Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Jeroen van horsen 28-06-2014

Nette bediening en correcte voorlichting

Zoals hierboven

Assortiment
Teveel om een overzicht te krijgen

Aanbeveling
Uitstekende informatie van de werknemers en geen ongemotiveerde bcc verkopers

Dolly Pieterse 28-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Voor mij lekker in de buurt!

Goed voorgelicht personeel.

Assortiment
Wat ik zocht was aanwezig ,en nog veel meer keuze!

Extra toelichting
Fijne winkel,en mocht er iets niet in orde zijn,word het snel opgelost!

Stallie63 28-06-2014

Niet alles staat tentoongesteld, maar dan zou je ook een oppervlakte moeten hebben van heb ik jouw daar.

Niet gelijk iemand die naar je toekomt en vraagt of hij/zij mij kan helpen. Even rustig binnen komen en dan kun je altijd iemand vinden. Bijna alle medewerkers hebben verstand van zaken en lezen niet, zoals ik dat zelf ook kan, van een een prijskaartje af.

Assortiment
Ruim assortiment met veel uitleg. Zeker op de site. Alle info staat er en zo kun je ook gemakkelijk vergelijken.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen. Dit omdat er medewerkers staan zonder zich op te drukken aan de klant. Medewerkers met verstand van zaken en natuurlijk niet vergeten de vriendelijkheid.

Extra toelichting
Het is fijn om een winkel te hebben die zowel op internet te bereiken is, maar ook fysiek. Zo kun je het product bekijken. Desnoods wordt het gehaald uit het magazijn en uit de doos gehaald. Het is voor mij 1 van de eerste winkels waar ik een vergelijk doe en uiteindelijk ook koop. door de medewerkers wordt geen flauwekul verteld, maar men heeft verstand van zaken en zijn uiterst vriendelijke. Een echte aanrader!!!

MarcvanS 28-06-2014

besteld via internet en opgehaald de volgende dag

gebeld om te vragen of het ook nog een dag later opgehaald kon worden, werd aangepast door een zeer vriendelijke heer aan de telefoon

Assortiment
zoveel keus en ook nog precies wat ik zocht

goede prijzen, scheelde mij €400.-- met Saturn

MichaelK001 28-06-2014

Duidelijke overzichtelijke site en eenvoudige bestelprocedure.

Nog geen service nodig gehad maar het vertrouwen hierin wordt wel gewekt door al bij de bestelling en levering melding te maken van terugstuur mogelijkheden.

Assortiment
Na goed rondgekeken te hebben op internet kwam ik tot de conclusie dat alle keuzemogelijkheden steeds ook bij plasma-discounter te vinden zijn.

Aanbeveling
Prima opzet met goede kwaliteit voor een goede prijs.

conan1966 28-06-2014

Goed overzicht op de website.

Voor 22.00uur besteld andere dag al in huis.

Voldoende.

Aanbeveling
Al diverse keren bij anderen aanbevolen zo wel voor de prijs als voor de service. Toppie

avk1954 28-06-2014

de meneer heeft drie keer aangebeld, (onze bel doet het niet zo goed), en 200 meter gesjouwd met de zware tv. (de weg was opgebroken)
petje af !

Aanbeveling
ja snel bezorgd ( een dag eerder dan gedacht en afgesproken was)

Extra toelichting
zie hier voor snel en prima bezorgd (product is kado, en dus nog niet uitgepakt)

Jax63 28-06-2014

Een tv kopen vanuit je luie stoel met toch een goed advies. M'n lief wat wil je nog meer....

Besteld en gelijk dezelfde dag verzonden, andere dag in huis. Super!

Assortiment
Ontzettend grote keuze, meerr dan in een aantal grote multimedia-reuzen.

Aanbeveling
Als je je al een beetje hebt ingelezen, vind je hier zo de tv die je hebben wilt, voor een goede prijs.

