Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

L. Janse 31-08-2014

Extra toelichting
Duidelijke webwinkel, goede informatie, scherpe prijs, snelle levering. Kortom een tevreden klant.

ADK90 31-08-2014

Overzichtelijke winkel met een goede indeling.

Eerst de tijd gekregen om zelf rond te kijken zonder dat er direct iemand in je nek staat te hijgen. Vervolgens direct geholpen toen ik er om vroeg.

Assortiment
Genoeg keuze. Alle soorten en maten televisies. Ontelbare koffie apparatuur en bijbehorende.

Aanbeveling
Gemakkelijke winkel, goede service en een breed assortiment.

Extra toelichting
Ruimte zat om te parkeren, goed te vinden, vriendelijk personeel met de juiste kennis, ruim assortiment en een goede/overzichtelijke indeling van de winkel.

Minkie 31-08-2014

Uitstekende website met meer dan voldoende informatie om een gedegen keus te kunnen maken.

Kundig, hulpvaardig en vriendelijk personeel.

Assortiment
Ruime keuze van maten en merken. Ergo Bij Plasma Discounter slaag je altijd.

Aanbeveling
Informatie, service, assortiment en prijsstelling is top klasse.

Extra toelichting
Alleen maar positieve ervaringen. Door uitstekende website kan je een goede keuze maken. Tevens wordt je via links naar acties, garanties etc. van Plasma Discounter en fabrikanten geleid. waardoor het maken van een keuze erg eenvoudig wordt.

George de Vries 31-08-2014 Via de website gekocht

Snel bestellen, overzichtelijke site

Gisteren besteld, vandaag in huis

Ruime keuze

Overzichtelijke site, snelle levering

Extra toelichting
Ik ben hardstikke tevreden over de geleverde artikelen; de service is top!

Robbro 31-08-2014

Heenrijden, laten adviseren en alles op voorraad

deskundig en eerlijk advies

Ze hebben alles

Aanbeveling
What you see is what you get

AGG Willemsen 31-08-2014 In de winkel gekocht
naarden

lekker simpel.je kijkt op internet op jullie site en dan kan je het laten bezorgen of ophalen makkelijker bestaat
niet

vriendelijk personeel en het maakt niet uit hoelang en hoeveel vragen je heb.ze blijven vriendelijk met een goede uitleg

Assortiment
je weet haast niet waar je moet kijken zoveel

Aanbeveling
ik heb al meerdere producten gekocht bij jullie en zal zeer zeker meerdere aanbevelen

Extra toelichting
prettige winkel en zeer tevreden ga zo door mvg een tevreden klant

Bengibbon 31-08-2014

Als je iets graag wilt, druk je op kopen. Maar denk je het goedkoper te kunnen krijgen, kan je het altijd vragen!

Had wat vraagjes over mijn aankoop, super geregeld.

Assortiment
Als ik wat zoek, hebben ze het. Ze hebben vrijwel alle populaire producten.

Gewoon super tevreden

Extra toelichting
Prettig en snel geholpen!

johanbeerens 31-08-2014

Snel besteld

snel geleverd

Ben zeer tevreden

Julien92 31-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De communicatie verloopt erg gemakkelijk. Vrijdags een televisie aangeschaft. (gebeld met wat vragen over de HDMI poort 1) prima geholpen!

Wanneer de TV niet goed is komen ze hem moeiteloos en kosteloos omruilen, ook wanneer je de TV zelf hebt opgehaald daar.

Assortiment
Naar mijn idee een zeer ruim keuze aanbod.

Service: TOP
Personeel: Vriendelijk
Klantgericht: JA
Verstand van zaken: JA

Zie bovenstaande beoordelingen.

Fam. Vaandering 31-08-2014 Via de website gekocht

Op google goed te vinden.
Type in gevoerd en hier terecht gekomen omdat de prijs zeer goed was.
Vervolgens ook nog zeer overzichtelijk, veel informatie over het product, en snelle afhandeling van bestellen en betalen.
Helemaal top.

Exact zoals op de site vermeld staat voor 20:00 uur bestellen, de volgende dag in huis.
Wij hebben woensdag's besteld om 21:00 uur.
Donderdag een mailtje ontvangen met de track en trace link wanneer ze leveren.
Vrijdag's netjes volgens afspraak het product ontvangen,

Assortiment
Ruim voldoende aanbod van alle merken.
Overzichtelijk gegroepeerd en snel het gewenste product te vinden.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen bij iemand anders omdat de prijzen goed zijn, de service top, de afhandeling snel en eenvoudig is, en de levertijd correct is zoals vermeld.

