Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

4Anja4 26-06-2014

Aanbeveling
Twee keer een televisie besteld, makkelijke en duidelijke procedure. Vlotte service, binnen een dag in huis en per mail op de hoogte gehouden van besteld, betaald, verzonden etc. Met track en tracecode van selektvracht.

albert 28 26-06-2014

waarmee je besteld

Ik had een vraag even gebeld super geholpen

zeer ruim

altijd kan niks Negatiefs bedenken

Extra toelichting
lijkt heel veel op het nederlands elftal. Gemak / waarmee ze winnen service/ ze hebben nog alles gewonnen assortiment/ alle 23 spelers even goed Aanbevelen aan iemand anders /Zal zeker gaan kijken geen wedstrijd missen Dat bedoel ik als ik jullie al vergelijk met het nederlands eltal dan zijn jullie SUPER GOED

Erik Oudelaar 26-06-2014

Eenvoudig bestellingen plaatsen.

Snelle levering, goede begeleiding order.

Assortiment
Bijna alles te krijgen voor de TV

Jozefzoonbeers 26-06-2014

erg makkelijk te bedienen website.

Service is prima, handige en duidelijke manier van retourneren aangekochte onderdelen. Wel nog onduidelijkheid in het feit of iets compleet terug moet als het incompleet is.

Veel onderdelen! !

doppie5678 26-06-2014

Ik kon via het type nummer van mijn tv gemakkel de juiste beugel vinden.

Assortiment
Prima ik vond wat ik nodig had. Maar ik heb maar gezocht naar 1 artikel.

Aanbeveling
Verzending binnen een dag werd waar gemaakt. Web winkel is overzichtelijk en werkt intiutief.

Rene van Hogerhuis 26-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, met als extra toevoeging de uitleg per TV, super.

Vandaag besteld, morgen in huis

Assortiment
Zeer ruime keuze uit verschillende merken en types

Aanbeveling
Elke goede ervaring deel je toch met iemand, een belangrijke aankoop, met nog eens een goede service en assortiment.

Extra toelichting
Buiten dat de prijs erg scherp is, is voor mij zeer belangrijk, hoe is een website opgebouwd en kan ik daar al mijn informatie vandaan halen die ik nodig heb om mijn keuze te maken.

Mulder1947 26-06-2014

Vince Plat 26-06-2014 Via de website gekocht

Via de zoek functie tik je het modelnummer in en na 1 a 2 invoeringen krijg je al suggesties van wat je zoekt, 9 van de 10 keer is het juiste product al gevonden

Na je bestelling krijg je een bevestiging email toegestuurd, echter na een uurtje of wat had ik nog niets ontvangen, gebeld naar de klantenservice en die vonden dat vreemd, maar kreeg van de medewerksters gelijk bevestiging dat bij hun alles in orde is, betaling was uitgevoerd en de bestelling was in werking en de volgende dag zou het product geleverd worden. Reden dat de mail niet binnenkwam... mijn mailbox zat te vol. Bij de levering de volgende dag, werd op de hoogte gehouden d.m.v sms wanneer de levering er aan kwam, bleek er een onderdeel te ontbreken, weer gebeld naar klantenservice, en zonder tekst en uitleg werd mij het ontbrekende onderdeel toegezegd met bevestiging middels email, fantastisch

Assortiment
Ben vaak op de site geweest om een keuze te kunnen maken, alle modellen die ik in mijn gedachten had heb ik kunnen vinden en kunnen vergelijken, ik heb hierdoor de juiste beslissing kunnen nemen en heb daar totaal geen bedenkingen over.

Aanbeveling
Als je op zoek bent naar iets dan kun je via de site je keuzes opzoeken, vergelijken en soms met zeer duidelijke video reviews tot de juiste keuze komen, de klantenservice behandelt je als een normaal persoon, of je mekaar al langer kent, niet dat overdreven klantvriendelijke maar gewoon van mens tot mens. Snelle levering van het product met bijhouding van status via mail en sms.

Extra toelichting
Zoals je ziet aan mijn beoordelingen kan ik niet anders zeggen dat ik me fantastisch behandeld voelt, binnen 24 uur stond mijn bestelling voor de deur en niet veel later in gebruik. Ik zal zeker mijn volgende product als eerste weer bij Plasma-Discounter opzoeken en ben er van overtuigd dat het dan weer een deal word. Al die tienen klinken misschien heel slijmerig maar ondanks het ontbreken van een onderdeel(waar zij ook niets aan konden doen) en de oplossing hiervan kan ik niet gewoonweg niet lager geven.

mike de Vos 26-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
Bij het uitpakken van de tv bleek de poot beschadigd te zijn,vervolgens bellen met service lijn. moet nu foto's opsturen in de hoop dat hij vervangen gaat worden.

