Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jacqueline van der Molen 15-06-2014 In de winkel gekocht

simpel via internet bestelt

gelijk goed en vriendelijk geholpen

Assortiment
televisie was direct uit voorraad beschikbaar

Aanbeveling
simpel bestellen, winkel in de buurt en makkelijk te bereiken.

smedaa 15-06-2014

Duidelijke site.

Assortiment
IK kan er kopen wat ik wil, dus voor mij ruim voldoende!

Zeer snelle levering!!

Extra toelichting
Gewoon snel, voordelig en correct.

eugenie breyer 15-06-2014 Via de website gekocht

supersnel in huis

netjes afgeleverd binnen no time zonder scheuren etc

Assortiment
Heel veel artikelen in verschillende prijsklassen

Aanbeveling
het is geweldig makkelijk om via internet te bestellen en met een verbaasd gezicht de volgende dag het product in ontvangst te nemen.

L.C. Sterk 15-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Uitstekend en overzichtelijk aanbod. Zeer professionele uitleg. Aankoop op voorraad en kan meteen mee naar huis worden genomen.

Toestel wat ik aan heb geschaft was niet compleet. Terug gegaan. Bij alle toestellen van de zelfde serie bleek dit het geval. Dit was bij hun niet bekend. Ze boden mij aan om de onderdelen te bestellen wat enkele dagen kon duren, maar dan kon ik de boel thuis niet afmonteren. Ze boden mij ook aan een ander vergelijkbaar toestel uit te zoeken. Na bijbetaling waar ik niet bij mee was ( duurder toestel) heb ik een ander toestel aangeschaft. Verder zeer te spreken over de service.

Assortiment
Vrij uitgebreid en overzichtelijk.

Aanbeveling
Zeer uitgebreid aanbod en overzichtelijk. Kundig personeel.

Extra toelichting
Over het geheel genomen ben ik tevreden.Ik kom niet uit de buurt van Naarden en vanwege de onvolledigheid moest ik extra km maken. En uiteindelijk heb ik een duurder toestel aangeschaft wat niet de bedoeling was. Dit vond ik jammer, anders was de beoordeling iets hoger uitgevallen

Mike171333 15-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht per artikel, ook bundeldeals worden aangeboden per artikel.

Goede updates in het bestelproces, werd uiteindelijk een dag te laat geleverd, maar dit was te wijten aan PostNL

.xFemkeRs.x. 15-06-2014

Ze brengen de tv netjes naar de auto.

Ze helpen je goed en de verkopers hebben kennis van zaken.

Ruim assortiment

Aanbeveling
Aan iedereen, die van goede kwaliteit houdt.

Extra toelichting
Prettige winkel en leuke weekend acties! Erg blij met onze nieuwe tv.

Klapmeijer 15-06-2014 Via de website gekocht

Ik heb online een tv gekocht. Makkelijke website , goede zoekfunctie, logische opbouw. Bij de functie terug blijven de ingevuld zoekopdrachten bewaard.

Nadat we de tv ontvingen bleek dat er een Wifi single nodig was voor de smart opties. Het was handig geweest als deze optie genoemd zou worden aan het einde van de bestelling, als tip/mogelijkheid ....... Verder super tevreden.

Assortiment
We waren op zoek naar een bepaalde afmeting in een bepaalde prijsklasse, had dus niet veel keuze nodig.

Aanbeveling
Afspraak worden nagekomen, prijzen zijn scherp !

Extra toelichting
Goede website, makkelijk bestellen, goede toelichting, scherpe prijzen dus een aanrader !

lies73 15-06-2014

Je kunt heel makkelijk online de producten bekijken en de product beschrijving is duidelijk en makkelijk te begrijpen. Daarbij is gelijk te zien of het product op voorraad is. Mijn persoonlijke voorkeur is dan om in de auto te stappen en het gelijk te halen.

Motiveer Goede adviezen en ook eventuele alternatieven worden verteld en uitgelegd. Zonder hierbij opdringerig te zijn. Je kunt op je gemak in de winkel neuzen zonder gelijk besprongen te worden door een verkoper.

Assortiment
Compleet en overzichtelijk. Kan er niks anders van maken.

