Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeffrey roode 21-09-2014 Via de website gekocht

Je hoeft niet naar de winkel en word thuis bezorgt en de website is overzichtelijk .

Ik had voor een paar minuten voor 8 besteld dus volgens de website volgende dag thuis dit is niet gelukt was een dag later.

Er is genoeg keuze .
Het enige is dat de tv 2 dagen later 22 euro goedkoper was bij de Makro .vond ik zeer jammer omdat ik dacht dat discounter de goedkoopster was.

Voor het gemak

lichtmannetje 21-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
zeker goed geholpen. hoewel niet iedereen zo goed op de hoofte is van alle antwoorden op mijn vragen. ik vroeg of er een netwerkaansluiting op een tv zit word mij verteld nee alleen wifi. heb hem nu thuis staan met een netwerkstekker in de achterkant. dus tja beetje jammer als je het niet weet zeg dat dan gewoon.

kvandergoot 21-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

super gemakkelijk kijk wat je wil en voila

ik kom voor een tv zeg die wil ik graag en zeg dat het voor het gamen is zegt de verkoper kan je beter een andere nemen voor de zelfde prijs nou toppie

ajram 20-09-2014

Makkelijk aan te rijden en parkeren voor de deur

Eigenlijk valt dit niet onder service maar de verkoper wist absoluut niet waar hij over praatte maar daar kwam ik thuis pas achter, heeft achteraf TOTAAL verkeerde informatie gegeven over het toestel. Ik heb een Samsung tv gekocht en daar zouden 2 tv kaarten in moeten, mij dus ook een tweede ci moduul verkocht omdat er dus twee nodig waren.Nou mooi niet dus want er gaat er echt maar eentje in, meer willen verkopen is een must tegenwoordig maar doe het niet op deze manier.

Veel op voorraad

Aanbeveling
Als je maar een andere verkoper neemt als ik heb gehad, ze zijn verder super aardig en laten je absoluut niet lang wachten.

Extra toelichting
Tja zie service,maar de tv is verder helemaal top en daar gaat het tenslotte om, je kan daar dus rustig kopen

Berend67 20-09-2014

Handige ligging langs A1
Reservering via internet!!!

F. Young 20-09-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk ingedeeld en geeft door middel van de handige video's veel informatie over de diverse producten.

Al valt er weinig te beoordelen over een online bestelling via een webshop was het een prettige ervaring om de tv binnen 1 dag al in huis te hebben.

Assortiment
Zeer wijd en goedkoop assortiment met vrijwel alle merken, maar vooral voor elk product een zeer uitgebreide omschrijving, en handige uitleg video's.

Aanbeveling
Mocht iemand in mijn omgeving op zoek zijn naar een nieuwe televisie zou ik ze zeker aanraden eerst op plasmadiscounter.nl te kijken, gezien de zeer strakke prijzen en snelle leveringen.

Extra toelichting
Duidelijke, handige en uitgebreide website. Niet alleen is het assortiment zeer uitgebreid en goed toegelicht, maar ook zijn de prijzen zeer concurrerend. Echt een aanrader!

Codi Duyster 20-09-2014 Via de website gekocht

Klik, klik en nogmaals klik. Het is natuurlijk maar een tip, maar dan weet je ook alles wat je wilt weten.

De gang van zaken op het internet, de verzending, en after sale is in een woord goed.

Assortiment
Zeer uitgebreid en ook nog eens de laatste modellen direct in beeld met uitstekende uitleg, wat het kan, waar je aan moet denken en vooral wat je niet moet doen, laten of vergeten.

Extra toelichting
Een twee drie je ziet het zo, het is iets van Plasma Discounter en Co. Goede uitleg en kwaliteit en de bestelling is prima op tijd. De stekker erin en meteen doet het ding. Mooie kleuren en helder beeld, we kunnen weer jaren vooruit voor je het weet.

JJDamstra 20-09-2014 Via de website gekocht

Geen registratieproces vooraf, maar gegevens hoeven pas opgegeven te worden bij de daadwerkelijke bestelling.

Geen track-and-trace. De bezorging was niet binnen de aangegeven 24 uur, waardoor ik de bezorger de volgende dag misliep. Daarna pakket zelf afgehaald van een afhaalpunt. Verpakking was in orde.