Extra toelichting
Ik heb het hierboven al aangegeven, wat is er fijner dan heerlijk vanuit je luie stoel shoppen voor een mooie tv, de benodigde info op de website te kunnen vinden, een winkel die nagenoeg alles op voorraad heeft zodat je je bestelling de volgende dag in huus hebt? Helemaal top!

carolien97 28-06-2014

Op internet opzoeken en in de winkel halen. Bon wordt gemaild. Aardig personeel.

Bon in de mail, deskundige hulp

Erg veel keuze

Door voorgaande punten

Klant1271 28-06-2014

Ik mis de mogelijkheid producten met elkaar te vergelijken op de site.
Zoekfunctie werkt goed en duidelijk.

Product in de winkel afgehaald. Service was daar prima en snel.

Assortiment
Prima assortiment zowel in de breedte en binnen de segmenten.
Goede range van budget tot top-line producten

Aanbeveling
Zie opmerking onder assortiment.

esumontere 28-06-2014 Via de website gekocht

Website werkt goed, goede info, betaling was makkelijk

Volgende dag bezorgd, track en trace netjes ontvangen

PeCoLaJe 28-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
De website is overzichtelijk en netjes. De filters werken goed. Alleen wilde ik een tv met (minimaal) 3x HDMI, en daar was niet op te filteren. Dat levert dan wat extra klikwerk op. De bestelling van "de grote" tv ging vlot en gemakkelijk. Na het invullen van de gegevens door naar iDeal en besteld. De bestelling van "de kleine" tv leek nog sneller te gaan. Alle gegevens waren nog bekend. Na controle of de tv en de prijs correct waren door naar iDeal. Maar daar stond ineens de prijs van "de grote" tv. Probleem van de site? iDeal? Browser? Uiteindelijk de browser afgesloten en opnieuw begonnen. Toen ging het wel goed.

Haan61 28-06-2014

Prima site!

Het duurde evven voordat ik werd geholpen, maar daarna ging alles heel voorspoedig. De tv werd keurig in de auto gezet.

Assortiment
Het assortiment is groot. Er staan/hangen echter weinig tv's in de winkel voor de kleinere beurs. Die zijn daarentegen wel op de site te vinden

Aanbeveling
Ik ben afgegaan op de ervaringen van vrienden/ collega's vanwege de uitstekende service die deze winkel biedt, dus een: JA

Extra toelichting
Geen nadere toelichting dan hierboven omschreven

Maro61 27-06-2014

Goede duidelijke website, met snel goede info betreff bestelling en verzending

Assortiment
Overzichtelijke site met genoeg filter en zoekmogelijkheden

Jeremy24 27-06-2014

Het is een erg prettige website. Wij wisten nog niet welke televisie we wouden, alleen dat het een samsung moest worden. Naar aanleiding van de website waarop alles duidelijk staat en natuurlijk het filmpje waren we er erg snel uit welke het zou worden. Binnen een aantal minuten hadden we de televisie besteld en betaald! Erg makkelijk en snel!

We hebben de televisie dinsdagavond om 21:00 besteld en hadden hem donderdagmiddag in huis. Het is erg makkelijk dat je een track en trace code krijgt zodat je kan zien wanneer de televisie ongeveer wordt afgeleverd, dan kun je hier rekening mee houden. Snelle en goede levering!!

Assortiment
Het assortiment van de winkel is helemaal naar wens. Wij zochten een televisie en hebben de juiste televisie voor ons gevonden! Terwijl we nog niet wisten welke we wouden. Door de filmpjes en goede uitleg kun je de juiste televisie makkelijk vinden!

Aanbeveling
Het assortiment, de filmpjes, informatie, betaling en levering is helemaal naar wens verlopen! Ik zou vrienden zeker aanraden bij plasma-discounter producten te kopen en zou het zelf ook zo weer doen!

Extra toelichting
Een filmpje van de producten heb ik nog nooit eerder gezien, het is echt heel goed dat dat erbij zit, zo weet je heel goed wat je koopt en weet je wat je kan verwachten!

Robert7b 27-06-2014

Tv eenvoudig gevonden op de website en binnen enkele drukken op de knop besteld. Gemakkelijk en overzichtelijk.

