Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

DannyD314 24-06-2014

Kwestie van uitzoeken op internetsite, bellen en apart laten zetten, vriendelijk geholpen aan de telefoon en in de winkel. Was het ritje uit Rhoon zeker waard

Zie gemak

Assortiment
Mooi up to date assortiment, zeker de indeling in de winkel, merk bij merk gehangen en de pronkstukken mooi uitgelicht opgehangen

Aanbeveling
Gelijk gedaan en me vader is die middag nog geweest om ook een te halen

Extra toelichting
Denk genoeg gemotiveerd bij iedere beoordeling

C. van Pelt 24-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden Bronsstraat 10

makkelijk dat de winkel open is op zondag.

prima begeleiding van de verkoper.

Assortiment
voor mij is er voldoende keuze in de artikelen.

Aanbeveling
ik zal deze winkel aanbevelen aan mijn familie en kennissen.

Extra toelichting
Een mooie overzichtelijke winkel, vriendelijke medewerkers,ik raad daarom een ieder aan, om jullie website te bekijken en natuurlijk jullie winkel te bezoeken. Ik zelf heb bij jullie 2 smart tv's gehaald.

w a van Kuilenburg 24-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is heel duidelijk heb rustig mijn keuze kunnen maken

Ben zondag de tv gaan halen werd ontzettend goed geholpen tv keurig in de auto geplaatst top

voldoende alles mooi opgesteld

Aanbeveling
Omdat mijn ervaring ontzettend goed was

Extra toelichting
Tim ga zo door dit is wat de mensen willen zelf bepalen of je via internet of in de winkel je keuze maken

Ronald Kracht 24-06-2014

Van tevoren gebeld en tv gereserveerd.

Vriendelijk personeel en verder geen gebruik van de service gemaakt.

Assortiment
Aan het filmpje boven de toonbank te zien groot assortiment en veel voorraad.

Aanbeveling
Goede prijzen dan verkoopt het zichzelf

Extra toelichting
Valt niet veel te vertellen. Besteld via de telefoon en opgehaald in de shop afgelopen zondag. Helaas hierdoor wel de WTCC race moeten missen :(

Mike Pomper 24-06-2014 Via de website gekocht

Door de eenvoudige layout van de site is het vinden van een product bijzonder makkelijk.

Helemaal niets mis mee, de berichten die je ontvangt zijn duidelijk en overzichtelijk. Het verzendadvies is ook dik in orde.

Assortiment
Vele merken, vele types, alles wat je zoekt op dat gebied.

Zeer zeker.

Extra toelichting
De overzichtelijkheid van website, de berichten met duidelijke informatie na het plaatsen van je bestelling, omtrent kosten, de factuur als garantie en de aflevering van het product, dat vermenigvuldigd met het grote scala aan merken en types + de prima prijs maakt jullie tot een perfecte keus.

Neut62 24-06-2014

Plasma-discounter.nl heeft een heel duidelijke site, grote keus aan artikelen. Prima gewoon.

De service is buitengewoon goed. Duidelijke beschrijving na de zeer snelle levering.

Assortiment
Zie mijn opmerkingen bij gemak!

Aanbeveling
Dit is de eerste keer dat ik bij Plasma-discounter iets bestel, maar ik ben heel erg tevreden tot op heden!

Extra toelichting
Plasma-discounter maakt waar wat ze beloven. Goede service, groot gemak en prima assortiment. Ik zal Plasma-discounter.nl zeker bij vrienden aanbevelen.

H van Dijk 24-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goed berijkbaar mooie parkeer plaats

Hele goede service medewerker liep mee naar de auto om de tv inteladen waar vind je dit nog.

Assortiment
Heel veel verschillende tv en goede keus.

Aanbeveling
Gewoon zeer goede service goed geholpen en geen verkoper die iets opdringen.

Extra toelichting
Top winkel voor al je aankopen.

F.S. Goedkoop 24-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

veel vergelijkbare producten beoordeelbaar.