Bike Butler 26-06-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site, makkelijk producten te vinden

Niet echt wat van gemerkt, site is erg gebruiksvriendelijk en levering is perfect (1 werkdag)

Assortiment
Goed en breed assortiment met leuke merken

gelukster 26-06-2014 Via de website gekocht

Zoveel informatie op een plek. uitgebreide reviews, advies, en duidelijkheid over welke aanbieders van tv werken op je tv. bijvoorbeeld digintenne, snel te zien met kpn logo. perfect

Assortiment
Ze hebben niet alles. ik mis een assortiment in plafondbeugels

zie gemak, normaal zou ik meerdere websites moeten raadplegen. nu alle op 1

Jeroen Gommans 25-06-2014 Via de website gekocht

Alles gladjes verlopen👍👍

Mees Sour 25-06-2014 Via de website gekocht

de productnaam kende ik en met wee klikken kwam ik al bij de productinfo. Dat overtrof mijn verwachtingen want het bleek een goed afgeprijsd artikel (WK promotie). Een mazzeltje dus.

helder uitlegfilmpje wie de aanbieder is en wat de service is (je kan de winkel ook bezoeken, aan het product ruiken, voelen, enz.).

Assortiment
Een welhaast onwaarschijnlijk breed assortiment. Beter kan niet.

Zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Binnen 16 uur was de bestelling al binnen! Huhh? Kan dat dan? Kán dat? Jaaah, dat kan!!

teb. 25-06-2014

Overzichtelijk, niet duur

Ruim voldoende keus

Servicegericht

Snelle levering

W. van Riet 25-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, lage prijzen

Je kunt aangeven wanneer je iets geleverd wilt hebben en vervolgens gebeurt er drie dagen niets....na een boze mail krijg je telefoon dat er "iets" mis ging en dat je bestelling de volgende dag wordt geleverd. Klopt, maar wel heel slecht dat ze de beloofde leverdatum bij lange na niet halen....

Extra toelichting
Goede site, niet de allergoedkoopste, onbetrouwbare leveringsdatum!

gerrit jan 69 25-06-2014

de site is makkelijk en snel alles te vinden

service is goed vandaag besteld morgen in huis

Assortiment
kon alles vinden wat ik nodig had goed assortiment

Aanbeveling
goede service en snel dus waarom niet zou ik zeggen

Theo de Zeeuw 25-06-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk en makkelijk te kiezen

Snel en op tijd geleverd en tegen een goede prijs.

Assortiment
Konden een goede keuze maken.

Aanbeveling
Nog geen problemen gehad. Ook niet bij eerdere bestellingen.

Extra toelichting
Alles goed en snel tegen een nette prijs.

archfelonism 25-06-2014

Alles was erg gemakkelijk het enige wat ik nog mis is de mogelijkheid om 2 TV naast elkaar te zetten om ze te vergelijke

Assortiment
Een heel groot assortiment, dat zorgt er alleen wel voor dat je sneller het overzicht verliest

Aanbeveling
Een prima service genoeg keuze en duidelijk specificaties daarnaast heel handig de filmpjes erbij

Extra toelichting
Een super duidelijke website waar bij kwalitatief goeie producten worden geleverd

Leon K. 25-06-2014 In de winkel gekocht
plasma-discounter Naarden

Het gemak waarmee online de voorraad gecontroleerd kan worden om vervolgens een product te reserveren en te bekijken in de showroom is top. Ook de informatie op de website geeft ruim voldoende detail informatie met zelfs video reviews op met alle details door Tom Coronel zelf gepresenteerd!
Na besloten te hebben om de een product te kopen was de afhandeling erg snel, netjes de factuur per e-mail ontvangen en de doos werd door een medewerker naar de auto gebracht.

Duidelijk website met veel informatie, goede uitleg in de showroom. Sterk hieraan is de vergelijking die je kan maken met andere toestellen en de details waar je op gewezen wordt door de medewerkers. Ook fijn dat de voor en tegens van het product worden uitgelegd zodat je een weloverwogen keuze kan maken.

Assortiment
Assortiment is gewoon erg groot, op voorraad en voordelig!

Aanbeveling
Ik beveel de discounter shops aan iedereen aan vanwege wederom een uitstekende koop ervaring. Het is goedkoop, gemakkelijk, snel en er wordt goede service geleverd.

