Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

A.vd P. 04-07-2014

online product uitgezocht en afgehaald in de winkel

ik werd zeer goed geholpen, zelfs toen ik in de verkeerde showroom stond.

Assortiment
ik heb een tablet gekocht voor een zeer scherpe prijs.
Hij bevalt erg goed

Aanbeveling
voorraadstatus op internet klopte, ik ben goed geholpen en heb een mooi product voor een scherpe prijs.

Timo Jacobse 04-07-2014

misteralfa159 03-07-2014

Gemakkelijk en snel

Goede service en correct geholpen

Genoeg om uit te kiezen

Ben zeer tevreden

Extra toelichting
Alles is goed verlopen ben zeer tevreden heb verder ook geen op of aanmerkingen. Ga zo door.

Anna Feiken 03-07-2014 Via de website gekocht

thuiswinkelen is ideaal, wanneer jij maar wil (tijd en dag maakt niet uit) Bestellen is simpel geen moeilijke procedure.

Ik moest 4x bellen rond een bestelling! Dan ben je behoorlijk wat telefoonkosten kwijt, die vindt ik echt veel te hoog

Assortiment
Ik kan geen product bedenken dat niet in het assortiment is opgenomen.

Aanbeveling
Behalve de hoge belkosten is het prima

Zie boven.

M. Wijma 03-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

In de winkel werden we goed geholpen. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Er werd gevraagd naar de wensen die we hadden met betrekking tot de tv (welke zaken zijn belangrijk) en op basis daarvan werd beargumenteerd welke tv dan het beste is.

Assortiment
In de showroom is genoeg keuze . In alle soorten en maten staan de tv's opgesteld. We hadden vooraf al op internet een aantal tv's vergeleken en in de winkel konden we het verschil zien in beeldkwaliteit en verdere informatie krijgen.

Aanbeveling
Goede en snelle service. Ruim assortiment en de prijzen zijn goed (vergelijkbare producten bij andere sites vaak iets duurder). Daarnaast voor ons zeer makkelijk bereikbaar.

Extra toelichting
Zie bovenstaande uitleg. Enige wat ik de winkel mee zou willen geven: Om de beeldkwaliteit van verschillende merken goed te kunnen vergelijken zou het wellicht handig zijn om de ruimtes ook gelijk te houden. De SONY afdeling is heel licht, de Philips afdeling is juist heel donker. Dit maakte het wat lastiger om de beeldkwaliteit met elkaar te vergelijken.

Xander Heijn 03-07-2014

Kijken, beoordeelen, vergelijken en kopen!

Super snel

Te veel keuze

Werkt uitstekend

Bronsveld 02-07-2014 Via de website gekocht

Volgende dag in huis, te volgen met track&trace code.

Uitgebreide website, duidelijke uitleg incl. video's.

Ik dacht gelezen te hebben dat ik bij het type tv die ik heb gekocht ik zelf de bezorgdag zou kunnen kiezen, dat ben ik niet tegengekomen in het bestelproces. Gelukkig was er toch iemand thuis de volgende dag.

Assortiment
Via kieskeurig de tv uitgezocht en bij plasma-discounter was deze het goedkoopst.

Aanbeveling
Snel, duidelijk en de beste prijs.

Extra toelichting
Snel, duidelijk en de beste prijs.

L van der Smaal 02-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt ongestoord rondkijken zonder lastig gevallen te worden.

Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van jullie service

Assortiment
Het voormaat van de tv die wij wilden kopen was niet aanwezig.

Aanbeveling
Ik kreeg duidelijk antwoorden op mijn vragen en als die niet had vroeg hij dat aan zijn collega, dat vind ik beter dan zo maar iets verzinnen.

Extra toelichting
Ik vind het belangrijk dat je als klant serieus wordt genomen ook al kom je met simpele vragen.

g.khan 02-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gezien, gekocht, ingesteld en genieten
van het nieuwe beeld.

goed geinformeerde, enthousiaste medewerkers, die begrepen wat wij wilden aanschaffen.

Top en goed gesorteerd.

Aanbeveling
Zeer, goede service, goede producten.

Extra toelichting
Goed te bereiken, gunstige openingstijden.

Lieske47 02-07-2014

via bol.com besteld, volgende dag geleverd

doos waar tv in zat was al stuk bij levering, was met plakband aan elkaar geplakt

vond wat ik nodig had

Aanbeveling
moet ieder voor zich weten maar was een prima service

veraap 02-07-2014

Heel eenvoudig in gebruik

Van alle markten thuis!

Extra toelichting
De bestelling is snel in behandeling genomen en binnen 24 uur was deze in huis.

Johanna de Groot 02-07-2014 In de winkel gekocht

Openingstijden, voorraad

Aardige meneer

Voor ons voldoende keus

gewoon goed

Loeke uit Bussum 02-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik opende de website en kon mijn voorkeuren aangeven. Ideaal. En daar kwamen mijn uit te kiezen artikelen. Na een telefoontje was mijn keuze snel gemaakt. Ideaal dus!

De dame aan de telefoon was erg aardig en ook zo snel trouwens omdat ik niet 100 wachtenden voor me had. Ook in de winkel werd ik keurig te woord gestaan. Als slagroom op de taart werd mijn artikel keurig in de auto gezet en mij nog een prettige dag gewenst!

Extra toelichting
Mij is het prima bevallen voor een eerste keer! Thuisgekomen was het artikel nog mooier dan mijn verwachtingen. Kinderen helemaal blij.... We hebben er al veel plezier van gehad!

Sunwood 02-07-2014

Uitgebreide informatie op website. Daardoor inzichtelijk wat je besteld

ene dag besteld volgende dag geleverd, is werkelijk waar

Assortiment
ik heb niet voldoende inzicht in het assortiment

Aanbeveling
Duidelijk en helder. Alleen jammer dat verzendkosten niet van te voren bekend zijn. Tenzij jij je in de afrondende fase van bestellen bent

Extra toelichting
Ik mag hier graag kopen. Soms is een artikel iets duurder als elders, toch bestel ik het dan hier, omdat ik weet dat dit een vertrouwd adres is.

MIARDJO 01-07-2014 In de winkel gekocht
NAARDEN

Rabatie 01-07-2014

Vakkundig geholpen

Assortiment
Ik heb alles kunnen vinden

Aanbeveling
Ik zou hem zeker aanbevelen bij familie en vrienden

Extra toelichting
Na onze aankoop waren er problemen met instaleren. Hebben gebeld naar de zaak waar we prima werden geholpen door de verkoper Mark. complimenten voor de goede service Na lang zoeken kwamen we er achter dat het aan de modulen lag.. Met vriendelijke groet W. Meijerink e-mail wmeijerink@planet.nl

R Idema 01-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Aangezien wij 3 km van de duitse grens wonen , kopen wij derhalve vaak in duitsland ,om de goede service.Maar nu hebben we ook in ons eigen land een prima zaak gevonden snelle levering en een goede product aanbod

Sander8019 01-07-2014

Duidelijke site, eenvoudige bestelmethode.

S'middags besteld, de volgende morgen om 10 uur in huis

Ontzettend veel keus

Aankoop is super verlopen

Extra toelichting
Volgende keer bestel ik direct bij plasma discounter. Heel veel keus voor de laagste prijs en super snel bezorgd.

Bart23781 01-07-2014

bestellen is volgende ochtend in huis...

Ik, een digibeet, voor het eerst iets via internet besteld, een platte tv!! Toen ik aan het internetbankieren was werd ik afgeleid door drie kinderen, resultaat, per ongeluk twee keer betaald. Klantenservice gemaild en direct een antwoord dat ze de betaling inderdaad twee keer hadden ontvangen en stortte direct het teveel betaalde terug...pffff...goeie service !!! volgende keer weer via plasma-discounter bestellen, komt dus altijd goed!!

Assortiment
Heb alleen naar een tv gekeken, maar keuze in overvloed....

