Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D Bier 17-06-2014 In de winkel gekocht

De site is vrij goed

Wer zeer vriendelijk geholpen en ook snel heel EEG bedankt

Zeer goed

Aanbeveling
Heb ik al gedaan dus dat spreek voor zich

Extra toelichting
Snelle en goede uitleg over de verschillende tv s in jullie winkel

Willem0405 17-06-2014

Thuis kijken, naar de winkel en kopen.

Prima geholpen. Vriendelijk

Assortiment
Prima, niet te overdadig, anders kan je toch geen keuze maken.

Aanbeveling
Ik zou zeker de site adviseren, jullie waren ook goedkoper dan de andere winkels.

Extra toelichting
Toen we wisten welke tv we wilde, vergeleken we de prijzen. Jullie waren de goedkoopste. Prima winkel, niet te massaal groot. Mooie inrichting.

Jacobus1962 17-06-2014

makkelijk via internet en even een belletje of het op voorraad is.

goed onderlegde personen aan de balie

Assortiment
Voldoende type en merken wat ik zocht

Ik ik reeds gedaan

Extra toelichting
snel geholpen ook met wandsteun en kabels Uitstekende service

Jarno1000 17-06-2014

Makkelijk te vinden

exact op tijd

bijna te veel

heb ik reeds gedaan

Extra toelichting
Was van plan het bij een fysieke winkel te kopen maar type bleek uitverkocht dus gekeken op internet waarbij jullie niet als goedkoopste eruit kwamen maar wel een goed gevoel gaf Groeten, -

Pascal73 17-06-2014

In de buurt, zondag open, direct meenemen en scherpe prijs.

Enige minpunt is dat de voorlichting niet klopte. Verkoper gaf aan dat tv Ziggo ready was en dat bleek niet het geval te zijn.

Assortiment
Nette keuze. Niet te veel en niet te weinig.

Extra toelichting
Goede zaak, maar enig uitzoek werk is wel gewenst. Verkoper(s) is/zijn niet van alles op de hoogte.

Louis Knoppert 17-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De opstelling in de winkel icl. het gebruik van de computer om e.e.a op te zoeken waardeer ik enorm je bent niet opgejaagd door verkopers.

Na eerst zelf een screening op de apparaten gedaan te hebben zijn we fantastisch geholpen om uiteindelijk het voor ons meest geschilde toestel te komen de verkoper heeft goed geproefd wat de behoefte was en duidelijk geadviseerd.
Was ook erg makkelijk dat de winkel op Zondag geopend was.

Assortiment
Meer dan voldoende , overzichtelijk.

Aanbeveling
Ben nu al meerdere malen naar tevredenheid geholpen ben dus niet voorzichtig om deze winkel te promoten

Extra toelichting
Overal een enorm verademing om wederom deze winkel te komen, advies is eerlijk en goed snelheid waarmee je geholpen wordt is meer dan okee . Kom hier nu al jaren en hoop dat ook in de toekomst de service op dit niveau blijft. Chapeau !

Ingrid-64 17-06-2014

Extra toelichting
Eerst op internet gekeken of onze tv op voorraad was. Eenmaal aangekomen toch nog advies gekregen en uiteindelijk besloten toch een andere tv te kiezen. Super geholpen.

hennie1988 17-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Mijn man wou graag voor het begin van het wk een nieuwe tv. In de online shop meteen zat en goede keus, na bestelling en betaling werd de tv de volgende dag al bezorgd; precies op tijd voor de wedstrijd van het Nederlands elftal.. mijn vier zonen en man waren helemaal gelukkig met de snelle levering waardoor ze optimaal van het wk kunnen genieten..

JPHM vossen 17-06-2014 Via de website gekocht

Zonder al te veel moeite heb ik mijn artikel kunnen vinden en de bestelling kunnen afhandelen

Snelle telefonische beantwoording van vragen.
Supersnelle levering.
Tijdens het transport wordt je op de hoogte gehouden van de zending. deze klopt tot op de minuut naukeurig

Assortiment
Uitgebreid. Ook in het merk wat je zoekt heb je een uitgebreide keuze.

