Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Johanna 23 25-09-2014

Goede en duidelijke site !!!

Het gratis bezogen top!!!

Ik vond wat ik zocht een TV met DVD speler en USB aan sluiting

Aanbeveling
zeer zeker naar iedereen toe , en mijn zoon atendeerde me op Plasma Discounter .

Extra toelichting
Gewoon super geregeld alles !

stoomricardo 25-09-2014 Via de website gekocht

De diverse merken en produkten zijn via overzichtelijke sites makkelijk en snel te vinden. Dit geldt ook voor bestelling, betaling of de goede en nette garantie en retour voorwaarden.

Assortiment
Plasma-discounter.nl heeft een brede range aan huishoudelijke en televisie produkten en merken. Tegen vaak aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Een bezoek aan de site van Plasma-discounter.nl is aan te raden voor iedereen die zich orienteert op een nieuwe televisie of andere huishoudelijke apparatuur.

Extra toelichting
Plasma-discounter is mede vanwege de vaak goede verhouding tussen prijs en kwaliteit een even bekende als interessante aanbieder van diverse produkten voor consumenten. Bovendien kan men eventueel ook nog terecht bij een fysieke winkel.

Charlotte2311 25-09-2014

Bestelling geen gemakkelijk en snel.

Goede service. Ik kreeg na mijn bestelling meteen een e-mail met daarin de bevestiging.

Assortiment
Een ruim assortiment met goede beschrijvingen.

Aanbeveling
Het is een fijne webshop die overzichtelijk is en ook vele malen goedkoper dan andere webshops

Extra toelichting
Ik heb afgelopen week een tevisie gekocht welke ruim 30 euro goedkoper was dan op andere webshops. Het bestellen ging heel snel en de televisie had ik 2 dagen later al in huis. Ik ben dan ook zeer tevreden over deze webshop en zal in de toekomst weer hier bestellen!

nataschakievit 24-09-2014

Makkelijk te vinden op de site en was zo besteld!

Tv was in 1e instantie niet leverbaar....maar je kan op de hoogte worden gehouden en zo gauw als het weer leverbaar was kreeg ik netjes een mailtje.

Assortiment
Genoeg keuze tegen een zeer goede prijs.

Aanbeveling
Al 2x een tv besteld, zeer snel in huis, goede service en lage prijzen.

Gewoon een goede winkel!

ingrid6868 24-09-2014

voldoende filters om de uitgebreide selectie te beperken. uitleg over wat wat is

niet echt mee te maken gehad maar alles wat gemaild is qua tijden etc was correct

Assortiment
zou bijna zeggen teveel. maar door goede filters gelukkig wel selectie kunnen beperken

Aanbeveling
overzichtelijk met veel info. kwam qua prijzen ook goed uit de bus. als zoonlief zijn gespaarde geld uitgeeft kijk je goed dat hij niet te veel betaald

Extra toelichting
duidelijke site, overzichtelijk, snelle levering. inderdaad voor 8 uur besteld en de dag erna in huis

Marten en Marie 24-09-2014

makkelijk gevonden en bestellen

snel geleverd

ruim assortiment

Aanbeveling
ja zeker. alles verliep super

Extra toelichting
snelle en goede levering tegen een goed prijs, wat wil je nog meer!!!

M van den Broeck 24-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

heerlijk op zondag open!!

goede uitleg en een niets wetende klant toch alles netjes uitleggen
wat voor één simpel is is voor de ander onbegrijpbaar

te veel

Aanbeveling
service, uitleg ook via de website en natuurlijk de prijs van de produkten

Peter-van-D 24-09-2014

Heldere website met veel en ter zake doende informatie. De korte youtube filmpjes zijn prettig en informatief

Aardige medewerkers bij de klantenservice. Heb deze twee keer nodig gehad. Had het idee dat het wel een generiek callcenter was waar men op basis van de vraag verder verwijst ipv daadwerkelijk kennis in huis te hebben

Extra toelichting
Goede en uitbreide webshop. Veel informatie voorhanden. Betrouwbare uitstraling.

de big 24-09-2014 Via de website gekocht

eenvoudig op internet gesurft.

