Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Nick 77 08-08-2014

Lekker centraal in nl

Duidelijke uitleg en ja ze nemen de tijd voor je

Ruim voldoende

Aanbeveling
Van een collega de tip gekregen. En zeker de moeite waard

Extra toelichting
Overzichtelijke winkel en een duidelijk e web winkel. Keurig geholpen top!

Pieter3141 08-08-2014

Duidelijke website, het bestellen ging erg gemakkelijk.

Perfect, voor 20:00 uur besteld en ik had het de volgende dag in huis.

Aanbeveling
Duidelijke website, ze leveren wat ze beloven.

Extra toelichting
Prima website, overzichtelijk en prettig qua gebruik.

tiptopnl 08-08-2014

vond meteen wat ik zocht !

Hele snelle levering van het product, echt super. netjes geleverd en duidelijk.

Aanbeveling
Ik heb pas 1 product gekocht ,maar dat wordt zeker meer,zat vandaag al te twijfelen bij een TV, maar ik moet nog even wachten eerst verbouwen thuis.

snelle levering ,duidelijkheid , gewoon tiptop

RonBombadil 08-08-2014

Heerlijk overzichtelijke site

19.00 uur 's avonds besteld, volgende morgen om 10.00 uur kon ik het pakket in ontvangst nemen.

Assortiment
Hele pakket in ene kunnen bestellen: tv, antenne kabel, ci module en ziggo kaart

Mooie prijs, super service

Rick071 08-08-2014

vergelijken tv's in showroom heeft doorslag gegeven bij uiteindelijke keuze, gaat toch beter dan op internet

Assortiment
meerdere formaten van de types aanwezig maar niet alle formaten staan in de showroom opgesteld

prima winkel, vakkundig personeel

Testfrank12 08-08-2014

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Snelle reactie op vragen

ptj1 08-08-2014

ter zaken kundige mensen, keuze waardoor vergelijking mogelijk is. goede prijzen waardoor verder zoeken niet nodig is.

binnen 3 dagen inluis. Volgens proces zoals beschreven, met uiteindelijk een sms met een 2 uur interval van levering die klopte. Een 10 als het niet 5 minuten voor eind tijd was geweest.

Assortiment
zie gemak, alle grote merken onder een dak vergelijkbaar in de winkel

Aanbeveling
zie hierboven keuze, goede prijs en goede levering. Als er problemen zouden zijn moet ik het nog ervaren vandaar geen 10

Extra toelichting
Goede ervaring, prijs, keus, kennis, vergelijking en tot nu toe een service apparaat dat doet wat het zegt.

Annettebelleke 08-08-2014

Op Internet makkelijk overzicht van aanbod!

Op voorraad is ook op voorraad en wordt meteen verzonden! Snelle en perfecte verzending.

Minpuntje;
Misschien juist teveel keuze ;-)

Aanbeveling
Al eerder via webshop besteld en erg tevreden over service en afhandeling!

Extra toelichting
Erg tevreden! Als ik tv nodig heb ga ik naar jullie terug!

Sophie Schotanus 08-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is heel overzichtelijk ingedeeld, zo zie je goed in welke hoek je moet kijken. Ook is de winkel makkelijk te bereiken en is er voldoende parkeergelegenheid.

Ik ben zeer professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Er werd goed de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden.

Assortiment
Voor ieder wat wils. Echt een zeer ruime keuze mogelijkheid. Er staan ook genoeg show modellen zodat je alles kan vergelijken.

Aanbeveling
Ik ben fijn, vlot en professioneel geholpen en het product is van absolute kwaliteit.

Extra toelichting
Dankjewel voor de fijne service!

Temporel 08-08-2014

Artikel makkelijk te vinden en uitgebreide omschrijving/specificatie

Snel geleverd en snel een orderbevestiging en betaalbevestiging. (Nog) geen ervaring met retouren

Assortiment
Veel keuze in assortiment en goed geprijsd!

Aanbeveling
Nog geen ervaring met retouren of persoonlijk contact gehad, dus kan (nog) geen 10 geven

Zie hierboven

Ellen44 08-08-2014

Lekker thuis bestellen

De volgende dag geleverd

P1968 08-08-2014

Rick Romano de Jager 08-08-2014 Via de website gekocht

We zijn erg goed en met tevreden klantvriendelijkheid geholpen

Niks op aan te merken.

