Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Mv P 11-08-2014

Ik had op internet de weekend knaller gevonden en direct gereserveerd.
Super dat ik direct een mail terug kreeg zodat duidelijk is dat de reserverign geslaagd was.

Duidelijke uitleg en advies in de winkel. Fijn dat de magazijnmedewerker de tv in mijn auto tilde.

Assortiment
Ik was op zoek naar deze tv en hij was toevallig ook de weekend knaller!

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden. Vooral met de digigtale afhandeling van de reserverering tot aan de factuur.

E. Bolster 11-08-2014

De zoekfunctie op de site werkt echt goed. Dat kan niet van iedere site gezegd worden. Ik wist precies wat ik wilde bestellen en dan gaat het ook nog een keer heel snel.

Assortiment
Dit kan ik niet anders beoordelen als met een 10, ik wist wat ik wilde hebben en jullie hadden voldoende voorraad om er meerdere van te bestellen.

Aanbeveling
Op basis van alleen het aankoopproces zou ik het aan iedereen aanbevelen. Ook de webwinkel is meer dan in orde. Voor wat betreft de service... ik ga het meemaken, maar ik heb er het volste vertrouwen in.

MauriceTevreden 11-08-2014

6,8

vriendelijke en servicegerichte winkelpersoneel die de tijd neemt om uitleg te geven over het productassortiment.

voldoende en vakkundige uitleg gekregen van de verkoper

Assortiment
ruim voldoende...meerdere merken in verschillende prijsklassen

Aanbeveling
goede service, goede prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting
prima winkel met professioneel personeel. Ik kom hier zeker terug.

Martine67 11-08-2014

overzichtelijke website en zeer snelle levering

vriendelijke klantenservice.

zeer uitgebreid assortiment!

Strijdonk 11-08-2014 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk alles werkte zoals het moet en alles sprak voor zich.

Super! De offerte die aangevraagd kan worden is echt een enorme plus!

Assortiment
Grote hoeveelheid en veel op vooraad.

Extra toelichting
Mooie leveringstijd en het bedrijf komt zijn beloftes na! 1 van de beste sites voor online aankopen die ik heb mogen bezoeken!

Maillet Lucien 11-08-2014 Via de website gekocht

Bestelling geplaatst met groot gemak! Ik ben 100% tevreden!

Een dienst om de beste van de beste! Plasma-Discounter FAN!

Assortiment
Gevarieerd assortiment met prijzen tarten alle conccurents en ik had het geluk over een nieuwste model te komen nog steeds bestaat in de database Plasma-Disounter.

Erg blij!

Extra toelichting
Ik zal aanbevelen Plasma-Discounter heeft al mijn familie en vrienden! Het is echt moeilijk om de betrouwbaarheid en actualiteit van de voorbije bestellingen verslaan. Bestelling geplaatst dit maandag 4 augustus en meer via een bankoverschrijving, en bevel ontvangen op donderdag. Ik heb nog nooit gezien dat ergens anders en ik was erg onder de indruk !!! Plasma-Discounter, heb je niet gewonnen een tevreden klant, maar een fan van uw winkel! Dank u nogmaals in 1000 en al snel voor uw volgende aankoop. PS: sorry voor de fouten maar ik gebruik een vertaler.

Ineke Surjandi 11-08-2014 Via de website gekocht

Een perfecte levering. Binnen 24 uur had ik de tv in huis.

Robbert51 11-08-2014

Makkelijk te parkeren en zodra binnen in de winkel een snelle en sympathieke bediening.

Assortiment
In dit geval een ophangbeugel aangeschaft en er was keuze uit diverse modellen.

Extra toelichting
Goede uitstraling met vriendelijk personeel. Makkelijk toegankelijk en goede (gratis) parkeermogelijkheid. Bovendien ook goede prijs-prestatieverhouding.

Brian024 10-08-2014

Extra toelichting
Goede service, snelle levering, ik raad deze winkel aan als je op zoek bent naar een goede tv voor een mooie prijs.

Paules88 10-08-2014

handige site met duidelijke info en filmpjes per product top!!

service tot zo ver prima snelle levering!!!
0900 service nummer is helaas een minder goed idee.

Extra toelichting
fijne site,snelle levering ook op zaterdag,erg mooie weekend knallers betaald service nummer is enige minpunt.

