Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

jeroen van schaick 17-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik werd goed geholpen en alles werd goed uitgelegd

Assortiment
Keuze genoeg en voor elke prijs klasse is er een tv bij jullie

Aanbeveling
De verhouding prijs kwaliteit en service is gewoon perfect

Extra toelichting
Goede service en goed geholpen.

Carlijn84 17-09-2014

snelle service, thuis bezorgd

alles netjes via de mail geregeld

snelle levering, alles prima

Extra toelichting
Prima bedrijf, goedkoop, snel. alles prima in orde. Ik zou het zo aanbevelen aan anderen.

gera haerkens 17-09-2014 Via de website gekocht

Snel in huis

Snelle en goede afhandeling

Edwin Hoofddorp 16-09-2014

Overzichtelijk en snel te navigeren

Extra toelichting
Goede prijsverhouding, snelle levering, goede voorraad status .

Sandy de Vink 16-09-2014

Extra toelichting
Ik ken de shop al geruime tijd en heb ook vrienden erop gewezen eens een kijkje te nemen. Bovendien heb ik in het verleden de aankleding her en der mogen verzorgen voor Tom. Ik twijfelde dus geen moment om mijn aankoop hier in Naarden te doen. Goede service, (onze schroefjes misten we in het pakket, maar deze konden wij direct compleet maken) en een fijne sfeer. Hier gaat het om, voor ons als klanten, maar ook voor personeel zelf lijkt mij zo! Blij met de aankoop!! Ga zo door toppers!!

C. Straver 16-09-2014 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke en duidelijke site

Geleverd volgens de tijg die aangegeven was

Goed en gevarieerd

Aanbeveling
Een ieder die op zoek is naar een soortgelijk product zal ik ervan op de hoogte brengen.

Extra toelichting
Echt super en niets teveel gezegd over het product

lisette00 16-09-2014

Makkelijk snel en goed

Snel makkelijk en goed

Assortiment
alles op voorraad snel makkelijk en goed

Aanbeveling
Alles op voorraad snel makkelijk en goed.

Extra toelichting
perfecte winkel alles op voorraad goed advies deskundig nel makkelijk en goed.

Keesstr 16-09-2014

Via kieskeurig naar de website. Daarna in Naarden gekocht.

Een artikel gekocht dat overbodig bleek, ingeleverd zonder problemen

Assortiment
Lang niet alles wat je online vindt, zie je in de winkel

Is OK

arnold1954 16-09-2014

Thuis heerlijk relaxed kijken en bestellen.

De bestelling was de volgende dag binnen dat noem ik nog eens service.

Assortiment
Je kunt hier te kust en te keur proviciat met deze mooie webwinkel.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanbevelen aan de mensen vanwege de service en het assortiment.

Extra toelichting
Ik heb hier weinig aan toe te voegen alles is perfect. Arnold

kijker2013 16-09-2014

yamaha xs650 16-09-2014 Via de website gekocht

zomaar vanuit je luie stoel
super

jammer dat wanneer je de bezorger mist op zaterdag je moet wachten tot maandag volgende keer gelijk aangeven dat je het ophaalt bij dhl servicepunt

Assortiment
teveel om op te noemen, hele goede uitleg online

Aanbeveling
alleen al voor het gemak.

Ruud Janssen Lok1 16-09-2014

Afhalen en bezorgen is erg goed geregeld. Wanneer er een defect is word er voor gezorgd dat een product met de zelfde zending word vervangen

Service is uitstekend. Goede voorwaarden en tot savonds laat te bereiken erg prettig

Assortiment
Assortiment is erg uitgebreid. Zeer veel keuze en erg mooie toestellen

Aanbeveling
Goede service lage prijs goede kwaliteit zal hem zeker aanbevelen.

corinnedbvds 16-09-2014

Makkelijke bereikbaarheid en grats parking en ruime openingstijden

Gedreven, vriendelijk en vakkundig personeel. Je wordt als klant echt gehoord. Ook bij grote drukte.