Extra toelichting
Plasma-discounter lukt het om met zeer goede service ondersteund door een goed verkoopproces een ruim assortiment te leveren tegen bodemprijzen. Dit is voor mij de absolute nummer 1 reden om voor de winkel te kiezen. Omdat ik bij de aanschaf van het betreffende product twijfelde heb ik op locatie het product bekeken. De medewerkers hebben mij uitstekend geholpen en rustig alles uitgelegd. Hierdoor ben ik overgegaan tot aanschaf en heb hier absoluut geen spijt van. De reserveringsoptie via de website werkt geweldig. Het product werd netjes voor mij vastgehouden.

Mark hillen 25-06-2014 Via de website gekocht

Simpeler kan niet

Goede na zorg en behulp zam

Assortiment
Zeer uitgebreid voor ieder een is er wat te vinden

Zeer positief

Robbert Bousie 25-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk en snel te bestellen. Duidelijke stappen.

Werd binnen een dag thuisbezorgd en volgens aangegeven levertijd geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling via de mail. Grote pré: video's bij producten.

Assortiment
Bij de keuze van mijn aankoop ging ik gericht opzoek naar mijn product omdat ik op een vergelijkingssite producten heb gezocht, plasma discounter was het goedkoopst. Op de site zag ik een uitgebreid aanbod.

Aanbeveling
Snelle levertijden en betrouwbare site.

Extra toelichting
Duidelijke site, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Je weet dus precies waar je aan toe bent daarom ben ik zeer tevreden over deze site.

Loes Haarlem 25-06-2014 Via de website gekocht

In een paar klikken heb ik mijn keuze kunnen maken...

Je wordt netjes op de hoogte gehouden, geen gezeur maar hup...korte klappen waar het om gaat perfect daar houd ik van

Assortiment
Voor mij duidelijk en overzichtelijk

Aanbeveling
Zeker een aanrader van mijnmkant

Extra toelichting
Een zeer tevreden klant en ga ervan uit dat als ik wat te klagen zou hebben jullie er alles aan zouden doen om mij te helpen. Zo wie zo sprak het bedrijf mij aan ivm de naam Coronel, dat wekt in ieder geval bij mij het volste vertrouwen.

Lamp06 25-06-2014

Van te voren gereserveerde spullen bleken al bijna klaar te staan in de winkel.

Aanbeveling
Al eerder tv's gekocht bij jullie, goede prijs.

m van oord 25-06-2014

alles is duidelijk aangegeven dus hoeft niet heel erg lang te zoeken.

ook goed netjes op tijd afgeleverd

ruim voldoende assortiment

Aanbeveling
al gedaan. ik heb jullie al aanbevolen aan mensen

Extra toelichting
hoeft niet ik ben duidelijk genoeg geweest

BeRigter 25-06-2014

Zoeken, bestellen en betalen ging echt super. Volgens mij binnen 2 minuten gekocht...

Goede en snelle bevestigingen ontvangen. Snelle en vooral heldere afhandeling

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht, dus top!

Dat ga ik zeker doen...

Extra toelichting
Goede, overzichtelijke, heldere webwinkel! Het lijkt wel alsof ik ervoor betaald word, maar dat is echt niet zo! Ben gewoon super tevreden...

maurits1983 25-06-2014

duidelijke uitleg over de producten

nagekomen wat beweerd wordt

zeer ruim

Aanbeveling
in mijn geval bijzonder mooie
toestellen die vaak niet eens bij de grotere zaken te koop zijn!!

Extra toelichting
prima site goed over nagedacht en duidelijk en overzichtelijk zeer tevreden met mijn aankoop voldoet prima aan mijn verwachtingen

Nicole85 25-06-2014

Op de website van Plasma Discounter worden er heel veel TV's aangeboden en dmv een zoekfunctie kun je jouw eisen voor het toestel aangeven. Erna zie je precies welke TV's voor jou geselecteerd zijn en kun je deze bekijken. Met een druk op de knop kun je een offerte opvragen om de TV te kopen.

Aan de telefoon werd ik door een aardige medewerker geholpen. Hij heft al mijn vragen beanwoord over de TV en het aankoopproces en bood mij verschillende opties voor betaling en levering.

Assortiment
Ontzettend uitgebreid! Uitgebreider dan ik in de verschillende winkels hebt gezien.

Aanbeveling
Zeker meenemen in het rijtje van winkels om een TV aan te schaffen.

Extra toelichting
Op zoek naar een TV ben ik naar veel winkels geweest. Het fijne van Plasma Discounter vond ik dat ze veel hebben, meer dan anderen, en het scherper kunnen aanbieden in prijs. Daarnaast kunnen ze snel leveren en heeft de website een duidelijke zoekfunctie zodat je tussen de vele TV's wel degene vindt die past bij jou eisen.

