Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 366 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Vredeveld Roel 18-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben juist gevallen op de duidelijkheid van de website. Hoewel wat ik wilde ook voor dezelfde prijs kon halen bij Mediamarkt en BCC vond ik de site van Plasma discounter het prettigst.

Bij de aanschaf van mijn tv vroeg ik de verkoper ,zitten er twee 3D brillen bij", waarop bevestigend werd geantwoord. Thuis gekomen merkte ik dat er geen brillen bijzaten. Na tel. contact werd alsnog een bril in rekening gebracht. De ander was grstis.

Ziet er goed uit.

Aanbeveling
Deskundig en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

MvB1970 18-08-2014

Goede overzichtelijk website met duidelijke uitleg/specificaties van de producten.

Heb diverse malen wat besteld, wederom een supersnelle aflevering van de bestelling.

Assortiment
grote verscheidenheid aanwezig van diverse producten en bijbehorende producten

Aanbeveling
Goede website,scherpe prijzen snelle levering. Een aanrader dus.

Extra toelichting
Een prettige webschop en winkel voor elektronicaproducten met scherpe prijzen en goede service.

Hans. Bl. 18-08-2014

je kan rustig kijken en nakijken via de computer.

men vraagt of je geholpen kan worden zo ja dan geeft men een duidelijke uitleg over de producten. daarna laat men je rustig verder kijken en beoordelen of je tot aankoop over gaat. men zet het gewenste artikel netjes in de auto voor je.

Assortiment
voldoende niet te veel en niet te weinig. er is zowel het goedkopere segment als ook het duurdere

Aanbeveling
niet duur en voldoende toelichting indien gewenst.

positief

Ellen_123 18-08-2014

Duidelijk wanneer product binnen komt, snelle levering. Ruim assortiment

Snelle levering

Ruime keus

Aanbeveling
Door snelle service, levering goede plek om je productie aan te schaffen.

J. Kort 18-08-2014 Via de website gekocht

Om 19.30 uur 's avonds besteld, de volgende morgen om 9.30 uur in huis. Super!

Assortiment
Een compleet aanbod tegen goede prijzen.

Kijkkast 18-08-2014

Ik woon in het noorden van het land en dit is het tweede product dat ik hier koop.
De eerste was een grote sharp TV, die ik zelf heb gehaald. Eerst kijken dan kopen.
Nu durf ik rustig vanuit de luie stoel te bestellen en hoef ik niet zo ver meer te rijden.
En goedkoop is geen duurkoop gebleken.
Nog een voordeel van een gebruikt product is dat alles al ingeregend is. Stekker en en kijken maar.

Vandaag bestellen en morgen hebben is werkelijk waar.
Ook de aftersales bij het vorige product was heel goed.

Assortiment
Te kust en te keur, gewoon wachten tot er een leuke aanbieding voorbij komt.

Aanbeveling
Gewoon omdat ik over alles tevreden ben.
Service, behulpzaamheid, levering, prijs en keuzemogelijkheden

Extra toelichting
Ik vind dit een van de betere webwinkels. Voor mijn eerste TV ben ik eerst naar Naarden gereden, omdat ik toch eerst wel eens wilde kijken of goedkoop geen duurkoop was. Voorlichting was goed, klantvriendelijk Dus TV in de auto gesjouwd. Thuis aangesloten en omdat ik geen technisch wonder ben, kreeg ik ook nog de nodige telefonische ondersteuning. Mijn tweede product dus maar gewoon online gekocht in de Opruimkelder.

Christoffel1985 18-08-2014

Tv besteld met bijpassende muurbeugel en was allemaal makkelijk te vinden.

Service alle werkdagen voor 20:00hr besteld morgen in huis.Vrijdag avond rond 19:15hr besteld en zaterdagochtend al binnen.

Assortiment is erg uitgebreid
en vaak nog de goedkoopste ook!!

Aanbeveling
Fijne internet winkel.Vaak ook een goeie revieuw / uitleg d.m.v een filmpje wat de mogelijkheden zijn op de tv's.
Daarin laten ze dus zien in mijn geval de Lg 55ub850v alle mogelijke opties die de tv te bieden heeft.

Phillps 18-08-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Ruime keuze en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Drie televisie tegelijk en op voorraad snelle levering

frko 18-08-2014 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke website

Vorige bestelling wel eens een probleempje gehad. Werd perfect en snel opgelost.

Altijd raak

Geen klachten

Extra toelichting
Snel, accuraat en service gericht.

