Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Thierry v. Iperen 21-08-2014 Via de website gekocht

zeer gebruikers vriendelijk.

ok.

voldoende / ruime keuze.

Aanbeveling
snelle afhandeling/ snelle levering, goede prijs stelling.

Extra toelichting
100 % tevreden, prettige afhandeling, prettig contact, veel keuze en goed prijzen.

George1956 21-08-2014

Bestelling makkelijk geplaatst.Geen moeilijke velden of vragen.

Afspraak nagekomen. Voor 23.00 uur besteld, volgende dag geleverd. Mis alleen de mogelijkheid van retourneren artikel. Zou makkelijk zijn om zoals bij sommige andere firma's via een link een retourbiljet uit te printen met de adresgegevens van de firma.

Assortiment
Keuze van dit soort product vrij beperkt. Misschien duidelijker voor de consument om uit te leggen waarom! Bijvoorbeeld de betere apparaten al uitgezocht in overleg met Kieskeurig. Maar toch nog mogelijkheid voor consument open laten om verder te zoeken.

Aanbeveling
Geen problemen met zoeken naar product. Makkelijke zoekvelden. Prijs is goed en concurrerend.

Extra toelichting
Om het kort weer te geven: als er weer behoefte aan is om via internet elektronische apparatuur aan te schaffen, zal, wordt als eerste de site van deze winkel bezocht.

Khazai 20-08-2014 Via de website gekocht

Na het zoeken via google heb ik uw website gevonden. Je krijgt alle info duidelijk gepresenteerd en kan hierdoor de bestelling snel en eenvoudig plaatsen.

Prima service. Je krijgt duidelijk uitleg zowel op de website als de emails.

Assortiment
Ruim voldoende assortiment met goede kwaliteit producten en scherpe prijzen.

Aanbeveling
Al gedaan bij een vriendin.

Extra toelichting
Binnen 2 werkdagen hebben wij een mooie TV met hele goede kwaliteit en scherpe prijs binnen. Dit wekt veel vertrouwen bij mij op als klant, vandaar dat ik jullie aanbeveel bij andreren.

BvS80 20-08-2014

Site is duidelijk en overzichtelijk.
Ook de stappen om iets te kopen zijn helder!

Levering was dinsdag einde ochtend al binnen(zondag besteld)
Duidelijke mails, met track&trace info

Assortiment
Alleen gezocht naar een tv, handig is ook dat je bij een product extra opties kan kiezen (ophangsystemen,reinigsdoekjes etc)

Aanbeveling
Alles is goed verlopen qua bestellen en afleveren.

Extra toelichting
Voelt betrouwbaar, alles is Tim Tom in orde!! :)

E. Dal 20-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Zeer klantvriendelijk en een goede service

Truus666 20-08-2014

lekker makkelijk besteld en goede uitleg via de filmpjes

Snelle bezorging en goede levering

genoeg keuze

Aanbeveling
Super tevreden dus daarom zeker aan te bevelen aan anderen

Jan de Blaauw 20-08-2014 Via de website gekocht

Heel mooie en duidelijke website. Simpele handeling om bestelling te plaatsen.Artikelen makkelijk te vinden. Iedereen kan, simpel, via jullie website bestellen.
TOP!!!!Videofilmpjes zeer nuttig.

Levertijd is perfect. Wordt de volgende dag al geleverd.
Retourprocedure gelezen en dit zie je niet vaak. Prima.
Ik maak er in ieder geval geen gebruik van.Telefonische bereikbaarheid winkel is prima.

Assortiment
Groot assortiment, dus veel keuze.TV die ik heb gekocht heeft niemand in zijn winkel staan, dus online gekocht. Is concurerend met andere webwinkels. Gewoon de goedkoopste.

Aanbeveling
Grote keuze en simpel artikelen te vinden. Ondersteuning d.m.v. videofilmpjes is perfect.
Ook na aankoop een aansprekend en klantvriendelijk videofilmpje gezien.