LAdeWolf 20-09-2014

De service is echt fantastisch. Geen vraag is teveel en tegelijkertijd worden er alternatieven aangeboden om zo de beste koop te garanderen. Echt een aanrader!

Assortiment
Alle grote merken en modellen in de showroom/op voorraad leverbaar. Super!

Extra toelichting
Weinig kan ik hier nog aan toe voegen. Hele goeie service tegen scherpe prijzen in een grote én overzichtelijke winkel.....wat wil je nog meer!

robert.61 20-09-2014

gewoon gemakkelijk via internet je gewenste apparaat uitzoeken.

Voor 15.00 uur besteld en de volgende dag rond 12.00 uur al afgeleverd. Nog voordat ik het track en trace bericht had gelezen.

Teveel..om op te noemen.

Aanbeveling
Snelle levering en goedkoop.

Milko van Taarling 19-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ontspannen sfeer, prettig geholpen door de verkoper met goed advies.

A. Rinkens 19-09-2014

Transparante 'stap voor stap' keuze en bestelprocedure!

Prima service, zelf een mogelijkheid om de bestelling te herroepen indien gewenst.

Assortiment
Voldoende keuze uit vrijwel alle gangbare merken.

Aanbeveling
Ik zou Plasma Discounter zonder aarzelen van harte aanbevelen bij vrienden, kennissen en familie.

Extra toelichting
In principe zou ik kunnen kiezen voor een 10 op alle drie de punten. Echter dat laat geen ruimte voor verbeteringen die wellicht toch nog mogelijk zijn.

Cris C 19-09-2014

Snel en eenvoudig je bestelling plaatsen,
Goede zoekfunctie

Alle keuze op electronica,
Diverse merken
Per merk vele modellen

Aanbeveling
Ben zeer tevreden, en dat mag gezegd worden

Extra toelichting
Groot aanbod, heldere uitleg met filmpjes bij TVs b.v. Scherpe prijzen Verdiend een pluim

Simonis123 19-09-2014

top

snel

groot

Aanbeveling
volgende dag ook nog eens in huis

Extra toelichting
Goed, snel en betrouwbaar!

Maria 25 19-09-2014

Makkelijk via de computer

Snelle levering binnen 1dag

Ruime keuze

Heb ik al gedaan

Extra toelichting
Goede site, ruime keuze, supersnelle service, top !!!!

Wilco Amsterdam 19-09-2014

Alles klopt en logische routing!

Gewoon zoals het hoort, simpel en doeltreffend geïnformeerd.

Assortiment
Uitmuntend en compleet assortiment van instap tot high end.

Aanbeveling
Omdat alles snel en makkelijk verlopen is kan ik dit absoluut bij een ieder aanraden.

Extra toelichting
Motivatie is alles wat ik boven eerder genoemd heb.

Mark2333 19-09-2014

Extra toelichting
Samsung LEDTV gekocht. Verkoper gaf amper informatie over de TV, ook al had ik deze zelf van tevoren besteld. Er zit een dubbele tuner in, maar opnemen en tegelijkertijd een andere zender kijken kan niet. Klein dompertje

A. Schiffmacher 19-09-2014

Website is: overzichtelijk, snel, mooi, duidelijk, veilig en makkelijk door middel van filters.

Ongelooflijk snelle service online, alle stappen perfect duidelijk via mail binnen gekregen.
Makkelijk en veilig kunnen betalen.
Door middel van een sms en per mail op de hoogte gebracht van de levertijd.
Volgende ochtend bestelling in huis.

Assortiment
Zeer groot assortiment, tegen een goede prijs en met interessante aanbiedingen uit de opruimkelder.
Het wordt bijna moeilijk om te kiezen.
Voor ieder wat wils, met een groot of klein budget.

100%

Extra toelichting
Er is maar 1 woord wat ik kan bedenken voor deze (online) winkel: grandioos!!

jacohoven 19-09-2014

Zoeken bestellen en leveren simpeler kan het niet

Assortiment
Veel van alles en alles van veel

Aanbeveling
Al gedaan en die persoon heeft ook besteld

joelstienstra 19-09-2014

Duidelijke site, alles is makkelijk en snel te vinden en ook heel overzichtelijk.