'S ochtends besteld en de volgende dag al in huis. Tel daar de bevestigings e-mails bij op met duidelijke instructies en je hebt top service!

Assortiment
Ruim assortiment met ook veel producten op voorraad. Mijn tv was bijna nergens meer te verkrijgen maar gelukkig wel hier.

Aanbeveling
Snel gevonden, snel besteld, duidelijk en vooral betrouwbaar. Normaal koop ik niet snel dergelijke prijzige producten via internet maar dit is erg goed bevallen. Zeker een aanrader.

Extra toelichting
Eindcijfer een 8,5. Makkelijk, snel en betrouwbaar. Kortom, gewoon goed.

Kim Constant 27-06-2014

Kennis over de producten van het personeel is uitstekend

Assortiment
Vanuit Den Haag naar Naarden gereden, omdat de tv die wij wilde nergens anders beschikbaar was en bij jullie gewoon op voorraad.

Catherina95 27-06-2014

Prettig om te zien wat je koopt

Ondanks de drukte(zondag)werd er alle tijd besteed aan uitleg en vragen

overzichtelijk

goede prijs/kwaliteit

Extra toelichting
Al eerder goede ervaring gehad met deze winkel,dan is het vanzelfsprekend om ook daar te gaan kijken.

Adrian1960 27-06-2014

Eenvoudig bestellen.

Nog geen ervaring mee.

Zeer uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Door eenvoudige en overzichtelijk website is het eenvoudig een product aan te schaffen.

stephond 27-06-2014

Tijdens de zoektoch naar verschillende televisie, helpt plasma-discounter enorm in het vinden van het juist toestel. De site is overzichtelijk en alles is gemakelijk te bedienen en de specificaties van televisietoestelen is duidelijk omgeschreven.

Wanneer de keuze heeft plaatsgevonden, wordt je netjes op de hoogte gebracht over de status van je bestelling. Er kan op diverse manieren betaald worden, wat fijn is, zodat soms direct betalen ook niet nodig is.

De televisie is in iets meer dan 24 uur bezorgd.

Er positief aan de (verzend)service is dat het toestel verzekerd wordt verzonden. Geeft ook meer vertrouwen voor de consument bij Plams-discounter dan bij concurenten.

Extra toelichting
Ik raad eigenlijk iedereen aan die voor gunstige prijzen een goede televisie willen om de televisie hier aan te schaffen. Geen gedoe met lastige verkopers, zoals ik bij een concurende (rode) mediawinkel meemaakt. Daarnaast ligt het toestelprijs beduidend hoger. Lang wachten hoeft niet, en wordt net binnen thuis afgeleverd door PostNL. De informatie op de website is betrouwbaar, en dankzij de duidelijke foto's en goede verzendservice en de prijs, is mijn motivatie gewekt om hier te bestellen.

joseline steenbakkers 27-06-2014 Via de website gekocht

groot gemak

perfect dag erop tv binnen

groots

zeker aan iedereen

Trudy1953 27-06-2014

Was eenvoudig te vinden via google.
Prima duidelijke website.
Misschien kleine aanpassing in de filmpjes zodat het iets duidelijker wordt wat wel en niet meegeleverd wordt, vandaar de 9.

Ik vindt de service uitstekend. Wat ik persoonlijk erg leuk vindt is het filmpje wat je te zien krijgt al je een bestelling hebt geplaatst, om te vertellen dat de zending wordt klaar gemaakt.
De bezorging is prima verlopen kreeg de volgende ochtend keurig een sms bericht dat mijn bestelling tussen 11.30 en 13.30 zou worden afgeleverd. Deze was ook keurig op tijd. Ik heb contact opgenomen via E-mail dat vindt ik iets goedkoper dan per telefoon. De afhandeling van mijn vraag is uitstekend behandeld en binnen een paar uur opgelost.
De kosten voor het telefonisch contact vindt ik wat aan de hoge kant, maar via E-mail gaat het ook prima en krijg je vrijwel direct antwoord.

