Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Ben 19-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Snelle levering, wordt via mail goed op de hoogte gehouden van het gekochte product, via track and trace is het gekochte goed te volgen. Chapo voor deze service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

M. Tsilavis 19-01-2018 Via de website gekocht

Toppie service!

Qua prijs het voordeligst. Geweldig geholpen na telefonisch contact. Levering was exact zoals afgesproken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A .Kroon 19-01-2018 Via de website gekocht

Niet het bestelde artikel leveren

Winkel heeft een ander artikel geleverd dan besteld ,zonder dit eerst te melden ,zeggen dan dat dit een nieuwer model is maar deze heeft wel minder functies en is ,goedkoper.
Het model staat nog steeds op hun site maar ze hebben hem niet meer en komt ook niet meer.

Officiele reactie van Create2Fit 19-01-2018

Beste A. Kroon,

Onze excuses voor het feit dat wij u niet vooraf hebben geïnformeerd dat er een ander toestel werd geleverd. Uit service oogpunt willen wij het opvolgend model aanbieden, aangezien deze op alle aspecten hetzelfde, of beter is, dan het toestel dat u oorspronkelijk bestelde.

Indien u dit toestel niet wilt houden, dan bent u vrij om deze retour te sturen onder zichttermijn.

In elk geval nog veel kijkplezier gewenst!

Vriendelijke groet,
Team Televisiewinkel.nl

martien 18-01-2018 Via de website gekocht

goede en snellen levering,prijs was ook ok.

levering en produckt was super.dank u.kelderverkoop is uitstekend idee.goede producten voor een redelijke prijs.

Ron 18-01-2018 In de winkel gekocht

Top bedrijf!!

We hebben verschillende producten gekocht en zijn er zeer tevreden mee.
Het personeel is vriendelijk en konden op al onze vragen deskundig andwoord geven 👍👍

Edward 18-01-2018 Via de website gekocht

Heel goed service

Ik doe zo in Engels.. My first order of ultra HD TV Was delivered on the day I indicated as it was the only day in the week I could recieve it. This was really good service.

The first delivery had a scratch and when I informed them, they were very helpful and not only delivered a new TV within 2 days but also picked up the broken one.

I am very happy with the service I received and highly recommend televisiewinkel to anyone.

Robi Ninteman 18-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service!

Leuke winkel, enthousiaste medewerkers. De tv werd zelfs naar mijn auto gebracht! I kom zeker nog eens terug.

Joost 18-01-2018 Via de website gekocht

Prima aanbiedingen

Prima website! Duidelijke uitleg en veel informatie. Fijne aanbiedingen. Deze winkel zou veel meer bekend moeten zijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

VDB 18-01-2018 In de winkel gekocht

Salora 43 inch

Prima prijs kwaliteit verhouding. Licht gewicht en makkelijke installatie.
Verder prima service en hervartikel werd netjes door de medewerker naar de auto gebracht.
Bravo en bedankt

Cataliena 2016 17-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Alles was prima in orde. Zowel het product, de levering, de telefonische service en het tijdstip van levering.

Rianne 17-01-2018 Via de website gekocht

Goede service, kwaliteit en professionaliteit

De winkel heb ik niet fysiek bezocht, maar met het kopen via de website ben ik erg tevreden. De levering was snel, de producten die ik kocht (smart- tv en dongle) zijn van goede kwaliteit. Daarbij heb ik deze producten niet elders goedkoper aangeboden zien worden. Vrij snel werd ik per e-mail op de hoogte gehouden van het bestel- en verzendproces. Ook dat vond ik erg fijn. Een volgend product zou ik zeker weer bij Televisiewinkel afnemen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rob van der Weijden. 17-01-2018 In de winkel gekocht

Super service.

Na al eerder een televisie gekocht te hebben ben ik gelijk weer naar deze winkel gegaan.
De service was toen goed en nu was het niet anders.
Ik heb een demo model gekocht en deze was iets beschadigd aan de zwarte lijst. Na een mailtje te hebben gestuurd werd dit prima ontvangen en de medewerker gaf me nog een extra korting.
De service was weer optimaal en de televisie werkt perfect.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marius Florin Pavel 17-01-2018 Via de website gekocht

Titel: Geweldige Service!!! Goede Prijs!!! Snel Bezorgt!!!!

