Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Will1987 13-08-2014

Extra toelichting
Snelle service, via mail goed op de hoogte p, factuur en betaling.

DP Rijkse 13-08-2014

Informatie goed zowel algemeen als product inhoudelijk. vermakkelijkt de keuze

Super snelle levering met duidelijk info via email

Zeer ruime keuze

Super tevreden

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over website, producten, service

Johan Hoogendoorn 13-08-2014

Website goed bruikbaar maar ietwat druk. Bestellen zelf ging precies zoals het hoort.
na afloop kreeg ik 2x track and trace codes, een juist de ander onjuist. Moest dus goed kijken welke de goede was.

Assortiment
Had waar ik naar op zoek was :)

Aanbeveling
goede prijs presetatie in mijn geval, snelle levering, goed mailcontact (al was niet direct duidelijk dat dit van plasma-discounter was, en 2e track n trace code was wat onduidelijk). telefonisch goed bereikbaar.

Agnes Veenenbos 13-08-2014 Via de website gekocht

Alles is reuze makkelijk en overzichtelijk.

Goede en snelle levering.

Assortiment
Voor iedereen is er wel wat. Voor een groot en klein budget.

Aanbeveling
Ik heb al aan meerdere mensen een aanbeveling gedaan!

Extra toelichting
We hebben onze wasmachine, tv voor de woonkamer en slaapkamer hier gekocht en het is de goedkoopste en makkelijkste en gewoon de beste winkel. We gaan 100% zeker vaker bestellen!

Aleda 13-08-2014 Via de website gekocht

Erg overzichtelijke site en erg informatieve filmpjes met uitleg bij elke TV.

Snel geleverd zoals beloofd, met extra SMS voor aflevering zelfs, fantastisch!!

Zeer ruime keuze!

Aanbeveling
Ben zeer tevreden. Je krijgt een goed gevoel bij deze winkel en dat wordt helemaal waargemaakt!

H. Drost 13-08-2014

Extra toelichting
Plasma Discounter deed precies wat ik verwachtte. Ik ben tevreden.

Delannoye Marc 13-08-2014 Via de website gekocht

Alles is heel vlot en correct verlopen

een maal getelefoneerd om reeds betaalde bestelling te veranderen , zonder problemen de volgende dag geleverd .

Assortiment
toch wel een ruime keuze in ieder prijsklasse .

alles vriendelijk verholpen ,

Extra toelichting
Ondanks dat eerste bestelling bij nader toezicht niet voorradig was , heel vlot andere bestelling gedaan en zeer vlug geleverd , Top

Ruud Bosma 13-08-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk overzichtelijk, de artikelen zijn goed te vinden goed ondersteund met video

Snelle levering duidelijk en goed geïnformeerd over de levering

Assortiment
Groot aanbod ruime keuze en aantrekkelijke aanbiedingen
Dit is al mijn 3e aankoop

Aanbeveling
Ten zeerste aanbevelen, vertrouwd helder duidelijk en goede service

Extra toelichting
Ik heb een goed en vertrouwd gevoel bij deze firma en durf hier te kopen via internet Goede kwaliteit en goede aanbiedingen, maakt zelfs zo dat ik niet eens in een winkel meer kom. Discounter is mijn thuis winkel!!

Kevin3388 13-08-2014

Extra toelichting
Duidelijke site en snelle levering. 2e tv die ik hier nu heb besteld en bevalt weer prima.

Iban78 13-08-2014

Veel keus, goede uitleg en uitstekende levering.

Prima verzorgd

Ruime keuze

Aanbeveling
Voor de apparatuur die op deze site te koop aangeboden wordt, zou ik iedereen aanraden om de site te bezoeken en zo mogelijk te bestellen.

Zie de omschrijvingen

jevebe1 13-08-2014

snelle en betrouwbare service

Huib M 13-08-2014

Wij zijn op bezoek geweest in de winkel in Naarden. Daar zijn wij zeer hartelijk ontvangen door een ter zake kundige verkoper.

Eigenlijk hebben wij vrij snel besloten, direct een nieuwe televisie aan te kopen en deze mee te nemen.