Aanbeveling
De aanbeveling zou ik naar al mijn vrienden willen doen

Extra toelichting
Het enige minpuntje wat ik wil meegeven is de specificatie van het artikel. Kijk ik bijvoorbeeld naar: Systeem aanwezig voor muurbevestiging dan lees ik als antwoord "Ja" De beugel zit er echter niet bij. Wat men bedoeld heeft te zeggen is dat er in de TV 4 gaten zitten om de beugel aan te bevestigen. Dit is dus een beetje misleidend.

Naarden1 17-06-2014

Je kunt al op de website je keuze maken en wij wonen in de buurt, dus hebben onze tv direct opgehaald.

Geen wachttijd, goed geholpen

Prima keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Absoluut de laagste prijs die wij konden vinden en goede service.

Extra toelichting
Ik ben heel tevreden over de tv, de snelheid van de service en het gemak

druide27 17-06-2014 Via de website gekocht

Je hoeft niet na de winkel

Snel in huis

Genoeg keuze

Makkelijk snel en handig

JH Wondergem 17-06-2014 In de winkel gekocht

Parkeren voor de deur!
Doos met artikel staat klaar voordat je het weet!

Service vanuit Plasma-discounter was perfect! waarom dan geen 10? ik neem aan dat het een samsung vertegenwoordiger was (droeg een samsung overhemd)- wist niet erg goed in mijn optiek waarover hij sprak. erg weinig product kennis waardoor ik vervolgens om advies heb moeten vragen bij een medeweker van Plasma-discounter.

Waarom niet?

ik heb niets op te merken.

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant en ik zal dit uitdragen binnen mijn netwerk indien van toepassing.

w-strom 17-06-2014

ik kocht een soundstage van Philips en via de website was de voorraad en reviews duidelijk. Echter ben toch naar Naarden garden om het te horen. Helaas was dit niet mogelijk omdat het apparaat niet in de showroom stond. De goede uitleg en motivatie van de verkoper over de deze soundstage tov een andere maakte mijn keuze gerechtvaardigd.

De soundstage stond niet in de showroom om de te beluisteren De goede uitleg en motivatie van de verkoper over de deze soundstage tov een andere maakte mijn keuze gerechtvaardigd. Minpuntje was dat we een halfuur moisten wachten totdat het apparaat uit het magazijn kwam. Men maakte hiervoor wel hun excuses.

Assortiment
Een breed en diep assortiment.

Aanbeveling
Goede verhouding van assortiment, prijs, beschikbaarheid en service.

Extra toelichting
De plasma discounter is een aanrader voor ieder audio aankoop.

Frank 1959 17-06-2014

Goede communicatie en mogelijkheid om product gelijk af te halen in de winkel in Naarden.

Snelle levertijd en gelijk inzicht of een product wel of niet op voorraad is.

Assortiment
Zeer concurrerende prijs en goede voorraad.
Snelle en efficiente afhandeling in de winkel.

Klijnies 17-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

We werden keurig geholpen en bijgestaan door vriendelijke medewerkers.

Faktuur keurig en direct per mail naar ons toegezonden.

Assortiment
Vonde wij niet zo uitgebreid, maar hadden ons thuis al voorbereid en op jullie site met live-kanaal( echt super!!) bekeken.

Aanbeveling
Goed verzorgd en site goed en uitgebreid bereikbaar en op filmpjes duidelijk wat de mogelijkheden zijn bij de keuze die je wil gaan maken. Top !!

Armand70 17-06-2014

Ik kreeg meer dan voldoende uitleg over het verschil in Hertz en funktie's wat mij uiteindelijk tot de keuze van de verkochte tv heeft geleid

Assortiment
Het assortiment voldoet voor mij prima. Heb een TV uit de "opruimkelder gekocht" Meer tv voor iets minder geld.

