Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

chantalvdvin 24-07-2014

Makkelijk via internet bestellen, snelle levering.

Afspraken netjes nagekomen.

Heel veel spullen.

Aanbeveling
Alles prima, dus waarom niet.

123Edwin123 24-07-2014

Paar klikken en je bestelling is klaar

Super snel geleverd

Keuze genoeg

Goede ervaring

Extra toelichting
Super snelle levering!! 's middags besteld volgende ochtend werd de tv al geleverd. Super.

Daisy91 24-07-2014

Extra toelichting
Goede scherpe prijzen en snelle service. Top!

Naam 008 24-07-2014

Goede site

Eeen keer gebeld en prima geholpen

Assortiment
Ik heb hetgeen gevonden wat ik zocht

Aanbeveling
Prima geholpen dus deze winkel zou ik aanbevelen

Alfriedel 24-07-2014

Ik loop de winkel in en weet wat ik wil en vijf minuten later loop ik er weer uit met het bestelde, perfect.

Ik heb geen service nodig gehad.

Genoeg.

Hissi 24-07-2014

Gewoon appeltje eitje

Perfect, levering zoals afgesproken.

Aanbeveling
Nakomen wat je beloofd. Dat wilt iedereen

Extra toelichting
Bestellen en binnen 24 uur geleverd! Helemaal top.

kruif67 24-07-2014

duidelijke site!

Ñette Levering,tot in de kamer.Precies binnen de aangegeven tijd en heel handig een sms van te voren.

Assortiment
veel keus,in meedere prijsklasse,en de goedkoopste voor de snelste levering zonder verzendkosten

sneller dan snel!

Jeroen heukers 24-07-2014 Via de website gekocht

Lekker van uit je stoel zoeken naar de tv die bij mij past.Zonder een parkeerplaats te zoeken,of een verkeersboetes te riskeren.

Duidelijke uitleg op de site,

Assortiment
Ruim assortiment,kan de mediamarkt puntje aanzuigen

Aanbeveling
Maken waar wat ze beloven

Zie bovenstaande uitleg

leoni1994 24-07-2014

Binnen gestapt & binnen een uurtje uitgekomen welke TV voor mij het beste was. Tv werd gehaald en kom zo mee, erg makkelijk.

Door 1 meneer geholpen. We waren eruit, maar met vader eerst even wat gaan eten ik besluit te nemen. Na lunch kwamen wij terug en werden vriendelijk verder geholpen door deze man.

Assortiment
Natuurlijk niet zoveel assortiment als concurrenten, maar op de site was al meer.

Aanbeveling
Is bij mijzelf al gebeurt door mijn zus en vader.

Extra toelichting
Overal fijne ervaring & ik ben erg blij met mijn aankoop!

An55 24-07-2014

Extra toelichting
Heel fijne site, komt heel betrouwbaar over, snelle bezorging, kortom, perfect!

P. van der Veen 24-07-2014 Via de website gekocht

Snel en simpel via de site bestellen.

Dag 1 besteld en dag 2 geleverd

Assortiment
Ruime keuze met alle grote merken

Aanbeveling
Snel, simpel. Kind kan de was doen!

Extra toelichting
Eenvoudig bestellen, ruime keuze en snelle levertijd. Wat wil je als consument nog meer!

Anne3546 24-07-2014

De website is erg duidelijk en overzichtelijk. Het bestelproces was makkelijk en snel.

Ik vond de bevestigende mails die ik heb ontvangen erg fijn, zo werd ik goed op de hoogte gehouden. Ook werd ik goed geïnformeerd over allerlei mogelijkheden, bijvoorbeeld dat ik het product terug kan sturen binnen 14 dagen.

Assortiment
De winkel biedt een ruim assortiment tegen erg voordelige prijzen.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over deze winkel en mijn bestelde product.

K. IJspeert 24-07-2014

Ze hebben alles op voorraad, je kan het zo meenemen.

Goed geholpen, duidelijke uitleg over de televisie.

Assortiment
Ze hebben bijna alle grote merken, hierdoor een zeer ruime keuze.