Aanbeveling
het assortiment is heel breed genomen. zoveel keuze is er te bieden.

Extra toelichting
door het ruime assortiment heb ik na 1 uur zoeken mijn tv 3d smart tv en 1 blu -ray 3d gekocht.

Nic73 24-09-2014

Lekker overzichtelijke site, filters werken perfect en de filmpjes zitten mooi in elkaar.

Goede service, snelle levering, keurige en vriendelijke bezorgers

Assortiment
assortiment is goed, genoeg keuze

Aanbeveling
mooie aanbiedingen en snelle levering.

Extra toelichting
wij hebben een plasma tv gekocht en zijn dik tevreden. Een mooiere aanbieding als bij de plasma-discounter hebben we niet kunnen vinden. Goede service, nette en snelle bezorging en een overzichtelijke site. Volgende keer weer bestellen bij de Plasma-Discounter!!!

pinda123 24-09-2014

Prima site en heel makkelijk te vinden en te bedienen

's avonds bestellen en de volgende dag binnen in huis, goed in de verpakking, top

Assortiment
We keken eigenlijk alleen maar naar en led tv, en gevonden!!

Aanbeveling
Heel makkelijk en erg goed verzorgd.

Extra toelichting
Wij vinden in het algemeen dat de discounter groep een goede site heeft en een prima snelle levering.

Eva87 24-09-2014

Reserveren ging simpel en snel.

Top, er werd zelfs aangeboden om de televisie naar de auto te brengen.

Assortiment
Veel keuze en een goede beschikbaarheid

Aanbeveling
Door de goede prijzen en goede service zou ik jullie aan een ieder aanbevelen

Extra toelichting
Op zondagavond de televisie gereserveerd en maandag direct op kunnen halen

E. Mooijman 24-09-2014 Via de website gekocht

Als je geen verstand hebt van tvs vind ik het moeilijk de juiste keuze maken, maar dan heb je zo naar de Service gebeld en krijg je alle uitleg die je nodig hebt :).

Al mijn vragen werden fantastisch beantwoord en ik werd heel vriendelijk geholpen. Zelfs met vragen waarvoor ook zij even verder moesten zoeken op internet.

Assortiment
Kon alles vinden wat ik nodig had.

Aanbeveling
Geweldige service en super snel!

Extra toelichting
Geweldige service en super snel!

M.Verhoeven90 24-09-2014

De site is erg overzichtelijk, alles mooi onderverdeeld in menu's en submenu's. Erg prettig om mee te werken. Na een aantal eenvoudige kliks en je gegevens invullen was ik al klaar om de betaling af te ronden. De site is door vrijwel iedereen te begrijpen. Geen moeilijkheden, erg gebruiksgemakkelijk

Ik was een jaar geleden al opzoek naar een nieuw televisie met alles erop en eraan. Ik had op dat moment andere uitgaven en liet het tv gebeuren een beetje varen. Ik hield wel jullie website in de gaten. Van de week was ik eruit. Ik wilde een nieuwe tv hebben. De manier van een tv presenteren via een youtube filmpje met een uitgebreide uitleg was al genoeg om de doorslag te geven. Ik werd overtuigd en heb direct mijn bestelling geplaatst. Ik hoefde niet te vergelijken met andere sites want jullie zijn in mijn ogen gewoon de beste met een prachtige prijs. De bestelling was de deur uit en de dag erna was hij al binnen! wat een top service en duidelijkheid!. Bedankt!

Assortiment
Het assortiment is goed, niet te veel, niet te weinig. Zo houden jullie het overzichtelijk en wordt het niet te moeilijk om een keuze te maken. In mijn ogen hebben jullie gewoon alles wat ik mij kan bedenken qua beeld en geluid.

Aanbeveling
De uitleg in de youtube filmpjes zijn uniek. Het super duidelijk en je weet wat je koopt. De specificaties worden toegelicht en je hoeft niet meer verder te zoeken. Ik ben zeer te vreden, ik heb iedereen ook duidelijk laten weten op de opleiding dat mijn tv van plasma-discounter komt.