Aanbeveling
Sowieso al gedaan met name de prijs kwaliteitverhouding plus de aanbiedingen in de opruimkelder

Extra toelichting
Algehele beoordeling is voor mij een 9 door prijs kwaliteit, de uitleg van de verkoper in de winkel plus de specifiek uitleg van de tv op het youtube filmpje

Furby_Style 17-06-2014

thuis op mijn gemak uitzoeken wat ik wil, reserveren en ophalen op aangegeven datum...hoe makkelijk kunnen ze het maken :)

Assortiment
groter dan ik verwacht had...plasmadiscounter geeft mij niet direct het beeld van keukenapparatuur #verrassend

Aanbeveling
leuke aanbiedingen leuk assortiment....gemak dient de mens

Henk-Jan van Dijk 17-06-2014 Via de website gekocht

Snel via internet pre-order laten maken

Waren wel even wat lang aan het wachten bij de afhaaldeur. Duurde toch zeker 10 minuten

Ruime keuzes, verschillende types

Meerdere keren al aanbevolen

Extra toelichting
Snel bestellen via internet, veel keus en meestal ook goede prijzen. Service 1 keer nodig gehad, met dichte verpakking doet men niet moeilijk, kan zo worden geruild.

Anneke Bakker 17-06-2014

goed bereikbaar, ondanks de drukte in de winkel snel geholpen. Na betaling worden de goederen snel voor je verzameld en je wordt geholpen met in de auto zetten. Mocht e.e.a. toch niet in de auto passen? Geen probleem, dan wordt het gewoon bezorgd.

Via de website een prijs aangevraagd. In de winkel bleek deze niet bekend, maar na tonen van de e-mail was dit geen probleem.

Assortiment
Ik heb me eerst georiënteerd via de website. Er worden diverse merken aangeboden. Ook in de winkel worden er van diverse merken voldoende modellen getoond.

Aanbeveling
Prima service, goede bereikbaarheid, duidelijke website. Prijzen zijn ook prima.

Wilco Kelderman 17-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

je toetst het model tv dat je zoekt in bij zoeken en alle info komt te voorschijn

zeer tevreden, eerst stond er nog 3 stuks op voorraad van dit model tv. Op moment dat er nog 1 stond meteen gereserveerd,krijg je netjes een bevestigingsmail van en de volgende dag de tv opgehaald

ruim voldoende

dit is de derde tv die ik hier koop en alle 3 de keren naar volle tevredenheid

Extra toelichting
zeer tevreden, ook bij het ophalen van de tv. Je meldt je aan de balie en geeft je naam door en het gaat meteen goed qua bestelling. nog geen 5 minuten later loop je de winkel weer uit met tv. TOP

Marco kemp 16-06-2014

Voor de deur parkeren en overzichtelijke winkel.

Het was vlak voor sluitingstijd, jammer dat de verkoper z'n tas ging pakken toen ik me even omdraaide naar m'n vriendin om te overleggen en te kijken hoe groot 40inch is. Hij moest ook al alles opzoeken op internet en kende veel termen niet. Gelukkig waren er andere verkopers die de aankoop wilden afronden. Jammer alleen dat mij niets is verteld over de benodigde Ziggo adapter, zit ik nog analoog te kijken!

Assortiment
Uitgebreide keuze aanwezig in verschilde prijssegmenten.

Aanbeveling
Als er gaat om het gemak en de prijs, zeker een aanrader. De service en kennis van de verkoper was onder de maat.

Ineke&Alexander 16-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Info opvragen via mail, reserveren via website zonder daadwerkelijke verkoopverplichting.

Snel antwoord op vragen.

Aanbeveling
Makkelijk, prima service en goede prijs.

