Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Ha59 12-06-2014

Kon snel vinden wat ik wilde, met de voor informatie die ik had.

Snelle levering, ondanks Pinkster weekend.

Assortiment
Meer dan voldoende keus, en scherpe prijzen.

Aanbeveling
Vanwege keuze mogelijkheid en snelle levering, en prijs.

Extra toelichting
Prettige site om doorheen te scrollen, en te zoeken naar mooie aanbiedingen, netjes overzichtelijk.

Gemma Frisius 12-06-2014

Snelle bestelprocedure, supersnelle
levering.

Assortiment
Exacte product, dat ik wilde hebben,
op voorraad.

Aanbeveling
Geen negatieve opmerkingen te maken.

Extra toelichting
Gemakkelijke bestelprocedure, snelle levering, goede verpakking. Alles Ok.

Remmes 12-06-2014 Via de website gekocht

snelle afwikkeling op site e perfecte bezorging

ruime keuze

Aanbeveling
veel keuze, perfecte service nen bezorgings

Pim Schrijver 12-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

De website is overzichtelijk en makkelijk te bedienen. De gevraagde informatie staat duidelijk omschreven.

Je wordt snel en duidelijk geholpen.

Assortiment
Het assortiment is het meest complete in een winkel. Voor elke prijs en klasse is er aanbod. Zeker ook in de winkel stat genoeg om te vergelijken.

Aanbeveling
Deze winkel hoort zeker in je onderzoek thuis. Scherpe prijzen, goede informatie en een snelle service.

Extra toelichting
Online veel vergeleken en een keuze gemaakt. In de fysieke winkel laatste controle op mijn keuze gedaan. Daarna was het met tien minuten geregeld en de televisie wordt naar je auto gebracht. Even goed kreeg ik binnen een uur ook de factuur in een mail thuisgestuurd met de felicitaties van mijn aankoop. Erg netjes geregeld.

Blijleven 12-06-2014

Duidelijke website, heldere statusinformatie. Snelle levering. Makkelijker kan niet.

Snelle levering, heldere communicatie over status vaan aankoop.

Goed assortiment.

Aanbeveling
Prima ervaringen, rijk assortiment. Heldere communicatie over statusveranderingen.

Extra toelichting
Tot op heden hebben we prima ervaringen met de winkel. Heldere communicatie, goede bereikbaarheid. Snelle en duidelijke reactie op vragen. En...een mooie prijs.

Jeroen Otter 12-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op de site kijken, bestellen en ophalen in Naarden. Super makkelijk

Ondanks mijn neiging tot een grotere tv, wist de medewerker mij bij mijn originele keus te houden. Die nu ook de beste blijkt

Extra toelichting
Snel werken, goede prijzen, meteen afhalen. Wat wil je nog meer

JeroenPaap 12-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Voor ons een stukje rijden maar was een leuk dagje uit met het gezin!

Duidelijke verkoper en hulp bij het inladen!

Assortiment
Alle bekende merken en de laatste modellen in de showroom.

Aanbeveling
Duidelijke winkel met een normale uitstraling zonder schreeuwerige poes pas!

Extra toelichting
All round top winkel. Geen gekkigheid. Correct advies en tijd voor zowel de grote als ook de kleine klant. Hulp bij het inladen zonder ook maar om te hoeven vragen, hulde. Kortom een winkel met ouderwetse service maar hedendaags super scherpe prijzen!

Lienke80 12-06-2014

het bestellen is makkelijk, en overzichtelijk.

ik krijg keurig een mailtje wanneer het pakket op de post is gegaan. Het werd de volgende dag bezorgd.

Assortiment
hetgeen wij wilden was op voorraad en voor een mooie prijs.

Aanbeveling
het was de eerste keer dat wij via deze webshop bestelden, mogelijk zullen we in de toekomst nog eens iets bestellen.

Extra toelichting
Het was de eerste keer dat wij via deze webshop hebben besteld. De prijs van deze tv was voor ons belangrijk. De webshop zelf ziet er netjes en overzichtelijk uit. Geen overbodige poespas eromheen zorgt ervoor dat je kan vinden wat je wil. Kortom, een goede ervaring van deze webshop, mogelijk bestellen we er in de toekomst nog eens iets.

Thon Westerbeke 12-06-2014 Via de website gekocht

Goede gebruiksvriendelijke website met voldoende informatie om aankopen te doen.

Na de koop, niet alleen de bevestiging maar ook wat tips.
Bovendien is de levertijd nauwkeurig en zeker, wat weer makkelijk is om de spullen in ontvangst te nemen.

