Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Ruud *44 26-08-2014

lekker winkelen en vergelijken vanuit je luie stoel

alle afspraken worden goed nagekomen

zeer ruime keuze

Aanbeveling
veelzijdig assortiment met duidelijke uitleg en vaak aangevuld met een duidelijk filmpje.....grote klasse

Extra toelichting
ik was opzoek naar een mooie kleine tv voor mn dochter en al snel kwam ik uit bij de plasma discounter....uitzoeken ,bestellen, betalen en in goede orde geleverd volgens afspraak....top

Ysai Laumen 25-08-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en makkelijk om te navigeren. Belangrijkste: mensen die gericht opzoek zijn naar een bepaald product (bijv. LED TV) kunnen die categorie meteen vinden. Dat was voor mij een reden om bij jullie op de site te blijven. Omdat jullie toevallig ook nog hadden wat ik zocht, heb ik de aankoop bij jullie gedaan.

Goed en stipt! De volgende dag had ik alles in huis.

Assortiment
Ik heb vrijwel alleen maar in de opruimkelder gekeken en wat ik daar zag was prima.

Aanbeveling
Hele scherpe prijzen en een (voor zover ik dat gezien heb) breed assortiment.

Extra toelichting
Het enige minpuntje was dat het afrekenen verschillende malen fout ging. Ik bestelde een tv en daarna nog apart een muurbeugel. De muurbeugel kon ik een aantal keer niet afrekenen. Pas de 6e keer lukte het. Medewerkers konden ook geen verklaring geven.

R. Heemskerk60 25-08-2014

Zeer goed op categorie/uitvoering/merkt te zoeken

Kan het nog sneller???
vandaag geplaatst en morgen in huis. TOP

Assortiment
Mis weleens de bijbehorende accescoires

Ik doe niet anders

Jans van den Hoek 25-08-2014

Makkelijk als je geen vervoer heb oneline bestellen en gratis bezorgen ideaal.

Showroom geweest en ze zijn zeer service gericht.

Assortiment
Had wat meer verwacht. Wel veel maar staat niet in de showroom.

AAn al mijn kenissen .

Extra toelichting
Ik vind het een fijne zaak.

Ad Stam 25-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Heb ik reeds in diverse mails
gegeven, geldige mensen met veel geduld en kennis.

Assortiment
Buiten het geweldige assortiment is het advies voor aansluiting van de juiste kabels geweldig.

Aanbeveling
Ik denk persoonlijk dat er géén betere zaak te vinden is met zulke medewerkers, ook aan de telefoon.

Extra toelichting
De beoordeling heb ik in de vorige vragen al beantwoord, maar het is een genot om zo geholpen te worden. Ik doe dit om de medewerkers een dikke pluim te geven, en wil niet in de prijzenpot meedoen.

Leertouwer 25-08-2014 Via de website gekocht

Even de computer aan, een keuze maken uit het keurig gerangschikte assortiment, druk op de bestel toets en dat bis alles

Even telefonisch overleg en de bestelling verliep vlekkeloos!!

Assortiment
Enorme sortering van vrijwel alle merken.

Aanbeveling
Snelle uitleg, uitstekende bediening, enorme sortering en vrijwel alles direct mee te nemen

Extra toelichting
Een verademing, in deze tijd weer eens een zaak te vinden die rekening houdt met de wensen van klanten. Was vroeger heel gewoon, maar nu een openbaring. ( Enige ervaring, ben 81 jaar! en dus aan een Soundbar toe!)

Maps69 25-08-2014

Gebeld om de tv te reserveren. Prima te woord gestaan en de tv stond keurig klaar, klasse!

Nog geen ervaringen met jullie service. Maar tm de aankoop ben ik erg tevreden.

Assortiment
Behoorlijk assortiment hebben jullie. Tevens goede voorraad.

Aanbeveling
Ik zou jullie zeker aanbevelen bij mijn familie/vrienden kring.

Extra toelichting
Al met al hadden jullie precies wat ik zocht tegen een goede prijs. Ik kom zeker weer een keer!

Dennis8607 25-08-2014

De site is erg duidelijk en bied veel informatie. Een aantal kleine onjuistheden qua specificaties weerhouden mij van een 10 te geven. Het bestelproces verliep soepel.

