Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 359 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron Schulz 03-08-2014

Makkelijk bereikbaaren grote parkeerplaats.

Snelle levering, service is natuurlijk pas van belang als er problemen zijn

Assortiment
Op tv gebied voldoende keus maar minder uitgebreid dan bv een mediamarkt

Aanbeveling
Gewoon een internetwinkel met de meeste en beste info via het internet. De verkoper kon dan niet meer info geven dan in het reclamefilmpje.

Extra toelichting
Op tv gebied had ik wat meer producten verwacht. De tv die ik wilde hebben hing in de winkel. Helemaal op internet afgaan is, nog niet, echt mijn ding. Moet het toch even zien en aanraken.

Janet vande Veenbrink 03-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Was er super relaxed, en werd er vriendelijk voorgelicht en geholpen.

De service is er prima.

Assortiment
Van alle merken is er wel genoeg keus, hoewel het eigenlijk wel iets meer mag zijn.

Ik zouzeerzekerdezewinkelaanbevelen.

Extra toelichting
Ben goed en vriendelijk te woord gestaan, en zeebreker voldoende ingelichten antwoord op mijn vragen gekregen.

de Wit60 03-08-2014 Via de website gekocht

Een goed internet winkel.kan makkelijk als vinden.

Zijn keurig geholpen na het bleek dat de tv het niet deed.

Assortiment
Ze waren het gekoopste op de web.

Zou ik zeker doen

Extra toelichting
De goedkoopste keurige personeel goed geholpen dus dik te vrede.

dannbla 03-08-2014

Het bestellen van een product is met een paar klikken gedaan. De website is overzichtelijk en snel. Een hele goede toevoeging vind ik dat er bij ieder product een video zit met uitgebreide informatie over het product.

Ik heb de bestelling gedaan om 16:00 uur. De volgende dag om 10:30 uur had ik de tv al thuis bezorgd gekregen.

Assortiment
Vooralsnog heb ik altijd bij plasmadiscounter mijn producten kunnen bestellen vanwege het feit de producten altijd beschikbaar en op voorraad waren.

Aanbeveling
Betrouwbaar, snel, groot assortiment.

samuelhoogerhoud 03-08-2014 Via de website gekocht

Uitzoeken en bestellen ging zonder enige onduidelijkheid of vragen!

Word direct te woord gestaan, en behandeld met respect!voelde mij echt als een gewaardeerde klant!

Assortiment
Alles wat je zoekt, is gemakkelijk te vinden en is zo uitgebreid dat wij naar onze wens onze apparatuur hebben kunnen aanschaffen!

Aanbeveling
Wij hebben geen enkel probleem kunnen ontdekken van bestellen tot aan levering!

Extra toelichting
Wij hebben zonder een moment te hoeven twijfelen,onze bestelling netjes ontvamgen!Hier komt men zijn afspraken na en daar zijn wij zeer blij mee!

Lianne-Elizabeth 03-08-2014

Online besteld is ook echt de volgende dag in huis. De televisie werd op tijd geleverd. Het enige wat zelf gedaan moet worden is deze installeren.

In de winkel erg goed geholpen, terwijl ik vrij weinig van televisies af weet. Er werd me niets aangesmeerd waar ik niet naar zocht. Daarna er nog even over nagedacht en het product online besteld, waar het erg gemakkelijk te vinden was!

Assortiment
Erg breed assortiment. Daarnaast zijn de prijzen ook laag gekeken naar de concurrenten. Ook erg prettig dat er een top 10 gemaakt is, dit heeft mij erg geholpen met mijn keuze.

Aanbeveling
Kort gezegd: service in de winkel was erg goed, televisie werd snel geleverd (terwijl deze bij de concurrent niet eens leverbaar was op het moment). Erg positief over deze aankoop!

turovitsj 03-08-2014

Via kieskeurig automatisch link naar winkels; prijs was bij plasma-discounter het laagste; winkel had goede revieuws. Vervolgens betalen via Ideal,

bestelling volgende dag in huis.Ik heb niet hoeven bellen.

