Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Frank1705 28-08-2014

Zoeken, klikken, afhalen in Naarden, doorlooptijd ongeveer 30 minuten voor een prachtige tv

Aan de balie goede vragen en toevoegingen, tevens humor aanwezig.

Assortiment
Ik heb eerst mijn opties uitgelijnd en vervolgens gematched op de site van plasma disconteer. Kreeg genoeg keuzemogelijkheden war het grote assortiment verraadt.

Zie bovenstaande motivaties

Extra toelichting
Als je een andere tv wilt wil je deze na keuze zsm in huis hebben. Plasma disconteer creëert alle voorwaarden om hieraan te voldoen. Plasma disconteer is wellicht nog sneller dan de gebroeders Coronel in hun bolide.

E. Salomons 28-08-2014 Via de website gekocht

Als je weet wat je wilt kopen is de on-lineshop erg makkelijk. Bestellen, betalen en de volgende dag in huis.

Tijdens mijn bezoek aan de winkel was het vrij druk. ik wilde wat informatie, maar twee verkopers waren druk bezig om met z'n tweeen een tv op te hangen en hadden geen oog voor de klanten in de winkel. Twee andere verkopers waren met klanten in gesprek.

Assortiment
Ruin voldoende en in alle prijsklassen

Aanbeveling
Wat de online-koop betreft wel. de site is duidelijk en makkelijk. In de winkel mag er meer aandacht voor de klant zijn.

Loveswag 28-08-2014

Overzichtelijke site

Kan ze altijd bereiken indien nodig!

Assortiment
Goed assortiment goede prijzen.

Aanbeveling
Ik beveel het altijd aan familie en vrienden en hebben door mij al spullen hier gekocht!!

Extra toelichting
Het gemak en de service is goed!

Bert Versluis 28-08-2014 Via de website gekocht

Ruim van info voorzien maar niet bij alle schermen is de vesamaat aangegeven. Veel schermen worden met beugels opgehangenj

Vlottevbevestiging van bestelling en betaling

Assortiment
Voorzover te herkennen is volop keus en voldoende voorraad

Aanbeveling
De broertjes die achter deze winkel staan zijn leuk.

Extra toelichting
Goede keus om uiteindelijk hier te bestellen. Dit is echt vandaag bestellen en morgen je winst uittellen.

Jos 17 28-08-2014

lekker simpel op te zoeken allemaal waar naar je opzoek bent

gewoon lekker bestellen en de volgende dag heb je het in huis , niet goed retourbon e.d. erbij , dus gewoon niet moeilijk doen service

Assortiment
assortiment is uitgebreid maar zekers niet in veel producten de goedkoopste , als je effen verder zoekt veelal goedkoper in veel gevallen

Aanbeveling
toch effen te kijken op deze site , naar de aanbiedingen en om te vergelijken met andere site`s

Extra toelichting
goed en betrouwbaar , maar beetje surfen is niet verkeerd

mmaryee 28-08-2014

Elma Beijering 28-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces. Van keuze maken ,bestelling doen tot betalimg is een duidelijk en eenvoudig proces

Goed is dat er geen bezorgkosten worden berekend. Wat minder goed was dat het niet duidelijk was wanneer tv bezorgd zou worden. Op link stond aangegeven dat dinsdg bezorgd zou worden. Na de nachtverwerking werd aangegeven woensdagmiddag bezorging. Helaas zat er dinsdagavond al bericht van Post nl in de bus dat we de tv op het postkantoor moeten ophalen vanaf woensdag 13 uur.vervelend dat de communicatie niet goed was en zeniet een 2e keer aanbieden of de mogelijkheid geven om afspraak te maken.lastig om zo'n grote en onhandig zware doos in je kleine autootje te krijgen voor een meisje van 23.Hierover zouden jullie betere afspraken moeten maken met de bezorgdienst.

Assortiment
Ruim voldoende keuze, zowel in aantal als diverse prijsklassens. Ook zijn de prijzen voldoende concurrerend.

Aanbeveling
Was voor mij de eerste keer dat ik hier besteld heb. Afgezien van de bezorging ben ik tevreden en zal ik zeker jullie aanbevelen.
Ik moet voor andere dochter ook nog aantal zaken kopen zoals wasmachine en droger en dan ga ik zeker op jullie site neuzen.