In het verleden hebben wij ook al diverse vrienden geattendeerd op jullie winkel.
Zij hebben vervolgens ook inderdaad bij jullie een TV gekocht.

De afhandeling van de aankoop was prima.

Een aandachtspuntje: er werd gevraagd of ik schoonmaakmateriaal had voor de nieuwe TV.

Toen ik nee zei, werd ik gewezen op een spuitbus met doek. Deze kostte € 24.95
Dit heb ik niet gedaan..

Tip: maak de TV een paar euro duurder en geef als service deze spuitbus cadeau bij elke nieuwe TV vanaf €xxxx.

Daar worden mensen vrolijk van.

Assortiment
Het assortiment voldeed meer dan genoeg.

Je bent snel geneigd nog iets extra's mee te nemen

Aanbeveling
Gezien bovenstaande zouden wij dit zeker weer doen. Wij hebben het ook al meerdere keren gedaan.

Martijnvli 13-08-2014

Extra toelichting
Snelle levering, duidelijke informatie na aankoop en de beste prijs die op internet te vinden was!

Roosjes58 13-08-2014

Duidelijke opzet showroom, met de meest gangbare modellen. En goede webshop

Tv is door medewerker in de auto gelegd, dat is netjes.

Assortiment
Naar mijn mening keus genoeg voor elke prijsklasse.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen! Zal altijd een goed woordje doen!

gerdes 13-08-2014

Extra toelichting
We hadden de Sony al online gezien maar in de winkel begonnen we toch te twijfelen tussen de Sony KDL-50W805 en de Philips 48PFK6609 maar door het goede advies uiteindelijk toch voor de Sony KDL-50W805 en we hebben er geen moment spijt van het is echt een prachtige tv met een fantastisch beeld!En fantastische service van Plasma discounter.nl er werd zelfs geholpen met de tv in de auto te plaatsen bedankt ga zo door!

Sjoerd1965 13-08-2014

Een paar klikken en je bestelling is voor elkaar.
Duidelijke website

er werd direct op mijn mail gereageerd toen bleek dat er een foutief huisnummer in mijn bestelling stond

Assortiment
Ik kon hier alles vinden wat ik zocht

Aanbeveling
Bestellen via Internet zoals het hoort.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de totale gang van zake en enorm tevreden met mijn aankoop

eriktimmer 13-08-2014

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle levering. Volgende dag om 10.00u al in huis

Assortiment
Veel keus, meer dan alleen plasma tv's

Duidelijk en overzichtelijk

johannescornelis 13-08-2014

Een overzichtelijke en duidelijke site.Eenvoudig en makkelijk bestellen en betalen. Uitstekende terugkoppeling naar de klant.

Zeer snelle levering op het beloofde tijdstip.

Een uitgebreid assortiment
met een enorme keuze.

Aanbeveling
De bestelling gaat eenvoudig, snel en zeer professioneel.

Extra toelichting
Prima internetbedrijf met een goede prijs/ kwaliteit verhouding en dat alles zonder bezorgkosten.

Looijepijp 13-08-2014

Extra toelichting
Ruime keus en snelle levering!

Cornelisvh 13-08-2014

gewoon prima en snel

hermantd 12-08-2014

Je kan het product bestellen ophalen in Naarden en daar betalen hoe gemakkelijk is het!

De mensen die er werken zijn echt ervaren.

veel keuze

Aanbeveling
zeker veel mate heb ik trouwens al gedaan in ook deze mensen zijn tevreden

Extra toelichting
ik denk dat alles al geschreven is

deJager 12-08-2014

5,5

Verkeerd geïnformeerd door winkelmedewerker waardoor ik een tv heb gekocht die niet werkt met mijn CI+ module terwijl ik dit expliciet had gevraagd. Telefonisch contact leverende niet meer op dan " sorry dat u van verkeerde informatie bent voorzien". Ruilen was niet meer mogelijk want ik had de TV al aangesloten. Moest maar een nieuwe CI + kaart kopen.

Aanbeveling
Heb vaak bij de verschillende fysieke winkels van de gebroeders Coronel gekocht maar de laatste 2 keer niet goed geïnformeerd en dan blijkt de service niet goed. Behoorlijk teleurstellend.

