Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Vandenberg1982 12-09-2014

Ik vond jullie via vergelijkings site, werd meteen doorgeklikt en klaar... Ook het bestellen was geen probleem, niet eerst gedoe met inloggen etc.

Echt super snel! Besteld, volgende dag in huis.

Aanbeveling
De service was gewoon goed, alles helemaal prima ook de prijs. Dus zou er zelf weer gebruik van maken en aanbevelen aan iemand anders.

Slimdiver 11-09-2014

geode actuele prijs en informatie

snelle adequate levering

Assortiment
alle televisies kunnen zien waar ik interesse in had

zie bovenstaande

willeke slagter 11-09-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel een leuke actie gekocht, volgende dag in huis.

De tv was kapot, gebeld en de volgende dag was er een nieuwe tv en de kapotte opgehaald. Dit vind ik een goede service.
Er is iets niet goed, geen gedoe maar een snelle wisseling.

Assortiment
Genoeg keuze. We hadden een leuke actie via de nieuwsbrief. Er zikn vaak leuke acties.

Aanbeveling
We hebben al vaker spullen hier gekocht, goede service, ool in de winkel en leuke prijzen.

Extra toelichting
Wij zijn altijd erg tevreden. Kan er veel over zeggen maar is niet nodig. Gewoon kopen

DS1979 11-09-2014

Geen gedoe met eerst aanmelden voordat je kunt bestellen

De informatie en filmpjes over de producten zijn erg duidelijk en makkelijk dat je dit niet apart hoeft te googelen

Aanbeveling
Twee goede vrienden hebben mij de website aanbevolen en ook ik zal website aanbevelen.

Extra toelichting
De extra informatie, het zelf gemaakt filmpje en ook het promo filmpje allemaal bij elkaar vind ik echt een pluspunt.

Jose1960 11-09-2014

Makkelijk van uit huis

Perfecte en snelle levering

Assortiment
Genoeg keus ,met beschrijving leuk om doorheen te winkelen

Aanbeveling
Als het ter sprake komt ,zou zeker aanbeveling doen

Extra toelichting
Ga zeker vaker shoppen op online shop

Heino14 11-09-2014

Simpel Snel en Overzichtelijk

Snelle Afhandeling en Levering

Veel keuze

Goedkoop en goede service

Extra toelichting
Perfecte afhandeling makkelijke website snelle levering goede service

H.van der Linde 11-09-2014

Alles gaat vanzelf

Je hoeft nietr zelf uit te zoeken. Zelf betalen.

Extra toelichting
Pas 1 bestelling hier gedaan, dus moeilijk te beoordelen. Lijkt prima!

M.J. Engelen 11-09-2014

Googelen, bestellen, betalen en klaar!

Je krijgt direct een mail met de status van je bestelling, en je wordt continue op de hoogte gehouden.

Assortiment
Op het gebied van TV's een ruim assortiment tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Als ik het zelf zo makkelijk vind zou ik het een ander zéker aanraden.

Extra toelichting
Snel, gemakkelijk én de volgende dag in huis, wat wil je nog meer?

Ine van der Heijde 11-09-2014 Via de website gekocht

De website is zeer duidelijk en ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht. De betaling was ook prima geregeld. Ik heb voor afterpay gekozen en dan is het logisch dat je iets extra betaald. Het invullen van de gegevens was ook perfect geregeld evenals de bestelprocedure. Het was zeer duidelijk wat ik kon verwachten. Kortom alles perfect in orde vandaar een 10.

Ik had geen vragen over mijn bestelling maar de bestelprocedure was helemaal in orde.

Assortiment
Wat ik zocht had ik direct gevonden en via kieskeurig zag ik dat jullie de laagste prijs vroegen dus was voor mij de keuze heel gemakkelijk.

Aanbeveling
Dit is de eerste keer dat ik bij jullie iets besteld heb, maar dit is naar 100 procent tevredenheid gebeurd dus ik ben zeer positief.

