Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Jansen2014 20-06-2014

Extra toelichting
Het bestellen via internet was gemakkelijk. De tv leek niet meer op voorraad te zijn, maar door aan te geven met de mail dat ik geïnteresseerd was, werd ik mooi op de hoogte gehouden. Al een half uur later bleek de tv op voorraad te zijn en heb ik hem besteld. De volgende dag kreeg ik netjes een mailtje over de bezorgtijd, wat zeer handig was. De tv doet het goed, prachtig beeld en ben blij dat ik hem voor deze prijs bij Plasma-Discounter heb gekocht.

Sapiro 20-06-2014

PeterRed 20-06-2014

Snel en eenvoudig uitzoeken, duidelijk productomschrijving en goede toelichting van productvoordelen.

Zeer goed telefonisch geholpen en directe reservering kunnen maken, prima!

Assortiment
Meer dan voldoende keuze.

Van harte aanbevole.n

Extra toelichting
Inmiddels ons tweede toestel hier gekocht. Prima service en deskundig personeel. Makkelijk afhalen en scherpe prijzen.

p. van olden 20-06-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar. Overzichtelijke showroom

Prettig advies bij keuze.
Hulp bij het inladen.

Voor gerichte aankopen.

Extra toelichting
Snel geholpen. Geen opdringerige verkooppraatjes. En alles werkt nu, zoals het hoort.

Miranda f. 20-06-2014 Via de website gekocht

Bestelling was zo gepiept.

Na bestelling keurig bevestiging ontvangen en super snel geleverd.

Een aanrader

Antonius1971 20-06-2014

Goeie site ter orientatie en logistiek goed te bereiken

Personeel met kennis van zaken

Compleet aanbod

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Goede service en goede prijs / kwaliteit. Volledig aanbod

wichard1958 20-06-2014

kwam zeer gericht naar jullie winkel , wist wat ik wilde hebben

snelle afhandeling , klant en kind vriendelijk

Assortiment
alles wat ik zocht was aanwezig , mooie shop

zie boven

Extra toelichting
heerlijke shop met "top"personeel en goede prijzen

Amaranthstudio 20-06-2014

eenvoudig reserveren op de website

binnen een paar minuten een sms dat de reservering gelukt is en de bestelling klaar staaat

Ruim

Aanbeveling
prima medewerker geen onzinnige klets verkoop praatjes maar wel goed advies en nuttige tips Ga zo door

Extra toelichting
Prima service, reservering stond klaar. Prijs is prima voor een nederlands model Kregen deskundig antwoord op onze vragen. Installatie Thuis zeer eenvoudig en smart tv werk prima met prachtig beeld!! Ik hoop dat we snel de SoundBar kunnen aanschaffen. Als audio technikus wil ik die ervaring ook graag meemaken

Attleedreef 20-06-2014

Je loop gewoon de winkel in waar je snel word geholpen.
Ook kan je daar rondkijken naar eventuele TV's

Wij hadden in eerste instantie de verkeerde TV gekocht maar hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan en zo omgeruild voor de goede

Assortiment
Merken en modellen staan hier uitgestald en zijn voorradig. Echter had ik wel iets meet TV's in de showroom verwacht.

Aanbeveling
Wij hebben vaker bij deze winkel besteld en opgehaald zonder ooit problemen te hebben gehad. Wij raden deze winkel nij iedereen aan

Extra toelichting
Gemak, Snelheid, Service. Alles wat we hier hebben gekocht altijd netjes op tijd geleverd en nooit geen problemen gehad

jan359 20-06-2014

vanuit je luie stoel een tv zoeken, waarbij je geholpen wordt door Tom Coronel? wie wil dat nou niet?

Extra toelichting
Diverse mensen vroegen mij al waar ik de tv vandaan had. en nu weten ze het!

Jean-Pierre G. 20-06-2014 Via de website gekocht

v. Schoonhoven 20-06-2014

Website is vij overzichtelijk, goede zoek functies voor het geen wat ik zocht. Led tv 46 inch.

De service was prima, directe terugkoppeling via email, bestelling ontvangen verwerkt. Via track en trace je pakket volgen , dit werd vermeld.

Assortiment
Uitgebreid genoeg, keuze uit div. Type tv's.