Fam. Godschalk 10-08-2014

had televisie via de site kunnen bestellen maar vind het altijd leuk om even in de winkel rond te neuzen en ter plaatse even te vergelijken

keurig geholpen. Met 5 minuten na afrekenen zat ik met televisie die uit magazijn moest komen en de overige spullen in de auto. Geen gepush , gewoon goede vrijblijvende advisering

Assortiment
Televisie stond helaas niet in de winkel opgesteld maar werd door verkoper keurig op een vergelijkbaar exemplaar gewezen zodat ik enig idee bij kwaliteit beeld e.d. had. Als gezgd was televisie in magazijn keurig op voorrad en snel tevoorschijn gehaald

Aanbeveling
Fijne winkel, site met naar mijn idee kundige mensen erachter zowel in de winkel als bij via de site. De keer dat ik service nodig had ben ik ook goed geadviseerd en als "koning klant behandeld". Op regelmatige basis verwijs ik bekenden naar site of winkel.

Extra toelichting
Als gezegd een fijne winkel met in alle prijscategorieën keuze. Prettige site. In de winkel kundige en zeer vriendelijke medewerkers. De keer dat ik service nodig had ben ik door betreffende afdeling netjes geholpen en werden gemaakte afspraken tijdig nagekomen. E.e.a geeft vertrouwen en daarom "durf" ik vrienden en bekenden zeker naar de winkel of site te verwijzen.

Jos en Cynthia 10-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je gaat naar de winkel, kiest iets uit en binnen 5 minuten loop je met je nieuwe aankoop de deur uit.

Klantvriendelijk en gerichte informatie, geen onnuttige informatie en verkooptrucs.

Assortiment
Wat je ook uitkiest het is op voorraad

Aanbeveling
Zeer goeie informatie en snelle service

Extra toelichting
Dit is de tweede keer dat wij wat kopen in Naarden en wij zijn erg tevreden over de snelle service, de gerichte informatie en het uitgebreide assortiment.

Sassie54 10-08-2014

Bijzonder duidelijk was de uitleg over de led TV, via een filmpje.

Ook erg goed, de TV werd naar de auto gebracht.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan familie en kennissen.

Extra toelichting
Alles was zeer duidelijk en overzichtelijk, waardoor wij ook zo klaar waren online en in de winkel hebben wij deze TV opgehaald.

Dino Reijnders 10-08-2014 Via de website gekocht

Het is website zelf vondt ik heel duidelijk.Je had veel verschillende betaalmogelijkheden . Het bestelproces ging ook heel snel.

Levertijden waren uitstekend.Heel snel .Alleen enige nadeel was het telefoonische klantenservice .Dat kost gewoon 80 ct per minuut.Dat vindt ik wel schandalig hoog.

Assortiment
Zeer goede producten voor weing geld .

Aanbeveling
Goede service .Goede producten voor een mooie prijs .Snelle en duidelijke levering.

Vanosch1992 10-08-2014

Winkel is in de buurt en we hadden onze tv binnen 5 minuten.

Personeel was vriendelijk en hielp ons goed.

Voldoende keuze

Aanbeveling
Super geholpen en zeer tevreden over de gekochte televisie

Tanzer 10-08-2014

Ze hebben een van de grootste voorraden/ keuzes.

Al vaker irts gekocht en ze komen altijd hun woord na.

Heel veel keuze!

Aanbeveling
Ze hebben zeer scherpe prijzen en goedkoop met verzenden.

Faan 10-08-2014 Via de website gekocht

De webshop is erg overzichtelijk en je kan er makkelijk op navigeren via een desktop. Op de pagina van het product staat alle informatie die je nodig zou hebben om tot de aankoop over te gaan en deze informatie is ook overzichtelijk gecategoriseerd. Wel wil ik als verbeterpunt meegeven dat er geen mobiele versie van de site beschikbaar is, ik kon via mijn mobiel bijna geen gebruik maken van de site omdat het hier niet op is aangepast. Verder gaat het bestelproces makkelijk en veilig.

Ik had eerst een Philips gekocht via jullie maar de dag na aankoop besloot ik toch voor een andere te gaan. Ik vond het omruilingsproces erg snel en klantvriendelijk gaan. Binnen 24 uur had ik het geld al terug en kon ik een nieuwe uitzoeken die jullie al voor mij hadden gereserveerd. Hulde hiervoor, hier kunnen de meeste webshops van leren.

Assortiment
Jullie hebben een ruim assortiment en elk product dat ik meenam in mijn beslissing hadden jullie op voorraad. Ook was ik verrast door het ruime assortiment aan tv accessoires, jullie hebben alles van insteekkaarten tot muurbeugels. Werkelijk alles voor je tv kan je bij jullie kopen.

