Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter Joon 14-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en bestel mogelijkheid

De verzending en bezorging prima zoals aangegeven. Bezorging op afgesproken tijd

Assortiment
Ruime keuze mogelijkheid en duidelijke beschrijving

Aanbeveling
Ik laat dat zeker binnen familie en kennissen weten

Extra toelichting
Ben zeer verheugd over onze keuze hier de TV te kopen.

Carl Zloch 14-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

5,3

Het lukte niet om met Idealte betalen. Ging niet goed met de kortingsbon..meerdere keer over gemaild en ik heb gebeld. Uiteindelijk ben ik naar jullie toegereden. Jammer!!

Ik heb een Panasonic gekocht. Wat bleek, ik kon de tv niet installeren (UPC) De klantenservice van Panasonic heeft mij zeer essentiële info gegeven!! Anders was het niet gelukt!! Jammer dat jullie mij dat niet hebben aangegeven.

Prima!!

Extra toelichting
Nu niet!! Ik heb even geen goede ervaringen! Jammer!!

Frits - Jan 14-06-2014

Website is toegankelijk en inzichtelijk

Goede terug koppeling en informatie na aankoop plus vlotte levering

Aanbeveling
Gelet op eigen positieve ervaring

Extra toelichting
Wist van te voren welk artikel ik zocht. Dus via Google artikel ( merk en model ) gezocht en bij deze leverancier uitgekomen. Heeft het artikel tegen een concurrerende prijs binnen 24 uur thuis afgeleverd.

mn de groot 14-06-2014 Via de website gekocht

duidelijke site, handig dat je kan zien hoeveel voorraad er is.

snel geleverd, alles duidelijk en snel via de mail.

ruim assortiment

Aanbeveling
goede en snelle service en levering.

Extra toelichting
ik was blij verrast te zien dat de levering van de televisie zo snel kon. fijn dat alles ook snel via de mail werd gecommuniceerd. wij konden daardoor de voetbalwedstrijd ned spanje fijn op een nieuwe tv bekijken. mvg MN de groot

Ronald ede 14-06-2014

Eenvoudige en duidelijke website.

Dank voor de snelle levering.

Assortiment
Veel keuze en interessante accessoires op de site.

Aanbeveling
Als het ter sprake komt, vertel ik wel dat het daar vandaan komt.

Extra toelichting
Mooie TV, duidelijke reviews en webcasts over de TV's op de site maken het helemaal af. Dit scheelt een hoop uitzoek werk in grote tabellen en spec pagina's

cornelissen6A 14-06-2014

het was die dag erg druk maar er werd gelijk geholpen en aan onze wensen voldaan we kregen goed advies en de verkoper wist waar hij het over had die werk veel makkelijker

de service was ook prima in now time waren de spullen er en waren wij weer op weg naar huis met onze nieuwe tv en sound bar en de factuur direkt via de mail gewoon top

Assortiment
het assortiment is reuze als je in deze winkel geen keuze kunt maken dat lukt het nergens ik kom hier zeker terug

Aanbeveling
ben je op zoek naar een duidelijk advies en een assortiment waar uit te kiezen is dan moet je bij plasma discounter zijn daar slaag je

Extra toelichting
het heeft maar weinig woorden nodig gewoon top gemak service assortiment zijn zijn prima in orde ik ben er met plezier geweest en heb wat ik hebben wou en daar ging het mij om ga zo door plasma discounter

Floris1990 13-06-2014

Bestelprocedure is eenvoudig

Netjes op tijd en netjes afgeleverd. enige minpunt vind ik €30 verzendkosten

Assortiment
Zo goed als alles is te vinden en hebben jullie op vorraad

Zie bovenstaande ervaringen

anjanelissen 13-06-2014 Via de website gekocht

a.g.p.bruystens 13-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

kan je product makkelijk bestellen en vast laten zetten

zeer goed wordt vriendelijk en snel geholpen

Assortiment
goed uit gebreid en overzichtelijk

Aanbeveling
ik zou een ieder adviseren om naar deze winkel te gaan ik heb er goed baat bij ik heb nu al 3 keer een tv gekocht en ben zeer tevreden

Extra toelichting
over alle onderdelen ben ik zeer tevreden

Holland33 13-06-2014

REBakker 13-06-2014

Extra toelichting
Al meerdere keren een tv, koffiemachine etc aangeschaft bij de shop, altijd goede service, zeer tevreden over de Plasmadiscounter.