Nabibaks 25-06-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk te bestellen met promofilmpje.

Levering binnen 1 werkdag. Super!

Assortiment
Jullie hadden de tv in het assortiment die wij heel graag wilde hebben. Top!

Aanbeveling
Ik heb in mijn familie en vriendenkring jullie website doorgestuurd.

Extra toelichting
Geweldige service en goede assortiment.

Fred van Orsouw 25-06-2014 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijke site, duidelijk en werkt perfect

alles keurig volgens afspraak geregeld

zeer divers

goedkoop en goed

Extra toelichting
Gewoon super gemakkelijk, geen kleine letters, what you see is what you get

Shirley van Asperen 25-06-2014 Via de website gekocht

yannick111 25-06-2014

duidelijke informatie over de verschillende tv's , inclusief filmpjes. Toch fijner dan enkel een foto

Product zoals beloofd, en dag later in huis

Assortiment
bijna elke tv die ik via google gevonden heb, was ook op plasma-discounter te vinden

Aanbeveling
Kan geen reden bedenken waarom niet

prachtige tv 25-06-2014

Kon gemakkelijk het product bestellen

Je kreeg veel uitleg en emails

Veel keuze

Goede prijs kwaliteit verhoudeing

Extra toelichting
Niks op aan te merken nette service goede prijzen

Harry van Wanrooij 25-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

winkel makkelijk bereikbaar, tv,s per merk te bekijken

mijn vrouw is invalide en werd de aankoop netjes naar de auto
gebracht

wij kwamen doelgericht binnen
maar zouden bijna gaan twijfelen

Aanbeveling
de prijs was hoger dan bij een
andere aanbieder, maar werd naar controle direct aangepast.

Extra toelichting
al met al, naar binnen, vlot geholpen en weer rap naar buiten, met hetgeen waarvoor thuis al was gekozen.

nicky2012 25-06-2014

Rustig vanuit je stoel de mogelijk heden bekijken.

Keurig bezorgt op tijd en keurige mails.

Genoeg keus.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aan iemand bevelen, goede snelle levering, en keurig allemaal.

Duncan Renses 25-06-2014 In de winkel gekocht

snel en eenvoudig

keurig, kreeg nog een karretje even te leen om het naar de auto te transporteren

Assortiment
de keuze is reuze zullen we maar zeggen.

een echte aanrader.

Extra toelichting
smorgens op de site gereserveerd en 2 uur later keurig aan de balie geholpen.

leo Rosmolen 25-06-2014 Via de website gekocht

Goed te vinden op google en simpel en veilig besteld!

Voor elk wat wils

Ja zeker

Extra toelichting
Simpel opzoeken veilig betalen via ideal. Dat maakt voor mij het verschil. Gewoon goed geregeld.

Frits van Gerven 25-06-2014 Via de website gekocht

Sander Gr 25-06-2014

Het bestellen en betalen ging erg gemakkelijk, geen op of aanmerkingen hierover, duidelijke website en de tv die ik zocht was goed te vinden

Er was voor mij nog 1 ding onduidelijk over de TV die ik wou, hierom gebeld met plasma-discounter en een duidelijke uitleg gekregen

Assortiment
Voldoende variatie, zelf was ik specifiek op zoek naar 1 model, welke door plasma discounter leverbaar is.

Aanbeveling
Plasma discounter heeft geleverd volgens verwachting en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Hierom zou ik hen wel aanraden bij vrienden/familie

Extra toelichting
In het geheel zeer tevreden over de wijze van bestellen, leveren en de geboden service. Ik zal hierom zeker Plasma discounter aanraden en in het achterhoofd houden voor evt een volgende bestelling

Peter Bronke 25-06-2014

Goede overzichtelijke website met video uitleg, waardoor je goed weet wat je gaat kopen.

Na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling en wanneer deze gaat binnenkomen bij jouw thuis. (kan niet beter)

Assortiment
Groot assortiment met de belangrijkste items die aanwezig zijn. Ik heb veel online shop gezien, maar Plasma-discounter steekt met kop en schouders daar boven uit.

Aanbeveling
Al vanwege de service en duidelijkheid die op de website aanwezig is, kan ik haast geen ander opnoemen die hieraan hieraan kan tippen.

Extra toelichting
De goedkoopste zijn is niet altijd de beste zijn in de afwikkeling van de koop, maar Plasma-Discounter is wel degelijk de goedkoopste en met een service van zeer hoog niveau. Goede website met duidelijke uitleg is al een heerlijkheid in het uitzoeken van jouw keuze.

affie 25-06-2014

De website is duidelijk genoeg. En wat goed is als het op de website staat is het product ook in de winkel. Je komt dus niet voor niets.