Er is een grote toeloop van geïnteresseerden. Sommigen met gerichte vragen en een duidelijk doel, anderen nog in de beginfase van een beslissingstraject.
Met de gegeven mankracht kunnen wachttijden nogal uitlopen.
Zelf had ik behoorlijk veel geluk toen ik de koop wilde doen.

geen toelichting nodig

Aanbeveling
Heel competitief in prijs, ruim in assortiment, duidelijkheid over beschikbaarheid.

Extra toelichting
Ik zou zeker de volgende keer terugkomen.

T van Tuijl 24-06-2014 Via de website gekocht

Goed overzicht, makkelijk te bestellen

Voor 20:00 besteld is de volgende dag in huis erg netjes

Assortiment
Genoeg te kiezen, in elke prijsklasse

Aanbeveling
Sterker nog ik heb de winkel al aan meerdere mensen geadviseerd 1 daarvan heeft ook al een tv gekocht bij plasma dicounter

Extra toelichting
Overzichtelijke site, goede uitleg over de producten, makkelijk te bestellen en goede snelle levering

roosje50 24-06-2014

ze zijn vriendelijk, leggen je goed alles uit

Aanbeveling
groot assortiment, goede service, vriendelijkheid, goede kennis

Extra toelichting
Heb al meerdere keren hier iets gekocht, ben altijd tevreden geweest, groot assortiment, goede service, vriendelijkheid, goede kennis

Jankees Ruizendaal 23-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

direct zien wat de verschillen zijn

eerst ons laten kijken en daarna pas een verkoop adviseur er bij

Assortiment
niet alle modellen aanwezig op de want om te vergelijken of een ander type als de reclame die rond het toestel hangt

Aanbeveling
rustige omgeving en beslist geen verkoopdruk van verkopers anders loop ik de winkel direct weer uit

Extra toelichting
alles is hierboven te lezen geen extra motivering nodig

wichard van der Horst 23-06-2014

Makkelijk en snel te bestellen

komt op afgeproken tijd binnen

ruime keuze

makkelijk

Extra toelichting
super snel kunnen bestellen en op tijd binnen. En voor een goede prijs, vooral als je kijkt naar andere site's

EAPdeJong 23-06-2014

Website was zeer duidelijk. Makkelijk om op basis van eisen te komen tot het juiste model. performance van de site is ook goed

Winkel was makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Voldoende plek om te parkeren. Personeel vriendelijk en efficiënt

Assortiment
Voldoende ruim assortiment in de showroom om tv's te beoordelen en vergelijken

Makkelijk en goede prijs

F.S. Goedkoop 23-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

veel vergelijkbare producten beoordeelbaar.

Met de gegeven mankracht kunnen wachttijden nogal uitlopen.
Zelf had ik behoorlijk veel geluk toen ik de koop wilde doen.

geen toelichting nodig

Extra toelichting
Ik zou zeker de volgende keer terugkomen.

Robert Essink 23-06-2014

vandaag tv uitgezocht morgen al op de kast in de huiskamer en dat voor een zeer scherpe prijs.

Jammer dat als er met visa betaald wordt de levering iets langer op zich laat wachten.

Zie bovenstaande positieve punten

Netjes22 23-06-2014

Ruime parkeermogelijkheid
Artikelen staan goed opgesteld en je kunt goed advies krijgen.

Prettige bediening, in ons geval kregen wij ongevraagd hulp bij het inladen van het gekochte artikel.

Assortiment
Ruim en keuze uit veel verschillende merken

Aanbeveling
Goede ervaring met eerdere aankopen. En n.a.v. het laatste bezoek. De manier van benadering door de verkopers en de afhandeling van de kop

Extra toelichting
Correcte afhandeling, goede voorlichting. Wel informeren of er nog andere wensen zijn. Maar niet proberen iets aan te smeren. En eerder ervaring.

G.Vos. 23-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik heb geen opdringerige verkoper gehad die mij stoorde in mijn zoektocht naar een nieuwe tv,en heb echt op mijn gemak rond kunnen kijken en als ik vragen had waren de heren erg behulpzaam.

Na even rondgekeken te hebben werd mij een heerlijk kop koffie aangeboden ,zodat ik op mijn gemak naar het grote assortiment tv's kon kijken. Winkel is makkelijk bereikbaar ,en heeft personeel met kennis van zaken.

Assortiment
In de winkel is meer dan voldoende assortiment ,en wat er niet staat is (tenzij uitverkocht)op voorraad. Tevens een zeer groot assortiment koffiemachine's aanwezig.

Aanbeveling
Gezien bovengenoemde punten zou ik deze winkel zeker aanbevelen. Service, kwaliteit en vriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Ik heb zeer prettig

Extra toelichting
Ik heb zeer prettige ervaring met het Plasma Center. Alles staat goed verspreid in de winkel ,en via internet in de winkel kan je zien of jou keus ook in andere maten zijn.Bezorgen is geen probleem. Winkel in Naarden is het bezoeken waard !

mfjo1970 23-06-2014

Goed parkeren, direct voor de deur.

Helder advies en geen verkooppraatjes. Goed geluisterd naar mijn wensen.

Assortiment
Niet alles is zichtbaar, maar het meeste wel beschikbaar. De TV van mijn keuze hing aan de muur en werd vergeleken met andere modellen. Er was voldoende vergelijk mogelijk al gaat dat ook erg goed op de website, zoniet beter.

Aanbeveling
Goede website en daarna goed parkeren voor de deur. Personeel is vriendelijk en erg snel in de hulp.

Extra toelichting
Heerlijk voorbereiden op de website, daarna goed advies en bevestiging van mijn keuze.

Hans Keuzenkamp 23-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Op jullie zeer duidelijke site al een keuze kunnen maken.

Medewerker attendeerde mij op een andere en mogelijke betere keuze.

Voor elk wat wils

Aanbeveling
Assortiment zeer overzichtelijk. Zou ik zeker aan andere aanbevelen.

Extra toelichting
Absoluut niets negatiefs te melden

Wim V62 23-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De web-site is overzichtelijk en leidt je door duidelijke stappen naar het juiste produkt.

De winkel is goed bereikbaar voor parkeer mogelijk even zoeken maar eenmaal binnen wordt je vriendelijk en deskundig geholpen.

Assortiment
Het assortiment is wat televisies betreft ruim voldoende.

Aanbeveling
Voor mensen die een goede prijs/kwaliteit verhouding wensen is de Plasmadiscounter zeker een aanrader.

Extra toelichting
Goede bereikbaarheid, service, assortiment en prijs/kwaliteitverhouding!

lubbers45 23-06-2014

Je komt binnen, kijkt rond en
ziet zeer overzichtelijk wat er te koop is en wat je zoekt.

De gestelde kritische vraag wordt adequaat beantwoord en
daardoor verandert de keus,
goede service!
Bijzonder vriendelijk deskundig personeel!

Assortiment
Voor elk wat wils, van groot
naar kleiner beeld, van redelijk van prijs naar bovenmatig van prijs!

Aanbeveling
Deskundig personeel dat echt de tijd neemt om een advies te geven!Samsung

Anneke1963 23-06-2014

gemak niet van toepassing. Product zelf afgehaald in de winkel

voldoende kennis bij medewerkers en vriendelijk geholpen

Assortiment
veel keuze, de enige winkel die de door mij gezochte televisie nog op voorraad had.

Aanbeveling
aanbevelen aangezien veel keuze.

Extra toelichting
Prima kennis bij medewerkers, en de enige winkel waar mijn tv nog op voorraad was. Wel jammer dat de televisie 2 weken geleden nog 50 euro goedkoper was dan nu.

Hellie1971 23-06-2014

Extra toelichting
Ik had een tv in mijn hoofd maar de verkoper bracht me op andere gedachten .(niet meer te krijgen , en andere uitleg ) ( maw : zeer goede verkoper !?)alleen had ik pech dat hij het bij het verkeerde eind had en ik juist .Zodoende heb ik op 2 dagen 700 km gereden ipv 350 .Op dag 2 met de tv die ik in gedachte had naar huis gereden en tevreden .Alleen zou ik op jullie website ook de achterkant ( aansluitingen) van de tv laten zien , niet iedereen is zo technisch aangelegd dat hij alle benamingen kent .

