Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

William 04-01-2018 Via de website gekocht

Wederom tevreden!

Op zoek naar een Ambilight TV kwam ik uit op de Philips 50PUS6262. Nadat ik jaren geleden al via deze site (plasma-discounter.nl) een TV had gekocht bleek het ook nu weer een prima aanbieding. Over het toestel ben ik vooralsnog (ik heb het pas een paar dagen in huis) heel tevreden hoewel de kleur van de standaard (grijs) afwijkt van de kleur van de behuizing (antraciet) en dit blijkt m.i. niet uit de foto's op de website. Over de levering ben ik niet tevreden. Ik had een specifieke dag uitgekozen waarna ik van DHL de betreffende ochtend een mail kreeg dat de levering vertraagd was met één werkdag. Geen man overboord, ook die dag zou er iemand thuis zijn. Bij thuiskomst op de oorspronkelijk leverdatum troffen we echter een verfrommeld, handgeschreven briefje van de bezorger aan dat het pakket was afgegeven bij de buren. Met een pakket van deze waarde en omvang vind ik dit, zonder nader tegenbericht, niet kunnen. Ik heb dit ook gemeld bij televisiewinkel.nl en zij beamen dit, en nemen dit dan ook verder op met de vervoerder. De kwestie is hiermee afgedaan. Over de service van televisiewinkel.nl ben ik ook dit keer dan weer dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Dennis 04-01-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel.nl in Naarden

Professionele service

Veel informatie verkregen die ik nodig had om uiteindelijk de Televisie te kopen en kreeg ook nog hulp om de TV naar mn auto te brengen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peters 03-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

We hebben uitgebreid informatie gekregen over de mogelijkheden voor de aankoop van onze TV en geluidssysteem. Er is een advies gegeven voor apparatuur die het beste bij onze thuissituatie past. Eenmaal thuis gekomen, hadden we nog wat vragen en wat twijfels en zijn de volgende dag toch nog even teruggegaan naar de showroom. Geduldig heeft de verkoper nog een en ander uitgelegd. Hij gaf ook aan zich toch niet helemaal gerealiseerd te hebben dat de maten van de apparatuur niet helemaal bij elkaar ging passen in onze situatie. Hij heeft aangeboden de TV wel te willen omruilen voor een kleinere maat, zonder problemen,, en heeft meegedacht in eventuele alternatieve oplossingen. We kwamen ook nog een snoertje tekort. We gaan nu kijken of de oplossing afdoende is, en het snoertje kregen we kosteloos mee. We zijn heel goed geholpen en gingen tevreden de deur uit.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Jonsson 03-01-2018 Via de website gekocht

Super snel geregeld

Aanschaf van een nieuwe televisie was de aanleiding van een bezoek bij de winkel. Goed en snel geholpen. Spullen naar de auto gebracht en .....wrooem, wrooem, ....... voor dar je het weet “happy” on der weg naar huis! ..

Maurice 03-01-2018 In de winkel gekocht

Kundig personeel, heldere uitleg.

Ondanks dat het erg druk was in de winkel en je hierdoor even op je beurt moet wachten, nam de verkoopmedewerker wel alle tijd voor je en gaf helder uitleg en commentaar.
Prima service en mooie prijs.

geer 03-01-2018 In de winkel gekocht
naarden

zeer tevreden Top -Toko prima personeel

TV Kapot op 1e kerstdag tvwinkel bezocht op internet 2e kerstdag daar naar toe geraced, finlux tv betaald, gaat er opeens een deurtje open, komt er een vriendelijk mannetje met tv door deur brengt hem naar auto zegt doei doei, thuis tv aangesloten
top televisie en top service dus op 2e kerstdag binnen uurtje nieuwe tv.in huis

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Geweldig 03-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte Service

Omdat je 24/7 contact kan maken je vraag kan syellen en direct een antwoord krijgt waar je ook werkelijk wat aan hebt.

De Leeuw van het Zuiden 03-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

DVD speler gekocht van het merk Sony. 22.00 uur besteld en volgende dag om 16 uur bezorgd. Meteen geïnstalleerd. Bleek apparaat defect te zijn. Telefonisch servicedesk gesproken en kreeg meteen een nieuw apparaat gezonden. Geweldige service!

kees 03-01-2018 In de winkel gekocht

Prima service en snelle afhandeling

We werden professioneel benaderd en de uitleg was prima. Mede door de video op de site konden we snel beslissen. Na 10' werd onze TV in de auto gelegd.