Extra toelichting
Ik wilde al enige tijd een nieuwe televisie, ik hield jullie website al een tijdje in de gaten en kwam toen tot mijn keuze om voor mijn fantastische samsung te kopen. Ik was meteen verkocht, het filmpje heeft mij erg overtuigd, ik had gewoon geen vragen meer. Het was compleet duidelijk. Ik weet 100% zeker dat ik mijn home cinema set ook bij jullie ga bestellen. De levering was zo super snel, alles was gewoon top! Ga zo door!

Ruud Hondelink 24-09-2014 Via de website gekocht

De website was helder en het product wat ik zocht was makkelijk te vinden en de info's van Tom heel duidelijk

service was uitstekend zeker als je per website besteld word je goed op de hoogte gehouden en voor het beantwoorden van vragen hoef je niet lang te wachten

Assortiment
Het Assortiment is erg groot en de producten waar ik tussen wilde kiezen stonden er allemaal bij
De prijzen zijn concurrerend en als je goed zoekt kun je misschien een paar tientjes goedkoper ui zijn, maar hoe is dan de service, die is zeker dat kleine verschil gewoon waard

Aanbeveling
Opmerkelijk is dat als ik op zoek ben naar een product, ik altijd 3 winkels in mijn zoektocht bezoek en daar dit Tommetje altijd bij. Dus waarom zou ik iemandanders deze winkel niet aanbevelen gezien bovenstaande

Extra toelichting
Brede produktrange, goede voorlichting ook via de filmtjes van Tom, concurrerende prijzen, goede communicatie na de koop Wat wenst een mens nog meer? O ja het geluk dat het product wat je zoekt ook nog in de opruimingskelder staat ook nog. Kortom ik ben een blij mens, bedankt Tom

Loovens 24-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website; goede uitleg. Winkel prima. Kan kopen in de winkel of via site.

Prima en voortvarend na even gewacht te hebben

Ruimschoots voldoende

Aanbeveling
Zeker; niet perse en altijd de goedkoopste, maar wel goed

R vd Spoel 24-09-2014 Via de website gekocht

Gewoon direct vanaf je ipad

Snel en goed geleverd, iedere stap te volgen

Assortiment
Prima keuze, ff zoeken en klaar

Al drie keer gedaan ;-)

Extra toelichting
Zeer tevreden, prima site en snel geleverd

Dake23 24-09-2014

Via de website kon ik mijn voorkeuren opgeven waarna ik overzichtelijk een keuze kon maken uit het product wat ik graag wilde hebben.

Niets op aan te merken. Snel, makkelijk en een degelijk product.

Assortiment
Alles wat ik wilde hebben kon ik krijgen behalve een plafondsteun om een tv op te hangen.

Absoluut aanraden.

Extra toelichting
Snel, makkelijk en betrouwbaar!

Rubber duckie 24-09-2014

Zeer duidelijke beschrijving zou een 10 zijn als ook nog is bij stond of artikel op voorraad is of niet.

Niks op aan te merken duidelijk mail verkeer of betaling rond is en pakket onderweg topper!

Aanbeveling
Ben zeer tevreden bestel vaker tv's voor onze bingo avonden dus zal er nu vaker aan denken om dit bij jullie te doen

Extra toelichting
Klasse bedrijf totaal geen min punt ondervonden bij de bestelling betaling en levering. Topper ga zo door

Barend Honingh 24-09-2014 In de winkel gekocht

Uitstekende product informatie

Snel geholpen in de winkel,na aankoop werd de tv in de auto gedaan. Telefonisch prima advies
tijdens in bedrijf stellen.

Assortiment
Aangekocht type stond niet in showroom, maar de keuze was reeds op de website gemaakt.
De prijs was niet de laagste van overige aanbieders, maar een bekend adres is ook veel waard.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Extra toelichting
Naar mijn waarheid ingevuld.

P. Hooghart 24-09-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site, keuzemogelijkheden zijn makkelijk te sorteren.

Vriendelijk personeel aan de telefoon die erg behulpzaam was.