Het was erg druk daardoor liepen er geen verkopers rondt in de winkel maar stonden ze allemaal bij de afreken balie. Daardoor kon ik niet eerst advies vragen maar moest 25 min in de rij staan alvorens ik geholpen kon worden. Eenmaal aan de beurt werd ik prima geholpen.

Goed en veelzijdig.
Vooral de prijzen zijn erg aantrekkelijk.

Extra toelichting
Zeer goed assortiment, voor mooie prijzen.

veskor 25-06-2014 In de winkel gekocht

Corina19 25-06-2014

De website is heel makkelijk en overzichtelijk

Je wordt heel goed geholpen

Assortiment
het assortiment voldoet zeker aan mijn keuze

Aanbeveling
Ik zou zeker deze winkel aanbevelen aan iemand anders. De service is goed,

Lau12 24-06-2014

Extra toelichting
Vaker langs geweest bij Plasma-Discounter, dit vanwege goede ervaringen en de service. Erg tevreden weer met mijn aankoop!

Edwin pc1448 24-06-2014

Online reserveren op de site en vervolgens binnen 5 minuten de nieuwe tv geleverd

Snelheid van leveren en voldoende voorraad van goedlopende modellen

Assortiment
Prijs vergelijkbaar met andere grote winkels , echter die kunnen het model van Sony niet leveren maar bij plasma discounter nog voldoende voorraad

Aanbeveling
Goede prijs, ruime opzet in showroom en fijne website

Extra toelichting
Top webshop met bijhorende showroom. Druk bezocht op de zondag maar evengoed snel geholpen.

Jurriaan Swart 24-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Website was duidelijk met name de filmpjes voor de producten was erg duidelijk en gemakkelijk. Product in de winkel gekocht.

Service was prima, de persoon die je hielp in de winkel miste wat specifieke kennis.

Assortiment
Ruime keuze in de productgroep smart tv

Aanbeveling
prima winkel voor iemand die aan een nieuwe tv toe is. Zeker aan te raden

Extra toelichting
Website was duidelijk met name de filmpjes voor de producten waren erg duidelijk en gemakkelijk. Maakte de keuze daardoor makkelijker

LEDbass 24-06-2014

Duidelijke navigatie op de website waardoor je snel vindt wat je zoekt.

De afhandeling van mijn aankoop in de showroom verdient een 9, maar de medewerker leek niet erg gemotiveerd om mijn vragen te beantwoorden om tot die aankoop te komen.

Assortiment
Ruime keus in modellen en merken en uit voorraad leverbaar.

Aanbeveling
Als je weet wat je zoekt kun je er prima terecht voor snelle levering tegen een scherpe prijs.

Extra toelichting
Al met al ben ik een tevreden klant die geniet van zijn aangekochte Sony Bravia LED televisie.

Arnout85 24-06-2014

Extra toelichting
Even gekeken op de website en m'n bestelling direct in handen in de winkel, want ze rennen het magazijn in! Vriendelijke & relaxte verkopers, een zeer prettige ervaring.

EdwinRH 24-06-2014

Door het filter kun je makkelijk een selectie maken. Ben daarna in de winkel geweest, wil toch even de TV in het echt zien.

In de winkel zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Assortiment
Het assortiment is erg groot maar door de filter kun je toch redelijk eenvoudig een keuze maken.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden. Is inmiddels mijn tweede aankoop en beide keren zeer goed en professioneel geholpen.

Richard Mertens 24-06-2014

Super handig om de tv te kunnen reserveren en deze vervolgens de volgende dag af te halen in Naarden.

Service goed, maar erg druk in de winkel, dus weingi tijd voor een uitgebreid advies.

Assortiment
Alles via de webshop te zien, maar in de winkel is het assortiment beperkt.

Aanbeveling
Altijd een goede prijs aangeboden en een goede service.

Ga zo door :-)

Robin Airsoft 24-06-2014

Het is zeer duidelijk om een product te vinden wat je zoekt.

De service was zeer goed. De volgende dag na bestelling geleverd.

Assortiment
Het assortiment is van accessoires wat minder, dus noodgedwongen hiervoor bij een ander.

Aanbeveling
Kwaliteit, service en prijsverhouding is hier goed op orde.

Extra toelichting
Ik kan niet anders zeggen, dat het een zeer goede winkel is waar je met gerust hart een aankoop kan doen en ook anderen aanraden dit te doen. Ik zal zeker de volgende keer eerst hier kijken voor een nieuwe aankoop.