Axionnl 13-06-2014

Website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Na de bestelling volgen duidelijke mails over de bestelling, bevestiging, betaling en verzending. De aflevering was netjes verzorgd.

Assortiment
De keuze is enorm met competatieve prijzen.

Aanbeveling
Tot nu alleen maar goede ervaringen.

Extra toelichting
Kortom, prima webshop om zaken mee te doen.

Chaouki 13-06-2014 Via de website gekocht

Ik vind de website duidelijk en goed lekker goed overzichterlijk.

Aanbeveling
Ik zou de deze winkel zeker aanraaden bij vriende en familie, top bedrijf. klantvriendelijk niet moeilijk.

Extra toelichting
Plasma discounter is top bedrijf, klantvriendelijk. goed te word gestaan aan de telefoon goede duidelijk informatie gekregen, website zit er goed en klantvriendelijk uit, product was lekker op voorraad en snelle levering. duidelijk afspraken, automatisch een mail gekregen met een track & trace nummer. ik zal meer mensen aan raden om producten bij plasma discounter te gaan kopen.

Schaeks 13-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
vandaag besteld, morgen in huis

Hurmun73 13-06-2014

Ik ben fantastisch geholpen door Neil en Jelle van de klantenservice.

Best uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Mede door de goede service en prima prijs/kwaliteitverhouding.

Extra toelichting
Van een bewoner in ons verzorginghuis de opdracht gekregen een grote TV te kopen.(deze wil hij aanbieden aan het huis en andere bewoners ivm het WK voetbal) Via beslist.nl bij een LG uitgekomen welke het goedkoopst aangeboden werd bij Otto. Omdat meneer 91 jaar is, en niet internetbankiert heb ik Otto gevraagd een acceptgiro te sturen zodat dhr. eerst kon betalen. Helaas aan alle afspraken geen gehoor gegeven en na mijn vakantie kwam ik er achter dat er helemaal geen TV was. Uiteindelijk bij Plasma Discounter.nl terecht gekomen en meteen goed geholpen. De beide heren Neil en Jelle hebben hierin goede ondersteuning gegeven. Vanwege de start al van het WK was het dus al erg kort dag maar het is toch gelukt om via een spoedoverboeking en een razendsnelle levering alle producten een dag na bestelling al in huis te hebben. Inmiddels hangt alles aan de muur en kunnen onze bewoners vol goede moed gaan kijken naar de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal vanavond!!

haroldso 13-06-2014

Heel makkelijk online te bestellen.

Vraag over de aankoop gehad en binnen een korte tijd een professioneel en duidelijk antwoord gekregen.

Assortiment
Genoeg keuze met ook nog hele aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel al jaren aan bij mijn familie, vrienden en kennissen.

Extra toelichting
Ik ben tevreden en ben ook altijd al tevreden geweest over Plasmadiscounter. Zij hebben gewoon alles op het gebied van televisies en de daarbij behoren accessoires tegen een hele aantrekkelijke prijs. Mijn complimenten dat na zoveel jaren de service nog steeds heel goed is.

patrickrobert 13-06-2014

De website is erg overzichtelijk. Verder vond ik de video's waarin wordt uitgelegd wat een tv allemaal kan erg goed. Het was voor mij de trigger om een TV te kopen.

Ik heb de TV opgehaald in de winkel van plasmadiscounter in Naarden. De informatie bij de TV's is erg summier. Had nog wel een aantal vragen en wilde daar graag een verkoper over spreken en daar liepen er te weinig van rond. Uiteindelijk ook geen enkele verkoper kunnen spreken. Tip: kabel upsell aan de kassa wordt ook niet gedaan ;-)

Aanbeveling
Bestelproces van aankoop tot factuur is top!

Extra toelichting
De shop in Naarden is echt de moeite waard. Ruim asoortiment en goede opstelling van TV's.