Extra toelichting
Als je elektrische of elektronische apparatuur wilt kopen ga dan naar plasma-discounter.nl en u slaagt voor 100%. Groor assortiment, concurerende prijs en prima service.

Mickey G 20-08-2014 Via de website gekocht

Je kunt alles makkelijk invoeren op je pc. Alles hoort zoals het hoort.

Assortiment
Ik had een ruime assortiment aan tv's. En dan kan ik me wel voorstellen dat er altijd 1 perfecte tv is voor iemand

Aanbeveling
Ik had hier een ruime keus en werd goed geholpen. Top!

Extra toelichting
Mijn beoordeling is gebaseerd op het assortiment, ondersteuning en verantwoord. Hier uit komt mijn beoordeling. Ik kom zeker terug als ik een nieuw product moet aanschaffen.

Ottonoor 20-08-2014

vooraf je huiswerk thuis maken wat zijn je wensen wat wil je even bekijken naar de winkel inpakken en wegwezen.

duidelijk antwoorden over garantie en schoonmaken van je tv.

Assortiment
je kan zo gek niet bedenken of het is er.

Aanbeveling
prijs goed kwaliteit goed en vooral goede service en uitleg .
en bijzonderlijk vriendelijk personeel!

Extra toelichting
zeer groot assortiment om thuis te kijken en dan naar de winkel om nog even in het echt te bekijken of het daadwerkelijk zo goed en mooi is, nou wij kunnen niets anders zeggen het ziet er allemaal zeer perfect uit super vriendelijk te woord gestaan.in alle rust alles laten zien en GEEN opdringerig heit. En dat laatste is vandaag de dag niet overal zo perfect.

P. Zondervan 20-08-2014 Via de website gekocht

Uitzoeken, betelen en binnen 24 uur in huis, goedkoper,sneller en eenvoudiger is er niet!

Extra toelichting
Zie opmerking bij "gemak"

nj1978 20-08-2014

Vanuit je luie stoel bestellen en volgende dag thuisbezorgd

Volgens afspraak netjes en op tijd geleverd

Assortiment
Ruim assortiment met keuze in iedere prijsklasse

Aanbeveling
ik ben prima tevreden, dus ik kan het iedereen aanraden

jessevandermeulen 20-08-2014

overzichtelijke webshop, makkelijk om je keuze te verkleinen tot hetgeen je zoekt

eerder een netto robotstofzuiger besteld en service was dar prima, mede de reden dat we nu een tv kopen

Assortiment
ruim voldoende en ik heb het idee dat de baisskeus qua kwaliteit al door jullie is gemaakt.

Aanbeveling
gemak, prijs en soort winkel, duidelijk overzichtelijk en erg uitgebreide info op de site en dmv video's

Extra toelichting
duidelijke webshop, aan de telefoon vriendelijke service en snelle leverdtijd en producten voor een scherpe prijs

fam Tip 20-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen en overzichtelijk

Om 16 uur besteld volgende dag om 10:30 al bezorgd

Keuze genoeg

Aanbeveling
Goede service en overzichtelijke site .

Zeer tevreden

rick.t.h 20-08-2014

goede service ik heb het van tevoren gereserveerd maar jullie proberen zo snel mogelijk te werken als het druk is top

Assortiment
goed tv's en ook leuk dat jullie koffie apparaten verkopen

Rogier Regeer 20-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De site vond ik heel duidelijk en zeer actueel bijgehouden (m.b.t. voorraad, beschikbaarheid en prijs). UIteidelijk ben ik lekker op de bonnefooi naar de winkel gegaan om de tv te bekijken. Ze hadden keurig netjes het model uitstaan (1 maatje groter) en heb hem gelijk gekocht en meegenomen.