Extra toelichting
Mocht ik nog iets nodig hebben wat in jullie assortiment zit, zal ik zeer zeker bij jullie bestellen.

J. v.d. Brink 11-09-2014

Overzichtelijk, eenvoud, duidelijke uitleg, groot assortiment

Goed bereikbaar, snelle levertijd, ruim assortiment in winkel

Assortiment
Ruim assortiment met duidelijke uitleg

Aanbeveling
Eenvoud, duidelijk, overzichtelijk, goede en snelle service, gemak

BertVDW 10-09-2014

Zeer snel het gezochte product gevonden

Assortiment
Moeilijk te verkrijgen product in Belgie toch meteen bij jullie gevonden

Aanbeveling
Heel snelle levering vanuit Nederland!

vince73 10-09-2014

Zeer makkelijk te plaatsen en te bedienen.

Goede en zeer snelle levering.

Voldoende voorraad.

Kortom gewoon top....!!!!

Extra toelichting
Wederom een zeer tevreden klant.

Knettertje 10-09-2014

Duidelijke site ruime keus

Snel geholpen en goede afwikkeling

Ruime keus leuke prijs

Ronald Kraai 10-09-2014

Goede website dus je kunt jezelf goed voorbereiden.

Verkoper nam de tijd en gaf goed advies over voor en nadelen. Had zelf website doorgespit en hier mijn info ingewonnen en verkoper wist alles uit het hoofd, hoezo productfreaks.

Assortiment
Bizar zo groot, voor ieder wat wils en gelijk leverbaar, joepie, zelfde dag nog genieten van je nieuwe tv

Gewoon doen.

Extra toelichting
Aangezien ik zelf mijn huiswerk had gedaan was ik verbaast hoeveel de verkoper uit het hoofd wist te vertellen van de verschillende types waar ik naar gezocht had. Daarbij naar situatie gekeken en alle voor en nadelen op rijtje gezet.

EJ48 10-09-2014

vanaf je stoel bestellen

Nog niet mee te maken gehad, maar wat ik lees gaat het niet moeilijk

Assortiment
Voor de meeste apparatuur keuze genoeg

Aanbeveling
Goedkoop en snelle levering, apparatuur dik in orde

Extra toelichting
Ik ben gewoon sinds ik bij jullie koop zeer tevreden !

johnnab 10-09-2014

zoeken, bestellen, plaatsen eitje van een cent!!

snel, accuraat en souplesse, 3 karaktereigenschappen waaraann een bedrijf moet voldoen. Chapeau dus.

Assortiment
kan ik nog niet beoordelen omdat ik alleen op merk en uitvoering heb gezocht. Was snel gevonden dus dat is prima

Aanbeveling
ik al hem zeker aanbevelen maar ik denk dat iemand die iets zoekt ook bij jullie op de site terecht komt

Extra toelichting
Ik vind het belangrijk dat reviews worden gevraagd en verkregen. Dit is voor de klant als voor jullie als berijf een pre. Verder kan ik geen negatief aspect vinden

Naomiej85 10-09-2014 Via de website gekocht

Heb m'n televisie besteld via m'n iPhone, moet je nagaan als ik het via de computer had gedaan met groter scherm ;)

Kan geen 10 geven, jullie moet nog gemotiveerd blijven om tienen te scoren

Assortiment
Ik wist wat ik nodig had en heb het ook direct gevonden.

Aanbeveling
Iedereen zou hier simpel en makkelijk z'n televisie kunnen bestellen.

Extra toelichting
Heb al eerder een televisie bij jullie gekocht (in de winkel zelf) en heb er al een aantal jaar plezier van. Nu had ik een televisie nodig in m'n slaapkamer en ook deze heb ik bij jullie aangeschaft via internet.

laros002 10-09-2014

gewoon snel te vinden. prima bestelprocedure. en voor wat ik gevonden heb de laagste prijs. juiste aflever methode

service in de vorm van hulp en of reparatie nog niet nodig gehad. man van de koerrier was erg vriendelijk.