Assortiment
laagste prijs voor hoofdtelefoon die ik tevoren al uitgezocht had

zie hierboven

siep 03-08-2014

Super duidelijke site met scherpe prijzen.

Vrijdag TV besteld en zaterdag stond ie al in de woonkamer!

Assortiment
Veel keuze en veel op vorraad.

Aanbeveling
Ik zou mensen absoluut aanraden hier te kopen. Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel.

pa73 03-08-2014

Snelle afhandeling

Nvt

Snelle levering

BartMartine 03-08-2014

wij hebben jullie leren kennen via internet voor een wasmachine en zijn er nog steeds content over , nu wij voor een nieuwe tv stonden twijfelden wij geen moment om naar jullie site te gaan,ondertussen speelt onze tv supper .

wij hebben dinsdag avond onze tv online besteld en donder dag hebben wij er al van kunnen genieten .

Assortiment
wij zijn één keer naar de winkel gereden en er was keuze zat,veel volk maar snelle bediening er lopen genoeg verkopers rond

Aanbeveling
hebben ondertussen al tegen vrienden en familie vertel dat het echt de moeite waard is om er el zelfens een kijkje te gaan nemen , online en in de winke

Extra toelichting
als wij nog iets nodig hebben weten wij direckt waar we moeten zijn , doen nog geen moeite meer om op andere plaatsen te gaan kijken bedankt Bart en Martine

R. Bovens 03-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer tevreden over de webshop van plasma discounter... Dit omdat ik een tv had besteld, en deze als cadeau bedoelt was... Direct bij de bestelling een mailtje gestuurd hierover(dat ik m voor het weekend nodig had), en dag erna smorgens een mailtje terug dat dit in orde kwam... Zogezegd 2 dagen na de bestelling tv ontvangen, voor een mooi bedrag.. (2 dagen ivm late bestelling vanuit mijn kant) Oftewel super service voor een zeer scherpe prijs... Mocht ik weer eens iets nodig hebben zal ik zeker terug komen, en ook aan anderen aanbevelen...

Jos72 03-08-2014

Goede instructie en handleiding en zeer makkelijk montabel

Snelle levering en prima verpakt zonder beschadigingen

Assortiment
Samsung product (waar wij naar op zoek waren) was goed vertegenwoordigd en het was duidelijk was we zouden krijgen. Verder was de prijs/kwaliteit verhouding erg goed.

Aanbeveling
Zeker voor herhaling vatbaar en aanbevelen waard.

Extra toelichting
Door prijzen te vergelijken en kwaliteiten zijn we uiteindelijk op deze website terechtgekomen. Het was duidelijk en konden het product waar wij naar op zoek waren voor de laagste prijs kopen. Dank daarvoor!

snd1713 03-08-2014

Makkelijk te bestellen

Bezorging was perfect geen retour dus daar geen ervaring mee

Aanbeveling
Goede prijs geen verzendkosten dus prima

Hendrik en Afke 02-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Gezellige winkel.. Heerlijke kop koffie gehad van Coronel himself en veel tekst en uitleg van hem gekregen.. Aanrader!!!

Elke90 02-08-2014 Via de website gekocht

Goed. Gemakkelijk besteld zonder veel moeite

Heel snelle en goede service!

Assortiment
Enkel bekeken wat we nodig hadden, maar veronderstel dat je er alles vindt wat je zoekt

Is reeds gebeurd

+parkeren

+vriendelijk geholpen
-werd niet aangesproken

+groot assortiment online/magazijn
-Weinig demo tv's in de winkel

gewoon goed.

Tot de volgende keer.

Kees.1966 02-08-2014

De website is zeer overzichtelijk en de informatie over de produkten is goed te vinden. Wij hebben gebeld, het produkt telefonisch gereserveerd en opgehaald. Het stond keurig klaar.