Rob014 18-08-2014

Kort belletje en je weet dat het gewenste apparaat uit voorraad leverbaar is.

Aanbeveling
Helder antwoord snelle levering.

de Vaal 18-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is zeer duidelijk en ook voor mij als leek prima te bedienen!
Hierdoor konden we een uitstekende keuze maken.

Voor eventuele vragen telefonisch de klantendienst gebeld en prima geholpen en te woord gestaan.

Assortiment
Het aanbod is zeer uitgebreid en de prijsstelling in uitstekend.

Aanbeveling
Ik kan iedereen de website en winkel aanbevelen. We zijn uiteindelijk de TV wezen ophalen en de ontvangst en begeleiding was goed.

Extra toelichting
Prima winkel, goed werkende website, uitstekende prijs en zeer uitgebreid assortiment.

schipper1248 18-08-2014

Extra toelichting
Ik had mij van te voren al goed voorbereid bij de keuze voor een nieuwe televisie, op de vragen die ik nog had werd goed gereageerd en goed beantwoord wat voor ons de reden was om hier de nieuwe televisie aan te schaffen. de televisie bevalt erg goed en voldoet aan onze wensen

anton v V 18-08-2014 Via de website gekocht

Site is erg duidelijk en toegangkelijk

De "klacht"over een ontbrekende gebruiksaanwijzing en schroefjes werd direct opgepakt en opgelost,super !

Extra toelichting
Scherpe prijs, super snel bezorgd en een 100% doordacht concept ! Wat wil je nog meer ( als consument) !!!

ReBooo 17-08-2014

Omdat de TV welke ik wilde hebben er nog maar weinig van op voorraad waren heb ik hem telefonisch gereserveerd. Dit werd ook aangeraden op de site.

Ondanks de telefonische reservering van de gekozen TV bleek hij enkele uren later toch niet meer leverbaar te zijn. De email hierover kwam helaas net te laat, ik was namelijk al onderweg.
Maar uiteindelijk hebben ze de TV zonder extra kosten bij mij thuis afgeleverd. Wel iets later natuurlijk maar toch nog een zeer nette service.

Assortiment
In de plasma-discounter blijken ze ook koffiezetapparaten te verkopen.
De TV worden tegen concurrerende prijzen aangeboden dat was dan ook de reden dat ik bij deze webwinkel terecht kwam.

Aanbeveling
Goede service, vriendelijke mensen. We hebben een tijdje staan wachten in de winkel omdat er problemen waren met de reservering van de TV, er is meerdere keren aan ons gevraagd of we al werden geholpen. Zelfs door de eigenaar zelf.

tevreden121212 17-08-2014

Je hoeft er niet voor naar de winkel.

Heel snel

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden, en zou het anderen wel aanraden !

h.sneekes 17-08-2014

goede website met heldere uitleg

ongeinteresseerd personeel kijkt me niet aan bij afrekenen lijkt om kwantiteit van verkoop te gaan niet om kwaliteit ik krijg kassabonnetje en meldt u zich maar bij het volgende loket "de deur " bestelling komt zo

zeer volledig

Extra toelichting
apparaat stond wel in de winkel opgesteld echter was niet aangesloten kon deze dus niet beluisteren

suetje28 17-08-2014

Het was heel makkelijk om alle info op de site te vinden. De producten zijn goed zichtbaar en geven een duidelijk beeld van wat er te verwachten valt

Ik heb mijn bestelling binnen 1 dag binnegekregen zoals beloofd, en precise binnen de aangewezen tijdstip

Assortiment
Er is veel keuze om uit te kiezen, en het is duidelijk als er iets niet vekrigbaar is, zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Aanbeveling
Het is goed te vinden, duidelijk en goede producten voor een goede prijs.

KrisM 17-08-2014

Assortiment
Er is veel variatie en alle producten worden duidelijk omschreven op de website.

Aanbeveling
Ben naar de winkel zelf geweest en niet online. Ik werd goed geholpen en genoeg tijd uitgetrokken voor alle vragen die ik had.

Extra toelichting
Fijne winkel, goede service!

Inge Schuurman 17-08-2014 In de winkel gekocht

De medewerker was heel vriendelijk, alleen had hij ons niet juist geïnformeerd over het product wat wij hadden gekocht. Wij vroegen meerdere mailen om advies en maakte de medewerker duidelijk dat wij er geen verstand van hadden., dit werd niet echt gedaan door de verkoper. Hierdoor hadden we ook niet het juiste gekocht en moesten we terug naar de winkel.
Het product wederom niet op voorraad. Dit alles vond ik wel een min puntje

Assortiment
Het assortiment was voor ons goed en duidelijk

Aanbeveling
Voor mensen met ervaren in deze branch en apparatuur is het een mooie winkel. Voor mensen die er totaal geen verstand van hebben iets minder. Zie punt van Service.