Ik werd goed geholpen in de showroom en er wordt ogenschijnlijk voldaan aan de wettelijke normen wat betreft service. Wel mis ik het extra beetje service. Als ik mijn aankoop achteraf gezien toch nog wilde ruilen na in gebruik name, zou mij dit 10% van het aankoopbedrag kosten. Hoewel ik dit begrijp, ervaar ik het toch als een stukje service wat ontbreekt. Ik zou mij veel zekerder over mijn aankoop voelen wanneer ik de mogelijkheid had mijn bestelling binnen 2 weken kosteloos te retourneren wanneer deze niet volledig zou bevallen. Zeker aangezien het hier ging om een artikel welke niet in de showroom te zien was.

Assortiment
Er is een ruime keuze aan toestellen van alle grote merken. Ook niche producten, waarvan ik er één op het oog had, zijn leverbaar. Het is jammer, hoewel zeer begrijpelijk, dat niet alle producten te bezichtigen zijn in de showroom. Hierdoor heb ik mijn aankoop moeten doen zonder demonstratie.

Aanbeveling
Ik ben over het algemeen redelijk kritisch. De negatieve punten welke ik heb gevonden zullen niet voor iedereen een probleem zijn. Ik kan deze winkel zonder zorgen aanbevelen aan anderen.

Extra toelichting
Over het algemeen heb ik plasma-discounter ervaren als een zeer goede partij om een T.V. bij aan te schaffen. Scherpe prijzen, goed advies en prima service maken deze winkel tot een goede keus. Er zijn echter nog wel een aantal kleine puntjes voor verbetering te vinden. Dit zijn echter begrijpelijke tekortkomingen en nemen dan ook niet weg dat ik plasma-discounter met een dikke voldoende beoordeel.

janpeter42 25-08-2014

overzichtelijk en duidelijke site

fout van onze kan ivm postcode prima gelopen en te woord gestaan

uitgebreid en duilijk

Aanbeveling
zeker heb ik al gedaan ook :)

Jelmar 1990 25-08-2014

De site is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Dit maakt het (specifiek) zoeken naar het gewenste product erg gemakkelijk.

Over het betreffende product wat ik heb besteld had ik een vraag, welke serieus in behandeling werd genomen. Ik kreeg een antwoord waar ik wat mee kon. Vervolgens de bestelling geplaatst, en de volgende dag het product in huis!

Assortiment
Keuze zat, voor ieder wat wils. Ook voor mensen een lager budget is er genoeg keus, wat in mijn ogen erg belangrijk is.

Zie bovenstaande redenen.

P Fleuren 25-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Na afrekenen bij kassa werd snel de tv gebracht en werd mee geholpen om de tv in de auto te leggen.

Bieden goed en vriendelijk advies bij de keuze naar een TV.

Genoeg keuzes.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen aan vrienden en familie biedt goeie service en heeft een ruime assortiment aan TV's

Extra toelichting
Zeer tevreden over de winkel

s.dijkman 25-08-2014 Via de website gekocht

Goede webshop makkelijk bestellen

Prima

Aanbeveling
Snelle respons en levering redelijke prijzen

Bas Bosch 25-08-2014

snelle en vriendelijke service. Overtuigend obv de te maken keuze. Let op: sales en service waren beter als ik ook geattendeerd was geworden op het ophangsysteem. Dit type heeft namelijk een muurbeugel nodig.

pmunster 25-08-2014

Prima website, met ruim voldoende informatie. Omdat we niet willen wachten op de bezorging, reserveren we artikelen en halen deze zelf op.

Omdat we niet te ver weg wonen, makkelijk om aankopen te reserveren en dezelfde dag nog op te halen. Melden met de mail met reservering bij de balie, en 5 minuten later met de spullen de deur uit.

Extra toelichting
Ruime keuze, prima website, goede service in de showroom. Gemak van online reserveren en dezelfde dag ophalen in de winkel, waarbij je zeker weet dat je niet voor niets komt (artikel op voorraad).

Anco van Egmond 25-08-2014

Makkelijker kan eigenlijk niet, je kijkt op de website. Daar staat alle info wat je maar wilt, van technische gegevens tot uitleg over het gebruik. Tevens is de voorraad aangegeven. Je rijdt er heen en als je verder geen vragen hebt ben je 10 minuten later op weg met je nieuwe aankoop.
Ik kreeg er tevens nog een extra dongel bij terwijl ik daar niet om gevraagd heb.

sneller kan niet, en ze vragen ook nog door of je alles hebt.