Aanbeveling
Ze hebben een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Tevens een scherpe marktprijs van de meeste tv's.

Extra toelichting
Zeer fijne en uitgebreide winkel. Fijn personeel en een goede prijs voor mooie producten.

Arno Lenselink 24-07-2014

In een paar muisklikken is de bestelling geplaatst op de zeer overzichterlijke website.

Die is prima bij plasma-discounter.nl. De levering gaat heel snel. Vandaag bestellen en de volgende dag ontvang je al het bestelde artikel. Goede informatie van een bepaald artikel aan de hand van een voorlichtingsfilmpje. En verder is het super ideaal dat je via PostNL middels het Track & Trace-systeem geïnformeerd wordt op welk tijdstip je je bestelde artikel kan verwachten. En als laatste vind ik de communicatie via de e-mail ook prima. Bij iedere vervolg stap van de bestelling ontvang je daar een bericht over.

Assortiment
De website van plasma-discounter.nl is de sleutel tot een succesvolle aankoop.

Aanbeveling
Dat is niet moelijk. Plasma-Discounter is een betrouwbare winkel waar je met een gerust hart alle artikelen op audio- & visueel gebied kunt bestellen voor zeer aantrekkelijke prijzen. Dit kan je gerust melden aan iedereen om je heen.

Extra toelichting
Zoals ik al aangaf Plasma-Discounter is een betrouwbare winkel waar je voor je aantrekkelijke prijzen volop keuze hebt aan audio- & visuele producten. De communicatie, levering en afhandeling zijn uitstekend. Ik kan met een gerust hart ook andere mensen in mijn omgeving Plasma-Discounter aanbevelen.

John Ooms 24-07-2014 Via de website gekocht

Je navigeert makkelijk door de site.

Assortiment
Goed, wat ik zocht vond ik voor de beste prijs.

Aanbeveling
Laagst geprijst & hetzelfde artikel als bij anderen.

Extra toelichting
Laagste prijs, snelle levering wat wil je nog meer?

Robert Veentje 24-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk bestellen

Duidelijke emails bevestiging etc.

Ruim aanbod!

Aanbeveling
Alles verloopt zoals je wenst dat het zal verlopen.

Extra toelichting
Zeer tevreden, derhalve een 10. Echter klein minpuntje: de 3d brillen die we hebben gekocht waren zeer stoffig en vies, alsof ze in een verlaten hoekje in het magazijn hebben gelegen. Dit vind ik wat slordig en komt de winkelbeleving niet ten goede. Ook al zijn de 3d brillen in de uitverkoop. Dus inpakkers: graag even met een stofdoekje over de verpakking alvorens verzending. Ik zou graag een leesbevestiging ontvangen op xxxx , zodat ik weet dat ik niet tegen een computer heb zitten te typen. Bedankt.

simondehaan1963 24-07-2014

Op ieder gewenst moment kun je een bestelling plaatsen. Oftewel het voordeel van online bestellen tov in de winkel kopen.

Prima. bevestigingsmail na plaatsen bestelling. Mogelijkheid tot levering onder rembours.
Snelle levering.
Track and trace code werd geleverd zodat we rekening konden houden met tijdstip waarop bezorger kwam.

Assortiment
Veel keus. zochten specifiek naar deze tv en soundbar en deze waren beide beschikbaar. Ook bij andere websites gekeken, maar die hadden of de een of de ander maar niet beide.

Aanbeveling
Snelle levering; veel keus.

Extra toelichting
Toelichting hierboven zegt voldoende.

Duuc1988 24-07-2014

Prima

Top

Groot

Top winkel voor iederen

naam1989pppp 23-07-2014

Extra toelichting
Product was goed en snel in huis.

Joram Max 23-07-2014

Overzichtelijke site, snelle levering en je wordt goed geinformeerd over het verloop van de levering!

Zie motivatie hierboven

Extra toelichting
De eerste keer dat wij hier wat bestelt hebben maar we zijn zeer tevreden! Vanwege de prijs en de snelle levering!