Aanbeveling
Het feit dat dit inmiddels mijn tweede tv is bij plasma discounter geeft aan dat ik overtuigd ben van de service en het gemak van de shop.

Extra toelichting
Nu mijn tweede tv gehaald. Leuk ook om te zien hoe de winkel is gegroeid. Net als de vorige keer erg blij met mn aankoop en de snelheid en de service. Zou de shop iedereen aanbevelen.

Peter Overdam 15-06-2014 Via de website gekocht

Ik geef het een 7 omdat de website een aantal dingen mist. Zo is hij niet 100% compatible met een tablet/telefoon en deze dingen worden steeds vaker gebruikt om even tussendoor te winkelen.

Ook mis ik een optie om bepaalde items te vergelijken met elkaar.

Over de bezorgservice ben ik zeer tevreden kreeg 1 dag van te vorena een sms en een mail met een bezorg prognose met een verwachte bezorgtijd erin.

Op de dag zelf kreeg ik binnen deze tijd mijn tv afgeleverd door 2 vriendelijke heren.

Assortiment
Het assortiment is goed genoeg om een keuze te maken en over te gaan op aankoop.

Aanbeveling
Heb de winkel al aan meerdere personen aangeraden die opzoek waren naar een nieuwe televisie en ik zou deze website blijven aanraden.

Extra toelichting
In het algemeen dik tevreden over alles blijf vooral investeren in het verbeteren van de internetsite en volg daarin zeker de trends.

Vrijenhoek.A.J 15-06-2014 Via de website gekocht

T is echt voor je gemak

Op zaterdag,,,,,!!!!! Op tijd,ik was echt verbaasd. Das pas service.

Voor mij compleet.

Aanbeveling
Aan een ieder die naar m,n tv komt kijken.

Wij zijn zeer tevreden.

mlamlam 15-06-2014

Makkelijk bereikbare showroom en overzichtelijk ingericht.

De service en het advies bij aankoop is vakkundig en professioneel. Men weet waar men het over heeft.
Displays in showroom met de mogelijkheid om specificaties etc. terug te lezen zijn ideaal bij het selectieproces

Assortiment
Ruim voldoende voorraad zodat je nadat je een keuze hebt kunnen maken ook met het product de showroom verlaat.

Extra toelichting
Scherpe prijzen, nakkelijk bereikbaar, gratis parkeren voor de deur, hulp bij het inladen van het aangeschafte product en ruime voorraad maken dit tot een ideale winkel!

r cornelissen 15-06-2014 Via de website gekocht

eenvoudig om te bestellen

prima service. snel in huis kon de wedstrijd goed bekijken

veel in het assortiment

Aanbeveling
in hoge mate zou ik deze aanbevelen aan anderen

goede service snelle levering

Jensema 15-06-2014 Via de website gekocht

bestellen is zeer simpel en overzichtelijk.

Service aan de bali was ok, niet bijzonder. er werd wel gevraagd of ik nog wat extra spulletjes nodig had, maar ik had liever gezien dat ze me wat zouden vragen of ik nog vragen had over de TV.

Assortiment
zeer uitgebreid. geen opmerkingen gewoon goed en overzichtelijk!

snel en gemakkelijk.

Dirk Ebben 15-06-2014 Via de website gekocht

Plasma-discounter heeft een overzichtelijke website. Alle diensten zijn in overzichtelijke catogorien ingedeeld.

Super! veel aanbiedingen en cashbacks. Aantrekkelijk en een "persoonlijke mail van tom"

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment van de topmerken en in vele verschillende prijsklasses

Super behandeld!

vincentkrol 15-06-2014

Plasmadiscounter is voor mij een kwartier rijden,dus lekker dichtbij

All een aantal keer wat gekocht bij deze shop,elke keer weer super geholpen,dit keer op donderdagavond erheen,de samsung ue75f6300 gekocht,en de volgende ochtend netjes thuis bezorgd

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid,keuze genoeg,dus niet echt nodig om ergens anders heen te gaan

Aanbeveling
Ik zeg altijd tegen iedereen dat ze naar de plasmadiscounter moeten gaan,alleen al vanwege het vriendelijke personeel,en de goede service

Extra toelichting
Al met al ben ik vol lof over deze shop,vriendelijk personeel,goede service,en wederom dit keer weer snel en goed geholpen met de aanschaf van mijn nieuwe led tv,de samsung ue75f6300,savonds in de winkel besteld,en sochtends al bij mij thuis afgeleverd. Kan alleen maar zeggen wat een top zaak.