Assortiment
niet echt onderscheidend qua producten (kan ook bijna niet meer) wel een leuke prijsvechter.

Aanbeveling
reeds gedaan. zie bovenstande info. jullie begrijpen dat verkopen helpen kopen is!

Extra toelichting
gewoon doen wat er belooft wordt voor een juiste prijs. Goede communicatie via email circuit

rsvvuuren 10-09-2014

Ik heb deze website gevonden via tweakers.net. Ik kwam netjes binnen op de betreffende productpagina. De bestelling verliep zo makkelijk als je van een huidige websop mag verwachten.

Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat de TV geleverd zou worden. Ze waren iets te laat, 15 minuten o.i.d., dus dat mag geen naam hebben

Aanbeveling
Ik heb een goede ervaring met de bestelling en levering. Daarom zou ik deze webshop aanbevelen. Ik heb geen ervaring m.b.t. de aftersales. Maar de ervaring zijn goed op tweakers.net daarom heb ik ook voor deze webshop gekozen.

Extra toelichting
Duidelijke webshop, makkelijk mijn artikel kunnen bestellen en netjes op tijd geleverd. De algemene ervaring op tweakers.net over deze website zijn zeer goed, daarom ook dat ik besloten had mijn televisie hier aan te schaffen. Er werd aangegeven dat de tv in 24 uur geleverd zou worden en dat hebben ze ook gedaan, top!

Laurensdwars 09-09-2014

Vandaag besteld morgen in huis

Veel keus

Snel en goedkoop

naaam 27 09-09-2014

dichtbij mijn adres

veel diverse merken

Extra toelichting
wordt prima voorgelicht over je wensen tot aankoop

supermarkt01 09-09-2014

Duidelijk ingedeeld per merk en prijs goed zichtbaar

Goede informatie, niet overdreven of opdringerig

Prima

Aanbeveling
Lage prijs en prima service

HenkieK 09-09-2014 In de winkel gekocht

Snel geholpen, goede keus

Deskundige verkoper

Assortiment
Best goed in de mêlee van producten

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit verhouding, veel keus

Michiel1874 09-09-2014

7,3

De service bij plasma discounter is mij erg goed bevallen. De betreffende verkoper heeft goed uitgelegd wat de voor en nadelen waren en had erg veel kennis van de producten.

Assortiment
Het assortiment in de winkel zelf viel me in 1e instantie een beetje tegen. Ik had veel meer verwacht. Uiteindelijk met een mooie Sony Bravia televisie vertrokken.

Aanbeveling
Zeker weten, deskundig onafhankelijk advies!

Extra toelichting
De verkoper heeft mij erg goed uitleg gegeven over de verschillende televisie merken. Mij ging het puur om beeld en geluid en zijn toen bij de Sony televisies uitgekomen. En eenmaal thuis ben ik zeer tevreden over de Sony Bravia KDL-55W955, erg mooi beeld!

Tim Haa 09-09-2014

goede gebruiksvriendelijke site

prima compleet aanbod

Aanbeveling
aan iedereen die het wil horen, ik ken geen betere onliner!

Extra toelichting
Voor mij werderom gebleken dat Create2Fit een veel betere service biedt dan de concurrenten. Ik heb 3 aanbieders geprobeerd, die allemaal scherp leken suggereerden dat ze snel konden leveren. Na de betalingen bleek dit tot 3 keer toe niet zo te zijn! Heel vervelend en uiteindelijk besloten om gewoon weer hier te bestellen omdat ik weet dat Create2Fit niet aan manipulatie doet en uitstekende service biedt, wat wederom zo bleek! Bleef ook zeer netjes geinformeerd over de orderstatus, verwerking en aflevering.