Assortiment
Groot assortiment aanwezig in winkel. En als je product er niet tussen staat, staat het hoogstwaarschijnlijk op de site.Veel zoekschermen aanwezig ter plekke. Nog een +-punt: als het art. tijdelijk niet verkrijgbaar is dan kan je verzoeken om je op de hoogte te brengen wanneer het weer beschikbaar is.

Aanbeveling
Nu reeds verscheidene malen aankopen bij jullie gedaan tot grote tevredenheid. Correcte afhandeling. Zowel ter plaatse als online. Reeds diverse malen jullie site aanbevolen. Ook ivm jullie prijsstelling.

Extra toelichting
Zie mijn opmerkingen bij vorige aspecten. Topbedrijf!

Aptxope 16-09-2014

Makkelijk, overzichtelijk en duidelijke website. Makkelijk te bestellen.

Met name deze actie al. Goede service, snelle levering. Service betreft het retourneren van een artikel weet ik niet, want dat is nog niet voorgekomen! Geen extra kosten meegekregen, in tegendeel, de verzendkosten waren gratis.

Assortiment
Ruim assortiment met veel TV's maar ook accessoires.

100%. Goede servers, ruim aanbod. Dikke 10+

Extra toelichting
Erg duidelijk en mooie website met goede service van het bekijken tot het bestellen tot het bezorgen. Erg bedankt, dit is al de 2e keer dat ik hier een TV bestel, er komt zeker nog een 3e keer!

Martijn Elfers 15-09-2014

Na onderzoek op de site gebeld met de winkel. Kon mijn samsung meteen ophalen aangezien ik de tv dezelfde dag nodig had.

Zeer snelle en adequate jongeman die mij meteen hielp.
ook handig is dat de facturen worden gemaild voor de garantie etc.

Assortiment
Eerst dus op de site gekeken en daar staan veel producten op. Ook in de showroom staan zeer veel tv's om te bekijken.

Aanbeveling
Het is mijn eerste aankoop maar meteen een prettige ervaring.

Extra toelichting
Mijn tv was stuk en na onderzoek op internet leek plasma-discounter.nl de beste optie. Ik wilde mijn tv zelf ophalen en dat is prima geregeld. Stond snel weer buiten en was keurig te woord gestaan. Ook het papierwerk wordt tegenwoordig digitaal geregeld en mailen ze direct toe. Groet, Martijn

Robert&Karin 15-09-2014

Gemakkelijk vanaf de bank online besteld.

Zowel online, als in de winkel: prima!

Assortiment
Super tevreden met de soundbar.

Aanbeveling
Kennis van zaken, ruim assortiment, servicegericht.
In de winkel af en toe even wachten omdat meerdere klanten deze goede winkel reeds hebben gevonden, maar top!

W.R. Kimmel 15-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Simpel om te reserveren, goede bereikbaarheid.

Kordaat handelen bij verwerken order, goede afwikkeling in de winkel; product werd in de auto getild.

Assortiment
Voldoende keus, goede producten.

Aanbeveling
Ik ben een tevreden klant en dat laat ik anderen weten.

Extra toelichting
Overall goede service. Beter dan verwacht en dat betekent een goed gevoel. Product is nog niet uitgepakt doordat huis pas 1 oktober wordt opgeleverd. Ik verwacht geen problemen en reken anders op een goede service.

samsung fan 91 15-09-2014

Uitleg van de verkoper op de site is erg handig

Goede uitleg

Er is genoeg keuze

Aanbeveling
Medewerkers hebben goed verstand van het product

Extra toelichting
Super tv mooi beeld en geluid een echte aanrader.

JordyVre 15-09-2014

Via de website een nieuwe TV uitgezocht. Door de heldere uitleg al snel een keuze kunnen maken en een uur later opgehaald in Naarden. Zeer gemakkelijk dus.