Adbr65 12-08-2014

Ga zo door alles zeer goed te vinden

Alles zeer goed geleverd en zo ga zo door

Assortiment
Het artikel wat ik zocht was erg goed te vinden via het assortiment.

Aanbeveling
Hetartikel was op de juiste manier bij ons afgeleverd. Ga zo door. super.

opoetje 12-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goed te vinden op de website.

Prima en adequaat

Assortiment
Bijna alles wat we op de website zagen, was ook in de winkel aanwezig.

Aanbeveling
Prima te vinden en alles wat je zoekt op gebied van televiesie of stereo is bijna in de winkel of anders wel in het magazijn

Extra toelichting
Vriendelijke en behulpzaam personeel. Ook weten ze je te helpen als je niet heel precies weet wat je wilt. Bovendien goede hulp via de hulplijn toen we er bij de installatie niet helemaal uitkwamen.

D.Eekhout 12-08-2014

Overzichtelijke winkel. Alles is duidelijk aangegeven. Bij betaling hoef je alleen je mail adres door te geven, voor het factuur. Vele male makkelijker dan een papieren bon.

Niet alle modellen staan in de showroom, maar zijn wel in het magazijn. Medewerker heeft de doos van mijn televisie naar mij toegebracht. Verder goede uitleg over de TV gehad. Geen onnodige informatie en geen bij-verkoop van producten die ik niet nodig zou hebben. Top service

Assortiment
Breed assortiment aan televisies en randapparatuur. Van groot tot klein en vrijwel alle merken. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Neemt de tijd voor de klant om alles duidelijk uit te leggen. Er zijn winkels die aan deze winkel een voorbeeld kunnen nemen! Nogmaals, een top winkel.

Extra toelichting
Mocht ik over een par jaar weer een nieuwe TV nodig hebben, dan weet ik de Plasma Discounter te vinden.

sprang 12-08-2014 Via de website gekocht

via tweakers.net werd ik verwezen naar jullie site. daar kon ik lezen en online de bestelling plaatsen

een dag later wilde ik weten of de creditcard betaling in orde was, ik kreeg een medewerker te spreken die bevestigde dat alles in orde was en dat ik mijn tv toestel thuis bezorgd zou krijgen. hij wees me erop dat ik dezelfde avon een mail met track en trace kon verwachten.

Assortiment
genoeg keuze en diversiteit van tv toestellen.

Aanbeveling
de beloofde tv is op tijd en volgens verwachting verstuurd. het werkt en is op het oog helemaal nieuw.

Extra toelichting
zeer blij en bij een volgende aankoop neem ik jullie zeker mee als potentiele leverancier...

Pim-Amersfoort 12-08-2014

Overzichtelijke webshop met uitstekende filters die Super werken!

Zowel levering als retour- regeling werkelijk UITMUNTEND. Beter dan dit kan werkelijk niet. Grote klasse.

Assortiment
Breed en actueel: ook de nieuwste modellen met de meest relevante (TV-)maten.

Aanbeveling
Zonder enige reserve de beste garantie voor optimale keuze, levering en service.

Extra toelichting
Internet selectie op basis van aanbod, beschikbaarheid en prijs. In winkel uitstekend advies. In de after- sales was er ook sprake van een retour (buiten verantwoording Plasma Disc): UITSTEKENDE reactie en uitvoering door Plasma Discounter. Alle lof over advies en service

J drost 12-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heel aardig personeel,neemt alle tijd voor je. Groot assortiment,voor elke portemonnee is er wel iets.

Geijtenbeekherman 12-08-2014

Binnenlopen en meepakken

Geen praatjes om je wat anders aan te smeren maar begrijpen dat je precies weet wat wilt

Assortiment
Lijkt wel of jullie alles hebben

Aanbeveling
Gewoon goedkoop goed bereikbaar en op voorraad

Gewoon goed en goedkoop

G.J.Beukers 12-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Online gereserveerd staat klaar als je in de winkel komt

Goeie uitleg over de TV en werd gecontroleerd of hij goed was

zie bovenstaande

JG de Jong 12-08-2014

Website bekeken en daarna naar de winkel gegaan om de Tv in het echt te zien. Website werkte prima.