Assortiment
Voor ieder is er wel wat. Maten, types, merken en alle mogelijkheden en onmogelijk-heden worden duidelijk beschreven

Aanbeveling
Dit is de tweede bestelling en ik heb keuze volop met scherpe prijzen en veel aanbieders. Toch weer voor PD gekozen.

nvt

P.Aarts 12-06-2014

Makkelijk te vinden en overzichtelijk.

Snelle reactie, ook na foute annulering.
Alles weer snel opgelost

Aanbeveling
Alles is gelopen zoals het, volgens mij, hoort te gaan.

Extra toelichting
Goed bereikbaar, snelle reactie en levering volgens afspraak.

mmul12 12-06-2014

je weet of je product op voorraad is en kan online alles regelen,en eventueel ophalen

personeel staat je klantvriendelijk te woord en helpen je waar nodig is

Assortiment
Er is ontzettend veel keus

Aanbeveling
Goede prijs,product af te halen en te bekijken in de winkel

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de plasma discounter,niets is te veel en indien nodig goed overleg.Ik kom er steeds weer terug.

Vinícius Bicalho 12-06-2014 Via de website gekocht

The website is very intuitive and the purchase was completed quickly.

I wrote an email to the store about the purchase. The email was answered quickly and with the information I wanted. I am still learning dutch so I would appreciate if the answer was in English. In spite of that, I was satisfied with the answer.

Assortiment
The store offers a great range of products and with the best price of The Netherlands. I am happy with my purchase.

Extra toelichting
In general, this is the store that offers the best prices in a great range of products. The post-purchase communication proved that they have a skilled and helpful staff.

RJJanssen 12-06-2014

Duidelijke website met correcte informatie

Levering conform afspraak met goede opvolging via e-mail

Assortiment
Voor wat betreft LED-TVs goed assortiment met alle gangbare merken.

Aanbeveling
Tot op heden is aankoop en levering volgens afspraak verlopen met goede informatievoorziening tijdens het proces. Wat dat betreft zou ik de (TV) winkel zeker aanbevelen. Ik heb geen ervaring met afhandelen van garantie aanspraken enz.

Extra toelichting
Aankoop en levering volgens afspraak verlopen met goede informatievoorziening tijdens het proces. Wat dat betreft ben ik tevreden. Ik heb geen ervaring met afhandelen van garantie aanspraken, retourneren enz. Dat aspect, wat mogelijk belangrijker is, kan ik niet beoordelen (en hoop dat dit ook niet nodig zal zijn).

redfox67 12-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

er staan meerdere tv om uit te kiezen. had me al voorbereid via internet

toen mijn tv werd gebracht wilde die jongen hem naar de auto brengen.

Assortiment
het assortiment is breed en verschillende merken.

Aanbeveling
via internet kan je makkelijk kijken op de site en al een keuze maken.

Alexandra1976 12-06-2014

Pakket was er al de volgende dag. Verder geen service nodig gehad, dus een 10.

Assortiment
De prijs was de laagste t.o.v. de concurrentie. Helemaal top dus.

Aanbeveling
Lage prijzen, snelle levering, Thuiswinkelwaarborg. Geen minpunten ervaren.

ronlebon1962 12-06-2014

mooi vanuit je luie stoel een tv kopen , wat wil je nog meer

na misverstanden toch goed gekomen

heul veul keus

gewoon goed

Ronald Smit49 12-06-2014

Duidelijke website,ik wist precies wat ik wilde hebben. Ik ken de winkel vanwege eerdere aankopen van mezelf en familieleden. Het bedoelde apparaat had ik zo gevonden,ik wist dat er genoeg van op voorraad waren. Twee dagen later had ik het in huis.

In ieder geval werd het apparaat op de gewenste dag bezorgd.

Assortiment
Ik ken de showroom en weet dat het assortiment groot is.

Aanbeveling
In zeer hoge mate, zoals ook al gebeurd is.

Extra toelichting
Een prettige winkel met zeer deskundig personeel waar kwaliteit boven kwantiteit gaat. Het gaat er niet om om zoveel mogelijk te verkopen, maar om eventuele klanten tevreden naar huis te laten gaan, met of zonder aankoop.

Theocm 12-06-2014

Uitstekende, heldere en complete website. Met een voortreffelijk informatief filmpje. Dat heeft bij mij meteen geleid om meteen daadwerkelijk dit toestel ter plekke te gaan kopen bij Plasma-discounter.