Netjes snel en optijd geleverd. Goed verpakt, gemakkelijk te bestellen en geen enkel probleem gehad.

Assortiment
Groot aanbod van goedkope televisie. Met echt een goede prijs kwaliteit verhouden. Dit was namelijk de goedkoopste televisie op internet met de beste prijs kwaliteit verhouding

Aanbeveling
Absoluut, ik heb mijzelf ook gelijk op nieuwsbrieven ect geabboneerd. Want zeker de aanbieding hier zijn zeer handig om vanaf te weten.

Extra toelichting
Het is echt een van de handigste en beste sites die ik heb gebruikt en zal hem zeker aanbevelen.

Pieter Bouman 19-09-2014

Extra toelichting
snelle service en snel thuisbezorgd Zondagavond besteld en dinsdag thuis. Goed filmpje inzake mogelijkheden van het product!

F.J. Putters 19-09-2014 Via de website gekocht

Op internet kon ik mijn keuze maken. Ik kreeg direct een betalingsbevestiging. De volgende dag had ik de opdrachtbevestiging in huis.
Een dag later de paklijst met de mogelijkheid om te zien wanneer geleverd zou worden. Ik was werkelijk verrast. Het gaf een zeer betrouwbare indruk.

Assortiment
Er was genoeg keus. Makkelijker dan in een winkel.

Aanbeveling
Voor het gemak, de snelheid en de betrouwbaarheid.

Jeff-r 19-09-2014

Makkelijk om bestellen en te betalen, levering volgende dag in huis!

Service, kan ik nog niet echt beoordelen. Gezien ik geen problemen heb gehad met mijn bestelling. Maar Service qua levering is naar mijn mening top en snel.

Assortiment
Alles m.b.t. TV schermen en toebehoren is hier te bestellen.
Dit doet de naam ook eer aan.

Aanbeveling
Ben niet echt een persoon die snel iets zal aanbevelen, maar dit heeft niks met de site te maken.

Daisy45 19-09-2014

Gekocht via internet, goede reviews op de site en genoeg informatie om een goede keus te maken.

Woensdag besteld, donderdag geleverd, zoals het op de site staat.

Assortiment
Genoeg keus en genoeg reviews om tot een keus te komen.

Aanbeveling
Aan te raden als een veilige site/winkel waar je gerust een tv kan kopen die dan gemakkelijk thuis wordt afgeleverd door PostNL. Prima!

Jeff51 18-09-2014

Langs internet heel "gemakkelijk". Wij hebben de website reeds gebruikt voor koffiemachine Saeco. Ik vindt de uitleg van die man ongelooflijk "amusant" maar toch een heel duidelijke uitleg.
't ja om te betalen met de kaart is het voor ons Belgen weerom lastig. Maar door de overschrijving is dit dan weerom opgelost.

De levertijden waren voor ons "toppie" zo vlug zijn we nog niet bediend geweest.
De service ook "toppie" we kregen direct een mail dat het besteld was en wanneer het pakket onderweg was konden we goed volgen, geen probleem geweest !!!!

Assortiment
Wij hebben direct gaan kijken bij anderen en inderdaad was dit een topaanbieding. Het grote assortiment in aanbieding is enorm en het voldeed aan onze verwachtingen.

Aanbeveling
Ik heb aan onze vrienden de site al doorgegeven zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Bedankt, wij moeten onze Philips nog aansluiten, hopen dat alles goed werkt en dat we zo vlug mogelijk kunnen genieten van "het cinema gevoel".

Blaak3317 18-09-2014

Groot assortiment,genoeg personeel.

Goede uitleg van het product.

Assortiment
Er werd zelfs nog een model uit het magazijn gehaald dat niet in de winkel stond. Meedenken van het personeel word gewaardeerd door de klant!!

Extra toelichting
Een prettige ruime winkel met volop keus. Rest staat hierboven vermeld!! Top!!

RWteN 18-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk via de website de tv gereserveerd, de tv stond direct klaar en heb ik op m'n gemak een paar dagen later opgehaald.

Vriendelijk te woord gestaan door zowel de medewerker achter de kassa als door verkooppersoneel. De tv is netjes door een medewerker naar de auto gebracht, meer dan prima service.

Assortiment
prima assortiment in elke prijsklasse en grootte. Nieuwe modellen staan of hangen netjes in de winkel, uitlopende modellen en acties zijn te bestellen via de website.

Aanbeveling
Inmiddels meerdere malen gekocht bij Plasma-discounter, altijd top geholpen. Uiteraard zijn de prijzen zeer concurrerend, wat natuurlijk ook doorslaggevend is.

Extra toelichting
Gewoonweg een meer dan prima winkel, goed en deskundig personeel en ruime parkeermogelijkheden. Onze volgende tv wordt ook zeer zeker hier weer aangeschaft!

Andreas van der Schaaf 18-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Voor mij 'vlakbij', geen parkeerprobleem/kosten! snel geholpen, mooi overzicht en duidelijke informatie

In alle opzichten een 10, of het nu de 'chat' is of contact in de winkel en desnoods een belletje of email met 'the boss'ook op t gebied van omruilen etc. Bravo!

Assortiment
Ja, het assortiment is 'ruim voldoende'..maar hier en daar zou ik hte nog wel 'ietsje' uitgebreider willen zien ?!

Extra toelichting
De 'Plasmadiscounter' is een uniek concept gebleken over de afgelopen jaren (decennia?).Vooral de perfect werkende combinatie tussen 'webordering' en al dan niet direct afhalen in Naarden alsmede de prachtige showroom en vooral niet te vergeten de altijd concurerende prijzen!... maken het een van de beste 'TV-zaken' van ons land, ook al is het woord 'Plasma' wat achterhaald in de hedendaagse TV-techniek & ontwikkeling, maar een kniesoor die daar op let. Bravo Tom Coronel voor dit originele idee en bravo personeel!

mvavz 18-09-2014

Gemakkelijk te bestellen en de volgende dag thuis bezorgd.

De track & trace code maakt het extra makkelijk om te zien wanneer de tv geleverd wordt.

y.holtes 18-09-2014

Overzichtelijk website

Snelle levering en duidelijk email verkeer

Assortiment
Het product wat ik zocht zit in het assortiment.

Geen negatieve ervaringen

Extra toelichting
Goede service, snelle (gratis) levering, geen negatieve ervaring. Juiste product en juiste prijs.

G.M. Beijert 18-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en betalen, zelf een bezorgdag kiezen, ideaal

Scherm defect bij ontvangst, echter keurig opgelost door de klantenservice

Assortiment
Gelukkig nog een van de laatste plasma's hier op vooraad

Aanbeveling
Door de goede prijs, en super klantenservice

Extra toelichting
Mooie plasma tv uitgezocht, de LG60PB560V. Plasma discounter had hierbij de beste Prijs, bestelling ook snel geleverd, ik had pas na 2 dagen tijd om het uit te pakken en daarna te plasma op te hangen, bij uitpakken bleek alleen dat er allemaal scheuren in het glas zaten. Na 1 telefoontje naar de klantenservice moest ik even een paar foto's op sturen. En de volgende dag werd de tv al omgeruild! Top service, tv hangt inmiddels aan de muur op de slaapkamer, blijft toch een prachtig beeld zon plasma tv! Tv is meer dan goed voor zijn geld, geen smart tv etc, maar gewoon een goed scherm, dat is precies wat ik wou.

Gerrie Sijnesael 18-09-2014 Via de website gekocht

Lekker vanuit je luie stoel alle info lezen die je wil

Vlotte en correcte afhandeling

Assortiment
Ik was specifiek op zoek naar 1 product, maar zeker een mooi groot en gevarieerd assortiment

Op basis van bovenstaande

Ferryholtjer 17-09-2014

geen problemen ondervonden, alles ging perfect.

eigenlijk alleen te maken gehad met de levertijd, deze was zoals vooraf aangegeven

Assortiment
we zijn al eens in Naarden geweest, en vonden het een uitgebreid assortiment, voor lage prijzen.

Aanbeveling
zie geen enkele aanleiding het niet te doen, prima ervaring geweest!!

rvde93 17-09-2014

Goede overzichtelijke website met de juiste informatie.

Assortiment
Staan goede actuele modellen in de showroom (website)en daarbij ook veel en juiste informatie.

Aanbeveling
Snelle levering, een goede service zegt mijn gevoel aangezien ik die niet nodig hebt gehad en gewoon goede prijzen!

Een woord; Top!