Stephan Slagter 23-07-2014 Via de website gekocht

Was eenvoudig in gebruik

snelle levering

groot assortiment

snelle levering, mooie prijs

Extra toelichting
prettige website, met duidelijk overzicht, tegen gunstige prijzen!

Janneke2014 23-07-2014

De website is gebruiksvriendelijk en duidelijk. Er staat veel productinformatie op!

Zodra je een bestelling hebt gedaan word je duidelijk geïnformeerd over het vervolg. De verzending is super snel en het product wordt netjes afgeleverd.

Assortiment
Heel veel keuze. Voor ieder wat wils in alle prijsklassen

Aanbeveling
Ja. Een website met duidelijk informatie en hele scherpe prijzen

Extra toelichting
Al met al een tevreden klant. Ik kan nog niet oordelen over de service wanneer het apparaat stuk gaat, of mankementen vertoont, maar tot nu toe ben ik erg goed geholpen en heb ik het product gevonden wat ik zocht voor een goede prijs.

Mira de wild 23-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijk site waardoor keuze makkelijker wordt gemaakt in de winkel. Goede medewerker die alles aan me heeft uitgelegd. Top

Goede medewerker die me uitstekend heeft geholpen

Assortiment
Veel keuze voor minder geld

Aanbeveling
Heb ik al een aantal keer gedaan want dit was de vierde keer dat ik een tv kocht

SuperGranny 23-07-2014 Via de website gekocht

Fijne website, als je je product gevonden hebt, krijg je hierover veel info, met dank aan de DVD van dhr Coronel.
Er zijn verschillende vormen hoe te betalen, ik ben voor de creditcard, omdat ik dat een veilige manier vind. De verdere bestelprocedure ben je snel doorheen, alles was zelfs voor een 70 jarige heel gemakkelijk.

Ik had, omdat de site zo helder is geen vragen. De levertijd was correct, binnen 24 uur. De manier waarop je eventueel kan retourneren is gemakkelijk. De extra kosten voor gebruik van de creditcard begrijp ik niet helemaal en zou die graag teruggestort willen zien.

Assortiment
Het assortiment is enorm. Ik denk dat je altijd wel vindt wat je zoekt.

Aanbeveling
Een goede ervaring deel je met anderen.

Extra toelichting
Alle motivatie vind je in bovenstaande vakjes.

G. Princen 23-07-2014 Via de website gekocht

Site wrkt goed en snel

Perfecte service

Assortiment
Mijn artikel zat erbij en verder veel.keus.

Aanbeveling
Aan iedereen is snel en betrouwbaar.

TVkijker2014 23-07-2014

Locatie eenvoudig te vinden, mede dankzij de routebeschrijving op de website.

Vriendelijke, deskundige en hulpvaardige begeleiding door verkopend personeel.

Assortiment
Ruime sortering, zowel qua merken als qua types en beeldgroottes.

Aanbeveling
De winkel is zeker aanbevelenswaardig, dit vanwege de bovenstaande punten.

Extra toelichting
De kans is groot dat je in deze winkel niet zonder aankoop verlaat.

Brummel* 23-07-2014

Super eenvoudig en duidelijk te bestellen via Internet

direct bevestiging van je bestelling en vlot daarna info over levering

Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
Prima manier om aankopen te doen

lina17 23-07-2014

Duidelijke website, makkelijke bestelprocedure

Snelle en gratis levering

Assortiment
Een van de goedkoopste webwinkels

Goede prijs, snelle levering

Erik19853 23-07-2014

Snel en gemakkelijk

Goede website

Veel spullen

Extra toelichting
Veel spullen voor een goede prijs.

Christian123456 23-07-2014 Via de website gekocht

5,8

Heldere, overzichtelijke site met veel informatie.