Aanbeveling
Zie mijn beoordeling bij service. Als je zo zonder discussie de fout die een klant zelf maakt weer herstelt doe je het goed....aanbevolen dus voor een ieder ander !!!

Extra toelichting
Ik ben ouderwets aangelegd en een behoorlijke sul met computers. Via internet aankopen doe was dus voor mij een hele uitdaging en zeker niet de gewoonste zaak van de wereld. Je weet nooit of het wel goed zit, je maakt geld over naar ` een` bedrijf en je hebt nog niets in handen gehad om even te voelen....Ja en dan per ongeluk ook nog eens twee keer betalen omdat je aan alle kanten door kleine kinderen wordt afgeleid. Ik zat met klotsende oksels op de bank met de computer op schoot toen ik er achter kwam dat het bedrag twee keer was afgeschreven. Gelijk maar gemaild met de klanten service. Antwoord was snel, kort, duidelijk en zeer bevredigend: Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw mail. Wij hebben inderdaad 2 keer een betaling binnen gekregen. Wij hebben 1 keer aan u teruggestort. U kunt dit binnen enkele werkdagen terug verwachten. Met vriendelijke groet, Daphne van Dorrestein Klantenservice Create2Fit

Rob en Inge 01-07-2014

Manier en het gemak van bestellen. Eenvoudig en stap voor stap.

Netjes afgeleverd wel later dan aangegeven maar daarover werd netjes bericht gegeven met excuses voor het ongemak.

Groot maar overzichtelijk assortiment

Aanbeveling
Na eerst een espressoapparaat en nu een TV te hebben gekocht zonder klachten en met goede service zal ik zeker andere mensen adviseren om ook deze website te bezoeken. Het is zeker de moeite waard.

Extra toelichting
We hebben absoluut geen spijt dat we meerdere artikelen hebben gekocht op deze websites. Goede kwaliteit en goede service. Zeker een aanrader.

Jan B-2014 01-07-2014

gewoon gemakkelijke logische afloop

voldoende keuze

Aanbeveling
prima afwikkeling, snelle verzending.

Frank Schouten 030 30-06-2014

Ruim voldoende keuze in TVs

Aanbeveling
Veel kennis over de producten in de winkel en ruim voldoende tijd om je adviseren

Extra toelichting
deskundig personeel met veel kennis over de verschillende apparaten. Besteedde ruim voldoende tijd om vragen te beantwoorden en voorlichting te geven over de producten om tot een goede keuze te komen. Verder ook lekkere koffie Al met al goede indruk en kom zeker terug!

MJ van Giffen 30-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

product van te voren op website bekeken en enmaal in de winkel uitleg gekregen van een medewerker. Vervolgens netjes alles afgerekend en binnen 5 min hadden we ons product in handen uit het warenhuis.

vriendelijk en rustige medewerker die alles uitlegde en ons vroeg hoe we het product gingen gebruiken. Tevens ook nog de week aanbieding laten zien maar niet gepushed.

Assortiment
ruimschoots beschikbaarheid van verschillende producten

Extra toelichting
erg prettig winkel ervarin. De website is ook een hele goeie en mooie bron van inspiratie en informatie.

PaulEikens1969 30-06-2014

Ik kon mijn keuze eenvoudig vinden op de site

Assortiment
Ik heb niet alles bekeken maar jullie hebben erg veel

Jip&Jop 30-06-2014 Via de website gekocht

Het zoeken zou iets uitgebreider mogen en misschien is het aanbod wel bijna té groot...je ziet soms door de bomen het bos niet meer.

Snelle reactie op mijn mail.

Groot aanbod.

Aanbeveling
Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen, zowel prijstechnisch als aanbod en service. Ook de promotie filmpjes zijn fijn om een wat duidelijker beeld te krijgen van het product.

Ruben1998 30-06-2014

Heerlijk vanuit m'n luie stoel een tv besteld, dag erna in huis.

Assortiment
Ruime sortering, handig om de reviews te bekijken en tot een keuze te komen.

Aanbeveling
Ik heb de tv te kort in bezit om tot een goede reviews te komen. Maar vooralsnog worden de beloftes, zeker kwa levertijd nagekomen.