Aanbeveling
Goedkoop in vergelijk met andere online shops. Die ernaast geen echte winkel hebben.

Hein77 20-06-2014

overzichtelijke website

Ik had mijn TV vlak voor een dagaanbieding gekocht, scheelde 80 euro.. Ik kreeg het verschil zonder moeilijkheden terug.

Wim van Houten 20-06-2014 Via de website gekocht

Het bedrijf geeft op haar website een uitstekend overzicht van wat ze aan assortiment te bieden hebben. Ook de aanvullende uitleg van de heer Coronel over het product vind ik uitstekend.

Kreeg van mijn bestelling keurig een bevestiging via de email. Ook van het bezorgen van mijn TV kreeg ik een email wanneer ik ongeveer het toestel kon verwachten. Compliment.

Assortiment
Zeer ruim assortiment op diverse fronten.

Aanbeveling
Tot nu toe al meerdere apparaten bij het bedrijf van de heer Coronel gekocht.
Door mijn enthousiasme hebben onze kinderen inmiddels ook daar al apparaten gekocht.

Extra toelichting
Om bij het Nederlands Elftal te blijven de heer Coronel beschikt binnen zijn bedrijf over een winning team.

Dave van der Heeden 20-06-2014 Via de website gekocht

Zo gevonden, zo besteld

Goede communicatie, razendsnelle afhandeling en bezorging

Assortiment
Altijd precies wat je zoekt, en meestal de voordeligste

Aanbeveling
Stuur me stickers en ik plak ze overal, zelfs op de auto van mijn vrienden

Extra toelichting
Prima ervaring weer. Altijd eerst bij Plasma-Discounter.nl kijken!

PJOHJ 20-06-2014

6,5

Thuis zelf op je gemak iets uitzoeken

Klantenservice deelde mee dat postcode van antwoordnummer gelijk was aan postcode bedrijfsadres dat bleek dus bij retourzending niet te kloppen. Bij retourneren naar antwoordnummer krijg je nl geen verzendbewijs en bij ophalen thuis moet je de hele dag thuis blijven vandaar de keuze om een klein pakketje door TNT post te laten terugsturen maar wel met bewijs van verzending dus wel extra porto kosten helaas.

Marc Kwast 20-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik vond deze schitterende TV op de website van http://www.plasma-discounter.nl. Op deze site staat een hele nette video met uitleg over de TV. Verder staan alle opties en features heel duidelijk vermeld op de site

Ik heb de TV online gereserveerd en ben meteen in de auto gesprongen om deze op te halen in Naarden. Bij aankomst in de winkel bleek het ontzettend druk te zijn, een parkeerplaats was daarom ook moeilijk te vinden. Eenmaal binnen in de winkel werd ik snel geholpen door een vriendelijke jonge man welke alle tijd voor me nam.
De TV stond inderdaad al klaar, dus ik kon deze direct meenemen. Ik werd zelfs geholpen bij het inladen van de TV in de auto. Super service!!

Assortiment
Wat een keuze in de winkel in Naarden, wat een snoepwinkeltje!! Je komt ogen en oren te kort zoveel moois er te koop is.
Gelukkig had ik de beslissing thuis al gemaakt anders stond ik nu vast nog een TV uit te zoeken

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aan iedereen aan kunnen bevelen:

Extra toelichting
Ik zou deze winkel aan iedereen aan kunnen bevelen: Vriendelijke bediening, goede prijzen en een goede service wat ik zelf heel belangrijk vind

M.C.Buizer 20-06-2014

Hoewel ik erg huiverig was om een grote aankoop via internet te doen, is deze koop makkelijk en goed verlopen.
Daarbij gaf ook de doorslag dat mijn zoon ook via plasma discounter een tv besteld had, en er ook een fysieke winkel is.
De uitleg op de website vond ik ook heel goed.

Snelle en goede levering.

Assortiment
Artikel was eerst niet op voorraad maar de andere dag al weer aanwezig.

Aanbeveling
Vanwege bovengenoemde punten, ik ben erg tevreden!

Extra toelichting
Het product was makkelijk te vinden op de site, en de goedkoopste in prijs. De betaling was makkelijk, ook de reactie hierop en de excacte levering van het product. De website is voortreffelijk! Heel duidelijk.