Extra toelichting
Onze ervaring met deze webshop is zeer goed bevallen. Vandaar ook deze ruim voldoende cijfers. Wij hebben geen enkel puntje van kritiek ondervonden, en zullen hier zeker nog eens weer bestellen.

thoompie 31-08-2014

Extra toelichting
prima winkel grote keuze aan assortiment duidelijke website snelle levering! al vaker dingen gekocht hier beveel deze winkel ook zeker aan.

manus hop 31-08-2014 In de winkel gekocht

Alles is overzichtelijke

Alles wordt duidelijke uitgelegd

Best veel keuze

Tegen iedereen

Extra toelichting
Wordt snel en vakkundige geholpen

Lafiosa2 31-08-2014

Alle informatie goed en duidelijk! Nergens moeite mee gehad wat betreft betalingen e.d.

Goed op de hoogte gebracht, levertijd zeer goed, gelijk de volgende dag binnen MITS je op tijd besteld ;)

Aanbeveling
Zeker een aanrader! Bedankt!!

Extra toelichting
Goede shop, snel / duidelijk en vooral makkelijk! Bestelling goed binnen gekregen en veel plezier van de TV ! top top top!

H.Suesan 31-08-2014 Via de website gekocht

Ook makkelijk voor de niet zo geroutineerde website gebruikers, dus een 9

Miste een onderdeel wat volgens ons wel bij geleverd moest worden, na 1 belletje geregeld.

Meer dan voldoende

Aanbeveling
Nu een paar keer van deze winkel gebruik gemaakt, met alleen maar goede ervaringen, dus lijkt mij duidelijk

Extra toelichting
Een snelle,goede levering,netjes te woord staand personeel,meer dan voldoende keuze in het assortiment,makkelijke site,dus ook voor wat oudere niet zo bedreven mensen goed te doen.

rvelten 30-08-2014

uitermate vriendelijke en goed geinformeerde verkopers. Alleen door drukte in de winkel wel lang moeten wachten

Assortiment
Uitgebreid assortiment met meeste merken op voorraad.

Aanbeveling
Goede winkel, goed assortiment tegen goede en scherpe prijzen. Aanrader!

Extra toelichting
Na enige tijd weer terug bij Plasma Discounter na eerder een paar jaar geleden barbecue en kinderstoeltjes gekocht te hebben bij de 'buren'. Wederom positief verrast door assortiment, prijs en service. Blijft een aanrader voor een breed assortiment aan spullen!

Pieter Hooftman 30-08-2014 Via de website gekocht

Tja, makkelijker kan gewoon niet. Dit was een aanbieding, dus deze stond op de landingspagina. Eén keer klikken en een korte toelichting, nadere details van Samsung, de gedetailleerde specs én de reviews van eerdere klanten staan overzichtelijk onder elkaar, en de bestelknop staat er ook bij.

Assortiment
De prijs was marktconform. Het assortiment is voldoende en bestaat uit de meest gangbare modellen.

Aanbeveling
Gewoon een goede winkel, makkelijk bestellen bij de sympathieke Tom Coronel.

Maupie1970 30-08-2014

Duidelijke en overzichtelijke website met de daarbij horende en juist informatie!!

Vriendelijk en profesioneel personeel die je op de juiste manir helpen en adviseren.

Assortiment
Zeer breed assortiment, dus voor ieder is er keus genoeg.

Aanbeveling
Niet twijfelen en gewoon naar deze topwinkel gaan!!

Extra toelichting
Bij binnenkomst even moeten wachten ivm de drukte in de shop. Dit blijkt al dat meerdere mensen op de hoogte zijn van Plasmadiscounter. Daarna netjes en proffesioneel geholpen door vekoper. Deze wist ook alle vragen te beantwoorden of het producht dat ik wilde aanschaffen. Hiervoor had ik al enige informatie gewonnen op de duidelijke webshop. Na het afrekenen, eve lekker een bak koffie gedronken en na 2 minuten, kreeg ik mijn nieuwe aankoop overhandigd. Ik zeg AANRADER deze shop!!

Hendrik Jan 1980 30-08-2014

Zittend achter de tablet een paar handelingen en de bestelling is gedaan.

Uitstekend. Je krijgt een melding wanneer het product verstuurd wordt. De volgende dag al wordt deze aangeboden door TNT.

Assortiment
Ruim voldoende. M.a.w. De keuze is reuze!