Naast dat ik de site al vriendelijk vond, werd ik in de winkel perfect geholpen. De prijs werd netjes aangepast naar de oude (was net die ochtend verhoogd) en werd mij netjes gewezen op een aantrekkelijke aanbieding van een HDMI kabel. Achteraf spijt dat ik er slechts een en geen twee heb gekocht (i.v.m. nieuwe homecinema set). Al met al top servive voor een geweldige prijs.

Assortiment
Ze bieden een prima en breed genoeg assortiment voor zeer concurerende prijzen. Wellicht dat er iets meer aanvulling mag zijn op het gebied van accessoires m.b.t. de hoofdproducten.

Aanbeveling
Heel simpel. Goed assortiment, prima site, uitstekende service en uitstekende prijs!

Extra toelichting
Ik val in herhaling. Ik ben simpelweg een heel tevreden klant over mijn tv, de service van de winkel en zeker de prijs.

honor320 20-08-2014

helemaal tevreden.

tevreden.

voldoet meer dan genoeg.

ja goede winkel.

Extra toelichting
Demo LG 42LA7408 598,00 gekocht maar bij coolblue 599.00 nieuw. niet zo goed voor een demo tv. te veel betaald.

Gertjan1982 20-08-2014

Extra toelichting
Via Kieskeurig een LED-tv gezocht met 22inch scherm en zo uitgekomen op het model van Salora. Door de snelstmogelijke levering in combinatie met de prijs gekozen voor Plasma-discounter.nl. De TV is keurig volgens op de aangegeven leveringsdatum geleverd. We zijn erg blij met onze nieuwe LED-tv met ingebouwde DVD-speler!

Henkie62 20-08-2014

Eenvoudig en snel

De extra uitleg over het gekochte product, nu de tv.

Aanbeveling
Voor het eerst gekocht, kan nu alleen de snelheid aanprijzen.

Richard478 20-08-2014

goed vergelijk, juiste data.

snelle no-nonsens informatie, ook tijdens het koopproces en de informatiestroom tot de levering.

goed

goed en snel.

FL0r1s 20-08-2014

De site zit handig in elkaar en kent vele gemakken zoals de aanvullende zoekfunctie. Wel vond ik het onhandig dat de maten van de tv (LxBxD) er niet opstonden, omdat de tv dieper is met voet er onder. Hierdoor heb ik op andere sites naar de maten moeten zoeken om te kijken of de tv op mijn studentenkamer zou passen.

Ook zou het een verbeterpunt zijn om een knop te maken 'alle accessoires' omdat de kabel die ik nodig had er niet tussen stond. Het was nog even zoeken waar ik de kabels kon vinden omdat er hier niet een handig snelmenu bovenaan de site staat.
Verder was alles heel overzichtelijk, zag er mooi uit & de site werkt goed op je smartphone.

Ik vond het heel fijn dat ik direct na mijn bestelling en betaling e-mails kreeg dat de bestelling en betaling goed ontvangen waren. Ook de track & trace code was erg fijn om te krijgen. Het pakket was erg goed verpakt.
Hele snelle service overigens, met 20 uur had ik de tv werkend in mijn kamer staan.

Assortiment
Op de site staan ongelooflijk veel tv's die je kunt vergelijken om de beste keuze te maken.

Extra toelichting
Overzichtelijke site, hele goede service & een zeer ruim aanbod. Dit is wat je verwacht van een winkel waar je een nieuwe tv wilt kopen, maar geen idee hebt welke. Ik ben een student, niet een al te hoog budget dus. Maar ook voor deze doelgroep is er ruimschoots aanbod op de site!

Richard08 20-08-2014

Er is veel informatie beschikbaar van de producten die zij aanbieden.

Je wordt netjes en keurig behandeld in de zaak.

Assortiment
Er is veel keus maar ook weer niet te veel. Daardoor kan je weloverwogen jouw product kiezen.

Aanbeveling
Voor wie een product wilt kopen met een juiste prijs/kwaliteitverhouding met goede service dan ben je hier aan het goede adres.