Wij hebben eerder een TV gekocht bij Plasma discounter. Jaar of 10 geleden voor circa. 3000 euro. Wij waren best tevreden, vandaar dat wij opnieuw bij dit bedrijf gingen bestellen, bij een bekende is toch prettiger, nietwaar? Toen wij eenmaal de keuze maakten voor de LG 60PB560V, bleek na het doen van de bestelling dat vrijwel overal het toestel 200 euro goedkoper was dan bij Plasma Discounter. Gelukkig hadden wij nog geen bevestiging gehad, dus nam ik contact op met de klantenservice of hier nog wat aan gedaan kon worden. Mij werd meegedeeld dat dit niet mogelijk was omdat men geen marge kon maken op dit product. Annuleren kon ook niet meer zeiden ze. Ik kon uitsluitend de TV weer terug sturen op basis van de wettelijke zichttermijn, maar dat zou wel betekenen dat ik de verzendkosten door Plasma discounter + de verzendkosten voor het terug sturen moest betalen. Hetgeen bij de meeste andere postorder bedrijven ook al niet gebruikelijk is. Al met al een grote teleurstelling en zo zie je maar dat klant worden nooit een probleem is, maar klant blijven niet zo belangrijk word ervaren. Gelukkig maar dat ik mijn slechte ervaring toch met anderen kan delen.

Assortiment
Niet alles is er, maar wel erg veel. Informatie voorziening is goed.

Aanbeveling
Let goed op bij dit bedrijf, eenmaal op bestellen klikken is geen weg terug. Retour kosten moet je zelf betalen evenals de verzendkosten door dit bedrijf wanneer je annuleert, zelfs als ze het product nog niet hebben gestuurd ben je zogenaamd te laat.
Service is ronduit slecht en blijkbaar zijn ze regelmatig een stuk duurder dan de meeste concurrenten.

Extra toelichting
De prijsverschillen zijn groot, en als je ze er op aanspreekt geeft niemand thuis. Zodra op bestellen geklikt wordt, is er geen weg meer terug, tenzij je bereid bent de verzendkosten (40 euro) en de retourkosten (ook 40 euro) wil betalen. Nu de 2e TV gekocht hier, en daar blijft het bij. Voortaan toch maar weer gewoon naar een fysieke winkel.

Marinus te V 23-07-2014

Evenals eerdere bestelling is alles eenvoudig via internet te regelen, bestelling, betaling, terugkoppeling via email en het volgen van de zending. Top. Een zeer tevreden klant.

Wat een super service! Top van bestelling tot aflevering en dat binnen de afgesproken tijd!!

Assortiment
Gewoon gevonden wat we zochten. En dat niet de eerste keer.

Aanbeveling
De praktische ervaring heeft uitgewezen dat aanbevelen zeker geen kwaad kan, integendeel eenvoudig en super service.

Extra toelichting
Eenvoudig via internet te regelen, bestelling, betaling, terugkoppeling via email en het volgen van de zending. Top service!!

Yippee 22-07-2014

Voor ons redelijk in de buurt (+/- 30min rijden), de producten welke wij zoeken in de showroom & op voorraad. Online uitzoeken, reserveren, sms bevestiging & ophalen.

Vriendelijk personeel, helder advies. Geen ervaring met retourprocedure.

Assortiment
Ruim aanbod met een concurrerende prijs, niet altijd de goedkoopste echter bleek het bij de andere partij om een demo model te gaan.

Aanbeveling
Gezien onze tevredenheid al bij andere aangeraden.

Extra toelichting
Wij hebben al redelijk wat producten besteld/gekocht (2 televisies, een wasmachine en een dolby surround set) bij deze "winkel" (het is eigenlijk een verzameling van winkels). Zowel online alsook bij hun in de showroom te Naarden. Wij vinden het een fijne winkel, een groot aanbod met een concurrerende prijs. Daarnaast goed te bereiken en een grote voorraad.

AudioOk 22-07-2014

Via internet reserveren en in 10 mnuten met je aankoop buiten - een webshop met de (dubbele) snelheid van een winkel

Snel en netjes geholpen

Assortiment
Bijna alles wat courant is kun je hier vinden, de iets oudere modellen zijn hier al weg - maar ALS ze er zijn zijn ze mooi geprijst

Aanbeveling
Snel efficient en indien gewenst toch vandaag in de winkel gehaald..