Aanbeveling
Al meerdere malen gedaan. Ook een bezoek aan jullie store is mij goed bevallen.

Extra toelichting
Vanuit je luie stoel direct een order plaatsen. Ideaal en helemaal van deze tijd, hier speelt plasma discounter goed op in. Overigens is een bezoek aan jullie store mij ook prima bevallen. Snelle en goede service door medewerkers die er verstand van hebben.

nicolelamers1234 30-08-2014

Je hoeft de deur niet uit, volgende dag al in huis

Alles stond duidelijk aangegeven, wat jullie zeggen is ook gebeurd

Assortiment
Ik heb niet alles gegeven, was op zoek naar tv en dat assortiment was heel uitgebreid

Aanbeveling
Was zeer te spreken, over alles

michelle hoving 30-08-2014 Via de website gekocht

Super snelle service top

A.H. Willemsen 30-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Wij wisten helemaal niet wat voor type tv wij zouden kopen, maar de uitleg en de professionele behandeling van de verkopers zijn top.

Assortiment
Er zijn genoeg keuzes. wat heel aardig was, dat er verschillende locaties zijn gecreëerd van de verschillende aanwezige merken, zo kon je goed de verschillen zien.

Aanbeveling
Vanwege de goede behandeling en advies van de verkopers

Extra toelichting
Wij zijn heel erg tevreden van onze aankoop.

Micky2013 30-08-2014

super gemakkelijk bestellen en duidelijke site

Zeer snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden via de mail

Assortiment
heeft waarschijnlijk met het bestelde item te maken. veel home-cinemasets uitverkocht of niet meer verkrijgbaar

Aanbeveling
service, snelheid en gemak is zeer aan te bevelen tegen ook nog eens een scherpe prijs. Ik beveel jullie winkel regelmatig aan bij familie, vrienden, collega's etc.

Lodi83 30-08-2014

De verschillende modellen en priijsklassen zijn duidelijk op de site neergezet met meer dan genoeg informatie, dat maakt het makkelijker om een goede keus te maken.

De service die jullie leveren is prima, de medewerkers hebben verstand over de producten en zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

Assortiment
Vind dat jullie een breed assortiment aan producten hebben, zeker voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Zelf ook jullie aanbevolen gekregen door een vriend en ben zeer tevreden dus zal ze zeker jullie kant opsturen.

Extra toelichting
Vind dat jullie een net en duidelijk bedrijf zijn met een groot assortiment die tevens ook verstand van zaken hebben wat je tegenwoordig nog weinig terugvindt.

Ben van de Beek 30-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede winkel, prima assortiment snel te bereiken vanaf de snelweg, erg druk in de winkel waardoor de wachttijden wel wat lang zijn, prijs kwaliteit, is zeer goed, dat maakt het wachten meer dan de moeite waard, zie het als een middagje uit!!

R Koperdraad 30-08-2014 Via de website gekocht

goede website

snelle levering met goede uitleg op de website

mooie voordelige aanbiedingen

Aanbeveling
goede snelle service en voordelig

Extra toelichting
uitstekende winkel en website met vriendelijke medewerkers

Arjan86 30-08-2014

Goede overzichtelijke website met een eenvoudig menu om tot het gewenste product te komen.

Per product staan de specificaties en voordelen duidelijk beschreven.

Ook de vele video's zijn van toegevoegde waarde.

Wel zou het handig zijn om producten met elkaar te kunnen vergelijken. Die functie heb ik niet kunnen vinden.

Bij onze televisie werd er een gratis dongle meegeleverd. Helaas was dit artikel niet op voorraad Hierdoor liep de levering van onze televisie vertraging op. Helaas werd onze bestelling na eerdere toezeggingen nog niet op tijd geleverd.

Uiteindelijk de bestelling dankzij Daphne van de klantenservice toch binnen een acceptabele periode geleverd!

Assortiment
Een groot en veelzijdig assortiment met actuele producten en scherpe prijzen!

Aanbeveling
Ondanks dat onze bestelling vertraging opliep is de levering wel binnen een acceptabele tijd gedaan.

De bestelde producten waren verder helemaal naar wens!

Extra toelichting
Plasma-discounter is voor mij de eerste plaats om online mijn entertainment producten te bestellen. Het assortiment is veelzijdig en actueel en prijzen worden scherp gehouden!

Nkurten 30-08-2014

Site werkt zeer eenvoudig

Kan ik niet over oordelen

Zeer veel keuze

Kan het iedereen aanbevelen

Plezierig winkelen zo

Danny148 30-08-2014

Website is duidelijk. Snel zoeken naar de juiste maat door een goede zoek indicatie.