Extra toelichting
TV gereserveerd via website, stond klaar toen we in de winkel kwamen. Betalen en meenemen.

Gerard 60 16-06-2014

Extra toelichting
makkelijk bestelde tv goede kwaliteit voor een mooie prijs

Rob Pols 16-06-2014

S'avonds mijn philips HTB4150 gereserveerd en de volgende dag opgehaald. Heel makkelijk via de website geregeld. Zeker omdat ik in het Gooi woon.

De verkoopster aan de balie was heel vriendelijk, maar bij het afhaalpunt moest ik zeker 10 minuten wachten. Wel achteraf de toelichting gekregen dat het gekochte item helemaal boven in de store lag, maar het was beter geweest om vooraf aan te geven dat ik langer dan normaal zou moeten wachten

Assortiment
het assortiment is prima, zeker met prijs - kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Het is de 2e keer dat ik hier wat heb gekocht. Vriendelijk personeel en de winkel is makkelijk bereikbaar. De website is makkelijk navigeerbaar en geeft ook voldoende info. Bestellen en reserveren gaat snel en eenvoudig

Extra toelichting
Ik heb een philips HTB4150 gekocht. Eerst heb ik bij de klantenservice van Philips informatie gevraagd omdat ik over het product nog info wilde hebben of het aansloot bij mijn wensen. Nadat deze op een goede en prettige wijze wijze waren beantwoord heb ik het product online bij plasma-discounter gereserveerd. Dit omdat deze prijstechnisch daar het goedkoopst was, maar ook door de goede ervaring toen ik een jaar terug een plasma tv daar had gekochtDat heb ik de volgende dag opgehaald en in no-time zonder problemen thuis geinstalleerd. Het personeel was vriendelijk.

bctv 16-06-2014

Heb eerst een grodig vergelijkend onderzoek gedaan op Kieskeurig.nl en daarna jullie site gevonden. In jullie winkel was er snel een keuze bepaald.

De TV zou de volgende dag worden bezorgd, maar dat gebeurde niet. Na een aantal telefoontjes werd het een dag later bezorgd.
De afspraak was, dat de oude TV zou worden meegenomen, maar dat werd ondanks aandringen geweigerd.

Assortiment
Het aangeboden assortiment TV's was toereikend.

Aanbeveling
Bereikbaarheid winkel met parkeervoorzieningen gunstig.

Extra toelichting
Het nakomen van gemaakte afspraken is de basis voor elke service!

Gimar 16-06-2014

Het vergelijken van de producten met specificaties

De verkopers zijn zeer professioneel en onafhankelijk.

Assortiment
In de winkel heb je genoeg keus.

Aanbeveling
De winkel ligt op een goeie locatie en verkopers zijn vriendelijk.

Wimpie1958 16-06-2014

Goed ingerichte zaak. Website is duidelijk en personeel best vriendelijk.

Tot nu toe goed.

Assortiment
passend bij mij zoek wensen

Aanbeveling
Zal ik zeker doen gezien de prijzen.

Vincent_k 16-06-2014

6,8

Verkopers zijn reactief, stappen niet actief op klanten af. Echte kennis valt wat tegen.

Aanbeveling
Prijzen zijn ok. Bereikbaarheid prima.

Extra toelichting
Nav een creditering gekocht, moest dus wel naar plasma discounter.

Henkie 26 16-06-2014

gemak van betaling

levering ging volgens verwachting zeer tevreden

Assortiment
de prijs was ook zeer concurerend

Aanbeveling
de prijs en de service is goed

zeer tevreden

Hendrik Janssen 16-06-2014 Via de website gekocht

Vanachter de computer erg gemakkelijk te bestellen.
Keuze was zo gemaakt na het lezen van een aantal reviews.

Service was prima! Tv is binnen een dag hier thuis afgeleverd.

