Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

A.D. van Lent 18-06-2014 Via de website gekocht

Filmpje bekeken, reviews gelezen, geselecteerd, bijpassende muurbeugel via een menuutje gekozen, vlot besteld, vlot bezorgd en op tijd het WK zitten kijken!

Nagebeld om te horen of alles klopte, werd keurig te woord gestaan en kreeg geleverd op de tijd die was afgesproken.

Assortiment
Alle bekende merken zijn er!

Aanbeveling
Kijk zelf rond,kind kan de was doen!

gpaanen 18-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site !.

Snelle levering

Meer dan genoeg keuze

Aanbeveling
Goede service van a t/m z.

Extra toelichting
Ruime keuze, goede prijs, snelle levering.

Caroline1407 18-06-2014

Makkelijk en overzichtelijke site

Binnen een dag in huis, super

Assortiment
Prima niet heel lang hoeven zoeken, van goedkoop naar duur

Aanbeveling
Altijd verbetering mogelijk maar dit is wel n aanrader site

J Tuijp 18-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site.

Was al na 2 dagen binnen

Assortiment
Kon kiezen uit verschillende varianten

Snelle goede service!!

MaartenH1988 18-06-2014

Bestellen zonder een account aan te hoeven maken.

Binnen een dag in huis

Assortiment
Wat ik wilde was er, verder niet gekeken naar overige producten

Aanbeveling
Goede prijzen en geen levertijden.

Extra toelichting
Alleen maar goede ervaringen, kan niets negatiefs verzinnen.

Hartman84 18-06-2014

Gemakkelijk product te vinden tevens zijn de 'bijproducten' direct zichtbaar.
Betaling via ideal overzichtelijk. Bevestiging en track & trace traject prima en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail.

Assortiment
In verschillende prijsklassen waarbij goede uitleg is in tekst en video

Aanbeveling
Betrouwbaar, snel, duidelijk en je wordt goed en tijdig geïnformeerd

Extra toelichting
Fijne website met een goed assortiment, ga zo door

Timo1964 18-06-2014

Busser89 18-06-2014

Tv gereserveerd via internet, opgehaald in de winkel. Je kunt dan zelf een dag kiezen wanneer je het wil ophalen of laten bezorgen. Verschillende betaalmethoden mogelijk, dit is geen probleem.

Klantvriendelijk personeel, eerlijk! Verkopen je niet een te dure tv, blijven reëel. Er hangt een gemoedelijke sfeer, kregen kopje koffie aangeboden terwijl je tv uit het magazijn wordt gehaald. Op een karretje rijden ze deze naar je auto en assisteren je bij het inladen.

Assortiment
Niet alle tv's die op de website staan zijn te vinden in de showroom, de nieuwste modellen hangen/staan worden per merk getoond. Per merk is er een verkoper die verstand heeft van de desbetreffende tv!

Aanbeveling
Wanneer je advies wil over een tv kun je hier terecht voor een eerlijk en goed advies, lage prijzen! Genoeg keuze! Verzenden/ophalen mogelijk.

Extra toelichting
Goede zaak, zou hier zeker naar terug keren!,, mensen met verstand van tv's!!!

Jan00111 18-06-2014

7,3

duidelijke site, gemakkelijk te bestellen

vlotte levering volgens afspraak

P.Nijenhuis 18-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is zeer toegankelijk en de parkeergelegenheid ruim voldoende.
De sfeer in de winkel is gemoedelijk en toch professioneel.

Service is door ons als uitstekend ervaren

Assortiment
Groot en goed assortiment en op een
Duidelijke manier toongesteld

Aanbeveling
Gezien onze ervaring bij laatste aankoop en eerdere ervaringen bij eerdere aankopen ,zou ik IEDEREEN aanbevelen om bij Plasma discounter een televisie te kopen

Extra toelichting
Deze beoordeling is gebaseerd op een recente aankoop en eerdere aankopen bij plasma discounter. Onze ervaringen met plasmadiscounter zijn zeer postitief geweest. Reactie van een zeer tevreden en trouwe klant!!!!

flevomadness 18-06-2014

Lekker vanuit de luie stoel en toch met Tom als Online verkoper die je een product probeert te verkopen.

