Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

A Cleiren 30-06-2014 Via de website gekocht

Lekker vanaf de bank besteld.

Prima site, binnen 2 dagen geleverd!

Assortiment
Zeer uitgebreid, prima in orde.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, aangezien mijn ervaringen Top zijn!

Extra toelichting
Bedankt voor de snelle service en correcte afhandeling!

Naam 2011 30-06-2014

TV gereserveerd en zelf opgehaald.
Stond binnen 10 minuten weer buiten.

Vriendelijke baliemeedwerker

De Tv was op voorraad.

Prima shop

tdvmeister 30-06-2014

Heel handig dat relevante produkten zoals muurbeugels, HDMI-kabels, CI+ module's die bij je gekozen TV passen, meteen aangeboden worden

Na één dag alles in huis, top!

Bijna te veel keus!

Aanbeveling
Veel keus, lage prijs, super-snelle levering!

Extra toelichting
Geweldige webshop, prijs, service! Alles top!

Kingelvis 30-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De tv die ik zocht was makkelijk te vinden en het filmpje over de tv maakte alles heel duidelijk.

Ik werd goed geholpen door de medewerker en hij nam ook de tijd om vragen goed te beantwoorden.

Assortiment
Het assortiment vond ik persoonlijk tegenvallen.
Ik zat te twijfelen tussen een lg (die er wel hing) en een samsung (die was er niet) dus heb ik maar gekozen voor de lg omdat ik die kon zien en horen en ik kon er van alles over vragen en kreeg gelijk uitleg.

Aanbeveling
Algemeen genomen vind ik de service goed,de website ziet er goed uit,je kan makkelijk iets vinden,en de medewerkers zijn heel vriendelijk.

Extra toelichting
De winkel ziet er goed uit,de medewerkers zijn vriendelijk en nemen de tijd voor je. De website is gebruiksvriendelijk en de product filmpjes zijn erg duidelijk.

Toos Arts 30-06-2014 Via de website gekocht

Je besteld en heb erg snel een antwoord en duidelijkheid hoe en via welke bezorgdienst het lopen

Je krijgt een aparte mail voor je.garantie uitdraai

Assortiment
Keuze is meer dan voldoende

Aanbeveling
Aan iedereen die voor een goede prijs/ service verhouding gaat

arjan bosch 30-06-2014 In de winkel gekocht
was het filiaal in naarden

in het algemeen te toe nadering van de verkoper we wouden toch nog eerst even kijken wat er zoal voor verschillende tv's er waren we hadden thuis al wel 1 via internet op de site opgezocht maar verkoper zei tegen ons als er vragen zijn hoor ik het graag dus niks opdringerig

de service ook goed waarschijnlijk had men verkeerde email adres genoteerd dus zag ook geen rekening zaterdag mailtje gestuurd en heel snel erna een bericht terug met als nog de rekening

Assortiment
enorm veel aanbod in het assortiment en ogedkoop

Aanbeveling
heb dat al bij veel mensen gedaan zijn er ook al aardig wat tegen wie ik het had ik zelf had voor 3 jaar geleden er ook al een tv gekocht gezegd er naar toe geweest om er apparatuur te kopen

gewoon een top (web)winkel en overzichtelijk en klant vriendelijk dikke 10

Dennis3828 29-06-2014

Door de mogelijke opties te gebruiken kom je heel snel tot een selectie van geschikte producten. De site is goed doordacht en een weerspiegeling van de winkel: transparant, goede presentatie van de producten en duidelijke prdoctinfo.

De mogelijkheid om een product te reserveren om het vervolgens af te halen in Naarden is simpelweg briljant. De reservering kun je naar eigen wens invullen maar is toch vrijblijvend. De winkel is goed bereikbaar en er is deskundig personeel.

Assortiment
Het assortiment is breed, de weekaanbiedingen zijn goed en wat ook leuk is dat de showroommodellen uiteindelijk ook in de koopjeshoek belanden!