In de winkel uiteindelijk de TV gekocht vanwege de goede kennis van de verkoper en de goede service bij het transport naar de auto.

Assortiment
Keuze is enorm waarbij ik het gevoel heb dat al de tv wel een minimale kwaliteit hebben en dat afhankelijk van welke wensen van een klant dan ook er altijd een kwalitatief en binnen budget goede tv te kopen valt.

Aanbeveling
Ik zou niet weten waarom ik naar een andere winkel zou moeten gaan wat ook bij de plasma-discounter te koop is. Door het vertrouwen wat ik heb opgedaan in de winkel zou ik voortaan ook zomaar online kunnen gaan bestellen.

Extra toelichting
Zeer goede service en kennis in de winkel waarmee ik een groot vertrouwen heb gekregen in de plasma-discounter. Met dit vertrouwen zou ik deze winkel bij iedereen aanraden en zelf mijn aankopen online kopen indien verdere informatie niet noodzakelijk is.

Jeroen Spruijt 12-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk bestellen, na een zeer uitgebreid film over de features van het product druk je op een "huge" bestelknop, maakt keuze uit reserveren of laten bezorgen, een kind kan de was doen. Top deal.

Zeer vlotte service, ik had online het product gereserveerd, ik verkies waar mogelijk dan om dat af te halen, ook omdat ik altijd nog wel wat vraagjes heb. Binnen vijf minuten waren mijn vragen beantwoord en had ik het product afgerekend, sneller dan ik kon knipperen met mijn ogen kwam een andere collega al weer uit de coulissen met mijn TV, die zelfs even mee liep tot aan de auto en het voor mij inlaadde. Helemaal top, de verkopers maken een frisse en verzorgde indruk en geven er blijk van kennis van zaken te hebben. Nogmaals top!

Assortiment
Niet alles wat te koop is, is op voorraad geen tien hier dus qua score, echter de heldere en super goede uitleg middels een uitgebreide YouTube boodschap van Tom Coronel maken veel goed. De prijs van de weekendknaller was in ieder geval zeer goed.

Aanbeveling
zie alle opmerkingen hierboven, misschien niet altijd de goedkoopste op alle modellen, maar de genoemde punten vertegenwoordigen een zekere meerprijs die absoluut redelijk is.

Extra toelichting
Ik weet niet goed wat ik hier nog toe moet voegen, net als jullie vind ik het belangrijk om feedback te geven/ krijgen, echter ik kan hier alleen positieve zaken noemen, geen verbeterpunten meer, maar dat is natuurlijk ook goed!

Luc F 12-08-2014

Vele merken vertegenwoordigd in 1 showroom.

Zeer professionele service door medewerkers met veel kennis en deze zijn zeer meedenkend over het budget dat is te besteden en de functies die ik naar op zoek was!

Assortiment
Zeer groot assortiment met tv's van groot tot klein en voor ieder budget iets. Ook zijn alle accessoires tegelijk verkrijgbaar.

Aanbeveling
Voor elk budget een groot assortiment met professionele medewerkers

Extra toelichting
Zeer tevreden met de manier waarop ik in Naarden ben geholpen na wat slechte service te hebben gehad bij concurrenten.

Tes09 12-08-2014

Ik werd in de showroom heel snel en goed geholpen. Na het betalen van het product heb ik ook maar 1 minuut hoeven wachten er op en het werd nog in mijn auto gezet ook!

Assortiment
Plasma-discounter.nl beschikt over een prima assortiment! Genoeg keus!

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over plasma-discounter. De prijzen zijn erg goed en de service is super.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over plasma-discounter. Ik had er via via al positieve reacties over gehoord, daarom ben ik er zelf terecht gekomen. En ook ik ben erg tevreden over plasma discounter. Goede service, duidelijk

Roy van Buren 12-08-2014

Extra toelichting
ontbreken van netspanningsnoer bij aankoop vervolgens bij 2e keer in shop verkeerde netspanningsnoer meegegeven.

