijk toen je binnen kwam dus zo gevonden en gekocht.

Het was zeer druk in de winkel meisje aangesproken was niet van de tv's maar omdat we wisten wat we wilden hebben kon ze ons snel helpen dus top.

Assortiment
Uitgebreid assortiment niks verkeerd mee kan alleen overal duidelijk de prijs zien.

Aanbeveling
Goede prijzen en vriendelijke mensen de rest moet ik nog afwachten dus raad jullie zeker aan

Goede overzichtelijke shop

mickey hardick 10-06-2014

Super geholpen, persoonlijke service. Helemaal tevreden! Dank, M-

Franns de Boer 10-06-2014 Via de website gekocht

duidelijke website en goede beoordeling voordat ik deze tv ging kopen.

snelle levering

Ruim arsortiment

Aanbeveling
goede beoordeling en snelle levering.
Goede website en zeer duidelijk

Extra toelichting
Zal ik zeker aan een ander doorgeven vanwege bovengenoemde argumenten.

karel26 10-06-2014

duidelijk, staat meer bij producten dan op andere websites.

snel in huis, super.

Assortiment
keuze genoeg als hier nog niets bij zit dan weet ik het niet meer

Aanbeveling
gewoon super, geen andere woorden voor.

StefanJ 10-06-2014

Goede site, jammer dat je niet 2 tv's naast elkaar kan vergelijken.

Extra toelichting
Goede overzichtelijke site, gemakkelijk in gebruik. Alleen het vergelijken van 2 soorten of merken naast elkaar mist.

Francis Janse 10-06-2014 Via de website gekocht

Simpel achter je computer de TV + duidelijke filmpje bekijken, daarna bestellen en betalen.

Zoals beloofd binnen 24 uur TV
thuis geleverd in goede verpakking.

Assortiment
Ik wist welke TV we wilden hebben, maar via de site kan je makkelijk vergelijken en eventueel een andere TV aanschaffen.

Zie bovenstaande beoordelingen.

Extra toelichting
Nogmaals zie bovengenoemde beoordelingen.

Hans Heijstee 10-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De artikelen op de website greserveerd en kon deze op de afgesproken datum ophalen, zonder problemen.

Meteen geholpen en, terwijl de artikelen werden opgehaald in het magazijn, nog meerdere malen vriendelijk gevraagd of ik ergens mee geholpen kon worden.

Assortiment
Genoeg keuze voor het soort televisie dat ik wilde hebben

Aanbeveling
Vriendelijke mensen, duidelijke, goede website en goede service.

Extra toelichting
Prettige winkel om in dit geval een televisie aan te schaffen. Genoeg informatie op de website om een goede keuze te maken.

Jordan Maas 10-06-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Deze winkel biedt mij het gewenste artikel voor de voordeligste prijs

Anny Schuurmans 10-06-2014 Via de website gekocht

Kon gemakkelijk vinden wat ik zocht, duidelijke omschrijving, compact en to the point. Kan vergelijkingen maken zodat je makkelijk kan kiezen wat je wenst. Betalingsmanier wijst zich vanzelf.

Heb van de klantenservice gebruik gemaakt want jullie zeggen voor 20.00 uur besteld volgende dag in huis. Was er rond 16.00 uur nog niet maar heb geen track en trace gehad. Dus gebeld en zij wisten dat hij nog geleverd zou wrden die dag.

Assortiment
Natuurlijk valt er keuze te maken uit meerdere in dit geval t.v.'s maar ik vond het genoeg.

Aanbeveling
Heb zelf ook via iemand anders van jullie side gehoord en dat het goed geleverd wordt en netjes is geregeld, dus kan jullie nu uit eigen ervaring gerust aan anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Prima webwinkel, alles is snel en netjes geregeld. Het enige is dat omdat ik geen track en trace bericht heb gehad, dat ik jullie moest bellen of het nog die dag geleverd zou worden omdat het een kado betrof en we hem graag ook die dag wilden hebben. Maar alles kwam gelukkig op tijd goed, Dank hiervoor. Volgende keer denk i zeker weer aan jullie.

ton van den dobbelsteen 10-06-2014 Via de website gekocht

van huis uit alles regelen

heb mijn eerste aankoop een paar dagen later omgeruild ook via internet en ben zelf naar de zaak gereden om de tv om te ruilen keurig behandeld personeel hielp bij het uit en inladen van het apparaat, keurig geholpen door M.