Extra toelichting
Plasma-discounter is gewoon een aanrader als webwinkel. De site is eenvoudig in gebruik, de communicatie rondom een aan koop is helder en direct en het afhalen in Naarden kost geen enkele moeite. Over het bezorgen kan ik geen oordeel geven, maar dat zal ongetwijfeld prima zijn

p. melman 29-06-2014 Via de website gekocht

vanuit de luie stoel besteld en een dagje later zaten we al met de nieuwe tablet te spelen.

er stond duidelijk vermeld dat het een demo model was, maar hij ziet er uit als nieuw.
bij de concurrent zou je misschien 15% korting krijgen, wij kregen 38%. Superdeal

Assortiment
op het gebied van consumenten elekttronica hebben ze alles wat je zoekt

Aanbeveling
ik kan me geen reden bedenken om het niet te doen. het makkelijk ,snel, betrouwbaar en goedkoop

een zeer tevreden klant

Franssel 29-06-2014

Mooie en duidelijke website

Personeel die je snel en deskundig helpen. Amdere medewerker komt de TV brengen en bied zelfs aan om de TV in de auto te zetten. Top.

Assortiment
Ruim voldoende. Veel TV's staan opgesteld en juiste muurbeugel er bij

Aanbeveling
Bij mijn vrienden en kennissen. Ligt goed centraal en goede parkeergelegenheid

Extra toelichting
Goede goed bereikbare winkel. Lijkt niet op internetwinkel. Goede service. Rij vanuit de Randstad hier graag naar toe.

FamilieBosma 29-06-2014

Extra toelichting
Voldoende service en makkelijk om verschillende producten te vergelijken. Blijft wel moeilijk om de beeldkwaliteit in te schatten indien je gebruik (moet) maken van DVB-T. Die dvd danwel scherpe blu-ray maken het mooier dan DVB-T kan waarmaken.

psteen 29-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
snelle service en goede aanbiedingen

E.Dessel 29-06-2014 Via de website gekocht

Omdat je er de deur niet voor uit hoeft.

's Avonds op het randje bestelt.Toch de volgende dag al in huis.

Assortiment
Met de verschillende websites veel keuzes van spullen.

Snelle levering.Goede service.

Alles al benoemd.

W.van der Wel 29-06-2014 Via de website gekocht

Product gemakkelijk gevonden

Snelle levering

Genoeg keuze

Aanbeveling
Als iemand het aan mij zou vragen waar wij deze tv gekocht hebben zou ik De Plasma-discounter.nl zeker aanbevelen.

Donderdag avond na 8 uur besteld en zaterdagmiddag thuis prima 100%

Cheme 29-06-2014

Ik vond het heel prettig dat de mogelijkheid er was om online een bestelling te plaatsen om vervolgens de volgende dag te laten bezorgen of het product te laten reserveren.

Hele goede en snelle service.

Ruime keus aan producten

Aanbeveling
Een goede service en een prettige winkel

Loens 29-06-2014 In de winkel gekocht

Vrijwel alle modellen beschikbaar

Aanbeveling
Goede prijzen, goed geholpen, snelle service

Sheldon82 29-06-2014 Via de website gekocht

Simpel en doeltreffend

De eerste geleverde tv had een dode pixel, omdat het een dure plasma betrof was ik daar niet zo heel blij mee. Toen heb ik ze opgebeld en was het allemaal heel snel en soepel geregeld. Binnen 24u bij mij thuis gratis omgeruild.

Assortiment
Ik mis nog wel tv meubel aanbod.

Aanbeveling
Prima prijzen en service!

Rob Stoelman 29-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke web-site. Kost niet veel tijd te vinden wat je zoekt. Duidelijke product-informatie.

Heb geen echte service nodig gehad maar was zeer content met de korte levertijd aangezien ik het product de volgende dag al nodig had!!