Siemeon 12-08-2014

Assortiment
Keuze mogelijkheden kan mogelijk wat breeder, maar mogelijk is al een goede voor selectie gedaan om het kiezen makkelijker te maken. Ik kon in ieder geveal met de juiste tv naar huis.

Aanbeveling
Uitstraling en vriendelijkheid is voor mij wat ik zoek. Je ben de echt klant.

Extra toelichting
Was op zoek naar een kleinere TV - voor tweede gebruik voor en gamen. Na wat rondneuzen op de site een eerste keuze gemaakt. Daarna toch maar even naar Naarden gereden voor advies. Dat wat prima en zakelijk. Definiete keuze gemaakt en vertrokken met de perfecte aankoop.

monique verhoef 12-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

we werden correct geholpen door een medewerker waardoor voor ons de keus makkelijker werd

Assortiment
er is genoeg om wat naar je gading te vinden

groot assortiment vriendelijk personeel

Machiel72 11-08-2014

snel en makkelijk inzichtelijk wat het aanbod is.

De medewerker activeerde ook meteen de Ziggo card voor de gekochte TV. Ondanks enkele wachtende klanten bleef hij toch rustig en behulpzaam.

Assortiment
Er ontbreekt iets naar mijn mening. Wellicht kan er iets meer informatie over enkele merken weergegeven worden.

Aanbeveling
Wijzelf hebben hier al 3 TV''s en een koffieapparaat aangeschaft en alles is prima, service, gemak en de winkel is bij ons in de buurt.

Extra toelichting
Fijne winkel annex showroom met kundige en goed herkenbaar personeel. Het is echt informatief en niet opdringerig.

gkortsmit 11-08-2014

ff zoeken,daarna handig

na foutje mijnerzijds,toch een vriendelijk antwoord..

Assortiment
wat ik wilde zien staat er gewoon .

Aanbeveling
mochten ze er naar vragen..dan deze winkel,makkelijk

Extra toelichting
mijn volgend product komt hier ook vandaan..zeker weten..

H. Josten 11-08-2014 Via de website gekocht

Het betalen ging gemakkelijk,je wordt heel eenvoudig door het betalingsmenu begeleid.Ik heb dit als prettig ervaren.

Vrijdag mijn tv bestelt en zaterdag in huis dat is snel net zo snel als Tom Coronel in zijn auto.

genoeg keuze

Extra toelichting
Plasmadiscounter is een overzichtelijke winkel met een groot assortiment aan merken waaruit kiezen heel eenvoudig is. Verder zijn bij de meeste producten videos met tekst en uitleg van het product hoe makkelijk kun je het hebben.Je hoeft de deur niet meer uit om naar de winkel te gaan ,geen gezeik meer om een parkeerplek te vinden,geen verkoper die je lastig valt, lekker vanuit je luie stoel rustig alle producten zelf vergelijken en kopen.

Monique van der Heijden 11-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijk op de website. In de winkel veel medewerkers voor informatie, maar ook via de computers in de shop
Na koop draagt een medewerker mijn aankoop naar de auto. Heerlijk makkelijk

Veel en goede informatie en adviezen. Na koop draagt een medewerker mijn aankoop naar de auto. Heerlijk makkelijk

Assortiment
Voldoende prijsvergelijking, kwaliteit en kwantiteit gaan hand in hand

Aanbeveling
Ik koop nooit meer ergens anders min tv, aangezien ik bij Plasma Discounter niet hoef te wachten, er veel kennis is en je online ter plekke alles kunt vinden. 👍👍👍

AcJansen 11-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online besteld en volgende dag bezorgd.

Assortiment
Tv uitgekozen via consumentenbond, was voorradig en snel geleverd

Aanbeveling
Alles prima verlopen, erg tevreden

11psb11 11-08-2014

Eenvoudig te reserveren via het internet om later op

Goede kennis, en helpen vriendelijk bij het in de auto zetten van de televisie

Assortiment
Alle belangrijke merken en types zijn vertegenwoordigd

Aanbeveling
Top winkel, goede service, mooie indeling en goede prijs.

jjv1 11-08-2014

Veel keuze op de website in combinatie meet een winkel zodat je de TV's ook kunt zien/horen in het echt. Goede combinatie.