Gewoon goed

Ruim voldoende keuze

Aanbeveling
Gewoon waar voor je geld

Extra toelichting
Ben al twee keer in de zaak geweest, wel plannen op rustige tijden. De laatste aankoop via Internet gedaan. Ging ook lekker soepel

Doornbos2014 18-06-2014

Duidelijk en overzichtelijk. Bestellen, en snel binnen. Track & Trace code zodat je ook thuis bent als ze komen bezorgen. Heerlijk voor Luie mensen ;)

Zo'n goede service dat ik 'm nog niet nodig heb gehad... Wie weet moet ik dit nog aanpassen ;)

Assortiment
Voor ieder wat wils en goede producten voor goede prijzen.

Aanbeveling
Ik heb het adres via collega. Kan alleen maar met hem eens zijn dat het goed is.

OJC 10 18-06-2014

Duidelijke website

Geleverd zoals gezegd. 19:55 besteld en volgende dag in huis.

Extra toelichting
Snelle levering, duidelijke website tegen goede prijs.

Felix van Veen 18-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Binnen het uur kon ik het komen afhalen en het werd netjes in de auto gelegd. Super!

Zie hierboven

Een ruime keuze.

Aanbeveling
Ik zal uw winkel zeker aanbevelen!

Zie hierboven

prutservb 18-06-2014

Super gemakelijk wat op de site staat zo is het super

Zoals beschreven is op de site zo is er geleverd, op dag van aflevering verschillende smsjes voor de status

Assortiment
Zie site meer dan voldoende

Aanbeveling
Betrouwbaar en wat ze zeggen doen ze ook

Cornelis T. 18-06-2014 Via de website gekocht

Aanbieding gevonden, besteld en verder gewinkeld en nog meer dingen besteld ging makkelijk, website overzichtelijk.

Besteld zo 8juni Levertijd om aan te vinken dag van levering kon niet eerder dan 4e dag,donderdag. Zaterdag aangevinkt, dus later. Werd za gebeld door vervoerder, niet alles al binnen, dus vandaag za geen levering, balen, maandag wederom geen levering, di TV ontvangen, geen blueray, woe mail gestuurd waar het nu mis gaat, do blueray geleverd, en pas mail dat het geleverd was.Communicatie kan dus veel beter. Dus niet za 14e, maar do 18e, 4 dagen later en totaal alles binnen na 10 dagen, Ik had dat sneller verwacht, dit kan beter, vlgs website alles op voorraad ook nog.

Assortiment
Alle info vragen kan ik met ja beantwoorden, goede website, keus genoeg, concurerend, etc.

Aanbeveling
Goede producten, concurerend, alleen levering ben ik zwaar teleurgesteld door. Ik zou wel blij worden indien ze gratis een extra HDMI kabel thuis zouden leveren, ter goedmaking.

Extra toelichting
Goede producten en website, tegenvallende levertijd om te kiezen, daarna gingen 2 leveringsdagen niet door en werd alles in 2 leveringsdagen wel afgeleverd; laatste product 10 dagen na bestelling pas binnen. Geen communicatie gehad van winkel waarom levering uitbleef, kan zeker beter.

hanzel1970 18-06-2014

Thijsie1976 18-06-2014

Overzichtelijke site zeker als je een beetje weet wat je zoekt. En alle accessoires bij te bestellen. Ook in de winkel zelf goed advies gekregen.

2jaar geleden in de winkel een Sony tv gekocht. Goed geholpen &geadviseerd. Nu online n Samsung tv gekocht.

Gewoon omdat t kan!

Assortiment
Zeer ruime keuze ook in alle prijsklassen.

Zeker aan te raden.

