Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Smit1950 23-08-2014

DEskundige en vriendelijk hulp

Assortiment
Waar mijn interesse naar uit ging was aanwezig.

Extra toelichting
Geen problemen deskundige hulp en een uitgebreid assortiment en een goede prijs. Prima zaak.

Julius Patty 23-08-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Ik zou zeker deze winkel aan een ander aanbevelen omdat dit voor (mensen uit Breukelen) zeer makkelijk te bereiken is.
Via snelweg en gratis parkeren voor de deur.

Extra toelichting
Leuke vlot personeel in de winkel. De jongens weten waarover zij praten. Vlot geholpen en binnen 5 minuten weer buiten met ons product. Eerst via de site naar het assortiment gekeken. De producten kloppen.

Sathopper2000 23-08-2014

Ik kon snel de TV vinden waar ik naar zocht. Alles duidelijk en overzichtelijk!

De volgende dag al geleverd!

Voldoende keuze.

Aanbeveling
Goede prijs voor Merk apparatuur. Betrouwbare en snelle levering van de bestelling.

Extra toelichting
Goedkoop, Snel en prettige website.

Naam123123123 23-08-2014

Mooie showroom waar de meeste tv's kunnen worden vergeleken.

Het was erg druk waardoor we lang moesten wachten. Echter toen we aan de beurt waren werden we heel goed geholpen en kregen we goed advies.

Breed assortiment!

Aanbeveling
Omdat ik mijn vorige tv hier ook heb gekocht en deze ook zou ik de winkel zeker aanraden voor de aanschaf van een nieuwe tv.

Extra toelichting
Algemene indruk is zeer goed mooie showroom. Het enige verbeterpuntje is de bezetting. We zijn wel zeer goed geholpen door een enthousiaste jongen die veel verstand heeft.

Jeffrey113 23-08-2014

Via internet heb ik gezocht naar een lcd tv. Ik vond bij plasma discounter alle info krijgen omtrent mijn artikel. Ook het bestellen was erg gemakkelijk alsof ik in de winkel zelf was. Ook de filmpjes omtrent het product maakte het erg gemakkelijk om een keuze te maken.

Alles wat ik wilde weten kon ik vinden op internet. Tijdens contact met een medewerker werd ik geattendeerd op extra benodigdheden die voor mijn artikel van toepassing was. Via de mail werd ik geïnformeerd hoe te handelen in geval er onvolkomenheden waren en kreeg ik de info over mijn product zoals garantie. Bezorgtijden etc. Helemaal tevreden nog niet zo eerder meegemaakt. Service ++

Assortiment
Ruim assortiment en de bijbehorende accessoires maakte dat ik bij een winkel alle benodigdheden kon vinden. Laagste prijs en ook geen verzendkosten is een prima service Op diverse vergelijking sites kwam ik bij plasma discounter terecht als de goedkoopste. Aangenaam en positief verrast.

Aanbeveling
Het gemak, de service en goedkoopste maakt dat ik zeker zal benoemen bij anderen.

Extra toelichting
Top artikelen voor een top prijs met goede service en informatie.

Be balanced 23-08-2014

De uitleg over de producten is compleet. De bestelprocedure verliep vlekkeloos, dat is wel eens anders.

Op de site aangekondigde afspraken zijn zo ook verlopen. Artikel goed verpakt en op tijd geleverd

Assortiment
Een ruim assortiment. Voor iedere portemonnee is er wat.

Aanbeveling
Goede ervaringen zowel met de online en fysiek winkel.

Hanneke Frielink 23-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Was gereserveerde tv. Was de laatste op voorraad, kon hem de volgende dag ophalen. Top geregeld.

Werd gelijk en deskundig geholpen.

Assortiment
Werkelijk alles kan je daar kopen. En de uitleg en vergelijking met andere apparaten is geweldig!

Aanbeveling
Groot assortiment, prettige bediening, concurrerende prijzen, goed bereikbaar, kortom een topsnelheid.

Zie hierboven. Top!