Aanbeveling
Jullie hebben een goede website en een bekende naam. verder is ook de klantenservice vriendelijk en bieden jullie snel een goede oplossing. Ook heeft het personeel een goede kennis van de producten, ik had een aantal vragen over een tv die de leverancier niet kon beantwoorden maar jullie wel. Ik zou andere jullie winkel zeker aanbevelen want deze service gun ik iedereen.

Extra toelichting
Ik ben een blije klant met een mooie televisie. Ik zal zeker vaker bij jullie of bij de andere webshops bestellen want ik ben een 100% tevreden klant!

Thom van Heugten 10-08-2014

Zeer fijn te bestellen en afterpay is een groot pluspunt!

Had een vraagje en kreeg meteen een medewerker aan de telefoon die direct me vraag kon beantwoorden top!

Had keuze genoeg!

Arie Sturkenboom 10-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Wat is er nog mooier en makkelijker dat alles onder 1 dak staat en op voorraad .

De service is bijzonder goed en professioneel. Deskundig advies voert hier duidelijk de boventoon. Alle tijd en geduld wordt er voor je genomen om je vragen goed en duidelijk te beantwoorden.

Assortiment
Zeer ruime assortiment. Je kan een goede vergelijking maken tussen de diverse producten en merken.

Aanbeveling
Dit is waar mensen behoefte aanhebben. Goede prijs en goede service

Extra toelichting
Het is voor ons het derde product die wij hier gekocht hebben. We zijn uitermate tevreden. We komen graag terug.

Robbert51 10-08-2014

Assortiment
In dit geval een ophangbeugel aangeschaft en er was keuze uit diverse modellen.

Peter Amerslag 10-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Website eerst bezocht, aantal TV's geselecteerd en na het bekijken in de winkel laten adviseren; afrekenen inladen en wegwezen. Top TV.

Gewoon goed advies in de winkel en concurrerende prijsniveaus hanteren.
Meerdere toestellen gekocht in de laatste jaren.

Voldoende keus en overzichtelijk;

Aanbeveling
Zonder meer door de goede ervaringen van mijzelf en de mensen in mijn omgeving.

Extra toelichting
Gewoon zo doorgaan zou ik zeggen.

Tom 29 10-08-2014

De web site is duidelijk en overzichtelijk.. Alle informatie is te vinden en aanklikbaar..

Het betalen gaat veilig en gemakkelijk online.. Contant is geen punt.

Het wachten bij de kassa toen ik de aankopen kwam afhalen duurde verrssend kort. Het was druk in de winkel en toch werd ik al gauw geholpen... En de service is top, medewerkers behulpzaam en ontzettend vriendelijk.

Assortiment
Een ruime keuze en scherpe prijzen.. Top!

Aanbeveling
Deze winkel zou ik aanraden vanwege de diversiteit een ruime keuze met scherpe prijzen. En denk dat er voor iedreen een aankopen bij zit.

Extra toelichting
Mijn beoordeling komt uit de ervaring van een aankopen voor me werk gedaan en het afhalen van een aankopen van een vriend.

Roland Otten 10-08-2014

specifiek product was snel gevonden op jullie site. Ook de betaling was een fluitje van een cent.

Telefonisch contact, met een van jullie medewerkers, was snel en behulpzaam. Kon op al mijn vragen antwoord geven. Product was zeer snel geleverd. Binnen de afgesproken tijd

Assortiment
Bijna alle producten waarna ik op zoek was, kon ik vinden.

Extra toelichting
Ik zou deze site aan iedereen willen aanbevelen, gezien mijn zeer positieve ervaring qua gemak, service en assortiment. Product werd ook zeer snel, binnen de afgesproken tijd, geleverd. Super.

R. Huijgen 10-08-2014 Via de website gekocht

Dankzij de filmpjes die gemaakt zijn is het erg gemakkelijk om een tv te kiezen!

Prima service, je wordt goed op de hoogte gehouden door alle mails! Top!

Assortiment
Heel veel keuze, maar door de duidelijke site toch de juiste keuze kunnen maken!

Aanbeveling
Vanwege de prima service!