Extra toelichting
Afhankelijk van wat je wil en zoekt kan www.Plasmadiscounter.nl een van de goedkoopste zijn. Ik kon ook over de prijs onderhandelen. Ik weet wat ik wil en zoek en ben dan erg blij met de handige webwinkel, thuisbezorgd en telefonisch goed bijgestaan door de klantenservice. Zeker een aanrader. ;-)

Tevreden klant999 18-06-2014

in de showroom alle beschikbare merken in modellen te bezichtigen op korte afstand en goede uitleg er naast te vinden.

werden goed geholpen achter de balie en ook bij het uitgifte punt.

Assortiment
Op het gebied waar wij keken zeer goed. Overige assortiment keken wij niet naar dus weet ik niet echt goed

Aanbeveling
gewoon goed en goede prijzen

Extra toelichting
Een goede zaak met goede service tegen zeer scherpe zeker goedkopere prijzen dan elders. Juiste uitleg en geen nonsens verkoopverhalen van extra garantie etc bij kopen.

Molly de Jager 18-06-2014 Via de website gekocht

Na informatie in winkels zelf heb ik besloten om via internet te kopen op advies van mijn zoon. De prijs was €50.- goedkoper dan in winkels en het budget wat ik besteden wilde.

hier was niets op aan te merken. Duidelijk en waar voor je geld

Assortiment
In de prijsklasse die ik te besteden had was er goede keuze.

Aanbeveling
Er is een ruime keuze voor vele budgetten en toch wat goedkoper dan in de winkel. Ook dat geldt in deze periode.

Extra toelichting
Ik zou zeggen ga door op deze manier en ik hoop dat er meer mensen van deze voordelen zullen kunnen genieten.

BarryG76 18-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

duidelijke site... veel uitleg over het aangekochte product

ruime keuze....

aanrader

Extra toelichting
aanrader...snelle service. goed geholpen.

Bartfl 18-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop, echter waren meer filteropties fijner geweest om een tv te vinden in het assortiment. Als voorbeeld zie de pricewatch van Tweakers

Duidelijke service en juiste communicatie met betrekking tot levering.

Aanbeveling
Goedkoper als veel andere webshops, goede service, duidelijke webshop

j v d zouw 18-06-2014 In de winkel gekocht
bronstraat 10 naarden

bij jullie aan de zaak geweest goeie informatie gekregen en prima geholpen deed erg prettig aan

prima had een oude aansluiting werd goed te woord gestaan en was tevreden met de antwoorden

Assortiment
ruim assortiment en veel mooie aanbiedingen gezien

Aanbeveling
de hele familie in kennis gesteld en jullie van harte aanbevolen

Extra toelichting
we genieten maar een paar dagen van het door gekochte product en het bevalt prima we hadden al eerder een wasmachine bij jullie gekocht ook deze bevalt prima als we weer een product van jullie nodig hebben weten we jullie te vinden

JE Bosma 18-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Er word een defect produkt geleverd. Vervolgens word er alleen teruggegrepen op de eigen leveringsvoorwaarden en niet meegedacht om het probleem op te lossen.

Aanbeveling
Niet meer, zie motivatie onder service. De medewerker in de zaak is zeer behulpzaam en heeft voldoende kennis. De aftersales is zeer slecht.

Extra toelichting
Zeer teleurgesteld over de behandeling zowel qua procedure als qua communicatie.

de Poldervaartjes 18-06-2014

Duidelijke omschrijving van het artikel. Simpel en snel bestellen.

Geen service nodig gehad, maar de bezorging is zoals het vermeld werd.

Assortiment
Ruim assortiment, scherpe prijzen.

Aanbeveling
Super tevreden, dus word doorvertelt.

dkrijthe 18-06-2014

Overzichtelijk opgezet met goede relevante informatie.

Assortiment
Prima assortiment. Genoeg keuze.

Mon-S-ter 18-06-2014

Mooie ingedeelde winkel en goed mogelijk tv's te vergelijken

Plezierig personeel

Keus genoeg

Aanbeveling
Kunnen ze ervaren wat ik ervaren hebt

Extra toelichting
Mooie winkel, fijn personeel, ruime keus en goed bereikbaar

renebrenda 18-06-2014

Snel, goede duidelijke website

Ze hebben bijna alles

Aanbeveling
Veel keus, snelle afhandeling, binnen 2 dagen in huis!