Ton Goslinga 15-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vooraf op internet aantal TV's vergeleken die passen binnen budget en afmetingen. Daarna in winkel fysieke apparaten bekeken.

Mensen in de winkel weten waar ze het over hebben. Praten je ook niet een duurder apparaat aan. En op voorraad uiteraard.

Meer dan voldoende

gewoon goed

Extra toelichting
Ruime keus, deskundig personeel, voorradig, scherpe prijs. Wat wil je nog meer.

Rick Ruitenberg 15-06-2014 Via de website gekocht

Vanaf een ipad lukte het niet, heb mijn laptop moeten pakken

Ze hebben alles gedaan om het op tijd geleverd te krijgen

Ruime keus

Aanbeveling
Ik kan de site met gerust hart aanbevelen

Extra toelichting
Jammer dat de ci+ interactieve module via dhl verzonden werd. Dat had beter via tnt of post nl gekunt. Dit onderdeel kwam dus niet voor het weekend. De tv is mooi, en werkt goed, de beugel van vogel was snel gemonteerd, en houdt de tv goed. Optie voor de site zou wel zijn om HDMI kabels aan te bieden met haakse stekker

Menno van Aalst 15-06-2014 Via de website gekocht

De filters maken het vinden van een geschikte televisie erg gemakkelijk.

Ondanks dat ik de tv online had besteld, met als gevolg dat mijn tv een dag later bezorgd zou worden, kon ik op een later moment op mijn verzoek toch de tv in Naarden ophalen.

Assortiment
Diverse tv's voldeden aan mijn wensen. Het brede assortiment vergemakkelijkte mijn keuze.

Aanbeveling
Ik heb geen moment getwijfeld aan de betrouwbaarheid van de winkel/ website. Het oogt er professioneel. Voor, tijdens en na mijn aankoop heeft plasma-discounter voldaan aan mijn verwachtingen.

Extra toelichting
De aankoop bij plasma-discounter verliep erg gemakkelijk. Zij beschikken over een breed assortiment, waarmee ze hebben voorzien aan mijn wensen. De service was perfect afgestemd op mijn verwachtingen/wensen. Kortom plasma-discounter is een website/ winkel om aan te raden.

seilstra 15-06-2014

De website vinden wij erg duidelijk

betalingen zijn gemakkelijk via Ideal

de levertijd is top
dinsdagavond na 20.00 uur
besteld en donderdag 17.15 uur
is de tv geleverd

het assortiment is goed
als het nog groter wordt
is het moeilijker om een keuze te kunnen maken

Aanbeveling
omdat het ons en andere familieleden van ons goed is bevallen wat we hebben besteld
en zeker voor een herhaling
is

Extra toelichting
vriendelijk voor de telefoon en zeer behulpzaam ze staan je goed te woord snelle en verzorgde levering

Vinnieg 15-06-2014

Tv's voldoende op voorraad

Geholpen door een excellente adviseur die in tegenstelling tot andere winkles kennis van zaken had

Assortiment
Voldoende ten opzichte van andere winkels

Aanbeveling
Zeker de service was erg goed

Extra toelichting
Prettige winkel, zeer goede service, hoewel showroom beperkt was was deze weel overzichtelijk. Veel op voorraad.

RFHSM Moors 15-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website geeft een goed begin om je selectie te maken en vervolgens kun je op een eenvoudige manier filters toepassen. LED-LCD-Plasma vergelijken zou het helemaal ideaal hebben gemaakt.

Ik kwam 's middags op Hemelvaartsdag en het was erg druk; het duurde daardoor even voordat ik geholpen werd. De medewerker was echter efficient en gaf duidelijke informatie.

Assortiment
Bijna alle types vindbaar tegen goede rpijzen.