Assortiment
Wat ik al zij prima website alles is overzichtelijk en een heel uitgebreid assortiment.
In mijn prijsklasse waren genoeg producten te vinden. De prijs is zeker concurrerend. Ik heb op deze site alles kunnen vinden waar ik naar op zoek was.

Aanbeveling
Omdat het assortiment groot is de prijs kwaliteit uitstekend is. De service is professioneel en erg snel uitgevoerd.

Extra toelichting
Ik ben tot nu toe super tevreden over plasma-discounter en over het geleverde product .

Peppironi 27-06-2014 Via de website gekocht

Met een paar kliks had ik de juiste tv, de vindbaarheid van Plasma-discounter op google is ook goed geregeld en ter controle van de specificaties toch even gebeld en dat was aangenaam en snel.

Voor zo ver goed geholpen maar kan niet oordelen hoe te ophaalservice zou zijn gezien ik zeer tevreden ben met mijn product, vandaar een acht.

Assortiment
Plasma discounter heeft de nieuwste en wat oudere modellen. ik zocht specifiek op een ouder model en heb deze hier kunnen vinden. Helaas waren vergelijkbare producten niet leverbaar of al van de website afgehaald.

Aanbeveling
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik deze website aan zal bevelen!

Extra toelichting
Voor een online winkel is dit een hele goede. fijn dat er ook een fysieke winkel is, ik kom zeker eens langs als ik weer wat nieuws zoek.

Mollie1983 27-06-2014

Makkelijk te vinden in het zoekprogramma

Gister besteld vandag in huis...

Assortiment
Hetgeen waar wij naar zochten was makkelijk te vinden.
dit ging om de sonos play 1, verder zag ik genoeg aangeboden materialen van sonos erboj staan maar is voor ons niet van toepassing.

Prijs/kwaliteit/service/assortiment goed!

zie motivaties

Eileen 39 27-06-2014

Aangezien deze TV slechts een paar dagen in ons bezit is, moeten wij e.e.a. nog uitzoeken.

Geweldig

Door de service.

Extra toelichting
Zou iedereen deze Samsung TV aanbevelen. Geweldig beeld en helderheid. Gingen voor een Philips TV maar het is een Samsung geworden door de goede beoordeling . Zijn perfect geholpen door Mike van der Wal qua uitleg.Zijn erg tevreden met deze TV. SUPER!!!

RVDV111 27-06-2014

Sweetprincessa 27-06-2014

Hele goede service en had snel gevonden wat ik zocht!
En ook niet te duur

Goede en snelle service

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden en zal zeker vaker bij plasma discounter bestellen!

ocuppers 27-06-2014 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk. Een blik op de top10 maakte de keuze makkelijk

De emailbevestiging, verzendbevestiging met track and trace maken dat je erg goed geïnformeerd wordt in tegenstelling tot veel andere leveranciers.

Assortiment
Volgens mij bieden jullie het breedste assortiment aan en de website maakt dat het makkelijk te vinden is. We hebben voor de slaapkamers misschien nog 1 of 2 toestellen nodig die gewoon bij de plasmadiscounter komen denk ik.

Gewoon super!

Extra toelichting
Samenvattend een fijne ervaring.. Zou weer hier kopen!

Roy0859 27-06-2014

Ideaal, thuis uitgezocht, laagste prijs vergeleken. Onze oude TV ging kapot dan wil je snel iets nieuws.

Vriendelijke mensen, met goed advies. Ruime openingstijden.

ruim assortiment

Echt super handig,

Extra toelichting
Een goede combinatie van online en een ouderwetse winkel, met ruime openingstijden,

Yori Westerink 27-06-2014 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke site. Kan makkelijk vinden wat je zoekt en heel eenvoudig vergelijken.

Telefonisch contact gehad, werd snel geholpen en kreeg precies de informatie die ik nodig had. En heb vervolgens het product besteld. Zoals gezegd wordt had ik het product de dag er na in huis.