Extra toelichting
Ik werd prettig en correct geholpen geholpen

Mark van Dongen 20-08-2014

Snel en eenvoudig bestellen. Ook de informatieve video's bij de producten zijn erg handig.

Duidelijke mails over de voortgang van de bestelling, betaling en levering. Levering op de beloofde datum en binnen de afgesproken tijd.

Assortiment
Ik heb geen a-merk producten kunnen ontdekken die niet worden aangeboden.

Aanbeveling
Zeer zeker mijn aanbeveling waardig.

Extra toelichting
Snel, makkelijk, duidelijk, veilig en volgens afspraak bestellen!

RichardAB 20-08-2014

Had een demo model besteld, dacht dat er twee schroefjes misten, een telefoontje en ze werden netjes nagestuurd

Goede service

Gerben Rijpma 20-08-2014 Via de website gekocht

Bestelling gaat eenvoudig, wel is het schrikken bij de eindafrekening dat je naar Create2fit betaalt ipv Plasma-Discounter. Ik was even heel bang na betaling op internetbankieren dat jullie site gehackt was en ik al mijn geld kwijt....gelukkig zag ik na zoeken op internet dat het bedrijf met jullie te maken had en was ik gerustgesteld.

Er staat duidelijk op de site wat je van jullie kan verwachten: garantie, contact en ook 2 weken proefperiode.

Assortiment
Dit kan ik nog niet geheel overzien maar voor mijn behoefte was het ruimschoots.

Aanbeveling
Ik was gewend bij Redcoon te bestellen, de prijs van deze TV was bij jullie stukken lager! Verder kende ik jullie zaak al van een documentaire bij (ik meen) EenVandaag. Ben daarom zeer blij en zal dat iedereen laten weten!

Extra toelichting
Ik mis (maar mogelijk) ben ik van de oude stempel: een goede handleiding bij de TV. Ik snap wel dat de TV zelf alles uitlegt en dat je de handleiding zelf kunt uitprinten via Internet, maar ik had al direct bij het instellen een probleem (kiezen van TV ontvangst, decoder en TV of decoder en bijbehorende vragen) ben er dan uiteindelijk zelf achtergekomen. Het uitprinten van de handleiding moet ik dus nog steeds doen, want dat doe je niet gelijk.

1949Wim 19-08-2014

ben naar Naarden gegaan, veel parkeerplaatsen (het was wel zondag), overzichtelijke showroom.

Vlotte, deskundige verkoper, luistert naar je wensen.

in 1 woord enorm, maar had mijn keus al op de site kunnen maken

Aanbeveling
Mijn ervaring is een goede

B. Janssens 19-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

het begint allemaal online voor mij bij plasmadiscouunter ( zijn altijd de goedkoopste ) daarna stap ik gewoon de winkel in en worden al mijn vragen professioneel beantwoord. Wel zo prettig ;)

Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Echt heel goed. Zelf mijn twitter berichten werden beantwoord.

Assortiment
Grote open ruimte wat ikzelf zeer prettig vindt. Het assortiment is goed en vakkundig samengesteld. Keus voor elk en nog belangrijker voor elk budget!

Aanbeveling
Als je teveel wilt betalen moet je niet naar plasmadiscounter gaan.

Extra toelichting
Ga zo door! Service, kennis en een scherpe prijs. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. TOP.

Marco v V 19-08-2014

Website is overzichtelijk, geen verborgen (extra) kosten.

Stap voor stap wordt je op de hoogte gehouden van de status van de order.

Assortiment
Breed assortiment en ook diep. Hieruit dus goed mijn keuze kunnen maken.

Aanbeveling
Ik heb deze al diverse keren aanbevolen.

Extra toelichting
Keurig verzorgd allemaal en ik kom hier zeker nog terug.

Jan dirk131 19-08-2014

Ophalen en klaar!!!
Binen 2 uur weer thuis met nieuwe tv!!

Medewerker ondanks de drukte zeer behulpzaam en vriendelijk.