Telefonisch de TV gereserveerd. Vlot en vriendelijk geholpen door de klantenservice en winkelpersoneel.

Assortiment
Voor iedere wens en ieder budget is er wel iets te vinden. Niets op aan te merken.

Aanbeveling
Zelf al meerdere malen gemakkelijk aankopen gedaan tegen een goede prijs. Ik raad het dus ook anderen aan.

Extra toelichting
Zeer tevreden over deze snelle manier van aankopen doen.

A.Mulder74 15-09-2014

Je zit achter de prijs en bekijkt/vergelijkt met een super uitleg en bestel maar. Voor 20.00 uur( werkdagen) besteld en volgende dag in huis. Handig voor mensen die na 18.00 uur thuis zijn van hun werk.

Netjes op de hoogte gehouden. Super

Assortiment
Zelfs meer keuze als andere online we winkels.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan en zou het zeker nog weer doen. Ook al zijn er toch zat mensen die de wenste /web winkel niet kennen

Zeer tevreden klant. Zeker Tot een volgende keer

Leo van den Hengel 15-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ik vind de uitleg zeer goed

Het personeel is uitstekend en weet van alles vertellen over het product dat ik kocht.
Dus zeer goed opgeleid.

Assortiment
Er is genoeg te vinden aan producten ook de mails die ik krijg zijn duidelijk en prettig uitgelegd.

Aanbeveling
Aan een ieder die iets wil kopen bij jullie.
Het is gewoon prettig om iets te kopen.

Extra toelichting
In een woord geweldig en een zeer goede service.

Dennis pothuizen 15-09-2014 Via de website gekocht

Je kan heel namelijk bestellen op de website

Voor 8 uur besteld de volgende dag in huis

Assortiment
Dat weet ik niet goed ben niet op de hele site geweest

Ja geweldig toch

Extra toelichting
Ben nog nooit zo snel geslaagd op een website

M.M. de Groot 15-09-2014

Een duidelijke en overzichtelijke website van productoverzicht tot en met de bestelprocedure. Om nog meer overzicht te creëren bij het productoverzicht zullen tabbladen met daarin de verwijzingen naar specificaties, reviews, etcetera een goede toevoeging zijn.

De bestelling is afgeleverd in de van te voren genoemde leveringstijden. Aangezien ik daarvoor tijd had vrijgemaakt was dat zeer fijn.

Assortiment
De prijs is 20 euro lager dan een concurrent, maar weer 20 euro hoger dan een andere concurrent.

Aanbeveling
De online webshop zal ik zeker aanbevelen aan iemand anders.

Extra toelichting
Na mijn definitieve keuze tot de Samsung UE32H5500 ben ik bij plasma-discounter terecht gekomen door de positieve beoordelingen, duidelijke website en daardoor betrouwbare uitstraling. Na de levering binnen 1 werkdag en een goede televisie waar ik nu naar kan kijken heeft plasma-discounter een positieve beoordeling erbij. Doordat ik geen ondersteuning nodig heb gehad kan ik daar geen oordeel over geven.

Meijnen 15-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

alles is makkelijk te vinden. ik ben alleen niet iemand die besteld via het internet ik kom liever langs.

de service kon beter heb zelf moeten vragen of ze me konden helpen. (zaten met zijn 4er achter de balie)

de kennis was echt super daar kunnen andere winkels nog iets van leren. en daarom krijgen ze een 10!!

Assortiment
niet alles wat in de winkel stond was op voorraad.
niet alle modellen waren aanwezig in de showroom.(zou ook bijna niet mogelijk zijn)

Aanbeveling
gewoon een super winkel. beetje klein mag altijd groter.

P.van Batenburg 15-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Overzichtelijk site, snelle levering en prettige afhandeling

Na de bestelling had ik vragen.Dit via mail prima en snel beantwoord.

