Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

64 Edwin 22-06-2014

Bestellen en klaar het bestellen gaat hartstikke makkelijk geen onnodige regestratie top

Assortiment
Genoeg keuze goede en degelijke uitleg met film mocht ik nog wat nodig hebben zou ik er zeker weer gaan bestellen

Aanbeveling
De afspraken van leveren worden ook nageleefd keurig op tijd .
Ook als men het product niet voorradig zou hebben Dan wordt er snel geregeld dat je binnen korte tijd je product toch kan bestellen

Extra toelichting
Kan niet anders zeggen van top ga zo door plasma-discounter.nl

ronrentam 22-06-2014 In de winkel gekocht
filiaal in naarden

ik ben harstikke goed geholpen in de winkel.dat maakt de keuze een stuk makkelijker

goede service moest ff wachten maar kreeg gelijk een bakje koffie

Assortiment
een ruim asortiement en een scherpe prijs voor elk product

Aanbeveling
absoluut een aanrader voor elke kennis of vriend

Extra toelichting
met zulke prijzen kom ik hier zeker weer terug. heerlijke bak koffie en ze nemen de tijd voor je helemaal top

daf555. 22-06-2014

nette website genoeg producten

zeer netjes en profesioneel geholpen en uit gelegt

genoeg keus

Klok fm 22-06-2014 Via de website gekocht

Goed advies prettige verkoper

Goed voorgelicht meerdere opties gekregen met juiste uitleg

Aanbeveling
Goed cincerrerende tarieven verkoper top

Bram1983 22-06-2014

De site is wat onbekend maar dan gaat t simpel.

Je word goed op de hoogte gehouden.

Erg ruim assortiment.

Aanbeveling
Perfect goed overzichtelijk duidelijke filmpjes duidelijke uitleg. Perfect

Extra toelichting
Top zaak gelijk eenvoudig duidelijk zelf kopen.

ToscaPeter 22-06-2014

Je kan eerst rustig op de website kijken de winkel is in het midden van Nederland en goed te vinden.

na het uitkiezen van het product wordt er nog op geattendeerd of je nog extra kabelaansluitingen erbij nodig hebt. De aankoop werd netjes in onze auto gezet en oprecht vriendelijk bedankt voor de aankoop en veel plezier ermee met hand schud.

Assortiment
Van een soort artikel is er ruime keus in kwaliteit artikelen.

Aanbeveling
Ja, zeker zou ik een ander deze winkel aanbevelen. Een goed georganiseerd bedrijf met genoeg personeel die voldoende kennis heeft.

Extra toelichting
Perfect geholpen door website en personeel in de winkel.

10kleinkinderen 22-06-2014

volgende dag wordt het bezorgd

na uitpakken bleek de tv beschadigd. geen gezeur, de volgende dag werd een nieuwe bezorgd

LuukDelft 22-06-2014

3 klikken en wat vakjes invullen en de tv is onderweg naar mij, had ook totaal geen probleem om de juiste tv te vinden.

Donderdagavond half acht besteld, vrijdagochtend net na achten binnen, super tevreden en ruim optijd om maandag de wedstrijd tegen Chili te kijken.

Assortiment
Van alle belangrijke modelen waren de meeste formaten beschikbaar, ook vind ik hier altijd de beste prijs.

Aanbeveling
Al regelmatig aangeraden aan allerlei mensen, om in ieder geval te kijken of het hier niet goedkoper te krijgen is. Top winkel, ook de games afdeling raad ik vaak aan.

Extra toelichting
Paar jaar geleden hier mijn eerste eigen tv gekocht, daar wel eens een probleempje mee gehad, toen excellente service gehad. Daarom ook wederom voor Plasma Discounter gekozen.