JJ MUR 19-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

vanuit je stoel reserveren en zeer snelle afhandeling bij afhalen

goede bereikbaarheid van de winkel gratis parkeren.

Assortiment
zeer ruim assortiment mbt de door mij gezochte TV`s

Aanbeveling
Ik zal deze winkel als uitstekend aanbevelen.

Extra toelichting
Perfecte website, het reserveren werkt uitstekend, zeer concurrerende prijzen, snelle afhandeling in de winkel en niet te vergeten gratis voor de deur parkeren. Dit is mijn korte maar krachtige motivatie.

foreverhenri 19-06-2014

Het is een overzichtelijke website en makkelijk om producten te bestellen.

Ik kreeg na bestelling en betaling meteen een email met bevestiging van wat ik besteld heb. Ook de track and trace code van post nl is goed ontvangen en fijn.

Assortiment
Er is genoeg keuzen, in alle prijs niveau's.
Goed acties.

Aanbeveling
Duidelijke website, groot assortiment, snelle levering
leuke video's met tom coronel ( dit trekt vooral mannen aan)

Extra toelichting
Ik heb bij verschillende websites gekeken waar ik mijn samsung tv ging kopen, dit kostte een hele avond dat mag ook kost wat geld, maar elke keer kwam ik weer uit bij plasma discounter. Goedkoopste maar ook duidelijk en daar hou ik van .Zodra ik iemand hoor praten over een nieuwe tv zorg ik wel voor mond tot mond reclame van plasma discounter! Misschien eens een tv commercial uitzenden ?!

PaWa 19-06-2014

Makkelijk opgebouwde site, door middel van slimme zoekfuncties kan het gewenste toestel snel gevonden worden.
De bestelling en de betaling waren met het invullen van een paar gegevens gedaan.

Artikel via website besteld en door PostNL geleverd. Leveringstermijn voldeed aan 'beloofde' leveringsdatum.

Assortiment
Het assortiment van LED TV's is ruimschoots voldoende. De keuze voor LED TV wordt gelukkig makkelijker gemaakt door wat zoekcriteria aan te geven.

Aanbeveling
Bestellen was eenvoudig, prijs waar zeer concurrerend en de levering was snel en netjes.

Extra toelichting
Ik ben een zeer tevreden klant van de Plasma Discounter. Het was de eerste keer dat ik iets via deze site / winkel heb aangeschaft, maar zal zeker niet aarzelen om er nog iets te kopen of om de site / winkel bij vrienden en familie aan te bevelen.

Nipo 19-06-2014 Via de website gekocht

de te volgen stappen zijn heel duidelijk uitgelegd, kind kan de was oden!!

Prima service, duidelijk en snel!!

Assortiment
ik ben goed op de hoogte gehouden van de voorraad en middels email op de hoogte gebracht dat het betreffende artikel weer beschikbaar was, dus prima!!

Aanbeveling
Zou hem aan iedereen aanraden, heb ik ook al gedaan!!

Extra toelichting
prima service, vooral het gemak van bestellen en nazorg spreekt mij enorm aan. Ook duidelijke uitleg en overzichtelijke site. Keep up the good work!!

HansW57 19-06-2014

Bestelling verliep heel eenvoudig. Geen moelijke of overbodige vragen. De voorwaarden retourprocedure lijken aantrekkelijk. Hiervan is geen gebruik gemaakt. Betaling via ideal verliep zonder problemen.

Bestelling werd heel vlot geleverd. 's avonds besteld en na 2 dagen werd de tv bezorgd. Er werden geen bezorgkosten in rekening gebracht.

Assortiment
Er was volop keuze in diverse prijsklassen. De prijs van de gewenste tv was bij plasma-discounter het goedkoopst. De tv werd geleverd zoals bij de bestelling macht worden verwacht.

Aanbeveling
Bij elke tv keuze komt plasma-discounter qua prijs heel gunstig uit.

Extra toelichting
Prima service en een gunstige prijs. Een echte aanrader!

Sprengers 19-06-2014

Lekker thuis bestellen. Volgende dag in huis, makkelijk......

Snelle levering en mails om de bestelling te begeleiden.

Assortiment
Zeer ruime keuze met zeer scherpe prijzen

Beter bestaat niet.

Goede keuze, snelle levering

M.Rewti 19-06-2014 Via de website gekocht

De productspecificaties waren goed omschreven en er zat zelfs een filmpje bij!