Titel: Geweldige Service!!! Goede Prijs!!! Snel Bezorgt!!!
Cijfer: 10

I have ordered an LG SH2 Soundbar with the best price on the market at your store, Easy placing of the order and the next day in the morning I had the product at home .
I like the website because is simple and precise..
Good job Tom!!!!

sant0987 17-01-2018 Via de website gekocht

Super service van De Televisie Winkel.

Snelle levering via Bol.com; verwachtte niet anders van de "Rally Jongens". Goede prijs, overal €570 hier €511. Goed verpakt, zo hoort het! Ga hier zeker meer kopen!
Nu nog even je best doen "Maxxis Dakar Team!"

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Jens 16-01-2018 Via de website gekocht

Levering op tijd zoals beloofd. Inruildeal als nieuw!

Er is keuze uit een breed aanbod. Zoekfunctie is nauwkeurig in te stellen. De prijzen zijn vergelijkbaar als, of goedkoper dan meeste andere webwinkels.
De algemene informatie en specificaties helpen om de tv's met elkaar te vergelijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

A. De vries 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit prima service

Bestelling werd geleverd eerder dan aangegeven, prima verpakt, super service
Zal zeker vaker iets bestellen.

Peter teunissen 16-01-2018 In de winkel gekocht

Verstand van produkt

Deze zaak ziet er keurig en overzichtelijk uit, er werken mensen met verstand van zaken, zeer motiverend heb ik ervaren en een keurige behandeling, ze nemen de tijd voor de klant dat is mijn ervaring en ik heb er al meerdere produkten gekocht, ik ga ook hier naar toe omdat ik in naarden woon. Maar ECHT een topzaak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert 16-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Snel en goed geregeld, dat is prettig zaken doen!

Het grote voordeel is dat je 7 dagen per week binnen kan lopen, bezorging vaak (bijna) gratis is en de voorraad enorm is.

Onze televisie begaf het zaterdagavond, zondagochtend even snel een nieuwe gehaald, tijdens het ophalen van de tv uit het magazijn nog even een lekker kopje koffie gedronken en binnen een paar minuten waren we alweer op weg naar huis.

aad 16-01-2018 Via de website gekocht

televisie omgeruild

Tv omgeruild perfecte service we zijn dik tevreden en komen zeker terug als klant

prima geholpen en heel vriendelijk en duidelijk personeel zowel via chat als telefonisch

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joop van der Pol 16-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden.

Personeel wist precies wat we bedoelden en de kortingen .

Binnen 5 minuten rekening klaar.Even wachten tot de TV uit het magazijn kwam,vonden we niet erg omdat we gelijk op koffie werden getrakteerd,konden nog kiezen wat voor koffie.
Toen de TV kwam mochten we er niet aankomen Hij werd voor ons in de auto gezet.
Prachtig. Complimenten. Ook meer dan genoeg personeel en vriendelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dan 16-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed

Duidelijk, overzichtelijk en betrouwbaar. Website werkt zoals verwacht en maakt online vergelijken en shoppen een gemak. Duidelijke Plaatjes en video’s compenseren het gemis van een fysieke product.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Corine Holweg 16-01-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte levering

Via internet deze site gevonden. Tv besteld en via mail op de hoogte gehouden van de zending. No nonsens en correct, de volgende dag geleverd. Prima!

Janneke 16-01-2018 Via de website gekocht

Super!

We hebben een nieuwe TV besteld. Alles werd heel duidelijk vermeld en de bestelling hadden we erg snel binnen. Alles goed verpakt en netjes geleverd. Super!

Jan 16-01-2018 In de winkel gekocht

Service boven verwachting!

Waarom een 10.

Duidelijk overzicht webwinkel, goed geprijsd, winkel goed bereikbaar en overzichtelijk, ondanks zaterdag drukte snel en vriendelijk geholpen, correcte afhandeling inclusief assistentie tot aan de auto, garantiebewijs via e-mail waardoor dit direct digitaal kan worden opgeslagen, kortom zeer tevreden!

Met vriendelijke groet.
Jan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. op 't Holt 15-01-2018 Via de website gekocht

Salora 28" smart TV

TV is in goede staat en correct door een vriendelijke bezorgster afgeleverd. Alle toebehoren waren goed verpakt.