Aardige en deskundige behandeling.

Assortiment
Zo te zien vrij compleet t.a.v. de laatste modellen. Ik had op het Internet overigens zelf al een voorkeur uitgezocht en moest alleen nog beslissen waar ik hem ging kopen.

Aanbeveling
In alle opzichten een meer dan voortreffelijk adres en ook nog eens prijstechnisch zeer concurrerend.

Monique v.s. 12-06-2014 Via de website gekocht

Alles was duidelijk aangegeven. Zowel de site als het bestellen zelf. Verliep allemaal vlot.

Mooi optijd geleverd, zelfs eerder dan verwacht.

Aanbeveling
Bijna alle tv's en computer beeldschermen komen van deze winkel. Nog steeds tevreden.

Extra toelichting
Alles verliep soepel en vlot. Erg fijn.

FemR 12-06-2014 Via de website gekocht

online bestellen is easy op deze site

eerste gekregen service : snelste levering

Assortiment
hoefde niet verder te zoeken

Aanbeveling
ik ben tevreden, iedereen zal het horen

R Esselink 12-06-2014

Extra toelichting
Geen problemen ondervonden, alleen levering was vertraagd maar niet door plasma-counter. dus zou shop aanbevelen.

Steve Taylor 12-06-2014 Via de website gekocht

Zeer gebruiksvriendelijke site!

Mijn vrgagen werden deskundig beantwoord, geen lange wachttijden aan de telefoon.

Assortiment
Prima assortiment, ruime kueze. Alleen geen 37" maten.

Simpelweg de beste online shop voor LCD / Plasma

Roger76 12-06-2014

goede en duidelijke website, waarop ik gewoon een reservering voor afhalen kon doen zonder vooruit te hoeven betalen. De tv stond netjes klaar voor me.

Extra toelichting
Topzaak met uitgebreid assortiment en goede service.

henkdv 12-06-2014

Als je een tv in de weekendknaller gooit reken dan geen verzendkosten. nu is de tv echt niet zo goedkoop dan dat het lijkt.
De originele prijs was incl.verzenden, eigenlijk wordt je gewoon belazerd

Aanbeveling
let op met verzendkosten, je tv kan veel duurder uitvallen.

Extra toelichting
Ik weet niet of ik hier ooit weer een tv koop, die tv wel verzendkosten de ander weer niet, krijg er een naar gevoel bij

Erna de wit 12-06-2014 In de winkel gekocht
In Naarden

Kon het goed vinden op de site en goede uitleg erbij

Product is op voorraad en je kunt het gelijk meenemen. Personeel is ook vriendelijk en bereidwillig

Assortiment
Assortiment ruim voldoende aanwezig en de prijzen als je op internet surft is zo'n beetje hetzelfde of zelfs iets goedkoper

Aanbeveling
Goede uitleg en plezierige uitleg over product en grote voorraad dus grote kans dat je je product gelijk kan meenemen

Extra toelichting
Prima winkel. Professioneel en bereidwillig en zowat alles op voorraad denk ik. Althans, de producten die ik er ooit gekocht heb was altijd op voorraad

AliceM1 12-06-2014

Pand is goed bereikbaar, voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur. Duidelijke website.

Eerst telefonisch beschikbaarheid van de het artikel opgevraagd waarbij ik vriendelijk en snel werd geholpen. Daarna in de winkel de tv opgehaald, waarbij direct werd aangeboden om hem naar de auto te helpen dragen.

Assortiment
Ruime keuze en in iedere prijsklasse.

Aanbeveling
We hebben hier al eerder apparatuur gekocht en de service was steeds prima. Ik heb de winkel al meerdere malen geadviseerd aan familie en vrienden, die ook daadwerkelijk meerdere dingen hebben gekocht bij u.

Extra toelichting
Prima winkel, prima service en vriendelijke en deskundige medewerkers.

Cinnetje 11-06-2014

Duidelijke site met up tot date voorraad informatie

Zowel over de telefoon als in de winkel zijn we vriendelijk en klantgericht te woord gestaan.

Aanbeveling
Uitstekende prijzen en zeer vriendelijk contact.

Sanne1976 11-06-2014

Goed en overzichtelijk

Werden vriendelijk geholpen, lekker kopje nespresso tijdens het wachten op het magazijn

Prima!

Tivoli 11-06-2014

Extra toelichting
Alles is snel en makkelijk verlopen,erg snelle verzending!

