Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Rdd 31-07-2014

Prima opstelling van de apparatur, duidelijk advies.

Aardige verkoper die duidelijk de voor- en nadelen van de tv heeft genoemd waardoor wij een keus konden maken.

Assortiment
Staat veel opgesteld en alle info is via internet bereikbaar

Prima winkel.

Extra toelichting
IK ben tevreden en dit is niet het erste product wat ik daar gekocht heb.

Basrvrs 31-07-2014

Ik was aan het kijken voor een nieuwe tv, om uit te vinden wat ik ongeveer wou heb ik online gekeken. Ik heb veel gehad aan de informatie die plasma-discounter verstrekte in de filmpjes bij iedere tv. Nadat ik een idee had wat ik ongeveer wou ben ik naar de vestiging in naarden gegaan.

In de vestiging heb ik uitzonderlijk goed advies gekregen bij alle tv's. De medewerkers waren duidelijk op de hoogte van alles op het gebied van tv's. Tevens wisten ze alles simpel en begrijpelijk uit te legen over de pro's en cons van iedere tv en de verschillende merken.

Assortiment
De winkel bevat een ruim assortiment en elke tv krijgt de ruimte om te worden bekeken, in tegenstelling tot veel andere winkels waar je wordt overrompeld met op elkaar gepropte modellen. Tevens waren de tv's voor een mooie prijs verkrijgbaar, zeker als je er bij meeneemt wat voor uitstekende service je krijgt van de verkoopmedewerkers.

Aanbeveling
Ik was erg tevreden met de aan mij verleende service en met mijn nieuw aangeschafte tv. Ik zou dan ook iedereen die zit te twijfelen over een nieuwe tv willen aanraden om ook een kijk je te nemen bij plasma-discounter en zich te laten adviseren over een nieuwe tv.

Zie boven

Martin Molendijk 31-07-2014 Via de website gekocht

Goede website. Snelle respons via email na de bestelling.

Snelle levering, duidelijke communicatie.

Assortiment
Groot assortiment en scherpe prijzen

Aanbeveling
Goede ervaring dus zeker aan te bevelen aan anderen

Zeer tevreden

Erik 1422 31-07-2014

Extra toelichting
veel keus voor een goede prijs

Maaikiemaster 31-07-2014

producten gemakkelijk te vinden en bestelling snel gemaakt

Bezorging snel en correct afgehandeld.

Assortiment
voldoende keuze en diverse merken

Goede service en prijs.

RMvdS 31-07-2014 Via de website gekocht

Na ontbreken laadsnoer in de doos is er vandaag direct een nieuwe opgestuurd!

Pollewop69 31-07-2014

Extra toelichting
Kwam via een productvergelijkingssite bij deze winkel uit - wat een aangename verrassing! Maandagmiddag besteld, dinsdag in huis. Fijn dat bij sommige producten in een kort filmpje duidelijk wordt uitgelegd welke mogelijkheden ze hebben. Ook handig dat er pakketten met bijbehorende kabels/accessoires bij het product worden aangeboden, dan weet je meteen dat je het goede artikel te pakken hebt. Artikelen zijn scherp geprijsd en ik hoefde geen verzendkosten te betalen.

Erik1930 31-07-2014

Extra toelichting
Je kijkt op internet wat je wil hebben. Je loopt de winkel in, kijkt eerst even wat rond. Je geeft aan welke je wil hebben en tijdens jij aan het afrekenen bent is er al iemand in het magazijn jouw televisie aan het pakken. Werkt perfect!

63Karin 31-07-2014

Duidelijke site, makkelijk alles te vinden. Veilige manier van bestellen en betalen.

Gratis en snelle bezorging

Assortiment
Grote keuze in het assortiment.

Aanbeveling
Kreeg de site zelf ook door iemand anders door, ben daar heel blij om.