A.Olivier 23-06-2014 In de winkel gekocht
Create 2 Fit B.V. Naarden

Omdat ik in een rolstoel zit kan ik 9 van de 10 keer een winkel niet in. HIER WEL!!!
Het begon dus al uitstekend!

Duidelijk, begrijpelijk, niet te snel, er werd alle tijd voor je genomen en goed naar je wensenlijst geluisterd en een bijpassend product gezocht.

Assortiment
Zeer breed. Voor een ieder is hier zeker wat men zoekt.

Aanbeveling
In grote mate, daar je je hier daadwerkelijk al klant de spreekwoordelijke "koning"voelt.

Extra toelichting
Nogmaals, door mijn ziekte ben ik beperkt geraakt. Maar niet alleen mobiel! Ook visueel. Dus als je dan op zoek gaat naar een TV is het uitermate van belang dat er goed naar je verhaal en je wensen geluisterd en gehandeld wordt. Dit is ook absoluut gebeurd. Ik kan de komende tijd weer genieten van een prachtig 3D, HD etc beeld. Waarvoor mijn dank

M&E 23-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het is fijn dat je aan de hand van kenmerken de zoektocht naar je product (in ons geval een tv) kunt vergemakkelijken.

Goede informatieverstrekking door degene die ons te woord stond. We hebben hierdoor een goede keuze kunnen maken.

Assortiment
Mooie scherpe prijzen. Echte aanrader voor wie voor niet te veel geld een goede (en mooie) tv wil!

Aanbeveling
Dat hebben we al gedaan ;)

Extra toelichting
Over de gehele lijn zeer tevreden!

Jeroen Wunnink 23-06-2014

'die wil ik' en hij staat binnen 5 minuten klaar op een karretje om mee te nemen

Snel geholpen met een aantal vragen, helaas stond mij 4K Philips TV niet met een Demo op 4K aan/actief en was ook niet mogelijk.

Keuze genoeg :-)

Aanbeveling
Ben hier inmiddels al een aantal keer terug gekomen voor mezelf en vrienden

Extra toelichting
Prima shop, groot assortiment, snelle afhandeling

a.r.leinenga 23-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Ramoontje84 23-06-2014

Gemakkelijke site en erg duidelijk

Super service. Erg klantvriendelijk aan de telefoon

Groot assortiment

Aanbeveling
Ik heb al verschillende via deze site besteld. Bij een volgende aankoop kijk ook zeker weer op de site van plasma discounter.

Extra toelichting
Fijne en overzichtelijke site. Mooie prijzen. Zeer klantvriendelijk aan de telefoon. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden wat betreft de verzending. Factuur via mail. Ik blijf de site in de gaten houden.

Lucas4 23-06-2014

Zeer snelle afhandeling in de winkel

Prima, snel en gemotiveerd personeel

KaatjeNicolette 23-06-2014 Via de website gekocht

Assortiment
De vooraad aan apparaten zou wat meer kunnen zijn. Vooral de apparaten die wat ouder zijn, een jaar oud bv, die heel goed uit de testen van de consumentenbond zijn gekomen. Prijs/kwaliteit gunstig vergeleken met al de nieuwste modellen. Voor mensen die niet zo'n budget hebben kunnen dan toch een goed en betaalbaar apparaat kopen.

Aanbeveling
Goede service. Netjes aan de telefoon te woord gestaan.

Zie hiervoor.

Richard Stolk 23-06-2014

Helaas weinig parkeerplaatsen.

Assortiment
Ik kwam voor een plasma televisie. blijken die niet meer in de showroom te hangen.....

Aanbeveling
Werd op een rustige en duidelijke manier geholpen. Service gericht, goed geluisterd naar mijn wensen. Goed meegedacht en net advies gegeven.

Thomas'77 23-06-2014

Allemaal glasheldere instructies en met een paar muisklikken is de bestelling geplaatst! Video's op de website met informatie over het product is een hele goede service!

Allemaal top. Zie boven.

Assortiment
Zeer ruim assortiment met goede (dag)aanbiedingen!

zie boven.