Na een korte, duidelijke uitleg hebben we de televisie die klaarstond gekocht. Eén van de medewerkers bracht hem keurig bij de auto.

Assortiment
Alle spullen die we nodig hadden om de televisie aan te sluiten waren aanwezig. De medewerkster wist heel goed wat we precies nodig hadden om optimaal te kunnen genieten van onze nieuwe televisie. Helemaal TOP!

Aanbeveling
Zeer zeker. Het personeel is vriendelijk en accuraat. Ze weren precies waar ze het over hebben! Wij zullen dit zeker aan onze familie, vrienden en kennissen vertellen. Wij zullen ook zeker weer bij jullie langsgaan als we iets nodig hebben.

Extra toelichting
Dit is een webshop maar met een zeer goede service en een mooie showroom waar je op je gemak alles kunt bekijken. Dus niet een standaard webwinkel waar je niets kunt zien. De garantie loopt ook gewoon via deze winkel. Helemaal zoals wij het graag zien.

M Hurkmans 02-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snel en makkelijk de juiste televisie weten te vinden op de website, besteld en de volgende dag al in huis! Ik heb een demo model gekocht en die kwam keurig in de originele verpakking met toebehoren en zag er supernieuw uit!

viejou 02-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

woon in Bussum, op slechts enkele kilometers afstand.

goede voorlichting,

Assortiment
al kan ik het niet helemaal beoordelen omdat ik geen andere winkels heb bezocht, en alleen maar op internet heb gekeken, vond ik dat er veel keuze was.

zie boven

Johan_1972 02-08-2014

Zeer overzichtelijke website ,alles is te vinden binnen handbereik

Zeer goede service vragen worden binnen zeer korte tijd beantwoord. Levering is zeer snel

Keuzes uit zeer veelproducten

Aanbeveling
Zou deze site aan iedereen willen aanbevelen.

Extra toelichting
Korte samenvatting van mij bevindingen. De website ziet er mooi duidelijk en verzorgt uit. Het mooie is dat van bijna elke product een zeer goede uitleg word gegeven door Tom Op prijzen is niks aan te merken ,deze zijn gelijk of zelfs goedkoper dan de grote winkel ketens. Snelle levering voor 20:00 besteld volgende dag al in huis Zeer grote keus uit verschillende producten Kortom voor iedereen een echte aanrader

Bob123454 02-08-2014

in een minuutje alles eregeld

Levering zonder problemen

Assortiment
Groot assortoment en alles zeer scherp geprijst.

Aanbeveling
Winkel met goede sales en aftersales

molletje11 02-08-2014

Makkelijk en snel besteld met een snelle levering...
Mijn zoon van 11 heeft gespaard om eindelijk zijn eigen tv te kunnen kopen, daarom ook fijn de snelle levering!!en tv werkt goed!

Nette en snelle service!

Assortiment
Duidelijke uitleg en keus genoeg!

Aanbeveling
Zie boven...! Zou ik anderen ook aanraden

Extra toelichting
We zijn blij met de snelle vlotte service , en mijn zoon superblij met zijn eigen tv !!

RD de Haan 01-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.snelle levering.

Snel antwoord op eventuele vragen en in ons geval door een verkeerde product keuze vlot het bedrag retour.

Assortiment
Ik heb niet alles gezien,maar het leek dik in orde.

Aanbeveling
Goede ervaringen na twee maal iets besteld te hebben.

Extra toelichting
Prima webshop en dito service.

Jeroenvk1231 01-08-2014

Overzichtelijke website, duidelijke filmpjes en groot assortiment

Vragen werden binnen een dag beantwoord

Assortiment
Genoeg keuze zowel als tvs als de rest

Prima winkel

Extra toelichting
Tevreden met mijn bestelling eigenlijk geen opmerkingen

Tim40 01-08-2014

Goede informatie, waardoor makkelijk een keuze te maken.