Assortiment
De keuzes voor het product dat ik zocht waren niet overweldigend maar o.h.a. is er een ruim assortiment.

Aanbeveling
Heb prima ervaringen met deze winkel. Heb al diverse malen iets besteld en kan er alleen maar positief over zijn.

Extra toelichting
Zoals reeds boven beschreven, prima on-line winkel. Duidelijk, overzichtelijk en de afspraken worden nagekomen. Een aanrader.

Sjon prins 29-06-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed berekkbare winkel en vooraf weet je of product op voorraad is

snel geholpen, deskundigheid verkopers bij doorvragen over het product valt tegen

aanwezig wat je zoekt

nvt

Maurice-hilversum 29-06-2014

Extra toelichting
Service in winkel is gewoon goed, aardig personeel, crossell meestal irritant maar uiteindelijk dit keer wel zinvol. Prima zaak!

J.C. Schouten 29-06-2014

Lekker dicht bij huis, gewenste TV op voorraad, uitstekende behandeling

We waren op zoek naar een TV voor onze dochter en hadden via internet al een keuze gemaakt. Na overleg met de verkoper toch in de winkel gekozen voor een later (en iets duurder)model en daar uitermate tevreden over

Assortiment
Ruime keuze voor elk budget

Aanbeveling
De ligging is voor ons ideaal en de deskundigheid van het personeel vindt je niet zo gauw in andere zaken

h codee 29-06-2014

Hele goede service weten waar ze het over hebben

Assortiment
Zeer groot assortiment vele merken kan niet beter

Aanbeveling
Vanwege de zeer goede service kwaliteit personeel ze brengen het zelfs naar de auto waar vind je dat nog kan dus echt niet beter

Extra toelichting
Wij geven een zeer goede beoordeling omdat het gewoon zo is geen onzin gewoon heeeeeel goed

Yoghie01 29-06-2014

Via internet besteld en betaald, ging heel gemakkelijk!

Woensdagavond besteld, zaterdagochtend werd de nieuwe tv keurig geleverd.

Ontzettend tevreden!

Extra toelichting
Nadat we bij een andere internetaanbieder een tv hadden besteld en betaald, kregen we bericht dat de door ons bestelde tv niet voorradig was. Er volgde een vervelende mailwisseling. Zij wilden dat wij een andere tv uitzochten, met allerlei kortingen en onderhoudsproducten " gratis ", maar wij wilden ons geld terug zodat we de door ons uitgekozen tv konden bestellen bij iemand anders. Uiteindelijk (na een week) stond ons geld op de rekening. Toen bestelling gedaan via plasma-discounter en zonder problemen stond 2 dagen later de tv in onze huiskamer. Zo kan het dus ook!

jetep1968 29-06-2014

Duidelijk en makkelijke site

Was te laat voor de aanbieding (alles uitverkocht). Mijn email-adres achter gelaten. Een uur later een mail dat er nog een aantal exemplaren waren gevonden.

Breed. Veel keus.

Aanbeveling
Scherpe aanbiedingen, en goede ervaringen met Plasma-discounter.

Extra toelichting
Vooral de aanbeveling-filmpjes met opties van het product maakt de site erg aangenaam en professioneel.

Alex4plasmadiscounter 29-06-2014

makkelijk bestellen/ bereikbaar. Heb het zelf opgehaald dus kan niet volledig oordelen.

Goede service en antwoord op vragen.

ruime voorraad

Extra toelichting
bereikbaarheid en assortiment zijn top

Imwy 29-06-2014

Product eenvoudig gevonden en goede beschrijving.

Per mail prima op de hoogte gehouden.

Assortiment
Ondanks dat ik al wist wat ik wilde heb ik toch even door het uitgebreide assortiment gekeken of er nog andere interessante mogelijkheden waren.

Aanbeveling
Veel keuzes, goede beschrijvingen, genoeg reviews en prima afhandeling en bezorging.