Dirk van de Streek 09-09-2014 In de winkel gekocht
Huizen

Online besteld en gereserveerd
op Zaterdag om 15:00 een uur later in Huizen stond e.a. keurig voor mij klaar, na aanmelden met mijn naam en uitgeprinte bestelling kon alles binnen 10 min mee in de auto

Alles netjes op een kar mee naar de auto, een assistent loopt keurig mee naar je auto en helpt fantastisch met inladen HEEL attent en wenst ons nog een goede reis en prettige dag

Assortiment
Uiteraard kan onmogelijk ieder type van elk merk in de winkel of de webshop staan maar wat er staat is een zéér ruime keuze. Als je hier niet slaagt dan slaag je nergens!

Aanbeveling
Handig reserveren (je hebt zelfs keus tot welke datum) en dat zonder verplichtingen!
De keuze is zeer breed,personeel is vriendelijk en behulpzaam. en als extra service helpt een medewerker je keurig bij afhalen van de goederen

Extra toelichting
Verrassend, waar koop je nu o.b.v. een groot aantal internet beoordelingen "even" op een zaterdag middag een TV met zoveel gemak en service. ik had nooit verwacht een dergelijke aankoop via internet te doen, maar daar kom ik nu helemaal van terug! Ik beveel de PLASMA-DISCOUNTER dus sterk aan!

van lynden 09-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

de merken waren allemaal duidelijk van elkaar neergezet, hierdoor kon je makkelijk vergelijken

service was vriendelijk, doch iets te veel op verkoop gericht, ik vond de verkoper in het begin wat te veel pushen, later hadden we een rustigere verkoper, hier heb ik bij gekocht

Assortiment
duidelijk, genoeg keus, en alles goed gescheiden opgesteld

het centrum is 7 dagen per week open, vriendelijke bediening en prima service

Extra toelichting
het overall beeld is buitengewoon positief.

Tracestorm 09-09-2014 Via de website gekocht

de website is overzichtelijk, en werkt prima

Assortiment
ruime keuze, echt voor ieder wat wils

goede prijs/kwaliteit verhouding

adilekci 09-09-2014 In de winkel gekocht
fililaal naarden

mensen staan je gelijk te woord.

na de aankoop gebeld omdat er een onderdeel ontbrak. binnen 2 min aan de telefoon iemand gekregen.

Assortiment
wat minder. op de site staan veel meer tv's dan in de winkel.

Aanbeveling
prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Extra toelichting
kwam erachter via familie. had een tv nodig. eerst op website gekeken. Zeer overzichtelijk websites. Daarna winkel bezocht. perfect geholpen.

Heer_Bommel 09-09-2014

Website is overzichtelijk. Product was niet voorradig, maar kreeg binnen een dag een mail dat er nog weer twee exemplaren waren. Meteen besteld, ging heel makkelijk allemaal.

Alles perfect geleverd en snel. Ik had geen vragen, dus geen contact gehad - daar kan ik niet over oordelen. Extra kosten voor creditcard betaling is jammer.

Assortiment
Niet alleen een ruime keuze in tv's, maar ook wat betreft .accessoires

Aanbeveling
Alles verliep perfect, dus ik zou de winkel zeker aanraden aan iemand anders. Geen 10, want over de eventuele afhandeling van klachten of als er iets misgaat kan ik niets zeggen... Daarom een 9.

Extra toelichting
Alles verliep soepel en perfect, goed geïnformeerd via e-mail. Ik kan niets zeggen over de afhandeling van klachten of als er iets misgaat, want niet mee te maken gehad...

Geert Mout 09-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelik en duidelijk

Veel!!!