Remco1967 13-06-2014

In een paar klikken je product besteld.

Ik kreeg netjes een mail dat mijn bestelling 1dag later zou komen. De beloofde track/trace gegevens heb ik echter niet ontvangen.

Assortiment
Kan altijd beter maar per soort product voldoende variatie.

Aanbeveling
Meerdere malen iets gekocht hier en altijd tevreden.

Laslo110 13-06-2014

Makkelijk vinden van de juiste producten.
Veel productgegevens vermeldt.
Veel filter mogelijkheden bij het zoeken.

Volgende dag in huis.
Via mail op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Assortiment
Genoeg keuze per soort product.
Prijs behoort meestal tot de goedkoopste.

Gemak, support en keuze.

Extra toelichting
Goede website, snelle bezorging en product voldoet aan productomschrijving op de site.

Roos1985 13-06-2014

Overzichtelijke winkel en snelle afhandeling van de aankoop.

Vriendelijk, deskundig personeel.

Assortiment
Veel A merken en meer dan genoeg modellen in de showroom.

Aanbeveling
Ik raad vrienden en familie vaak aan om eerst bij plasma-discounter te kijken, omdat alles hier goedkoper is dan bij de overige mediazaken.

Extra toelichting
We hebben al meerdere producten gekocht bij plasma-discounter en zijn zeer tevreden over de service en de producten. Een aanrader voor iedereen die een goed product wil voor een goede prijs!

HPM Derksen 13-06-2014

Prima overzichtelijke website met makkelijke zoek functie.

Betaling via paypal. Track en Trace functie na bestelling.

Assortiment
Voldoende mogelijkheden om te kiezen uit het uitgebreide assortiment.

Aanbeveling
Zal zeker deze webwinkel aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
Prima ervaring met het kiezen, bestellen en de aflevering van de gekochte Samsung Smart TV

Safar 13-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden en duidelijk wat je allemaal moet invullen.

Netjes op tijd alle mails gekregen.

Assortiment
Zeer veel keus, mooi breed assortiment

Aanbeveling
Prima website. Zeker een aanrader.

Extra toelichting
Krijgt van mij een dikke 8.5 !! Makkelijk, snel, duidelijk en goede prijs !!

Michiel Couvée 13-06-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat Naarden

Het goede van Plasmadiscounter is dat het een webshop en vaste winkel in een is.
Online kijken.. maar toch even het tv toestel kunnen zien is een aanwinst.
Ook uiteraard het advies van de medewerkers!

De medewerker nam rustig de tijd om mij verschillen uit te leggen.
Hierdoor was mijn keus snel gemaakt.

Assortiment
Ruime keus uit verschillende merken en types.
Ook in de winkel zelf!

Aanbeveling
Wat ik eerder al vertelde.
De combinatie "echte" Winkel en online is top!
Ook de filmpjes leggen goed uit wat bepaalde producten wel en niet kunnen, zodat je hiermee sneller en makkelijk je keus bepaald!

Extra toelichting
Goede winkel, medewerkers met kennis van zaken, Vol op keus en mooie producten!

NickNick123123 13-06-2014

Goede overzichtelijke site.

Bestellen ging makkelijk en binnen 24 uur de bestellen al in huis. Hele goede service in vergelijking met andere online websites.

Assortiment
Ruim assortiment, prijzen varieeren heel, erg dus er is voor iedereen wel wat!

Extra toelichting
Tv woensdag middag besteld en donderdag ochtend al in huis! Bestelling ging simpel en er was ruimschoots uitleg over het product en bezorg/ophaal manieren.

Sas2014 13-06-2014

Het was een drukke dag, tweede pinksterdag dus het duurde even voor we geholpen werden.

Assortiment
Veel keuze daarom zijn we ook daar naartoe gegaan in combinatie met hun expertise.

Aanbeveling
Veel keuze en expertise, uitleg over apparaten.

TVsamsunger 13-06-2014 Via de website gekocht

Het vergelijken van TV-specificaties is niet eenvoudig. Ik ben daarvoor uitgeweken naar de website van Samsung zelf.