Extra toelichting
Voldoende keuze in diverse prijsklassen en concurrende prijzen is voor mij zeker voldoende motivatie om vaker te bestellen. Jammer van de bezorging maar dat wil ik jullie niet volledig aanrekenen maar is misschien meer een kwestie van de goede afspraken maken.

Mark_Janssen 28-08-2014

De spullen die ik wilde gevonden via de zoekfunctie van de site. Dus prima!

Voldaan aan de verwachte levertijd. vandaag besteld, morgen in huis.

Aanbeveling
Liep vlot en keurig. Makkelijk via ideal

pm0023 28-08-2014

Zeven dagen in de week open is wel makkelijk.

Het duurde even voordat iemand ons ging helpen. Er liepen wat personeels leden rond maar die waren meer bezig om naar huis te gaan.
Het personeelslid dat ons geholpen heeft was heel vriendelijk.

Assortiment
Te uitgebreid en hierdoor niet van ons toestel een voorbeeld in de winkel.

PhantomTronics 28-08-2014

Artikelen zijn makkelijk te vinden, ik zou niets veranderen.

Bestelling werd dezelfde dag nog verstuurd, en was de volgende dag binnen, chappeau!!

Assortiment
Eigenlijk wilde ik een ander type (gezien bij tweakers) maar die hadden jullie niet. Maar omdat jullie prijs zo scherp was ben ik toch voor het huidige artikel gegaan.

Aanbeveling
Ik heb eigenlijk niets te klagen vandaar ik iedereen zal aanbevelen bij jullie een aankoop te doen.

Extra toelichting
Keurig nette en overzichtelijke webshop, concurrerende prijzen en snelle levering. Wat wil een consument nog meer ?? TOP!

Ben Lenig 28-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk toegang, je behoeft niet eerst een account aan te maken ed. Gewoon uitzoeken, kopen en laten leveren en ook nog zonder leveringskosten, top dus!

Snelle en correcte levering, veel info per mail met zelfs al een retourbon indien nodig.

Assortiment
Groot assorti, en we hebben rond gekeken elders zoals bij grote ketens. Deze zijn zeker niet goedkoper en als ze al hetzelfde artikel hadden, was deze merkloos en duurder.

Aanbeveling
Ik was aangenaam verrast met de aankoop, assorti, gemak, prijs en servicelevel.

Extra toelichting
Al met al een prima deal en zeker voor herhaling vatbaar. Tevens is dit ook het bewijs dat er niet allemaal extra kosten aan te pas behoeven te komen. De grote ketens zijn zeker niet beter en goedkoper zoals saturn ed.

Sven de Ridder 28-08-2014 Via de website gekocht

De website was zeer overzichtelijk en het proces na het kiezen van de televisie verliep zeer soepel. Het enige 'minpuntje' was dat het product eerst niet op voorraad was, en de ietwat late mail met daarin het tijdstip van levering.

Een 9, omdat de service wat mij betreft uitstekend verliep. Ik heb echter enkel de televisie gekocht en die werd op het juiste tijdstip geleverd. Ik heb verder geen contact gehad met jullie werknemers en dus laat ik het bij een 9.

Assortiment
Zoals eerder genoemd was het product eerst niet op voorraad, echter was deze al weer snel aangevuld en kon ik hem bestellen. Een tweede verbeterpunt ligt hem in het feit dat meerdere producten in andere webwinkels voor eenzelfde prijs te vinden zijn. Hierdoor een 7!

Aanbeveling
Al met al biedt deze webwinkel meerdere voordelen waardoor ik deze website zeker zou aanbevelen met mensen die een televisie willen. Jullie assortiment is ruim, goed geprijsd maar voornamelijk de snelle levertijd en het gemak van bestellen zorgen ervoor dat ik deze webwinkel zou aanbevelen bij andere.