Extra toelichting
Fijne site...snelle levering...gewoon goed..bedankt voor de snelle aflevering

Paantje 08-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website, goede levering

Assortiment
Kunnen vinden wat ik zocht

Aanbeveling
tevreden over levering en product

Extra toelichting
Afgezien van de snelle levering verder niet van serviceafdelingen gebruik hoeven maken. Daarom een nvt bij Service

bvw123 08-09-2014

Assortiment
Klantvriendelijk geholpen aan de desk, snel goed product kunnen vinden

Aanbeveling
Goede service en makkelijk bereikbaar, breed assortiment

a de jonge 1961 08-09-2014

alles volgens afspraak geleverd

Martijn3412 08-09-2014

Assortiment
Ruim voldoende voorbeelden van TV's om een keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Gemak van fysieke winkel gecombineerd met de prijzen van een online winkel

Extra toelichting
We werden in de winkel goed geholpen, zowel wat betreft informatie als het fysiek helpen tillen van zowel de nieuwe als de oude (beeldbuis) tv. Gemak van fysieke winkel gecombineerd met de prijzen van een online winkel.

A&A110 08-09-2014

De website is duidelijk en makkelijk in gebruik.
Zeker door de verschillende categorieën.
Hierdoor kwamen wij snel tot een beslissing.

De service was helemaal top!!
Zelfs ook dat ons product niet meer in de winkel stond.
Wij hebben een LG smart tv gekocht in de winkel, eerst zoals ik schreef gezocht op de website.
Maar omdat wij in de buurt wonen hebben wij besloten om naar de winkel te gaan

Assortiment
Er staat veel in de showroom waardoor je niet weet wat je moet kiezen, maar door de goede services kom je toch tot de juiste beslissing.

Aanbeveling
Ik zal deze website en winkel zeker aanbevelen aan familie kennissen en vrienden.
wij zijn ook door een familie op deze site gewezen.

Extra toelichting
Plasma discounter ga zo door.

vanwoud 08-09-2014

Goede informatie en hulp bij de keuze.

De aankoop werd snel in de auto afgeleverd, iets wat ik nog ergens had meegemaakt.

Aanbeveling
Service en afhandeling na aankoop strekken tot aanbeveling.

Marc Sijtstra 08-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

In de winkel zijn verschillende producten naast elkaar te vergelijken. Ik kon daarom goed zien welke tv me het meeste aansprak.

Er zijn voldoende medewerkers in de winkel terwijl het echt druk was. Dus we waren meteen aan de beurt. De medewerker heeft ons geadviseerd en nog even extra geattendeerd op de dikte van de tv. Daar hadden we zelf niet aan gedacht maar is toch erg belangrijk!

Assortiment
Alle grote merken zijn live te zien en daarmee goed te vergelijken. We hadden echt een ruime keuze.

Aanbeveling
Persoonlijke service, goed assortiment en goede prijzen.

Extra toelichting
Is een goede partij die je helpt om de juiste keuze te maken terwijl de prijs laag is.

Kees Arens 08-09-2014 In de winkel gekocht
Locatie Naarden

Ik heb mijn product op de website bekeken en een keuze gemaakt. Overzichtelijke en duidelijke website. Product later in de winkel opgehaald.

In de winkel snel en adequaat geholpen. Product was in voorraad. Extra informatie ongevraagd gekregen. Prima
Rekening later als mail ontvangen. Duidelijk informatie over ev. retour zenden.

Assortiment
Prijs van de Philips-TV was concurrerend. Meer dan voldoende keuze ook van andere merken!

Aanbeveling
Mooie overzichtelijke winkel met attent personeel. Aan te bevelen. Ook prima bereikbaar.

Extra toelichting
Ik heb nu al een paar keer een product (3 Philips-TV's) afgenomen. Alles werk uitstekend met prima beeld. Adequaat geholpen in de winkel. Personeel bereid de TV's naar de auto te brengen.

Dieter112 08-09-2014

Extra toelichting
Alles top. vam eenvoudige bestelling op het internet tot de afgesproken levering voor de deur.

Corina Verheul 08-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

We werden leuk en goed geholpen. Het enige minpuntje vond ik dat toen ik yag dat het product elders € 50 goedkoper was er niets aan tegemoetkoming werd gedaan......

Ruime keus en advies

Aanbeveling
Zelf ook door kennis op attent gemaakt, is goed bevallen

W.B.1977 08-09-2014

Winkel gemakkelijk bereikbaar, personeel zeer benaderbaar en de computers in de winkel om zelf ook te kunnen zoeken/surfen op jullie site.