Simon Corson 17-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijke en duidelijke site.

Duidelijke berichtgeving rond de bestelling

Assortiment
Ik heb alles gevonden wat ik zocht.

Goede zaak

Bokhorst 17-09-2014

Super, tot in de auto gebracht!

Verkopers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, en geven bruikbare tips.

Ruime keuze, goedkoop.

Zeker aan te raden

schavuit 17-09-2014

Vanuit luie stoel gericht bestellen

Mailcontact met vraag snel en duidelijk beantwoord

Assortiment
Wist al wat ik wilde dus was makkelijk zoeken

Duidelijk en prijstechnisch goed

Mw. Van der Elst 17-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

De producten zijn duidelijk en overzichtelijk te vinden, wat het enorm handig en duidelijk maakt zijn de foto's van de producten. Ook is de product informatie duidelijke en helde. Voor mij was een goed aanvulling in de beslissing om een product te kopen het kopje meest verkochte producten.

We werden snel, correct en zeer vakkundig geholpen. Het product werd direct gehaald en zelf voor ons in de auto getild. Top service en zeer vriendelijk en prettig personeel. In het verleden na jaren wat problemen met koffiemachine gehad , maar ondanks dat de garantie was verlopen is alles, correct en snel opgelost.

Assortiment
Ruime keuze. Wat heel prettig is, is dat er in nagenoeg elke prijsklasse iets van een product te koop is dus voor bijna ieders budget. Het goed is dat elk product te zien is en voor zover mogelijk te proberen is ( t.v, kijken, stofzuiger op geluidssterkte horen en zuigen kan zelf in de winkel op de mat :-))

Aanbeveling
Sterker nog ik beveel de winkel aan iedereen aan, zelfs mijn familie uit den Haag heeft er een koffiemachine gekocht.

Extra toelichting
Ik vind alle winkels van discounter het verdienen om goed beoordeeld te worden of je nu een b.v. Stofzuiger of een ander product nodig hebt. Door hun ruime assortiment, scherpe prijzen p, maar bovenal goede service en uiterst vakkundig en vriendelijk personeel, is het een plezier om hier te kopen. Hier is de klant nog echt Koning en dat maakt je niet vaak meet mee tegenwoordig!

Frits83 17-09-2014

Duidelijke website en bestelproces is een eitje.
Helemaal top.

Wederom snelle levering, komen hun woord na!
Vorige keer (aantal jaren geleden) was mijn bestelling (TV) gejat bij PostNL.
Werd direct een nieuwe nagezonden. Top service dus.

Veel keuze.

Aanbeveling
Betrouwbare shop met veel informatie over het product en scherpe prijzen.

naammge 17-09-2014

Op allerlei sites door te klikken, zoals Consumentenbond.

Goed en snel, per e-mail.

Assortiment
uitgebreid met ruim assortiment en merken.

Aanbeveling
Wil je snel en zonder kosten apparatuur bestellen tegen de scherpste prijs? Dan is de Plasma Discounter mijn aanbeveling meer dan waard.

Extra toelichting
De bestelling doen was kinderspel en de bezorging binnen 1 dag razendsnel.

patriciavanvliet 17-09-2014

Extra toelichting
Duidelijke site, snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.

dave ringeling 17-09-2014

geen bijzonderheden en dat is juist het gemak. Gemak is nergens over na hoeven te denken en makkelijk kunnen bestellen zonder gedoe

netjes op tijd geleverd

ruime keuze, prima winkel

Extra toelichting
goede service, ben zeer te tevreden over mijn aankoop.

Wieltjes 17-09-2014 In de winkel gekocht
De shop in Naarden

Lekker kort van de A1 te bereiken en genoeg gelegenheid om te parkeren.

Na onze bestelling in de winkel te hebben afgerond werd er vanuit het magazijn gebeld om te vertellen dat de muurbeugel die meebesteld was niet voor deze led-tv geschikt was. Met de bestelde muurbeugel waren een aantal aansluitpunten niet toegankelijk en hadden wij daar dus niets aan gehad en werd ins dus ook een tweede ritje bespaart.
Prima meedenk service!!!

Assortiment
Heel ruime keuze uit zowel de kleinere al volwassen tv's

Aanbeveling
Zeker met de service tot nu toe en de bereikbaarheid zal ik deze webwinkel aanbevelen bij anderen.

