Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Klaaswaal999 06-08-2014 Via de website gekocht

via Kieskeurig kom je al op het juiste product terecht

alles volgens verwachting verlopen

Extra toelichting
binnen 1 werkdag geleverd en so far so good!

margagiraffe 06-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het komt niet vaak meer voor dat je zo vriendelijk te woord wordt gestaan en een zeer goede service, de tv werd tot in mijn kofferbak gebracht

Zeer veel keus

Aanbeveling
Heb jullie adres al aan vrienden doorgegeven

Extra toelichting
Zeer toegankelijk en fijn dat je niet alleen van internet kan kopen, maar ook in jullie winkel langs kunnen komen

Hellinga1950 06-08-2014

Zeer grote keuze in de winkel in Naarden

Nog niet eerder een winkel gevonden met zulke goede uitleg en adviezen.

Assortiment
Voor elk wat wils. De keuze is enorm.

Aanbeveling
Als je rustig wil zoeken en ook nog een goed en eerlijk advies verwacht moet je daar zijn.

Extra toelichting
De surround was op dit moment niet voorradig. Geen probleem je krijgt bericht wanneer deze binnen is zodat je toch de hele set compleet heb.

Robby Thijss 06-08-2014 Via de website gekocht

ik wist welke tv ik wilde.
Hup, naar de site daar stond mijn keuze voor een goede prijs. betalen en de volgende dag in huis. Echt top!!

Ik had nog wel wat vragen over dit type tv en een duurdere tv. keurig te woord gestaan met een simpele en duidelijke uitleg waardoor ik de juiste keuze heb gemaakt.

De keuze is reuze:)

Aanbeveling
Ik heb al eerder een wasmachine hier gekocht en toen was ik ook al tevreden.
Nu weer een tv naar alle tevredenheid. Dat kan geen toeval meer zijn. Ik blijf klant en zal het iedereen aanraden.

Extra toelichting
Nogmaals een top servies en snelle levering. Gewoon enorm gemak en geen gesleep met de artikelen. Mijn wasmachine werd bv keurig op de eerste verdieping gezet en de oude weer meegenomen. Mijn net aangeschafte tv heb ik gekozen door goed telefonisch advies en de filmpjes op de site van Tom zijn leuk gedaan. Ga zo doooooooor!! Groeten , Rob Thijssen

Jeroen078 06-08-2014

Overzichtelijke website waarin je snel kan zoeken door middel van makkelijke navigatie. Het bestelproces was simpel en overzichtelijk, ideaal!

De levering binnen 1 dag komt plasma-discounter na!

Assortiment
Uitgebreid assortiment, van 'simpele' tot high-end TV's waarbij je bij de vele merken ook weer uit veel verschillende modelen kunt kiezen. Voor mij genoeg keuze om te kiezen uit een breed assortiment.

Aanbeveling
Ik zou het zeker aanraden. Plasma-discounter bied naast de producten ook handige review video's wat eigenlijk nog beter is dan de standaard 'opleespraatjes van de doos' die in een fysieke winkel worden gegeven. Plasma-discounter loopt hier zeker een streep voor!

Extra toelichting
Normaal doe ik geen aankopen via het internet omdat ik toch wat huiverig ben in vertrouwen voor levering en service. Plasma-discounter heeft mijn mening veranderd. Met een breed aanbod, makkelijk bestelproces en snelle levering zou ik iedereen aanraden om hier producten aan te schaffen! Daarnaast ook nog eens de nieuwste modellen tegen super lage prijzen, wat wil je nog meer?

Gerben Jansen 06-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Zeer snel geleverd

Ruim voldoende

Gewoon goed

Extra toelichting
Makkelijk en zeer snelle levering. Top.

Victor1980 06-08-2014

Tv gereserveerd via website en daarna opgehaald met reserveringsnummer. Ging vlot en eenvoudig.

Tevens muursteun voor tv gekocht. Gevraagd of die steun geen problemen zou geven me snoeren aan de achterkant. Bleek thuis toch niet te passen en heb spacers moeten gebruiken.

Assortiment
Ik vond wat ik zocht en voor de laagste prijs.

Aanbeveling
Ja, wegens aanbod en prijs maar niet vanwege technische ondersteuning.

Extra toelichting
Overall prima. Hier ga je naar toe als je al weet wat je wil hebben en je wilt een goede prijs.