Extra toelichting
Wij hadden echt meer van de verkoper verwacht. Meerdere malen aangegeven dat wij er geen verstand van hadden. Na thuis komst niet de juiste boxen van zoons mee gekregen. Geen hdmi scart kabel meegekregen. Hoort een verkoper te weten.

Amberrr 17-08-2014

Assortiment
Groot assortiment en redelijke prijs / kwaliteit verhouding. Houden ook concurrenten in de gaten ivm prijzen.

Aanbeveling
Ik zou het bedrijf wel aanbevelen. Zoals ik al zei is het assortiment breed en kun je de producten dus goed met elkaar vergelijken. Daarnaast zijn de prijzen ook scherp!

Extra toelichting
Goed bedrijf, echter was degene waardoor ik geholpen werd niet helemaal op de hoogte van de werkprocedure. Samen zijn we er wel uit gekomen en ben ik goed geholpen en heb ik tevreden de winkel verlaten.

wtheune 17-08-2014 In de winkel gekocht

duidelijke omschrijving van product

veel keuze

goeie duidelijke winkel

Extra toelichting
zeer duidelijke product omschrijvingen snelle levering prima site

Emvreman 17-08-2014

Op de site je tv uitzoeken en in de winkel ophalen

Goede advisering en de medewerker liep zelfs mee naar de auto

Assortiment
Brede keus en handig met elkaar te vergelijken

Aanbeveling
Goede prijs en service dus dat is Wennink brainer

D. Zegers 17-08-2014 Via de website gekocht

Volgende dag na de bestelling al in hus!

Assortiment
TV bij iedereen 2 weken levertijd hier op voorraad!

Gewoon goed en snel.

67289227 17-08-2014

Online gereserveerd en dezelfde dag opgehaald. Binnen 10 minuten stond de nieuwe aanwinst in de auto.

Vriendelijke bediening. Factuur keurig volgens afspraak gemaild gekregen.

Keuze genoeg

Aanbeveling
Doen, redelijk scherpe prijs. Online kopen/reserveren is heel handig.

Extra toelichting
Op je gemak thuis uitzoeken reserveren en op het moment dat je uitkomt de aankoop afhalen. Prima!

overeem37 17-08-2014

Extra toelichting
We werden goed geholpen, namen de tijd voor uitleg en keuze. Goed assortiment voor elke klasse

Fam. loeve 17-08-2014 In de winkel gekocht

Jever003 17-08-2014

Goede website duidelijk overzichtelijk

Keurig op afgedproken dag afgeleverd
Goed verpakt

Ruime keuze

Goede prijs prima service
Vertrouwde naam

Zie antwoorden

Ron Voragen 17-08-2014 Via de website gekocht

Erg Gebruikersvriendelijke site!

Assortiment
Goed, geweldig dat de voorraad vermeld wordt.

Aanbeveling
Prima afhandeling, snelle levering.

Extra toelichting
Uitstekende service en snelle levering.

albert65 17-08-2014

eerst vooroverleg over de keuze en toen besteld. Keurig binnen een dag bezorgd. perfect

Helemaal top

Assortiment
zeer breed assortiment. Je kijkt lang rond voor een goed keuze en prijs. De prijs was top in verhouding tot andere websites

Aanbeveling
direct. ook de mailwisselingen mbt levering en facturen. Prima in orde.

Extra toelichting
Direct aan te bevelen. Mooie, heldere site en prima prijzen. Tijdige levering (vrijdagmiddag besteld en zaterdag geleverd)Prima

evard 17-08-2014 Via de website gekocht

Site werkt simpel, en het product werd prachtig uitgelegd door een YouTube filmpje.

Thuis aangekomen dacht ik dacht het product vast liep. Ik gebeld ze waren erg vriendelijk en zeiden dat ik alle garantie kreeg maar of ik toch nog even iets wilden proberen. En natuurlijk had ik zelf niet goed gekeken en product werkt perfect. De jongens aan de telefoon zijn erg deskundig en vriendelijk binnen paar minuten weet je precies hou het werkt. Zelf een on technisch persoon als ik.

Assortiment
Wat ik zag was meer dan genoeg alleen niet verder op de site gekeken. Ze hadden tenminste precies wat ik zocht. En dat waren niet veel andere winkels.