Assortiment
Een hoop producten voor scherpe prijzen.

Aanbeveling
Erg tevreden met de website en hulp

Extra toelichting
Goede overzichtelijke website met goede keuzemogelijkheden, een hoop producten en een scherpe prijs. Via telefoon hulp gehad bij het bestellen van een product, dat niet meer beschikbaar leek te zijn, maar dit wel was.

Art Line 24-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Een klein puntje; Ik reserveer via internet. Op het moment dat ik kom ,zijn er geen klanten in de winkel, maar vervolgens moet ik 20 minuten wachten voordat het scherm uit het magazijn komt.

rimo70 23-09-2014

Super vlot

super service gebeld gereserveerd toestel opgehaald alles snel verlopen

Assortiment
prijs was goedkoopste van alle winkels ,assortiment breed

Aanbeveling
heb ik aan veel vrienden verteld over Julie

Extra toelichting
heb ik aan veel vrienden verteld over julie

rap74 23-09-2014

TV was op voorraad en kon zo worden meegenomen.

Prima, maar wel aan te raden is om bij de verkoop van een Samsung TV te vermelden dat de TV uit zichzelf het contrast kan dimmen (eco-modus). Op het moment dat de tv uit zichzelf ineens het contrast gaat dimmen, maakt dat je denkt dat tv ondeugdelijk is. Uitvinden dat de ecomodus daarvoor zorgt is niet eenvoudig.

Aanbeveling
Goed assortiment en degelijke prijzen.

Ilona Koopmanschap 23-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

Aan de balie werd ik geholpen en mijn tv werd naar boven gehaald. Er werd mij verteld dat ik binnen een week de mogelijkheid had om de tv bij problemen kosteloos om te ruilen. Heel fijn.

Aanbeveling
Zeer vriendelijk personeel dat de tijd nam voor een persoonlijk praatje en zo nodig hilp

Extra toelichting
Ik was erg tevreden over de snelheid en proffesionaliteit waarmee ik geholpen werd

Moun Ams 23-09-2014

Reed er heen en het lag voor me klaar.

Goede en eerlijke service.

Assortiment
Vrijwel alles is er te krijgen

Aanbeveling
Goede service, groot assortiment, goede prijzen, goeie bezorgservice.

Extra toelichting
Altijd goede ervaringen met aankopen bij plasma discounter. Ooit mijn eerste LCD tv hier gekocht en altijd goede service gehad. Daarnaast hele scherpe prijzen en goede aanbiedingen.

november54 23-09-2014

wij kregen goede en volledige uitleg tussen de verschillende smart televisies

voldoende
van iedere soort was er iets de verkoper vertelde verder welke afmetingen er waren
dus meer was er voor ons ook niet nodig

Aanbeveling
wij vonden het een fijne winkel met gratis parkeerplaatsen

Extra toelichting
Wij gingen weg om ons te oriënteren naar smart televisies, maar wel met de intentie om als we iets zagen wat we leuk vonden om het te kopen. door de voorbeelden die in de winkel waren en de goede uitleg van de verkoper waren we direct besloten om het toestel, wat ook nog op voorraad was, mee te nemen. we genieten van de televisie! hij is prachtig!

Peter_2014ABCDE 23-09-2014

Veel modellen te zien

Niet opdringerig, vriendelijk en professioneel

Weinig OLED

Goeie service

Extra toelichting
Goeie service en op voorraad.

mikewol 23-09-2014

Op de site kan je alle producten goed vergelijken. Vooral de filmpjes geven een duidelijk beeld wat het desbetreffende apparaat allemaal kan.

TV en muurbeugel werden netjes de volgende dag geleverd.

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Alle nieuwe modellen aanwezig. super veel keus.

Aanbeveling
Alles naar wens verlopen. Aanrader voor iedereen.

Extra toelichting
Nieuwe smart tv gekocht. Op de site kan je alle tv`s makkelijk en op je gemak vergelijken. Besloten om de Samsung UE46F8000 te bestellen. En heb er geen spijt van gehad. Super beeld en coole gadgets voor een reële prijs.