Rob&Luke 06-08-2014

"Look en Feel" is duidelijk
aanwezig bij Plasma-discouter.
Zodoende kan je je keuze makkelijker bepalen.

Duidelijke en service gerichte uitleg.
Het uittesten van mijn aankoop doet de keuze wat makkelijker maken.

Assortiment
Naar waar ik opzoek was meer dan keus genoeg.

Aanbeveling
Na het lezen van bovenstaand behoeft dat geen beoordeling meer!

Extra toelichting
Kom regelmatig bij de Plasma-discouter, in zowel de BBQ-shop als de fysieke winkel zelf, voel er op me gemak, en gemak dient de mens! Geen opdringerige verkopers. Deskundig personeel.

BmlCom 06-08-2014 Via de website gekocht

Online besteld, kon het snel vinden.

Prijscorrectie wordt verrekend.

Assortiment
Een Plasma die ik zocht was bij jullie voor een leuke prijs te vinden.

Aanbeveling
Jullie hebben alle belangrijke merken.

Extra toelichting
Zeer tevreden met prijs en product. Alleen bij jullie was deze mooie aanbieding te vinden.

pauleyhuisman 06-08-2014 Via de website gekocht

Handig en overzichtelijke website.

Geen direct contact gehad met de winkel, wel super snelle levering. Binnen 24 uur levering!

Assortiment
Ik was op zoek naar een iets oudere tv (1/2 jaar). In de reguliere winkels niet meer te koop. Maar bij Plasma-Discounter gewoon binnen 24 uur geleverd.

Aanbeveling
Goede webshop, ruim assortiment, waarom zou ik dat niet doorgeven aan een ander.

Extra toelichting
Tweede keer dat ik een bestelling heb gedaan en over beide erg tevreden.

G. Bargeman 06-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer overzichtelijke website. Actuele voorraadstatus geeft goed aan of een product op voorraad is of niet, en of de klant het product eventueel zou moeten reserveren.
Betaalproces ging snel en makkelijk.

Geen gebruik gemaakt van de service. Wist welk product ik wilde afnemen en heb je daarom niet hoeven te laten informeren.
Telefonische bereikbaar kan beter en vind ik duur

Assortiment
Breed assortiment met alle mogelijke uitvoeringen en modellen.
Mooi uitgestald in een overzichtelijke en ruime winkel.

Aanbeveling
Het brede assortiment, de kennis van het personeel (van horen zeggen) en de overzichtelijk ingerichte winkel zijn voor mij redenen om anderen aan te raden bij plasma discounter een aankoop te doen.

Extra toelichting
Erg tevreden over deze winkel. Website overzichtelijk met een actuele voorraadstatus. In de winkel was het een kwestie van afhalen. Een medewerker helpt met het inladen van het product. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten met mijn aankoop. Erg tevreden en zeker een aanrader om hier uw nieuwe TV te kopen.

Scheldaap 06-08-2014

kind kan de was doen!

alleen menselijk contact is prettiger..

kan altijd beter

helder, duidelijk, overzichtelijk

Extra toelichting
fijne site! goede afhandeling. en snel!

yvodevries 05-08-2014

Duidelijke website, met veel producten. Overzichtelijk filter en veel informatie over de producten. Bestellen heb ik niet online gedaan dus kan ik niks over zeggen.

Ik heb met het 0900 nummer gebeld om een scherm te reserveren en ben naar de showroom in Naarden gegaan. Ik werd goed geholpen. Puntaftrek voor de 80ct per minuut die ik aan het 0900 nummer moest betalen.

Assortiment
Top, ik zou niet weten of er iets ontbreekt, maar ik vind het assortiment ruim. Vooral de prijs was goed, ik was op plasma-discounter terecht gekomen na via Tweakers gezocht te hebben naar de beste deal.

Aanbeveling
Prima webwinkel, mooie showroom, goede service en prijs.

pieter19720622 05-08-2014

Mijn online bestelling stond klaar.

Vriendelijk personeel

Assortiment
Veel verschillende merken en spullen.

Aanbeveling
Ik zou het iedereen aanraden. Ruim assortiment en verschillende showmodellen

Mike en Ute 05-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zaterdagavond gaat mijn oude TV stuk en gewoon op zondag naar de winkel om een nieuwe te halen.

Ook op zondag voldoende personeel om goed geholpen te worden. Duidelijk uitleg gehad over de verschillende functionaliteit.

Assortiment
Alle top merken aanwezig en nog mooier op voorraad.

