Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

S-barbara 07-09-2014

Duidelijke informatie, ik hoefde niet te zoeken. Prettig.

Supersnelle levering. De snelste die ik tot nu toe heb gehad, en dat op een vrijdag avond. Binnen 14 uur geleverd! Goede informatie op de juiste plek. Ook na afloop van bestellen. Misschien iets teveel mails, maar liever teveel dan te weinig.

Aanbeveling
Ja, echte aanbeveling. Goede prijs en prima service!

Extra toelichting
Uitstekend. Uitermate snel en prima prijs. Ik ben er helemaal blij mee, zit binnen een dag na bestelling al te genieten van mijn aankoop (dvd speler). Super, ik kom hier zeker terug.

Bluetooth speaker 07-09-2014

Overzichtelijke site. Direct inzicht of product op voorraad is. Korte , duidelijke bestel procedure.

Zeer goede communicatie mbt geplaatste order
Enorm snelle levering

Ruim aanbod

Tamarapronk 07-09-2014

Vrijdagavond een bestelling geplaatst en zaterdagochtend weer het pakket al geleverd! Super!

Aanbeveling
Goede service, lage kosten, veel keuze!

Dieckman 07-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Donderdag 4-9-2014 een samsung HW-H600 gekocht. Bij nader inzien vond ik het geluid niet wat ik er van had verwacht. Vandaag in de winkel een betere uitleg gekregen en ik kon de oude omruilen voor een andere.
Met uiteraard een bijbetaling.

Aanbeveling
Verkopers zijn vriendelijk en geven een goede uitleg.

APS69 07-09-2014

Makkelijk bereikbaar. Goed parkeren.

Snel beholden.

René0123 07-09-2014

Alle productinformatie inclusief afbeeldingen staan duidelijk op 1 pagina weergegeven, hierdoor hoef je dus niet steeds door te klikken om achter de nodige informatie te komen, wat zeer prettig is.

Zeer snelle levering, en duidelijke verzend en betaling informatie via de email.

Assortiment
ruim asortiment en zeer scherp geprijsd.

Aanbeveling
Ik kan de plasma-discounter.nl website bij iedereen aanraden, omdat het een ruim assortiment is, je er met vragen terecht kunt en de levering zeer snel is.

Extra toelichting
Bijzonder duidelijke website met alle productinformatie op 1 pagina, duidelijke groot weergegeven teksten, groot assortiment, zeer scherp geprijsd en snel geleverd.

pahasoft 07-09-2014

Product simpel gevonden op de website. Kon product eenvoudig reserveren, betalen en afhalen.

Werd vriendelijk en professioneel geholpen. Medewerker was ook geinteresseerd in het waarom. Onze gegevens waren simpel op te vragen en binnen no-time was alles geregeld.

Assortiment
Breed assortiment; Bij andere winkels wordt hetzelfde aangeboden tegen hogere prijzen en b.v. in ons geval een digitale ontvanger... bij "Expert" komt er nog een 'thuiskopieheffing' bij???

Aanbeveling
Wij zijn tot nog toe zeer tevreden over verschillende aspecten van deze winkel.

Extra toelichting
We hebben al diverse aankopen gedaan in Naarden en zijn heel tevreden. Eigenlijk kijken we eerst of het in Naarden te koop is en pas op een tweede plaats komen andere aanbieders.

joeri1000 07-09-2014

Duidelijke site

Prima service bekwaam advies.

Assortiment
Heel ruime keuze voor een goede prijs

Aanbeveling
Ja. Dat doe ik ook actief. Het verschil met andere winkels is enorm

Extra toelichting
Ik ben goed geholpen met het uitzoeken van een tv. Ik heb een 46inch sony gekocht via de aanbieding kelder en helaas had ik geen montage schroefjes mee gekregen. Na een telefoontje met de klanten service worden deze na geleverd dus dat is ook helemaal top!

DJ Hattenberg 07-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

alles op voorraad ook als je naar de winkel in Naarden gaat

Goed,meedenkenen ook laten zien hoe e.e.a.werkt

wat ik heb waser gewoon

prettig,dienstverlenend

chriswilt 07-09-2014

Duidelijke site en eerlijke omschrijving van het product.