Edje 03-01-2018 Via de website gekocht

prima

Ik ben meer dan tevreden over sites televisiewinkel.nl, coffiediscounter.nl, en Barbecueshop.nl. Zelfs tussen kerst en nieuw op tijd geleverd, dan doe je wel iets beter dan concurrenten
Ze leveren goede producten, ik bestel regelmatig koffie, en de onlangs geleverde LG tv is fantastisch, en een best buy!
grtz,
Edje

MarjoleinO 03-01-2018 Via de website gekocht

Hier werken mensen!

Ik vind de service geweldig. Hier werken mensen! Een winkel zoals dat vroeger ook was. Goede werknemers die goed advies geven door de telefoon. Per mail netjes nog dezelfde dag een antwoord. Zelfs in de avond kreeg ik per ommegaande nog een bericht terug. Daar kunnen heel wat winkels wat van je leren! Well done! ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mikeb 02-01-2018 In de winkel gekocht

Topwinkel en genoeg voorraad!

Kwam voor een Sonos Playbar, de enige winkel in de buurt die voorraad had was Televisiewinkel. Ondanks de drukte in de winkel wordt je prima geholpen door vriendelijk personeel.

christine 02-01-2018 Via de website gekocht

prima contact en hulp

mooi tv toestel, goed geleverd, speelt prachtig, snel geleverd, goede verpakking, beetje gesukkeld met het ineenzetten, maar heel goede hulp of raad gekregen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sven Vanreck 02-01-2018 Via de website gekocht

Professioneel, op maat én klantvriendelijk!

Net een LED-televisie van Philips aangekocht via Televisiewinkel. Snelle service, klantgericht, vriendelijk en uiteraard niet onbelangrijk: prachtige tv die aan alle wensen voldoet! Een echte aanrader en groot voorbeeld voor vele concurrenten!

Jeroen 02-01-2018 Via de website gekocht

Prima service! Snelle levering.

Bestelling gedaan via bol.com. Prima geregeld. Deze webshop stond goed aangeschreven. Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Wilco 02-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Kwaliteit, vakkundigheid en service hoog in het vaandel!

Al meerdere keren naar volle tevredenheid producten bij deze winkel gekocht. Zowel de breedte en de kwaliteit van het assortiment als het vakkundige advies van de verkopers (zonder daarbij opdringerig te zijn) spreken ons erg aan. Verkopers nemen echt de tijd voor je.
Fijn dat er naast de internetshop ook de mogelijkheid is om de winkel te bezoeken en daar advies in te winnen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 02-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geholpen door personeel, ondanks drukte in winkel

We zijn goed geholpen. Hadden thuis al een beetje voorwerk gedaan en tijdens het bezoek aan de winkel zijn we geholpen in onze keuze voor een tv van Samsung. Het leuke daarbij was dat we 2 vliegtickets cadeau kregen. Ondanks een klein probleempje met de factuur, wat uiteraard goed is opgelost, hebben we met veel plezier jullie winkel bezocht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janine 02-01-2018 Via de website gekocht

Super!!

Tv besteld voor mijn zoon zijn verjaardag en de volgende dag al in huis!! Netjes verpakt en heel simpel te installeren. #aanrader!!!

Andrew 02-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede uitleg zorgt voor aankoop

Alvorens naar de winkel te gaan, eerst goed rondgekeken op de website. Vervolgens met de verkoper gesproken die de doorslag gaf in de gemaakte keus.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen V.E. 02-01-2018 Via de website gekocht

Goede levering / vlotte communicatie

De levering van mijn product gebeurde door interne omstandigheden een dag later. Er was hieromtrent vlotte communicatie, wat zeker vertrouwen geeft mocht ik in de toekomst nog vragen hebben of problemen ondervinden.

Voor de rest was mijn ervaring perfect en ben ik uiterst tevreden over het product.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nope 02-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service voor een scherpe prijs.

Ik was opzoek naar een televisie zonder smart functies en met een doorsnee van 42 inch. Er zijn hier niet veel van maar Televisiewinkel.nl had er een en deze was het meest voordelige. Ik heb de televisie in de avond besteld en in de ochtend de dag er na ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim Crince 02-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Televisie bestelt via Bol.com. Razendsnel reactie gekregen en inderdaad de dag erop geleverd. Tijdens het installeren bleek de firmware niet up-to-date. Niet de schuld van televisiewinkel. Gelijk gemaild op 31 december 's middags. Direct antwoord en via een aantal suggesties de tv aan de praat gekregen. Dank jullie wel klantenservice. Ook nog attent en bereikbaar op zondag oudejaarsdag aan het eind van de middag!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J.S. 02-01-2018 Via de website gekocht

Een winkel om te onthouden

Een goede overzichtelijke site, een ruime keus, eenvoudig om iets te bestellen en een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simone 02-01-2018 In de winkel gekocht

Correct niet opdringerig advies

Prettige overzichtelijke winkel waar kundig, niet opdringerig advies wordt gegeven. De verkopers luisteren naar de wens van de klant en helpen meedenken om tot een juiste keuze te komen. Bovendien zijn de televisies gunstig geprijsd (ietsje duurder dan een online winkel).De televisies zijn op voorraad en gelijk mee te nemen, ze worden zelfs tot aan de auto gebracht !