Extra toelichting
Groot assortiment, duidelijke website, vlotte afhandeling en snel in huis. Bijna net zo snel als Tom zelf! :-)

Marc'69 18-06-2014

De site is duidelijk en overzichtelijk, alles was gemakkelijk te vinden, mede doordat je kunt filteren op verschillende onderdelen. Dit geld ook voor de informatie over bezorgen, ruilen etc. Het bestellen en betalen was goed te doen, geen onduidelijkheden en het bezorgproces verliep soepel en zoals aangegeven en afgesproken.

De plasmadiscounter is goed bereikbaar je vragen worden goed beantwoord men neemt de tijd en is vriendelijk. De zichttermijn bij online bestellen is tevens een goed stukje service.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid, ik kon er in ieder geval alles vinden wat ik eventueel nodig zou hebben. Ik heb alleen een tv gekocht en die was nergens goedkoper te vinden.

Aanbeveling
Ik denk dat ik alles hiervoor al heb vermeld. Goed en ruim assortiment, ook qua accessoires. Goede service, tekst, uitleg en voorwaarden. Vriendelijk personeel wat de tijd voor je neemt en je vragen goed beantwoord.

Extra toelichting
Goed en ruim assortiment, ook qua accessoires. Overzichtelijke site en mochten er toch onduidelijkheden zijn dan kun je bellen en krijg je contact met vriendelijk personeel, wat de tijd voor je neemt en je vragen goed beantwoord. Goede service, tekst, uitleg en voorwaarden.

Cor van Dunschoten 18-06-2014 In de winkel gekocht

overzichtelijk

verkoper wist niet alle vragen te beantwoorden.

ruim

Aanbeveling
waarom niet, ik ben tevreden

Extra toelichting
via een aanbeveling van een vriend attent gemaakt op de aanbieding.

arthur clarke 18-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik vond het beeld zo goed dat ik anderen er op wees. Naar aanleiding van mijn aankoop hebben mijn overbuurvrouw en mijn zwager inmiddels dezelfde tv gekocht.

fopdek 18-06-2014 Via de website gekocht

Via internet makkelijk. Het wordt netjes bezorgd.

Bleek dat de bestelling niet bij de bezorger was aangekomen
Wiens schuld dat was is mij niet duidelijk. Misschien de

Aanbeveling
Gemak en een groot assortiment

Extra toelichting
Zoals gezegd, gemak en snel.

Hugo Hasselaar 18-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

on line bestellen, ophalen klaar

snel, beleefd netjes en de doos werd naar de auto gebracht

ruim voldoende

Aanbeveling
zoals eerder gemeld loopt de hele afhandeling als een spoortrein
helemaal goed.

Extra toelichting
TV on line besteld, Naam invoeren en de faktuur wordt al uitgedraaid nog enige toelichting van een medewerker betalen en binnen 5 minuten werd de doos al naar de auto gebracht. top dus

Stella1904 18-06-2014

Goede bereikbaarheid, makkelijk parkeren. Goede uitleg op site, alle relevante informatie te vinden. Makkelijk dat je het artikel kunt reserveren!

Er is gelukkig naast het 0900 nr ook een gewoon nr van de klantenservice. Aardige medewerkster in de winkel.

Assortiment
Groot assortiment waardoor je de juiste keuze kunt maken.

gewoon uitstekend.

Extra toelichting
Tot zover alleen maar goede ervaringen. Mocht er onverhoopt toch iets met het product zijn, ga ik er vanuit dat men het dan goed oplost, gezien de professionaliteit van het bedrijf.

Rosalie12 18-06-2014

Hele duidelijke webshop, word keurig via de mail op de hoogte gehouden van het vervolg van de bestelling en levering.