Snelle reactie op vragen en oplossingen ervan.

Assortiment
Zeer uitgebreide collectie en voor elke beurs.

Mijn eerste aanbeveling.
al diverse malen gekocht tot volle tevredenheid

Extra toelichting
Prima zaak! Goede en snelle service. waar voor je geld!

d.ijlst 07-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

ik heb de winkel nog niet gebeld.

Assortiment
wat wij zochten was volop aanwezig.

Aanbeveling
Prettig omgeving. Rust. Wordt goed geholpen. Vriendelijk. Makkelijk met parkeren. En het goedkoopste!

Sander-abc 07-09-2014

Keuze via internet gemaakt, besproken met een medewerker en gekocht.

Snelle afhandeling vriendelijk geholpen en goed advies voor extra benodigdheden bij aanschaf ziggo.

Aanbeveling
Snelle service verstand van artikelen.

robertjz 07-09-2014

Eenvoudig te bestellen.
Eenvoudig te betalen.
Makkelijker kan niet

Bezorging prima, verder geen contacten gehad dus tot nu toe helemaal tevreden

Assortiment
Kon de produkten die mijn interesse hadden op de site eenvoudig vinden

Aanbeveling
Alhoewel weinig verdere ervaring dan mijn/deze eerste aankoop een 9.

Extra toelichting
Alles is voorspoedig verlopen, dus vind het prettig om hier te bestellen.

Bergvesting 07-09-2014

eenvoudige en effectieve selectie criteria

mondeling uitstekend, via email niet altijd "to the point" echter met een uiterst bevredigend eindresultaat.

Assortiment
uitgebreid en met een geweldige opruimkelder

Aanbeveling
Ik kan een zeer goede winkel- recentie toevoegen aan de vele die er al zijn gemaakt. Dit was trouwens een basis om deze winkel te selecteren.

Extra toelichting
Bij de afhandeling van de "panne" in mijn online bestelling zijn de belangen van de winkel en die van mij, als klant, zorgvuldig tegen elkaar afgewogen en zijn uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost. Hulde voor afwerking en daarom is deze winkel ten zeerste aan te bevelen.

HT-ST3 gebruiker 07-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Item dat ik zocht was snel te vinden. Betaalgemak via ideal.

Levertijd was conform de website en dus lekker snel! Duidelijk inzicht in lokatie van het pakket via track-and-trace van Postnl.

Assortiment
Genoeg keuze! Het artikel dat ik zocht na het doornemen van diverse reviews was beschikbaar en snel leverbaar! Top!

Aanbeveling
Prima winkel met groot assortiment en goede prijzen!

Extra toelichting
Zeer tevreden met het assortiment en de goede prijzen! Bestelproces was simpel en het volgen van de status van de bestelling (en het pakket) is goed geregeld. Zeer tevreden!

Jan Puper 07-09-2014

Duidelijke site

Prima en snelle levering

Assortiment
Keus genoeg en voldoende informatie om een keus te maken

plazadimarchi 06-09-2014

Goede website, goed doorzoekbaar, duidelijke informatie. Maar net geen 10 omdat sommige zaken ontbreken bij een product. Bijvoorbeeld het exacte stroomverbruik. Dit kon ik op een andere website wel vinden. Maar al met al: super!

TV uitgezocht, maar nog even achter de levertijd aan gebeld omdat het bij een andere website wel eens danig is misgegaan.
Er werd bevestigd dat het in 1 werkdag zou worden geleverd.
En inderdaad: 1 dag!! Top.

Aanbeveling
Goede website, informatie en hulpvaardig aan de telefoon.
En de prijs was ook zeker top!

I.Mohlmann 06-09-2014 In de winkel gekocht

voor de deur parkeren

Bijzonder hulpvaardig, niet uit op de duurste aankoop, maar passend bij mijn portemonnee en wensen.

Assortiment
Ik wil gewoon tv kijken en keuze hebben in zenders, geen gedoe met internet dat ik toch niet ga gebruiken.

Aanbeveling
zou jullie ten zeerste aanbevelen. beide dochters, mijn vader en nu ik hebben al tv bij jullie aangeschaft. Dat doe je niet als je niet tevreden bent!