Extra toelichting
Ik ben uitermate tevreden met de aangekochte televisie. Het gemak van het bestellen, de goede prijs en de snelle levertijd zijn voor mij de belangrijkste aspecten en hierop scoren jullie uitstekend. Ik heb echter niet alle aspecten van jullie website ondervonden en dus laat ik enkele punten open, maar ik verwacht dat jullie ook hier goed op scoren. Enkele verbeterpunten zijn: - de voorraad ten alle tijden vol hebben - een snelle mail met daarin de tijdstip van bezorging - prijzen die beter zijn dan andere webwinkels Al met al ben ik dik tevreden en dank ik jullie graag voor de geleverde dienst!

wilmar1974 28-08-2014

Website is helder, vind met groot gemak de spullen die ik hebben wil.

Onlangs een apparaat moeten aanbieden ter reparatie,viel binnen de garantie en het service team heeft mij precies verteld hoe ik het moest aanbieden. Was binnen no-time opgelost.

Assortiment
Je kunt nooit alles hebben, maar wat er is is voor voldoende, en de uitleg met video erbij, perfect!

Aanbeveling
Done uiteraard :) en vrienden/collegae hebben reeds bestellingen gedaan!

Extra toelichting
Al met al alleen maar prettige ervaringen gehad, zowel met de website als de "In real life store", waar volgens mij voldoende kennis is en zeker een goede klant gerichtheid als cultuur heerst!

Nadia van Dijk 28-08-2014

Goed bereikbaar

Goede uitleg en geen commerciële druk

Ruim voldoende

Aanbeveling
Goede keuze en goede prijzen

L.Arink 28-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke, goedwerkende site.

Snelle service,binnen 2 dagen werd het afgeleverd.

Assortiment
Heb verschillende sites bezocht maar hier tav mijn artikel veruit meeste keus.

Aanbeveling
Over het product ook zeer tevreden. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

M.Koster 28-08-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Het is bij de P.D gewoon afspraak is afspraak. Klasse!

Extra toelichting
Het is bij P.D gewoon afspraak is afspraak. Klasse!

Karregat 28-08-2014 Via de website gekocht

Vanuit je bank naar de "digitale verkoper"
Je product bekijken en vergelijken met een ander product binnen de web winkel!!

Top!!

Assortiment
Van A tot Z aan merken te verkrijgen in alle soorten en smaken, van klein formaat tot een enorm scherm!!

Klasse!!

Aanbeveling
In een woord top service !!

Extra toelichting
Zeer snelle en " schadeloos" levering van het product!

puppy13 28-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede service, binnen een paar dagen het product binnen. Ik ben tevreden.

BBerendsen 28-08-2014

de site is erg overzichtelijk en makkelijk. waardoor ik het product snel gevonden heb.

bij een eerder aangeschaft product (tv-wandmeubel) bleek de product info niet te kloppen waardoor hij niet goed paste. na dit aangegeven te hebben, is de wandsteun retour gegaan,en is er mee gedacht wat dan wel het juiste product zou zijn.

Assortiment
alles wat ik tot nu toe gezocht/gekocht heb was bij 1 van de sites aanwezig. en tot nu toe waren ze allemaal bij jullie het goedkoopst.

goede prijs.
goede service.
snelle service.
en erg duidelijke sites.

Extra toelichting
zeer tevreden klant. door de goede service bij de 1ste aankoop een tv wand meubel, terug gekomen voor onder andere een droger en nu de soundplate.

Jan59462 27-08-2014

Bestellen en betalen gaat heel gemakkelijk

2 dagen na het bestellen het product al in huis

ruime keus

zeer tevreden

LudoMo 27-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Prima, heldere site. Ook reservering eenvoudig, hoewel het op mijn iPad helaas niet lukte.....

Prima geholpen, hoewel extreem druk en daarom lange wachttijd in Naarden

Assortiment
Ruime keuze, voor prima prijzen. Volgens mij de beste prijs-kwaliteitverhouding in heel Nederland !!

Geen twijfel mogelijk

Extra toelichting
Prima site, ruime keuze en voorraad en prima prijzen. Meer kun je je toch niet wensen ?!? Online reserveren en dag later zelf opgepikt.

Fam Bronkhorst 27-08-2014 Via de website gekocht

Zonder enig gemak een ruiling voor mijn smart tv opstarten. Door de levering via een pakketservice was de smart tv beschadigd. Door een simpel telefoontje te plegen was de ruiling zo geregeld.

Op vrijdag bestellen en de volgende dag gelijk in huis. En de ruiling van de defecte tv ook binnen twee dagen geregeld.