Extra toelichting
Erg tevreden met de aankoop, communicatie en vlotte bezorging.

Huremovic 29-06-2014 Via de website gekocht

doctor who 29-06-2014

Heerlijk makkelijk op internet rondkijken en dan besluiten de aankoop te doen bij plasma discounter. Ok ze waren 4 euro duurder dan de concurenten, maar de manier van presenteren sprak me wel aan.

Bij hardware.info stonden specificaties vermeld die niet correct waren. Ter plekke een andere tv uitgezocht waar men uitgebreid de tijd voor nam.

Assortiment
Waanzinnig veel tv's in de showroom van 19 inch met ingebouwde dvd tot aan bioscoop formaat keuze genoeg.

Aanbeveling
Simpel, Makkelijk, Behulpzaam en……. goedkoop en voor dat laatste doen we het tenslotte

Extra toelichting
Eindelijk eens een tv met DVI aansluiting gekocht. En omdat moeders zo min mogelijk kabels wil hebben uiteindelijk bij plasma discounter terecht gekomen. Goede service erg behulpzaam en had ik al gezegd dat je makkelijk kon parkeren?

MS 1964 29-06-2014

Goede site, duidelijke uitleg

Vrijdag besteld. Zaterdag in huis

Zeer breed assortiment

Aanbeveling
Niet de nadelen van een drukke winkel met te weinig parkeerplaatsen en ondeskundg personeel.Als je weet wat je wilt hebben is dit de perfect manier

Extra toelichting
Uistekende prijs/prestatieverhouding. De TV die ik heb gekocht was 700 euro goedkoper dan wij de bekende rode winkelketen. Ik ben toch niet gek zeker!

snoet 29-06-2014

je wordt snel geholpen

ik moest nog even wachten,maar ik zag al in de zaak nog een paar tv's staan dus ik heb zelf die tv gepakt.

er is een ruime keus.

Aanbeveling
ik zou hem aanbevelen omdat ik er goed geholpen ben, en omdat er een ruime keus is.

Extra toelichting
ik ben er goed bejegend, en er was genoeg keus.

Henk Besselink 29-06-2014 In de winkel gekocht
filiaal in Naarden

Ik ken de site al geruime tijd en ben geabonneerd op de nieuwsbrief. Daar vond ik de aanbieding van mijn aankoop, een philips tv.

Bij het reserveren bleek de aanbieding uitverkocht. Mij aangemeld voor de mail van de nieuwe zending. Deze 's-avonds al retour gekregen en direkt mijn reservering gedaan. Volgende dag tv opgehaald.

Assortiment
Het assortiment vind ik goed en uitgebreid. Ik vind altijd wat ik nodig heb.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al meerdere malen aanbevolen aan vrienden en bekenden, omdat ik alleen maar zeer positieve ervaringen heb.

Extra toelichting
Ik ben al een paar jaar een positieve klant van plasma discounter. Vind het een prettige winkel om naar toe te gaan of om op de site te kijken. ook de koopjeskelder is een aanrader. Heb ook in de witgoed winkel al aankopen gedaan. Service is top en zeker aan te raden. ook de prijs is zeer scherp.

OSO14 29-06-2014

snelle en duidelijke uitleg in een ruim opgezette winkel die ook makkelijk te vinden is

duidelijke uitleg en komen met oplossingen voor de wensen van de klant

Assortiment
ruime keuze in elke prijsklasse

heb ik al gedaan prijs / kwaliteit / service allemaal TOP

Extra toelichting
Een mooie ruim opgezette winkel met deskundig personeel met een ruime keuze. Goed te bereiken. Via via ben ik bij u terecht gekomen TOP

SKDJ 29-06-2014 Via de website gekocht

Zoals sommige meer professionele webwinkels, van het winkelwagentje via iDeal naar een factuur in de mail. Zo hoort het.