Pakket was de volgende dag al binnen. En direct reactie per e-mail dat het pakket was verzonden met track en trace code.

Assortiment
Ze hebben een groot assortiment waar altijd wel een product van is te vinden. Heb al vaker bij jullie wat gekocht ivm kwaliteit en prijs. En de goede service als het product niet naar wens is.

Aanbeveling
100% artikelen zijn goed en de prijs is reeel. En specificaties duidelijk aangegeven bij de artikelen.

Extra toelichting
Als klant ben ik zeer tevreden over de service en de producten. Snelle levering. Producten zijn van goede kwaliteit. En op voorraad de volgende dag in huis!

Joke van BogerijeLoman 30-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles is gemakkelijk te vinden
op de website.

De winkel was snel gevonden. Ik werd snel en accuraat geholpen door een vriendelijke jongeman die, waar ik ook om vroeg ook antwoordt op kon geven.

Assortiment
Als je al op internet had gekeken vond je het ook in de winkel heel snel, een mooie en duidelijke winkel.

Aanbeveling
Wat ik boven al schreef een mooie overzichtelijke winkel, fijn personeel. En ook een goede website.

Extra toelichting
Alles wat ik hierboven schreef klopt, ben blij met mijn tv en met Plasma-discounter

LFr1 30-08-2014

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen!

Extreem snelle levertijd (sneller dan verwacht).

Extra toelichting
Supersnelle levertijd en de goedkoopste via Kieskeurig.nl!

KlantIsBlij 29-08-2014

Betalen met iDeal. Snel bezorgd. Overzichtelijke website.

Geen problemen gehad. Track&Trace werkt erg fijn.

Assortiment
Voldoende keuze binnen de productgroep waar ik interesse in had.

Aanbeveling
Prima webshop. Snelle levering. Goedkoop. Overzichtelijk. Ik zou deze online-winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Ik ben een zeer tevreden klant. Op de valreep een product besteld, en zonder problemen op tijd bezorgd; en nog goedkoop ook.

Ruben_Amsterdam 29-08-2014

Assortiment
Alle hardlopers in huis en op voorraad

Aanbeveling
Goede prijzen, duidelijk, afspraak=afspraak.

Extra toelichting
Eenvoudig zoeken, goed vindbaar via google en bijvoorbeeld kieskeurig. Duidelijke website. Goede service in de zin van mailbevestiging, per mail op de hoogte gehouden worden van de status van de bestelling. Afspraak nagekomen wat betreft levering. En natuurlijk een goede 'after sales' met het geven van een review en dit belonen met kans op terugwinnen van aankoopbedrag.

Hansduc 29-08-2014

Eenvoudige en heldere site !

Snel en goed geleverd

Extra toelichting
Prima site met duidelijke filmpjes waarin de specs van product worden verteld door Tom

jantjehs 29-08-2014

Extra toelichting
Snelle en duidelijke afhandeling bij bestelling.

Ruud Veenman 29-08-2014 Via de website gekocht

Uitstekende website. duidelijke beschrijving
van de producten. filmpjes geven veel extra info. daarmee is de keuze makkelijk te maken.

Alleen aankoop gedaan maar duidelijk aangegeven wat de stappen zijn bij problemen

Breed.

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Met plezier via de site gekocht. De site geeft direct een prettig gevoel.

raymond78 29-08-2014

Snelle bezorging en goed bij houden Hoeilaart ongeveer komen

In 1 woord super

S. D. 29-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
In de winkel een Sonos Playbar en een Sonos Bridge gekocht. Geweldig apparaat. Na lang wachten in de winkel wel prima service.

Dirk Klutser 29-08-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk.

duidelijke mailwisseling, afspraken worden nagekomen.

plasma_tv_kijker 29-08-2014

website makkelijk toegankelijk en productinformatie duidelijk en volledig

sales proces is overzichtelijk en klant wordt op de hoogte gehouden van de orderstatus

Assortiment
vrijwel alle maten en merken aanwezig

Aanbeveling
goede producten, mooie prijs.

Extra toelichting
alle televisies in huis zijn bij plasma-discounter aangeschaft, mooi toch?

Nog niet echt tevreden 29-08-2014 Via de website gekocht

6,2

Assortiment
Teveel uitverkochte spullen op jullie site. Uit verkochte goederen zou ik persoonlijk verwijderen, geeft in principe alleen verwarring en vervuiling op je site.