Extra toelichting
Goede prijzen en mooie artikelen, werkbare site, snelle en gratis bezorging. Erg tevreden over de Plasmadiscounter.

cat1982 31-07-2014

Snelle en nette service, goede communicatie over de mail over hoe de bestelling wordt afgehandeld

Aanbeveling
Goede service en zeer goede afhandeling. In mijn geval ook vele euro's goedkoper als de concurrent.

markus76 30-07-2014

Ideaal vanuit huis. Goede duidelijke omschrijving

Zeer korte levertijd

Extra toelichting
We zijn in de winkel geweest en alle verkopers waren bezig. We zijn geduldig op een bank gaan wachten. Nadat een verkoop was afgerond dachten wij aan de beurt te zijn. Helaas, mensen die de winkel binnen liepen werden geljjk geholpen en wij niet!! We zijn maar weg gegaan en hebben toch maar online besteld. Dat is erg goed bevallen.

knaakmans 30-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Alles is netjes verlopen.

Wendy29122009 30-07-2014

Zo simpel mogelijk gehouden met het invoeren van alle gegevens, paar drukken opde knop en bestellen maar.

Assortiment
Plasma-Discounter heeft een breed assortiment op allerlei elektronica apparatuur en nog voor leuke prijzen ook!

Aanbeveling
Gewoon omdat het netjes, simpel en snel gaat.

Extra toelichting
Ik ben gemotiveerd over mijn beoordeling omdat het een simpele, snelle en gemakkelijke manier is om te bestellen.

Mark de R. 30-07-2014

Duidelijke website met dito bestelproces. Goede info mbt leverproces en levertijd.

In een dag geleverd, zoals beloofd.

Assortiment
Ruim voldoende keuze en aanbod van eventuele alternatieven

Aanbeveling
Goede winkel met perfecte service en snelle levering!

christel smits 30-07-2014

duidelijk en overzichtelijke website.met filmpjes hoe het werkt !!!

meerdere mailtjes over factuur en verzending.prima. duidelijk over de levering en die was snel

Assortiment
meer dan genoeg keus en voldoende uitleg over product. de filmpjes vind ik super

Lpg D 30-07-2014

zeer duidelijke website met hele goede uitleg van de producten

de ene avond besteld de volgende morgen thuis bezorgd

Assortiment
je kunt op deze site alles vinden wat je nodig hebt

Aanbeveling
altijd jullie leveren razend snel tegen de laagste prijzen

Extra toelichting
Je kunt overal in de winkels gaan kijken maar uitleg kunnen ze je niet geven bij deze site is dit geheel anders het product wordt netjes uitgelegd van a tot z dit is een groot pluspunt die jullie bieden

P. Weeterings 30-07-2014 Via de website gekocht

Het werkt handig zowel via, mobiel als tablet als pc. Duidelijk en overzichtelijk.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van wat er gebeurt met je bestelling

Assortiment
Er is veel keus, van alle maten en vormen.

Aanbeveling
Zeker weten. Goede kwaliteit en aantrekkelijke prijzen. En veel keus ook.

Extra toelichting
Een duidelijke en mooie site. En de prijzen zijn goed ten opzichte van andere zaken. Complimentje waardig.

Leon - 30-07-2014

Extra toelichting
In het algemeen; gebruiksvriendelijke webwinkel, mooie gewone winkel ,et een divers aan assortiment, met goed adviserend personeel.

Bazzaz 30-07-2014

De site is duidelijk, producten zijn op veel criteria te selecteren en te sorteren en ieder product wordt uitgebreid toegelicht.

Toestel opgehaald in de winkel aangezien deze op voorraad was, de winkel is goed bereikbaar.
Voor aanschaf een en ander geinformeerd bij de verkopende medewerker en ben hierbij correct te woord gestaan en de verkoper wist duidelijk waar hij over praatte.

Assortiment
Het assortiment behelst meer dan genoeg producten, zoveel dat je soms een beetje duizelig wordt. Als er dan iets genoemd moet worden is het "jammer" dat niet alles in de winkel in het echt is te zien, maar dit is natuurlijk niet realistisch om te verwachten.

Aanbeveling
Ik raadt Plasma-discounter aan bij al mijn kennissen, de service is goed, het assortiment uitgebreid en de prijzen zijn zeer scherp.

Extra toelichting
Zoals bovenstaand reeds toegelicht, ik kom graag bij Plasma-discounter en raadt de zaak ook iedereen aan. De aanwezige kennis is meer dan voldoende, de service is goed, de keuze ruim en de prijzen zijn superscherp.

Samsung UE32H6200 30-07-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle en correcte afhandeling. Uitstekend op de hoogte gehouden van het verloop van verzending en ontvangst. Goed geprijsd, maar niet de goedkoopste (ook zeker niet de duurste). Circa 30 euro prijsverschil met de goedkoopste online aanbieder bleek mij achteraf.

osman 30-07-2014

zo gepiept

Zeer behulpzaam servicedesk

Veel in assortiment

Aanbeveling
Zou dezze winkel zeker aanbevelen bij iemand anders

Extra toelichting
Perfecte winkel voor mij!

chris1273 30-07-2014

Via de website gereserveerd en een uur later stond het klaar

Service is goed werd gelijk gevraagt of ik de benodigde kabels had zodat ik bij thuiskomst niet voor verrassing kwam

Assortiment
Ruim assortiment en goed opgesteld in de showroom

Aanbeveling
Zo snel en zo gemekklijk met gekwalificeerd personeel

Extra toelichting
Een topwinkel dit is het derde apparaat wat ik er koop en de verwachtingen komen elke keer weer uit. Vriendlijke medewerkers die ook tijd hebben voo een klant

Lennart van Wallenburg 30-07-2014 Via de website gekocht

De webshop is zeer duidelijk. De producten kunnen gemakkelijk gesorteerd worden naar de eisen die je hebt en in een duidelijk overzicht kun je de producten bekijken. Verder waren de stappen om de aankoop af te ronden ook gemakkelijk te doorlopen. Een toevoeging zou zijn om een kort lijstje van de inhoud van de doos neer te zetten bij de productinformatie.

De service is zoals je bij een goede site/webshop mag verwachten. Normaal wil producten zoals TV of computer altijd wel even zien in de winkel, maar de productvideo was zeer goed en daarin werd eigenlijk alles besproken en bekeken. Dat heeft mij ook wel overgehaald om de TV toch via internet te bestellen. De TV voldoet dan ook aan de verwachtingen die ik had van de video, dus ik heb er zeker geen spijt van! De TV op zondag bestelt en op dinsdag al binnen, super service!

Assortiment
Een breed assortiment, waarbij eigenlijk alle TV's die ik overwoog ook beschikbaar waren in de webshop. Ook kabels en andere accessoires waren er voldoende aanwezig!

Extra toelichting
Mijn grootste pluspunten waren de productvideo's en de snelle levering! Zoals ik hierboven al heb beschreven. Snelle afhandeling, prima service en een duidelijke webshop. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Bos. J.J. 30-07-2014 In de winkel gekocht

Groot assortiment en dichtbij

personeel weet waar het over gaat

Assortiment
goed en de meeste producten.

Aanbeveling
goed en gemotiveerd personeel en hebt de tijd voor je

Extra toelichting
Goed personeel en dwingt je niks op en geeft vlgs mij een juiste informatie.

annemarie gielen 30-07-2014 Via de website gekocht

met heel veel gemak en heel snel tot een beslissing gekomen

prima is zachte uitgedrukt

veel keus

Aanbeveling
als ik er iemand me de goed weg op kan helpen waarom niet

Extra toelichting
ik zocht een ander tv omdat die ik had kuren begon te krijgen ,een vriend van me ,had een paar jaar eerde een tv gekocht bij jullie dus wij gekeken,en besteld op maandag middag en de volgende dag om 10 uur werd de tv thuis bezorgd ,hoe snel kan je zijn ,kijk hij gaat maar tot 10 maar als het aan mij ligt 14

patrickoort 30-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, bestelling werd snel afgehandeld.

Telefoonnummer! Zie je niet vaak bij internetwinkels.

Ruime keuze!

Aanbeveling
Voordat ik het product had gekocht, waren vrienden van mij al jaloers dat ik het ging kopen.Dus ik had de site al aanbevolen voordat ik het gekocht had.

Extra toelichting
Goed bedrijf, zeker aan te bevelen.

huibnaaijkens 30-07-2014

Ging makkelijk

Alles wordt duidelijk gecommuniceerd

Assortiment
Precies wat ik nodig had

R. Schippers 30-07-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke internet bestelsite, waarbij er goede informatie wordt verschaft over de producten.

Heb telefonisch contact gehad met een van de werknemers en hij wist met goed te helpen met mijn vragen. Ik heb hierna goed kunnen bepalen welk product ik aan moest schaffen. Daarnaast was mijn product er binnen 24 uur, super!!