Extra toelichting
Via Google op deze website terecht gekomen, het is een duidelijk en overzichtelijke website. Het personeel is vriendelijk en je wordt goed geholpen. De levering is erg snel, ik had het product de dag er na al in huis.

FransS23 27-06-2014 Via de website gekocht

5,7

Twee maal gebeld met vragen over de levering. De eerste keer beloofde men dat de TV de volgende dag geleverd zou worden maar kwam deze afspraak niet na.

Aanbeveling
Men geeft aan snel (24 uur) te leveren maar men maakt dat niet waar. In mijn geval duurde het zes dagen voordat ik de TV in huis had.

Extra toelichting
Jammer dat men het niet zo nauw neemt met de levertijd want dat was juist de reden waarom ik bij hen de bestelling geplaatst heb. Normaal komt het niet op een paar dagen maar nu had ik hem snel nodig.

DB2310 27-06-2014

Zelf kunnen bepalen waar en wanneer produckt geleverd wordt.

Alles conform afspraak en op afgesproken tijd geleverd

Assortiment
Kunnen alles leveren, zelfs meubelen hebben ze in het assortiement.

Aanbeveling
Geen negatieve ervaringingen. Online winkelen neemt toe, dan is een betrouwbare site met veel uitleg over de producten een must.

Extra toelichting
Alles conform afspraak en op afgesproken tijd geleverd.

mjuinen 27-06-2014 Via de website gekocht

Bestellen via internet, en achteraf betalen

nvt

Aanbeveling
Bestelling is goed verlopen, en prijs is goed

Taal mc 26-06-2014

Duidelijk en overzichtelijke site. Zoek functies goed af te stellen om zoeken makkelijk te maken.

Zo als beloofd binnen een dag.

Assortiment
Veel, duidelijk en goed up to date.

Aanbeveling
Om het feit dat het zo eenvoudig is. En duidelijk.

Extra toelichting
Zie boven genoemde motivaties.

Annemiek Lindner 26-06-2014 Via de website gekocht

product snel gevonden en ook snel geleverd, zoals beloofd. Afspraak is afspraak is helemaal waargemaakt.

Klant staat helemaal centraal. Wat ze beloven op de site wordt nagekomen.

Assortiment
goede producten tegen een zeer scherpe prijs plus prima advies voor aanvullende accessoires.

Aanbeveling
Op basis van deze goede ervaring zouden we weer een volgende bestelling plaatsen.

Extra toelichting
Een zeer prettige, overzichtelijke site met goed aanbod en scherpe prijzen.

Rolph Engel 26-06-2014

Levering is trager als bij andere sites. Kost meestal 2 dagen na bestelling voordat je artikel krijgt. Tevens krijg je laat de link voor tracking door.

Aanbeveling
Er zijn betere/ snellere/ goedkopere sites.

Extra toelichting
Verpakking was niet goed afgesloten, deze was al een keer open gemaakt en het scherm zat niet meer goed in het karton (showroommodel tegen nieuwprijs?). Verpakking bestond ook uit originele doos zonder extra vervoersbescherming. Deze was ook niet dichtgeplakt. Gelukkig werkte alles wel maar echt vertrouwen had ik er niet in.

Roy kauwenberg 26-06-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk en duidelijk

Goeie service goed geregeld

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
We hebben geen klachten dus raad het iedereen aan om bij plasma-discounter iets te bestellen

P.Bakhuis 26-06-2014 In de winkel gekocht

dichtbij, goed berijdbaar.

vriendelijk, kundig personeel

ruim voldoende.

Aanbeveling
prettige winkel, aardig personeel.

Extra toelichting
bij een volgende aankoop zal ik zeker weer bij plasma-discounter binnen lopen.

W.Kl 26-06-2014

Extra toelichting
Duidelijke website met een ruim assortiment. Nog belangrijker zijn de prijzen van de assortiment: Ronduit scherp zoniet superscherp. Duidelijke bestelprocedure en communicatie over bestelling en bezorgen. Ga zo door!!!