Gerard2505 30-06-2014

Makkelijk aanrijden en parkeren.

Perfect geholpen met advies en geduld.

Kiezen was ff moeilijk.

Prima winkel.

Extra toelichting
Goed bereikbaar.plus parkeren. Prima prijzen voor de tv's. Prima geholpen door het personeel ondanks dat het zaterdag was (drukte). Zeker aan te bevelen bij vrienden en kennissen.

J. van B. te Baarn 30-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

direct meenemen, goed bereikbare winkel

10 is te veel, daarom een 9.
Prima service, kennis van producten aanwezig, voldoende personeel en snel geholpen

Assortiment
prima, breed in zowel de high end (voor ons zelf) en low end (voor onze studerende dochter) van de markt.

Aanbeveling
Zeer goede ervaring mee, dit is de tweede tv die we hier kochten, en -om eerlijk te zijn- houd ik niet van webshops, ik wil zeker bij hifi/video eerst zien, dan kopen. Dat vind ik leuk aan jullie bedrijf, je koppelt een webshop aan een winkel met know-how.

ja, eh, zie boven...

Patje72 30-06-2014 Via de website gekocht

Persoonlijk vind ik website niet helemaal duidelijk. i zou het menu aan de rechterkant misschien met een iets anders opbouwen. Door de kleine dunner letters lijkt het niet echt op een menu. Als de letters bijvoorbeeld vet worden gedrukt, is het iets duidelijker.

De website spreekt voor zich, dus heb geen service nodig gehad. Maar bijvoorbeeld de mogelijkheid om op zaterdag te laten bezorgen vond ik prima. Ook het SMS'je de avond er voor prima!

Assortiment
Prima. Maar ook de voorraad. Ik kwam modellen tegen die bij Plasma Discounter op voorraad waren en elders niet.

Aanbeveling
De winkel doet gewoon wat ze moeten doen. Heb ook ervaring met de koffiemachine variant van de shop en die is ook prima!

Extra toelichting
Er zijn veel webshops maar je electronica kunt bestellen. Voor mij zijn twee zaken belangrijk. Vanzelfsprekend de prijs, maar ook een snelle levering. Plasma Discounter levert tegen scherpe prijzen en levert lekker snel.

Guno63 30-06-2014

Parkeren voor de deur

Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk

Assortiment
Assortiment kan nog uitgebreider.

Door gemak en service

Ricardo Houweling 30-06-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden en als je iets specifieks zoekt kan je ook de zoek balk gebruiken.

goede service savonds bestelt en de volgende dag werd het al geleverd

Assortiment
het assortiment is goed je kan in elke prijsklasse wat vinden

Aanbeveling
omdat het gemakkelijk en snel is en voor ieders budget is er wel wat.

J.J.Slangen 30-06-2014 Via de website gekocht

Ik vond de website duidelijk en kon het product gemakkelijk vinden en gemakkelijk betalen.
Ik moest weinig gegevens invullen en de bestelling was gemakkelijk en duidelijk.

De bereikbaarheid van de winkel was vlug en de levertijd en de manier van leveren was vlug en jullie houden je aan de afspraak

Assortiment
Het assortiment voldoet aan mijn verwachting en heb genoeg keuze binnen een productgroep en heb allus kunnen vinden en de prijs was ook goed en concurrerend en je kunt het zelfde soort product vinden in verschillende prijsklassen

Aanbeveling
dat de winkel zeer goed is en veel mogelijkheden heeft

Berry 15 30-06-2014

Makkelijk zoeken. Showroom overzichtelijk per merk

Toen wij in showroom waren was er onderbezetting. Door klanten met reparatie/garantie
Moest er vrij lang gewacht worden op personeel.