J.C.Hartman 11-06-2014

Extra toelichting
meerdere merken en type tv's is gewenst. Uw medewerkers zijn duidelijk in hun uitleg en correct. Met vriendelijke groet,

Remco1901 11-06-2014

De Tv was snel en makkelijk gereserveerd, alleen de juiste tv steun vinden was lastig, ik vond het niet duidelijk wat de verschillen waren en welke ik moest nemen.

Assortiment
Erg uitgebreid assortiment, zeker in de winkel stonden veel Tv's aan en was het verschil tussen de verschillende tv's goed te zien.

Aanbeveling
Goed assortiment, snel en uit voorraad geleverd. Het personeel was ondanks de oranje drukte rustig en netjes, ook met een wat lastigere vraag kreeg ik een net antwoord.

Henk Wurms 11-06-2014 Via de website gekocht

De bestelling was eenvoudig via Internet te plaatsen.
Product was op voorraad.
Afhalen gemakkelijk, parkeergelegenheid.

Assortiment
Fijn dat de voorraad goed is.

Aanbeveling
Goed bereikbaar. Goed van prijs en goede klantvriendelijkheid.

Een tevreden klant.

Vincent1987Utrecht 11-06-2014

Geen probleem. De meeste beugels hingen uit en degene die wij hadden gezien op internet was achter in het magazijn.

Medewerker was vriendelijk en dacht nog even mee in de gewenste reikwijdte van de beugel

Assortiment
Overzichtelijk assortiment. Voor mijn keuze voor muurbeugels was dit meer dan voldoende.

Aanbeveling
Makkelijk en snel, daarom aanbevelen, ook al is het een stukje rijden.

Zie bovenstaande

W.Haan 11-06-2014 Via de website gekocht

Plasma-discounter.nl is een zeer duidelijke website, waar je producten via verschillende zoek opties gemakkelijk kunt vinden.
Na het bestellen wordt men goed begeleid met het invullen van de betaalgegevens, zodoende gaat ook het betalen van producten zeer gemakkelijk.

Ik heb veel gehad aan de beoordelingen van andere mensen op de website en ik vindt de manier van verpakken echt top! ik had meerdere producten en deze waren handig in 1 pakket verpakt. De levering was super! lekker snel en goed te volgen via de website van DHL zodat je niet uren thuis hoeft te zitten wachten op een pakje...ideaal!

Assortiment
Het assortiment van de winkel voldoet zeker aan mijn verwachting, meer dan genoeg keus. Ik heb mijn twee producten gemakkelijk gevonden. De prijzen van de producten zijn helemaal top! en zeker concurrerend. Ook in andere prijsklassen is er voldoende aanbod te vinden op de site.

Aanbeveling
Ik heb deze winkel inmiddels al aanbevolen aan andere mensen. Aangezien de website duidelijk, gemakkelijk en overzichtelijk is. De verzending is supersnel, producten zijn goed verpakt en de communicatie is prima!

Extra toelichting
Mijn gevoel na mijn bestelling is niets anders dan zeer positief! Alles verloopt soepel van product zoeken, vinden, bekijken, betalen en ontvangen. Ik ga met toekomstige aankopen zeer zeker eerst kijken op Plasma-discounter.nl

Michiel Schram 11-06-2014

Strakke website waardoor eenvoudig gewenste product is te vinden

Snelle levering en uit ervaring uit het verleden zeer service gericht personeel.

Assortiment
Niet overmatig veel keus maar wel een compleet assortiment.

Aanbeveling
Vertrouwen dat de shop ook anderen goed zal helpen.

Cootje16 11-06-2014

Bestellen doe je bij wijze van spreken met je ogen dicht.

Prima afhandeling. Je krijgt direct een duidelijke mail met informatie en later ook een mail met een track en trace code zodat je je bestelling kunt volgen.

Assortiment
Zeer ruim. Negen van de tien keer kom bij de Plasma-discounter uit. De supersnelle levering is dan ook wel heel prettig.

Aanbeveling
Zonder er bij na te denken. Hier krijg je waar voor je geld.

Extra toelichting
De Plasma Discounter is een prima de luxe webshop.

arne79 11-06-2014

we hebben eerst op de website gekeken wat we wilden, duidelijk aangegeven

we werden bij aankomst gelijk geholpen en stonden met 5 minuten weer buiten

Assortiment
veel verschillende keuzes en prijsklasse

van alle markten thuis

PMN 11-06-2014 Via de website gekocht

Website erg duidelijk en de bestelling was makkelijk gemaakt

Bestelling binnen 18 uur geleverd en erg duidelijk op de hoogte gebracht over de aflevertijden.
Product daarna ook precies op afgesproken tijd geleverd.