Assortiment
Een ruim aanbod aan producten.

Aanbeveling
Door de daadkrachtige aanpak van deze organistie zou ik iedreen aanraden om hier je product te kopen.

Extra toelichting
Je hoort wel eens van die spook verhalen over dat je geen grote aankopen online moet doen. Omdat ze moeilijk doen over van alles en nog wat, ruilen, defect, etc. Nou mij hebben ze ervan overtuigt dat je niet bang hoeft te zijn bij plasma-discounter. Super service!

salima1 27-08-2014

Heel makkelijk te bestellen via hrn site en te vergelijken.

Heb nog geen gebruik van gemaakt

Genoeg keuze

Aanbeveling
Heel snel rn makkelijk. IK zal deze zeer aanraden aan mijn kring.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Ook met de levering is het sbel gegaan en alles netjes via mail ontvangen.

F.P. Kuipers 27-08-2014

Gemakkelijk bestellen

Als het niet op voorraad is krijg al gauw bericht dat het weer voorradig is.Zonder verder verplichtingen.

Assortiment
Assortiment is vrij groot.

Zeer goed.

Extra toelichting
De bestelling die ik gedaan heb is perfekt uitgevoerd.

Gepperd32 27-08-2014

De website is overzichtelijk, informatief met de filmpjes en instructies.

De televisie werd zoals beloofd binnen 1 dag geleverd. De televisie werd zelfs 2 hoog over de drempel neergezet door PostNL.

Assortiment
Ruim assortiment via logische volgorde georend.

Aanbeveling
Goede overzichtelijke pagina die betrouwbaarheid uitstraalt (zeker door Dhr. Coronel natuurlijk!). De kleine meerprijs t.o.v. de concurrent qua service waard denk ik.

Extra toelichting
Een overzichtelijke pagina die alle informatie (direct van de leverancier) overneemt. Enige puntje van aandacht is: De productpagina beschrijft een functionaliteit (naar beneden komende speaker in de televisie) waar uiteindelijk in het product niet aanwezig is. Daarnaast heb ik me helaas verkeken op de cashback actie waarop breed geadverteerd wordt, door een sterretje bij de voorwaarde niet goed gelezen hebben krijg ik geen 500 euro maar een (helaas niet nodige) SMART-TV terug. Daardoor komt het financiële plaatje helaas wel anders uit :(

F Donker 27-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

Thuis voorraad checken en vlot geholpen

Goede uitleg en vlot geholpen

Assortiment
Zeer veel keuze en op voorraad

Geen negatieve punten

Extra toelichting
Veel op voorraad en zeer scherpe prijzen en vlot geholpen

Ad F. Vos 27-08-2014

Wij gaan graag naar een winkel of showroom on te kunnen zien wat wij kopen. Daarom dan ook naar Naarden gereden. Geen probleem.

Service op zich goed. Ons werd bij de keuze voor een TV niet een bepaalde richting opgepraat, en de voor en nadelen van de verschillende merken werd duidelijk uitgelegd.
Alleen jammer dat ons werd verteld dat er tussen de door ons gekozen TV Samsung UE40F6320 en de soundbar HW-H450 een Bluetooth verbinding mogelijk was.
Dit is helaas niet het geval. Na lang zoeken kwamen wij er achter dat Bluetooth functionaliteit pas vanaf modelnummer F6330 beschikbaar is.
Hebben nu noodgedwongen een verbinging met kabels gemaakt.

Assortiment
Zeer groot assortiment, ook in de showroom. Alles wat wij zouden kunnen wensen. En dan ook nog in voorraad zodat wij alles gelijk mee konden nemen.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen, echter check wel of alles wat verteld wordt ook echt waar is.

Extra toelichting
Zie hierboven. Jammer van de incorrecte informatie.

A.G. Wechgelaer 27-08-2014 Via de website gekocht

Antoine74 27-08-2014

Zeer duidelijke website met filmpjes over de producten

Goed op de hoogte gehouden via mail.

Gigantisch.

Aanbeveling
Gehele gang van zaken prima verlopen. Betaling, levering.