Assortiment
Uitstekend overzicht van alle producten en prettige behandeling

Aanbeveling
Zal dit zeker doorspelen aan kennissen en vrienden om een kijkje te nemen op de website

Extra toelichting
Ben zeer prettig geholpen in de winkel zelf, snel en deskundig

The Emmaxius Company 15-09-2014

Let op : om 10.00 uur vrijdagochtend een Samsung gereserveerd
10.15 uur in auto gestapt vanuit Hilversum
10.30 uur auto geparkeerd op jullie eigen P
10.32 uur vriendelijk te woord gestaan door medewerker en reserveringsnummer gegeven en met snel werkende PIN afgerekend
10.34 uur lichte! grote Samsung ontvangen
10.35 uur weer in auto gestapt en echt om 11.05 uur stond de Samsung werkend op mijn kantoor in Hilversum...
Wel heer erg snel en heel erg prettig zo

Als boven !

Assortiment
Goed overzicht op jullie site , makkelijk in te delen in prijs / afmetingen / merk en of kleur

Aanbeveling
Mijn verhaal onder noemer GEMAK zegt alles :-)

Peter en El 15-09-2014

Extra toelichting
Goede duidelijk site en snelle bezorging.

Syrica 15-09-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk iets kunnen vinden

Alles werd snel en correct afgehandeld

Assortiment
Assortiment is zeer groot en alles goed beschreven.

Extra toelichting
Ik kan deze winkel aanbevelen, groot assortiment, zeer goede service, bestelling werd precies afgeleverd zoals men afgesproken had.Gewoon alles super.

betsy jonkman 15-09-2014

vanuit je luie stoel bestellen

Doordat ik in het buitenland zit op dit moment wat gemaild en ik kan de tv in oktober ophalen. SUPER

Ik zag een ruime keuze

Aanbeveling
Gemak van bestellen. De snelheid van het beantwoorden van mail. Het meedenken met de klant

Extra toelichting
Ik heb al eerder iets besteld en was ook toen zeer tevreden

Niels Kruize 15-09-2014 Via de website gekocht

click enorder, super snel

keurig op de hoogte gehouden over email en makkelijke click-door voor tracking

grote keuze aan TV's

Aanbeveling
makkelijker kan niet, vandaag besteld, morgen in huis!

Emiel1967 15-09-2014

Overzichtelijke webshop, filter functies

Snelle levering, 19:30uur besteld...volgende dag in huis.

Betrouwbaar, snel, goedkoop.

JohnN54 14-09-2014

Assortiment
Werd goed geholpen, en aan mijn wens werd voldaan!

Overzichtelijk en klantvriendelijk!

Extra toelichting
Ging voor een televisie zonder veel toeters en bellen, en kreeg een aantal keuzes. Er werd niet geprobeerd mij een toestel aan te praten die ik niet wilde, en dat alles op een nette zakelijke manier zoals het hoort naar mijn mening.

pheyligers 14-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Binnenlopen en binnen een kwartier weer naar huis rijden met in je auto je uit voorraad leverbare artikel.

Assortiment
Binnen mijn wensen niet te veel mogelijkheden, waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet, maar wel voldoende keuzemogelijkheden

Aanbeveling
Goede parkeermogelijkheden, vriendelijk en behulpzaam personeel en ze hebben ongetwijfeld het product wat jij zoekt voor een zeer concurrerende prijs.

Extra toelichting
Staat eigenlijk al in de bovenstaande vakken: voldoende keus, concurrerende prijsstelling, vriendelijke en klantgerichte bediening

Sander 1985 14-09-2014

De bestelling was zo geplaatst en kostte slechts 3 minuten van m'n tijd. De webshop zit technisch goed in elkaar en is gebruiksvriendelijk. Geen onduidelijkheden.