Zeer goede afhandeling en goede informatie over de afhandeling.
Erg goed vind ik de bijgevoegde informatie voor retournering.

Assortiment
oor zover ik kan beoordelen, is er een ruim assortiment waaruit kan worden gekozen.

Aanbeveling
Is mij zeer goed bevallen.

rene dorresteijn 01-08-2014 In de winkel gekocht

Word goed met je mee geluisterd. En goed advies gegeven

Ruime keus. Goeden prijs

Martinzorgeloos 01-08-2014

Extra toelichting
Heel simpel. Zodra je weet. Wat je wil, ga naar plasma-tv.nl . Kijk wat het kost en ga er heen en koop het. Goed advies, mensen weten waarover ze praten.

monfils 01-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
zeer snelle bezorging en alles zeer duidelijk.

Marcel Heijman 01-08-2014

Makkelijk via website de producten bestellen en betalen

Vanf aankoop wordt je goed op de hoogte gehouden over de betaling en levering via de e-mail

Assortiment
Veel producten, heb nog niet alles doorgelopen

Aanbeveling
Goede informatie, snelle levering en goed verpakt. En nette factuur.

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een betrouwbare website waar ik een DVD portable kon kopen, ik zag een goede beoordeling, dus ik dacht daar ga ik voor. Ik deel de goede beoordeling

marcella groenendaal-de jong 01-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

de weg wijst zich vanzelf. overzichtelijk showroom en webshop.

deskundig en snel

uitgebalanceerde keuze

Gewoon de beste

Extra toelichting
beoordeling is gemotiveerd. mis wel een nog duidelijkere manier van marketing. jullie kunnen je meten met de prijsschreeuwers qua assortiment, maar jullie service, snelheid en de prijsstelling is ver boven alle niveaus verheven. dus spread the news!!

Regelmatige klant uit Almere 01-08-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat Naarden

Online uitzoeken en reserveren (of op heel korte termijn telefonisch reserveren) en afhalen of laten bezorgen werkt perfect.

Ik werd heel professioneel en vriendelijk geholpen door zowel de medewerker in de winkel als later door de medewerker van klantenservice die razendsnel mijn via de mail gestelde vraag beantwoordde.

Assortiment
Heel veel keuze in merken en types. Voor mezelf en familie heb ik in de afelopen jaren intussen 5 verschillende tv's gekocht (die alle nog steeds naar tevredenheid worden gebruikt).

Aanbeveling
Gezien prijs/kwaliteitverhouding, gemak, service en tevredenheid in het algemeen. Zie ook de toelichting op "assortiment".

Extra toelichting
Ben heel blij dat ik tamelijk dicht in de buurt woon van Naarden want heb persoonlijk toch wel moeite om duurdere producten "ongezien" on line te kopen. Ga liever naar een showroom waar ik alles kan zien. Kom altijd blij weg uit Plasma-discounter.

Axel Johan 01-08-2014

Toegankelijke web-site

Telefonisch bereikbaar ingeval van vragen

Geïnteresseerd in Plasma TV's assortiment toereikend

Aanbeveling
Geen negatieve of verbetering te verzinnen.

Extra toelichting
Prima service in lijn met verwachting!!

Ornella 01-08-2014 Via de website gekocht

De uitleg via een filmpje op internet heeft de doorslag gegeven .

Niets op aan te merken.

Zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Vooral door het tonen van de uitleg op internet.

Extra toelichting
Kort en bondig gezegd: Fantastisch!!

Nick Hahne 01-08-2014 Via de website gekocht

Binnen 24 uur geleverd

Snel en goed

Super tevreden snelle service

jhj_thoonen 01-08-2014

overzichtelijke site, duidelijke afhandeling.

goed geholpen bij enkele vragen over het product en betaling.