Reinald1969 22-06-2014

Website en winkel overzichtelijk en duidelijk allemaal

Medewerkers nemen gewoon de tijd voor je. Helemaal top

Assortiment
Eigenlijk te veel keuze :)

Extra toelichting
Van begin tot einde is de service ok. Je gaat met een goed gevoel de winkel uit

Robertjan B 22-06-2014 Via de website gekocht

Weinig te maken gehad met service verlening. Zelf besteld , zonder ondersteuning. Wel veel emails 6-8, ontvangen rondom de bezorging..

Weinig te maken in dit proces met service verlening. Wel te veel email verkeer rondom de bestelling 6 - 8 mails.

Voorwat betreft de levering door post .nl. Heb het pakket laten afleveren op het zakelijk adres. Toevallig zagen mijn collega's , via de camera's, dat de bezorger zeer, zeer onzorgvuldig met het pakket is omgegaan. Duwde het als het ware gewoon door de tourniquette en liet het daarna vallen. De bestelde TV doet het, maar weet niet of er in het binnenwerk is beschadigd

Assortiment
Niet verder in verdiept , behoudens het lezen van de de "nieuws of aanbieding " mail.

Aanbeveling
tot nu toe prima aanbiedingen gezien en goede afwikkeling.

R.B.Wezer 22-06-2014 Via de website gekocht

Het gemak waarmee de bestelling was afgerond en de snelheid van de levering

Assortiment
De artikelen die ik zocht waren ruim aanwezig.

Aanbeveling
Om reden van duidelijkheid van de site en bovenstaande.

Yvette7 22-06-2014

Product was makkelijk te vinden, alle kenmerken worden overzichtelijk weergegeven. Ook het bestelproces verliep eenvoudig.

Vrijdagavond rond 19.00 besteld, de volgende ochtend (op een zaterdag) al geleverd !

D.G.Ruiter 22-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Kijken, vragen,kopen.

Assortiment
Prachtige showroom,veel artikelen op een rustige prettige wijze opgesteld.

Goed gemotiveerd personeel

Eddy uit Amsterdam 22-06-2014

Zeer gemakkelijk en duidelijk bestelproces.

Met mijn bestelling is het e.e.a. administratief niet goed verwerkt. Ik heb diverse malen contact gehad met de klantenservice. uiteindelijk is mijn bestelling verwerkt en geleverd met een vertraging van vier dagen. Ook deint Plasma-Discounter er niet voor terug om openheid van zaken te geven en daar iets tegenover te stellen t.a.v. het geleden ongemak.

Assortiment
Breed assortiment. Voor elk budget kun je een TV vinden.

Aanbeveling
Bij Plasma-Discounter kun je de meest recente modellen van diverse merken in het assortiment terug vinden. De informatie op de website maakt vergelijken tussen verschillende merken erg prettig. Wanneer alles goed verloopt is de service, prijs/ kwaliteit verhouding goed.

Extra toelichting
Plasma-Discounter is een bedrijf waar ik graag mijn elektronica koop. Ik heb nu twee ervaringen: één in de winkel en één online. Goede website t.b.v. het verkrijgen van informatie over TV's van diverse merken op één site. Echter geef ik de voorkeur aan de winkelervaring. Het product in werking zien geniet mij voorkeur bij het naken van een keuze. Bij online aankopen mis ik die ervaring. Wanneer mijn online bestelling zonder vertraging was uitgeleverd, dan had ik mijn overall ervaring minimaal beoordeeld met een acht. De Philips 46PFL4418H/12 is een zeer fijn toestel zonder Ambilight, met 3D Max en diverse mogelijkheden om foto's, muziek en films te delen via mijn PC, tablet of mobiele telefoon. Let wel op dat ondersteuning van Wireless Displays eisen stelt aan de hardware, bijvoorbeeld: vierde generatie Intel i3, i5 of i7 CPU's met Intel WiDi en Intel HD Graphics ondersteuning. Het instellen van het beeldscherm vereist geduld, maar met een prachtig resultaat. Mijn HD-kanalen, blu rays en games schitteren op het scherm. Wat mij betreft laat TP Vision zien dat deze Philips TV een goed prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Bart vd Sterren 22-06-2014

Je zoekt op kieskeurig.nl de tv uit die je wil en je kan meteen doorklikken naar de beste (goedkoopste) aanbieder

Eerst even gebeld of de tv snel geleverd kon worden, volgens de dame aan de telefoon geen probleem. Op vrijdag om 11.30 mijn bestelling geplaatst en op zaterdag om 9.15 hadden wij een nieuw plasmascherm!