Extra toelichting
positief beoordeeld. we zijn zeer tevreden met onze aankopen.

sushiedje 08-08-2014

Snel besteld

Snelle reactie en levering

Ruime keuze

Goeye winkel

Schokkers 08-08-2014

Op smartphone niet praktisch om producten te bekijken, moet in nieuw venster (iPhone 5s)

Extra toelichting
Ik heb in totaal 7 mailtjes op het zelfde moment gekregen over de levering. Niet erg handig. De dag van levering wisselde ook in de mailtjes.

Sanderrr1978 08-08-2014

Makkelijk dat je kan zien wat de voorraad nog is. Daardoor hebben we besloten om snel de laatste te kopen.

Service is zeer goed. Je word van alle voortgang van je bestelling op de hoogte gehouden.

Assortiment
Zeer groot assortiment waardoor het nemen van een beslissing soms zelfs wat moeilijk word. Gelukkig wisten wij al welke we zouden kopen.

Extra toelichting
Zeer makkelijke winkel qua zoeken en bestellen. Ook de levering ging heel snel. We hebben hier daardoor ook al vaker producten gekocht en blijven dat ook zeker doen.

Oby 1972 08-08-2014

Zeer nette en prettige winkel

Word goed tijd besteed en hulp geboden om juiste toestel te kiezen

Assortiment
Ruime keuze voor ieder wat wils

Aanbeveling
Zowel winkel als website ruime keuze snelle afhandeling en uiteraad een goede prijs

M. Bolt 08-08-2014

Het is ideaal om je bestelling bij Plasma-Discounter te doen. Rustig online alle producten bekijken en uiteindelijk je bestelling plaatsen en gemakkelijk afrekenen met I-deal.

Je hoeft zelf de deur niet meer uit en de bestelling wordt netjes de volgende dag thuis afgeleverd. Scheelt een hoop tijd en gesleep met dozen. Winkelen 2.0

Assortiment
Voldoende keuze en door de product nummers kan je de prijs gemakkelijk vergelijken op andere sites. En Plasma-Discounter is gewoon de goedkoopste.

Aanbeveling
Ruim assortiment en goede service.

Extra toelichting
Gewoon ideaal. Goedkoop, goede service en zelf de deur niet meer uit! Scheelt een hoop tijd.

Martijn uit Nijmegen 08-08-2014

De site werkt erg fijn, al zijn er wel wat verbeteringen mogelijk m.i. Ik vind dat de site redelijk druk over komt. Ook mis ik een vergelijk-functie. Bovendien vond ik de specificaties bij het product dat ik kocht vrij karig, deze heb ik bij andere leveranciers opgezocht. Maar verder een gebruiksvriendelijke site!

Erg snelle levering! Enige minpunt (waar jullie denk ik niet veel aan kunnen doen) is dat de bezorger het bij de buren heeft afgeleverd en op het briefje dat hij aan mij had achtergelaten het huisnr. van de andere buren had opgeschreven. Nogal verwarrend!

Assortiment
Goed aanbod; genoeg om uit te kiezen en ook weer niet te veel dat je door een overkill aan keuzes niet meer weet wat je moet kiezen. Verder de beste prijzen die ik kon vinden!

Aanbeveling
Gebruiksvriendelijke site met de beste prijzen en supersnelle levering.

Extra toelichting
Gebruiksvriendelijke site met de beste prijzen en supersnelle levering.

Rico sprenkeler 08-08-2014 Via de website gekocht

Heldere site, met goede technische specs.
Video van verkoper is ook erg duidelijk.
Groot voordeel vind ik de aangeraden accesoires, bv het type muursteun of kabel.

Vandaag besteld, dag later in huis, perfect

Assortiment
Ik heb mij alleen gericht op tv's, ik ken geen andere site die zoveel mogelijkheden aan keuzes heeft.

Aanbeveling
Ondertussen 4 tv's gekocht bij Plasma-discounter, gewoon goed!