Extra toelichting
Voor ieder wat wils, zowel qua bestedings vermogen als optionele wensen. Fijne overzichtelijke winkel. Zeer hulpvaarig personeel, als leek duidelijke uitleg gekregen omtrent mogelijkheden en gebruiksklaar maken (zelfs smartcard werd alvast geactiveerd) Werd (als vrouw) keurig geholpen doordat een medewerker de tv in mijn auto zette. Niets dan lof!

Aart Brons 06-09-2014

Heel overzichtelijk, veel betalings mogelijkheden en duidelijke instructies

Gratis verzending, Tracktrace nummer en super snelle levering. Kan niet beter !

Assortiment
Teveel om op te noemen voor zeer scherpe prijzen.

Aanbeveling
Niks aan toe te voegen ;-)

Extra toelichting
Beste en goedkoopste shop van Nederland, zowel op locatie als online. Super service en duidelijk. 2 duimen omhoog !

Richard 1979 06-09-2014

Op de webshop kan je bekijken welk model je aanspreekt. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan om me te laten informeren. Het verschil in merk en model is zo goed te vergelijken.

Assortiment
Groot assortiment op de webshop. Helaas staan niet al deze modellen in de winkel. Vandaar de 8.

Extra toelichting
Op de webshop heb ik bekeken welk model me aansprak. Vervolgens ben ik naar de winkel gegaan om me te laten informeren. Het verschil in merk en model is zo goed te vergelijken.In de winkel is mij goed uitgelegd wat het verschil is tussen de televisies. De uitleg was professioneel en eerlijk. Groot assortiment op de webshop. Helaas staan niet al deze modellen in de winkel. Vandaar de 8 voor assortiment. Na vrij lang zoeken op internet blijkt deze winkel de goedkoopste te zijn. Uitleg en advies waren prima

N.C.Oostendorp 06-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

duidelijk

vakkundig

the coffeeman 06-09-2014 Via de website gekocht

Ideaal, bestel, betaal en levering vindt plaats.

Prima updates qua bestelling en levering. Besteld om 19.50u en de volgende dag in huis, precies zoals vermeld op de website, kortom top!

Assortiment
Ruime keuze aan artikelen dit telt ook overigens voor de koffiediscounter!

Aanbeveling
Door goede ervaringen geef ik mond op mond reclame als iemand een specifiek product zoekt!

Extra toelichting
Top winkel zowel de koffie als plasmadiscounter!

DDvA 06-09-2014

Je kunt gewoon langskomen om het product op te halen.
Bovendien is reserveren (het van tevoren klaarzetten) erg handig. De zekerheid dat het product er is en terstond meegenomen kan worden.

Kan er nog weinig over zeggen. (Speelt pas bij onregelmatigheden: als het produkt stuk is, bijv.)

Assortiment
Lijkt mij (voldoende) groot.

Aanbeveling
De winkel is mij door iemand aanbevolen - en ik zal dat op mijn beurt weer doen.
(Daarvoor was ik van het bestaan niet op de hoogte)

Maart52 05-09-2014

Prima site,overzichtelijk,goede uitleg producten.

Prima, snelle levering.

Goede ruime keuze.

Aanbeveling
Kan geen minpunten ontdekken dus altijd aanbevelen.

Extra toelichting
Door middel van kieskeurig op site gekomen, prijs / kwaliteit / levering in 1 woord geweldig!!

muis64 05-09-2014

makkelijke site, eerlijke informatie

prima

ottenj002 05-09-2014

Via de pricewatch van tweakers gefilterd op mijn wensen en het doorlinken naar deze site en het bestellen ging goed.

Voldoende mailverkeer om goed geïnformeerd te zijn. Op de website werd het product ook besproken en gepresenteerd.

Assortiment
Alle populaire merken en types zijn voorradig en scherp geprijsd.

Aanbeveling
Het was een goede ervaring. Niets op aan te merken.

Extra toelichting
Het bestellen, de levering en het product zijn goed. Ervaring is aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Dhr V.V. Apostel 05-09-2014

Ik was opzoek naar een Led-tv,op Plasma-discounter vond ik zonder veel moeite de tv waar ik zeker 1 week op zoek was,(op andere sites).