Extra toelichting
De hoge cijfers zijn gegeven voor de prima service en duidelijkheid!

jeroen23021962 09-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

Goede centrale ligging vanuit wijchen waar ik woon

Goede verkoper die eerlijk en betrouwbaar overkomt en verstand van zaken heeft en tijd voor je neemt

Assortiment
Genoeg keuzes tussen de tvs

Extra toelichting
Goede webshop met een goede showroom erbij met goede info dat maakt je keuze erg gemakkelijk

Richard 49 09-08-2014

eerst even kijken op internet en in de winkel advies krijgen.

Ruim voldoende

Aanbeveling
ik werd netjes te woord gestaan

Extra toelichting
werd prettig en netjes te woord gestaan en er werd in mijn ogen prima advies gegeven!

sayadina1 09-08-2014

Hoe gemakkelijk is het vanaf mm luie stoel de goedkoopste tv met een paar klikken te kunnen bestellen

Zodra ik besteld had kreeg ik al meteen een bevestigings email en een minuut later wist ik ook al wanneer mm tv gebracht werd zonder dat ik daarvoor hoefde te betalen

Assortiment
Als je het hier niet vind dan hebben ze het nergens

Aanbeveling
Hier heb je de beste kwaliteit voor een redelijke prijs , wie wil dat nou niet

Extra toelichting
Ik heb heel veel afgezocht om goede kwaliteit te krijgen zonder dat er een idioot hoge prijs voor gevraagd werd of er extra kosten bij kwam voor bezorgen o.i.d En mijn bestelling was er super snel en de kwaliteit was boven verwachting zo goed.

Rutger van der Velden 09-08-2014 Via de website gekocht

Perfecte verkoopvideo's waardoor je altijd de beste keuze maakt!

Het wijzigen van het afleveradres na order ingave was geen probleem.

Extra toelichting
Super producten met een mooie prijs en just in time delivery!

Tineke Mulder 09-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Nette persoonlijke behandeling in de winkel. Er is echter geen tijd om even na te denken. De druk van wachtenden bij de kassa is groot. TIP: Dat zou echter wel aangeboden kunnen worden.

Assortiment
Er is veel meer te zien en te kiezen dan in reguliere TV-winkels.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen qua prijs, sortering en know-how.

Extra toelichting
Ik ben meteen naar de winkel gegaan en heb niet eerst op internet gekeken omdat ik als leek meer informatie nodig heb om een TV uit te kiezen. Door gericht vragen te stellen werd mij een TV aanbevolen en kort vergeleken met iets goedkoper en iets duurder en wat daarbij de verschillen zijn. Voor mij was het keuzemoment iets te kort. Ik had er graag nog even over nagedacht in de winkel en misschien nog wat extra vragen gesteld. Toch heb ik de aanbevolen TV gekozen en ben er nu heel blij mee.

Lannie68 09-08-2014

Op de website artikel opgezocht, in de winkel aangegeven en binnen 10 minuten had ik mijn tv.

Verkoper was vriendelijk en wist gelijk waar ik het over had.

Assortiment
Er is van alles wat, zowel in merk, prijs als uitvoeringen.

Aanbeveling
Omdat ik super tevreden ben over de PlasmaDiscounter.

Nicky2014 09-08-2014

Ik ben niet in bezit van een auto, dus op internet bestellen is voor mij ideaal. Ben wel huiverig om via de pc te bestellen, je hoort zo vaak dat het niet betrouwbaar is. Ik moet rondkomen van een wahjong uitkering, maar toen ik zag dat deze site van een zeer bekende coureur was durfde ik het wel aan 😄

Ongelooflijk, om 5 uur besteld en de volgende dag al in huis. Helemaal top.

Assortiment
Zoveel keus 😉, gelukkig zat er voor mijn bugget ook wat bij.

Aanbeveling
Goede site, snelle levering en betrouwbaar.

Alles zoals hierbovengeschreven

Alex 1967 09-08-2014

volgende dag in huis

Assortiment
veel keus en goede prijs

Stef van der Beesen 09-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via de telefoniste tv opzij laten zetten zodat ik hem eerst kon zien bij het afhalen.

Bij ophalen door medewerker open gemaakt en gekeken of er echt een aansluiting voor satelliet aan zat. Medewerker was heel behulpzaam.

Assortiment
Alles wat ik nodig had was aanwezig. Ruim assortiment.

Goede service . Behulpzame medewerkers en ruime keus

Extra toelichting
Was bij meerdere winkels om een tv met satelliet aansluiting te zoeken. Plasma discounter had meerdere tv's aanwezig.

A. Weggemans 09-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Netjes, snel en nemen erg de tijd voor je

Extra toelichting
In totaal dus erg tevreden

Revenich 09-08-2014 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Snel geleverd, prima informatie over de status van de levering.