Steven9876 17-09-2014

Super gemakkelijk, overzichtelijk, en vlotte website!

Ontzettend snelle service, zéér korte levertijd,... kortom kan niet beter denk ik.

Assortiment
Perfecte keuze uit alle merken is hier mogelijk, en vooral de prijs kan uw aankoopkeuze snel doen overtuigen.

200%

Extra toelichting
Ik was al lang op zoek naar een goed all-in-one home-cinema systeem, en kwam zo via Youtube terecht op jullie naam. In dat introductiefilmpje legt Tom deze soundplate perfect uit, en dat gaf mij al dadelijk een reden om het bij Plasma-discounter te bestellen, zeker wanneer ik de aankoopprijs begon te vergelijken. Gewoonweg super! Hier kunnen ze bij ons in België nog wat van leren hoor! Ik heb nu een nieuwe, betrouwbare online-shop als favoriet!!!

H.Bron 17-09-2014 Via de website gekocht

vond het goed toegangelijk

goed ervaren

ruim

Aanbeveling
indien nodig zal ik dat zeker doen

Frans340 17-09-2014

Redelijk overzichtelijke site. Weinig informatie die niet van de fabrikant komt.

Snelle levering. Algemene servicelijn (0,8€) niet bereikbaar. Klantenservice goed bereikbaar en duidelijk antwoord.
Retourneren zeer omslachtig en onduidelijk over de kosten en vervoerder.

Assortiment
Weet ik niet echt maar lijkt me enorm

Iedereen.

Extra toelichting
Vragen, moeilijk. Servicetelefoon (€0,8) geen reactie op toets 1. Plus was de supersnelle levering. Servicenummer "klantenservice" goed bereikbaar en duidelijk antwoord. Retourzending niet echt duidelijk. Zeker wat kosten betreft.

Profit2U 17-09-2014 Via de website gekocht

Website is goed en professioneel van opzet, de uitleg filmpjes maken het extra duidelijk! Waardevol hulpmiddel en lekker makkelijk 7x24 uur kunnen shoppen!

Netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling en de verzending.

Assortiment
Ruim assortiment en ook meerdere websites die eigen specifieke assortimenten aanbieden (witgoed.nl etc.)

Aanbeveling
Zeker hier je licht opsteken, betrouwbaar adres, scherpe prijzen, altijd open.

Extra toelichting
Prettig zaken doen met goede uitleg en aantrekkelijke scherpe prijzen.

M. van Gastel 17-09-2014 Via de website gekocht

vanuit mijn luie stoel op internet zoeken. Had nog een vraag. Even gebeld en alles was duidelijk en helder..

Ondervonden bij mijn eerdere aankoop! blijvende ruis geluid. Gemeld, monteur is gekomen en problemen verholpen en dat allemaal binnen 3 dagen. Top!

Assortiment
Ruime keuze, elders kijken zeker niet nodig.

Aanbeveling
Grote mate, mede door mijn tevredenheid.

Extra toelichting
Van mij een top beoordeling en dan niet alleen om het feit dat ik wederom erg tevreden ben over het product. Maar de aankoop geeft mij een vertrouwd, gemakkelijk en rustig gevoel omdat ik al eerder TV en Home Cinema had gekocht en toen er iets mis was werd dit in "no time" naar volle tevredenheid geregeld. Het was toen mijn allereerste aankoop via internet.Tel daarbij op dat je altijd voor alle vragen terecht kan en ik het idee heb dat niets teveel gevraagd is, dan ben je mijn inziens altijd op het juiste adres bij Plasma Discounter. De voordelige naam (discounter) doet mijn inziens af aan de kwaliteit, inhoud en service van het bedrijf.

anncha 17-09-2014

Extra toelichting
snel alles in huis, makkelijk bestellen, weet niet hoe het gaat met problemen want die heb ik niet gehad

Patrick71 17-09-2014

Probleemloos bestellen, meteen bevestiging in je mailbox, duidelijke factuur, snelle levering, wat wil je nog meer?

Assortiment
Ruim voldoende voor wat ik zocht.

Extra toelichting
We zijn vaker klant vanwege de prima ervaring. Daarom kan ik dat iedereen aanbevelen.