Aanbeveling
goede en snelle service vlotte levering

Extra toelichting
vlot via internet, telefonisch werd ik ook goed geholpen,vakkundig personeel.

Hans uit Maarssen 09-06-2014

Erg makkelijk besteld. Na mijn reservering nog wat extra brilletjes gereserveerd, website snapt dat je al een reservering hebt lopen en vraag of je ze bij je lopende reservering wilt doen. Erg handig.

MOest even wachten in de winkel, maar personeel was aardig en behulpzaam. Hebben nog even meegeholpen om de TV in de auto te zetten. Handig... :-)

Assortiment
Prima assortiment, ruimte keuzes, niets mis mee.

Aanbeveling
Zover niets mis mee gevonden. Dus zou ik deze winkel ook aan anderen adviseren.

Extra toelichting
Mooie prijs voor een mooie TV. Handige website, vriendelijk personeel. En snel. Vrijdag rond 12:00 gereserveerd rond 19:00 opgehaald.

naam2014wimdeommenaar 09-06-2014

Wij vonden de website van Plasma-discounter erg duidelijk.

wij vonden de levertijd echt geweldig. Bestelling gedaan en de volgende dag hadden we tv al thuis.

Assortiment
Ruime keuze in de winkel.

Aanbeveling
Plasma-discounter is een winkel met ruime keuze en de service is perfect.

A Brugman 09-06-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Niet veel merk keuze daarbij een keuze van voor mij onbekende merken. Onbekend maakt onbemind. Heb daarom voor een philips gekozen.

Honig 09-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op de site vergelijken, keuze maken en je verder op laatste details laten adviseren in de winkel. Bovendien snelweg af/snelweg op.

Goed advies, snel geholpen. Ik had mijn keuze online gemaakt maar met het deskundig advies kwam ik toch op een betere TV uit en daar ben ik erg blij mee!

Assortiment
Ruime keuze in breedte en diepte. Altijd prima merken en daarmee onafhankelijk advies, altijd reden om te slagen

Aanbeveling
Prima one stop shop voor veel, je weet dat je goed zit daar

EdwinV74 09-06-2014

kan rustig kijken op de website voordat je naar de winkel gaat.

ik gaf aan wat ik wilde hebben en 10 minuten later stond ik buiten met mijn nieuwe tv

Assortiment
ruime keuze in alle maten en merken

Aanbeveling
perfect voor iedereen die een nieuwe tv zoekt en wil vergelijken.

Extra toelichting
makkelijker kan niet, je kijkt eerst op de website en doet je eigen vergelijkingen, omdat ik hem dezelfde dag nog wou hebben reed ik naar Naarden en binnen 10 minuten stond ik weer buiten met mijn TV. Ik denk dat ik voor een nieuwe stofzuiger volgende maand weer in Naarden sta.

JPU1975 09-06-2014

Assortiment
Het assortiment lijkt niet groot maar hier hebben ze toch echt alles.

Aanbeveling
Prima service, groot assortiment en professioneel en vriendelijk personeel.

Extra toelichting
Ik wist vantevoren exact wat ik wilde kopen en dit is hier uitstekend gelukt en tegen een prima prijs! Snelle en professionele service en binnen no time kon ik m'n spullen in de auto laden.

Krameroen 09-06-2014 Via de website gekocht

Bestelling was eenvoudig op de site

Ik stuurde een mail die de volgende dag, in het weekend, beantwoorde werd.

Assortiment
Ik vond wat ik moest hebben

Aanbeveling
Snelle levering, en goede mail/beantwoording - alleen de belofte van voor 20.00 besteld de volgende dag in huis werd niet gehaald. Ik moest een dag langer wachten.

Zeer tevreden

Robert Jan de Boer 09-06-2014

Het is makkelijk navigeren over en door de website. Iik heb alles kunnen vinden.

Even wachten totdat je bestelling opgehaald wordt en dan een bak koffie aangeboden krijgen. Overigens was de TV al opgehaald voordat ik de koffie op had.

Assortiment
Direct bekijken of je een Sony mooier vindt dan een Samsung. Zien of je een LG meer lijkt dan een Panasonic. Het is super om in de winkel alles te kunnen zien.

Aanbeveling
Ik zeg het tegen ieder die het wil horen :-)

Extra toelichting
Je wilt graag informatie vinden op het net voordat je een winkel instapt. Daarna wil je in de winkel zien of jou TV alles is wat je had gedacht. Komt daarbij prettige rustige sfeer in de winkel. Gelukkig ook een winkel waar eens wat op voorraad is. Super!