Assortiment
Ik wist wat ik wilde en deze was op voorraad. Dus een prima aassortiment.

Aanbeveling
Als je weet wat je wil en ze hebben m op voorraad heb je je bestelling binnen 24 uur in huis.

Patrickvm 22-06-2014

Veel extra info beschikbaar bij de producten

Snelle levering

Assortiment
Groot assortiment, veel op voorraad.

Extra toelichting
Overzichtelijke website, veel achtergrond informatie. Een aanrader.

van Dijk 1978 22-06-2014

Bellen en gelijk reserveren. Grote voorraad

Er werd prima geholpen met inladen van televisie

Assortiment
Ruime keuze van het merk dat ik op het oog haf

Goede ervaring.

Sander19812014 22-06-2014

gewenste product was snel te vinden inclusief specificaties. Daarna ook snel te bestellen via enkele klikken.

Het is niet nodig geweest om contact op te nemen met de winkel/klantenservice. Het door mij bestelde product is keurig op tijd en conform aangegeven op de website (voor 20u besteld, vlg dag geleverd) aan de deur afgeleverd.

Aanbeveling
Makkelijk, snel en volgens verwachting.

Sonja Munting 22-06-2014 Via de website gekocht

Ideaal via Internet bestellen en volgende dag al in huis

Voorzover wij kunnen beoordelen goed!

Redelijk veel keuze

Makkelijk, snel en goed

Extra toelichting
Wij vonden het ideaal om via Internet te bestellen en zo snel geleverd te krijgen. Prijs is ook heel aantrekkelijk

Henk Berkenbosch 22-06-2014 Via de website gekocht

Online, snel en gemakkelijk het juiste product vinden

Snel en accuraat mailbericht en telefonisch goed bereikbaar en eerlijk antwoord! Het duurde langer dan normaal en de fout lag bij het distributie centrum.

Assortiment
Alles wat ik zou willen is ruimschoots aanwezig

Aanbeveling
Betrouwbaar, zeer goede service en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Vincent_55 22-06-2014

Extra toelichting
Zeer uitgebreid aanod, veel informatie op de website. Snel leverbaar. Top!

Schiedamsgebrand 22-06-2014 Via de website gekocht

Ik bestel vanaf mijn pc hoef hiervoor niet de deur uit en de volgendag in huis, geen gesleep van zo grote doos past meestal niet in de auto, via plasma-discounter perfect

vandaag besteld morgen in huis, het is niet vroeger die reklame toet toet

Assortiment
genoeg assortiment via de webdite van de dealer gelijk naar jullie keuze zat.

Altijd alles op voorraad

Extra toelichting
Het voordeel is vandaag besteld morgen in huis als je er niet uitkomt bel je even en wordt je geholpen via de telefoon met je vragen.

jmh siebenheller 22-06-2014 Via de website gekocht

Bestellen online super handig en de goedkoopste

Super. Volgende dag al in huis

Assortiment
Ruim assortiment. Top merken.

Extra toelichting
Alles naar super tevredenheid gegaan. Dankjewel. Jullie zijn een topbedrijf en verdienen een dikke tien.