Extra toelichting
Besteld product niet mogen ontvangen, geen track & trace mogelijk naar DHL. Dus levering binnen een dag? Dit laat de wensen over. Hopelijk ontvang ik mijn besteld product dit weekend.

rubenbruin 29-08-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Erg tevreden over de openingstijden van het afhaalpunt.

De medewerker achter de bali, kon mij goed helpen met de betaling via AE creditcard

Assortiment
Goede prijs kwaliteit verhouding van de producten

Inmiddels al gedaan

Elske verlee 29-08-2014

Fijne site makkelijk te bestellen

Bij vragen heel goed advies

Zou iets meer mogen

Extra toelichting
Fijne ite goede prijs kwaliteit

Picasso123 29-08-2014

snel en eenvoudig. enige minpunt is extra bedrag voor creditcard betaling.

De volgende dag bezorgd, zoals beloofd, slechts een half uurtje over tijd. Gemakkelijke retourservice.

Assortiment
't Is even zoeken, maar dan er gaat een grote wereld van wit en bruingoed voor je open.

Aanbeveling
ruime sortering, no nonsens aanbiedingen. snelle service. wel in het midden van het land, maar voor iemand uit Groningen bv toch een beetje uit de buurt als hij even naar een tv-scherm wil kijken.

Extra toelichting
Over het algemeen tevreden. voorval de snelle service, de zakelijke en eenvoudige presentaties op de website. vooral veel duidelijkheid. dat geeft vertrouwen.

John Doe102 29-08-2014

Snel online order systeem.

Vragen worden snel telefonisch afgehandeld

Extra toelichting
Prima winkel, alleen moet er rekening mee worden gehouden dat de levertijd 2-3 dagen bedraagt.

H.J. Hendriksen 29-08-2014

Duidelijke uitleg van het product op de site met een handige video waardoor je in korte termijn veel over het product te weten komt.

We hebben bij deze aankoop geen contact met de winkel opgenomen. Via de website het product bekeken en omdat het op voorraad was naar de winkel gereden en in de showroom de televisie nog eens goed kunnen bekijken en gekocht.

Assortiment
Ik ben zeer tevreden over het assortiment. Er is voldoende variatie, de nieuwste modellen staan in de showroom en de prijs is zeer concurrerend. Ook de bijbehorende toebehoren zoals muurbeugels en kabelgoten zijn aanwezig.

Aanbeveling
Ik vind Plasma discounter een mooie winkel met goede informatie op de website en scherpe prijzen die ik zeker zal adviseren.

Extra toelichting
We hebben al meerdere producten gekocht bij Plasma discounter en we zijn nog nooit teleurgesteld. Al met al zeer tevreden over de winkel en service.

rootju 29-08-2014

Specificaties allemaal op een rij duidelijkheid over wat de tv kan

Binnen een dag had ik mijn bestelling al erg snel! En gratis zelfs

Assortiment
Erg ruim er is voor ieder wat wils

Aanbeveling
Een tien vanwege het gemak en snelle service

Extra toelichting
Ik ben erg blij met de aankoop van mijn nieuwe smarttv en totaal niet duur! Fijn zaken te doen met u. Gr roan van diepenbeek

markherder 29-08-2014

Goede duidelijke site! Goede info per product.

snelle levering, goede mails met info.

Assortiment
prima spullen, je kunt niet alles hebben maar het geen ik zocht was aanwezig.

goede webshop!

Extra toelichting
ik ga hier zeker weer bestellen!

steenmetz 28-08-2014

Een paar klikken en de tv was besteld.

Op dinsdag avond besteld en de volgende dag al in huis.

Erg makkelijk en snel.

Extra toelichting
Goede website. En ze zijn de goedkoopste op het net

Bakkers1970 28-08-2014

Extra toelichting
Goede duidelijke website en snelle levering.

Frank1705 28-08-2014

Zoeken, klikken, afhalen in Naarden, doorlooptijd ongeveer 30 minuten voor een prachtige tv

Aan de balie goede vragen en toevoegingen, tevens humor aanwezig.

Assortiment
Ik heb eerst mijn opties uitgelijnd en vervolgens gematched op de site van plasma disconteer. Kreeg genoeg keuzemogelijkheden war het grote assortiment verraadt.

Zie bovenstaande motivaties

Extra toelichting
Als je een andere tv wilt wil je deze na keuze zsm in huis hebben. Plasma disconteer creëert alle voorwaarden om hieraan te voldoen. Plasma disconteer is wellicht nog sneller dan de gebroeders Coronel in hun bolide.