Aanbeveling
Duidelijke website, betrouwbaar bedrijf, we hebben nu al twee maal een tv hier besteld, gratis verzendkosten en wat ze beloven, maken ze ook waar.

djumar01 18-06-2014

gemak dient de mens en dat gaat bij Plasmadiscounter op.

Vlot geholpen en ook de levering was vlot.

Assortiment
Ruime keus in de diverse artikelen.

Aanbeveling
Prima winkel met volop keus.

Extra toelichting
Alles prima in orde en goede service.

fontes 18-06-2014

mensen met verstaand en geven de juist advies

top het wordt voor je verzonden.

brede

Aanbeveling
ik ken jullie al jaren en koop ik al jaren bij jullie, lekker makkelijke en de juist advies krijg je daar

Extra toelichting
mensen en artikelen met kwaliteit

M Zwam 18-06-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en heeft goede filters. De review filmpjes zijn erg fijn om een duidelijk beeld te krijgen van hoe de TV overkomt in het echt. Bij de Philips 55PFL7008 staan twee foutjes in de film-review. Het is nl passief ipv actief en je krijgt er 4 ipv 2 grilled bij.

Service was perfect. Ik zie nu dat de tv €100,00 is afgeprijsd dus ben benieuwd ofdat ik hem binnen mijn 14 dagen kan omruilen voor dezelfde die goedkoper is. Als daar niet moelijk over wordt gedaan krijgt de service een 10.

Assortiment
Goed tv assortiment. Ik zou de xbox en nitendo3ds in de opruimkelder zetten (het zijn nl demo’s). Onder het kopje merken staat Microsoft en Nintendo terwijl daar praktisch niks van word verkocht. Het lijkt zo ofdat jullie weinig producten hebben. Dit is ook niet jullie specialisatie dus ik zou het er uit halen.

Aanbeveling
Diet komt vooral door de preview filmpjes en geode prijzen.

Extra toelichting
Een goede overal beoordeling. Prijs, vooraad, snelle levering, review filmpjes, de bijproducten/ combinatie prijzen die ik helaas over het hoofd heb gezien omdat ze onderaan de patina staan. Daze zouden van min best bovenaan Mogen staan.

Ricardo van den Hengel 17-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Goede uitleg in de filmpjes op internet. Makkelijk bestellen in de winkel en veel op voorraad.

Vriendelijke mensen in de winkel. Nemen de tijd voor je en willen veel uitleggen.

Assortiment
Groot assortiment. Er is altijd wel een product die aansluit op je wensen,

Aanbeveling
Wat ik hiervoor al aangaf. Groot assortiment, vriendelijk personeel, 7 dagen per week geopend.

DeanMullenders 17-06-2014 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om te bestellen. Slechts enkele stappen waren nodig om mijn aankoop te bevestigen en hiervoor te betalen.

Zeer goed, alles was glashelder, kon duidelijk aangeven wat wel en niet de bedoeling was. Bovendien vond ik het persoonlijk een meerwaarde dat er voor het desbetreffende product een promotiefilmpje was gemaakt.

Assortiment
Ik kwam via een andere website op deze terecht dus ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo nauw heb gekeken naar het gehele assortiment, meer naar een specifiek product. Desalniettemin zag hetgeen dat ik wel heb gezien er goed en divers uit.

Aanbeveling
Afhankelijk van waar deze persoon specifiek naar op zoek is. Ik zou het in ieder geval zeker niet afraden.

Extra toelichting
Een solide online shop met alles erop en eraan. Zowel op het gebied van promotie als achtergrondinformatie. Ook het gemak waarmee de bestelling werd afgerond en de bezorging (stipt en duidelijk aangegeven) waren goed.

bravo62 17-06-2014

Televisie gereserveerd via internet.

Goede uitleg.

Royale keuze.

Aanbeveling
Gemakkelijk te vinden, ruime parkeerplaatsen.

Extra toelichting
Nette winkel met goede service,zondags ook geopend!

Ikke 58 17-06-2014

Duidelijke uitleg door medewerker van Samsung.

Doordat we moesten wachten op de TV, zouden we koffie krijgen. Medewerkers waren te druk om koffie te maken.