Luuk Neele 23-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Erg eenvoudig om het product te bekijken. er waren zelfs kiosk pc's aanwezig om de site te bezoeken terwijl je in de winkel was.

service is uitstekend, ik wilde een tv kopen uit de opruimkelder maar deze bleek een oost europees model te zijn, de medewerker was zo vriendelijk om mij hierop te wijzen. Mijn eerste tv die ik ophaalde bleek bij thuiskomst gebarsten te zijn, ook was de inhoud van de doos niet compleet helaas, vermoedelijk al open geweest. Direct terug gereden en probleemloos omgeruild, klasse!

Assortiment
In Naarden hangen wat weinig televisies, er staat een stuk meer op de site.

Aanbeveling
Ik wist al van een vriend van mij van jullie winkel af en kwam jullie steeds tegen op vergelijksingssites, aangezien ik vlakbij jullie winkel werk (peak-it in Naarden) was de keuze eenvoudig, bovendien zijn jullie zelfs een stuk goedkoper dan de zaken als mediamarkt en saturn, dit is prijzenswaardig!

Extra toelichting
Allereerst, complimenten voor de snelle service. Ik wilde eerst en tv kopen uit de opruimkelder, maar de medewerker wees mij erop dat dit een oost Europees model was, ik heb toen maar besloten om er een uit de winkel aan te schaffen. Mijn tv bleek bij thuiskomst kapot te zijn en de inhoud van de doos was niet compleet, direct teruggereden en probleemloos omgewisseld. Ik kan nu genieten van mijn cinema 3d tv! een van jullie pluspunten is dat jullie ook gewoon op Zondag open zijn, wat mij perfect uitkwam want de Zaterdag avond ervoor gaf mijn oude plasma de geest.

Sjaak1956 23-09-2014

Extra toelichting
alles perfect verlopen, aankoop bezorging en hij doet het perfect, prima!

dmeeuwsen 23-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

TV gekocht in de winkel in Naarden. Overzichtelijke, ruime showroom met een duidelijke merk-indeling.

Vriendelijk geholpen, deskundig advies gehad en alle tijd voor ons genomen.

Assortiment
Van zo'n beetje elk merk hangen de top-notch producten in de showroom. Daarnaast zijn via de verkopers en op we website ook nog oudere of demo modellen te verkrijgen.

Aanbeveling
Goede service, vriendelijk personeel, kwaliteitsproducten.

Extra toelichting
Voor de oriëntatie op een nieuwe tv eens naar Plasma Discounter gegaan. Uiteindelijk vanwege de goede service in de winkel en de voordelige aanbieding (demo model tv + soundbar) direct besloten tot koop over te gaan. Enig minpuntje is dat verbinding van soundbar met tv via optische kabel moest, maar tegenwoordig zitten er ook geen HDMI kabels bij een tv dus dat moest sowieso apart aangeschaft worden.

Ralf Kroon 22-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

heldere website en goed geholpen in de winkel

kundige onafhankelijke service

Assortiment
zeer ruim is merk en prijs

piet 2003 22-09-2014

Overzichtelijk en prettigge inrichting.

Vragen konden makkelijk worden gesteld en werden op een prettige manier beantwoord.

Assortiment
Voor mij ruim voldoende,had mijn keuze eigenlijk al bepaald.

Aanbeveling
Deskundig personeel in een prettige werkomgeving.

Extra toelichting
Denk dat deze alin ruime mate is weergegeven.

Joan van den Akker 22-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is heel makkelijk te vinden. Eerst op de site gekeken daarna naar de winkel gegaan.

De medewerker was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik vertelde wat ik zocht en hij kwam met een aantal suggesties. Verder kreeg ik ook uitleg over de televisie vDe koop was snel geregeld.

Assortiment
Niet zo heel groot voor 32 inch televisie's ( geen smart )

Extra toelichting
Goede uitleg vriendelijk personeel en makkelijk te vinden. Via internet ook makkelijk te bestellen. Wanneer je langer moet wachten op je aankoop dan normaal wordt dit opgemerkt en wordt je voorzien van koffie. Daarna volgt de uitleg waarom je langer moest wachten.