Cor42 22-06-2014

7,3

Prima en snel via internet en telefoon te bestellen; snelle aflevering; aflevering zelf kan beter (geen enkele hulp bij uitpakken en opstellen grote zware tv)

Een keer niet teruggebeld ondnaks toezegging; via tel. wel goede en snelle informatie

Aanbeveling
Vriendelijk; goede en snelle informatie

Extra toelichting
Sympathieke discount met deskundige medewerkers; snelle afhandeling. Aflevering laat te wensen over. Is wel snel, maar hulp bij uitpakken en opstellen flatscreen tv ontbrak.

Hugo Hasselaar 22-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

on line bestellen, ophalen klaar

snel, beleefd netjes en de doos werd naar de auto gebracht

ruim voldoende

Aanbeveling
zoals eerder gemeld loopt de hele afhandeling als een spoortrein
helemaal goed.

Extra toelichting
TV on line besteld, Naam invoeren en de faktuur wordt al uitgedraaid nog enige toelichting van een medewerker betalen en binnen 5 minuten werd de doos al naar de auto gebracht. top dus

Ariaans1 22-06-2014

Extra toelichting
Eenvoudig in bestellen, supersnel in levering!

Indiset 22-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website. Vooral de filmpjes van tom geven een extra duidelijke overtuiging van het product.

Zeer goed. Had al een koffieautomaat aangeschaft en wist dat de service goed is. Vandaar de tv aankoop op plasma discounter

Assortiment
Veel op voorraad en veel keuze uit modellen.

Extra toelichting
Algeheel beeld is zeer positief bevallen. Duidelijke website, duidelijke productinformatie, perfecte service en bezorg service. Al met al een aanrader voor iedereen. Ga hier zeker vaker shoppen.

Roel Stek 22-06-2014

Extra toelichting
zeer kundig en vriendelijk personeel, eerlijke en nuttige adviezen in het zeer uitgebreide TV aanbod

n klant 2014 22-06-2014

website geeft uitgebreide info over product, toegelicht met filmpje. Stappen bij de bestelling waren duidelijk en eenduidig, kan haast niet misgaan.

in mijn geval de tv op zondag besteld en op dinsdag netjes afgeleverd. Omdat ik geen problemen heb ondervonden geen ervaring met afhandeling van evt. klachten. wel goed dat gelijk aan wordt gegeven hoe eventueel producten te retourneren. zal daarom ook naar ik aanneem ook goed zijn met de afhandeling van evt klachten.

Assortiment
Alle tv's die ik bij andere sites/winkels bekeken heb waren ook te koop via plasmadiscounter, dus assortiment voldoende. prijs is zeker concurerend. Dit was uiteindelijk ook een belangrijke reden om mijn tv hier aan te schafffen

Aanbeveling
prijs concurrend, goede voorliching over aan te schaffen product, gemak van bestellen en snelle levering

Extra toelichting
Tot nu toe heb ik nooit een winkel/site beoordeelt. De reden dat ik hiervoor nu een uitzondering maak is dat ik tot nu toe 2 zeer positieve ervaringen met online bestellingen bij plasma discouter heb (een wasmachine en tv). Wil graag deze positieve ervaringen met andere mensen delen.

jhvdh 22-06-2014

Overzichtelijke en duidelijke site. Makkelijk zoeken en zo besteld.

Omdat alles zo soepel en makkelijk verliep heb ik nog geen beroep hoeven doen op de service

Compleet en overzichtelijk

Extra toelichting
Heerlijke manier om snel en doeltreffend je spullen te kopen.

EelcoBoersma 22-06-2014

De fysieke winkel is goed bereikbaar. De TV die ik had gereserveerd was prima op voorraad. Ik had een soort loods verwacht, maar werd verrast door de keurige winkel met adequaat personeel.

De verkoper kende de specificaties van de TV die ik wilde kopen. De winkel zag er verzorgd uit en de sfeer was er uitstekend. Ik werd vlot geholpen! De filmpjes over de diverse TV's op de Website geven veel goede en complete informatie over de verschillende toestellen.