Zeker aan te bevelen.

C. Brugman 09-08-2014 In de winkel gekocht

rustige omgeving

moest lang wachten voor het apparaat uit het magazijn kwam

Assortiment
niet zo erg op de hoogte

Extra toelichting
Ik mis een duidelijke handleiding van de afstandsbediening. Heb erover gebeld en heb wel iets via email ontvangen, maar dat is mij niet voldoende. Ik wil precies weten wat elk knopje betekend.

1398 09-08-2014

dicht bij huis, en direct artikel meenemen. Wordt nog naar de auto gebracht ook.

goede voorlichting in de winkel. 1 week terugbrengservice (bij problemen met tv)

Assortiment
ruime keuze, is bijna moeilijk om te kiezen

Aanbeveling
is de moeite waard om dit over te brengen naar anderen

Extra toelichting
Valt niets op aan te merken, gewoon goede professionele zaak

Leo Dros 09-08-2014

Waar kun je zoveel TV's bekijken in een zo prachtige accomodatie.

Keurig advies en een kopje koffie. Prima toch.

Assortiment
Alles wat ik wilde zien was aanwezig

Aanbeveling
Aan iedereen in mijn omgeving die een TV of koffiemachine zoekt

Dus een tevreden klant

devaal38 09-08-2014

de sevice kan beter maar dat heb ik al in een mailtje gezegt tegen jullie

zie service

naam 116 09-08-2014

overzichtelijke website, gebruiksgemak, en snel.

snel geleverd en sms gehad over de leveringstijd en duidelijke afspraken

Assortiment
veel en gevarieerd aanbod.

Extra toelichting
wij hadden al eerder wat besteld bij deze winkel en waren zeer tevreden dus voor onze nieuwe tv weer bij deze winkel besteld. Het contact en de levering was weer goed geregeld. Wij zijn zeer tevreden.

H. de Weerd 09-08-2014 In de winkel gekocht

alles is overzichtiglijk opgesteld

ondanks drukte toch snel geholpen

Assortiment
in alle prijsclassis is wat verkrijgbaar dus voor een ieder wat wils

zeker een keer bezoeken

Extra toelichting
We zijn erg tevreden met onze aankoop en als dit produkt stuk is komen we zowieso terug naar deze winkel Ook voor huishoudmachines mvrg Fam de Weerd

Boss XX 09-08-2014

Eerst zoeken op internet, informatie inwinnen. Daarna persoonlijk advies in de winkel.

Mederwerker had echt verstand van zaken. Goed advies gegeven daardoor overgegaan op aankoop

Ik miste niets.

Aanbeveling
Voordeel van internet en toch persoonlijk advies in de winkel.

Extra toelichting
Verrassend positieve ervaring met plasma-discounter.nl Eerst op internet gekeken daarna voor advies naar de winkel. Medewerkers die weten wat ze verkopen en kunnen gedegen advies geven. Volgende keer weer plasma-discounter.nl

Mourad1206 09-08-2014

De verschillende soorten betaalmethodes die je bij een online bestelling kunt verrichten of even naar een fysieke winkel toerijden maakt het gemak gewoonweg top voor plasma-discounter.nl

Service is goed! Je wordt met vragen meteen geholpen of je deze nu via mail of telefonisch stelt.

Assortiment
Ik heb gemerkt dat vaak afgeprijsde producten heel snel op zijn. Het zou fijn zijn om een iets grotere voorraad te hanteren. Zodat iedereen daar voordeel uit kan halen!

Aanbeveling
Winkel hanteert laagste prijs garantie en vaak is plasma-discounter.nl ook het goedkoopst van alle andere webwinkels. Dus ik zou iedereen aanraden om een aankoop via plasma-discounter.nl te verrichten!

Extra toelichting
Ik ben over het algemeen zeer te vreden met de winkel plasma- discounter.nl goede service in combinatie met scherpe prijzen is voor een reden om vaker aankopen bij plasma-discounter.nl te verrichten!

lindawouters 09-08-2014

Wat is er nou makkelijker dan een giga flatscreen tv bestellen vanuit je luie stoel? Met enkele muisklikken staat hij in je woonkamer.

Prima service! Nadat je hebt betaald, word je op de hoogte gebracht van de datum waarop je aankoop wordt geleverd je je krijgt zelfs een smsje met het tijdstip waarop ze voor je deur staan.