Aanbeveling
Snelle service, veel op voorraad, uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Na wat browsen kwam ik via www.kieskeurig.nl al snel bij de plasma-discounter uit voor een goede prijs en goede service. Vervolgens op de site van www.plasma-discounter.nl verdere informatie en uitleg gezocht waarbij de video presentaties erg handig zijn. Ten slotte zelf naar de winkel gereden omdat ik het toestel / vergelijkbaar toestel toch eerst even gezien wilde hebben. Al met al een soepele en goede beslissing.

MikeKarto 15-06-2014

5,2

Weinig producten in showroom. Had meer verwacht.

Medewerker behulpzaam,maar ook weer niet.Kort van stof

Assortiment
Zoals bij gemak, weinig in showroom, niet veel (in ons geval ''ledtv'') te vergelijken.

Aanbeveling
Zou de winkel niet aanbevelen voor een bezoek. Weinig te zien in showroom.

Extra toelichting
Matige beoordeling door iets wat te hoge verwachting van winkel. Had gehoopt op een uitgebreide showroom,met mogelijkheid tot vergelijken van led tv's. Het factuur via de mail is toch wel een pluspunt.

Hommel60 15-06-2014

het was gemakkelijk om online te bestellen. Echter de informatie op de website vond ik niet altijd duidelijk.

de service was correct

Assortiment
het assortiment is vrij groot en de prijzen heel redelijk

Aanbeveling
prijs kwaliteit verhouding is prima

Extra toelichting
over het algemeen heel tevreden echter de optionele dingen die er bij moeten zitten zijn niet altijd duidelijk aangegeven.

Cavaros1980 15-06-2014

Ik kon wel het type philips tv vinden die ik zocht, maar als ik die wil aanklikken voor details, dan doet hij dit niet. In ieder geval niet op de IPad. Ik moest het plaatje "vasthouden" en openen in een ander tab blad. Dit is heel irritant als je een paar tv's wilt bekijken.

Ik heb nog geen contact hoeven zoeken. De levering was supersnel, de volgende ochtend al, terwijl ik rond 19.30 uur besteld had. De mail die beloofd wordt met het track en trace nmr heb ik nooit gehad.

Assortiment
Ruime keuze in verschillende prijsklasse!

Aanbeveling
Verder duidelijke site, fijn menu, snelle levering!

Extra toelichting
Ik heb ADHD, dus voor mij moet een site duidelijk en overzichtelijk zijn. Als ik teveel submenu's heb voordat ik het product kan zien of extra info wil, dan raak ik in de war. Op jullie site is het duidelijk ingedeeld en prettig leesbaar.

Gerard Almelo 15-06-2014

Extra toelichting
In 1e instantie bij concurrent gekeken vanwege WK actie echter zij konden ondanks actie toestel niet leveren (vond ik jammer want de actie was dat als Nederland het WK zou winnen ik het aankoopbedrag terug zou krijgen). Toen via Google gaan zoeken en kwam uit bij Plasmadiscounter (goedkoopste op dat moment). Hadden toestel ook niet meer op voorraad echter ik kon mij middels achterlaten mail aanmelden en zodra/indien het toestel weer op voorraad was kreeg ik dan melding. Wat schetste mijn verbazing: na enkele dagen kreeg ik mail dat er weer een beperkte voorraad was, dit terwijl de concurrent (zgn. de grootste) helemaal niet meer kon leveren. Direct besteld en betaald en dag later had ik het toestel al in huis. Ook netjes begeleidende mailtjes gehad van status levering alsook werkwijze. Gewoon snel, goed en zeer correct geleverd. Ik zal zeker de website aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Rene Buijs 15-06-2014 In de winkel gekocht
naarden plasma discounter

geen parkeer problemen of lange wandelingen

top snel geholpen en alle tijd word er voor je genomen top .top ,top

GROOT

Extra toelichting
bedankt weer voor het goede advies en de 14 dagen omruil garantie,, ben heel blij met me keuze van deze LG smart 3D tv en tot gauw,,want me sound bar zal niet lang op zich laten wachten ..en wat betreft je personeel ,,,top gasten

bertus pannekoek 15-06-2014

reserveren en ophalen supper

bestelling werd tot in de auto gebracht lekker!!