Assortiment
Voor zo ver ik kon zien zijn er veel producten in de verschillende productsoorten. Ik heb een tv gekocht en in die productgroep was er genoeg productkeuze.

Aanbeveling
Zeker! Deze site kwam als goedkoopste uit de test en als de werknemers product inhoudelijke vragen goed kunnen beantwoorden, top. De snelle levering is daarnaast ook van toegevoegde waarde. Aanradertje..!

Extra toelichting
Deze site kwam als goedkoopste uit de test en als de werknemers product inhoudelijke vragen goed kunnen beantwoorden, top. De snelle levering is daarnaast ook van toegevoegde waarde. Aanradertje..! Geen minpunt gevonden.

Lizzy 24 30-07-2014

je hoeft niet van de deur. Thuis bestellen. Scheelt veel tijd.

snelle service. Volgende dag product al in huis.

Ruime keuze en vooraad

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Ik heb deze winkel ook gevonden door de mondelinge reclame van iemand anders.

JSturm 30-07-2014 Via de website gekocht

Even snel zoeken en doorklikkeb op de site. Het was ideaal

Ik kreeg gelijk bericht en werd super geholpen

Assortiment
Ik vond alles wat ik nodig had en wat niet ergens anders te vinden was

Aanbeveling
Ik heb al 2 mensen kunnen overtuigen van jullie site! Top zo doorgaan!

Extra toelichting
Ik heb de tv met gemak geinstallleerd. Alles was aanwezig en snel geleverd! Echt een top site! De volgende tv komt hier ook weer vandaan! Doorgaan zo!

seniorsurfer 30-07-2014

goede no-nonsense website

supersnelle bezorging

ruim voldoende

prima ervaring

Tamara_ 30-07-2014

Overzichtelijke productbeschrijvingen / filmpjes en eenvoudige lay out

Was gewoon goed. Ik wist wat ik wilde en stond enkele minuten later buiten met de artikelen. Deze werden ool nog eens netjes in de auto geladen.

Assortiment
Voor wat ik zocht perfect. 1 model was niet meer leverbaar maar ben zeer tevreden met het alternatief.

Niets op aan te merken.

Extra toelichting
Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Geen onnodige verkooppraatjes maar prima service

Dion1989 29-07-2014

Super

Goed geholpen, maar had sneller gekunt ivm weinige personeel

Zat keus

Alf71 29-07-2014

Thuis het model uitgezocht en in de winkel direct opgehaald

Netjes geholpen, niets op aan te merken.

Zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Aan een ieder die een flat screen wil kopen.

Extra toelichting
Ik ga niet hoger dan een 8 omdat ik mijn inziens niet genoeg vergelijking materiaal heb.

theo schoormans 29-07-2014 Via de website gekocht

Rustig achter je pc

Eerst in jullie winkel geweest, daarna bestelt

Alle modellen aanwezig

Zeer zeker

schipperheijn 29-07-2014

Ik hoef maar in de zoekbalk in te typen en ik heb het!

Geweldig ik bestelde het smiddags rond 12:00 en volgende dag om 10:00 uur had ik de bestelling al in huiS

Super uitgebreid!

Aanbeveling
Deed ik al omdat bij een vorige aankoop in de winkel zelf ons als super goed was bevallen

Extra toelichting
Fijne en makkelijke webshop! levering direct de volgende ochtend binnen terwijl ik ergens anders al 2 weken aan het wachten was!

Stef. 38 29-07-2014

Assortiment
De tv die ik via de website had gekocht bleek een model van 2013 te zijn.
Dit product was daarom ook niet meer als demo in de winkel aanwezig.
Dat vond ik wel jammer.

Prijs is zeker concurrerend
met anderen grote concerns zoals mediamarkt.
Alleen internetwinkels als Bol.com en Wehkamp levert de tv 20 euro goedkoper.
Alleen heb je dan geen servicepunt en dat vind ik toch belangrijk eb betaal daarom liever 20 euro meer.

Zeker aan te bevelen

Extra toelichting
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid. Snelle levering en goede service.

Staatje 29-07-2014

Website werkt intiutief. En ook de fysieke winkel is plezierig in opzet.

Vriendelijk en kundig personeel in de winkel.

Assortiment
Breed en diep assortiment voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Snel, vakkundig en scherp geprijsd.