Zie boven

Joost ton 07-08-2014

Duidelijke site en goede prijs

Correrte levering en communicatie

Het was goed

Marco Reimus 07-08-2014

eerst op internet de producten bekeken toen in naarden een tv gehaald

eerst een verkeerde tv gehad toen bleek dat de juiste er niet meer was kreeg ik een grotere voor de zelfde prijs zonder dat er moeilijk over gedaan werd top service

Assortiment
in naarden een ruim en mooi assortiment

zeer vriendelijk personeel
een mooie winkel en een ruim assortiment

Extra toelichting
al vaker een product gekocht en steeds zeer tevreden nu een tv voor een van onze kinderen nodig en weer bij plasma discounter terecht gekomen gewoon goed

Gerarda Justinus 07-08-2014 Via de website gekocht

Het is altijd handig om te weten waar je op uit bent. In mijn geval een led-tv met een cd-speler. Die vis je dan met de zoekfunctie eenvoudig uit het online-assortiment. Bestellen gebeurt in overzichtelijke stappen en betalen is met Ideal geen probleem.

Als je je order hebt geplaatst, krijg je bij iedere stap die volgt een e-mail die duidelijk maakt dat het door jouw bestelde apparaat beetje bij beetje jouw richting in komt.

Aanbeveling
Goede, informatieve website. Overzichtelijke service, prima begeleiding d.m.v. e-mails.

Louis Beumer 07-08-2014 Via de website gekocht

vooraf besteld stond klaar in de showroom

goede voorlichting en bij aansluiten geen problemen

Assortiment
heeft alles in voorraad en een heel groot assortment

Aanbeveling
Prima zaak die ik zeker bij mijn kennisen zal aanbevelen

Extra toelichting
Na via internet gekeken te hebben besloten om via Plasma Discounter te bestellen.Ook omdat vorige producten hier gekocht zijn.

UHF1978 07-08-2014

Bestellen kan gelukkig ook zonder een account aan te maken, wat voor mij erg belangrijk is.

Heb één keer contact gehad met een medewerker die mij zeer correct te woord stond en een helder en duidelijk antwoord gaf.

Aanbeveling
Vanwege mijn positieve ervaring zal ik deze winkel zeker aanraden bij familie en vrienden.

Extra toelichting
Vanwege het positieve contact en de snelle levering zal ik zeker weer wat aanschaffen bij jullie winkel

ADrost 07-08-2014

Super personeel!

Extra toelichting
Top winkel! Goed personeel en groot assortiment!

erik gouda 07-08-2014

Duidelijke website waardoor ik niet hoef te vergelijken op andere sites m.b.t. de specs.

Snel in huis, webiste is duidelijk m.b.t. aan te schaffen accessoires.

Goed, uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Zeker met een vertrouwd persoon als Coronel moet het goedkomen!

haaf2 07-08-2014

de manier van bestellen is logisch opgebouwd

de mails over de levering waren duidelijk, de levertijd was precies zoals gevraagd en beloofd.

Assortiment
ik zocht naar een specifiek apparaat en dat was bij jullie voorradig.de prijs was concurrerend

de prijs was concurrerend

Extra toelichting
vooral het zelf kiezen van de leverdag is een groot voordeel.

Moraad 07-08-2014 Via de website gekocht

Heel flexibel met levering

Binnen aantal dagen levering gehad!

Assortiment
Genoeg te vinden voor een mooie prijs

Extra toelichting
De eerste ervaring met plasma-discounter is meteen ook men beste!

D Bonnema 07-08-2014 Via de website gekocht

Je hebt een goed overzicht wat elke tv heeft voor specificaties. Zo kan je gemakkelijk en snel een geschikte tv zoeken.

15 uur 's middags besteld, de volgende dag in huis.

Aanbeveling
Prima prijzen ivm andere webwinkels.

Snel en betrouwbaar.

Martijn0905 07-08-2014

Zeer duidelijk website met duidelijk informatie over de producten die te koop zijn. Betalingen zijn gemakkelijk.

Ik ben in de winkel geweest en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. Ook zijn de medewerkers zeer goed geïnformeerd over de producten die te koop zijn

Assortiment
Keuze uit een zeer grote assortiment. Prijs is zeker de goedkoopste die ik gevonden heb op internet.

Aanbeveling
Ik zou zeker het aanbevelen aan familie of vrienden

Extra toelichting
Zeer goede winkel en veel keuze uit producten. Ik ben netjes behandeld en goed voorzien van informatie door de medewerker.

vd Beek 68 07-08-2014

De aangeboden informatie is ruim voldoende om producten te beoordelen en te vergelijken

Goede informatie over het verloop van de levering.

Assortiment
Voldoende keus in het assortiment en type waarin wij zochten

Aanbeveling
Zeer waarschijnlijk dat we plasma-discounter aanbevelen

Extra toelichting
Zie de motivatie bij de diverse onderdelen Tip: de naam plasma-discounter dekt niet de lading. Wij zochten bijvoorbeeld een LED-tv. Omdat ik al eens eerder bij jullie gekocht heb, kwam ik op de site terecht. Maar op basis van de zoekterm kwam google-chrome pas op pagina 2 met plasma-discounter in de zoekresultaten

Hans Postma 07-08-2014 In de winkel gekocht

Duidelijke website

Deskundige verkoper, wist helaas niet of het mogelijk was om m.b.v. DVB-S tuner 2 een programma (zender) op zender op te nemen (en te decoderen) terwijl men naar een andere zender kijkt. (DVB-S tuner 1)

Zeer ruim assortiment.

Deskundig advies.

Extra toelichting
Door de duidelijke uitleg van de deskundige verkoper ben ik tevreden met de TV naar huis gegaan. Na bijna 2 weken blijkt het toestel geheel aan de verwachtingen te voldoen. Prachtig toestel. Ook Familie en vrienden zijn onder de indruk.

Frans 3910 07-08-2014

website is duidelijk weergegeven, de bestelling is snel geplaatst

levertijd zoals afgesproken,retour procedure is goed geregeld, betaling met acceptgiro vind ik erg duur zelf geen gebruik van gemaakt

Assortiment
de keuze is groot zowel in assortiment als in prijs, de prijs is zeker concurrerend vandaar dat ik bij jullie gekocht heb

Aanbeveling
zoals eerder beschreven website is overzichtelijk keuze is groot en de artikelen zijn scherp geprijsd

Hein Reusken 07-08-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site.
Goede filters om te zoeken.

Doe wat je zegt, dan lieg je niet!

Assortiment
precies wat we zochten, hebben jullie.
Meer is er niet over te zeggen.

Aanbeveling
Alles klopt dus waarom niet.

Klaas1967 06-08-2014

Gemakkelijk uitzoeken op zeer toegankelijke en uitgebreide website, waarop volledige specificaties kunnen worden vergeleken.
Na een telefoontje voor technische vraag en check beschikbaarheid met kundig en zeer vriendelijk antwoord het artikel opgehaald.

Keurige winkel met super service, kennis van zaken en vriendelijkheid.
Gemakkelijk te vinden en goede parkeergelegenheid.
Ook aanvullende zaken (kabels, beugels) direct mee te leveren.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Veel vergelijking mogelijk en prettig advies van medewerkers. Ook beschikbaarheid direct the controleren en prijsvergelijk snel te maken.

Aanbeveling
Voor prijs en assortment zou ik deze winkel aan ieder aanbevelen. Zo ook voor service en kunde. Alleen mensen die perse bij een lokale winkel kopen zullen nog extra overtuigd moeten worden.

Extra toelichting
Hele fijne winkel, scherpe prijzen, kennis van producten, vriendelijkheid in supersnelle levering. Goede website met alle informatie en goede zoekfuncties. Super winkel!

Dries VO 06-08-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke webshop

tijdige levering

groot assortiment

zeer goed

Bluerayspeler 06-08-2014

7,3

De site was overzichtelijk waardoor ik het product zo gevonden had.

Op zich voldoet de website netjes aan haar normen. Echter, bij DHL/selectvracht is er iets fout gegaan, waardoor mijn bestelling van 4 augustus 2014 17:40uur op 6 augustus nog niet binnen is. Dit telt natuurlijk toch mee in het totale oordeel.

Aanbeveling
Makkelijke website, waarop scherp geprijsde artikelen staan.

Extra toelichting
Afhankelijk van de aflevering van DHL/selectvracht ben ik op dit moment nog tevreden. Als de huidige status aanhoudt zal ik toch contact met hen moeten opnemen, wanneer ik mijn bestelling mag verwachten.

Janssena 06-08-2014

Makkelijker kan niet, overzichtelijke site

Super duidelijk, mailtje bij elke wijziging in verzendproces.

Ruime keuze!

Extra toelichting
Waarom elders zoeken als het zo gemakkelijk kan zijn?

