Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Bart 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs voor onze televisie en snelle levering. Al bleek de 'bestelling voor 22.00, levering volgende dag' niet echt te kloppen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost Derks 07-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Voor de 2de keer wat besteld
Dit keer een soundbar
Deze heeft een mooi vol geluid
Een verrijking bij het televisie kijken
Service was weer uitstekend
Ja ik kan televisiewinkel.nl aan iedereen aanraden

Hans 07-01-2018 In de winkel gekocht

Helenaal goed

Prijsniveau goed, deskundig personeel en snelle levering. Betrof levering vsn een Samsung smart tv en een soundbar
Helemaal goed

TvdV 07-01-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak. Dikke prima!

Kan er een lang verhaal neerzetten, maar de boodschap is kort maar krachtig: Simpel besteld via t internet en keurig op tijd geleverd.

Hugo 07-01-2018 Via de website gekocht

scherpe prijs

Scherpe prijs - snelle levering ook naar Belgie
Goede communicatie met de klant over de levertijd
Correcte afspraken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Alice 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Na mijn bestelling, die verliep via bol, kreeg ik onmiddelijk bericht dat het toestel de volgende dag geleverd zou worden. Ook nog een bevesting van de bestelling en van bol com en van televisie winkel.

Caroline Gommans 07-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ongelooflijke goede service.
Snelle levering en zeer netjes bezorgd.
Heb in zeer korte tijd 2 led tv hier gekocht en beide tv's snel thuis.
Ik vind deze winkel zeer goed en echt een aanbeveling voor iedereen die een tv wilt kopen.
Dan weet je zeker dat je betrouwbaar heb gekocht.
Min punten heb ik niet over deze winkel te melden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede servers

Ik vind het een duidelijke site en kwam er op via een kennis serves was goed en was snel te leveren dat waar weer ik zeker

Tamor 07-01-2018 In de winkel gekocht

Vak kundig geholpen

Wij kwamen de winkel binnen! Na tien minuten zelf rond gekeken te hebben werden we door een vriendelijke medewerker geholpen! Ik en mijn partner wisten dat we een tv rond de 43 inch mooi kwa formaat vonden! Deze medewerker heeft duidelijk uitgelegd wat het verschil was tussen de modellen. We kwamen uit bij een Samsung. Toen ik hem vroeg of hij een tweede optie had liet hij een Sony zien. De verschillen kon hij duidelijk aangeven. Toch voor de Samsung gekozen! Hele fijne tv en ook precies wat we zochten!

Mark Jolink 07-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering van een televisie die aan alle verwachtingen voldoet. Was bovendien goedkoper dan bol.com wat ik niet verwacht had.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jennifer hardeman 07-01-2018 Via de website gekocht

correcte levering

snel besteld met een leuke korting ,outlet.de doos was open geweest ,de tv was correct verpakt,voor mij was alles okee,tot de volgende keer maar weer

Jan de Klein 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb deze shop gekozen omdat de prijs -service - en levering zeer goed zijn
Echt een aanrader en dis mijn volgende artikel komt daar weer vandaan

Fok 06-01-2018 Via de website gekocht

Perfect

Geen enkel minpunt te bespeuren. Duidelijke beschrijving, snelle levering en netjes verpakt. Prettige winkel om bij te bestellen.

Sony televisie 06-01-2018 In de winkel gekocht

Super geholpen en ruime keus

Mooie winkel in het midden van het land. Vakkundig geholpen. Zeer ruime keuze. Goedkoper in Nederland vind je haast niet. Al me al, al jaren mijn vaste winkel voor elektronica.

Driss 06-01-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Snelle bezorging zoals beloofd. 10 minuten voor de deadline besteld en de volgende dag netjes bezorgd.

Naomi 06-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Mooie televisie en snel geleverd. Precieze aanduiding en fijn in gebruik. Een smart tv die niet veel kost maar niets tekort komt voor een tv op de slaapkamer. Niet te groot en zeker niet te klein.

Gemak bij bestelling en fijn dat het thuis de volgende dag bezorgd werd. Fijn zaken doen!