Assortiment
Er was voldoende keuze uit diverse merken,types en formaten. Ook de tv die wij hadden uitgezocht na het lezen van enkele review was op voorraad aanwezig.

beek3379 16-06-2014

Duidelijke website!

Ik werd snel geholpen!

Ruim assortiment!

Aanbeveling
Topwinkel met scherpe prijzen en goede service!

Tahasa 16-06-2014 Via de website gekocht

Kees666 16-06-2014

goed te bereiken , gratis parkeren

reserveren via site volgende dag kunnen ophalen

veel en voordelig geprijst

Hippy66 16-06-2014

Overzichtelijke site en goed informatie

Snelle levering

Ruim voldoende

Geen gehannes

PeterM55 16-06-2014

Net zo gemakkelijk of ongemakkelijk als een andere fysieke winkel. Niet beter, niet slechter.

Ik moest nog een TV kiezen en wilde voor aankoop een aantal dingen weten en bespreken. Ik moest erg lang wachten tot ik aan de beurt was. Het personeel wist niet alles over het product assortiment. Het bleek ook dat er diverse "shops in the shop" (Sony, Samsung, Philips) waren met eigen deskundigen die ook niet alles wisten over hun eigen merk. Dit kan een stuk beter.

Assortiment
Goed assortiment en het meeste ook op voorraad.

Aanbeveling
Het hangt er erg vanaf of je al weet wat je wilt. Als je weet wat je wilt is het mogelijk erg voordelig. Als je nog advies nodig hebt zou ik op zoek gaan naar een winkel met verstand van zaken.

Heleen Kroesbergen 16-06-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site met alle benodigde informatie op een rijtje.

wat een gemak....de ene dag bestellen en de volgende dag in huis. was eerst nog een beetje sceptisch, maar jullie komen het echt na!

Assortiment
genoeg keuze en door het rolmenu makkelijk te filteren om tot een persoonlijke keuze te komen.

Aanbeveling
ik ben een tevreden klant en dan is mond op mond reclame niet zo moeilijk te maken.

Extra toelichting
positief gevoel door de professionele benadering!

r hardenberg 16-06-2014 In de winkel gekocht
in naarden

ben zelf naar de winkel geweest voor verdere uitleg van een led tv.maar heb ook online besteld en dat is allemaal heel duidelijk ook door al die filmpjes een goed consept.

ik had een ledtv opgehaald bleek bij thuiskomst dat er iets aan de hand was.Gebeld naar klante service nou meneer geen probleem we komen hem ophalen en weer brengen toestel was 1dag oud ben naar winkel gereden en werdt netjes omgeruild zonder moeilijk te doen top service.

Assortiment
er is van alles wat dus keuzen genoeg. prijzen zijn zeer goed hier kan de concurentie in veel gevalen niet aan tipen ik zelf heb nu drie toestelen bij jullie gekocht dit vanwegen de prijs maar ook de service

Aanbeveling
door de prijsklassen/service/uitleg in de winkel door zeer vriendelijk personeel geen vraag is te veel en je kunt rustig kijken zonder dat ze in je nek hijgen dit noem ik onspanen winkelen top

Extra toelichting
ik denk zelf dat mijn beoordeling ruim heb toegeligt in de bovenstaande vragen

ABijl 16-06-2014

Makkelijke voorraad check op de website. Ruime informatie.

Bij aankomst altijd ruim voldoende personeel. Altijd servicegericht en met ruime productkennis.

Assortiment
Via de website makkelijk en overzichtelijk. Steeds meer producten vinden hun weg via de winkel in Naarden (o.a. plasma-, en koffie dicounter) naar ons huis :)

Aanbeveling
Via internet super overzichtelijk. Maar ook de spontane verkoop in de winkel te Naarden is altijd mogelijk en tegen de meest gunstige prijzen.