Ik heb mijn TV op zaterdag besteld en dinsdag was hij al binnen. Track en trace meegekregen. Echt perfect.

Assortiment
Veel modellen die in andere shops niet te verkijgen zijn.

Aanbeveling
Genoeg keus en gemakkelijk.

Extra toelichting
Dit is alles wat je hoopt te krijgen als je online besteld. Ik vind het mooi dat er niet alleen de "standaard" modellen in het assortiment zitten. Hierdoor kunnen mensen met iets specifiekere eisen ook gemakkelijk een keuze maken. De online shop is mooi en eenvoudig. Een paar keer klikken, je gegevens invullen en klaar is het. De volgende dag heb je je product in huis.

Remonija 19-06-2014

Snel te vinden via google en dus makkelijk door te klikken.
Plus vaak de goedkoopste

je wordt goed op de hoogte gehouden via email over je bestelling

Assortiment
Zeer breed assortiment, goede en uitgebreide specificaties van de producten

Aanbeveling
Ik ben een grote fan van webshoppen, deze webshop heeft alles om een mens zich gelukkig te laten voelen 😃

Extra toelichting
Via google hier terecht gekomen toen ik een nieuwe tv zocht. De gehele looptijd van de bestelling op de hoogte gehouden, snelle nette service, chapeau!!!

stofzuiger1 19-06-2014

goede uitleg

telefonisch contact ivm levering, goed te woord gestaan

volgens mij voldoende,
al eerder een stofzuiger gekocht

duidelijke site, snelle levering

Extra toelichting
volgens mij wel goed, ik hoor om me heen ook alleen maar positieve reacties over jullie. Ga zo door, volhouden!!!

Hamart 19-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk te vinden, prima parkeren.

Attente medewerkers, vlotte afhandeling.

Assortiment
Voor zover valt te beoordelen. Ik heb een gerichte bestelling gedaan.

Aanbeveling
Zie beargumentatie in bovenstaande velden.

Extra toelichting
Als je weet wat je wilt hebben is Plasma-discounter de best passende leverancier.

Ben Gillemans 19-06-2014 Via de website gekocht

vanuit de stoel de filmpjes bekijken, keuren, beoordelen en bestellen

heb ik nog niet mee te maken gehad, maar ik neem aan dat de service goed is. in ieder geval op tijd bezorgd

Assortiment
graag zou ik ook de promotie film bij de geluids-installaties willen zien

Aanbeveling
ik kan niet anders zeggen dat de producten naar waarheid worden aangeprezen

Extra toelichting
het schiet mij zojuist te binnen dat ik een onderdeel van een koffie apparaat moest bestellen, deze viel onder de garantie periode - dus geen probleem

Roy Verhagen 19-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is voor mij lekker dichtbij, 20 minuutjes rijden en ik ben er!

De zaak zelf, erg overzichtelijk en bijna elke tv die op de website wordt aangeboden staat er ook!

Service helemaal top, ik vroeg naar een bepaalde tv. De medewerker checkte het nog even dubbel op de website, liet de tv nog een keer zien in de winkel en vertelde wat de tv allemaal voor specificaties had. Super service, het kopen van die tv was alsof ik een brood kocht bij de bakker zo snel en simpel. 2 minuten laten stond mijn tv klaar om mee genomen te worden! Top!

Assortiment
Breed assortiment met vrijwel alle merken. En ja de prijzen die zijn uiteraard perfect in vergelijking met andere winkels.

Aanbeveling
Deze winkel zou ik iedereen aanraden die in de omgeving woont, simpel, snel en goede service.

Dit is mijn 3de tv die ik hier koop, en alle 3 tv's doen het nog. Zelfs 1 van de 1ste LCD tv's van Samsung staat hier nog elke dag aan!

Extra toelichting
Over alle aspecten ben ik zeer positief, had het op de terug weg nog over met een maat over hoe snel en simpel alles was. Alsof ik een brood kocht bij de bakker. Een betere omschrijving kan ik niet geven!

Laren 19-06-2014

Winkel is makkelaijk bereikbaar vanaf A1. Goede parkeer mogelijkheden

Er wordt voldoende tijd genomen om de klant te informeren, ook bij goedkopere producten.