Barry1987 26-06-2014

Extra toelichting
Scherpe prijzen! Heel makkelijk te bestellen met duidelijk produkt beschrijving, binnen 24 uur aan de deur

P. v. Wees 26-06-2014 In de winkel gekocht

geen probleem ondervonden.

prima geholpen door personeel.

goed assortiment,voldoende keus.

Aanbeveling
ik heb goede ervaring met deze winkel,heb al meerdere producten daar gekocht.

Extra toelichting
ik vind dit een goede en betrouwbare zaak,en ga er voor mijn volgende aankoop er weer naartoe.

J.W.Bertram 26-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
TV besteld en binnen de afgesproken tijd geleverd MAAR hij/zij was DOA . Gebeld en zonder problemen en vragen binnen 24 uur een nieuwe, gewoon een TOP SERVICE. -----------

IlseHugo 26-06-2014

Extra toelichting
Overzichtelijk, nette prijzen en snelle levering

Willem301983 26-06-2014

Bestellen is easy. Met één klik in de winkelwagen, adresgegevens invullen , betalen en gaan met die banaan

Nadat je hebt besteld krijg je direct een bevestiging per mail, evenals een track&trace link van de koerier die de verzending verzorgd. Zo wist ik precies wanneer hij kwam en hoefde ik niet de hele dag op mn bestelling te wachten

Aanbeveling
Goedkoop en actueel assortiment, snel en gemakkelijk besteld èn bezorgd. Volgende keer weer!

Theun V 26-06-2014

E.Brandflu 26-06-2014 Via de website gekocht

Snel en eenvoudig n produkt bestellen

Razendsnel bezorgd

Ruim assortiment op voorraad

Aanbeveling
Heb ik al vaker gedaan!zeker aanbevelen!

Extra toelichting
Al met al n goed opgezette webshop.die qua prijs onder de gemiddelde webshops zit!

m1k3y 26-06-2014

Super easy,alles met mijn telefoon gedaan.geweldige website.

Zondag besteld woensdag in huis en dat met afterpay dus alle lof voor de snelle service.

Assortiment
Genoeg op voorraad...en zo niet er is voor ieder wat wils dus je vind zeker wel een ander merk/product naar je wensen.

Aanbeveling
Ik heb bij elke vraag een 10 gegeven dus dat zegt al genoeg over hoe tevreden ik ben met alle diensten.... ik raad iedereen aan om deze winkel zeker een keer online of de winkel zelf te bezoeken.

Tim Dijkstra 26-06-2014 Via de website gekocht

Binnen een paar minuten de wireless adapter die ik zocht besteld zonder een account te hoeven aanmaken.

Ik had hem voordat ik het wist al in huis.

Assortiment
Het product dat ik zocht was aanwezig, dus ik neem aan dat het prima in orde is. Dit zal wel blijken uit toekomstige bestellingen.

Aanbeveling
Ik zou de website zeker aanbevelen aan andere mensen. Enigste puntje van kritiek is het recensie formulier. De opgeschreven tekst verdwijnt bij veranderen van waardering.

DBakker31 26-06-2014

Snel en eenvoudig te bestellen per telefoon of via de webshop. Ophalen en klaar ben je! Simpel en makkelijk!

Snel en vriendelijk te woord gestaan. Prima service en goed geholpen.

Assortiment
Ruim voldoende en prima showroom om alles rustig te bekijken. Perfect.

Aanbeveling
Snel en goedkoop. Gewoon omdat het kan. :)

Extra toelichting
Perfecte winkel met prima service!

Bruce 13 26-06-2014

Erg duidelijke site, goede uitleg.
Ook telefonisch goed en vriendelijk te woord gestaan.
Kleine vertraging bij bestelprocedure en bevestging betaling.
Afhandeling prima

Zeer snel en vriendelijke service en levering

Assortiment
Ruim assortiment in alle prijsklassen.
Voor elk wat wils.
Prima concurerend met andere bedrijven.

Aanbeveling
Algehele indruk van de winkel is uitstekend m