Extra toelichting
Op zaterdag weekendknaller besteld voor zeer leuke prijs, dinsdag netjes in huis.

valies 27-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed bereikbaar en overzichtelijke winkel

voldoende personeel met verstand van zaken

groot assortiment

Extra toelichting
goede service ,scherpe prijzen en een uitstekende bediening

de Bruijn 1973 27-08-2014

van de week bestelt de dag erna was de smart tv er

ik had gebeld dat er op de website stond dat de tv een witte voorkant had en bij de beschrijvingen een zwarte.(ik wil een witte)
Het word met meteen op de website veranderd werd er gezegt ,en hij is absoluut wit.

Heel veel keus

Aanbeveling
Dicht bij ons in de buurt dus kan er zo heen als er wat zal zijn.Scherp geprijst

Extra toelichting
Goede service,snelle levering,veel keus,scherp geprijst, helemaal top.

Gradus1978 27-08-2014

Goede duidelijke website met de fantastische promo filmpjes van meneer Coronel!

Prima!

Ruim assortiment!

Goede, betrouwbare winkel!

Extra toelichting
Goede prijs/kwaliteit van producten. Breed assortiment. Duidelijke website, handige promofilmpjes met duidelijke uitleg van meneer Coronel. En snelle levering. Al met al TOP bedrijf, een aanrader voor iedereen!

André341 27-08-2014

Overzichtelijke website en duidelijke informatie over de getoonde artikelen.

Op zondag naar Naarden gereden en snel en adequaat geholpen, binnen 10 minuten weer op weg naar huis met een nieuwe TV in de kofferbak.

Ruin voldoende keuze

Aanbeveling
Makkelijk bereikbaar, parkeren voor de deur, groot assortiment duidelijke uitleg en lage prijzen.
Wat is er verder nog te wensen.

Extra toelichting
Op zaterdagavond begaf onze 7 jaar oude flatscreen-TV het opeens. Gegoogeld om te zien wat het probleem was en dit bleek zo te zien op de diverse fora best een kostbare reparatie te zijn. Dus verder gezocht en op Plasma-discounter een super Samsung TV (40") gevonden welke precies paste in de nis in onze muur. Dit toestel had zeer goede beoordelingen s op de site (en andere websites). Ongelofelijk, dit toestel kon 10x meer dan ons oude toestel en kost 3x minder als ons oude toestel destijds. Zondagmiddag (het regende toch) in de auto gestapt en in 35 minuutjes naar de winkel gereden, zeer snel en prima geholpen en in no-time terug naar Amsterdam met ons nieuwe toestel.

RavenMMG 27-08-2014 Via de website gekocht

Ik betaal alles met ideal, meteen betaald, en snel verzonden, word goed opende hoogte gehouden van status bestelling

3e tv hier, en weer binnen 24 uur geleverd zoals beloofd en zonder schade

Assortiment
Van goedkoop tot echte topmodellen

Aanbeveling
Snelle en goede service, vaak de goedkoopste, word ook niet moeilijk gedaan over ruilen

Extra toelichting
Top winkel, de videoreview van de producten zijn super om een goede indruk te krijgen van het product Uiteraard moet je zelf professionele review sites bekijken Over de meer technische dingen grijswaarden Color gamet etc Hier was de tv het goedkoopste, en de vorige 2 leveringen waren perfect Ook mijn 4e tv zal van plasma discounter worden

Led TV perfect 26-08-2014 Via de website gekocht

Filter is goed, maar zou iets uitgebreider kunnen om precies op de juiste TV uit te komen.

Per mail een vraag gesteld en binnen een uur een antwoord. Verzending is ook super snel.

Assortiment
Alle merken en maten zijn voorradig, ook oudere modellen

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Deze winkel is compleet, snel en overzichtelijk.

Davey Fokker 26-08-2014 In de winkel gekocht
Plasma discounter, Bronsstraat 10, 1411 AV, Naarden

Ik vind het altijd fijn om te weten dat ik mijn product ook op kan halen. en dat kan bij plasma discounter. het bestellen ging zeer makkelijk.ik hoefde alleen op afhalen te drukken (op de pagina van het product en dan mijn naam en mail door te geven. vervolgens kreeg ik een code die ik kon gebruiken om mijn product op te halen. Na een half uur stond ik in Naarden om mijn product op te halen met mijn code. ik mocht ook pas in de winkel zelf te betalen. vervolgens haalde ze de televisie netjes voor me uit het magazijn.

- Website was duidelijk en zeer overzichtelijk.
- Het product die ik zocht was snel te vinden, omdat het product ook op allerlei vergelijkingssites stond. Op de website stond het product ook in een goed overzichtelijk rijtje met andere soortgelijke producten die aan jouw eisen voldoen.
- De betaling was voor mij erg makkelijk, omdat ik hem ophaalde. Verder kan ik geen uitspraken doen over het proces van betaling bij bestelling met verzending, omdat ik daar nog geen ervaringen bij heb.
- Ik hoefde erg weinig gegevens in te vullen. Het was daarom zeer makkelijk.
- De informatie die door de website was gegeven bij elke stap was erg makkelijk te begrijpen. Omdat het niet een kort verslag was.

Ik vond de service ook geweldig. Ik was langs de plasma discounter gelopen om toch het product te aanschouwen die ik wou kopen. Er kwam gelijk een vriendelijke medewerker naar me toe om mijn vragen te beantwoorden. Ik heb zelf een 40 inch televisie gekocht terwijl het showmodel van het type televisie in 55 inch was te zien. Hierbij legde de medewerker gelijk uit dat het 40 inch model wel erg verschild met het 55 inch model. De werknemers waren waren allen erg duidelijk en vriendelijk. Het ophalen van het product ging ook goed.

- De bereikbaarheid voor vragen heb ik niet nodig gehad, omdat alle informatie over de televisie en uitleggen al op de website stonden.
- Ik heb op de website de datum kunnen instellen op de dag dat ik mijn product wou ophalen en dat was super. Het product was volgens de website al direct op voorraad en dat klopte.
- Er werden verder ook geen extra kosten berekend. Er stond een prijs op de website van het product en dat was het. Erg duidelijk dus.

Assortiment
Het assortiment was zoals verwachting. Omdat het een relatief (kleine) winkel is vind ik de keuze echt zeer uitgebreid in vergelijking met veel grotere nationale bedrijven. Alle producten zijn netjes met een showmodel gepresenteerd.

- Nadat ik alle keuze in het assortiment van alle producten op de website had gezien, had ik echt een veel grotere winkel verwacht. Veel bewondering voor de zaak dus.
- Ik heb alles kunnen vinden wat ik van deze winkel verwachte. Goede producten, goede service, ruime keuze en duidelijke website.
- De televisie die ik heb gekocht had ik op beslist.nl gezien die mij doorverwees naar deze website. De televisie was bijna overal bijna even duur, maar deze winkel concurreert wel duidelijk. De beoordeling was overal perfect en ik hoorde van mensen uit mijn buurt over hun goede ervaringen met plasma discounter.
- Ik kon het product die ik zocht maar in een enkele zaak goedkoper gezien, maar dat was een onduidelijkere website en ik kon het product niet ophalen. Omdat plasma discounter mijn vertrouwen had gewonnen (en nog steeds) koos ik voor plasma discounter. Ook, omdat ik dichtbij Naarden woon.

Aanbeveling
Na mijn goede ervaringen met plasma discounter raad ik deze winkel echt aan. Ik heb nog nooit iets laten bezorgen, van deze zaak, maar omdat mijn ervaringen zo goed zijn kan ik al bijna zeker zeggen dat je plasma discounter kan vertrouwen op een goed product bij bestelling, goede afleveringsdatum en vertrouwde informatie.

Extra toelichting
Ik heb de Samsung UE40F6230 gekocht. alle informatie die ik over dit product kreeg was duidelijk en juist. Het instellen van de televisie ging erg makkelijk, maar ik kon plasma discounter bellen als ik ergens niet uit kwam. Het product voldoet echt aan mijn verwachtingen. De 3D functie is perfect en de smart tv is makkelijk te bedienen met de afstandsbediening. de bijbehorende boekjes geven je uitleg over alle instellingen en onderdelen. Ik gebruik deze televisie ook als monitor en dat gaat perfect. ik hoefde alleen een hdmi-kabel aan te schaffen. Het beeld is echt heel scherp en kleurrijk. zwart was ook echt zwart en door de 200 hertz beeldverversing lopen de beelden erg mooi in elkaar over. Het enige minpuntje van een 3D active televisie is dat ik eerst lichte hoofdpijn kreeg door de bril, maar nu heb ik daar geen last meer van. De 3D kan je ook naar jouw eigen smaak aanpassen. de 3D kan dieper of ondieper ingesteld worden. Conclusie: Deze televisie is perfect als je kijkt naar prijs en alle mogelijkheden die je erbij krijgt. Ik heb echt geen spijt van mijn aankoop. Aanrader dus!