Assortiment
Voldoende producten in goede opstelling. Ondanks meerdere klanten in de winkel blijft er overzicht.

Aanbeveling
Winkel zouden wij zeker aanbevelen vanwege bovenstaand.

Extra toelichting
Positieve indruk gekregen. Bij vervolg aankoop komen wij zeker terug!

J. van de Graaf 19-06-2014 Via de website gekocht

TV besteld, duidelijke mailtjes met de bestelstatus

Zowel een sms als een email met de bevestiging van de bezorgdatum EN tijd, en dan ook nog eens op het exacte moment aanbellen. Alsof ze hebben staan wachten voor de deur, geweldig!

Assortiment
Prima, alles wat ik nodig had, was op voorraad.

Aanbeveling
Eerder bij de koffiediscounter ook al wat besteld, dus was al bekend met de winkel en het personeel, goed geholpen, klasse bedrijf, beveel ik bij iedereen aan.

Keep it up!

Björn1969 19-06-2014

Ik wist al welke televisie ik wilde hebben. Binnen 2 minuten geregeld bij de plasma discounter.

De snelheid en de vriendelijkheid hoe ik bediend werd.

Assortiment
Een enorm assortiment. Voor elk wat wils.

Aanbeveling
Zeer aantrekkelijke prijzen en de service is goed.

Hardeman46 19-06-2014

Overzichtelijk winkel zonder afleiding

Goede voorlichting

Assortiment
Niet overdadig, maar vlgs mij afgestemd op prijs kwal verhouding

Aanbeveling
Snelle afhandeling en goede afstemming met website

Extra toelichting
Zakelijke opstelling maakt kennelijk een concurrerende prijs mogelijk. In ons voordeel

Beem01 19-06-2014

MiraMira 19-06-2014

Bestellen ging heel gemakkelijk. Een groot aanbod en duidelijke uitleg.
Betalen kan op meerdere wijzen dus dat spreekt ook voor zich.

Ik kon iets niet meteen vinden in de omschrijving. Bij het servicenummer werd gelijk opgenomen en hang je niet in de wacht.
Ik werd ook zeer vriendelijk en kundig geholpen.

Assortiment
Volgens mij is dit prima. Ik had alleen tv schermpjes nodig en dit voldeed aan mijn wensen. Overige producten heb ik nog niet gezocht.

Aanbeveling
Ik vind het met name belangrijk dat een servicenummer bereikbaar is en dat je goed geholpen wordt. Dat was bij de Plasma-discounter zeker aan de orde.

Arjan Harmsen 19-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vriendelijke en geduldige verkoopster (Naarden)prima advies....kan allen maar positief zij...zal het ook naar anderen zijn!

Assortiment
Ik wist wat ik wilde kopen. Heb daarna nog wel rond gekeken. Alle grote merken en nieuwste producten zijn aanwezig (audio/video). Heb mn ogen uitgekeken naar de laatste ontwikkeling op HD gebied.

Lees bovenstaande

Lees bovenstaande

P. Lucassen 19-06-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en voldoende informatie online

Snelle levering. Mailing duidelijk qua details en nodige informatie

Aanbod voldoende. Prijs ook prima

Aanbeveling
Snel, , duidelijk en voldoende keuze

Tom10011986 19-06-2014

De website is duidelijk, telefonisch ook goed geholpen en korte levertijd.

Telefonische helpdesk is duidelijk en helpen je waar nodig.

Assortiment
Ik heb een TV hier gekocht en verder nog niet gekeken. Ik was op zoek naar een bepaald model en die hadden ze.

Aanbeveling
Geen klachten, supersnelle levering, duidelijke communicatie. Ik zeg geen minpunten dus een 10.

GerritCornelis 19-06-2014

online besteld en betaald, gelijk een mailbevestiging en de volgende dag in huis.

na bestelling mail met info en link naar post.nl.
geen verzendkosten, pakket met track en trace, ontvangst tegen handtekening.

Assortiment
Veel artikelen op de site, directe levering uit voorraad.

Aanbeveling
alles loopt zoals aangegeven en volkomen geruisloos.Bij mijn volgende aankoop zal ik zeker er naar zoeken om opnieuw te slagen

Extra toelichting
Alle 4 de aspecten zijn hierboven volledig gemotiveerd.