Er was sprake van een garantie-geval. Die nazorg heeft deze webwinkel keurig uit handen genomen.

Voldoende aanbod.

Aanbeveling
Zeker het aanbevelen waard, vooral vanwege het correcte handelen als er problemen ontstaan.

Ingmar 123 13-06-2014

simpel duidelijke site

snel antwoord op vraag per email

ruim en overzichtelijk

zie "all of the above"

Extra toelichting
heldere bestel site met goede service

Andre Voorboom 13-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke film waardoor je duidelijk word voorgelicht wat mogelijk is

Netjes na betaling een email daarna sms werkt er vertrouwend

Assortiment
is gewoon weg teveel aanbod om dat via een website te doen. Erg handig zijn de tabjes waarbij je kan filteren.

Extra toelichting
Ben via 2 vrienden die ook hier hadden besteld en ik moet eerlijk zeggen top service duidelijk alles te zien en goeie communicatie na betaling is ook erg fijn. Het is gewoon van a tot z een duidelijk verhaal.

Loebna 13-06-2014

was makkelijk te vinden via google. Ook makkelijk zoeken op de eigen website.

was duidelijk, goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Aanbeveling
niks op aan te merken, er wordt gedaan wat er afgesproken wordt in zeer korte tijd, dus prima!

Extra toelichting
Goede site, makkelijk te bestellen, je wordt goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden van je bestelling. Snelle levering!

ChrisVeldhoven 13-06-2014

Het bestellen ging makkelijk, het zoeken naar een passende wall-mount voor de TV was ook extreem simpel.
Jammer is een gebrek aan een vergelijkings functie vanaf de zoek pagina.

Alles was op voorraad en de levering was inderdaad op de dag die was aangegeven.
Geen contact hoeven hebben met de service desk.

Assortiment
Veel keuze, ook oudere modellen.

Aanbeveling
Goed aanbod voor een scherpe prijs en goede levering.

Extra toelichting
Het proces van zoeken tot bestellen tot ontvangst ging geheel soepel. Extreem goed te noemen voor deze prijzen.

R. van der Horst 13-06-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site met goede uitleg, vooral de youtube uitleg is van waarde.

De mailtjes zijn afdoende als de bestelling klopt en het juiste product binnen is, dit was bij ons ook zo!

Voldoende keuze!

Aanbeveling
Ik vond het makkelijk, maar of alle potentiële klanten al zo denken over een internetaankoop??

wploosvanamstel 13-06-2014

4,8

De productvergelijking was niet eenvoudig. Uiteindelijk gaf Consumentengids de doorslag met 'beste koop'. Gelukkig hadden jullie die in het assortiment.

Waar moeten we beginnen? Nauwelijks bereikbare helpdesk (en dat voor 80ct/minuut), niet op tijd geleverd (een dag voor niets thuis gebleven), toen we zouden afhalen in Naarden (we hadden busje al gehuurd) werd er alsnog toch geleverd, veel te laat reageren op mails, geen bezorging op afspraak. Dit was echt telerustellend!

Assortiment
Slechts twee webwinkels in NL hadden producten dat we zochten! Complimenten voor de enorme keuze.

Aanbeveling
Zie het commentaar bij service... er gaat teveel fout en als het fout gaat zijn jullie niet bereikbaar. Jullie probleem werd vervolgens ons probleem... meer dan 100 euro extra kosten moeten maken voordat we het product in huis hadden.

Extra toelichting
Geweldig assortiment. Maar, de service is zoals het hoort. Jullie leverprobleem werd ons probleem, zonder een passende oplossing... Ik ben bang dat we niet meer terugkomen voor andere producten die via jullie worden geleverd. We wilden ook een wasdroger kopen, maar zien daar nu vanaf.

Vervaet Rudy 13-06-2014 Via de website gekocht

Ik vond het heel aangenaam en gemakkelijk om op plasma-discounter te zoeken naar een tv. Goed uitgelegd met een filmpje, waar vind je dit nog?