Extra toelichting
3 keer een 9, want je moet altijd ruimte laten voor (nog) verdere verbetering. En, 1 keer een 10 want ik raad de site/winkel zeker aan aan anderen!

Mathijs Grasmeijer 23-06-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 Naarden

Fijn dat het meeste op voorraad is.

De gekochte led tv werd keurig in de auto geladen door het personeel.
Een heel klein minpuntje is dat er naar mijn idee iets te weinig verkopers aanwezig waren.
Op een drukke zaterdag is dat jammer.

Assortiment
Er is meer dan voldoende keuze.

Aanbeveling
Er valt gewoon heel weinig op plasma discounter aan te merken. Dus ik kan het gerust iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Prima winkel met een ruime keuze en uitstekend bereikbaar.

Werwen 23-06-2014

XboxRay 23-06-2014

robbiegrey 23-06-2014

Lekker makkelijk online bestellen volgende dag in huis

via helpdesk werd ik netjes geholpen

Assortiment
nvt. zocht voor specifiek product

Zeker de moeite waard.

RuudM79 23-06-2014

Simpel en duidelijk, wel even twijvel omdat het om online verkoop gaat maar waren snel overtuigd na reverentie van collega.

Ja keurig, bestelling geplaatst daarna even kort contact over aflevering die via vertrouwde PostNL gaat.

Assortiment
Goed, TV UE46F8000 hebben de standaard winkels niet, gelukkig was deze highend TV bij Plasma Discounter wel leverbaar, sterker nog hij was opvoorraad! volgende dag geleverd.

Aanbeveling
Gewoon goed, afspraak is afspraak, duidelijke comunicatie en correct behandeld.

Extra toelichting
TV UE46F8000 was bij de reguliere winkels in de winkelstraat niet verkrijgbaar, korte speurtocht op het web en na reverentie van collega kwamen we bij Plasma discounter.nl , ook de CI-module was gewoon opvooorraad. Na de bestelling kort contact opgenomen betreft aflevering, dat was de volgende dag via de vaste bezorger van PostNL. Installeren was een eitje, kabels aansluiten en draaien maar .. echt top kwaliteit!

Mark44 23-06-2014

om toch het product zelf te kunnen bekijken, naar Naarden gereden. Een zeer goed keuze, makkelijk te bereiken en direct (zonder lang te wachten) het product uit de voorraad meegekregen

Goed advies van de verkoper, open en eerlijk. op basis hiervan toch een ander formaat tv gekocht dan gedacht, maar geen spijt

Assortiment
ruim voldoende keuze tussen formaten en merken tv´s, voor ieder wat wils

Aanbeveling
geen negatieve op-aanmerkingen, zaken goed voor elkaar

Extra toelichting
Prima winkel met deskundig personeel en een objectief advies. Snel de producten beschikbaar.

Juno Leloup 23-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

46" TV opgehaald in de winkel, ging erg makkelijk.

In de doos van de TV zat een gat en voor de zekerheid werd een andere TV gehaald zodat ik niet met een eventueel defecte tv zou zitten.

Assortiment
Ze hebben een grote keuzen aan tv's en andere producten.

Aanbeveling
Fijne winkel met scherpe prijzen.

Extra toelichting
Ik ben een erg tevreden klant. Zou er in de toekomst zeker nog eens wat kopen.

Mie-giel 23-06-2014

De website is gebruiksvriendelijk.
Duidelijke informatie wordt er gegeven.

De levertijd was helaas aan de lange kant. de informatievoorziening was ook wat mager. Toch hebben de medewerkers hun best gedaan om mijn bestelling voor elkaar te maken.Positief Puntje!

Assortiment
Ruim voldoende keus naar mijn mening

Aanbeveling
Ik zou de website zeker aanraden, gezien de gunstige prijs kwaliteit verhouding en het ruime aanbod

Extra toelichting
Al met al ben ik tevreden. Ondanks dat het langer duurde dan normaal voordat mijn bestelling binnen was. De medewerkers die ik gesproken heb, hebben hun best gedaan om dit probleem op te lossen!