Extra toelichting
Overzichtelijke showroom per merk. (Plasma discounter). Internet site makkelijk toegankelijk. Prettig winkelen, zowel digitaal als fysiek. Succes verder. Met vriendelijke groet,

jeroen Arnhem 30-06-2014

Heel duidelijke website!Ook de laagste prijs die ik zag op internet via google,een paar klikken en het was geregeld. Heel overzichtelijk en heel gemakkelijk te betalen, in mijn geval met Ideal. Afleveradres kon ik zelfs een adres van mijn ouders invoeren in België!Allemaal voor de hand liggende basisinfo die je kon invullen, was binnen 3 minuten klaar!

Beste service die ik heb meegemaakt!Heb even met de klantenservice gebeld omdat ik de Samsung UE46F6320 had besteld en mijn ouders in België wonen. Ik wilde de bestelling daar laten afleveren als cadeautje. Het bleek ook nog eens inbegrepen te zijn in de al zeer lage prijs!!In Nederland besteld om 15u en de volgende dag om 18u konden mijn "happy" ouders al WK voetbal kijken in België, supersnel!

Assortiment
Ik vond meteen wat ik wou! De prijs was 100 euro minder dan bijvoorbeeld dezelfde televisie in Mediamarkt dus je moet al gek zijn om naar de mediamarkt te gaan :)

Aanbeveling
Ik ga zelfs al mijn vrienden uit België aanraden om hier hun nieuwe televisie te bestellen!

Extra toelichting
Kortweg de handigste en goedkoopste manier om kwaliteitsproducten te vinden op het internet, snelle levering naar het buitenland zelfs en professionele klantenservice en elke mogelijke betalingswijze voor handen!Dank en kijk al uit naar mijn volgende aankoop! Alleszins heb ik mijn ouders heel heel "happy" mee kunnen verrassen! Dank!

Pericoloso 30-06-2014 Via de website gekocht

Vooral door de link via kieskeurig, snel en vlot naar het beste aanbod.

Donderdag laat besteld, zaterdag aan de deur, top.

Aanbeveling
Plug & play, zoals het hoort.

Koen Zeist 30-06-2014

Website zeer uitgebreid en gemakkelijk te navigeren

Bekwaam personeel en acceptabele wachttijden

Assortiment
Zeer uitgebreid. Ze hebben echt bijna alles

Aanbeveling
....heel snel naar Coronel!

Extra toelichting
Ik ben meer dan tevreden. Je kunt je thuis goed voorbereiden en in de winkel krijg je de laatste tips en uitleg.

BertH1969 30-06-2014

UItstekende Website, binnen 30 seconden offerte op maat ontvangen

Vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.

Volop keuze

Aanbeveling
Ik vind het een topbedrijf. Mijn eerste TV kocht ik hier in 2005.

Extra toelichting
Ik ben al jaren klant en als Plasma discounter zo doorgaat zal ik dat ook nog jaren blijven. Uistekende service, nette prijzen en supervriendelijk personeel. gewoon top !

r. Kapel 30-06-2014 Via de website gekocht

Directe keuzes

Wat je besteld krijg je ook

ruim

erik van vulpen 30-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Super duidelijke website. Heb dezelfde ochtend een reservering geplaatst en kon daarna direct ophalen in de winkel!

Aanbeveling
Aardig personeel, snelle afhandeling, ligging winkel direct naast de snelweg, lage prijzen, mooie showroom.

cees2412 30-06-2014

snel en direct leverbaar

goed alleen wel lastig als je weer naar naarden moet rijden als de kaart stuk is.

Assortiment
breed en daarmee altijd een keuze

Aanbeveling
gezien de totale score van 8 zou dat ook vreemd als ik dat niet zou doen.

Th.Bijmoer. 30-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden.

Webside is makkelijk te beoordelen,betalingen correct na persoonlijke bestelling in de store.

Prima, goed en persoonlijk. Jaa. Geen ervaring met retourneren, n.v.t. Geen probleem.

Assortiment
De , geboden artikelen,zijn goed opgesteld en ruim aanwezig en zeer concurrerend van prijs met anderen soort bedrijven die deze produkten aan bieden.

Aanbeveling
De ontvangst is goed , de bediening is vakkundig en en goede uitleg is mij bijzonder gewaardeerd en heb ook toen besloten om aankopen te doen en te laten reserveren.