Mathieu1979 22-09-2014

Het is heel gemakkelijk om via de website je gewenste product te vinden en te bestellen. Top levering.

Snelle levering. Overzichtelijke site.

Assortiment
Voldoende keus om het juiste product naar je eigen wens te vinden.

Aanbeveling
Uitstekende range aan producten. Voor ieder wat wils voor een scherpe prijs.

In een woord TOP

meps 22-09-2014 Via de website gekocht

6,5

Je ziet een product en de prijs is zeer gunstig.

Na de koop bleek het product beschadigd te zijn en dit was niet gezegd en dit was het laatste exemplaar, dus moest er iets geregeld worden wat lastig was en we moesten bijbetalen wat niet gelukkig uitpakte. Voor verbetering vatbaar voor toekomst.

Assortiment
Breed, maar soms onduidelijk wat ermee demo bedoelt wordt.

Aanbeveling
Mijn eerste indruk was goed maar toen ik het product ontving gingen bij ons de haren overeind staan. Ik zou men eerst 2 keer bedenken voordat ik weer een dergelijk bestelling plaats.

Extra toelichting
De online shops schieten als paddenstoelen uit de grond wat natuurlijk een goed recht is, alleen de service vind ik dan minder handig want je moet telkens 1 of 2 dagen wachten voordat er iets gebeurd. Tevens vind ik het een vreemde ontwikkeling dat er bij nieuwe apparatuur geen gebruiksaanwijzing meer wordt geleverd. Ik kan nergens het internet vinden dat dit een nieuwe standaard is. Over de afhandeling van de financiële zaken vindt ik het wat minder want je hebt een product gekocht en er is iets vreemds mee dan moet je eerst bijbetalen voordat het product wordt geleverd. Ik wanneer ik iets lever en het is niet correct dan betaald een klant niet en hier wordt er pas geleverd als er betaald is. Dit is soort krediet verstrekking wat niet helemaal eerlijk is. Meer wil ik er niet over kwijt.

René1969 22-09-2014

Extra toelichting
Mijn zoon(tje) tevreden over zijn TV. Moet ik hem natuurlijk niet ergens anders kopen.

Praterop 22-09-2014

Website werkt 100%. Geen leugens over levertijden en voorraad zoals op andere site (plattetvdiscounter)
Verschillende tv zijn gemakkelijk te selecteren op specs die jij wil.

Nog geen gebruik van hoeven te maken :)

Heel veel keus

Extra toelichting
Vrijdag besteld om 11:00 en de volgende morgen binnen. De voorraadstaat is ook op de website meteen aangepast. Makkelijk onderling tv vergelijken. Geen valse beloftes en niet kunnen leveren omdat LG zogenaamd niet levert maar volgens de site wel op voorraad heeft . Niet de allergoedkoopste maar wel goede en eerlijke website

Stephan3121 22-09-2014

De eerste selectie gedaan via de webshop eerst thuis daarna in de winkel. Omdat ik op 5 afstand woon even gaan kijken. en direct televisie meegenomen.

Prima geholpen in de winkel

Assortiment
Veel keuze in en scherp geprijsd. Mooie televisie gekocht.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen voor tv maar ook voor magnetron, bbq, koffieautomaat.

Extra toelichting
Prettige winkel met scherp geprijsde producten. We komen er vaker en in de toekomst zeker weer.

Sam_Sung12 22-09-2014

Loopt naar binnen en met je product naar buiten.

Klantvriendelijke service alleen verkoper niet op de hoogte van alle functies.

Genoeg keuze.

Extra toelichting
Prima Soundbar, makkelijk te instaleren en connecten met je Samsung tv.

Taco8000 22-09-2014

Snel gevonden via Google, zeer scherpe prijs, te voldoen via bankoverschrijving, super!

Opvolgende mails volgen zeer snel, item nog vóór het weekend ontvangen!

Assortiment
Best een ruim assortiment, maar ook weer geen wildgroei.