Petronella56 31-07-2014

6,5

De bestelling werd op tijd bezorgd. Het bleek echter niet mogelijk om mijn oude tv toestel mee te geven aan de bezorger van PostNL. Dit in tegenstelling tot de informatie op de website en de telefonische informatie die ik van een uwer medewerkers kreeg. slechte service dus.

Aanbeveling
Doordat het oude toestel niet meegegeven kon worden aan de bezorger van postNL heb ik de indruk gekregen dat uw bedrijf niet altijd waarmaakt wat het belooft.

M.Kruize 31-07-2014

Assortiment
Er zijn maar weinig site,s die zo veel tv/dvd combi hebben en de prijzen zijn ook top.

Aanbeveling
De keuze is reuze hebben lage prijzen en snelle levering bezorgen gratis kortom top.

Vanka 31-07-2014 Via de website gekocht

Kon mijn product makkelijk vinden

Service was goed dat als ik voor 20:00 bestel dat ik het de volgende dag al in huis hebt. Want sommige product van wat ik besteld heb is er soms een lange levering duur

Assortiment
Goeie assortiment en kon mijn product vinden voor een goeie prijs

Aanbeveling
Ik zou andere ook aanbevelen omdat het goedkoop is. Goeie producten voo een redelijke prijs. Ga zo door ook met de levering.

Extra toelichting
Ik zal hier vaker mijn bestellingen doen en meer mensen deze site aanbevelen.

Y. de Vries 31-07-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijke website met eerlijke een accurate informatie. Tevens is de winkel in Naarden goed te bereiken. Begrijpelijk maar jammer dat er voor contact per telefoon een tarief gerekend wordt.

Snelle reactie via email, dat compenseert de kosten voor een telefoongesprek. Verder snel geholpen in de winkel.

Assortiment
Zeer uitgebreid en uitstekende prijzen.

Aanbeveling
Mijn eerste indruk is prima, bovendien zal ik mijn keuze ook aan anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Kwaliteit en prijs, 1 van de 2 is nodig om te slagen. Plasma-discounts is in beiden uitstekend. Er is altijd wat te verbeteren, dus geen 10.

Nadine25 31-07-2014

Ik heb zeer gemakkelijk kunnen zoeken, vergelijken en aanschaffen.

Om de een of andere reden heb ik niet kunnen invullen wanneer mijn pakket bezorgd mocht worden. Dit zou beter kunnen. Verder verliep alles vlot en kreeg ik achteraf telefonisch de juiste informatie. Mijn pakketje heb ik ook goed kunnen volgen met Track&Trace

Assortiment
Ik heb bij jullie een tv gevonden die ik nog niet eerder op internet was tegen gekomen.

Aanbeveling
Ik heb de tv de ik wilde, binnen één dag in huis, voor een mooie prijs. Mooi filmpje met uitleg op de site: zeer handig! Veel meer kan ik niet verwachten van een webwinkel.

shelly020 31-07-2014

Heel veel keuze. Moeilijk om te Kiezen.

Goede en snelle levering.

Assortiment
Veel keuz uit verschillende producten.

Aanbeveling
Grote keuze en goede en snelle levering.

Andre_19xx 31-07-2014

Goed overzicht op de site. Alles goed te vinden. Makkelijk bestelproces.

Volgens belofte de volgede dag geleverd. Levering geheel volgens bestelling. Jammer dat met men mijn vraag vooraf over combinatie korting niet heeft beantwoord.
Verder staat op de site dat je bij Sharp een extra garantie jaar kunt krijgen door registratie. Bij navraag bij Sharp blijkt dat niet meer te kloppen ??

Assortiment
Voor mij ruim voldoende om een goede keuze te maken,en goed geprijsd.

Aanbeveling
Ik denk dat prijs en leversnelheid prima in orde zijn.