Aanbeveling
Absoluut! Volgende keer ga ik eerst hier kijken of ze het hebben nog niet eerder een site gehad met zulke service.

Extra toelichting
Een aanrader voor iedereen!

LangeNeef 17-08-2014

Producten zijn overzichtelijk gerangschikt in de website. Gemakkelijk te vinden dus. Ook de verdere afhandeling en koop (via iDeal) is super eenvoudig.

Op vrijdagmiddag rond 13.00 uur bestellen en op zaterdag voor 11.00 uur ontvangen kan niet anders dan top genoemd worden.

Assortiment
Ruim aanbod en bij het bekijken van een artikel krijg je direct aanbevelingen voor interessante bijbehorende accessoires.

Aanbeveling
Hoewel dit mijn eerste ervaring is met Plasma-Discounter, weet ik nu al zeker dat het hier niet bij blijft!

Extra toelichting
Erg tevreden over de afwikkeling van mijn bestelling. Goede informatie op de site (met filmpjes) en dus makkelijk kiezen. Plasma-Discounter smaakt voor mij zeker naar meer!

Ronteltap 17-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

ik weet niet hoe het gemakkelijker zou moeten. Prima

Er had even gevraagd moeten worden hoe ik het aan ga sluiten en dat ik er adapter bij ziggo nodig is en die zit niet in de doos.

gevonden wat ik wilde

jessica baas 17-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

Extra toelichting
Mooie Complete showroom. Goede en vriendelijke service. Ik kom zeker nog terug!

wout van ooi 17-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik woon in almere dus even ophalen is wel zo makkelijk
gelijk even kijken in de showroom

bij de bali even wachten maar toen had ik het product zo in handen

Assortiment
voor mij meer dan genoeg

Aanbeveling
vanwege de grote voorraad en het online al bekijken of het er is en de prijs is scherp.

In Case of Fire 17-08-2014

Mailtje gestuurd met vraag naar product. Product in voorraad en opgehaald. Klaar.

OK

Assortiment
In voorraad wat ik wilde.

Aanbeveling
Tot op heden altijd geslaagd. Snel en efficient.

v.d. Kooij 17-08-2014 Via de website gekocht

goede website andere dag in huis

goed + vriendelijk te woord gestaan

uitgebreid assortment

Aanbeveling
wij zijn te vrede over deze webwinkel

Extra toelichting
goed overzicht vriendelijk te woord gestaan aan telefoon kan het bij andere aanbevelen

Sanne1971 17-08-2014

Site werkt prima

Snelle levering

Ruime keuze online

Ik ben tevreden

Michel Oud 16-08-2014 Via de website gekocht

easy kopen.. bezorgen.. TV kijken! thats it.

een belletje was genoeg om alles in werking te zetten. En nu genieten van de TV

Assortiment
ruim voldoende assortiment. Alle modellen die ik wilde vergelijken waren zelfs in voorraad.

Aanbeveling
beste prijs. gratis bezorging, en snel binnen.

Extra toelichting
Zoals mijn beoordeling al laat zien.. wij zijn erg tevreden met het product maar zeker ook de manier waarop we het hebben ontvangen. Makkelijk besteld en super snel in huis. bedankt mensen!

sandravdk12 16-08-2014

uit je luie stoel makkelijk besteld.

besteld en de dag erop de tv al in huis

Assortiment
voldoende keus voor een schappelijke prijs

Aanbeveling
omdat ik geen kritiekpuntje kan vinden

Extra toelichting
goede tv voor een scherpe prijs

Hobby26 16-08-2014

Assortiment
Mooie showroom met voldoende keuze en duidelijke prijsvorming

Aanbeveling
Vanwege het gemak, rij er naar toe, maak je keuze en neem het artikel mee.

Extra toelichting
Inmiddels meerder producten gekocht. Wij gaan voor het gemak. Uitzoeken in showroom en meenemen. Ook de scherp gecalculeerde prijzen zijn voor ons van belang.

Robertogelato 16-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen. Andere dag in huis

Probleem? Ff bellen en het word opgelost

Alles is er

Extra toelichting
via collega hier terecht gekomen geen spijt van

edjedepetje 16-08-2014 In de winkel gekocht
Bronsstraat Naarden

Hele overzichtelijke webwinkel en je kunt vrijblijvend reserveren

Snelle afhandeling in de winkel en als je wilt helpen ze je de artikelen in de auto te laden.

Assortiment
Het assortiment is groot genoeg.