B.de Vries 06-01-2018 Via de website gekocht

Fijne shop

De bestelling in de webshop is snel en zoals afgesproken de volgende dag geleverd. Ben meer dan tevreden. Het is een fijne shop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gloria 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Wij hebben een tv gekocht in de drukke december maand, desondanks de tv keurig netjes de volgende dag ontvangen.
We zijn er blij mee.

Robert Bakker 06-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke lejze mogelijkheid

Ten eerste scherpe prijzen en goed overzicht van produkten.Ook een duidelijk technisch gedeelte, nodig omdat er een groot aanbod bestaat van Televisies.Een vlotte verzending met afspraaktijd van aflevertijd is heel prettig.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 06-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldig advies

Kwam voor een duurder type Samsung tv maar ging met een goedkopere de deur uit op advies van de verkoper. Dit gaf een goed gevoel en ben zeer tevreden

Wendy 06-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

We kozen voor deze winkel omdat hij de laagste prijs bood voor de televisie van onze keuze en zijn zeer tevreden over de snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 06-01-2018 In de winkel gekocht

Netjes geholpen, prima service

Omdat ik al eerder in deze winkel een tv, radio en koffiemachines heb gekocht met een prima service ben ik hier nu weer heengegaan. Eerst nog wel even langs een andere winkel geweest maar daar wist ik niet hoe snel ik daar weer weg moest komen, zo giga groot en onpersoonlijk.
We zochten dus een niet al te dure 2e tv voor de kids, om Netflix op te kijken en om te gamen. Eerst viel ons oog op een andere maar door de goede uitleg toch voor deze gekozen vanwege WiFi, een eigen Netflix knop, scherper beeld en dat voor een paar tientjes meer.
Installeren was fluitje van een cent en na een half uur na thuiskomst konden de kids aan de slag. Super blij met de nieuwe tv !

Martijn 06-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Ze waren wel een dag te vroeg, wat niet handig is als je een afspraak hebt. En was ook niet van tevoren aangegeven. Maar dit kan positief zijn voor anderen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

KH 06-01-2018 In de winkel gekocht

Samsung TV

We hebben vorige week een tv gekocht. We zijn heel goed geholpen door een medewerker van jullie. Goede en juiste uitleg. Komen zeker nog een keer terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MBrouwers 05-01-2018 Via de website gekocht

Vertraging levering, uitstekende klantenservice

Een mooie Philips tv besteld bij bol.com. Zou de volgende dag geleverd worden volgens bol.com, maar dat was niet zo. Bellen met Televisie.nl bracht het probleem aan het ligt en de daarop volgende dag was de televisie er. Communicatie tussen bol.com en televisie.nl verdient meer aandacht

Ramdas 05-01-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Product niet compleet, waardoor aansluiting aan tv niet mogelijk. Moet terug naar post.nl om te retourneren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Create2Fit 05-01-2018

Geachte heer Ramdas,

Hartelijk dank voor uw review. Ik zou dit graag voor u willen oplossen en heb u dan ook een e-mail verstuurd.

Excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

Frank 05-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijk en behulpzame chatfunctie

Keurig geholpen door een medewerker via de chat. Prijsverschil voor TV tussen eigen website en verkoop via Bol.com (door televisiewinkel.nl) keurig in mijn voordeel berekent. Order meteen in orde gemaakt. Volgende ochtend al geleverd. Prachtige TV (LG OLED 55"). Zeer tevreden over klantenservice en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ria 05-01-2018 Via de website gekocht

Een geweldige service

Een vlotte nette service, duidelijke website, geen gedoe met moeilijk in te vullen gegevens, volgende dag afgehaald, vriendelijke ontvangst in een interessante winkel en vlotte afhandeling, zeker aan te bevelen bij anderen

L. Veldman 05-01-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het gekozen product tot aan de aflevering. Alleen jammer dat iedereen weet wat er in de verpakking zit !!

Martijn 05-01-2018 In de winkel gekocht

Snel geholpen!

Goede website! Eerst thuis vergeleken toen naar Naarden en daar nog nette uitleg gekregen. Ik heb gebruik kunnen maken van een scherpe actie en zelfs nog champagne en 2 vliegtickets erbij gekregen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurice 05-01-2018 Via de website gekocht

Snel!!