Assortiment
Product op voorraad, heb niet echt verder gekeken maar zag wel dat het aanbod ruim is.

Aanbeveling
De gehele gang van zaken van bestelling, betaling tot aflevering is perfect gelopen en er is dus geen reden om deze winkel niet aan te bevelen.

Extra toelichting
Gewoon een tevreden klant.

Eileen 43 11-06-2014

erg makkelijk te gebruiken

vlotte afhandeling

ruim voldoende

goede service

vanwege de goede snelle levering van het bestelde krijgt het bedrijf een 9

Bart uit Hilversum 11-06-2014

Thuis voorwerk gedaan op jullie site vervolgens naar de winkel gereden nog even snuffelen en zien hoe de tv's er in het echt uitzien. Even in de rij voor een verkoper voor laatste advies en betalen maar....

Ondanks de drukte leek het alsof de verkoper de tijd voor ons nam. Advies en afhandeling liepen soepel door.

Assortiment
Ruime keus in ieder prijssegment. Handig dat alles per merk is opgesteld

Aanbeveling
Zonder twijfel te adviseren...

Extra toelichting
Het enige commentaar heb ik over de digitale prijskaartjes. Deze zijn bij drukte lastig leesbaar. Je moet ervoor dichtbij komen wat lastig is als er mensen staan. Ik was op zoek naar de televisies in mijn prijssegment en heb er even over gedaan de prijskaartjes te bekijken.

klaassoesbeek 11-06-2014 In de winkel gekocht
plasma tv.nl

vooraf reserveren, in de auto, voldoende parkeerplaatsen, afrekenen, weer terug naar huis. prima.

goede bejegening van klanten. prima personeel

Assortiment
goede concurrerende prijzen, voldoende aanbod

zie boven voor gemak

D1980 11-06-2014

erg duidelijke en makkelijke site

Mail werd snel op gereageerd en TV netjes volgende dag geleverd

Assortiment
Meer dan voldoende keuze mogelijkheden

Aanbeveling
Erg goed geregeld dus zou het zeker adviseren en aanraden

Extra toelichting
Erg snelle en goede levering. Ook de vragen via de mail werden snel en correct beantwoord. Prijs/qualiteit erg goed

RJ Boogaard 11-06-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
we zijn er goed geholpen in de winkel. enig advies wat ik misschien achteraf heb gemist is uitleg over afstand van zitbank tot tv

H. v. B. 11-06-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 te Naarden

Was op zoek naar een tv.Kwam bij de opruimkelder terrecht.Zag daar een 42inch Philips tv.Probeerde deze te betalen,maar dat ging niet.Heb hem toen gereserveerd voor vrijdag 6 juni.

Vrijdag 6 juni naar de winkel in Naarden gegaan.Heb daar de tv geprobeerd af te rekenen.Dit ging niet,omdat mijn bankpas weigerde.Heb toen met de medewerker afgesproken dat ik zaterdag 7 juni terug zou komen om de tv te komen betalen en op te halen.De medewerker zou de tv nog reserveren voor mij.Was er op zaterdag 7 juni.Blijkt dat de tv niet meer in het systeem stond.Medewerker heeft een fout gemaakt,waar ik in 1e instantie niet gelukkig mee was.Medewerker Maarten ging voor de zekerheid nog maar eens in het magazijn kijken.Blijkt dat hij er nog wel was.Heb de tv afgerekend en meegenomen.Thuis de tv uitgepakt.Blijkt dat er geen afstandsbediening in de doos zit en geen netsnoer.Heb maandag 9 juni de klantenservice gebeld.Nou is deze tv een demomodel en komt het wel eens voor dat er dingen ontbreken vertelde de juffrouw van de klantenservice.Dit stond niet in de rubriek opruimkelder.Medewerkster v/d klantenservice zei mij dat ik dinsdag gebeld zou worden de gang van zaken verder.Ben dinsdag 9 juni niet door een medewerker gebeld.Wil graag wel weten wat er nu gaat gebeuren!!

Assortiment
Assortiment is voldoende,zowel in de winkel als op de website.

Aanbeveling
Bestellen of reserveren gaat makkelijk via internet.Ophalen van je artikel gaat makkelijk.Kan goed parkeren bij de winkel.

Extra toelichting
Het systeem wat de voorraad beheerd klopt niet altijd! Wacht nog op telefoontje van een van uw medewerkers,dit kan beter.