We hebben de aanschaf via deze winkel als zeer prettig ervaren en vinden deze winkel dan ook aanbevelenswaardig.

Ger 02-01-2018 Via de website gekocht

Flitsende service, hier heeft roadrunner het nakijken

Super snelle levering , pakket is goed te volgen door de mail update’s , daardoor hoef je niet onnodig thuis te blijven

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shirley 02-01-2018 In de winkel gekocht

Goed gevoel

Door verschillende mensen aanbevolen Het voelde goed en overzichtelijk Service is top en met de vliegtickets en cash back zeer aantrekkelijk

Laura Collijs 02-01-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Philips Smart tv aangekocht, door de correcte specificaties op de site wisten we wat het toestel in petto had. Dit klopt volledig met de realiteit!

Top toestel, top prijs-kwaliteit, top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 01-01-2018 Via de website gekocht

Super goede service en prachtige tv

Werkt echt super. Goede service. Duidelijke webwinkel daardoor ook makkelijk iets kunnen bestellen! Erg blij mee

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janet 01-01-2018 Via de website gekocht

Echt snel en lekker veel keus.

De ervaring leert dat wanneer je tussen kerst en oud en nieuw iets besteld de levering meestal langer duurt dan normaal. Dat is bij deze winkel dus niet zo. Veel keus, scherpe prijs! We konden hier een TV bestellen die andere winkels niet konden leveren of op voorraad hadden. Bovendien hadden we hem ook nog meteen de volgende dag in huis. Echt snel, geweldig!

Ibelo van der Wal 01-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Super strakke winkel en uitstekend personeel

De winkel vinden wij heel erg strak, luxe en professioneel uitzien voor een discounter winkel. Met zeer aardig, behulpzaam en meer dan goed personeel .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 01-01-2018 Via de website gekocht

In 1 woord super.

Kan niets anders zeggen dat ze precies doen wat ze beloven. niets meer en niets minder. Prima service, prima informatie en betaalgemak..

Volgend apparaat ga ik gewoon weer bij televisiewinkel kopen

Hessel 01-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goed advies, prettige website en prima showroom. Gewoon top!

Ben al wat langer klant bij televisiewinkel.nl. De website is erg goed en het afhalen in de showroom in Naarden is prima. Bijna altijd op voorraad en prettig geholpen aldaar. Reden om voor de volgende keer ook weer hier een tv (of iets uit de andere shops) aan te schaffen.

Rob 01-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Heldere en toegankelijke site, makkelijk te bestellen en scherpe prijzen. Ook tijdens de feestdagen snel bezorgd!

Loes 01-01-2018 Via de website gekocht

Snel, makkelijke site en veel keuze

Tot de kerst kende ik deze shop niet. Maar wat een goede, snelle service en ruim assortiment. Voor 1800 uur besteld en de andere dag bezorgd. Ondanks de feestdagen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyce 01-01-2018 Via de website gekocht

Top!

Snelle en goede levering. Mooie kwaliteit televisie gekocht voor een goede prijs. Je krijgt na bestelling mails voor de status. Deze is direct te volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Isa 31-12-2017 Via de website gekocht

Top service en snel

Super snelle en goeie service. Mooie kwaliteit televisie voor weinig geld gekocht bij hun voor op onze dochter haar slaapkamer. De televisie heeft nog mooier beeld dan die van ons!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mijke 31-12-2017 Via de website gekocht

Super service!

Goed geïnformeerd over mijn aankopen. Super snelle levering, binnen 1 dag in huis. Alles netjes per mail direct verstuurd. Zeker een betrouwbare, eerlijke en respectvolle aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 31-12-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel met goed personeel

Een fijne goed gesorteerde winkel met prettig personeel. Enige kanttekening: het is niet onmogelijk om met de bestelling van iemand anders, wanneer die even niet oplet, de deur uit te lopen...

Ellen 31-12-2017 Via de website gekocht

Erg snel geleverd

Lekker makkelijk en veilig te bestellen via bol Al snel krijg je een mailtje met de te verwachte bezorg dag en tijd.Het product werd netjes op tijd en goed ingepakt geleverd. Zeer tevreden over het product en de service.

Tom en Ria 31-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden.

Prachtige showroom met veel keuze en acties.