's Middags even gebeld met de showroom om te vragen wanneer de TV zou worden bezorgd als ik 'm zou bestellen. De telefoon werd snel opgenomen, de medewerker was vriendelijk en duidelijk en uiteindelijk werd de TV zoals beloofd de volgende dag (een zaterdag) geleverd. Vrijdag om 17.00 's middags besteld, zaterdag om 14.00 uur bezorgd. Fantastisch!

Assortiment
Mijn TV in de woonkamer heb ik destijds ook bij Plasmadiscounter gekocht. Ze hebben alle bekende A-merken en dat voor een erg concurrerende prijs. Als je een complete aanbieder van TV's zoekt, dan ben je bij Plasmadiscounter aan het juiste adres.

Aanbeveling
Als je online een (duur) artikel besteld, wil je eigenlijk maar 3 dingen: een ruime productkeuze, een goede (klanten)service en een snelle, betrouwbare levering. En bij Plasmadiscounter ben ik ook voor mijn 2e TV perfect geslaagd!

Extra toelichting
De combinatie van een uistekende en gebruiksvriendelijke webshop én een fysieke, makkelijke te bereiken winkel, maken Plasmadiscounter.nl tot een complete winkel voor TV's en alle denkbare accessoires. Het belangrijkste voor mij zijn het ruime assortiment, de uitstekende klantenservice en de snelle en betrouwbare levering. Heb nu bij hen mijn 2e TV gekocht en zelfs al meedere mensen geadviseerd hun navigatiesysteem af te stemmen op Naarden, daar waar Plasmadiscounter gevestigd is. Als je in de markt bent voor een nieuwe TV, look no further!

FrankdenD 14-09-2014

t.gaalman 14-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Na makkelijk te kunnen invullen, reservering direct bevestigd via sms en later via mail, dus goede feedback, dit geeft vertrouwen

Nette behandeling, personeel weet waar ze het over hebben en dit is belangrijk, ook al praten ze een beetje mee met het merk wat je kiest.

Assortiment
Mijn gekozen was er dus dat was genoeg

Aanbeveling
Alles klopte dus waarom niet

Extra toelichting
Nette winkel, goede prijzen, nette bejegening. Service nog even afwachten, want ik heb nog geen storing of problemen

b snapper 14-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

SanMark 14-09-2014

Keuze maken op website, maar toch kijken in de winkel (online gereserveerd). Beste uit twee werelden.

In de winkel direct op reserverings nummer product uit het magazijn. Geen wachttijd dus direct mee!

Enorm veel op voorraad

Aanbeveling
Gewoon doen. Goede prijzen, snelle levertijd ( direct in de winkel of binnen één dag thuisbezorgd)

Extra toelichting
Prima service, goede concurrerende prijs, snelle levering

Aad Stam 14-09-2014

Wat wil je ? je kunt alle kanten op makkelijker kan niet
Bellen en bestellen !

Ze staan je met raad en daad en goede adviezen voor je klaar. Zelfs op Zondag.
Is ook nog een leuk uitje.

Assortiment
Je kan niet alles hebben maar wel veel en goede kwaliteit.

Aanbeveling
Heb diverse vrienden verteld over de mogelijkheden. De video 's over het product zijn bijzonder goed en leerzaam.
Er zijn er wel e weinig van vind ik.

Extra toelichting
We hebben in de loop der jaren diverse producten gekocht en dat was tot onze tevredenheid. Ook van kennissen hoorde ik alleen maar goede berichten. Of je nu in de winkel kwam of per telefoon we zijn altijd goed geholpen en door met deal te betelen nooit tegen problemen aan gelopen. Ga zo door en gij zult nog meer succes hebben .

Wout Mastenbroek 14-09-2014 In de winkel gekocht

ruime keuze, goed advies

snel geholpen, TV naar auto gebracht

ruime keuze

Aanbeveling
zou ik zeker aanbevelen ivm assortiment, prijs en service

Extra toelichting
Al vaker hier in de winkel gekocht naar volle tevredenheid.