Assortiment
Van te voren zie je duidelijk wat ze hebben en dat is best veel, meer dan in de winkel uitgestalt staat.

Wie wil dat nou niet.
Zelfs parkeren is eenvoudig en buiten het stadscentrum. En ze helpen ook nog met inladen.

Extra toelichting
Dit is niet de eerste keer dat ik hier koop. Maw als je tevreden ben kom je toch terug

kevertje1967 25-08-2014

Online uitzoeken, keuze maken, bestellen, het gaat enorm simpel. Bij afhalen staat het product netjes klaar.

Prima service. Gratis levering, waar ik nu geen gebruik van heb gemaakt. Ik haal graag grote aankopen zelf af. Met de ruime openingstijden is dat heel gemakkelijk. Enige punt van kritiek; Ik betaalde contant, maar kreeg vreemd genoeg geen betaalbewijs mee. Deze wordt per email nagestuurd, en is tevens garantiebon.

Assortiment
Ze hebben meer dan genoeg keuze, als het gaat om LCD tv's.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel al jaren aan iedereen aan!

Extra toelichting
Weer een prettige afhandeling bij de aanschaf van een LCD tv. Ik kom heel graag bij deze club in Naarden! Mooi assortiment voor concurrerende prijzen.

rovpom00 25-08-2014

Jason van Surksum 25-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De hele week geopend met ruime openingstijden.Lekker centraal gelegen.

Goed geïnformeerd door het personeel. hebben verstand van elke tv die er staat en weten goed uit te leggen wat het verschil is tussen de modellen

Assortiment
Zeer ruim assortiment dus keuze zat

Aanbeveling
Goede ervaring met deze winkel. ik zal me vrienden hier zeker over vertellen

Extra toelichting
Ik ben naar de winkel gekomen om de weekend knaller te kopen. Na wat extra informatie van de verkoper ingewonnen te hebben heb ik op zijn advies toch een andere tv gekocht die beter bij mijn wensen aansluit. Ben dan ook erg blij met het advies wat mij gegeven is anders had ik nu waarschijnlijk spijt gehad van mijn aankoop. Tijdens de info die ik kreeg natuurlijk wel een heerlijk kopje koffie gedronken. Ben zeer tevreden !!

j.de. waard 25-08-2014 Via de website gekocht

Ik hoefde niet naar een winkel, de informatie op de website was uitstekend.

Nog nooit zo snel een apparaat gekocht dat ook nog eens de volgende dag keurig thuis werd afgeleverd.

Assortiment
ik heb nog nooit zoveel toestellen bij elkaar gezien op een website

Aanbeveling
dat lijkt me duidelijk na bovenstaande toelichtingen.

Extra toelichting
Zeer makkelijke procedure van bestellen, zeer snelle bezorging.

handiman 25-08-2014

Goede omruil service

Ruim voldoende assortiment.

Aanbeveling
Vindt je het moelijk om een keus te maken , dan is deze winkel een aanrader. Personeel is deskundig en helpt graag de voor en nadelen van een apparaat uit te leggen.

Extra toelichting
Vorig jaar heb in deze winkel espresso maschine gekocht. Nu een LED TV. Zowel bij de aanschaf van het espresso apparaat als de TV kreeg ik onder het genot van een kopje koffie een goed advies. De LED TV LG 42LB630V heeft een mooi beeld en een goed geluid. Ik ben 100% tevreden over deze aankoop

orlando koper 25-08-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk en op de website staat duidelijk wat de tv kan en niet kan

Had de tv besteld via afterpay achteraf had ik toch nog een paar vragen. En de klantenservice heeft mij goed op mn gemak gesteld

Assortiment
Ruime keuze uit verschillende merken en types heb nog heel erg zitten twijfelen welke ik zou nemen dus keuze genoeg voor ieder wat wils

Aanbeveling
Iedereen de prijzen zijn spotgoedkoop en te mooi om te laten staan

Extra toelichting
Echt super tv kijken wordt weer leuk jammer dat er geen 3d brillen bijzaten dat is het enige wat minder is. Maar ik en mn vriendin genieten er echt van superbedankt!!

crombez walter 25-08-2014 Via de website gekocht

Geen enkel probleem

ook goed

goed

omdat iktevreden ben

goede site

review2 25-08-2014 Via de website gekocht

Ik heb mijn product 's avonds na 6 uur besteld en de volgende dag werd het product al geleverd.