De service was perfect,via de e-mail werd ik snel en correct geholpen,bestellen was echt eenvoudig,betalen ging zonder problemen,,,en de bestelling had ik zeker drie kwartier eerder in huis dan was afgesproken,en,het was de eerste keer dat ik bij Plasma-discounter hebt besteld!!

Assortiment
Wat betreft de assortiment kan ik kort zijn,volledig en overzichtelijk,hier vindt je zeker alles wat je nodig hebt en een stuk goedkoper dan bij andere sites of winkels.

Aanbeveling
Ik heb al aan vrienden deze winkel aanbevolen,,,,en ik hoop dat ze hun aankopen hier gaan doen.

Extra toelichting
Goede service zowel online als telefonisch en afhandeling van je bestelling verloop professioneel,mijn volgende aankoop doe ik vast en zeker weer bij Plasma-discounter.

J. Snabel 05-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op internet het merk en type televisie opgezocht.
Naar de showroom gereden hier kon na een paar minuten het apparaat worden meegenomen.

In de showroom wordt je razend snel geholpen.

Assortiment
Een zeer groot assortiment aan televisies.

aan iedereen.

Jeco 05-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima website. Overzichtelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. De bestelling is netjes binnen de leveringstermijn bezorgd.

Intersoftware 05-09-2014 Via de website gekocht

De informatie op de site is duidelijk en compleet. Bestellen en betalen verloopt zonder problemen.

De bestelling (TV) werd de volgende dag al om 8 uur geleverd. Ook de informatie met betrekking tot de levering was accuraat. Er werd ook netjes gewezen op de mogelijkheid om de geleverde zaken te retourneren.

Assortiment
Er is ruim voldoende productaanbod en op voorraad. Dat gecombineerd met de snelle en goede service en een prijs die zeer concurrerend is, maakt dit een fantastische winkel.

Aanbeveling
Gemak, service en assortiment zijn allemaal van een hoog niveau. Ik kan deze webwinkel aan iedereen dus aanbevelen!

Extra toelichting
Plasma-discounter levert goede producten, snel en eenvoudig en tegen de juiste prijs. Erg prettig winkelen op die manier.

MSMK 05-09-2014

Aanbeveling
prima webshop, snelle afwikkeling!

Extra toelichting
prima webshop, snelle afwikkeling! geen gezeur, netjes verzonden

G. Meulenbelt 05-09-2014 Via de website gekocht

de website is zeer goed en overzichtelijk en de artikelen hebben een heldere omschrijving.

direct na de aankoop een bericht via de mail en daarna nog een dat de betaling gedaan was en dat de order in behandeling was genomen en daarna bericht dat hij verzonden was en via track & trace te volgen was. De volgende dag was hij al binnen.

Assortiment
Zeer ruime keus met goede omschrijvingen

Aanbeveling
Gelet op het assortiment, de snelheid van leveren zal ik mensen zeker adviseren de webshop te bekijken

Extra toelichting
In zijn geheel ben ik zeer tevreden over deze manier van zaken doen.

Henk 71 05-09-2014

snel besteld en direct af te halen helemaal top!

Keurig en goed gemotiveerd personeel.

Assortiment
alle merken ect in overvloed aanwezig.

Echte aanrader

Extra toelichting
Zal dit zeker iedereen aanbevelen, service en prijs kwaliteit prima in orde!

J. Godvliet 05-09-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via de computer, overzichtelijke website en bestelproces met directe terugkoppeling.

Snelle levering binnen de gestelde tijd :)

Assortiment
Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen...een aanrader.

johanschrikkema 05-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en betalen.

Exact volgens afspraak bezorgd.

Uitgebreid.

Extra toelichting
Zeer goede en duidelijke afhandeling van de bestelling.

Dhr. Scholten 04-09-2014 Via de website gekocht

gebruiksvriendelijke internetpagina, duidelijke producten per categorie direct visueel.

direct een auto replay antwoord van de bestelling, prettig om kort en bondig te communiceren over hoe en wie het product zal komen bezorgen (NL post) met een track & trace code.
dit is in mijn beleving de manier om goed je klanten te informeren.