We hadden vooraf een keuze gemaakt via de site van televisiewinkel ,maar in de showroom viel ons oog op een nieuwer type, waaraan een cashbackaktie was verbonden.De keuze was snel gemaakt en verzilverd.De bestelling werd de volgende dag al keurig geleverd.Na installatie genieten we nu van onze Sony KD-55XE9005 en de soundbar Sony HT-CT800. We zijn nog steeds onder de indruk van het prachtige beeld en geluid.Dit is zeker een aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mark 31-12-2017 In de winkel gekocht

Super tevreden!

We gingen alleen even om te kijken wat voor tv het beste bij ons en in ons huis past. Door de geweldige uitstraling van de winkel, het vriendelijke personeel en kundig advies werden we overtuigd om te gaan voor een 65" tv. Met een helpende hand waren we na een uurtje weer op weg naar huis met een nieuwe tv. Fijn om persoonlijk geholpen te worden zonder verkooppraatjes. Nu een excuus zoeken om weer eens terug te gaan naar televisiewinkel.nl!

Anthon 31-12-2017 Via de website gekocht

Supersnel die Coronel!

Prima website met goede navigatie
Groot assortiment
Supersnelle levering
Maar: heeft Tim ook wat te doen?

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mevrouw W.A.E. Nap 31-12-2017 In de winkel gekocht

vriendelijke en geduldige hulp bij de keuzebepaling

De winkel is ruim, overzichtelijk en goed bereikbaar. De levering ging in eerste instantie niet zoals het moest maar werd prima opgelost. Toch een minpuntje gevonden. De wachttijd voordat we geholpen werden duurde lang ( beide keren dat
we in de winkel waren) en het installeren van de T.V. € 75 is best wel veel voor 2
stekkers in het stopcontact steken. Ondanks deze min puntjes zijn we zeer tevreden

Andame 31-12-2017 In de winkel gekocht

Goede deskundige uitleg

Goed geholpen. Kwam hier met 3 mogelijkheden voor een tv. Samen 2 weggestreept en de 3e is het geworden. Werknemer was goed op de hoogte van de details. Helaas niet op voorraad maar de volgende dag alsnog in huis.

Fred Cloeck 31-12-2017 In de winkel gekocht
Televisie winkel Naarden

Wat een super geweldig zaak

Een zaak met zeer klantvriendelijk en professioneel personeel , die weten waar ze over praten . Je hoeft weinig te vragen want ze vertellen je alles wat je moet weten en geen verkoop praatjes . Zoals Tom Cornel de presentatie video laat zien zo is het ook werkelijk in deze zaak. Zeker de moeite om eens te gaan kijken. Wij kwamen uit Zandvoort maar gingen met een geweldig tevreden gevoel weer de deur uit en met een aanschaf van een fantastische Qled TV die de volgende dag al werd afgeleverd . Beter kan het niet !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Frederik 31-12-2017 Via de website gekocht

Correcte en zeer goede serie

Deze shop had voor ons artikel de beste prijs, zeer correcte afhandeling ! Wij raden deze winkel ten zeerste aan, en gaan zelf hier zeker nog bestellen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

benno H 30-12-2017 In de winkel gekocht
naarden

top service zelf tot aan jouw autodeur

netjes beleefd en zinvolle antwoorden, verzorgd.
zeker al fijn en behulpzaam met in laden van product in je auto.
beter dan dat kan het volgens mij niet.

willem 30-12-2017 Via de website gekocht

Zeer ruime keuze. Goede prijs-kwaliteit. Snelle levering.

Was onder de indruk van de site "televisiewinkel.nl". Beslist de moeite waard om hierop te snuffelen en te vinden wat je hebben wilt. Zeer ruim assortiment.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ondanks de drukte rond de kerstdagen snelle levering.
Topwinkel!

Peter de Paauw 30-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Lopen niet te verkopen, maar beantwoorden je vragen.

Goeie opstelling van hetgeen aangeboden wordt en kundig personeel. Erg behulpzaam, geduldig en vriendelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ger 30-12-2017 In de winkel gekocht

Top service !! ??

Op 26 december in de winkel een tv gekocht van Philips ,helaas werkte de schotel , kam van ziggo en soundbar niet , of niet tegelijk en werd er steeds om kam of kabel gevraagd terwijl dat juist bevestigd was, ook viel de tv regelmatig uit en kon je hem alleen weer aanzetten door de stekker eruit te halen. Klantenservice gebeld op 29 december en mochten met de tv terug naar de winkel, het verhaal was bekend , stond op de bon en mochten een andere tv uitzoeken ! Waar vele winkels moeilijk doen , was dit wel het andere uiterste . Wat een TOP SERVICE en VRIENDELIJK PERSONEEL , onze complimenten , wij zullen echt terug komen mochten wij wat nodig hebben . 👍👍