Fransen35 09-06-2014

7,3

Winkel medewerker leek erg gehaast maar kon wel alle beantwoorden.
Extra kosten voor gebruik van creditcard vind ik ongepast en ik vraag mij af of de werkelijke kosten inderdaad 15euro zijn.

Assortiment
We hebben gevonden wat we zochten dus assortiment was prima.

Aanbeveling
Als je weet wat je zoekt, zou ik het zeker aanraden. Als je meer advies zoekt, twijfel ik.

Extra toelichting
Zie boven. In de email ontvangen met factuur staat informatie over het product ruilen maar niet over retourneren.

R. van Fessem 09-06-2014 Via de website gekocht

Uitgebreide informatie zodat je weet wat je koopt . Simpel te bestellen , en snelle bezorging .

Direct een mail met de gegevens over de bestelling en over de levering .

Assortiment
Voor iedere beurs een mooie TV
Elk segment is voldoende vertegenwoordigd .

Aanbeveling
Na de TV in huis te hebben gekregen en te hebben geplaatst / aangesloten hebben we direct eenzelfde TV besteld voor onze dochter .

dandy 1 09-06-2014

ik kon niet goed naar de volgende pagina bij het bestellen had niet gezien dat het vinkje aan getipt moest worden bij de algemene voor warden als deze in het rood had gestaan was het goed opgevallen

super snel

ander artikel gekocht de 22 inch kon ik niet vinden

Aanbeveling
op de bovenstaande hindernis na ging alles boven verwachting snel

Emiel plomp 09-06-2014

Wat is er gemakkelijker dan thuis bestellen en een kloppende video bekijken van je product (en niet van een model duurder)

Tja. ..ik had een mooi tegen bod verwacht icm met een tv die bij een ander 100euro goedkoper was.

Assortiment
Nagenoeg alles op voorraad!

Aanbeveling
Snelle levering! Garantie! Alles in huis!

Extra toelichting
Alle motivatie staat al hierboven eigenlijk. ..

naam1223 09-06-2014

Product op de website snel gevonden met duidelijke informatie.

Duurde lang voordat ik een verkoper had gevonden. Men wees naar naar een andere verkoper en weer een doorverwijzing. Uiteindelijk naar de kassa gegaan en mijn wens kenbaar gemaakt en razend snel geholpen.

Assortiment
Breed assortiment op het web, in de winkel lastiger om te beoordelen omdat veel producten in het magazijn staan

Aanbeveling
Zeker op basis van prijs/kwaliteit van de producten

Luitpold 09-06-2014

Auto starten, 20 minuutjes rijden, bestellen, betalen, doos in de auto, terug naar huis, TV uitpakken , knop " installeren "indrukken en kijken maar...Alles in nog twee uur.

Ik vermoedde dat er fout in de specificatie zat. Anders dan bij zovele bedrijven gaat men uit van "de klant heeft gelijk". En dat was ook zo!

Assortiment
Breed en qua mogelijkheden ook diep. Misschien niet diep qua merk, maar er is altijd wel een geschikt alternatief voorhanden.

Aanbeveling
Ik koop sinds 6 jaar bij Plasma Discounter alle electronica en wijs iedereen uit familie- en kennissenkring op deze winkel.

Extra toelichting
Gewoon een leuke zaak met goed gemotiveerde en een luisternd oor naar de klant.

vanvuure 09-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Makkelijke site, duidelijke info, zicht op voorraad, snelle levering!

Peter Kolk 09-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

makkelijk te vinden. Duidelijke keuze door verkoper. service naar het brengen naar je auto.

Assortiment
Veel keuze in elke prijsklasse.

Aanbeveling
Dat gebeurd al mijn vader is ook geweest voor zijn tv bij jullie. BBQ Gekocht en als er weer een aankoop moet gebeuren dan op naar Tom Coronel

Extra toelichting
Goede service. Goed Advies.

Jaap van Duijvenbode 09-06-2014

De website is overzichtelijk, producten worden goed en objectief gepresenteerd, waardoor je op basis van de beschikbare informatie een goede keuze kunt maken welke TV het beste bij je wensen past.