Aanbeveling
Ruim assortiment, ruime openingstijden en je krijgt hier een goed uitleg.

Extra toelichting
Zeer goed geholpen en de TV meteen meenemen, ik ben zeer tevreden.

M.meijer-Slagter 05-08-2014

Via de site kon ik reserveren. De zaak is 7 dagen per week open.

De verkoper hielp ons uitstekend. Het is de vierde t.v. Die we bij deze zaak gekocht hebben. Altijd goede ervaringen

Assortiment
Alle soorten, maten en merken zijn aanwezig.

Zie bovenstaande

Zie bovenstaande.

sebastiaan123 05-08-2014

Extra toelichting
Ik heb enkele weken geleden bij een ander bedrijf een muurbevestigingsproduct voor een grote tv gekocht, dit bleek toen niet geschikt te zijn voor mijn tv, dit ondanks dat op de website was aangegeven van wel. Uiteindelijk heb ik een nieuw product aangeschaft, dit keer bij Plasma-Discounter, hier was alles direct duidelijk, het product werd direct de volgende dag geleverd en het paste perfect! Het monteren was in 10 min gedaan en mijn tv hangt nu perfect aan de muur. Na de eerdere onprettige ervaring bij een ander bedrijf was dit een welkome prettige ervaring.

van marwijk 05-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

Kennis van zaken,vriendelijk,en ze nemen de tijd voor je...

Assortiment
Redelijk,daar bedoel ik mee de winkel zelf,daarin tegen wel veel keus op jullie site..

Aanbeveling
Heb ik al vaak gedaan,goed geprijst en regelmatig leuke aanbiedingen..

E Bosch 05-08-2014 Via de website gekocht

WimvBeelen 05-08-2014

Duidelijke website,
aankoop in de winkel gedaan, liep erg soepel allemaal

Nette, vriendelijke verkoper,
duidelijke uitleg en met verstand van zaken.

Assortiment
Goed assortiment, in de winkel overzichtelijk opgesteld.

Extra toelichting
Goede site, goede winkel O.K.

Jeroen de Bree 05-08-2014 In de winkel gekocht
In naarden

Extra toelichting
Ik vind het een mooie winkel, met ruim assortiment . Je kan alles goed bekijken en de klantvriendelijkheid en snelle service vind ik echt fijn. Ik zal het bij iedereen aanraden om bij jullie wat te kopen.

Peter Kes 05-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden, Bronstraat 10

Jan Pauw 04-08-2014 In de winkel gekocht

goed geholpen

ruime keus!

prettige winkel

Steven V.H. 04-08-2014 Via de website gekocht

Je loopt vlot door alle schermen door en alles is duidelijk

De promo vermeldde dat de tv en muurbeugel gratis geleverd werd maar bij de bestelling zelf dienden we 14,95 € verzendingskosten te betalen ... Even een mailtje naar de klantendienst gestuurd en de verzendingskosten voor België blijken niet helemaal gratis te zijn ... Voor het ongemak werd aangeboden dat we de kosten terugbetaald krijgen.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al aan een aantal vrienden en kennissen aanbevolen

Extra toelichting
Goede prijzen, goede service en overzichtelijke site ... Meer moet dat niet zijn !

Thijs F 04-08-2014

Bekijken op internet, direct vergelijken en meenemen uit de winkel. Top!

Goede onderbouwing. Op de vraag of ik een nieuwe tv beugel moest kopen kreeg ik de tip de huidige beugel simpel geschikt te maken met wat metaal en boutjes.

Assortiment
Aantal tv's in de winkel viel wat tegen.

Goedkoopste en direct afhalen

Extra toelichting
Goede service, veel personeel in de winkel en direct zien op de site of een product voorradig is. Ook de filmpjes op de site werken handig.

Dorper1968 04-08-2014

Eenvoudige en duidelijke website en niet een gebruikersnaam met een paswoord onzin.

Grote keus.

Snelle levering.

Extra toelichting
Keurige site overzichtelijk met veel keus. Geen account hoeven aan te maken en een snelle levering. Betaling met ideal of vele andere mogelijkheden. Voor mij absoluut een top webwinkel.

L. Bergsma 04-08-2014 Via de website gekocht

Via de website alle gevraagde informatie gevonden die voor ons van belang was voor de afweging om tot aankoop over te gaan. Dankzij e-mails over de exacte levering en tijdstip, waren wij in staat onze aankoop in ontvangst te nemen.