Ruim voldoende.

Aanbeveling
Makkelijke winkel met groot assortiment!!

Emina Ajanovic 19-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het is heerlijk om eerst thuis op het internet rustig te kijken en dan gewoon in de winkel te zeggen welke tv je wilt en binnen 2 minuten staat de tv voor je neus.

De medewerkers kunnen goed vertellen welke tv het beste aansluit bij jou wensen en geven hierin ook goed advies.

Assortiment
Dit is mijn derde tv die ik in deze winkel koop en elke keer waren jullie de goedkoopste en beste!

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel altijd aan.

Super zaak!

Bram_bronneberg 19-08-2014

Veel duidelijk communicatie over proces rondom bestellen, facturatie en retour

Assortiment
Ruim voldoende voor ieder.

Zeker

Rosemarijn van der Hulst 19-08-2014 In de winkel gekocht

Super gegaan!

Sydney1976 19-08-2014

Product verkregen via de post na installatie bleek de geintregeerde dvd speler niet te werken. Gebeld met de klantenservice en werd uitstekend geholpen en wordt de tv met ingebouwde dvd speler binnen 3 dagen omgeruilt.

goede service,snelle levering.
Indien een apparaat defect is wordt er direct actie ondernomen om het product te retouneren. Let op: dient binnen 48 uur gemeld te worden bij de klantenservice.
De klantenservice is zelf op zondag geopend zeer groot plus punt.

Extra toelichting
goed uitleg betreffende de diversiteit van de producten.zoals verschil tussen HD en HD ready. Zeer uitgebreid assortiment voor leuke bedragen. zowel hele uitgebreide installaties tot hele simpelen plug and play. goede service,snelle levering. Indien een apparaat defect is wordt er direct actie ondernomen om het product te retourneren. Let op: dient binnen 48 uur gemeld te worden bij de klantenservice. De klantenservice is zelf op zondag geopend zeer groot plus punt.

Elpitos 19-08-2014

Goed advies, en zeer goede service

Inmiddels gedaan

dos santos 19-08-2014 Via de website gekocht

Je bent thuis aan je koop alles.

De mooist service die je kan krijgen .

Assortiment
De assortiment wat Tom biet is geweldig je kan bijna alles koppen .

200 procent voor alles .

Extra toelichting
Geweldig ik heb twee maal samsung tv s .

rs7814 19-08-2014

Online gereserveerd, binnen een half uur een mail en een SMS op m'n gsm, daarna opgehaald en betaald.
De aankoopbon kwam later per email, vind ik iets minder omdat je betaald hebt, en daar nauwelijks bewijs van hebt.

Was druk in de winkel. Personeel deed hun best om iedereen de uitleg te geven waar die om vroeg, maar of dat altijd lukt met zoveel klanten in een beperkte ruimte...

Aanbeveling
Bij online aankopen is het altijd handig als er toch een fysieke winkel is. Bij met name problemen heb je toch een aanspreekpunt anders dan een emailadres.

Extra toelichting
Voor mij ging het erg vlot. TV vrijdag gereserveerd, zaterdag opgehaald, en 's avonds zat ik al te kijken.

N. STam 19-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

Op de website staat precies vermeld of het produkt op voorraad is.

geen lange wachttijden super!

Assortiment
zeer veel keus en altijd een lage prijs.

Aanbeveling
het scheelt gewoon echt geld

dre342 19-08-2014

Extra toelichting
Snel en gemakkelijk. Voor een goede prijs.

Familie Steenwijk 18-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk te bereiken, genoeg parkeergelegenheid, nette en schone winkel.

Prima service, goede uitleg en personeel neemt alle tijd. Een minpuntje was dat het druk was en het daardoor langer duurde voordat wij geholpen werden. Het was op een zaterdag dus begrijpelijk. Het personeel liet je rustig eerst even kijken en kwam niet gelijk op je afgestormd bij binnenkomst!