Wim7084 06-08-2014

Overzichtelijke en duidelijke site. Voor de 1e x wat besteld en meteen zondet problemen alles gevonden en geregeld.

Snelle levering en duidelijke info middels emails.

Assortiment
Niet echt veel gezocht maar toch de hoeveelheid gezien.

Aanbeveling
Positief advies voor vrienden en bekenden mochten ze wat nodig hebben.

Extra toelichting
Zeer plezierige en snelle afhandeling

Singapradja 06-08-2014 Via de website gekocht

Via de site makkelijk om een keuze te maken

vandaag besteld morgen in huis en makkelijk te volgen via post nl en ook op tijd geleverd

Assortiment
ruim en accessoires ook aanwezig als je het nodig heeft

makkelijk en betrouwbaar

Extra toelichting
Ik heb een tv besteld en was ook volgens verwachting geleverd met een snelle mail service en reactie.

greewim 06-08-2014

goede website

nog geen beoordeling

ruim

gewoon afspraken nakomen en dat in 2014

Extra toelichting
Geen enkele klacht tot nu toe en dat mag en moet eigenlijk iedereen weten.

TwanDion 06-08-2014

De site zou misschien wat praktischer kunnen worden ingedeeld, maar dat is puur om toch wat kritiek te geven XD. vandaar een 8 !

Mijn pakketje werd netjes de volgende dag bezorgd en ook de betaling ging helemaal goed !

Assortiment
Het assortiment krijgt van mij een 9 omdat mijn product niet overal meer verkrijgbaar is. hier wel !

Aanbeveling
Zou ik doen ! leuke reclame campagne ook met Tom !

Al met al was t top !:D

Bortre 06-08-2014

Makkelijk alles te vinden op de site, overzichtelijk en wat echt fantastisch is, is de uitgebreide uitleg bij veel artikelen, zelfs filmpjes waarbij alle specificaties worden toegelicht en besproken. Hulde!

Artikelen die al eerder op zicht zijn verzonden worden niet als zijnde nieuw naar de volgende klant verstuurd, maar als "demo" model met een kleine korting. Dit noem ik nu eerlijk zaken doen.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Zo vond ik zelfs diverse HiFi koptelefoons bij de afdeling plasma schermen!

Aanbeveling
Gemakkelijk en overzichtelijk bestellen, goede uitleg door uitgebreide technische gegevens en/of filmpjes waardoor een goede en gefundeerde beslissing kan worden genomen. Vlotte en correcte bezorging. Gewoon goed dus.

Extra toelichting
Gemakkelijk en overzichtelijk bestellen, goede uitleg door uitgebreide technische gegevens en/of filmpjes waardoor een goede en gefundeerde beslissing kan worden genomen. Vlotte en correcte bezorging. En dan ook nog, en zeker niet onbelangrijk, een concurrerende prijs! Gewoon goed dus.

MJdR 06-08-2014

Makkelijk en snel te bestellen

Volgende dag in huis

Zeer ruim

Extra toelichting
Goede kwaliliteit televisie en zeer snelle service

An1963 06-08-2014

niet nodig gehad

genoeg keus

in hoge mate

Extra toelichting
geen spijt van het kopen bij deze webshop

ltkock 06-08-2014

Zoals beschreven had ik mijn televisie de volgende werkdag in huis een top service!

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Aan iedereen die een tv wilt aanschaffen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over jullie service, en zal de site van plasma-discounter altijd in me achterhoofd blijven houden. Bedankt!

karmann 06-08-2014

via de comp en je hoeft de deur niet uit lekker makkelijk

alles netjes via de mail en kan zien waar je spullen uithangen

Assortiment
genoeg tv s en andere spullen dus vrij groot

Aanbeveling
de klantvriendelijkheid gaat via de mail wat onpersoonlijk maar dat is de tijd van tegenwoordig maar verder alles netjes gegaan en zou jullie ook aanbevelen net zo als de buurman mij deed

vooral zo door gaan gr

Jacck 06-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

bestellen via de computer en meteen bericht terug krijgen

het stond al klaar papier invullen en het was voor mekaar

Assortiment
voor mij de eerste keer in deze winkel en keek mijn ogen uit zoveel was er te zien voor een goede prijs

nette bedieningen vlot geholpen

ik kan hier maar een antwoord op geven TOP WINKEL