Het instructiefilmpje is een goede en leuke aanvulling voor het geven extra informatie over het product.

Assortiment
n.v.t. We waren nml. geïnteresseerd in de weekend-knaller.

Aanbeveling
Prima informatie, snelle levering, goede informatie over levering, leuke aanbiedingen.

Ferry1971 04-08-2014

Vanuit je luie stoel een keuze maken en bestellen.

Service is goed. Goede uitleg in de winkel en hulp bij het inladen in de auto.

Assortiment
Onze TV was bij verschillende sites niet op voorraad. Wel bij plasma discounter

Aanbeveling
Lage prijs en goede service.

Extra toelichting
Als de kwaliteit van onze tv net zo hoog is als de kwaliteit van plasma discounter dan zit het wel snor!!

Fastcoba 04-08-2014

Website is zeer overzichtelijk

Toezeggingen op de website zijn ook nagekomen

Overzichtelijke en ruime keuze

Aanbeveling
Komen zeer betrouwbaar over.
De naam Tom Coronel helpt daarin natuurlijk

Extra toelichting
Ben onder de indruk van het nakomen van de afspraken en het track en tracingsysteem waarmee wordt gewerkt. Zeer goede voor informatie van de transporteur over het tijdstip van levering.

Rob Veldman 04-08-2014 In de winkel gekocht
Vestiging in Naarden

Prima website; prima advies t.a.v. productkeuze door telefonische klantenservice.

Zeer prettige ontvangst in winkel, bestelling snel gereed en door medewerker naar auto gebracht. Zeer vlotte facturatie afwerking.

Assortiment
Prima keuzemogelijkheden en voorraadpositie. Of het assortiment maximaal is, kan ik niet beoordelen.
Zeer goede prijspropositie.

Aanbeveling
Buitengewoon tevreden, zie motivatie vorige vragen.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden met Plasma-discounter. Motivatie van voorgaande vragen zegt genoeg dunkt me.

Karjan 04-08-2014

Zeer snelle levering; Televisie vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgen bezorgd.

Rene Bomhoff 04-08-2014

Prima self-service door gebruik te maken van de website

Prima service, behulpzaam personeel

Assortiment
Ruime keuze maar niet alles fysiek opgesteld

Joke Smir 04-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Uitstekende service! Ik ben helemaal tevreden!

Fred Tjallema 04-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

geweldig om hoek en telefonische reserveren.

telefonisch uitleg of de homecinemaset wel op onze Televisie zou passen de TV ook aangeschaft bij coronel.

Assortiment
Alles wat met witgoed en televisie en andere artikelen is te krijgen.

Aanbeveling
Geweldige service en goede spullen.

Extra toelichting
Gewoon perfecte service en bijna alles is aan te schaffen.

Robin v B 04-08-2014

laatst een tv gekocht en deze was makkelijk te installeren en werkte gelijk goed.

ik werd goed geholpen door de verkoper. Alleen hij was niet heel enthousiast over zijn product. het scheelde dat ik vastberaden was om een aankoop te doen. was ik dit niet had ik waarschijnlijk geen tv gekocht bij deze verkoper.

Assortiment
mooi groot assortiment. alleen leek het assortiment kleiner dan op internet. misschien kan er duidelijker aangegeven worden welke inch maten er van welke tv op voorraad zijn.

Aanbeveling
deze winkel is aan te bevelen voor iedereen die een mooie tv zoekt voor een mooie prijs.

Extra toelichting
Laatst een Sony 40w605 led tv aangeschaft bij plasma-discounter gekocht. ik ben erg tevreden met mijn aankoop en zal hier zeker terugkomen. prijs-kwaliteit verhouding is hier erg gunstig!

MSup 04-08-2014

Het bestellen van mn nieuwe led-tv ging heel gemakkelijk

Goede service had mn tv de volgende dag in huis super!!
Kon het prima volgen met track n trace

Assortiment
Ruime keuze en makkelijk te sorteren en vinden

Aanbeveling
Volgende dag in huis!! Wie wil dat nou niet

M. Van Holland 04-08-2014 In de winkel gekocht

Ostara82 04-08-2014

alles snel en makkelijk te vinden op jullie site

toen ik belde om de tv te reserveren kon de dame aan de telefoon nog even controleren of deze ook daadwerkelijk aanweizg was en of de kleur juist was

Assortiment
mijn tv hadden jullie terwijl deze bijna nergens meer te krijgen is

Aanbeveling
goed,snel en netjes ook betreft het reserveren van een product is geen probleem

Extra toelichting
helemaal top! nu nog aansluiten de tv :)

m.bouhjar 04-08-2014

Hangt een prettige sfeer in de wibkel.