Aanbeveling
Ik kom hier al jaren, dat zegt genoeg

Extra toelichting
Ik koop al jaren alleen maar TV's van Samsung. Ze bevallen zeer goed en kopen doe ik ze alleen maar bij Plasma-Discounter. De beste webwinkel die er war mij betreft is!

Ricker 16-08-2014

De website is overduidelijk , het reserveren gaat simpel met de referentiecode en het is lekker laagdrempelig naar binnen stappen

Als met service de bediening inde winkel bedoeld word is dat bedroevend slecht .
Er werd door de dienstdoende medewerker heel ongeïnteresseerd gehandeld , bij het afrekenen waarbij er contant 1300,- afgerekend word liep hij weg , verder was hij gedurende de hele transactie met zijn andere collega bezig.
Niet hoe ik verwacht behandeld te worden in een winkel.

Assortiment
Up to date en een ruime keuze , wat kan er nog meer gezegd worden.

Extra toelichting
Op het winkel personeel na was dit een zeer prettige ervaring waarbij de levering van de bezorgdienst genoemd mag worden als punctueel en plezierig , zeer vriendelijke mensen. Ik raad al lang mensen aan om een tv bij uw bedrijf te halen en zal dit ook zeker blijven doen.

Linda Wolsheimer 16-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Uitgebreid assortiment, hele fijne prijs en super snelle levering, ideaal!

robin vanneuville 16-08-2014 Via de website gekocht

de website is zeer overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik door middel van de filter functie .
Zeer mooie en uitgebreide beschrijvingen van het product.

Snelle respons om de gestelde vragen en steeds binnen de 24u

Assortiment
zeer groot assortiment en prijs kwaliteit zal je niet beter vinden op het net en in de winkel

Het is de goedkoopste

Extra toelichting
Zeer mooie en overzichtelijke website met een zeer ruime keuze tussen de verschillende TOP merken . De filter functie is ook handig om snel het correcte product te vinden en de juiste keuze te maken . De service is ook TOP , vraag en antwoord volgen zichzelf op binnen de 24u . En het is de goedkoopste . Dank u voor de snelle afhandeling van de bestelling . Super blij met de nieuwe TV .

Sharony 16-08-2014 Via de website gekocht

Goede productbeschrijving en makkelijk bestellen

Ondanks de grootte van het bedrag toch achteraf kunnen betalen

Ruime keus

Aanbeveling
Iedereen die een nieuwe televisie wil aanschaffen

Ik ben erg tevreden!

Guitjuh 16-08-2014

De site is netjes, duidelijk, overzichtelijk en bestellen gaat heel eenvoudig

Het is inderdaad voor die tijd besteld is volgende dag in huis, met track and trace code om het te volgen

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment met goede uitleg van het product

Aanbeveling
Door alle goede ervaringen zou ik het zeker aanraden!

Extra toelichting
Goede site, overzichtelijk, duidelijk en eenvoudige bestelwijze. Prijzen zijn ook netjes, en de service na bestelling met dat filmpje met uitleg is super!

Robert123654 16-08-2014

Reserveren, ophalen en betalen ging van een leien dakje.

Correct benaderd. Contactpersonen hebben kennis van zaken, vriendelijk en een veilig gevoel. Omdat ik een aktieve 3d bril moest kopen en ze niet in deze winkel aanwezig waren moest ik elders heen. De medewerker vertelde me dat die zelfs goedkoper waren dan bij plasmadiscounter. KIJK!! Dan kom ik dus de volgende weer naar plasmadiscounter. Top!!

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel zeker aan bij anderen omdat de benadering zeer persoonlijk is en mij het gevoel geeft dat mij niets "aangesmeerd" word.

Extra toelichting
Voor het eerst sinds lange tijd weer 's een winkel die mij een goed gevoel geeft. Fijn!!

Dean63 16-08-2014

Ik heb via internet gereserveerd zonder verdere verplichtingen en aanbetaling.
De bestelde spullen stonden klaar toen ik ze de volgende dag heb afgehaald.

Omdat ik via internet had gereserveerd stond ik met de spullen afgerekend en wel in no-time weer buiten. ik werd geholpen met het inladen in de auto. Top service.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid en goed omschreven op de site.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden en kan iedereen aanbevelen de winkel te bezoeken. Uitgebreid assortiment en vriendelijke deskundige medewerkers die de tijd voor je nemen.

Extra toelichting
Het gemak van het uitzoeken van de producten en het reserveren via internet zonder aanbetaling en de uitstekende persoonlijke benadering in de winkel maken dat je hier graag nog eens een keer terugkomt.