Aanbeveling
Betrouwbaar, snelle service, goed produkt

Extra toelichting
Toch best spannend om met een paar muisklikken iets te kopen van 1800 euro. Het hele proces verliep uitstekend en ik ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Het is fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van het verzendproces.

Lauradj 09-08-2014

Overzichtelijke site en duidelijke uitleg bij elke tv welke makkelijk te begrijpen is.

Tv op tijd besteld en de volgende dag al in huis. En gratis verzenden.

Assortiment
Ruime keuze en voor ieder wat wils. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Snelle service, ruime keuze met makkelijk te begrijpen uitleg en goede prijs/ kwaliteitverhouding.

S. Smit 09-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Wij hebben de aankoop niet online gedaan, maar wel de voorbereiding voor het maken van de keuze. Bij ieder product werd naast de beschrijving ook een video uitleg gegeven. Die was heel duidelijk en prettig om te zien.

Van elk product staan er modellen in de winkel. Er staan drie computers om de informatie nog eens op te zoeken voor de klanten. De uitleg van de medewerker was duidelijk en op een prettige manier adviserend. We hebben niet te maken gehad met een retour. De retourtermijn van 14 dagen is prettig. De winkel is goed bereikbaar, ligt vlak naast de snelweg. Er zijn parkeerplaatsen voor de deur. Met alle koffieapparaten in zicht, misten wij alleen een kopje koffie.

Assortiment
Van alle modellen was er een apparaat aanwezig. De opstellingen zijn goed om te kunnen vergelijken per merk en serie. Er is zitgelegenheid en ruimte om te kunnen overleggen.
De prijs is concurerend. Wij hebben het apparaat zelf meegenomen, maar we hadden het ook (op het moment van aankoop gratis)thuis kunnen laten bezorgen.

Extra toelichting
Deze manier van winkelen vonden wij heel prettig. Thuis kiezen met een duidelijke beschrijving en video uitleg, kijken in de winkel, advies ontvangen en dan vol vertrouwen kopen.

Dirk321 08-08-2014

Overzichtelijke website en bestelgemak door relevante accessoires eenvoudig toe te voegen.

Tot nog toe alleen de levering kunnen beoordelen en deze voldoet geheel aan de verwachtingen. Direct de volgende dag de bestelling thuis.

Assortiment
Hetgeen wij zochten kon besteld worden. Verder geen heel goed beeld van de compleetheid. Maar lijkt veelzijdig te zijn.

Aanbeveling
Zonder meer aan te bevelen bij anderen.

Extra toelichting
De naam van de website gaf niet direct heel veel vertrouwen, maar de verwachtingen zijn ruimschoots waargemaakt!

vandijk01 08-08-2014

Vanuit de luie stoel met voldoende informatie

Helder traject na de bestelling

Voldoende keuze

Extra toelichting
Prima geregeld en snel geregeld.

dennis ba 08-08-2014

veel informatie, fijn dat staat hoeveel er nog in voorraad zijn

dmv email wordt je netjes op de hoogte gehouden. afspraak om volgende dag te bestellen staat

Assortiment
lijkt erg goed, maar weet onvoldoende hoeveel er meer is. mijn keuze was iig beschikbaar

Aanbeveling
ook andere webshops werken als een tierelier. al eerder besteld, altijd goed

thomvdorst 08-08-2014

Bestelling verliep prima. Het product zoeken en vervolgens betalen verloopt exact zoals ik dit had verwacht. Ik geef dit toch een 7, omdat in eerste instantie de verkeerde tv werd geleverd. Dit is normaal niet heel erg, maar ik had hem per se die avond nodig, dus dat was wel wat balen.

De klantenservice is erg goed. Heb twee keer gebeld. De eerste keer met een vraag over het product. Op deze vragen werd prima antwoord gegeven. De tweede keer bellen ging over dat ik het verkeerde product had ontvangen. Alles werd netjes en snel geregeld om de retourzending in gang te zetten. De volgende dag ontving ik het goede model. Service is dus naar mijn mening een topper.

Assortiment
Ik heb hier niet specifiek op gelet, omdat ik alleen op zoek was naar een bepaald product, namelijk een tv. Deze heb ik hier besteld omdat hij hier het voordeligst is.

Aanbeveling
Al met al zou ik plasma-discounter zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden. Dit ga ik dan ook zeker doen. Deze winkel springt er naar mijn mening bovenuit met service. Ook op het gebied van prijzen is plasma-discounter een sterke speler. Aanrader dus!

Zie hierboven. Toppertje!