Extra toelichting
Steeds meer producten vinden hun weg via de winkel in Naarden (o.a. plasma-, en koffie dicounter) naar ons huis :) Het team van o.a. Plasma discounter is zeer behulpzaam en geven je een goed en persoonlijk advies. Gelukkig is Naarden centraal in Nederland zodat een spontane aankoop altijd mogelijk is en super eenvoudig.

Willem A. 16-06-2014

Website is duidelijk en toegankelijk. Recensies die je ziet zijn niet altijd voor het specifieke product, maar voor Plasma-Discounter als organisatie.

In de winkel (koopavond) hoef je nauwelijks te wachten, ondanks dat het vlak voor de start van het WK was. Medewerker probeert je ook niet op andere gedachten te brengen als je een eigen keus al gemaakt hebt.

Assortiment
Voor TV's had ik niet de indruk dat je hier echt mis kan grijpen! En op de website had je al kunnen zien wat het aanbod is.

Aanbeveling
Wat wil je nog meer? Grote keus, snel geholpen en meegeholpen in te laden...

Extra toelichting
Ik was al langer bekend met het bestaan van Plasma-Discounter, maar dit was mijn eerste aankoop. En deze verliep uitermate prettig...

5PA1N 16-06-2014 Via de website gekocht

Ik krijg het idee dat de site met me meedenkt. Een heel logisch en prettig bestelproces.

Levering via PostNL vind ik niet klantvriendelijk. Vrijdag in de ochtend (8:30) was de status al op 'bezorger is onderweg' gezet wat in mijn ogen betekent dat het nog max. 4 uur duurt. TV werd 's middags om 16u geleverd.

Assortiment
Filter werkt prima, prijs zeer concurrerend

JVOG 16-06-2014

makkelijke en soeplele bestellings- en betalings procedure.

keurig op tijd afgeleverd, professioneel afgehandeld.

Assortiment
Ruime keuze, goed overzicht van de specificaties cq verschillen, makkelijk filteren etc.

Extra toelichting
Prachtige TV, makkelijke en soeplele bestellings- en betalings procedure, keurig op tijd afgeleverd, professioneel afgehandeld.

Karina1964 16-06-2014

Bestellen via de site en dezelfde dag nog ophalen. Super!

Jammer dat je op je beurt moet wachten ;0) Maar als je aan de beurt bent is de service en ontvangst allervriendelijkst

Assortiment
ik heb altijd kunnen vinden wat ik zocht! Het resultaat van de zoekcriteria kloppen niet altijd.

Aanbeveling
Het gemak, parkeren, gelijk meenemen en de hulp bij het inladen. Bovendien lijkt het dat deze werknemers niet de toestellen verkopen waar de hoogste marge op zit, maar dat ze gefundeerde onafhankelijk advies geven bij de verkoop

Extra toelichting
Ben nu voor de vervanging van onze toestellen al drie keer bij Plasma Discounter geweest. Vriendelijke behandeling. Goede locatie (aan A1) en Prima service.

Furen 16-06-2014

Extra toelichting
via Kieskeurig.nl snel op deze website gekomen. Er hoefde geen account te worden aangemaakt en betaling met iDeal was ook vlot gedaan.

Steven Leusenkamp 16-06-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk en eenvoudig in zijn bewoordingen.

Cam met digitale kaart werkte in het beging niet goed, maar na 1 telefoontje was het probleem snel opgelost.

Assortiment
Niet volledig bekeken ik wist welke tv ik wilde.

Aanbeveling
Veilige betrouwbare site met snelle levering, zou ik zeker aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met de TV, de levering en de service . En dat voor aanvang van het WK.

ZNJ 16-06-2014 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk. Producten zijn te vergelijken, maar soms lijken de spec's niet compleet.

Keuze genoeg.

Aanbeveling
Mijn bestelling ging helemaal volgens 'het boekje'.
Ik heb geen ervaring met een situatie als dit niet het geval is. Mocht zich dat voordoen en dat wordt netjes afgehandeld, dan is er niets met deze webwinkel aan de hand.