Zeer snelle levering van mijn Samsung soundbar!
Besteld tussen de feestdagen door en verrast door de mooie prijs en, zoals de site het aangeeft, een zeer snelle levering van het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anton 04-01-2018 Via de website gekocht

Super service!

Zoals altijd perfecte service en levering voor een concurrerend lage prijs. Ondanks de feestdagen werd de bestelling op tijd bezorgd.

Margarita 04-01-2018 In de winkel gekocht
IN

SUPER SERVICE

Wij zijn daar na toe gegaan voor een nieuwe tv
en we werden super ontvangen en snel geholpen
Later op de dag hadden we een probleem met installeren en heb ik gebeld werd moeiteloos door de hele programma geholpen door een van de medewerkers
super winkel en nog beter mooi prijzen

Miendesoppert 04-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Vriendelijk personeel verstand van tv,s

Onze vorige Samsung tv ook hier gekocht nu een lg tv gekocht super geholpen over de vragen tussen verschil q led en o led

J. Dekker 04-01-2018 Via de website gekocht

Philips soundbar HTL5160B/12

Perfecte afhandeling vanaf de bestelling tot en met de aflevering aan huis
Goede service en je wordt op de hoogte gehouden van je besteld artikel en dat binnen 24 uur.
Ga zo door.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

fam h fokke 04-01-2018 In de winkel gekocht
naarden

geweldig geholpen super ,gekocht een samsung tv

wij kwamen op oudejaardag een tv kopen van het merk samsung hij was in de aan bieding wij zijn super snel geholpen, super .

Pieter Kars 04-01-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd: keurig en snelle afwikkeling

Voor deze shop gekozen vanwege de sympathieke benadering. Ook als je in de winkel komt is de sfeer prima. Deskundig personeel en zeer concurrerende prijzen. Ook als zij iets duurder zijn, koop ik in deze shop. Vertrouwen in leverancier is belangrijk

Kuno 04-01-2018 In de winkel gekocht

Goede informatie

Veel aanbod, mooie prijzen en goede advisering. Door weeks mindet druk dan in het weekend. Goed bereikbaar e parkeermogelijkheden.

Isabelle 04-01-2018 Via de website gekocht

Vreselijke service & levering, niet aan te raden!

De tv werd allereerst niet volgende dag geleverd zoals beloofd. Hij zou eerst via DHL Express worden geleverd maar ik kreeg opeens laat op de avond een mailtje dat de tv toch via PostNL geleverd zou worden. Naast het feit dat de tv een dag te laat werd geleverd, werd deze ook nog eens onverzekerd (!) verstuurd en zonder pardon bij de buren gedropt omdat ik die dag niet thuis kon blijven voor ontvangst. Ik heb hier nog over gemaild, maar op mijn 2e en 3e mailtje werd na 3 dagen niet meer geantwoord. Tot slot is zelfs de verkeerde tv verstuurd omdat degene die ik besteld had niet meer op voorraad was (LG 43UH610V), zonder dat ik daarover ingelicht werd! De reden voor het niet kunnen inlichten: 'er was een goede reden voor maar we kunnen helaas niet vertellen waarom'. Dat is toch geen antwoord! Ik heb uiteindelijk een model geleverd gekregen (LG 43UJ630V) waar ik nu tevreden over ben, maar ik moest nog wel zelf even achter het prijsverschil aan. De LG 43UJ630V was namelijk 20 euro goedkoper dan het model dat ik besteld had. Dit bedrag zou z.s.m. teruggestort worden (ik wacht nog steeds). Kortom: bespaar jezelf de moeite en bestel niet bij deze winkel, want van service hebben ze volgens mij nog nooit gehoord!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 04-01-2018

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Ik kan mij goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u is geweest. Wij hebben een opvolgend model verzonden omdat het model dat u had besteld niet meer leverbaar is. Hiervan hadden wij u van te voren op de hoogte moeten stellen. Dit is dan ook onze fout geweest. Excuses hiervoor.

Normaliter worden de producten verzekerd verstuurd. Dit is wellicht een systeem fout geweest door de drukte. Wij zullen dit dan ook uitzoeken.