Ben goed geholpen.

Assortiment
Meer dan genoeg TV's om een voor mij goede keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Keuze, prijs, winkel, service zijn goed.

Harld 11-08-2014

bekijken en vervolgens naar Naarden rijden voor de laatste vragen/opemerkingen was zeer eenvoudig.

Zwarte zaterdag de aankoop gedaan; daardoor waarschijnlijk veel mensen die de weg niet opgingen en werd ik direct door meerdere medewerkers uitstekend geholpen!

Assortiment
Ik wilde 3 typen TV's bekijken. alle drie waren in de showroom te bezichtigen wat de keuze een stuk eenvoudiger maakte.

Zie eerder

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de winkel; snel makkelijk en eenvoudig tegen een goede prijs; dat is denk ik de beste samenvatting.

Reamhunk 11-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk producten te vinden. Makkelijk en snel via internet bankieren te betalen.

Juiste informatie via de email. Goed op de hoogte gehouden van de order voortgang.

Assortiment
Ruime keus uit producten.

Aanbeveling
Snelle levering voor een goede prijs.

Extra toelichting
Goed webwinkel met snelle en correcte informatie vertrekking.

De heer Belt 11-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden vesting

We zochten een wandbeugel voor een tv. Alle modellen voor 32 inch keurig op een rijtje bij elkaar. We waren er zo uit.

Goede service. We kregen advies over de verschillende mogelijkheden en konden vrij makkelijk beslissen welke we nodig hadden. Daarna afrekenen en de beugel kwam binnen enkele minuten uit het magazijn.

Assortiment
Kan ik niet goed beoordelen. Volgens mij verkopen jullie alleen Vogels als merk, maar daar konden we prima een keuze uit maken.

Aanbeveling
Er is veel keus, je krijgt deskundig advies en je kunt voor de deur makkelijk parkeren. Dat vinden we ook belangrijk.

Extra toelichting
Bij Coronel weet je waar je aan toe bent. Scherpe prijzen, veel keuze, deskundige verkopers en parkeren voor de deur. Voor ons een goed adres.

Bobbb 11-08-2014

Binnen 10 minuten de juiste tv.

Geen wachttijden.

Assortiment
Ruime keuze uit goede kwaliteitsproducten.

Aanbeveling
Denk ook zeer concurrerend in prijsniveau wat in deze tijd een doorslaggevende factor kan zijn voor de consument.

Extra toelichting
De winkel is makkelijk bereikbaar. Vriendelijk personeel, snelle service en goede prijzen!

Daniel schrik 11-08-2014 Via de website gekocht

De site is zeer gebruiksvroendelijk en zeer overzichtelijk.

Super service zowel online als telefonisch top bedrijf! Voral wederom ook weer een eerlijke en duidelijke uitleg.

Assortiment
Zeer ruim en voradig asortiment echt top.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen heb ik ook al gedaan en deze mensen gaan zeker een kijkje nemen.

Extra toelichting
Ik heb jullie bedrijf zeer goed beoordeeld omdat het ook zeker zo is het is een top site met ruime keuze leuk telefonisch personeel en een goed uitziende site wij gaan zejer nog eens in de winkel zelf kijken.deze reactie geld ook voor de ovetige discounters super opgezet mvg

Panfu 11-08-2014 Via de website gekocht

Gewoon een ontzettend goede website waarin je snel vind wat je zoekt.

De toelichting op de website van het artikel was uitstekend vooral de voortreffelijke video.

Assortiment
Je kon kiezen wat je wilde. Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
Ik ben niet zo promoterig maar in dit geval ga ik een uitzondering maken

Extra toelichting
Mijn zoon heeft me attent gemaakt op de weekend-knaller van Plasma-discounter. Wij op de website kijken, surfen en verkocht zijn. Dus hebben we toen direct gekocht. Nog geen minuut spijt. Aankoop voldoet ruim aan de verwachtingen. Bovendien was de tv snel en keurig op tijd bezorgt.