Ik ben tevreden met de service die ik van plasma-discounter kreeg. Er waren problemen om mijn bestelling thuis te krijgen maar zoals ik al aan de telefoon zei, ik weet dat het niet aan plasma-discounter lag maar wel aan het transportbedrijf. Inderdaad 8 dagen vind ik nu wel lang voor je je bestelling thuis hebt. Ik kreeg een mail waar opstond dat na twee dagen de persoon die levert me ging opbellen maar na 7 dagen nog altijd niks gehoord. Ik heb getelefoneerd en gemaild en telkens werd ik op een heel vriendelijke manier geholpen om een oplossing voor de levering te vinden, dus niets op aan te merken met de samenwerking met plasma-discounter zelf.

Assortiment
Keuze was er genoeg en wat ik ook heel goed vond is toen ik bestelde waren er nog 4 stuks over en je zag na de bestelling dat direct de teller op 3 stond, dus tof.

Aanbeveling
Ik zou zeker deze site aan iedereen aanbevelen. Ook als je van België bent want de manier dat ik geholpen ben zie je niet overal.

Extra toelichting
Als ik terugdenk aan de volledige lijn van bestellen tot ik de tv in mijn bezit had, kan ik toch heel positief zijn over het contact en hulp, dus ik bestel zeker nog op jullie site.

AJIH 13-06-2014

Duidelijke en gemakkelijke website.

Snelle reactie op vraag per e-mail.

Extra toelichting
Bestelling is prima afgehandeld. Niets aan te merken!

F. Hanssen 13-06-2014 Via de website gekocht

De selectie op merk en groote was overzichtelijk.

Ondanks een probleem met vervoerder ivmlevering rond feestdag, werd hierover duidelijk en motiverend c.q. naar tevredenheid gecommuniceerd.

Assortiment
Alle merken alle maten in vele uitvoeringen leverbaar.

Aanbeveling
Niks mis mee gewoon doen.

Extra toelichting
Zie motivering onder elke vraag spreekt voor zich. alles prima in orde tegen concurerrende prijzen! Maar ik denk niet dat ik zo'n dure TV terugverdien hier. Aandachtspuntje: Website op tablet lastig maat en merk te selectern. OPtimaliseren voor mobile en tablet gewenst !

JohnF87 12-06-2014

Duidelijke en snelle website. Bestellen was een makkie.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Assortiment
Zeer uitgebreid met prima prijs

Aanbeveling
Tot nu toe goede ervaringen

Ed Vermeer 12-06-2014 Via de website gekocht

Informatie op de site is duidelijk en veelzijdig waardoor het zeer eenvoudig is te bepalen of het artikel voldoet aan jouw wensen.

Deze en eerdere bestellingen worden volgens afspraak en zonder problemen geleverd

Assortiment
Is voor onze wensen voldoende

Aanbeveling
Heb ik al meerdere keren gedaan. Ook deze klanten waren tevreden.. Zelf nog geen negatieve berichten gehoord..

Extra toelichting
Heb al meerdere producten bij de webwinkel besteld en tot nu toe zijn alle bestellingen naar tevredenheid geleverd.

Peter&nicole 12-06-2014

Super eenvoudig en gebruiksvriendelijk

Zoals het hoort, klant staat voorop

Ruime keus

Jermy 12-06-2014 Via de website gekocht

Spreekt voor zich gaat allemaal vanzelf!

Goed afgeleverd alleen niet voor 22:00 besteld is de volgende dag in huis !
Pas drie dagen later!

Ruim voldoende!

Aanbeveling
Overzichtelijk en met de filmpjes erbij helemaal perfect!

CSchotanus 12-06-2014

Peter7867231 12-06-2014

6,8

Eenvoudig te bestellen.

Besteld voor 20.00uur maar niet de volgende dag geleverd, maar de dag daarna. Dit is niet volgens de afspraak

Extra toelichting
Beter aan de af gesproken levertijd houden.

Mat55 12-06-2014

website was gemakkelijk

op de website wordt vermeld: binnen één dag geleverd, maar dat is een loze belofte; beter was: binnen één week geleverd.

Assortiment
plasma discounter heeft een uitgebreid assortiment

Aanbeveling
over all, was de service en de prijs goed.