Assortiment
Het is haast ongelooflijk dat plasma-discounter zo'n grote keus heeft en veel op voorraad. En... het beste argument om hier een TV te kopen is de prijs! Opvallend lager dan bij concurrenten.

Aanbeveling
Inmiddels de tweede TV die ik heb afgehaald in Naarden. Uitstekende service en scherpe prijzen maken deze winkel voor mij THE PLACE TO BE!!

Extra toelichting
Plasma-discounter is het soort winkel dat meteen vertrouwen geeft. Juist omdat je weet of je product op voorraad is. Een goede showroom met deskundig personeel maakt het kopen van een nieuwe TV bij plasma-discounter een prettige ervaring. Gezien de prijzen verwacht je een "dozenschuiver" en je komt binnen bij een geoliede winkel! Helemaal top!

Sharon1977 22-06-2014

Makkelijk bestellen, handige website, gewoon super

Binnen 24 uur en conform afspraak

Helemaal goed, uitgebreid

Aanbeveling
Gemak, nette levering, op tijd zonder problemen, niets op aan te merken

Gemakkelijk, snel en goed

Gerco Schiltmans 21-06-2014

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snel geleverd

Assortiment
Grote keuze uit verschillende merken, makkelijk te vergelijken

Extra toelichting
Ondanks dat mijn keuze in eerste instantie uitging naar een ander merk, heb ik op de site verschillende merken kunnen vergelijken. Waardoor ik nu een led-tv heb die voldoet aan hetgeen ik hem voor gebruik.

Sistrans Logistics bv 21-06-2014

Asaf 21-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik wilde snel een nieuwe en betaalbare tv. Wachten tot de volgende dag hoefde niet en dat voor de laagste prijs.

Kundige mensen die zich in de beleving van de klant kunnen verplaatsen en ook niet geheel onbelangrijk: zeer vriendelijk jullie personeel

Assortiment
Heel compleet en veel dingen gewoon op voorraad

Aanbeveling
Service blijft hetzelfde. Zelfs na al de jaren dat ik er kom. Gewoon een top zaak!

Extra toelichting
Dit soort electronica zaken zie je niet meer. Echt uniek in z'n concept en op de tv markt de beste !!!

Ron van wijk 21-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Rob van wingerden 21-06-2014 Via de website gekocht

Alles word heel duidelijk weergegeven in de advertentie.
De filmpjes zijn ook heel handig.

Eergisteren besteld , en gisterenmorgen netjes afgeleverd. Lekker snel geregeld vanuit mn luie stoel.

Heel ruim assortiment , de keuze is reuze. 👍👍👍👍

Aanbeveling
Snelle service en geen vervelende verkoop praatjes.

Sandy Oranje 21-06-2014 Via de website gekocht

Een volledig assortiment in een oogwenk. Bestellen vanuit je luie stoel.

Een zeer snelle levering en uitgebreid advies.

Assortiment
Zeer veel keuze van allerlei huishoudelijke producten.

Aanbeveling
Een betrouwbaar adres, een goede prijs en zeer veel keuze

Coen Bergmans 21-06-2014 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijke pagina's

Vandaag besteld volgende dag in huis

Voldoende keus

Aanbeveling
Zeker, dit door mijn ervaring met de site en de makkelijke snelheid

Extra toelichting
Fijn bedrijf, waarbij een hele goede persoonlijke vertrouwende tint wordt gegeven door Tom coronel

jan204 21-06-2014

Duidelijke en efficiënte voorlichting.

Zoals afgesproken op juiste dag en tijd bezorgd.

Assortiment
Wat je zoekt kun je vinden.
Exotische merken ogen leuk maar de realiteit is vaak anders.Uit eigen waarneming!

Aanbeveling
Je kan desgewenst rustig zoeken ,kijken en vragen.
Wil je dat niet ook goed dan koop je wat jij wil.

Extra toelichting
Eerder probleemloos 42" TV hier gekocht.Onlangs met familielid LG Plasma gekocht.Met ander familielid Philips soundbar. Allemaal tevreden klanten.