Aanbeveling
Zoals hierboven omschreven hebben jullie goede service, veel gebruiksgemak, m'n oma zou nog kunnen bestellen en ruime keuze.

Extra toelichting
Top website, slim opgezet, BN-er erbij en toch de scherpste prijs.. :)

SMKJ 22-09-2014

makkelijk te vinden, makkelijk te navigeren, voldoende info over product, voldoende info over bestelprocedure. Ik was erg onder de indruk van de snelheid waarmee mijn bestelling werd afgeleverd!

Assortiment
genoeg keuzes waren mogelijk, ik had de mijne al gemaakt, dus was het makkelijk

Aanbeveling
Ik bezocht de site ook op aanbeveling van iemand anders, hij had geen ongelijk!

Extra toelichting
Online winkelen wordt alsmaar belangrijker, dus is het van belang dat consumenten hun goede en hun slechte ervaringen kunnen delen met anderen. In dit geval alleen maar goede ervaring! Bedankt!

Daniël1234 22-09-2014

Erg duidelijk en overzichtelijke website. Bestelprocedure ging erg makkelijk en de producten werden keurig thuis afgeleverd. Top.

Gedurende het bezorgingsproces uitvoerig op de hoogte gehouden en dit was erg prettig.

Assortiment
De keuzes die ik voor ogen had, waren allen aanwezig. Daarnaast waren er nog voldoende alternatieven aanwezig, zodat ik goed kon vergelijken.

Aanbeveling
Scherpe prijzen, goede service en snelle levering. Erg veel gemak voor goede kwaliteit en betrouwbaarheid!

Extra toelichting
Na uitgebreid onderzoek had Plasma Discounter steeds de voordeligste prijs in combinatie met een goede service. Op internet veel positieve recensies over de winkel gelezen en op basis daarvan mijn aankoop gedaan. De service was inderdaad uitstekend en ik ben erg blij met het aangeschafte product en de betaalde prijs.

Marklinner 22-09-2014 Via de website gekocht

Goed zoekfilters als je gericht naar een nieuwe TV wilt zoeken

Zeer snelle levering!

De keuze is reuze

Goede service, strakke prijzen

Extra toelichting
Zeer tevreden over Plasma-Discounter. Hier al verschillende aankopen gedaan, zou het direct weer doen!

Baskindo 22-09-2014

Goede site, overzichtelijk en duidelijke informatie.

Had een vraag dus heb even gebeld werd goed en netjes geholpen.

Keuze genoeg.

Aanbeveling
Zou ik zeker doen, goede ervaring mee.

Extra toelichting
Goede snelle service, duidelijke site met veel informatie, dus kom hier zeker nog eens terug.

EliasVisser 21-09-2014

super duidelijk

snelle levering

Moontje-035 21-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer klant vriendelijk & bied een luisterend oor!

Aanbeveling
Ik raad iedereen het aan.

Extra toelichting
we zochten een nieuwe betaalbare tv, op internet kwamen we hier uit en besloten een kijkje te nemen. We werden vriendelijk ontvangen, ze bieden een luisterde oor en we werden goed geholpen. Kortom een top bedrijf!

guidon 21-09-2014

Goede uitleg op de site en de volgende dag al in huis super.

Vandaag bestelt morgen in huis kan niet beter

Van alles wat

Aanbeveling
Zeker aanbevolen aan vrienden en familie

Extra toelichting
Fijn site met goede uitleg en goede service

Marc Bogaers 21-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke website, ook meteen gezien dat de tv op voorraad was. Ik kon hem meteen gaan ophalen.

Winkel was makkelijk te vinden, voldoende parkeergelegenheid. De tv werd door een medewerker ook nog eens netjes in de auto gezet. Klasse!

Assortiment
Ik denk dat de meeste gangbare tv's in het assortiment zijn opgenomen. De prijzen zijn gelijk aan de goedkoopste aanbieders. Prima dus!

Aanbeveling
Prima winkel/webshop om een tv of ander apparaat aan te schaffen. Ik heb al vaker apparaten besteld hier.

Extra toelichting
Prima winkel/webshop. Kan ik iedereen aanraden.