Volgende dag bezorgd. Was alle service die ik dit keer nodig had.

Aanbeveling
Kijk eerst eens bij de Plasma discounter is wel een zin geworden deze week.

Hissink AJ 29-06-2014 Via de website gekocht

via kieskeurig gevonden en klopt met wat er staart op voorraad en snelle levering was bij een andere leverancier anders staart wel op voorraad maar was niet zo.

ja wat ik al aan geef snelle levering en tot nu toe te vrede.

Extra toelichting
ja ik heb de tv net maar ben nu tevreden op voorraad zoals het er staart en snelle levering .dus te vrede vriendelijke groette AJ Hissink

Kaad 28-06-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijke website, groot assortiment, duidelijk, voldoende info en aanbieding gemakkelijk te reserveren om daarna op te halen in de winkel.

zeverijn 28-06-2014

je krijgt een goed advies over de aankoop van je tv

bereikbaarheid is prima
en prof hulp is uitstekend

Assortiment
het assortiment is enorm uitgebreid en goed
en de prijzen zijn beslist concurerend

Aanbeveling
ik heb div app gekocht bij de firma en zo ook bij fam en kennissen aanbevolen

Extra toelichting
men zeer tevreden over mijn aankoop en service dat ik dat ook tegen een ieder een vertel

Arjan Geurts 28-06-2014 Via de website gekocht

makkelijk en overzichtelijk bestellen

van uitzoeken tot aflevering geen enkel probleem gehad en op tijd geleverd

Assortiment
voor mij persoonlijk voldoende om uit te kiezen

zie boven

Gunzel 28-06-2014

snel te vinden

heel veel uitleg over de apparaten

Aanbeveling
goed geholpen bij het afhalen en nog extra uitleg gekregen met veel geduld

Extra toelichting
wat ik nog mis is een mogelijkheid om meerdere tv 's naast elkaar te vergelijken zoals je op vergelijkingssites ook kan doen

Peterd76 28-06-2014

Extra toelichting
Bestellen gaat heel gemakkelijk het moeilijkste is eigelijk nog om een keuze te maken er zijn namelijk zo veel tv's waar je uit kunt kiezen. De tv hadden we echt binnen 2 dagen in huis echt geweldig die snelle levering. De keuze voor plasmadiscounter is eigelijk simpel ze zijn de goedkoopste. Deze tv is onze 2de tv en zal ook zeker niet de laatste zijn.

Paul1234567A 28-06-2014

Zaak goed te bereiken, ruim assortiment op voorraad

Deskundig geholpen, verschillen goed uitgelegd tussen de producten. Aankoop wordt voor je in auto geladen

Assortiment
zeer ruim, diverse merken en modellen

Aanbeveling
Combinatie van aanbod en service, uitleg en uiteindelijk prijs.

Extra toelichting
Combinatie van aanbod, service en prijs !!

Johan Welleman 28-06-2014

Prettige website en overzichtelijk. Bestellen gaat snel en makkelijk

Snelle levering en op beloofde dag en tijd

Assortiment
Heel veel merken en modellen

Aanbeveling
Snelle levering tegen scherpe prijzen

Extra toelichting
Lokale specialist kon geen plasma tv meer leveren. Plasma discounter kon dat wel en leverde op tijd!

Gerrit Bruggeman1 28-06-2014

Website was zeer duidelijk, een ook duidelijk te zien of producten op voorraad waren.
Wij zijn wel fysiek in de winkel wezen kijken en kopen

Duidelijke uitleg en tv werd meegeholpen in de auto te zetten. voldoende parkeerplaatsen.

Assortiment
Ik had wel meer merken in de winkel verwacht.

Aanbeveling
Prima service en klantvriendelijk.

HJ Nooteboom 28-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is duidelijk en overzichtelijk, filmpjes kun je bekijken over het product.

Onze vragen werden duidelijk beantwoord in winkel.