Assortiment
Ruime keuze uit diverse merken.
Groot aantal aangesloten, dus dan is keuze makkelijker als van papier.

Aanbeveling
Door de ruime keuze en openingstijden kan ik de shop zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Door de ruime keuze en openingstijden een zeer geschikte winkel om je eventuele aankoop te bekijken en/of te kopen.

rf1963 17-06-2014

de website is eenvoudig en je kan selecteren op de functies je nodig hebt.

ik had niet gereserveerd. in de winkel werd ik direct aan de balie geholpen en het artikel was direct leverbaar. Het meisje achter de balie hielp mij keurig en ze hielp ook met het uitzoeken van de wandsteun.

Assortiment
er is veel verkrijgbaar. dat maak zoeken eenvoudig.

gewoon goed en snel.

PeterLand 17-06-2014

Eenvoudig online reserveren en de volgende dag gewoon ophalen!

Marieke Smith 17-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Tv werd keurig op tijd en goed ingepakt geleverd

Uitgebreide keuze

Betrouwbaar

Betrouwbaar, makkelijk en snel

Guido kok 17-06-2014

Overzichtelijke website, goede info.

Vriendelijk en vaardige verkoper. Geeft goed aan wat de mogelijkheden zijn.

Prima keuze

Aanbeveling
Prima ervaring, goede prijs, service, vriendelijkheid. Goede beleving.

Ted Lenoroc 17-06-2014 In de winkel gekocht

Vlakbij en flinke keuze.

Tot nu toe alleen aankoop ervaringen ... waren goed.

Mooie dwarsdoorsnede.
Kan wellicht nog iets breder.

Aanbeveling
Een adres dat men beslist
moet 'meenemen' ... !

Extra toelichting
Zie boven ... :-) Goed assortiment met zeer redelijke prijzen en leuke aanbiedingen. Goed opgezette internet nieuwsbrieven. Persoon bij laatste aankoop zeer geïnformeerd en tevens geïnteresseerd. Positieve houding ! (heb ik helaas ook wel eens anders meegemaakt) Leuke winkel met zelfs nog meer potentie ... !

Leo wiegmans 17-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vriendelijk personeel een 7. Ik ben van mening dat men meer kan doorvragen. Ik heb de vraag gesteld of het kaartje van ziggo direct in de tv kan. Men bevestigde dit met ja. Echter bij thuiskomst bleek dit niet het geval te zijn. Hier moest ik extra spullen voor aanschaffen! Kosten € 68,00 extra. Dit had men mij ook direct kunnen vertellen door een extra vraag te stellen of meer informatie te geven

Ruim voldoende keuze.

Aanbeveling
Aan iedereen die vraagt waar ben je geweest. Vriendelijk personeel en er wordt voldoende tijd voor je genomen. Men blijft vriendelijk ook al weet je niet direct te beslissen je krijgt hiervoor ruim de tijd.

Extra toelichting
Zoals aangegeven op een klein puntje na super te vreden. Ik ga ervan uit dat men in de toekomst leert van zaken die anders zouden kunnen lopen. Product kennis moet bij iedereen aanwezig zijn en als je iets niet weet zeg het dan en vraag het aan een andere collega. Zeg geen ja als je het niet zeker weet. Verder veel succes en wie weet tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Leo wiegmand

ronaldweenink 17-06-2014 Via de website gekocht

De levering verliep roomelig, in de zin dat er steeds andere berichten werden doorgegeven over de levering die telkens niet klopten. uiteindelijk werd de derde dag geleverd, hetgeen meeviel.

Extra toelichting
Goedkoop, maar de levering via pakket.nl verliep niet helemaal fout, maar wel rommelig.

Lefthand1 17-06-2014

voldoende info op de website te vinden

ondanks afhaal bestelling via internet evengoed nog goed voorgelicht in de winkel

Assortiment
Ruim assortiment, niet alleen op internet maar ook in de winkel

aanrader, goede prijzen, service en kennis

aanrader, goede prijzen, service en kennis