Vrim 23-08-2014

Op internet vind je de juiste info en kan vergelijken!

Kon beter! Ik probeerde een totaal set ( tv en geluidinstalatie) te vinden maar kreeg het idee dat het allemaal wel goed was!

Assortiment
Naar mijn mening perfect van alle dingen van alles te leveren en veel op voorraad

Aanbeveling
Met deze service en gemak is er alleen maar iets positief te zeggen! Ik ga het nu aansluiten dus nu maar hopen dat werkt!

Extra toelichting
In het geheel prima! Maar wat ik al zei ik ga het nu aansluiten en het eindresultaat bekijken!

1969 ruud 23-08-2014

vele gangbare modellen / merken overzichtelijk opgesteld , wat vergelijken makkelijk maakt om de juiste keuze te maken

snel geholpen , duidelijke antwoorden op onze vragen en goede uitleg / advies over de verschillend mogelijkheden van diversen modellen

Assortiment
keuze genoeg van de diversen merken

Aanbeveling
zeker een aanrader voor andere , goed en verachtelijke winkel in Naarden , vriendelijk personeel , snelle service

Extra toelichting
PLASMA DISCOUNTER is kort samen gevat TOP !!!

BiancaH1 23-08-2014

A Almere 23-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ruim assortiment, goed bereikbaar en niet duur. Goede aanbiedingen.

J.C. van der Heiden 23-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk bereikbaar, goede parkeer voorzieningen.Daarnaast al uitgebreid gekeken op de website die duidelijk en compleet is.Betaling ging vlot.

Feitelijk nog geen ervaring mee. Tv net gekocht en wel keurig naar de auto gedragen door een medewerker. Deskundig personeel.

Assortiment
Zeer compleet assortiment met vele keuze mogelijkheden. Kwaliteit van product, in mijn geval televisie, goed te beoordelen in de winkel.

Aanbeveling
Aan te bevelen door ruim assortiment en goede informatie van personeel.

Extra toelichting
Uiteindelijk na veel shoppen op internet bij de gebroeders Coronel terecht gekomen en daar bleek dat de verwachting die ik had op basis van de internet site volledig uitkwam. Uitstraling van de winkel als je binnenkomt is professioneel. Er wordt geen druk op je uitgeoefend om maar te kopen. Info is neutraal en maakt kiezen makkelijk. Verder was het voor mij persoonlijk leuk te zien hoe mijn vroegere buurjongens van het Want zich ontwikkeld hebben. Ook toen organiseerden zij al fietscros wedstrijdjes waar mijn zoon nog met plezier aan terug denkt. Ook als zwarte Piet waren ze succesvol.

Flamingo01 23-08-2014

Extra toelichting
Prima (web)winkel. Vlot bezorgd.

PBaz 23-08-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website, en duidelijke mail e.d. over status. Ook de filmpjes op de website voor het type TV is handig!

meedenken tijdens het afhalen door extra reinigingsspray aan te bieden.

Assortiment
uitgebreide keus voor een scherpe prijs.

Aanbeveling
voornamelijk vanwege de scherpe prijs en uitgebreide keuze.

Karl1975 23-08-2014

Diverse merken op een rij. Overzichtelijke indeling van de site. Goede info over de producten. Snel besteld en snel in huis.

Over het algemeen goed maar heb 1x minder goede ervaring gehad. Daarom geen 10 maar een 8 (dat is toch ook hoog?)

Assortiment
De meest gangbare en populaire items. Heb daarom vaak betsllingen bij jullie gedaan

Aanbeveling
Makkelijk, snel en goed assortiment. Ook mogelijkheid om zelf af te halen. Bij het zoeken van de goedkoopste optie kom ik ook steeds bij jullie uit. Daarom ga ik maar direct naar jullie site, scheelt me veel tijd :-)

Extra toelichting
Ik koop al jaren bij jullie, zowel privé als zakelijk. Ben zeer tevreden over jullie producten en service. Ik had eigenlijk niet zo veel zin om dit in te vullen maar ik dacht: waarom kunnen we in Nederland alleen roepen wanneer we ontevreden zijn? Dus met een kopje koffie er bij er ff voor gezeten.