prima ervaring een aanrader

Extra toelichting
een prima webschop met vriendelijke mensen in de winkel en zeker niet onbelangrijk een scherpe prijs

Simoh 15-06-2014 Via de website gekocht

In je winkelmandje plaatsen en afrekenen appeltje eitje hihi

Na dat ik me bestelling had afgerekend kreeg ik die dag nog een mail dat het morgen word bezorgt mooier kan het toch niet precies op tijd om Nederland tegen Spanje te kijken

Assortiment
Er is keus voor ieder wat wils

Aanbeveling
Plasma discounter is de voordeligste ze bezorgen de volgende dag dus wat wil je nog meer

Extra toelichting
Ik zeg eerlijk heb al 2x wat besteld en binnen 1dag is het bezorgd en het maakt niet uit wat je besteld groot of groter het word binnen een dag geleverd echt een aanrader Toppieeee

Janne80 15-06-2014

Duidelijke site, snel besteld en snel geleverd.

Goede uitleg van de producten en snel geleverd.

Aanbeveling
Zoals ik hierboven noemde: Duidelijke site, snel besteld en snel geleverd. Bn-er Tom Coronel welt vertrouwen.

Arjo van Es 14-06-2014 Via de website gekocht

weinig clicks

heldere mails

Assortiment
kijk zelf wel wat ik nodig heb

snel en conform afspraak

Heldere communicatie, tijdige levering

papi Rodrigez 14-06-2014 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke site. Druk op de knop en bestelling is geplaats, zoals het het hoort.

Snelle service

Assortiment
Heb het idee dat het assortiment begint af te nemen. Altijd klant bij jullie, heb het idee dat het aanbod wat is afgenomen.

Aanbeveling
Perfecte dienstverlening / fijne instructie video's / voor zulke service betaal io ga extra

Prima zoals het hoort

Pieter Baarn 14-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk na te gaan of gewenste apparaat (TV) in voorraad is en dan makkelijk te reserveren

TV bleek geredserveerd te zijn. Alle vragen beantwoord door vriendelijke verkoper Dennis, die ook nog zo attent was om tv naar de auto te brengen

Assortiment
Zeer ruim assortiment: enige winkel in de omgeving waar ik een 40 inch tv kon vinden die niet hoger was dan 57cm!

Aanbeveling
Combinatie van eerder genoemde onderdelen: gemak, service en assortiment. Ook bij een eerder gekochte stofzuiger was alles in orde.

Zie bovengenoemde vragen/antwoorden

Schuringa123 14-06-2014

Snelle levering

Assortiment
Deze tv was alleen hier te koop voor een scherpe prijs

Aanbeveling
Tevreden over afwikkeling van deze aankoop

Extra toelichting
De website is duidelijk, je kunt de producten ook makkelijk zoeken Betaal proces is helder, na betalen krijg je ook gelijk een bevestiging. Bij elke standaards werd je op de hoogte gehouden. S middags besteld en avonds alleen track en tracé code met daarin aangegeven wanneer je de tv kon verwachten . Dit was de volgende dag al, met een tijdrange van 2 uur

Ramona1982 14-06-2014

Overzichtelijke site.. Alles makkelijk te vinden..

Woensdagavond laat besteld.. Vrijdagmiddag om 1400 een tv..!

Assortiment
Alles wat je nodig hebt op voorraad..

Aanbeveling
Goede snelle service en zeer concurerende prijzen..!

Extra toelichting
Overzichtelijk.. Makkelijk.. Snel... Je wordt van alles op de hoogte gehouden.. Perfecte ervaring ...!

voetbalfanelsje 14-06-2014

de website snel gevonden en makkelijk in te vullen

onze tv om 17 uur besteld en de volgende dag voor 18 uur afgeleverd.

Aanbeveling
goede service, netjes afgeleverd.

Extra toelichting
We hebben een televisie besteld om 5 uur 'avonds (op 12 juni) en konden op 13 juni tot onze grote vreugde Nederland met 5-1 zien winnen van Spanje. Grote klasse dat onze tv zo snel op de camping werd afgeleverd!!!