J. Risseeuw 29-07-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Duidelijke uitleg in de winkel, vriendelijke verkoper en ik kon het product direct meenemen.

schol123 29-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Voldoende uitleg gekregen over het product om beslissing te maken

Aanbeveling
Goede service tegen een goede prijs

Josskool 29-07-2014

Er was een weekend knaller, maar ik twijfelde zaterdag middag en in de avond heb ik erover nagedacht en kon zo op internet nog het product die ik wou reserveren. Helemaal top!

Service was uitstekend! Je word gelijk geholpen en personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Assortiment
De keuze was reuze althans ze hadden daar allerlei merken en diverse producten van klein naar groot.

Aanbeveling
Naar mijn mening is dit het eerste wat in mij op zal komen om iemand anders een tv aan te raden.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is gewoon mijn mening omdat ik razend enthousiast erover te spreken ben. Dat komt door het bedrijf en kwaliteit dat ze leveren oftewel helemaal top!

Norde 29-07-2014

Informatie op de website is goed, waardoor zoeken en vinden snel gaat. Bestelprocedure gaat ook vlot en eenvoudig.

Niets op aan te merken. Snelle administratie per email en levering.

Voldoende actuele modellen.

Geen aanvulling.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de gang van zaken.

Wierdina 29-07-2014

Geen parkeer kosten, ruime keuze, makkelijk bereikbaar (voor mij)

Aardige jongen. Hij nam de tijd om een en ander uit te leggen en drong niets op. Had ook nog gevoel voor humor.

Assortiment
Had thuis al een voorselectie gemaakt, en daarin was voldoende aanwezig.

Aanbeveling
Ligt aan afstand van huis voor hen. Omdat ik graag fysiek de producten wil zien, wil ik niet naar Oost Groningen om iets aan te schaffen. Ga er vanuit dat mijn vrienden en familie er ook zo over denken.

Extra toelichting
Is er niet al voldoende gemotiveerd? (zie hierboven).

tv kijker17 29-07-2014

makkelijk te bestellen

goede mailing over bezorging

ruime keuze

duidelijke site, goede prijzen

willy 1955 29-07-2014

Thuis alles kunnen bekijken

Snelle bezorging en op de tijd die is aangeven

Assortiment
Er is genoeg keus van goedkoop tot duur

Aanbeveling
Ik zou de winkel aanbevelen voor de snel bewerken van het artikel de volgende dag in huis

Extra toelichting
Ik vind fijn dat er online winkels zijn waar je snel en alles goed kunt bekijken en uitzoeken. Prima!!!!!!

Martijn00000 29-07-2014

Duidelijke communicatie op zowel website als via mail.

Geen klachten. Achteraf wordt pas duidelijk hoe de service echt is.

Assortiment
Veel keus, zowel op TV als op accesoire gebied.

Algemeen positieve ervaring.

OlafCT 29-07-2014

Extra toelichting
Online direct gevonden wat ik wilde. Ik de winkel nog wat inspiratie opgedaan en direct aangeschaft. En dit alles super soepel en snel

Diezzel22 28-07-2014

Goed geholpen perfecte uitleg nemen de tijd voor bakje koffie gekregen en ze helpen van begin tot het eind (aankoop brengen ze naar de auto)mijn vrouw en ik zijn zeer te spreken .
Floris1e werkdag helemaal top..

Assortiment
Wij gingen voor een tv ruim assortiment en wat de prijs betreft zijn ze 1 vd goedkoopste

Aanbeveling
Een 9 omdat ze goede advies geven niet opdringerig ruime keus en wat ook belangrijk is een mooie prijs..

Aschwin Burgers 28-07-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Heel goed en ruim assortiment! Super!

Tomtomtt 28-07-2014

Op website alle informatie beschikbaar, even bellen en toestel onder voorbehoud gereserveerd. Bij aankomst in winkel toestel zien spelen. Tevens verschil in diverse types uitgelegd gekregen om juiste beslissing te nemen.

Uitleg in winkel en via telefoon was prima. Tevens model te koop dat de meeste winkelketen in nl nog niet beschikbaar hebben

Assortiment
Model was in de meeste bruingoed keten nog niet beschikbaar in nl.

Aanbeveling
Optimale service en nieuwste assortiment.

Extra toelichting
Goede aankoop van nieuw model voor scherpe prijs.