DA_123 22-07-2014

Een eerste selectie maak je thuis vanachter de pc. In de webshop is het makkelijk filteren op je wensen en staat voldoende informatie over de verschillende modellen. Vervolgens kan de uiteindelijke keuze in de winkel gemaakt worden. Er zijn veel modellen te bezichtigen zodat het eenvoudig vergelijken is.

Er is voldoende personeel aanwezig met duidelijk verstand van zaken. Als de betreffende persoon niet voldoende kennis heeft over een bepaald type zijn ze hier eerlijk over en wordt een collega gehaald met specifieke kennis. Het personeel spreekt zowel "technisch" als "normale-mensen-taal". Toen de prijs hoger bleek dan bij de concurrentie kon ik eenvoudig tegemoet gekomen worden.

Assortiment
Ruim assortiment met een representatieve selectie in de winkel.

Aanbeveling
Met name vanwege de goede mogelijkheden om modellen naast elkaar te zien met representatieve beelden (itt de slechte kwaliteit beelden in de grote electronicazaken).

fdenhartog 22-07-2014

Behalve een prima website ook op zondag open om nog even live te controleren of de keuze ook de juiste is.

Snel en vakkundig!

Genoeg relevante keuze.

Aanbeveling
Prijs in overeenstemming met kwaliteit, betrouwbaarheid en gemak dus voldoende reden om aan te bevelen.

Extra toelichting
Prijs in overeenstemming met kwaliteit, betrouwbaarheid en gemak in combinatie met mooi assortiment dus voldoende reden om aan te bevelen.

Paulh78 19-07-2014

Overzichtelijk

Snel geleverd

Uitgebreid

Extra toelichting
Mooi shop met mooie prijzen helemaal als ze in de aanbieding zijn

grardvk 17-07-2014 Via de website gekocht

duidelijke website,waarbij ik makkelijk kon vinden wat ik zocht en daarbij een offerte aan kon vragen waarbij ik minimale gegevens in hoefde te vullen

winkel was goed bereikbaar, ook op zondag waarbij ik een vriendelijke dame aan de telefoon kreeg. Het enige wat miste is dat mij telefonisch verteld werd dat ik de dag voor levering ik een sms kreeg met daarbij een 2-uurs spanne waarin geleverd word. Daarnaast zou gebeld worden als bij de vorige klant vertrokken werd, tevens mocht de oude tv mee retour. De sms kwam echter 's morgens vroeg en het telefoontje heb ik niet gehad. Daarnaast waren ze te vroeg, eerder dan aangegeven(±45 min). Nu is dat niet zo erg aangezien ik toch thuis was maar je kunt daardoor zo je bestelling missen. Ook wisten ze niets van een tv retour, nu is deze wel zonder problemen meegegaan dus daar valt niets verkeerds over te zeggen.

Assortiment
het enige waar ik iets over te melden heb is de prijs: Ze zijn niet de goedkoopste, als je moeite doet kun je meestal het product nog wel ergens goedkoper vinden. Op veel plaatsen zijn producten echter wel duurder dus de prijs is wel concurrerend.

Elsie007 12-07-2014

alles snel terug te vinden, met zeer ruime specs en bespreking

soms een beetje verwarring wanneer verschillende mensen op je bestelling reageren en dan krijg je wel eens een verschillend antwoord... maar werd heel snel opgelost

Assortiment
zeer ruim assortiment, duidelijke prijzen en ruime bespreking

Aanbeveling
een aanrader ook voor buitenlandse klanten

Extra toelichting
ruim assortiment, klantvriendelijk, misschien orderafhandeling door dezelfde persoon laten doen om verwarring in afspraken te vermijden. aflevering aan de deur tiptop

Gulcher 10-07-2014 In de winkel gekocht

6,5

Ik kan makkelijk zoeken op typenummer.

Ik heb het product opgehaald in de winkel. Ik zag dat het druk was en ik sprak een medewerker aan zodra ik zag dat een andere klant klaar was. De medewerker leek eerder geïrriteerd dan geinteresseerd. Daarnaast vroeg ik of ik 3d mocht zien op de tv dat kon niet om allerlei redenen, maar er werd me wel verteld dat het me 10% van de aankoop kostte als ik niet tevreden zou zijn. Deze twee dingen zijn in mijn ogen niet erg klantvriendelijk vooral omdat je in een showroom iets meer verwacht.