Assortiment
Beperkt maar voldoende assortiment, gewoon de beste merken in de showroom.

Aanbeveling
Aan iedereen. Wij hebben het ook van anderen gehoord. Eerder wisten wij niet van het bestaan van deze winkel.

Extra toelichting
Prima service, fijn personeel, voldoende aanbod, nette winkel, goede producten. Wij zijn super tevreden met onze aankoop voor een mooie prijs.

Daren Ford 18-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De website is overzichtelijk en geeft veel product informatie, dit maakt het selecteren erg makkelijk.

De mogelijkheid om een reservering te doen via de website was erg welkom. De service in de winkel was ook erg goed, het toestel werd zelfs in de kofferbak afgeleverd (heb ik nergens anders meegemaakt).

Ruim voldoende!

Extra toelichting
Goed geprijsd, goede vriendelijke service, ruim assortiment, geode website. Wat wil je nog meer?

ErkamK 18-08-2014

Voor mij was het niet om een online aankoop te doen, maar meer informeren over tv's. Jullie site is geweldig en staan met boordevol informatie. Ik kon binnen no-time een keus maken, welke tv ik uiteindelijk ging kopen.

Ik heb geen online aankoop gedaan, maar haalde een tv in de showroom. Ik wist precies welke tv ik zou halen, maar ging alsnog wat twijfelen toen ik tv's in de showroom zag. Ik werd geholpen door een medewerker die mij dankzij zijn deskundige advies geholpen heeft om een besluit te maken. Ik vind het zeer professioneel dat de medewerker geen dure tv's adviseerde, maar luisterde naar mijn wensen en kwam met een conclusie, dat zeker binnen mijn verwachtingen viel. Zeer professioneel.

Assortiment
Alle top-klasse tv's hebben jullie op jullie site en showroom. Van high-end modellen tot budgetmodellen.
Jullie aanbod is voor ieder geschikt.

Aanbeveling
Ik zou iedereen kunnen adviseren die een tv of een tv accessoire wilt gaan kopen. Je wordt (zeker in showroom) deskundig geholpen.

Extra toelichting
Top winkel! Professionele medewerkers en boordevol aanbod van tv en tv-accessoires

dirkje34 18-08-2014

Overzichtelijk webshop waarbij snel & doeltreffend een keus gemaakt kan worden.

Kan alleen feedback geven op de levertijd: Die was conform de tijd die werd aangegeven. Aangezien we dichtbij Naarden wonen konden we dezelfde dag de bestelling(en) ophalen.

Prima uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Zeer goede ervaring met deze webshop dus vandaar een 10.

Extra toelichting
Tot het moment van deze beoordeling hebben we nu de afgelopen jaren een 4-tal producten gekocht waarvan de kwaliteit prima is. Ook de regeling dat je 14 dagen omruilgarantie hebt is een goede regeling. Ook de fysieke bereikbaarheid, voor ons dan, maakt het aantrekkelijk om bij deze webshop elektronica aan te schaffen.

Frederik68 18-08-2014

Ik woon in Bussum en rijd dus in drie minuten naar Naarden. Plasma Disconter heeft royale openingstijden waardoor je er vrijwal altijd terecht kunt.

Uitstekend geadviseerd !

Assortiment
Hoewel de TV die ik gekocht heb wel op voorraad was, hing hij niet in de winkel. 1 minpuntje...

Aanbeveling
Ik zou iederen die een overweegt een TV aan te schaffen adviseren naar Plasma Discounter te gaan.

Extra toelichting
Alle top TV's in het assortiment voor de laagst mogelijke prijs.

Veugen 18-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

In de winkel langs geweest om mij te oriënteren. Was er nog niet helemaal over uit, maar product kon gereserveerd worden. Twee dagen later opgehaald.

Veel goede uitleg ontvangen. Product werd uit het magazijn gehaald en in de auto gezet.

Zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Samengevat een zeer goede winkel, maar mooie prijzen.