Extra toelichting
Ik heb de website middels de PC (Windows 8.1) bezocht. Dat werkt allemaal naar behoren. Met de ipad mini (IOS) reageert het anders. 1. In het veld 'Waar ben naar op zoek, merk, type? Heb ik ingevuld UE32H6410 Als resultaat krijg je dan het artikel. 2. Wanneer je dan het resultaat aanklikt gebeurt er verder niets op de iPad. Het bijbehorende video filmpje geeft een indruk op hoofdlijnen. De voorraadadministratie lijkt te kloppen. Geen gedoe dat het opeens uitverkocht is. Keurig op de hoogte gehouden van het uitleverproces. En de vervoerder leverde de doos onbeschadigd af.

hielke1908 16-06-2014

snel en duidelijk

nog gebeld met een vraag,gauw verbonden met een medewerker die goed uitleg gaf,waardoor alles duidelijk was

Assortiment
ruime keuze(haast moeilijk om te kiezen)

Aanbeveling
snel en duidelijke site,met scherpe prijzen en goede,snelle service

Extra toelichting
ik zocht met spoed een tv aangezien wk voetbal begon.na bestelling was de tv 1 dag later al thuis!!snelle levering,goede service en een prima artikel!en dat voor de scherpste prijs!!

A v Gurp 16-06-2014

alles was makkelijk te vinden en de betaling ging soepel, gewoon een goede website

Snelle levering zoals aangegeven stond.

Assortiment
ruime assortiment , voor ieders wat wils

Aanbeveling
gewoon goede zaak en website

Extra toelichting
het is gewoon een goede site en alles is heel duidelijk weergegeven , ruime aanbod

jolandajef 16-06-2014

Heel gemakkelijk alles te vinden, goede reviews

7 uur s`avonds besteld, de volgende dag vóór 12 uur in huis. Super snelle service!!!

Assortiment
Uitgebreid en goede productinformatie.

Aanbeveling
Na slechte ervaringen met andere webwinkels, weet ik zeker datik hier terug kom

Extra toelichting
Groot assortiment, duidelijk, goede productinformatie en als leverbaar in voorraad, de volgende dag in huis.

Boborowski 16-06-2014 Via de website gekocht

De website is makkelijk te begrijpen, wat de bestellen makkelijker maakt.Ook is duidelijk wat de voorraad is.

Snelle en duidelijke levering via Post.nl

Assortiment
Ik was op zoek naar een bepaald merk TV. deze had ik snel gevonden en ook qua type was er genoeg keus. Ik heb verder niet gekeken maar had wel het idee dat er genoeg keus was.

Aanbeveling
I.v.m. met het gemak en de goedkope prijs van het product zou ik anderen de site aan bevelen.

Extra toelichting
Ik ben positief over plasmadiscounter, maar mijn mening zou natuurlijk anders kunnen uitpakken daar ik niet kan oordelen wanneer het product niet naar wens functioneert of wanneer ik ondersteuning nodig heb, aangezien ik gelukkig hiervan nog geen gebruik heb hoeven maken.

Karin Breda 15-06-2014

Goede info om online voorselectie te maken. Makkelijk bereikbare showroom.
Goede aankoopbegeleiding in de showroom.

Bij de aankoop ging een en ander mis: gereserveerde tv bleek na afrekenen toch niet op voorraad! Dit beoordeel ik met een 1. De afhandeling door het personeel was vervolgens wel netjes. Dat beoordeel ik met een 8.

De betere modellen.

Aanbeveling
Mooi assortiment en scherpe prijs.

Extra toelichting
Een mooi assortiment, goede aankoopbegeleiding, scherpe prijs. Ondanks dat er in de voorraadadministratie iets niet goed liep waardoor de door mij gekochte tv niet uitgeleverd kon worden, ben ik toch een tevreden klant. Het is netjes afgehandeld. Mooie tv nu thuis!