Assortiment
Prima assortiment, overzichtelijk per merk op volgorde, in de winkel zelf ook gesorteerd op merken en niet alles door elkaar heen.

Aanbeveling
Uitstekende winkel, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, duidelijk informatie verstrekken van het product en een goede parkeergelegenheid bij de winkel waar je gratis kunt parkeren!

Bas de Ronde 28-06-2014

TV koper1301 28-06-2014

5,5

alles staat keurig klaar als je vooraf een reservering plaats.

Ten eerste vind ik het belachelijk dat ik mijn reden moet motiveren.

Ten tweede is de klant vriendelijkheid zeer onder de maat. Eerst kwamen mijn vriendin en ik een TV bekijken die we online gezien hadden. Dit was niet mogelijk, maar werd mij op een zeer onvriendelijke toon verteld. Op een manier alsof ik gestoord was en mij dat soort dingen niet moet bedenken. Zondag toch de tv gereserveerd wat prima was. Ik kwam de TV ophalen en toen werd er naar mijn gevoel een beledigende opmerking over mijn naam gemaakt. Kortom weer een dikke min op het gebied van klant vriendelijkheid.

Aanbeveling
Het is een prima als je goedkoop een Tv wilt kopen, over de deskundigheid van het personeel heb ik geen ervaring en de klantvriendelijkheid laat naar mijn idee echt te wensen over.n

Extra toelichting
+ is de prijs van de producten. - de klantvriendelijkheid van het personeel.

Corné van B 28-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Artikelen die op voorraad zijn op de website, zijn ook daadwerkelijk op voorraad. Zeer snelle levering.

Ronald Heerema 28-06-2014 Via de website gekocht

Het is eenvoudig om het juiste artikel te vinden. Ook binnen Kieskeurig en Tweakers kom je eenvoudig bij het juiste artikel van Plasma-Discounter terecht.

's Avonds bestellen en de volgende ochtend in huis.
Duidelijke productinformatie op de website.

Assortiment
Ruime selectie/mogelijkheden in de categorie waarin ik een artikel zocht.

Aanbeveling
Gezien de prettige ervaring zal ik Plasma-discounter zeker aanraden of zelf nogmaals gebruiken.

Extra toelichting
Ik bestel regelmatig online en beoordeel niet snel maar gezien de goede ervaring vond ik het deze keer zeker van toepassing.

daanjj 28-06-2014

Extra toelichting
Keurig klaargelegd, verstand van zaken, goed bereikbaar langs de A1 en nog scherp geprijsd ook. Perfecto!

Dvd plezier 28-06-2014

Thuis uitzoeken, bestellen en de volgende dag thuis. Super

Tot nu toe een tien, nog niet mee te maken gehad

Voor ons genoeg

Iedereen

arjan25111985 28-06-2014

site is overzichtelijk en bied een willekeur aan betaal mogelijk heden,
ook het reserveren van een artikel is een handige functie.

klanten service was snel aan de lijn en wist mij snel te vertellen hoe of wat over het bestelde artikel,
ook in de fysieke winkel was de service en uitleg goed.

Assortiment
assortiment is breed en veel op voorraad,
ook is alles te bekijken en testen,

Aanbeveling
snelle vlotte site en een echte prijsvechter , mooie winkel waar eveneens de service goed is en de mensen vriendelijk.

Extra toelichting
kortom ben ik zeer tevreden over mijn aankoop, uitleg was goed, service in de winkel goed en vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Rijnders123 28-06-2014

Er is mij telefonisch een heldere uitleg gegeven omtrent de mogelijkheden van de TV. Daarnaast geeft de (film op de) website een goede indruk omtrent hetgeen je kunt verwachten.

Er was een directe terugkoppeling van de gemaakte afspraken per e-mail. Verder werd de TV op de afgesproken dag en tijdstip geleverd.

Aanbeveling
Gemak, service en prijsstelling zijn meer dan slechts concurrerend.