Assortiment
duidelijk met een link in dit geval van phillips naar een in nederlandsgesproken informatie film.

Aanbeveling
snelle levering, en product is idd zo goed als nieuw via de koopjeshoek/kelder.

Extra toelichting
Duidelijke internetpagina, goede informatie voorziening met diverse product specificaties en/of demo film in het nederlands gesproken. Goede en scherpe prijs/kwaliteitsverhouding. aanrader voor aankopen vam bijvoorbeeld een nieuwe TV

Muis123 04-09-2014

Je kan op allerlei zoekgebieden zoeken.
Zoals voordeligste,meest verkochte,nieuwste e.d dat is heel makkelijk!

Eind van de dag besteld,volgende dag al geleverd.met netjes een mail wanneer het verstuurt is,en de factuur.

Assortiment
Volgens mij hebben jullie echt alle soorten en maten,en voor elk wat wils.

Aanbeveling
Als iemand online iets wil kopen zou ik dit zeker aanbevelen!
Heel betrouwbaar.

Extra toelichting
Een duidelijke ,goede site,groot assortiment,prima service en supersnel! Voor vrouwen dus ook heel makkelijk,o. Alles te vergelijken en een goede keus te komen. Gebruiksvriendelijk en betrouwbaar!

Niliz 04-09-2014

Op de IPad(2) werkt het aanklikken van de producten niet goed. Je moet ze apart in een nieuw scherm openen. Op zich goed te doen hoor.

Ik ben erg goed te woord gestaan en Mike wist overal een volledig antwoord op te geven.

Assortiment
Ik moet me altijd weer inhouden als ik in de winkel ben!

Prima voor elkaar!

steelsoft 04-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

makkelijk zoeken op de site

verkoper wilde meelooen naar de auto met de tv

veel voorraad

Aanbeveling
heb ik al sinds enige jaren gedaan

ArnoudB 04-09-2014

website heel overzichtelijk, prima te filteren!

Eenvoudig een reservering geplaatst, deze was bij aankomst in enkele tellen gevonden.

Assortiment
Breed assortiment, veel op voorraad van verschilende merken. Niet de allergoedkoopste, maar concurerende prijs.

Aanbeveling
Geen gezeur, goeie website en een goeie prijs.

Hans 1973 04-09-2014

Makkelijk tv bestellen en simpele betaling.

Assortiment
Goed bij datgene wat ik zocht.

Bij iedereen...

Perfecte digitale winkel...

Carol24 04-09-2014

makkelijk via internet gekocht

Gebeld voor een vraag en super geholpen

veel keuze

goede keuze

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden Snelle levering en met een vraag goede en snelle oplossing

Moolhuijsen 04-09-2014

Duidelijke overzichtelijke site

Prima service

Genoeg keuze

Snelle service!

Extra toelichting
Prima webshop met een snelle levering

Samsung tv2014 04-09-2014

Ik had een bepaalde tv op het oog, en wilde die ook even met eigen ogen zien, bestellen via internet wilde ik dus niet, plasma discounter was zeker niet de goedkoopste, maar wel een van de weinige winkels waar ik de tv spelend kon aanschouwen.

Ik werd geholpen door een keurige jongen, die mij zeer bekwaam overkwam en rustig de tijd nam om een en ander te vertellen

Assortiment
Assortiment is niet vreselijk groot, dwz niet in de showroom, merken zijn gescheiden en dat geeft overzicht, als je vooraf op internet even overtuigd van het op voorraad zijn van het artikel(en reserveerd) kom je niet voor niets

Aanbeveling
Nette winkel, geen rommelige uitstraling zoals bij de mediamarkt oid, vooraf even op internet kijken of het gewenste artikel ook wel aanwezig is (kan online reserveren)

Extra toelichting
Keurige winkel, nette prima bediening, niet de goedkoopste, totale voorraad in verschillende winkels, bij de tv`s alleen koffieapparaten, dit houdt het goed overzichtelijk.

naamaar 04-09-2014

Heel blij met de Weekendknallers.
En goede reviews.

Helmaal top. Binnen de afgesproken termijn thuis afgeleverd.