Personeel nam uitgebreidt de tijd, goede, heldere uitleg van de verschillende TV's.

Assortiment
Juiste modellen staan in de winkel, de overige modellen kunnen gezocht worden via de aanwezige computers.

Aanbeveling
Goede locatie, veel parkeergelegenheid, eigen voorraad, snel leverbaar en deskundig personeel en ...een goede prijs!

Wubbinus 08-09-2014

Wij hebben er een Humax kastje bij besteld en het is super handig,ook het opnemen van programma,s is nu een fluitje van een cent.

Vriendelijk en altijd een juiste antwoord.

Assortiment
er is van alles wat,je kunt vergelijken.

Aanbeveling
uitgebreid assortiment,prima prijs-kwaliteitsverhouding en een perfecte service

geen minpunten

jan pellegrom 08-09-2014

gemakkelijk besteld.

Zeer snel bezorgd, ca 18 uur !

Prima.

Snel, gemakkelijk en betrouwbaar

Extra toelichting
Snel geleverd voor een goede prijs.

philipT 08-09-2014

meer dan genoeg keuze!

Aanbeveling
Effectieve webwinkel! Vrijdagavond tv besteld, zaterdagmiddag meteen in huis. Goede kwaliteitproducten dus ik ben helemaal blij!

Extra toelichting
Effectieve webwinkel! Tijdje rondgekeken en bij de info van tv's gekeken, genoeg tv's dus genoeg mogelijkheden om een perfecte keuze te maken! Vrijdagavond tv besteld, zaterdagmiddag meteen in huis. Goede kwaliteitproducten dus ik ben helemaal blij!

Simpelsporten.nl 08-09-2014

Helder en duidelijk

Netjes op tijd bezorgd

Goed assortiment

Aanbeveling
Prima voor een volgende aankoop

Extra toelichting
Een plasma tv van LG besteld en mooi op tijd in huis, zonder poespas, gewoon goed.

ricardot033 07-09-2014

makkelijk bestelt en snel bezorgt

alles wat je moet weten staatduidelijk aangegeven op de site!

Extra toelichting
Fijne site om te bestellen! heb de site al aangeraden aan andere en er hebben ondertussen 2 vrienden een bestelling geplaatst1 ben zeer tervreden over Plasma Discounter!

floortjetv 07-09-2014

Duidelijke website. Even wat onduidelijkheid over het bestellen van het tweede product, maar hierover werden we telefonisch goed geinformeerd.

Bij het bestellen van het tweede product kregen we telefonisch de juiste uitleg. Betalen verliep ook niet helemaal volgens afspraak, maar werd meteen rechtgezet met de welgemeende excuses

Assortiment
Gevonden wat wij zochten voor een prima prijs

Goede service, snelle levering

Arjan en wilma 07-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vanuit je luie stoel kun je je keuze goed bepalen door alle info en filmpjes, en daarna kan je er zelfs voor kiezen om het te laten bezorgen

Medewerkers in de winkel zijn goed op de hoogte van alle specificaties van de tv's en d verschillen tussen de verschillende tv's onderling en zijn erop uit om jou het toestel te verkopen dat het beste bij jou past, en kijken niet naar de duurste in jou prijsklasse

Assortiment
Ieder model, uitvoering en merk die wij interessant vonden hangt in de winkel en kan bekeken en geprobeerd worden

Aanbeveling
Goede service, mooie prijzen en groot gemak

Extra toelichting
Wij hebben al verschillende producten bij dit bedrijf gekocht en staan telkens weer te kijken van de goede service en de mooie prijzen

Kerkhof29 07-09-2014

Vinden van product en wijze van betalen was eeg eenvoudig

Leveren was binnen aangewezen termijn en zelfs boven verwachting snel

Breed

Extra toelichting
Snel, safe en simpel met een brede keuze