Gamikiti 23-06-2014

De bereikbaarheid van de winkel is goed, voldoende parkeerplaatsen. De professionaliteit van de verkopers is hoog!
Duidelijke uitleg en geven alle ruimte om vragen te beantwoorden.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende. Wij keken naar de tv's en vonden de aanwezige merken van goed tot hoge kwaliteit.

Voor de volle 100%.

Extra toelichting
Je wordt ondanks de grote toeloop van klanten toch binnen aanvaardbare wachttijd vriendelijk, correct en met grote kennis van de aanwezige producten geholpen.

naam.75 23-06-2014 Via de website gekocht

bestelling, betaling, bezorging, met e-mails over het verloop: probleemloos!

mijn(overbodige)vragen over
het product & gang van zaken zijn heeft de telefonische e klantenservice snel, vriendelijk en correct beantwoord.

Aanbeveling
probleemloos, snel, goede communicatie, en ...gunstige prijzen.

Extra toelichting
Ik was nogal onzeker over het on-line kopen, maar het hele proces verliep snel en probleemloos.

Melvin. 23-06-2014

Via internet , lekker makkelijk. Overzichtelijke site.

Goede service , op vrijdag besteld en zaterdag netjes verpakt in huis.

Assortiment
Een van de weinige bedrijven die de televisie had die wij graag wilden hebben.

Aanbeveling
Makkelijke , snelle en goede levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Dus alleen maar aan te raden met een 10.

Extra toelichting
Ruim assortiment en een goede service . Aanrader dus.

FCK14 23-06-2014

Overzichtelijke website. Goede informatie over status bestelling.

Punt van aandacht: al met al duurde het toch even voordat order verzonden werd (betaling via bankoverschrijving). Op woensdagochtend betaalbevestiging ontvangen, op vrijdagmiddag zelf geïnformeerd waarom product nog niet verzonden was. Is voor verbetering vatbaar!

Mandy67 23-06-2014

Inderdaad snelle bezorging!

msojato 23-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

alle producten zijn overzichtelijk en goed weergegeven in de showroom

snel en correct

Assortiment
alle producten zijn op voorraad en direct leverbaar

kundige medewerkers, goede prijs-prestatie

backspace1953 23-06-2014

alles goed overzicht en makkelijk te vinden wat je zoek

Assortiment
alles gelijk geregeld wat je bestelt en binnen de tijd wat er gezegd wordt en het wordt goed en perfect geleverd

Aanbeveling
de prijs is goed en wat er geleverd wordt is netjes en heel veel keus van verschillenden artikelen

dat we goed en netjes en de afrekening 100% geregeld is duim omhoog voor jullie

koffiegenieter1954 22-06-2014

de televisie was meteen mee te nemen en de nota werd naar huis gemaild

Assortiment
er staan genoeg modellen op een rij om een goede keus te kunnen maken

Aanbeveling
je kunt je eerst oriënteren welk model je wilt hebben alvorens je besluit welk exemplaar het worden gaat.

Extra toelichting
je wordt prima geadviseerd en als je eenmaal weet welk exemplaar je mee wilt hebben naar huis, dan wordt het snel en vakkundig voor je gehaald. De auto kan prima op de parkeerplaats voor de deur staan, dus er hoeft niet echt gesjouwd te worden met apparaten

Joep4321 22-06-2014

Overzichtelijke site, bestellen ging gemakkelijk en snel. Ook de informatiefilmpjes zijn superfijn omdat je op de meeste andere webshops geen goede look & feel krijgt van een nieuwe TV

Op zaterdag besteld (order- en betaalbevestiging ontvangen), op maandag de verzendingsinformatie gekregen en dinsdag thuis bezorgd. Prima geregeld!

Assortiment
Ik was specifiek op zoek naar een bepaald model dus heb niet naar het hele assortiment gekeken maar er was genoeg keuze.

Aanbeveling
Goede service en prima informatie over de producten!

Extra toelichting
Goede website, goede service en met name de informatie filmpjes vond ik erg veel toevoegen! Keep it up!!

Willemke1992 22-06-2014

Zeer eenvoudig om alles te filteren en vervolgens te selecteren.

Er is vollop keuze.

Aanbeveling
Snelle en goede afwikkeling vanaf keuze tot aflevering.