Helaas hebben mijn collega's geen antwoord gegeven op uw e-mail omdat er telefonisch contact is geweest.

Ik wil u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

Rob 04-01-2018 In de winkel gekocht

Te weinig personeel

De prijzen zijn scherp. Op het moment dat ik er was , had je echt heel lang nodig om personeel te vinden die je kon helpen. Uiteindelijk via een scherm (internet) in de winkel een apparaat uitgezocht dat niet in de winkel was, maar wel op voorraad.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Ewout Scholten 04-01-2018 In de winkel gekocht

Prima winkel

Deze winkel kende ik nog niet maar zag in de prijsvergelijking dat ze even duur waren als Mediamarkt en gezien de garantiereputatie van Mediamarkt vond ik dit wel een interessante optie. De reviews op diverse site's waren ook lovend. Derhalve op oudejaarsdag langs gegaan en werd goed geholpen. Ik wist al welke ik wilde kopen en derhalve meteen de koop geregeld. De TV zou vandaag per koerier komen. Vanochtend werd ik opgebeld door een vriendelijke man en werd even later de TV netjes in de woonkamer geplaatst. De doos was prima vervoerd en staat nu te draaien in de woonkamer. Als ik ooit weer iets nodig heb wat ze verkopen, ga ik zeker weer langs.

Verweerd 04-01-2018 Via de website gekocht

Correct en snel

Alles is duidelijk en overzichtelijk. Alle informatie is compleet en inzichtelijk. Er wordt niets beloofd wat niet wordt nagekomen wordt.

Van Weverberg Armand 04-01-2018 Via de website gekocht

Vlugge bediening , ik ben zeer tevreden

Ik vind jullie een geweldig magazijn waar je van alles kan vinden en kopen aan de juiste prijs en kwaliteit .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 04-01-2018 In de winkel gekocht
Bussum

Mooie prijs en goede service

mijn vorige tv komt hier ook vandaan ,altijd goede service en vooral eerlijk advies ,wat je niet vaak meer tegen komt. en de eigenaar wel bekende Nederlander staat klantvriendelijk en eerlijk zijn boven op zijn lijst. en dat verwacht hij ook van zijn mensen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mohamed Rahman 04-01-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Prima service

Goed geholpen ,correct en goed uitgelegd, je voelt als klant behandeld, en zo hoor het vind ik, dan komt je graag terug!wij zijn geholpen door Barry en Tim.
Fijn dat de medewerker goed voorstellen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sander 04-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Groot aanbod, uitstekende kennis en top service!

Uitstekende service en advies. Op het gebied van de huidige geavanceerde televisies zoek je informatie waar je écht wat aan hebt om het aanbod te kunnen vergelijken naar jouw wens. Op de website krijg je al een duidelijk uitleg door de vele video's van de verschillende producten. Hier weten ze waar ze over praten. Verder is de showroom uitstekend uitgerust voor een vergelijk van het het grote aanbod.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Guido 04-01-2018 Via de website gekocht

Zoals beloofd geleverd

Ondanks dat mijn bestelling in een drukke tijd gedaan was (net voor kerst) is het bestelde netjes op tijd geleverd (volgende dag) en binnen het tijdvenster dat beloofd was. Dit was mijn eerste bestelling bij televisiewinkel.nl vandaar dat ik over de service nog niet veel kan zeggen maar so far so good.
Misschien een puntje van aandacht. Verstuur de goederen in een neutrale verpakking want niet iedereen hoeft te zien wat er in de doos zit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.G.M. Lambrechts 04-01-2018 In de winkel gekocht

Service zeer goed

Verkoper zeer vriendelijk en geeft goede voorlichting. Eerst gevraagd naar de mogelijkheden daarop een TV gekocht.

Johannes de Vries 04-01-2018 Via de website gekocht

Zeer vlotte levering

Terwijl de kerstkaarten dagen langer onderweg zijn werd de door ons bestelde TV een dag eerder geleverd dan verwacht. Super logistieke organisatie. Helemaal TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jan blonk 04-01-2018 Via de website gekocht

goed service

Winkelen op het Internet leuk en je keurt product prijzen verglijken en je kam besliste bij wie je koopt