Extra toelichting
Als je bestelt bij plasma discounter moet je er wel rekening mee houden dat je bestelling niet meteen de volgende dag wordt bezorgd. Reken op minimaal 4 dagen. Voor de rest is de service prima, snelle respons op je bestelling etc.

GJ76 12-06-2014

Zowel op de site als in de shop zeer volledige productinformatie. En gestelde vragen worden met alle geduld en expertise beantwoord.

Assortiment
We zochten een nieuwe TV die voor de komende jaren dienst kan doen in een jong gezin. Er was haast teveel keus maar na enige verdieping kan eenvoudig een selectie worden gemaakt op de site.

jupjup 12-06-2014

Het gemak waarmee ik kon bestellen was erg hoog. Weinig poes pas die bij het bestellen kwam kijken.

Ik heb zelf geen problemen met de service gehad, maar ik heb dan ook niet heel veel met jullie als bedrijf te maken gehad. Het bestellen verliep echter vlekkeloos en daarom een dikke 9!

Assortiment
Het assortiment was behoorlijk groot, ik miste echter alleen wat prijsvechters, maar dit was niet storend omdat er wel genoeg overig aanbod was.

Aanbeveling
Goede service, vrij groot aanbod en het gemak van bestellen is hoog.

NVT

Peter19780 12-06-2014

Overzichtelijke website, zeer duidelijke uitlegfilmpjes.

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Aanbeveling
Voor wie weet wat hij/zij wil hebben, is de webshop met filmpjes de perfecte en snelle place to be. De winkel in Naarden is een goed alternatief voor mensen die de producten in levende lijve nog eerst willen aanschouwen.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de service, de snelheid, correctheid en accuraatheid van de service en uiteraard het product zelf!

Remcio456 12-06-2014

10 meest verkochte TV's erg handig

Extra toelichting
Prima site, 10 meest verkochte TV handige tool. Scherpe prijs, snelle levering.

JeroenvanWilgenburg 12-06-2014

Makkelijk voor de deur parkeren en tv inladen.
Kan makkelijk op website zien of artikel op voorraad is.

Goed en snel geholpen. Had alleen ook graag geattendeerd op een HDMI kabel. Moet deze nu nog los kopen.

Zeer groot assortiment.

Aanbeveling
Zeer tevreden en zou plasma discounter zeker aanraden.

Extra toelichting
Goed en snel geholpen. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Miekje83 12-06-2014

Duidelijke site, snel en makkelijk bestelproces. En top dat er een optie is om achteraf te betalen.

Een hele snelle reactie op mijn vraag via de mail en supersnelle levering.

Assortiment
genoeg keus en goede prijzen

Aanbeveling
tot zover hele goede service

Extra toelichting
Met pinksteren een tablet besteld voor mijn vriend (17e jarig) Deze werd de 11de al geleverd. Ik ben altijd wat huiverig om vooraf te betalen, vooral grotere bedragen dus vindt het top om achteraf te mogen betalen. Ik hoop dan ook dat hij het kado mooi vind en het niet retour hoeft. Nog mooier kado is dat hij de tablet kado krijgt van jullie natuurlijk:)

E. Molendijk 12-06-2014 Via de website gekocht

Je kan duidelijk op de site vinden wat je zoekt. Vervolgens vul je bij bestelling kort je gegevens in en wordt het binnen 2 dagen bij je geleverd!

Assortiment
Veel te bieden tegen een scherpe prijs. Niet alleen de tv maar ook andere benodigdheden om deze tv op te hangen.

Aanbeveling
Hebben we de eerste x al gedaan toen we onze andere tv voor beneden kochten. Ook nu op het werk bij collega's deze site doorgegeven.

Extra toelichting
Wij zijn erg blij met jullie. Kopen er niet voot niets weer onze tv

Aad49 12-06-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige en snelle afhandeling van bestelling.

Probleem met bestelling werd
soepel en snel rechtgezet.

Assortiment
Ruim en overzichtelijk te benaderen.

Aanbeveling
Daar moet je zijn om een goede keuze te maken.,

Extra toelichting
Maken klanten te vredenheid waar m.b.t. uitgebreid assortiment en service.