Aanbeveling
Plasma-discounter was na BCC de goedkoopste en had een hele snelle levering (binnen 24 uur)

rzeegers 25-08-2014

Gebruiksvriendelijke website,goede prijs, kunnen betalen via Ideal,keurig op de hoogteom 18.00 uur besteld, de volgende dag in huis

Gratis verzending en het product de volgende dag in huis

Veel keus, scherpe prijzen

Aanbeveling
Vanwege scherpe prijs en zeer snelle levering zou ik deze winkel aan andere aanbevelen

Extra toelichting
Ik kan alleen maar oordelen over het gehele bestelproces en levering. Duidelijke website, scherpe prijzen, gebruiksvriendelijk, goede betaalmogelijkheden waaronder Ideal, na betaling goed op de hoogte gehouden via email omtrent levering. Om 18.00 uur besteld en het product de volgende dag in huis, TOP!

B Souwman 25-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, met veel mogelijkheden om selecties aan of uit te zetten zodat je snel vind waarna je op zoek bent.

Via de webshop een demo tv gekocht. Makkelijk betalen met ideal, en de andere dag al in huis.

Assortiment
Hier vind je bijna alles wat je zoekt.

Aanbeveling
Ongeveer 5 jaar geleden heb ik de winkel bezocht, en kwam ik terug met 4 tv's en een soundbar. Dankzij een vriendelijke bediening en een goed advies zonder dingen aan te praten die je niet echt nodig bent. Nu via de website ook SUPER. Dit alles ook nog eens voor een scherpe prijs.

Extra toelichting
Het totaalpakket van de plasma discounter klopt gewoon

Fred Dijkstra 1974 24-08-2014

Makkelijke webshop waar je snel door heen bent.

In de winkel snel geholpen!

Assortiment
Breed genoeg voor hetgeen ik nodig heb

Aanbeveling
Voor als je in de buurt van Naarden woont is het ideaal!

Ruime voldoende!

j klok 24-08-2014 Via de website gekocht

makkelijk te bedienen!

helemaal te gek, binnen 1 dag geleverd!

je kijk je ogen uit!

Aanbeveling
zie bovenstaande, dat zegt genoeg!alles

alle punten zeer positief

Soccerlady 24-08-2014

Door middel van de te gebruiken filters op de site kom je erg snel bij de tv's die voldoen aan je eigen wensen. Ideaal! Onze keuze voor welke LED tv stond daardoor al binnen 10 minuten vast.

Na de bestelling ontvang je gelijk een bevestigingsmail en een mail zodat je het product kunt volgen ivm de leverdag en tijd. De tv hadden we ook binnen de 24uur zoals vermeld binnen.

Assortiment
Op de site is er volop keuze in soorten tv's. Ook het assortiment in accessoires is meer dan voldoende.

Aanbeveling
Er zijn geen minpunten te bedenken dus zeker een aanrader!

Extra toelichting
De bestelling van een toch wel prijzige uitgave was zo gedaan doordat de site goed is opgezet.

skeep411 24-08-2014

Extra toelichting
Prima webshop die doet wat die moet doen. Goede service met duidelijke uitleg bij elk product. De filmpjes van Tom met gedetailleerde product informatie maken het een ' echte' aankoop beleving.

FrederikV_ 24-08-2014

ik heb geen problemen gehad.

ik heb goed advies gekregen over mijn tv

Assortiment
veel modellen om uit te kiezen

Aanbeveling
ik zou iedereen aanraden zijn tv bij de plasma-discounter te kopen

AbdullahB 24-08-2014

Mipp 24-08-2014

Extra toelichting
Snelle service, goede prijs.

astraede 24-08-2014

website geeft alle ibfo achter het product

na bestelling volgen bevestiging, rekening en leverings berichten duidelijk en snel

Assortiment
er was voldoende keus voor mijn aankoop

Aanbeveling
ik heb genoten van de snelle levering

Extra toelichting
's middags besteld en de volgende ochtend geleverd, dat kan toch niet beter!

a brenders 24-08-2014 Via de website gekocht

Er is niets gemakkelijker dan thuis bestellen

De volgende dag in perfecte staat geleverd is service

Assortiment
Voor een prima prijs vinden wat je zoekt

Dit wil iedereen toch

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een smart 3d tv en ik vond deze tv bij jouwaanbieding.nl en heb hem meteen besteld. De volgende dag kon ik er al gebruik van maken.