Jeanet43 22-08-2014

Vanuit je stoel een tv kopen is ideaal je bent tenminste niet gebonden aan openingstijden

Prima service ze leveren erg snel een goed product

Assortiment
Genoeg keus voor wat je wilt

Aanbeveling
Ik zou jet iedereen aanbevelen ik heb hier nu twee tv's besteld en als er een derde komt zal ik hem zeker ook weer hier bestellen

Extra toelichting
Goeie shop veel keus, niet duur, goeie kwaliteit en hele snelle dus., helemaal TOP

Peter V1 22-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op internet al wat kunnen orienteren, dat maakte onze keuze al wat makkelijker.

Prima op internet hadden we al het een en ander opgezocht en in de winkel zelf kregen we nog verdere uitleg,advies en demostratie van enkele tv`s. Zodat wij een goede keuze konden maken.

Assortiment
Ruim assortiment en door de goede service konden we een juiste aankoop bij jullie doen,

Aanbeveling
Een goede service en uitleg personeel die er verstand van heeft en de tijd neemt voor de klanten.

Extra toelichting
Plasma discounter een echte aanrader van te voren kun je je al orienteren, de keuze is reuze, en met advies ga je met het juiste naar huis.

HALO7 22-08-2014

Super. Beetje geduld hebben bij drukte, maar zeer goed geholpen.

Assortiment
Gewoon goed, voldoendde/ruime keus qua prijs en kwaliteit

Extra toelichting
Winkel om bij terug te komen, prima service/keus en goede prijs.

Kiel922 22-08-2014

Duidelijke info

Prima communicatie

Assortiment
Ze hebben veel maar niet alles

Aanbeveling
Dit was al mijn derde tv via plasma discounter. Dat zegt genoeg!

Extra toelichting
Duidelijk, snel en een goede prijs

Mark van Vugt 22-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Website snel gevonden op internet, snelle zoek/navigatie functie door aanbod, gratis parkeren voor de deur, online reserveren en factuur per email

Na online reservering van tv, supersnelle afwikkeling in winkel, binnen 5 minuten na aankomst reed ik weer weg met tv.

Assortiment
Ruim assortiment en prettig navigatie/zoek functie om selectie te maken en producten te vergelijken

Aanbeveling
Zeer positieve ervaring van zoeken tot aankoop.

Extra toelichting
Op dinsdag ging mijn tv kapot na slechts 3 jaar. Veel te vroeg dus en een echt strop voor ons, maar zonder tv is ook geen optie zeker niet voor de kinderen. Ben dinsdagavond online gaan zoeken en kwam al snel bij plasma-discounter uit, na gericht door het ruime aanbod te zoeken was snel duidelijk dat de Samsung UE40F6320 de beste prijs/kwaliteitverhouding was. Na nachtje slapen, heb ik de volgende morgen de tv online gereserveerd. Op weg van A'dam (werk) naar Woudenberg afslag Naarden genomen. Ik werd direct geholpen en al mijn gegevens stonden al in systeem, letterlijk binnen 5 minuten reed ik weer weg met nieuwe tv in mijn achterbak, super!!

j.a koops 22-08-2014 Via de website gekocht

Super zo snelle levering

Kan niet anders zeggen van een super service.
Onze zoon kocht een tv die niet meer geleverd kon worden.
Mark heeft er alles aan gedaan om een gelijk waardige tv voor hem te vinden.
Morgen word hij al geleverd. Super

Genoeg om uit te kieze.

Aanbeveling
Heb het al aan verschillende mensen doorgegeven. En die hebben ook al bij jullie gekocht.

Extra toelichting
Kan niet anders zeggen dat we super geholpen zijn. Hebben al meer bij plasma discount gekocht, komen elke keer weer terug. De service is echt super.

Richie149 22-08-2014

Wat is er gemakkelijker als je overzichtelijk ziet wat je wilt en ook nog advies krijgt over bijproducten.

Een vraag over een onderwerp werd binnen een dag duidelijk en accuraat beantwoord

Assortiment
Wat moet ik zeggen over de keuze : alle topmerken kunnen worden geleverd. Assortiment is ook goed bij de tijd

Aanbeveling
Ik heb geen goedkopere leverancier kunnen vinden . Een goed e prijs/kwaliteit verhouding

Extra toelichting
Goede service, goede prijs, goed advies en een uitstekende video over de mogelijkheden van het product

susanna15 22-08-2014

Alles overzichtelijk

Groot assortiment

Aanbeveling
Online shop. Niet in winkel geweest

Extra toelichting
Snelle service! Alles netjes en snsl over de mail verstuurd

Martien88 22-08-2014

Snel geleverd, zonder bezorgingskpsten, en goedkoop, wat wil je nog meer

Ook al heb ik ze nog niet nodig gehad, heb ik hier toch vertrouwen in.

Assortiment
Tja, alles wat je maar kunt kopen bij de grote winkels is hier tegen scherpe prijzen te koop

Aanbeveling
Ik ben ook getipt door een kennis en heb inmiddels ook andere getipt

Extra toelichting
De tv werd snel geleverd, bevalt prima, ik ben zeer tevreden tot nu toe. Leuk vindt ik de 'Opruimkelder' hier kun je echt ja slag slaan...

topper47 22-08-2014

je kan reserveren en toch nog voor iets anders kiezen

buitengewoon netjes

meer dan genoeg keus

aan iedereen

Extra toelichting
hebt nog om advies gevraagd voor een ander toestel,maar de verkoper zei me dat ik het heel goed gedaan had. en hij had gelijk ik hebt wat ik wilde hebben voor deze prijs

sasuke uchiha 22-08-2014 Via de website gekocht

De site is makkelijk te bedienen en het product was goed te vinden.

Van verdere service hebben we geen gebruik gemaakt.

Assortiment
Prima, ruim assortiment. Wij waren uitsluitend naar deze tv of soortgelijke tv's op zoek. Het zou wel mooi zijn als er exact bij de tv-beschrijving(specs) staat wat voor aansluitingen de tv heeft, zoals ook 2 USB-poortjes.

Aanbeveling
De bestelling verliep makkelijk en snel. En het product is heel snel verzonden en bij ons binnen gekomen. Prima levering!

Extra toelichting
De bestelling verliep makkelijk en snel. En het product is heel snel verzonden en bij ons binnen gekomen. Goede prijs. Prima levering!

Sorcha86 22-08-2014

TV snel gevonden, betaald via iDeal en de volgende dag in huis.

Bestelling is gemakkelijk via track & trace te volgen.

Aanbeveling
Op deze site is mijn tv het goedkoopst. Snel besteld, snel geleverd en zonder gedoe.

G. Verrijt 22-08-2014

Makkelijk zoeken

supper snelle levering

Veel keuze

Aanbeveling
Ik heb al reclame gemaakt en meerder mensen gemeld dat dit zeer prettig werkt

Super tevreden

Mmeijerink5 22-08-2014

Duidelijke uitleg , vrij snel geholpen

Keuze genoeg

Goede informatie klant vriendelijk

Extra toelichting
Genoeg in het assortiment, duidelijke uitleg en aanbevelingen, goede service

F.J.Wolterman 22-08-2014 In de winkel gekocht

wel even zoeken

niet zoals het zijn moet ik zou terug gebeld worden maar helaas niet dus

redelijk

Extra toelichting
het kan beter in mijn ogen.

naam 2 1956 22-08-2014

Overzichtelijke site en prettige showroom

Deskundig personeel, goede adviezen.

Michel2014 22-08-2014

Producten zijn makkelijk te vinden en voorzien van gedetailleerde beschrijvingen en specificaties. Betalen via iDEAL gaat makkelijk en snel. Voorraadindicatie geeft direct aan of je product meteen geleverd kan worden.

Na bestelling en betaling meteen bevestiging over de mail gekregen en product was de volgende dag bezorgd in de aangegeven tijdsperiode.

De Hummer 22-08-2014

Wordt gratis thuis bezorgd!

Via de mail en via de SMS wordt je goed op de hoogte gehouden van de bestelling/verzending van het pakket.

Assortiment
Alle gangbare televisies worden aangeboden!

Geen min punten.

remko 57 22-08-2014

bij het bestellen kan je gelijk zien of het artikel nog voorradig is.

goede uitleg van het artikel dat men besteld door middel van een goede video die goed verstaanbaar is en uitleg.

geweldig

zie hier boven

Extra toelichting
zeer goed geholpen via internet snelle levering van het artikel.

Rob R. amsterdam 22-08-2014

Parkeren voor de deur, hulp bij inladen

Goede informatie en hulp bij inladen

Veel merken en modellen

Aanbeveling
Prettig personeel en goede service

Jeroen bremer 21-08-2014 Via de website gekocht

Besteld volgende dag in huis tv was makkelijk in elkaar te zetten

Extra toelichting
Fijne smart tv gekocht super mooi scherp beeld en een mooi geluid helemaal toppie Jopie

Pjotr52 21-08-2014

Heel gemakkelijk bestellen via de website. Direct een bevestiging van de order

Even gebeld of ik de bestelling op kon halen. Dat kon direct!

Assortiment
Assortiment is op zich ruim genoeg maar niet uitputtend.

Aanbeveling
Gemak bestelling, prima service en goed bereikbaar zowel vanuit Amsterdam als voor het Gooi.

TVGekocht 21-08-2014

Snel bezorgd, geen gedoe. Prima in orde.

Niet nodig gehad. Alles ging in 1x goed.

Uitgebreid.

Aanbeveling
Goede prijzen, breed assortiment en snelle bezorging. Prima.

Extra toelichting
Goede prijzen, breed assortiment en snelle bezorging. Prima.

Bas Eriks 21-08-2014

Overzichtelijke en makkelijke webshop

Alles binnen een dag geleverd volgens afspraak.

Assortiment
Lang niet alles bekeken maar volop keuze.

Aanbeveling
Niks negatiefs en goede prijzen!

Extra toelichting
Gewoon een goede winkel die doet wat ie moet.

TAPA 21-08-2014

De internet winkel is makkelijk te vinden via kieskeurig.nl. De bezorgtijd staat goed vermeld. De bestelprocedure is eenvoudig

De levertijd klopte en was binnen 24 uur. Heel mooi is dat deze winkel de klant op de hoogte houd van het tijdstip waarop het product (TV) geleverd wordt. Dit wordt aangegeven in een periode van 2 uur (tussen 10 en 12 uur). De levering vond plaats in deze periode.

Extra toelichting
Ik heb een goede ervaring met het bedrijf plasma-discounter. bestellen, betalen en leveren zijn goed geregeld.

Rob Baan 21-08-2014 Via de website gekocht

Website is zeer overzichtelijk, de uitleg met bijbehorende film van het product is TOP.

Ze doen wat ze zeggen, het product is netjes de volgende dag geleverd.
je kan naar de winkel of online bestellen, lekker makkelijk.

Assortiment
Ruime keuze, in ieder geval de bekende producten zijn aanwezig.

Aanbeveling
Ik zal ze zeker aanbevelen om in ieder geval online even te kijken naar de producten en de uitleg. Prijs en kwaliteit is zeker goed te noemen.

Extra toelichting
Zeker aan te bevelen, ze hebben een goede uitleg, je kan online bestellen of naar de winkel om je product te bekijken/testen. Ze hebben veel kennis van zaken, dit al eerder in de winkel ervaren. De prijs is in verhouding tot andere winkels laag te noemen. Wij zijn dan ook zeer positief.

Berrie21 21-08-2014

producten eenvoudig te vinden op jullie website.

Assortiment
Enorme keuze op de website

vanwege bovenstaande aspecten

Extra toelichting
Tot nu is alles goed en snel verlopen. Website goed te vinden, eenvoudige navigatie. Snelle levering op aangegeven tijdstip.

Joke Kleiss 21-08-2014 Via de website gekocht

Er was aangegeven dat de TV tussen 16.00 en 18.00 zou komen en dat klopte precies, hij kwam om 17.00uur. Even je handtekening zetten en binnen 'n half uur was de TV gebruiksklaar. Ideaal...

Alles is precies gegaan zoals ik dat wenste.

Assortiment
Er is keus te over, dus kiezen is nog moeilijk zelfs.

Aanbeveling
Als gaat precies zoals je het je wenst en daar gaat het natuurlijk om. De klant is koning!

Extra toelichting
Alles is zonder problemen gegaan, zoals afgesproken.

George63 21-08-2014

Goed overzichtelijk en veel keus. Omdat je eigenlijk altijd de laagste prijs hebt, hoef je niet bang te zijn dat je bij een ander minder betaalt. Dus je hoeft niet bij andere winkels te kijken.

Je krijgt per e-mail duidelijk uitgelegd hoe de service precies werkt.

De keuze is reuze!

Aanbeveling
Is eigenlijk niet nodig, want iedereen uit mijn vriendenkring gaat naar deze winkel.

Extra toelichting
Een prettige winkel, veel keus, goede parkeergelegenheid.

rockyrex 21-08-2014

op de site zoeken is zeer goed en goede uitleg van het product

krijg i-mails als het besteld is en dat de betaling is gelukt en sms als het pakket word geleverd en de tijd

Assortiment
er is veel van een product te vinden met duidelijke film met uitleg van tom zelf of pa corenel

Aanbeveling
word snel geleverd afspraak word na gekomen en goed afgeleverd

Extra toelichting
prima online winkel om iets te kopen al meerdere artikelen gekocht en gaat steeds zeer goed

Martijn Klein Gebbink 21-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website snelle afhandeling

Duidelijke mail met bevestiging, binnen 1 dag in huis!

Zeer compleet!

Aanbeveling
Grote mate, bij iedereen aan te bevelen! Prijs is goed, levertijd snel, communicatie top!

folkers2 21-08-2014

Makkelijk bestellen via de site met steekwoorden direct bij het juiste gezochte product. En eenvoudig besteld en betaald zonder allerlei overbodige invulschermen.

Bij goede pruductinfo ook wat de voorraad is en direct leverbaarheid is

Assortiment
Wat ik zocht was er ook, heel fijn

Aanbeveling
Wat gezocht is was er en het was er een dag later in huis tegen de laagste prijs die ik Google lend kon vinden waarbij ik geen verzendkosten hoef de te betalen. Ook prima dat ik slechts 1% kosten hoef de te betalen voor de betaling met visa. Top!

Extra toelichting
Op alle aspecten vindt ik deze we Winkel erg goed!

Wiereng 21-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
De telefonische contacten verliepen zeer plezierig met kundige vriendelijke medewerkers. De bestelling werd snel afgehandeld. De bezorging was stipt op tijd.

a.meinen 21-08-2014

Vooral de "digitale verkoper" Tom Coronel geeft een goede indruk van wat je koopt, ook zonder het aan te raken.

Ik heb een TV uit de koopjeskelder gekocht. 1 AB zat er niet bij, wel een gebruiksaanwijzing van een ander merk TV. Er is bij de "open-box"-policy iets verkeerd gegaan zijn. Direct contact opgenomen met de klantenservice. Het is nu in behandeling, maar ik heb er vetrouwen in dat het goed komt! Dat is het goede gevoel dat je er bij krijgt.

Aanbeveling
Veel keuze, niet altijd de scherpste prijs. Service kost ook wat....!

Gast1964 21-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Eenvoudig te bestellen en een supersnelle levering met een duidelijk volgschema via post nl. Zo hoort het te werken. Mijn complimenten