Timoxxx 14-09-2014 Via de website gekocht

website is overzichtelijk, specificaties tablet goed in beeld, bestelling makkelijk te plaatsen

bestelproces wordt direct in gang gezet en levering is 24uur later

Assortiment
hier terecht gekomen middels zoektocht voor eenvoudige tablet, daar is verder niet veel keuze in.
TV's niet verder onderzocht.

overzichtelijk, snel, betrouwbaar.

Extra toelichting
al met al een prima webshop.

Jos Dijkstra 13-09-2014 Via de website gekocht

Via internet om 19:30 besteld en de volgende dag om 18:00 thuis bezorgd.

Keurig op tijd afgeleverd.

Ruim aanbod.

Echt een aanrader!

Extra toelichting
Met veel gemak een besteling gedaan en de volgende dag al in huis. Echt een aanrader!

francescovanderlinden 13-09-2014

Goed personeel en klacht werd uitstekend opgelost

Enorm

J. Elders 13-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Kijken op internet en halen in de winkel (woon in de buurt)

Goed en snel geholpen

Assortiment
Ruim voldoende om goede keuze te maken

Aanbeveling
Snel, voldoende en goed geprijsd

Remco 1964 13-09-2014

Zo besteld zo omgeruild alles simpel en makkelijk

Vriendelijke Jongen heel behulpzaam gewoon super

Voor ieder wat wils

Aanbeveling
Goede service, aardig en kundig personeel

Extra toelichting
Alles een heel prettige ervaring. Ik had het online besteld maar het beviel mij toch niet zo de volgende dag naar Naarden gereden en omruilen met een ander apparaat totaal geen probleem

Maxine20 13-09-2014

overzichtelijke site en makkelijke te bestellen

snelle service! meteen de volgende dag in huis

Assortiment
alles kunnen vinden wat nodig was

geen minpunten te bekennen

Hansgerrist 12-09-2014

Website is zeer overzichtelijk en alles makkelijk te vinden, zelf bij veel tv's een flimpje met uitleg ideaal

goed en snel geleverd

zeer uitgebreid

Aanbeveling
Ik promoot deze website bij iedereen

Extra toelichting
Mocht ik nog apparatuur nodig hebben zal ik hier eerst zeer zeker kijken

verander 17 12-09-2014

Zeer overzichtelijke showroom

Snelle goede uitleg over de tv. Neemt de tijd en geeft zeer goed de verschillen aan van de apparaten.
Direct meenemen en helpen om te laden.

Assortiment
Niet overdadig maar qua merk en type goed onderscheid te maken tussen de diverse tv's.

Prettig/vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Geeft ruimte
om rustig te kijken.

Extra toelichting
Na eerst de bekende grote ketens bezocht te hebben met zeer opdringerige verkopers die alles wat ze hebben als uitstekend product zien toch gemiddeld zeer weinig kennis van led tv's. Dit was de eerste keer dat wij in de winkel zelf waren en direct bij binnenkomst een "goed gevoel" hadden. Wij gingen voor een tv van plm. e. 500,00 maar werd er uiteindelijk toch een van e. 900,00. Al met al een vertrouwd gevoel bij alles.

hans55 12-09-2014

Tv in de winkel gehaald.
We moeten wel even wachten voor we aan de beurt waren.
Dit kwam doordat er te weing mensen aan het helpen waren.
eenmaal geholpen hadden we de tv snel in onze auto.

De factuur zou per email worden toegestuurd.
Dit gebeurde helaas niet.
Na wat emails heen en weer bleek dat ze het verkeerde email adres hadden.
Daarna snel geregeld.

Assortiment
Veel keuze van diverse merken.
We hebben alles kunnen vinden wat we nodig zouden hebben en de prijs was zeker concurerend

Aanbeveling
Ik denk een goede prijs en veel keuze.

Extra toelichting
We hebben hier voor de tweede keer een tv gekocht en dat is goed bevallen.

W vd B. 12-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Handig, op tijd, geen problemen