Extra toelichting
Zeer positieve ervaring, levering op afspraak en alles netjes verpakt zoals het hoort! Goed bezig!

michael huijbers 09-06-2014

Het is netjes geregeld ook voor mensen uit België

Netjes op tijd

Breed met veel kennis

Aan iedereen die ik ken

Lies2014 09-06-2014

Duidelijk en snel alles afgehandeld

Levertijden volgens afspraak en gratis verzending

Assortiment
Assortiment prima en goede prijs

Aanbeveling
Na zoeken overal een vaste prijs maar hier echt het goedkoopste, snel en goed afgehandeld echt een aanrader!

A.L. Mezas 09-06-2014 Via de website gekocht

De website is makkelijk te vinden en de producten waren goed te zoeken op maat, kleur etc.

De Service is goed. Jammer alleen dat het nr van de klantenservice niet langer bereikbaar is op zaterdags.

Assortiment
Elk merk beschikbaar, Grandioos!

Aanbeveling
De website werd aan mij aanbevolen, ik zal deze zeker door aanbevelen. En zelf in de toekomst weer bij jullie bestellen!

Extra toelichting
Als 1e klant is bij een nieuwe aanbieder online bestellen best spannend. De track and trace code biedt zekerheid en bouwt vertrouwen. Ook de tussenliggende emails, blijft dit vooral doen! Dank voor een super service.

J. de J. 09-06-2014

Zeer eenvoudig te bestellen via de website. Duidelijke uitleg van specificaties.

Ondanks de belofte: voor 20:00uur besteld, volgende dag in huis kreeg ik de TV een dag later door vertraging (of een fout?) bij het distributiecentrum van PostNl. Geen fout van Plasma-discounter maar toch vervelend. Was er speciaal voor thuisgebleven.

Extra toelichting
Behoudens de dag vertraging in de aflevering (minder dan 1% van de gevallen?),kan ik de winkel van harte aanbevelen.

Niek 53 09-06-2014

In te voeren gegevens duidelijk weergegeven

Goed overzichtelijk wat er in het winkelmandje zit.

Makkelijk betalingshandeling.

Snelle bevestiging betaling ontvangen.

Tack en Trace klopte exact.

Assortiment
Het assortiment is goed overzichtelijk.

Gezocht artikel snel gevonden.

Makkelijk te vergelijken met soortgelijke producten.

Aanbeveling
Ja, door de scherpe prijs.

Het gevoel dat je als klant eerlijk behandeld wordt.

Laska1966 09-06-2014

Volgens mij kan het niet makkelijker. Maak je keuze en betaal.

Tot nu toe is die goed. Geen problemen gehad en snel thuisbezorgd.

Assortiment
Waar ik naar op zoek was heb ik kunnen vinden.

Aanbeveling
Zeker wel! Makkelijk en snel.

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een soundbar en dan kom je al snel op deze side. De verschillende mogelijkheden worden goed uitgelegd zodat je een goede keuze kan maken. Als je dan je keuze gemaakt hebt heb je het ook de volgende dag in huis. Precies zoals het moet.

Hansie888 09-06-2014

Makkelijk bereikbaar, gratis parkeren voor de deur.

Personeel is vriendelijk en hebben kennis van zaken. Ook het afleveren ging zeer punctueel.

Assortiment
Assortiment was niet zo groot als bij sommige andere winkels maar wel de beste modellen waardoor het kiezen makkelijker wordt

Extra toelichting
Prima winkel, deskundig en behulpzaam personeel en ook belangrijk,... Lage prijzen!

Peter Sunten 09-06-2014 Via de website gekocht

Zondag besteld Dinsdag op de afgesproken tijd bezorgt

Bellen word je vriendelijk Geho;pen

Assortiment
Er valt zat te keizen !!

Aanbeveling
Prima zaak,makelijk via internet.

Extra toelichting
Mooi tv prima beeld,zeer tevreden met mijn aankoop via Plasma-Discounter.nl

Menico 09-06-2014

Vond de website duidelijk en het was makkelijk om de juiste producten te vinden.

Aanbeveling
Ik zou de website aan iemand anders aanbevelen omdat het erg makkelijk is om de juiste producten te vinden. En omdat er ook een ruime Assortiment is.

Extra toelichting
Duidelijke website met een gemak de juiste product te vinden die je zoekt of nodig hebt.

Mat Hazenberg 08-06-2014 Via de website gekocht

Geweldig veel gemak, vooral met stem- en bewegingsopties i.p.v. met de remote control, vooral omdat ik niet goed zie van dichtbij, niet meer leesbril op, leesbril af, voor mij een verademing.