Jan 035 10-06-2014

Alles staat overzichtelijk uitgestald

Je krijgt van een medewerker duidelijke en deskundige uitleg. Hij oefent geen extra druk op je uit en je krijgt daardoor voldoende eigen tijd om te beslissen.

Assortiment
Groot en met de allerlaatste nieuwe modellen.

Aanbeveling
Snel,zeer vriendelijk, correct en goed.

Extra toelichting
Ik was eerder hier geweest voor de aanschaf van een BBQ. Dit verliep toen ook zeer professioneel. Nu weer met een TV. Ik zou zeker weer terug gaan voor een volgende aankoop.

Rob 2025 10-06-2014

In de winkel was eenvoudig een aanbieding naar mijn zijn te vinden.

bij binnenkomst in de winkel schrok ik een beetje van de drukte, ondanks die drukte snel aan de beurt. Voldoende personeel blijkbaar of geluk gehad?

Assortiment
De al eerder genoemde aanbieding maakte de beslissing voor ons heel makkelijk.

Aanbeveling
Een goede gelegenheid om de op het web gevonden tv's voor aanschaf in het echt te bekijken.

Harry Mosmans 10-06-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 Naarden.

Erg makkelijk te bestellen via de website, later zonder omhaal omgeruild voor een andere TV.

Echt vandaag besteld, morgen in huis... super!

Assortiment
Keuze is meer dan genoeg, en geen B-merken.

Aanbeveling
Superhandig online en snelle afhandeling tegen scherpe prijs!

Extra toelichting
Goede servicegerichte winkel waar je tenminste van op aan kunt. Eerst had ik een andere TV gekocht die me tegenviel (mijn fout) en direct de andere dag omgeruild tegen een andere zonder gezeur. Dennis is een prima adviseur!

Meiyou Qian 10-06-2014 Via de website gekocht

Het is mogelijk om op een makkelijke manier diverse selecties te maken om tot een besluit te komen welke televisie aan te schaffen.
Tevens werkt het heel verhelderend om meerdere keren naar een video te kijken over het betreffende apparaat. Extra prettig zijn de tips m.b.t. bekabeling en ophangsystemen.

Ik heb geen contact opgenomen met de winkel, maar de hele begeleiding via mail en sms gedurende de levering, zijn erg goed.
Tevens is het prachtig dat het toestel "op zicht" kan worden gebruikt en bij niet tevredenheid makkelijk kan worden geretourneerd. Een kwestie van een telefoontje en de transportdienst komt het artikel bij je thuis weer ophalen.

Assortiment
Ik had geen verwachtingen van de winkel, liep er toevallig tegenaan met Google en in prijsvergelijkend warenonderzoek, bleek het veruit de goedkoopste winkel te zijn. Maar, er is inderdaad een zeer groot assortiment aanwezig.

Extra toelichting
Deze vraag is m.i. overbodig, is ruim aangegeven in alle aparte beoordelingen! Makkelijkste, ruim assortiment, goedkoopste en klantvriendelijkste winkel en bovendien ook nog de goedkoopste.

Ron Romeijnders 10-06-2014 Via de website gekocht

Bestelt en volgende dag al in huis,super

Word goed geholpen

Keus genoeg

Goed koop .en goede service

Extra toelichting
Gewoon een top zaak. Zou het iedereen aan raden om daar je tv of audio aan te schaffen

MarcelPh1966 10-06-2014

De verkoper die ons geholpen heeft had duidelijk verstand van zaken (LED TV's). Door zijn deskundigheid konden wij duidelijk onze wensen kenbaar maken en een passende TV kopen welke aan onze eisen voldoet.

Assortiment
Van elk type TV is er een beschikbaar in de showroom. En met de deskundigheid van de verkoper kregen wij een duidelijke uitleg wat er mogelijk was per model / type / merk.

Aanbeveling
Als je twijfelt wat je wilt hebben merk/type/model, maar niet weet welke... Maar je hebt duidelijke wensen dan is er een verkoper bereid om je een duidelijke uitleg te geven. En daarbij de verkoper heeft alle tijd voor je. Dat laatste is echt een service waar voor je zeker terug komt.

Extra toelichting
Een super winkel. Ook online maar de verkopers hebben duidelijk verstand van zaken. En hebben de tijd voor je om alles uit te leggen. Zelfs mijn moeder van 75 vond de uitleg duidelijk en de vragen die zij zelf had werden heel vakkundig en duidelijk door de verkoper beantwoord.