Ik werd direct geholpen en kon alles vragen.

Assortiment
Er was een ruime keuze en alle merken en soorten stonden er zo een beetje wel.

Aanbeveling
Een leuke mooie winkel . Met vriendelijk. Personeel en degelijke prijzen.

Carmen15 04-08-2014

vond snel het product

snelle bezorging en geen bezorgkosten

Aanbeveling
daar je het product snel kan vinden en dat het ook goedkoop is!

kouer 03-08-2014

Via de website duidelijke informatie over product, prijs en mogelijkheden

Goede en vriendelijke uitleg van personeel

Ruim voldoende

Aanbeveling
Staat op de eerste plaats en al vaak aanbevolen.

Extra toelichting
In totaliteit zeer ruime voldoende. Zo door gaan en vooral de klant centraal blijven stellen.

monikaatje 03-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
goede snelle service, duidelijk. en goedkoop!!

Arthurius 03-08-2014

Goeie info in de winkel, binnen 5 minuten buiten met het gewenste product, en alle garantie info in mijn mailbox. Perfect!

Aanbeveling
Goeie service en prettige ervaring. Ik zou het zeker aanbevelen

h.tolbooml 03-08-2014 Via de website gekocht

makkelijk vanuit de luie stoel bestellen en twee dagen later in huis, daarnaast bied de web-site goede uitleg over product.

prima, alles conform met wat er gezegd en geschreven wordt.

keus genoeg.

Aanbeveling
prima ervaringen geef ik graag door aan vrienden en bekenden

zie boven!

arie456 03-08-2014

Super eenvoudig te bestellen via de webwinkel. Alles goed weegegeven en tijdens het bestellen is het allemaal logisch weergegeven.

Assortiment
Veel keuze met nieuwe modellen.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen om hier te kopen. Wil het zien dan moet je naar de winkel....maar wij wisten al wat we wilden hebben.

max987654321 03-08-2014

Erg gebruiksvriendelijke website. Geen onduidelijkheden en geen verplichte aanmeldingen voor allemaal reclame. Na online wat te vergelijken was ik met zo'n 5 minuten klaar

Gratis en in minder dan 24 uur bezorgd

Assortiment
Veel keuze in alle prijsklassen . Aanzienlijk goedkoper dan de meeste concurrenten

Aanbeveling
Betrouwbaar, goedkoop en snelle levering

Extra toelichting
Had een nieuwe tv nodig. Even een uurtje vergelijken en besteld. De volgende ochtend was hij al binnen en hij doet het top. Erg tevreden, geen verbeterpunten op te noemen

Laurs 03-08-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Ruime keuze uit verschillende producten.

Extra toelichting
Ik heb een product besteld uit de opruimkelder, dat zijn producten die al eens gekocht zijn maar terug gestuurd werden. Ik twijfelde wel of ik niet beter een nieuwe TV kon bestellen die wat meer kostte, maar ik ben blij dat ik deze keuze uiteindelijk niet heb gemaakt. De TV zag er nog zo goed als nieuw uit, en er zaten helemaal geen krasjes op. Hij werkt prima en ik ben er erg tevreden mee! Ook de verzending was goed verlopen. Ik kreeg al gelijk de dag na mijn bestelling de TV binnen. Echt super!! Deze webshop is zeker een aanrader.

Jos vernooij 03-08-2014

Zoek tijd van filters is lang.

Gebeld met klantenservice en ben goed en netjes geholpen

Assortiment
Ik heb alles kunnen vinden waar ik naar op zoek was.

Aanbeveling
Goede en correcte winkel.

fritskoopman 03-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik kan s'avonds ook kopen

prima behandeld

Assortiment
Ik kwam voor een specifiek product.

Ik ben zeer tevreden

Peterjm28 03-08-2014

Overzichtelijke website.

Donderdagmiddag besteld, vrijdagmorgen geleverd !

Assortiment
Goed en gevarieerd assortiment.

Aanbeveling
Zou de snelle levering en de scherpe prijs benadrukken.

Extra toelichting
Het beste advies van mijn buurman.