Heel goed, ben telefonisch heel vriendelijk en met een goede uitleg te woord gestaan.
Een onvoorstelbare snelle service. 's-Morgens om 09.00 uur is de televisie al geleverd.

Assortiment
Zeer uitgebreid, maar voor ons was de keuze niet moeilijk,want wij hadden onze keuze al laten vallen op de Samsung UE46F8000.

Aanbeveling
Wij zouden aan familie, vrienden, kennissen, buren enz. deze winkel aanbevelen.

J. Abelen 08-06-2014 Via de website gekocht

Zelfs tot 20u bestellen en de volgende dag in huis!
Zeer gebruiksvriendelijke website met formidabele uitleg/video's!

Assortiment
Nog moeilijk te beoordelen, aangezien we gisteren de TV ontvangen hebben, maar voor het vertrouwen geef ik vast een 8.

Aanbeveling
Omdat het de beste, meest complete en informatieve website is die er is!

Extra toelichting
Niet veel meer aan toe te voegen. Heel tevreden met mijn aankoop en de bijbehorende correspondentie/informatieverziening, van orderbevestiging tot levering.

Ruudje 1234 08-06-2014

produkten zijn eenvoudig te selecteren met goede beschrijvingen

voor 20.00 uur besteld is daadwerkelijk volgende dag in huis. Met MijnPakket van PostNL kan ik precies zien wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden

prima assoritmentm, goede prijzen

DWGCN 08-06-2014

De website is zeer duidelijk en boordevol informatie. De filmpjes zijn ideaal.

De producten die ik zocht kon ik heel makkelijk en snel vinden?

Het betalen was makkelijk alleen was er een kort probleem met het printen van de factuur.

Super service.
Makkelijk om vrijblijvend de producten te reserveren en op de dag van ophalen stond alles klaar. Daarnaast werd alles voor me in de auto gelegd. Super...dank jullie wel.

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende. Alles wat je volgens mij nodig kan hebben bij de aanschaf van een tv kun je hier kopen. Ik heb dan ook de spullen die ik nodig had direct mee kunnen nemen.

Aanbeveling
Geen twijfel mogelijk m.b.t. service, de producten en het gemak in de winkel. Zie mijn antwoorden bij de vorige vragen.

Extra toelichting
Ik ben gewoon zeer tevreden over alles. Het was een goede service. Ik kon met al mijn vragen terecht. Ik kon de producten die ik nodig had gewoon allemaal bestellen. Het reserveren is gemakkelijk en alles was op de afgesproken dag beschikbaar. Niets anders dan lof!!!

Marjolijn de Boer 08-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te doorlopen bestelprogramma. In enkele minuten nieuwe home cinema set besteld.

Gratis bezorgen. Zeer snelle levertijd. Goede voorraad. Product goed te volgen tijdens leveringsproces.

Ruime keus!

Aanbeveling
Zeer tevreden over deze bestelling.

Extra toelichting
Het is de eerste keer dat ik hier wat besteld heb maar ik ga in de toekomst zeker vaker op jullie site kijken dankzij de uitstekende service. Geen enkel minpunt, alles positief en erg klantvriendelijk.

Peters52 08-06-2014

Extra toelichting
Wist wat ik wilde. Artikel online besteld. Binnen 24 uur in huis, terwijl je het verzendtraject kon volgen.

Brinx 08-06-2014 Via de website gekocht

Gerry Muller 08-06-2014 Via de website gekocht

Uitstekend Geregeld

Prima

Heel veel keus

Goede Service en Goeie Prijzen

Allesomvattend, Uitstekend.

kaischut 08-06-2014

Website is niet heel erg makkelijk qua vergelijking en selecties, maar wel een ruime keuze en gemakkelijk dat je de keuze hebt om op te halen of te laten bezorgen

Er werd zeer ruim de tijd genomen in de winkel om advies te geven (tip: ga op een rustig moment van de dag)

Assortiment
Zeer ruim assortiment, prijs niet altijd de goedkoopste

Prima winkel

Extra toelichting
Prima winkel en goede service. TV was van 799 voor ongeveer 576. Verkoopadviseur gaf aan dat 799 echt de normale prijs was. Echter later nog even prijsvergelijk gedaan en meerdere winkels zaten op 575 tot 600. Kortom altijd even online checken qua prijs.