Frank 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle afhandeling

Goede service , prijs goed , makkelijk te bestellen en snelle levering.
Zeer tevreden klant aan over gehouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 15-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering en goede aanbiedingen

s'avonds om half 10 samsung smart tv (ue50mu6100) besteld de volgende dag om 12 uur geleverd (top!). de kabel die er bij was besteld werd een dag later geleverd maar dit werd in de webshop en tijdens de bestelling duidelijk vermeld.
duidelijke en overzichtelijke webshop en snelle/goede levering door DHL (track trace)

schitterende tv met een perfecte beeld en geluid voor een goede prijs/kwaliteit

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Cor 15-01-2018 Via de website gekocht

Correcte verwerking van de bestelling

Prijs voordelig, perfecte levering, exact op de afgesproken tijd. Kom zeker nog terug. Dus eerst de televisiewinkel raadplegen

Saskia 15-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch!!

Fantastische winkel! en nog eens de goedkoopste!
Direct na de bestelling gelijk een mailtje, van de levering werd ik erg goed op de hoogte gehouden zonder te veel emails te ontvangen.
De tv had ik razendsnel ontvangen! erg blij mee.
Ik raad deze winkel aan iedereen aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel Zeewolde 15-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

de klant is koning. Bij Televisiewinkel.nl ben je het echt.

Al diverse apparaten bij deze shop gekocht en altijd vakkundig en netjes geholpen.
Ook op het leveren en de garantie is totaal niets aan te merken het is of komt altijd goed
Binnen de afgesproken tijd.
Echt een aanrader en u komt er zeker een volgende keer terug voor een nieuwe aankoop

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ric van Kempen 15-01-2018 In de winkel gekocht

Niet duur, wel goed

Voor de boot een kleine TV gezocht en gevonden bij Tom & Co. Een leuk apparaat, met zelfs een ingebouwde DVD speler. Retour product, dus scherp geprijsd. Toch geduldige service en de doos uit het magazijn opgevist. Medewerker: "Ik weet niet of ik 'm kan vinden..." Nou, dus wel. Gereserveerd zonder aan te betalen (dat was computertechnisch niet mogelijk) en een dag of wat later opgehaald. De doos weer keurig dichtgemaakt, inclusief alle extra's erin. Weer soepele afwikkeling, vlot, vriendelijk en vakkundig. De drie V's bij Coronel, steek die maar op je hoed.

Verhoef 15-01-2018 Via de website gekocht

Teleurstellend

De levering van de LED TV was goed en snel. Helaas zat er een streep op het scherm en werd omruiling in gang gezet. Toen ging het mis, donderdags zou geruild worden en uiteindelijk zou dit op maandag gebeuren. Hierop heb ik de koop geannuleerd. Intussen zag ik dezelfde TV bij TVREUS 110 euro goedkoper en levering op zondag! Er is nog veel winst te behalen bij TVWINKEL!

Herman van Tongeren 15-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijk service gerichte winkel

Eerst wezen shoppen op internet. Maar eerdere aankopen bij de TV winkel (en hun aanverwante shops) deden mij besluiten toch weer met hen in zee te gaan. En weer geen spijt van. Afgezien van de scherpe prijsstelling, het grote assortiment en de uitgebreide website, is de service onovertroffen. E-mails worden binnen de dag beantwoord en de duidelijke afspraken worden 100% nagekomen. Ik ben blij met deze zaak.

Van dijck michael 15-01-2018 Via de website gekocht

Ongelofelijke bediening en TOP kwaliteit zeker aanrader

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het een super service is en TOP kwaliteit zeker een aanrader ik ga jullie aanbevelen aan iedereen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 14-01-2018 In de winkel gekocht

Top winkel

Super leuke toffe winkel je komt binnen en wordt meteen geholpen. Alles wordt bij het afrekenen met je doorgenomen allee wordt uitgelegd. En helpen je zelfs met inpakken in de auto. Top service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gijs vam der Ploeg 14-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Het is echt een geweldige site en zou het ook zeker aan iedereen aanbevelen. Duidelijke site en snelle levering

van Rijn 14-01-2018 In de winkel gekocht

Prima kwaliteit / prijs verhouding

Al gauw viel onze keus op de Sony KD55EX9005. De verkoper legde alles goed uit over deze tv.Mooie showroom met verschillende soorten tv waardoor je goed het verschil kan ervaren tussen alle mooie tv's. We hebben de tv gelijk meegenomen en wij zijn uitermate tevreden met deze keus omdat de prijs toch meeviel en de kwaliteit van Sony altijd goed is

HA 14-01-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Vlotjes kunnen bestellen via de site, goed verpakt geleverd met voldoende uitleg voor installatie. Levering liet wel wat op zich wachten, foutje van koerier.