Extra toelichting
Correct te omgang met potentiele kopers.

Blauw Dopje 30-06-2014

Overzichtelijk site met veel info.

Groot aanbod

Aanbeveling
Al meerdere ervaringen en tot nu altijd tiptop!

Dijk1023 30-06-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op de website stond mijn gezochte product (LG TV) als zijnde op voorraad, even langsrijden, oppikken en genieten!

In de winkel werd ik netjes binnen enkele minuten te woord gestaan, en na 5 minuten werd de grote doos in mijn auto gedragen. Top!

Assortiment
Al kwam ik zeer gericht voor het product die ik via de webiste had opgezocht, ik kon de verleiding niet weerstaan de mooie winkel te bekijken, waar diverse andere schermen en toebehoren staan ge-etaleerd. Je wordt niet gestoord met "Kan ik u helpen?".

Aanbeveling
De winkel is toegankelijk, heeft de laagstse prijzen, de voorraad status is direct inzichtelijk, en het personeel behulpzaam.

Extra toelichting
Plasma-discounter werkt met de laagste prijzen, heeft een voorraad op de meeste modellen, daarom heb je (ook na fysieke beoordeling in de winkel) de gelegenheid je product meteen voor de laagste prijs mee te nemen. Wat wil je nog meer!

vlotter 30-06-2014

In de winkel geweest, gewoon alles op voorraad!

Netjes geholpen

Gewoon veel

supporter14 30-06-2014

Via Kieskeurig kwam ik op de site van plasma-discounter.nl. daar was het bestellen van de gewenste tv heel eenvoudig

De beloofde levertijd (binnen 1-2 werkdagen) was ook de werkelijke levertijd. Donderdag na 22.00 besteld, zaterdag om 12.30 in huis.
Via email prima op de hoogte gehouden van het leverproces en de factuur ontvangen.

Prima levering volgens afspraken

Extra toelichting
Prima manier om een televisie te kopen zonder de deur uit te hoeven. Levering en contact goed.

Jaap101010 30-06-2014

5,8

veel keuze in de winkel

zeer ongeinterseerde verkoper, luisterde slecht naar de vragen, gaf maar halve antwoorden, elke antwoord geven leek te veel moeite, vertelde totaal geen extra dingen waar je wat aan zou kunnen hebben bijv over de aansluiting, kabels die je nog nodig hebt etc. etc. wel positief was dat hij de TV naar de auto bracht

veel keuze, mooi opgesteld

Aanbeveling
slechte service door verkoper, geen goede informatie overdracht - zie antwoord service

Hays-zakelijk 30-06-2014 Via de website gekocht

middels 1 telefoontje bestelling geplaatst en factuur in mijn mailbox ontvangen!

correcte levering.

de keuze is reuze

niets dan positiviteit!

Extra toelichting
Enorm fijne winkel, echt niets op aan te merken!

Nicolec83 30-06-2014

Het bestelproces was simpel en ik werd goed op de hoogte gehouden over de bezorging.

Het model dat ik wilde bestellen was bij meerdere leveranciers uitverkocht. Daarom heb ik eerst gebeld. Binnen een paar minuten had ik antwoord op mijn vraag: de tv was leverbaar.

Assortiment
De tv die ik wilde bestellen was alleen hier te verkrijgen.

Aanbeveling
Gemak, service en het assortiment scoren goed. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Extra toelichting
Zodra ik mijn keuze had gemaakt was het heel eenvoudig om de tv te bestellen bij Plasma-discounter.nl. Mijn vragen werden goed beantwoord door de klantenservice en ik werd op de hoogte gehouden over de dag van verzending en het moment van levering. Ideaal!

farrow.j 30-06-2014 Via de website gekocht

M.Marzin 30-06-2014 Via de website gekocht

Vragen werden snel beantwoord, levering was snel

Assortiment
Was op zoek naar dit model TV en plasma discounter was een van de weinige die hem nog hadden voor een redelijke prijs

Extra toelichting
All in all erg tevreden over de snelle en makkelijke afhandelijng