Assortiment
Groot assortiment, maar door de reviews goede uitleg over assortiment en duidelijke uitleg.

Aanbeveling
Zowel in de winkel en op inetrnet al aankopen gedaan. Zeer goed advies!!!

Extra toelichting
Een aantal jaren geleden een tv in de winkel gekocht. Prima advies en duidelijke uitleg. Waren opzoek naar tv voor op de slaapkamer. Eerst in andere winkel geweest, daar laten ze je maar zwerven. Wij kijken altijd op de site, en dacht toen laten we nu maar weer bij plasmadiscounter bestellen, en gewacht op de weekendknaller. Helemaal top!!

HaVé Computer-aid 04-09-2014 Via de website gekocht

Ik kon snel en eenvoudig vinden wat ik zocht. Duidelijk navigatie op de website. Het bestel en betaalproces verliep eenvoudig en ook het aantal betaalmiddelen is uitstekend.

De levering was zelfs een dag sneller dan verwacht, aangezien ik PayPal gebruikte als betaalmiddel.

Assortiment
Via de website is een ruim assortiment beschikbaar, zelfs de opruimkelder waar ik uiteindelijk mijn aankoop gedaan heb.

Aanbeveling
Mijn eerste ervaring was gewoon prima, ook de prijsstelling is ten opzichte van andere webwinkels zeker concurrerend te noemen.

Extra toelichting
Ik had het gekochte product in een testopstelling gezien en uitgeprobeerd. Hierna besloten op internet uit te zoeken waar ik dit product het voordeligst en uiteraard veilig kon aanschaffen. Hierbij kwam uiteindelijk Plasma-discounter als voordeligste bovendrijven en had ik bovendien daar de mogelijkheid om met Paypal te betalen, waardoor ik financieel in elk geval geen risico zou lopen. Ondanks dat er bij betaling met PayPal vermeld staat dat de leveringstijd dan met 1 dag verlengd wordt, werd het product toch een dag eerder afgeleverd als waarop ik hierdoor gerekend had. Deze webshop staat dan nu ook zeker in mijn Favorieten!!!

Gianni1949 04-09-2014

Gemakkelijk in de bediening!

Goede service!

Uitgebreid assortiment

Alles ging vlot. Geen klachten

Peggy De Cock 04-09-2014 Via de website gekocht

De bestelling verliep correct, makkelijk & conform de afspraken (betaling). De website is gebruiksvriendelijk, onmiddellijk had ik het correcte artikel op artikelnummer van vogel's. De TV standaard is makkelijk zelf te installeren. Het oogt mooi en luxueus. Een aanrader !! Duidelijke instructie handleiding. De inhoud van het pakket was onbeschadigd.

Heel vriendelijke bediening. Alles conform de afspraken. De bediende bracht het pakket zelfs naar mijn wagen omdat het vrij zwaar was. Service = toppie !!

Assortiment
Het assortiment is zoals het hoort te zijn. Een ruime keuze .Een duidelijke beschrijving op de website wat de mogelijke opties zijn incl. prijs. De prijs was hier het laagst tov andere winkels.

Aanbeveling
Vanaf bestelling t.e.m. plaatsing liep alles perfect. Dit dankzij de gebruiksvriendelijke website, de goede professionele service & duidelijke communicatie. Hier kom ik zeker terug!

b0us 04-09-2014

Makkelijk te kiezen producten. Snel ingevulde formulieren.

Genoeg keuze

Aanbeveling
Snelle levering, makelijk te bestellen. Top!

Ruud en wilma 03-09-2014

De site is overzichtelijk en de winkel makkelijk te bereiken.

Aanbeveling
Geen slechte ervaringen gehad, enkel goede dus waarom niet aanbevelen bij vrienden/kennissen

Extra toelichting
De algemene indruk is goed tot zeer goed over de shop en winkel. Het enige wat jammer was dat we de Home cinema center niet "in actie" konden horen en het product dus op de bonnefooi moesten kopen. Geluid is toch iets persoonlijks dus hadden m graag willen horen. Al met al geen spijt gehad van de aankoop, zijn keurig voorgelicht en geholpen.