k schouten 26-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

goede bereikbaarheid , geen parkeergedoe en slepen met de produkten door een winkelcentrum

kocht een homecinema set op zondag na een fantastische uitleg , werd echt tijd voor genomen , eenmaal thuis bleek hij niet goed te zijn box deed het niet kon na contact meteen de set komen omruilen , topservice dus!!!!

Assortiment
ruime assortiment en voor elk wat wils tegen niet te dure prijzen

Aanbeveling
100 % ba mijn ervaring met de klacht zeker dat is toch ook belangrijk dat je ten alle tijden goed geholpen wordt wat bij andere winkels en internet ketens wordt vergeten

Extra toelichting
mijn beoordeling is gebasseerd op de contacten en afspraak is afspraak regeling , ik vindt dit erg belangrijk dat je niet een nummer bent maar een graag geziene klant waar het bedrijf uiteindelijk ook van moet draaien , middels mond op mond reclame zal ik jullie promoten top !!!

koekje007 26-08-2014 Via de website gekocht

Het besteloverzicht, de bestelling zelve en de betaling waren geen enkel probleem en verliepen enorm vlot. Zelden zo'n makkelijke boodschap gedaan.

De bestelling werd enorm snel geleverd, de bestelling zelf had geen problemen en zeker over de prijs zijn er geen klachten. Top!

Assortiment
Ik heb nauwelijks in het assortiment hoeven zoeken, het begeerde product was snel en makkelijk gevonden.

Aanbeveling
Een prima service en prima prijs, er zal niet snel een betere webshop zijn.

Extra toelichting
Er zijn helemaal geen klachten over deze bestelling en webshop, de prijs, bestelling, betaling en levering verliepen zonder problemen en uitermate snel. Heel tevreden met mijn keuze voor deze webshop!

R. Waltmann 26-08-2014

voorbeeld TV aanwezig en controle wensen direct duidelijk

snelle afhandeling

Assortiment
was doelgericht en geen aandacht voor andere tv

Aanbeveling
goed bereikbaar Keus eerst via website maken en in winkel goed te bekijken

Peter van Alen 26-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

niet te lang wachten in de shop, uitstekende bediening.

ruime keuze mogelijkheden

Aanbeveling
uitstekende bediening en uitleg, hebben tijd voor je. Alle vragen worden beantwoord

kwalitatief zeer goede winkel,

J. T. 26-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

uitzoeken op de website, ophalen in de winkel!

Duidelijke uitleg bij de artikelen

Assortiment
Prijs/kwaliteit verhouding is heel goed.

Aanbeveling
Servicevoorwaarden zijn helder, producten kunnen op internet worden gekocht, maar bekijken in het echt kan ook.

Extra toelichting
Het is voor aankopen van een aanzienlijk bedrag erg belangrijk om de producten werkend te kunnen zien. Bij aankoop wordt niet door gehamerd op extra verzekeringen/extra garantie of randapparatuur wat in veel andere electronikawinkels wel het geval is.

atos.01 26-08-2014

benodigde info snel te vinden, wel wat discrepantie met de lg WEBSITE

Afrekenen, factuur via email lekker snel binnen 2 minuten buiten

goed

zal ik zeker doen

Extra toelichting
gewoon goede winkel als je weet waarvoor je komt.

pab565 26-08-2014 In de winkel gekocht

Pim van Veen 26-08-2014 In de winkel gekocht

via internet reserveren

ik moest even wachten terwijl een medewerkers wel vrij was, wist wel gelijk mijn bestelling (reservering) te vinden. Anders een acht

Aanbeveling
service en uitleg meedenken ook kijkend naar de portomonee

Extra toelichting
ook eerdere aankoop, een plasma tv, snelle service en goede uitleg. er werd meegedacht welke tv voor onze locatie een goede keus was.