Wabs 18-08-2014

Zoeken met meer opties zou mooi zijn. Had nu eerste een TV uitgezocht en gereserveerd die niet Full HD bleek te zijn. Filteren op hoofdzakelijke opties (wat jullie vroeger hadden) zou mooi zijn.

Werd netjes en snel geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel. Top!

Assortiment
Vindt maar eens een andere winkel met hetzelfde assortiment en nog op voorraad ook.

Aanbeveling
Sterker nog, Mijn vader en oom heb ik al eens doorgestuurd naar PlasmaDiscounter en hebben naar grote tevredenheid al enkele tijd een fantastische TV thuis staan.

Extra toelichting
Super winkel. Geen gezeur, gewoon TV's verkopen en service bieden, zoals het hoort! Ideale combinatie van webwinkel en top service!

Phil80 18-08-2014

Goed geholpen en alle vragen die ik had werd goed beantwoord.

Prima assortiment.

Extra toelichting
De website ziet er erg goed uit, en ik heb daar genoeg informatie vandaan gehaald. Echter was de serves niet zo optimaal. Ik moet in jullie vestiging lang wachten tot dat ik werd geholpen. Er liep wel genoeg personeel alleen iepen die weer snel naar achter en moest ik maar wachten tot dat ik werd geholpen. Goed geholpen en alle vragen die ik had werd goed beantwoord. Prima assortiment. Ik ben tevreden met mijn aankoop. Voor de volgende keer wel handig om je klanten niet zo lang te laten wachten.

Els Thielen 18-08-2014

Extra toelichting
jammer, geen annulering voor verzending mogelijk

Ad2.0 18-08-2014

Eerst thuis een selectie maken en daarna eventueel in de winkel nog even bekijken en gelijk meenemen. Overzichtelijke site.

Had verkeerdemodel gekocht. Geen probleem, ik kon hem dezelfde dag nog kosteloos omruilen.

Zeer uitgebreide keuze. Top

Aanbeveling
Proactief aanbevelen doe ik nooit, iedereen maakt zijn eigen keuzes, maar als het ter sprake komt zal ik dat zeker doen o.b.v. de eerder genoemde argumenten.

Extra toelichting
Een concept waar ik mij prettig bij voel. Kopen tegen scherpe internetprijzen in..., als je naar de fysieke winkel gaat, de beleving van de traditionele winkelsetting.

stefan5056 18-08-2014

De site is heel overzichtelijk met de juiste informatie.Het bestellen en betalen en bezorging verliep heel soepel.

Goede service er ontbrak een onderdeel van mijn plasma televisie wordt meteen nageleverd goede bereikbaarheid van de klantenservice.

Assortiment
ruime keus in assortiment plus goede informatie en goede concurrerende prijzen

Extra toelichting
Duidelijke en overzichtelijke webshop goede service en snelle bezorging.

gi64 18-08-2014

Ik werd snel en competent geholpen toen ik een vraag had en jullie belde.

Assortiment
Iedere keer als ik naar iets op zoek ben, kan ik dat bij jullie vinden. Soms, tot mijn spijt, merk ik later dat een TV bij jullie goedkoper was dan elders.

Aanbeveling
Gebruiksvriendelijke webshop met nuttige informatie over de producten, inclusief review video's!

Vredeveld Roel 18-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik ben juist gevallen op de duidelijkheid van de website. Hoewel wat ik wilde ook voor dezelfde prijs kon halen bij Mediamarkt en BCC vond ik de site van Plasma discounter het prettigst.

Bij de aanschaf van mijn tv vroeg ik de verkoper ,zitten er twee 3D brillen bij", waarop bevestigend werd geantwoord. Thuis gekomen merkte ik dat er geen brillen bijzaten. Na tel. contact werd alsnog een bril in rekening gebracht. De ander was grstis.

Ziet er goed uit.

Aanbeveling
Deskundig en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.