Eric Renskers 21-06-2014 Via de website gekocht

zeer goed

goed

goed

André van den Berg 21-06-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen en betalen via de website.

Snelle levering en alles keurig bevestigd door via email.

Assortiment
Precies wat wij zochten en goed kunnen vegelijken.

Aanbeveling
Goeie site duidelijk, snelle levering en de beste prijs. Daarom gelijk voor mijn schoonouders dezelfde TV een paar dagen later besteld!

Extra toelichting
Wij zijn heel blij met onze aankoop en vooral met de snelle levering. En let op dat allemaal voor de beste prijs!

Peter Bra 21-06-2014

M.C. van Kammen 21-06-2014 Via de website gekocht

Zeer snel e-mail antwoord en bevestigingen.
Ook heel mooi is de keus van datum voor bezorging, zie je ook zelden.
Kortom Chapeau!

Assortiment
Hier heb ik niet uitgebreid naar gekeken, ik wist wat ik wilde, maar twijfel wanneer ik de site in het algemeen bekijk er niet aan.

Aanbeveling
Zeker! Ikzelf werd op deze site door een reguliere winkelier geattendeerd omdat hij het product zelf niet meer kon leveren.
P-D dus wel!

Extra toelichting
Kort en krachtig, geweldig, alles wat er staat klopt gewoon voor een prima prijs, zelfs de goedkoopste! De aflevering ging perfect en bijna op het uur nauwkeurig, mijn keus is gemaakt, ik kom zeker hier terug.

Gino88 21-06-2014

Het is een overzichtelijke website en daarom is het gemakkelijk om iets te bestellen. De producten zijn goed en duidelijk gepresenteerd.

De service is erg goed. Ik kreeg alle info over mijn bestelling direct per email toegezonden en ik had het product de volgende dag al in bezit.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende. De producten zijn er in verschillende prijssegmenten te vinden.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen omdat deze webshop gewoon doet wat het moet doen.

Extra toelichting
Deze webshop doet wat het moet doen. Ze zijn snel en de producten worden goed gepresenteerd. De communicatie met de klant is prima en de verdere afhandeling is ook gewoon goed.

M.G. van den Dolder 21-06-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke website
en gratis bezorgen is helemaal top en dan ook nog de dag nadat ik de bestelling heb geplaatst

zie vorige vraag

genoeg keuze

Aanbeveling
al deze punten zou ik zeker bespreken als er iemand in mijn omgeving van plan is een nieuwe tv te kopen

zie de andere vragen

Wouter van der Veen 21-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke keuze en makkelijke filter opties

Snel duidelijke mailtjes over de status en voortgang van mijn bestelling

Meer dan voldoende keus

Aanbeveling
Zie mijn motivaties onder gemak, assortiment en service

Extra toelichting
Groot assortiment, gemakkelijk om je uiteindelijke keus te maken door gebruik van filters. Veel betaal opties, en vanaf dat er betaald is duidelijke update doormiddel van mailtjes wat de status van mijn bestelde product

beertje23 20-06-2014

Extra toelichting
uitgebreide informatie over de tv"s de goedkoopste in nederland,snelle levering,revieuws

Mark Kobes 20-06-2014 Via de website gekocht

Gooie site.

Later nog even factuur opgevraagd. Ging snel en efficient.

Uitgebreid

Goede ervaringen.

Mark2014. 20-06-2014

makkelijk hanteerbare site

heb gebeld over de levering of dat binnen 24 uur was, dame aan de telefoon heeft me goed geholpen en op het juiste tijdstip is het geleverd

Assortiment
breed scala aan producten maar kan altijd meer

Aanbeveling
ivm met de snelle levering en goede service, beveel ik jullie aan bij vrienden en kennis. en wellicht in de toekomst dat ik zelf ook weer producten aanschaf via jullie