Charlotte Rijksen 26-08-2014 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en duidelijk, je weet precies waar je aan toe bent en bent niet aan het zoeken naar hoe het allemaal werkt. En het thuisbezorgen.. Makkelijker kan gewoon niet!

Ik betaal liever achteraf na mijn inkoop, je hoort soms zulke gekke verhalen en vind het bedrag voor afterpay wel erg hoog en ben benieuwd waarom dat zo is meestal is het een of twee euro erbij maar dit is wel erg hoog. Verder is hartstikke netjes geregeld, vriendelijke bezorgster

Assortiment
Veel keuze, en leuk om te zien dat jullie de gebruikte producten van de 14 dagen test voor lagere prijs aanbieden. Voor sommige maakt die paar tientjes minder toch veel uit en hoe jullie het vermelden vind ik erg netjes. TOP!

Aanbeveling
Prima winkel, veel keuze, snelle vriendelijke service. Erg tevreden, zou het zeker aanraden als ik andere mensen om me heen hoor die graag een tv willen kopen of iets. Voorlopig zit ik zelf nog even gebakken met mijn mooie nieuwe tv waar ik nog steeds erg gelukkig mee ben!

Extra toelichting
Hij zou vorige week dinsdag geleverd worden, toen was ik zelf helaas niet thuis dus toen werd het donderdag dus vandaar die paar dagen. Nog net geen week maar wel ontzettend happy!

Sacha22 26-08-2014

We hadden een keuze tussen 3 sony tv's maar wilden meer inzicht krijgen in de verschillen. De eerste verkoper wist het niet zo goed, daarom moesten we zelf vragen naar een ander. De tweede verkoper wist er veel meer van en heeft ons uitgebreid geholpen.

Assortiment
Er is veel keuze voor een scherpe prijs. We hebben hier vaker iets gekocht en zijn zeer tevreden.

Alex_4221 26-08-2014

Dik v d vlugt 26-08-2014 Via de website gekocht

Nette zaak , goede website en snel alles geregeld. , kortom top

Je word direct geholpen in de winkel en zo hoort het ook

De keuze is reuze !!

Aanbeveling
Mond op mond reclame , het beste wat er is

Extra toelichting
Prima zaak en website Zaterdagavond gekeken naar een nieuwe tv zondag morgen besteld en in de middag lag die netjes klaar

Arwin W 26-08-2014

Bij mij om de hoek, dus waarom verder kijken of online bestellen voor 15 euro goedkoper. Hoewel de gratis bezorgservice natuurlijk ook uniek blijft.

Aardig en snel geholpen ondanks drukte. Door vele aanbod toch lastig kiezen, ondanks dat je va te voren weet

Assortiment
(Te) veel, zoals gezegd maakt de keuze lastig, maar is zeker geen negatief punt.

Aanbeveling
Als iemand de Plasma Discounter nog niet kent, dan zal ik ze zeker doorverwijzen, zoals boven te zien gewoon top! Net als de andere (Web) winkels. Koffie machine en BBQ komt er ook vandaan

Extra toelichting
DO I NEED TO SAY MORE! SUPER,TOP, GEWELDIG.....TOT DE VOLGENDE KEER MAAR WEER!

Erik van Blokland 26-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het is een overzichtelijke site met veel heldere informatie. Met name de video's helpen goed met het maken van een keuze. Het is een echte gebruikerswebsite.

ben zeer onder de indruk van de vakkundigheid van het personeel. Ik werd uitstekend geholpen, kreeg een kop (heerlijke) espresso en werd uitstekend begeleid.

Assortiment
normaal gezien zou je door de bomen het bos niet zien maar de opbouw van de site alsmede de inrichting van de showroom maken het heel duidelijke en overzichtelijk.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden, heb veel van mijn complimenten in bovengenoemde segmenten al weergegeven: Buiten de professionaliteit en vakkundigheid is het uitgebreide assortiment en gebruiksvriendelijkheid van de website een echte aanrader. Dit in combinatie met goede tarieven maakt dat ik plasma-discounter.nl bij anderen die een TV zoeken zal aanbevelen!