MHM1981 19-06-2014

Overzichtelijke site

Het typenr wat we besteld hadden was er niet meer. Binnen een halfuur na de bestelling kregen we een mail met uitleg en een aanbod voor de opvolger voor een aangepast bedrag!

Assortiment
Wij waren specifiek op zoek naar een bepaald product, maar er is genoeg om uit te kiezen!

Aanbeveling
Super service en snelle reactie bij vragen!

Extra toelichting
Goede service en goede prijzen :)

f.videler 19-06-2014 Via de website gekocht

vanuit je stoel je bestelling plaatsen, geen geloop naar de winkels.

Extra toelichting
de prijs die word gehanteerd licht ver beneden de winkel prijzen ,en mijn ervaring is dat de service bij de grote bedrijven echt niet zo goed is. dus waarom meer uitgeven dan nodig is.

Jan uit Muiderberg 19-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ideale formule cash and carry

Snelle efficiente service door capabel personeel

Goed afgestemd

MarcusEV 19-06-2014

we kregen goede uitleg over de tv van onze keuze en konden deze direct meenemen

wij waren een zaterdags geweest voor advies en wilden s`maandags onze keuze ophalen. Deze TV bleek 2 dagen later 30 euro duurder geworden , terwijl de verkoper zaterdag ons had verzekerd dat we TV voor dezelfde zouden krijgen, was dat niet zo, maar de verkoper van maandag heeft gezorgd dat we de TV voor de oude prijs kregen.

Branda01 19-06-2014

met 1 druk op de knop is je bestelling geplaatst!

Binnen een dag had ik mijn tv in huis! Nog nooit zulke blijde mannen bij ons thuis gezien! Klaar voor de wedstrijd Nederland-Spanje.

Assortiment
Ik wist al wat ik wou dus heb niet het hele assortiment bekeken.

Aanbeveling
Ik ga ervan uit dat het gemak ook bij andere klanten zo is dus zeker een aanrader!

J. Reimerink 19-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

In prettige sfeer werd alles goed uitgelegd. Omdat ik het gekochte zelf meenam en deze dus (gratis) bezorgd hoefde worden, dat een kopje koffie tijdens het wachten eigenlijk wel aangeboden had kunnen worden.

Assortiment
Alle gangbare merken staan goed zichtbaar opgesteld waardoor je prima kunt vergelijken.

Aanbeveling
Prima parkeergelegenheid, medewerkers zijn vriendelijk en weten waar ze over praten. Op alle vragen werd goed en eerlijk geantwoord.

Extra toelichting
Makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid, vakkundige medewerkers. En niet te vergeten; De prijs is scherp.

Eljoh 19-06-2014 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk kunnen bestellen, ook al was dit de 1è keer bij plasmadiscounter

Keurige mails met bericht van mijn bestelling en eventuele retourmogelijkheden

Aanbeveling
heb dit artikel al aan iemand anders aanbevolen

Extra toelichting
Ondanks dat ik niet bekend was met plasmadiscounter toch wat besteld en de snelheid en gemak waarmee ik kon bestellen en het artikel is afgeleverd heeft me aangenaam verrast.

Marc Robertsen 19-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

In wnkel gekocht. Goed advies en hulp met inladen. Snel en deskundig

Vriendelijk en deskundig advies. Hulp bij inladen en goede uitleg.

Assortiment
Ik kwam af op een actie tv. Die was voorradig en kon ik meteen meenemen.

curry16v 19-06-2014

Bestellen via de site ging erg makkelijk, duidelijke webshop

Ik heb telefonisch contact gehad ivm een onduidelijkheid over het object, vriendelijke service

Assortiment
Veel assortiment in tv's helaas wat minder in muurbeugels (object wat ik had besteld)

Aanbeveling
Scherpste prijs voor tv's vind je bij plasmadiscounter! Top!

Extra toelichting
Helaas nog 1 opmerking over foutieve informatie op de website. Bestelde muurbeugels is voor tv's tot 37" in tegenstelling tot 42" wat op de site stond, graag aanpassen! Nu weer moeite doen voor retour sturen enzo.

Marcel2805 18-06-2014

Makkelijke kiezien via de website

Super snel geleverd alles ok

Voldoende keuzes

Top winkel nooit teleurgesteld