Assortiment
niet bijzonder compleet maar ook zeker niet slecht.

Aanbeveling
Op basis van webaankoop, prima. Maar ik zou ze afraden om naar de showroom te gaan.

online ervaring - goed showroomervaring - teleurstellend

Greetje52 09-07-2014

duidelijke website, met goede informatie

toestellen werden duidelijk uitgelegd, en er werd genoeg informatie gegeven.

Assortiment
ruime sortering in zowel formaat en merken.

Aanbeveling
gewoon goed, met goede service en klantvriendelijk personeel.

Extra toelichting
Top winkel, zowel via bestellingen op internet als de fysieke winkel.

Alie1970 09-07-2014

Mooie website, overzichtelijk en via de zoekbalk zijn de producten makkelijk te vinden.

Supersnelle levering. Voordelige prijzen en ook nog eens geen verzendkosten. Helemaal top!!

Assortiment
Voor waar ik naar op zoek was was er keuze genoeg.

Aanbeveling
Eerlijke en betrouwbare website.

briann24 08-07-2014

lekker vanuit je luie stoel bestelle

netjes thuis geleverd zonder schade

Assortiment
genoeg kust en te keur voor elke portomonee een knappe tv

Aanbeveling
ik zou er echt op door gaan nt zo lang ze een tv bij jullie bestelle dat ht ht beste bij plasma discounter kn bestellen

Extra toelichting
ik heb hier niks meer aan toe te voegen gouwe winkel

Marie Tevreden 08-07-2014

overzichtelijke site en snel te bestellen

snelle levering, ook telefonisch bereikbaar bij vragen

ruime keuze

snelheid

Snelle levertijd

jerry.11-6 07-07-2014

Het was heel gemakkelijk om te bestellen geen moeite hoeven doen

De service was gewoon helemaal perfect ik bestelde om 19.00 uur en de volgende dag kon ik al van me nieuwe tv genieten

Assortiment
Het assortiment is echt groot genoeg ik kon op een gegeven moment niet eens kiezen welke tv ik moest nemen maar er was dus zekere genoeg keus

Aanbeveling
Ik zou jullie bij iedereen aanrade die een nieuwe tv ofzo wilt kopen want je hoeft het alleen maar te bestellen volgende dag al in huis jullie hebben een mooi groot assortiment en jullie zijn bog is veel goedkoper dan mediamarkt en its en bcc bij elkaar

Arnold Stekelenburg 07-07-2014 In de winkel gekocht

JeroenWitteveen 07-07-2014

Duidelijke site; Je gegevens nvullen. Betallen en bestelling is geplaatst. Vervolgens met een aantal mails op de hoogte gehouden.

Snelle levering; Verder niet nodig gehad, alles werkte naar verwachting

Assortiment
uitgebreid assortiment en bijna altijd op voorraad.

Aanbeveling
alles helder geregeld tegen nette prijs.

Pklugt 06-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Er is een groot assortiment op je gemak uit zoeken

Prima uitleg,ze staan gelijk voor je klaar

Assortiment
Het assortiment is groot en overzichtelijk

Aanbeveling
Service is goed,Groot assortiment en de prijs ook wel.

Extra toelichting
Goede voorlichting, en niets wordt je op gedrongen, dat is onze ervaring,

Dj88 05-07-2014 Via de website gekocht

Olga023 05-07-2014

parkeren voor de deur

Yukki 04-07-2014 Via de website gekocht

Heel erg duidelijk en geen problemen gehad.

Heel erg snel binnen binnen 1 dag en klantvriendelijkheid van telefoniste was goed!

Assortiment
?Niet echt naar alle producten gekeken. Ik had via kieskeurig gevonden wat ik nodig had en gelijk besteld bij jullie.

Extra toelichting
Een prima winkel die betrouwbaar is en snel hun producten leveren.