Jurian80 24-08-2014

Lekker dicht bij huis

Goed behandeld met de resterende vragen die ik had over een product

Assortiment
De keuze die ik nog moest maken in verschillende tv in maat en merk Waren allemaal op voorraad dus bij elke keus die ik ging maken was het produkt direct mee te nemen

Makkelijk en goedkope winkel

vigevano1963 24-08-2014

SamLeosung 24-08-2014

Het is heel eenvoudig om een bestelling te plaatsen

Gelukkig zijn de aangekochte producten nooit defect geraakt, maar ik heb alle vertrouwen in deze onderneming v.w.b. mankementen aan de gekochte apparatuur

Assortiment
Het uitgebreide assortiment kan goed concurreren met andere aanbieders in deze branche

Aanbeveling
Ben nog nooit teleurgesteld in de dienstverlening van plasma-discounter

Extra toelichting
Ben een tevreden klant en hoop in de toekomst meerdere producten via deze onderneming aan te kopen.

Murphy Martens 24-08-2014 Via de website gekocht

zo gemakkelijk zo eenvoudig ieder een kan het

van bestellen tot leveren .wordt je keurig op de hoogte van de status gehouden ..top

Assortiment
de keuze is groot heel groot maar je raakt niet de weg kwijt door de duidelijke beschrijving en de makkelijk zoek hulp

Aanbeveling
heel een voudig zoek niet verder hier vind je het

Extra toelichting
De Prijs ...de keuze ..de eenvoud ..het assortiment de service ..in een woord super mijn dank is groot Plasma Discounter!

Logan1988 24-08-2014

De volgende dag had ik mijn bestelling in huis, ideaal!

Extra toelichting
Alles was duidelijk, snel en foutloos.

Elly van Hombergh 24-08-2014 Via de website gekocht

duidelijk overzichtelijk van alles wat. 1 minpuntje, de video's zijn zeer moeilijk tot niet te downloaden.

Assortiment
Ontzettend veel keus, maar als je weet wat je wilt. is de keuze snel gemaakt

Aanbeveling
Zeer overzichtelijk en makkelijk te vinden. zer gebruikers vriendelijk.

Thirza Reinders 24-08-2014 Via de website gekocht

Het is eenvoudig stap voor stap aangegeven hoe je een bestelling moet plaatseb.

Geen verzendkosten

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden dus ik zou het zeer zeker aan iemand aanbevelen.

DiSoFilm 24-08-2014

Extra toelichting
Tsja, als je dan om 23:01 uur eindelijk je keuze gemaakt hebt, ben je zelfs hier te laat om de volgende dag het product al geleverd te krijgen. Daarom gebruik gemaakt van de mogelijkheid on-line te reserveren en de volgende ochtend stond ik 10 minuten na opening in de winkel en stond het product al klaar op mijn naam. Wat een fantastische combi van moderne IT en een degelijke echte winkel.

G.Daaleman 24-08-2014 Via de website gekocht

Acties binnen de website zijn duidelijk, soms iets teveel Engelstalige benamingen, m.i., die het niet altijd even makkelijk leesbaar maken.

Net in bezit van de nieuwe tv,over dat proces ben ik tevreden, wat ik service had gevonden is, dat men mij gewaarschuwd had en gezegd had, dat de tv een dag later 20 euro goedkoper zou zijn.

Assortiment
Ik vind het assortiment meer dan voldoende.

Aanbeveling
Tot nu toe, prima ervaring en dat zal ik zeker doorvertellen.