Loes 'S 14-06-2014

Prima website heldere duidelijke info

Assortiment
Zou niet weten wat ik mis

Aanbeveling
Prima levering gewoon zoals beloofd

Gerard Kabel 14-06-2014 Via de website gekocht

Zo simpel specificaties te raadplegen en bestellen is binnen enkele minuten gebeurt

Correcte afwikkeling van opdracht en factuur en verzend methode

Aanbeveling
Groots en TV's en onderdelen etc.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden als reeds eerder besteld en service is alleen maar toegenomen. Zeer aan te bevelen. Zeer goede specificatie vergelijkingen

Jeroen Baijens 14-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
goede site en een goede service!

nils berg 14-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Goed bereikbaar, voldoende parkeerruimte

Alles ziet er goed uit, maar je kunt er echt wat over zeggen als er wat stuk gaat.

Alle topmerken

Gewoon een prettige zaak

Extra toelichting
Al jaren klant tot volle tevredenheid

Rick Gravesteijn 14-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden, Bronsstraat 10

Ik heb ervoor gekozen om een reservering te maken via internet. Ter plaatse, bij de winkel kon ik na het zeggen van naam en ordernummer direct afrekenen.

Ik had nog enkele vragen en die werden, mijns inziens, correct beantwoord.

Assortiment
Ik keek heel specifiek voor een type televisie met laagste prijs. En jullie hadden die. In de winkel heb ik nog rondgekeken bij de koffie apparatuur, en deze was zeer uitgebreid en professioneel.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan. Ik kan geen minpunten of gebrek aan vertrouwen vinden.

Extra toelichting
Lage prijzen, goede service, ruim assortiment, eigen beoordelingen voorzien van een film, internetbestellingen alsook een winkel, afhalen of gratis bezorgen. Daarbij ligt de winkel dichtbij de snelweg en is er voldoende parkeergelegenheid. Ik zou niet weten waarom ik bij een volgende aankoop verder kijk dan naar jullie bedrijf.

Rik123457 14-06-2014

eddetonator 14-06-2014

Jacob Baas 14-06-2014

Extra toelichting
Snelle bediening en hulpvaardig met inladen. Ook snel juiste informatie over de TV

Marco3.0 14-06-2014

Gemak, bestellen vanaf de bank

Je word vriendelijke te woord gestaan als je belt

Aanbeveling
Gemak, bestellen vanaf de bank en goedkoper dan in de reguliere winkels

Redmaroos 14-06-2014

Extra toelichting
Bestellen bij plasma discounter gaat erg soepeltjes. Ook fijn dat je geen account hoeft aan te maken. Helaas moet dat nog steeds bij sommige webwinkels. Het werkt gerustellend dat je diverse mailtjes krijgt. Zoals dat je bestelling is geplaatst en dat de betaling is gelukt. Ik raad iedereen aan om electronica te bestellen bij plasma discounter en dan is het niet eens alleen om de prijs van het product!

liesh519 14-06-2014

Extra toelichting
Het bestellen ging gemakkelijk en snel. Erg positief vond ik dat je regelmatig op de hoogte wordt gehouden over de voortgang van je bestelling. De prijzen die gehanteerd worden kun je beslist concurrerend noemen. Met al een prettige ervaring.

w.fleuren 14-06-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk duidelijk met bestellen
kind kan de was doen

we hebben de tv pas maar voor zover heel goed

heel te vreden

Aanbeveling
makkeijk te vinden voor iedereen welk product dan ook

Extra toelichting
tot nu toe zeer tevreden voor zover wij kunnen beoordelen we hebben de TV pas 5 dagen maar zeker een aanrader

Koen248 14-06-2014

Via de zoekopdracht was ik gelijk bij mijn keuze

Leverdatum was aangegeven door mij en ik kreeg bericht vlak voor levering wat erg prettig is

Aanbeveling
Makkelijk via internet en prima bezorgd

stefan1301 14-06-2014

jan krijnen 14-06-2014 Via de website gekocht

simpel te organiseren

er wordt gedaan wat er gezegd wordt

Assortiment
ik heb maar naar twee versies gekeken en was niet zo benieuwd naar de rest

vanwege bovenstaande ervaringen