Extra toelichting
Ik ben zeker tevreden, alleen jammer van het niet reageren op mijn mail en het niet meer geldig zijn van de extra garantie termijn

Marc Netelenbos 31-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijk omschreven, in het geval van mijn gekochte product zelfs een duidelijk filmpje erbij van de productomschrijving.

Winkel doet wat het zegt.

Assortiment
Was op zoek naar een specifiek product,was op voorraad, volgende dag netjes bezorgd.

Aanbeveling
Als alles zo gedaan wordt zoals er gezegd wordt beveel ik deze winkel aan iedereen aan,als ik nog eens wat nodig heb kom ik zeker terug.

Extra toelichting
Goede snelle winkel,je verwacht ook niet anders van een coureur ;)

JanenRita 31-07-2014

Thuis alles vanaf de bank uitzoeken ;-)
Goede website!

Snelle en levering en tussentijds goed op de hoogte gehouden v.w.b. de voortgang van de bestelling

Assortiment
Lekker veel keuze met daarbij een duidelijke omschrijving van het product

Aanbeveling
Alleen maar aan te bevelen!

Extra toelichting
Zeer tevreden over de Plasma-discounter, ook na meerdere aankopen!

rwever 31-07-2014

producten waren makkelijk te vinden

goede en duidelijke communicatie per mail.
vlotte levering.

Assortiment
voldoende apparatuur van het zelfde soot in verscillende prijsklassen.

een goede ervaring

Kenneth1988 31-07-2014

Rustige zweer en overzichtenlijk.

Netjes geholpen en allen vragen goed beandwoord

De keuze is er genoeg

Goede service en prijzen

Extra toelichting
Heb vorig jaar ook een tv gekocht en goede service me volgende tv ga ik ook zeker hier kopen. En een paar dagen terug een soundbar gekocht waar ik goed mee geholpen ben.

D.P.A. Kramer 31-07-2014

Personeel weet echt van wanten!

Aanbeveling
Goede kwaliteit prijs verhouding!

Hele fijne winkel!

Ninette77 31-07-2014

Een kind kan de was doen!

Super snel!

Extra toelichting
Helemaal tevreden op alle fronten.

Herman Oosterbaan 31-07-2014 Via de website gekocht

Ik ben bij de Site gekomen via een tip van een vriendin.
Het bestellen was binnen vijf minuten een feit, maar helaas was de optie "achteraf betalen" niet beschikbaar dus heb ik via Ideal Betaald, iets waar ik in dit soort gevallen terughoudend in ben i.v.m. het soort aankoop.

Op zondagavond besteld, en op dinsdagochtend binnen.
Precies als beloofd dus ( op werkdagen besteld, de volgende dag in huis ).
Televisie in perfecte staat, dus helamaal niets op aan te merken.

Assortiment
Niet uitputtend op gekeken, aangezien de tip van de vriendin eigenlijk tevens dit merk en type tv was.
Nog wel even vergeleken met andere type's en sites.

Aanbeveling
Ik kan deze winkel van harte aanbevelen alhoewel dat dus slechts gebaseerd is op één aankoop.

Extra toelichting
Uiteraard moet de kwaliteit van de tv nog blijken, alhoewel de eerste indruk zeer positief is. Over de levering en de afhandeling via de site ben ik erg tevreden. Ik ging er eigenlijk ook wel van uit dat Dhr. Coronel zijn goede naam niet te grabbel zou gooien met een onbetrouwbare site dus dat heeft in de overweging om via deze site te bestellen ook wel een rol gespeeld.

Sansha2005 31-07-2014

Genoeg parkeerplek voor de winkel dus niet teveel sjouwen met de tv

Personeel stond gelijk klaar om te helpen

Assortiment
Van alle maten is er wel een voorbeeld. En van de meeste soorten is er wel een voorbeeld
Internetsite geeft zeer goede informatie

Zeer zeker
Wij komen ook zeker weer terug

Extra toelichting
Tweede keer dat we een tv hier kopen en zullen zeker weer terug komen