Extra toelichting
Ik heb een goede ervaring met deze winkel en hoop dit goede gevoel te behouden, ook bij mijn volgende aankopen in de nabije toekomst.

frank snoeren 24-08-2014 Via de website gekocht

lekker vanuit thuis shoppen voor de goedkoopse artikelen

vanaf mijn bestelling heft plasmadiscounter me steeds op de hoogte gehouden in verband met de bestelling toppie

Assortiment
zeer uitgebreid assortiment je vind altijd wel iets waar je naar op zoek bent

Aanbeveling
Alles is netjes verlopen,verzending,contact als iemand ergens naar op zoek is raadt ik meteen plasma-discounter aan

Extra toelichting
het homecinemaset van sony spelt uitermate goed en ben er zeer blij mee.

Ad en Lia vd Kasteele 24-08-2014

kopen en zo meenemen, wordt zelfs voor je in de auto gezet of thuisbezorgd

Probleempje....geen punt daar omruilen of direct helpen....

Assortiment
zijn er dan nog meer artikelen...?????

Aanbeveling
In hoge mate .....doen we eigenlijk nu al bij iedereen die we kennen

Extra toelichting
Zie mijn beoordelingen hierboven. Is verder niets meer over te vertellen dan dat het gewoon erg goed is ...

Annemiek Verstraaten 24-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed bereikbaar met auto
makkelijk parkeren
ruime showroom

voldoende personeel geen lange wachttijden
medewerker deskundig, denkt mee
afspraken worden nagekomen
bij ons defecte toestel werd heel adequaat gereageerd en was er voor ons als klant een uitstekende oplossing

Assortiment
alle grote merken zijn aanwezig

Aanbeveling
door de aantrekkelijke prijs en vooral de goede service en de eenvoudige beschikbare klantgegevens

Extra toelichting
we werden snel en deskundig geholpen. mankement aan TV werd snel en naar tevredenheid opgelost In een woord: KLANTGERICHT

Tero 24-08-2014

Extra toelichting
Makkelijk, snel en volgens afspraak. Zelfs de bezorging van TNT-Post ging met een tijdsval (16:00-19:30. Ideaal

J doornbos 24-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
het is gewoon ideaal dat je kan bestellen vanaf de bank service is goed , en de volgende dag was de bestelling in huis

AmbilightPlusHue 24-08-2014

Inmiddels al 3 tv's besteld bij Plasma-Discounter en iedere keer zeer tevreden. Van de ondersteunde video's op de website tot aan de bezorging. Ik mocht niet eens helpen tillen. De website is overzichtelijk en geeft een goed beeld van de producten. Of je specifiek of algemeen aan het zoeken bent.

Het is heel prettig om de Plasma-Discounter website te gebruiken. Veel eerlijke productinformatie en makkelijk zoeken en sorteren. Dit alles wordt ondersteund door video's van Tim of Tom. Daarbij is de prijs ook bijzonder scherp. Plasma-Discounter staat vaak als goedkoopste in de lijsten van vergelijkingssites.

Assortiment
Veel verschillende merken en een breed aanbod van producten. Van een laag tot hoog segment. Naast de acties en scherpe prijzen is de digitale opruim kelder ook interessant om rond te neuzen.

Aanbeveling
De tv van mijn ouders is ook via Plasma-Discounter gekocht. Uiteraard na mijn aanraden. Zij kochten eerst liever in een echte winkel, maar door het gemak van de website en de hoge service hebben ze toch online de tv gekocht. Ik denk dat het een compliment is als ouderen een website vergelijken met een echte winkel!

Extra toelichting
Ik denk dat Plasma-Discounter een ideale webshop is. Je hoeft je geen zorgen te maken over de prijs, want die is scherp. De zoekfuncties zijn uitgebreid en zo selecteer je eenvoudig de producten die in je smaak vallen. Mocht ik in de toekomst weer een nieuwere, grotere tv zoeken met uitgebreidere gadgets dan is Plasma-Discounter.nl de eerste website die ik intyp.

Broon 23-08-2014

Met 1 klik op de muisknop is echt vandaag besteld morgen in huis.

Duidelijke revieuws, snelle mail met bevestiging en snel

Assortiment
Is zeer uitgebreid nu wisten wij wat we wilde hebben maar het zoeken ging makkelijk

Aanbeveling
Zeer zeker een aanrader door ons aan anderen...

Extra toelichting
Tom is met de auto al snel maar ook met zijn site gaat hij op volle snelheid.. op donderdag besteld en vrijdag in huis, wij zijn zeer blij met deze tv en extra gemotiveerd door de meerdere en duidelijke revieuws op de website..