Arthwen 14-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service online bestelling top

Track en trace optimaal
Onlinr bestelling top
In de toekomst zal ik nog via deze winiel bestellen
Informatie via mails was ook goed

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lizzy 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service.

Televisie besteld via bol.com, net voor 5 uur, volgende dag voor 13.00u afgeleverd. We hadden deze tv al eens eerder besteld ergens anders en hebben toen iets meer betaald dus prijs was ook goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Wanrooij 14-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Eerlijk advies met een perfecte service!

Bij de winkels van Tom Coronel krijg je een eerlijk advies. Zowel bij de aanschaf van ons koffiemachine als nu weer bij de nieuwe televisie wordt er goed door gevraagd naar zowel de wensen/eisen alsmede het budget wat je uit wilt geven. Op deze manier zijn wij al meerdere keren met een goed advies en een geweldig product de winkel uitgelopen!
Ik zou deze winkel absoluut aanraden aan al mijn vrienden en familie, zeler ook omdat verkoop hier niet bepaalt wordt aan de hand van comissie of bonussen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

franqois 14-01-2018 Via de website gekocht

goede serviece

goedkoop zeer goede werking! we zijn heel blij de prijs is de kwaliteit waard ! de levering was ook heel snel

demi 14-01-2018 In de winkel gekocht
naarde

echt super

ik heb gister een super mooie tv gekocht die eigenlijk dinsdag pas binnen zou komen ben heel blij met alle hulp ze brachten de tv zelfs naar mn auto en hielpen inladen echt super goede service ook in de winkel.zelf heel goed geholpen

W Wiegersma 14-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Site is geweldig door de filmpjes met uitleg van het artikel ben je goed in staat om een keuze te maken.
Gisteren mijn nieuwe tv gehad en hij is precies wat ik mij er van voorstelde.

Bedankt voor de goede en snelle service.

Kroneman 13-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede uitleg en top service!!

Marantz gekocht, na installatie werkte het apparaat niet juist, hier contact over opgenomen, het is direct opgelost door een nieuw toestel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anita 13-01-2018 Via de website gekocht

Goed geregeld

Via bol de tv gekocht maar goede informatie naar mijn kant over de levering en het tijdstip. Tv is Top!! Goeie maat en mooi beeld... Brengt me wel naar de site vaker te gaan bezoeken...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nog steeds gewend aan de oude naam 13-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik had een televisie uitgezocht uit de koopjeskelder maar die bleek onvindbaar, dus werd mij een nieuw exemplaar toegezonden zonder bijbetaling.

Dus ik heb een nieuwe televisie voor 130 euro goedkoper.

Dat noem ik klantgericht werken, en mee denken.

Top bedrijf, staat in mijn index.

Yellen 13-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle afhandeling en verzending!

Heb een Philips soundbar gekocht hier, superr snelle afhandeling en de geschatte leverdatum was donderdag maar het was er woensdag al! Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 13-01-2018 Via de website gekocht

In één keer goed

Ik wilde mijn vriendin een nieuwe smart tv cadeau geven. Ik heb alle bekende webwinkels bekeken, maar ik kwam al snel uit bij de TelevisieWinkel. Via bol.com. Niet alleen de site en de Coronel-foto komen uitnodigend over, maar vooral het zeer uitgebreide assortiment gaf de doorslag. Ik had een bepaalde tv en een bepaald budget in mijn hoofd. En ik kon zonder moeite mijn keus bepalen. Ook alle voorwaarden en de serviceverlening waren meteen duidelijk. Bestelling en betaling konden snel worden afgewikkeld. De bezorging via PostNL liep gesmeerd en binnen de aangegeven tijd. En ik kreeg precies wat ik had gekocht. Ik kom zeker nog eens terug.

S.A.v.M. 13-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Hier gekocht omdat ze goede prijzen bieden en snelle levering. Een mooie tv gekocht en binnen een dag geleverd. Prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -