Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

claudia1409 28-09-2014

Bij binnenkomst gewoon Goedemiddag
Daarna word gevraagd kan ik helpen
Nee wij kijken nog even

mwoldenburg 28-09-2014 Via de website gekocht

alles overzichtelijk

veel voor weinig

Aanbeveling
ik laat me vrienden weten van jullie site

Lennartt 28-09-2014

Duidelijke site en afhaalpunt makkelijk te bereiken.

Snel en vriendelijk geholpen bij het afhaalpunt

van Huizen 28-09-2014 Via de website gekocht

plasma-discounter heeft een erg duidelijke website, bij onduidelijkheden zijn ze prima te bereiken (heb ze gemaild en kreeg binnen korte tijd antwoord terug).

ik heb de televisie s'middags besteld, en kreeg hem de volgende dag om 11.00 uur al geleverd. mooi op tijd voor onze 17e trouwdag!

Assortiment
er is een groot assortiment, ook voor een tv/dvd combinatie. Dat is bij andere webwinkels wel eens anders!

Aanbeveling
ik werd via de mail goed geholpen, vriendelijk en deskundig. Er was keus genoeg voor een tv/dvd combi, uit verschillende maten en merken. En bovendien was de levering erg snel: wat wil je nog meer!

Extra toelichting
groot assortiment, duidelijke webshop, en deskundige en vriendelijke hulp via de mail. Bovendien hebben ze het predicaat "Thuiswinkel-waarborg", iets wat ik ook altijd een veilig idee vind. Kortom: Een aanrader!

M. Waldram 28-09-2014 Via de website gekocht

Meteen de volgende dag bezorgd, erg makkelijk!

Preima service, alleen jammmer dat Vogel de benodigde schroeven nog niet heeft bezorgd, van Samsung naar Samsung allebei 32 Inch, toch andere schroeven mbt de muurbeugel

Aanbeveling
Absoluut, prijs, keuze, en service, perfect!

Extra toelichting
Meerdere malen bestelling gedaan, prima service!

Lorenzo 28-09-2014

Veel online winkels bezocht maar vanwege de prijs kwaliteit verhouding toch steeds terug naar plasma discounter.
Duidelijke en overzichtelijke website..

Vrijdag vanuit mijn luie stoel besteld, zaterdag geleverd (om10u)

Assortiment
Veel keuze voor een concurrerende prijs..
En zijn alle prijsklassen vertegenwoordigd.

nvt

Dirk Harskamp 28-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

goed bereikbaar en makkelijk te parkeren

gemotiveerd en kundige verkopers

Assortiment
Veel types en merken op voorraad

Aanbeveling
veel keus en nette prijs

JoHu92 28-09-2014

Snel!

Handige top 10 op de site

Aanbeveling
Super snel en mooi afgeleverd!

Snel

jan gielians 28-09-2014 Via de website gekocht

prima webshop

Heel veel keus

Aanbeveling
Prima zaak met goede producten tegen uitstekende prijs

Maurits74 28-09-2014

Extra toelichting
Prima prijs en snelle levering.

blaze2013 28-09-2014

snel en makkelijk te vinden en daarbij een goede omschrijving

telefonisch met een medewerker gesproken en zij gaf duidelijk en goed overal antwoord op. een prima medewerkster

goed en overzichtelijk

Aanbeveling
dat jullie duidelijk en geen noncince beleid en goederen hebben

Extra toelichting
Wij zijn goed en duidelijk geholpen mede door een medewerkster die verstand van zaken heeft.

agnesje1982 28-09-2014

Op de website staat een goede uitleg over de producten en ik kon makkelijk een product reserveren voor de volgende dag op te halen

Ik wilde uiteindelijk een witte uitvoering, in plaats van de zwarte die ik besteld had, was geen probleem

Juiste merken in assortiment

Aanbeveling
Mooie winkel en goed advies

ruudtoo 28-09-2014

Extra toelichting
Winkel waar de tijd nog wordt genomen om een klant te helpen.

J.L. de Boer 28-09-2014

Product zoeken is simpel en duidelijk.
Bestelproces gaat snel duidelijk en makkelijk.

Heb het product nog maar net in huis maar de service Tot nu toe is top.De beloofde levertijd is zonder meer nagekomen.

Assortiment
Wat ik wilde hebben zat in het assortiment maar ik weet verder niet echt wat er nog meer verkrijgbaar is.Maar het zag er veelbelovend uit!

Aanbeveling
Een webshop die nakomt wat ze beloven.Hoe fijn is dat?!

Extra toelichting
Niet alleen de prijs is concurrerend,de producten zijn ook op voorraad dus wat je besteld heb je binnen een dag in huis. Ik vind het een heerlijk gemak dat het zo snel en makkelijk kan met zulke topmerken. Daarbij wordt iedere actie per mail bevestigd en weet je precies waar je aan toe bent.

tevreden klant 1971 28-09-2014

makkelijk via internet

het is een webwinkel ,dus je krijgt geen verkoper mee, maar voor de rest is de service goed

veel aanbod

goed en goedkoop,waarom niet

j bout 27-09-2014 In de winkel gekocht
plasmadiscounter te Naarden

Je kan jezelf als je wil al 100% voorbereiden voordat je naar de winkel gaat. Dat vindt ik top.

Je wordt geholpen tot aan de auto

Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Dat deed ik altijd al., omdat ik vaker wat gekocht heb bij plasmadiscounter. Ik zeg dan tegen de mensen. Vergelijk ook eens met de plasmadiscounter.

Extra toelichting
Dat geen wat ze verkopen is altijd ruim op voorraad. Dus kom je altijd met iets thuis.

PopHorn 27-09-2014

makkelijk zoeken, bestellen en betalen

Snelle levertijd

Assortiment
breed assortiment met lage prijsstelling

Extra toelichting
Een enorme klantvriendelijke webshop. Overzichtelijk en maskkelijk te doorlopen.

esmeraldedlV 27-09-2014

Van te voren informatie inwinnen en daarna alleen nog maar bestellen

Er wordt gedaan wat wordt belooft

Eerlijke prijs, goede service

Extra toelichting
Plasma discounter heeft een duidelijke website, op mails wordt snel gereageerd.

Neell 27-09-2014

Extra toelichting
Prima winkel en dito service! Zeer attente verkoper die ook nog even meeliep naar de auto.

Ron van Leeuwen -Almere 27-09-2014

Makkelijk bereikbaar. Overzichtelijke winkel.

Zeer goed geholpen. Diverse mogelijkheden naast elkaar gezet. Verkoper wist direct antwoord op de vragen. Na de koop werd de tv in de auto gezet.

Assortiment
Kleiner dan de website in de winkel, maar op de website meer dan genoeg keuze.

Aanbeveling
Winkel doet aan alle verwachtingen. Ontspannen thuis op de website alles vergelijken. In de winkel deskundige hulp. Voor de deur parkeren.

Karin Bodegraven 26-09-2014 Via de website gekocht

Thuis vanachter de laptop

Volgende dag in huis

Assortiment
De keus is kleiner dan bij andere artikelen

Aanbeveling
Alles op gebied van witgoed, tv's en huishoudelijke artikelen overzichtelijk te bekijken vanuit de luie stoel

swijk 26-09-2014

Rustig online de gewenste TV uitzoeken, de filters die gebruikt kunnen worden zijn volledig en de site bevat gedetailleerde informatie. Helaas is de site niet geschikt voor mijn tablet (7 inc Android) de specificaties laden niet en een gedeelte van de site (zij kant) is niet zichtbaar. Met de PC werkt hij top.

ik heb mijn product online gereserveerd en heb hem daarna opgehaald. Bij de balie alleen mijn naam vermeld en de reservering was snel gevonden. Mr vroeg aan mij of ik meer informatie wilde en de vragen die ik nog had beantwoorde hij keurig. Hij gaf mij het vertrouwen dat hij wist wat hij verkocht.

Assortiment
Wat ik heb gezien meer dan de gemiddelde concurrent, er is online maar 1die het assortiment zou kunnen matchen (en hij is even duur)

Aanbeveling
Heb ik al gedaan, gewoon een goed assortiment voor alle prijs klasse, en een goede service.

Extra toelichting
Gewoon goed, erg tevreden.

Remko Terlouw 26-09-2014 Via de website gekocht

Een hele overzichtelijke site met uitstekende filters om bij het juiste product te komen

Ik ben niet fysiek in de winkel geweest maar alles wat op de site werd beloofd is nagekomen.

Assortiment
Een uitstekend en compleet aanbod maakt het assortiment meer dan perfect.

Aanbeveling
De prijs kwaliteit verhouding is goed en zelfs de verstokte winkel bezoeker zal na het zien van deze site nooit meer anders willen.

Extra toelichting
Een van de meest toegankelijke en klantvriendelijke webshops van Nederland.

F. van Lier 26-09-2014 In de winkel gekocht
naarden

relaxte ambiance, computers om weer even de folder door te nemen, niet meteen een verkoper in je nek.

onze verkoper was geweldig, wist de juiste toon bij ons persoontje te vinden, gaf duidelijk uitleg en was eerlijk.

Assortiment
wij wisten dat we voor een samsung of LG zouden gaan, hebben dus niet zo naar de nadere merken gekeken

Aanbeveling
Vnl vanwege het verkopend personeel

DFR66 26-09-2014

De omschrijving van de producten kan wat uitgebreider. Nu moet je steeds doorklikken om de specs te zien. (zoals Full HD, Ci+ etc )

gewoon goed

Veel keuze

Aanbeveling
Goed assortiment tegen goede prijzen. En snel conform afspraak geleverd met duidelijke emailopvolging ! Klasse

LaurauitAlmere 26-09-2014

De tv werd zelfs naar de auto gebracht, prima service!

Extra toelichting
Op internet het model uitgezocht en gebeld of deze nog op voorraad was. Ik werd heel snel geholpen en stond binnen 10 minuten weer buiten met mijn nieuwe tv, echt helemaal perfect! Factuur in mail ook erg handig.

Guus87648765 26-09-2014

Extra toelichting
goede prijs, snelle levering.

Santa Cruz 26-09-2014

De website was zeer duidelijk.
Daardoor werd het bestellen nog makkelijker. Ik heb de Sonos luidspreker uiteindelijk zelf opgehaald omdat ik de volgende dag in de buurt zat.

De winkel zou iets dichter bij de snelweg mogen zitten voor een betere bereikbaarheid.
Op de huidige locatie is er verder voldoende parkeerplek en werd ik snel en goed geholpen.

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende aanwezig.

Aanbeveling
Naast het gemak van een webshop ervaring is er ook een showroom waar producten werkend te bekijken zijn. De prijs is scherp.

G Scheltema 26-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Plasma-discounter kwam voor het product dat ik zocht als goedkoopste uit de bus bij Kieskeurig. Het bestellen ging makkelijk en het werd prompt de andere dag geleverd. Zo hoort het. Een puntje. In het leverproces kreeg ik ook een mail van Create2Fit. Het duurde even voor ik door had dat het over deze bestelling ging. Graag alleen mails van Plasmadiscounter.nl voor de duidelijkheid.

HjalmarB 26-09-2014

Voor 22:00 thuis besteld, volgende dag in huis. Via track en tracer ook nog te volgen hoelaat je bestelling wordt verwacht.

Oa. de 14 dagen bedenktijd, geeft een veilig gevoel.

Assortiment
Volgensmij al het belangrijke assortiment is verkrijgbaar voor bij het aangeschafte product. En even via een snelle blik ook nog tegen een scherpe prijs.

Aanbeveling
Goede overzichtelijke informatievoorziening. Producten op voorraad en zijn scherp afgeprijsd. (incl het bijpassend assortiment.) Met hierbij een goede service. Gewoon simpelweg hoe jet wilt hebben als klant.

Jaap Overdulve 26-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

zeker op een rustige dinsdagochtend voldoende parkeerruimte en een overzichtelijke winkel

ondanks mijn voorbereiding toch goede aanvullende adviezen van Erwin; daarnaast een magazijnmedewerker die de toch wel grote doos tot in de auto bracht

Assortiment
zeer uitgebreid assortiment, overzichtelijk gemaakt op de website

Aanbeveling
ook als je niet goed voorbereid bent kun je in de winkel alleen of met assistentie het assortiment raadplegen

Extra toelichting
een prima (eerste, maar niet laatste) ervaring

T. Kramer28 26-09-2014

Ik werd meteen vriendelijk ontvangen en kon rustig op mijn gemak rondkijken zonder een opdringerige verkoper in mijn nek.

Ik was op zoek naar een tv in een bepaalde prijscategorie en de verkoper die mij hielp heeft mij goed geholpen om daar een juiste keuze in te maken.

Assortiment
Er is wel een ruim assortiment aan tv voor de verkoop, alleen stonden lang niet alle tv's in de winkel. Ik vind het prettig om te kunnen zien wat ik koop.

Aanbeveling
Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met plasma-discounter dus zal deze dan ook zeker aanbevelen.

Joris35365 25-09-2014

Heel overzichtelijke site en makkelijke bestelprocedure

Snelle service

Assortiment
Een zeer uitgebreid assortiment waar je alles vind wat je nodig hebt

Aanbeveling
Het is een overzichtelijke en makkelijke site

Extra toelichting
Heel erg snelle service en een overzichtelijke en duidelijke site met een duidelijke beschrijving bij de producten

M. Pouwel 25-09-2014 Via de website gekocht

Helaas kon de televisie niet een dag later verstuurd worden, zodat ik thuis zou zijn ontvangst. Gelukkig kom PostNL gewoon nog een keer. Overigens wel snel en duidelijk antwoord op mijn verzoek van de klantenservice.

Aanbeveling
Zou ik zeker doen. Probleemloze serice.

Marco221163 25-09-2014

duidelijke informatie, mooi dat er via een video het produkt wordt getoond, alsof je in een echte winkel staat

perfect informatie nadat je de bestelling heb geplaatst. uiterst proffesioneel overkomend

Aanbeveling
dit is mijn derde tv die ik via jullie gekocht heb. echte service

Extra toelichting
een betrouwbaar bedrijf met een zeer ruime keus op gebied van led tv. s. voorheeen in de winkel zelf de tv 's gekocht maar nu eens via de website. Prima bevallen. Voor 20:00 besteld en de volgende dag al geleverd. Klasse dus.

Aboembox 25-09-2014 Via de website gekocht

Zoals in de instructie video de televisie te zien was, is hij in de werkelijkheid ook. Erg gebruiksvriendelijk!

Volgende dag om half 11 mogen ontvangen! geweldig!

Aanbeveling
Goede product gegevens, duidelijk en geen onzin (to the point).

Extra toelichting
Afgelopen week de keuze gemaakt een televisie te kopen. Geen idee welke of waar. Na een beetje speurwerk kwam ik al gauw op jullie site terecht. Hier kwam het al vrij snel naar voren wat voor toestel het beste bij mij paste qua interesse en eisen. Geweldig! ik wens jullie succes en hou deze methode!

jurgen A. 25-09-2014

lekker makkelijk vanaf de bank

netjes en snel.

veel keus

Aanbeveling
beslist. ik heb al meerdere producten gekocht via meneer Coronel

Extra toelichting
goede service en duidelijke website. enige minpunt is dat de site op een IPad soms niet helemaal goed werkt. maar dat doet niets af aan de service.

MichelC69 25-09-2014

Meteen de goede televisie via de site gevonden.

Ik heb 2x gebeld, meteen goed de vragen beantwoord.

Aanbeveling
Prima winkel. Deskundig personeel.

Gerard van der pas 25-09-2014 In de winkel gekocht

Goede parkeer ruimte

Goed geholpen, mesen heben tijd voor je en er verstand van.

Assortiment
Ruimen keuze , en voordeel dat alles bij elkaar is

Aanbeveling
Het is mijn 4 tv in 5 jaar tijd, dus ik ben tevreden en breng mij tevredenheid bij mijn vrienden en werk als mijn daar om vraagt door

Extra toelichting
Goed service fijn geholpen en als in 1 pand onder gebracht en bijna als op voorraad

wigramar 25-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles snel en duidelijk met zoeken.

Een aankoop omgeruild zonder problemen en iets anders uitgekozen.

Extra toelichting
Al diverse spullen hier gekocht en altijd prima geholpen.

Paul1990 25-09-2014

Overzichtelijke website met handige top 10 tv's van het moment. Tevens erg goede beschrijvingen van de specificaties van elk product.

Mijn product was te laat geleverd, ik zou hem binnen een dag krijgen, maar door problemen bij PostNL heb ik hem nog steeds niet. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice en de enige reactie die ik kreeg was 'wat vervelend'. Ik had meer verwacht.

Assortiment
Goed, ruime keuze, alleen niet alles.

Aanbeveling
Vanwege de goede productinformatie.

Extra toelichting
N.V.T. Ik heb bij elk cijfer al los een motivatie gegeven.

Lars Bouwmeester 25-09-2014 Via de website gekocht

Veel betaal mogelijkheden en een top website

Snelle levering !

Assortiment
Veel producten voor een goede prijs

Zonder twijfel!

Abjuh 25-09-2014

Duidelijk in te vullen velden en gebruiksvriendelijk bestelproces, makkelijk te betalen via iDeal.

's-Avonds rond half 8 besteld, volgende werkdag netjes bezorgd.Tevens dag na bezorging een mail gekregen met gratis Eredivisie live wedstrijden.

Assortiment
Erg scherpe prijzen in vergelijking met andere (web)winkels. Scheelt mij 60 euro op de aankoop prijs.

Aanbeveling
Voor het bestellen enige twijfel vanwege de scherpe prijs en omdat ik bang was voor een 'adder onder het gras'. Toch bestelling geplaatst en nu niks meer dan lof.

Extra toelichting
Zeer blij met de TV en de snelle levering

U.Eyra 25-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Gemakkelijk je spullen bestellen en ophalen of laten bezorgen.

Uitstekende service in de winkel waar je goede uitleg krijgt over de produkten en je bestelling. Als je bestelling niet goed is wordt het de kosteloos volgende dag opgehaald of je kunt het terugbrengen.

Assortiment
Assortiment is uitstekend met nuttige informatie bij de produkten

Aanbeveling
De winkel ligt in een industriegebied dat gemakkelijk bereikbaar is eigen parkeerplaats en opgesplitste duidelijke ingangen

Extra toelichting
Mijn complimenten wat betreft de website, de telefoniste zet alles netjes in het systeem zodat ze in de winkel weten over welk produkt het gaat. service aan de balie is uitstekend medewerkers denken mee en luisteren naar de mij als klant.Het ophalen van ons produkt werdt als afgesproken de volgende dag opgehaald en het nieuwe produkt werk bezorgd. En lekkere koffie..

Loowie 25-09-2014 Via de website gekocht

Kwam als goedkoopste bij Kieskeurig. Vandaar uit besteld.

Je wordt goed op hoogte gehouden van de verzending.

Assortiment
Alles gevonden wat ik moest hebben.

Aanbeveling
Makkelijk bestellen en super snelle levering met updates over het transport

Extra toelichting
Via Kieskeurig een mooie Philips Tv gevonden voor de slaapkamer. Goedkoopst bij Plasma-discounter. Goede, duidelijke betrouwbare site. Bestellen en betalen en je wordt op de hoogte gehouden van het transport. Was super snel binnen 24 uur.

arnold25 25-09-2014

Bellen, halen, service!

Personeel dat weet waar ze over praat

Zeer ruim! Alle merken overzichtelijk

Aanbeveling
Klantvriendelijk en zorgzaam personeel. Helpen zelfs met inladen!

H.J. Dubiez 25-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt je eerst goed orienteren op de website

Helaas moest ik weer heen en weer rijden naar Naarden omdat er bij de eerdere aanschaf van de muurbeugel niet de juiste schroeven waren. Deze heb ik toen wel van een verkoper mogen ontvangen.

Assortiment
Keus is ruim voldoende. Alleen wel jammer dat de TV die wij wilde kopen niet als demo hing. daarom toch een ander besluit genomen die wel buiten het budget lag.

Aanbeveling
Vriendelijke en hulpvaardig personeel. Ruim assortiment, goed bereikbaar en je bent klant en geen nummer.

Extra toelichting
Al maanden was ik op zoek naar een mooie smart TV. Om persoonlijke redenen moest ik dit steeds uitstellen. Tot het moment waarop mijn TV zei "Ik doe het niet meer". Ik wist wat ik wilde hebben omdat u een duidelijk website heeft, vriendelijke personeel en goed bereikbaar bent. Dus....de knoop doorgehakt en nu genieten van een super TV!! Wel jammer dat je zelf om de actiecode voor voetballive moet vragen. Ik houd nl. niet van vragen. Dit is wel een stukje service maar hoort zelf te worden gegeven. En...nu zie ik dat ik via een andere winkel bij dezelfde TV een blue-ray speler cadeau had gekregen. Tsja...dit is achteraf, wil dit graag hebben omdat mijn huidige speler ook stuk is maar dat moet echt wachten. Dit doet niet af aan de service en kwaliteit van uw zaak. Vriendelijke groeten, Hetty Dubiez

Rijn j.c. 25-09-2014

mooie duidelijke website met volop keus

levering binnen 24 uur

Assortiment
groot assortiment in alle prijsklassen

Aanbeveling
I.v.m de diversiteit van bbq tot witgoed zeer aan te bevelen omdat de prijs kwaliteit prima is

Extra toelichting
Wederom zeer tevreden na aankoop tv. Ondanks dat de verkeerde Ci+ module erbij zat maar dat was direct opgelost door zonder problemen te ruilen.

Ardon 25-09-2014

duidelijke website

na reservering online is het artikel gelijk aangepast op de website

Aanbeveling
ruime keuze tegen aantrekkelijke prijzen

Noa-naomi 25-09-2014

Heel vriendelijke medewerkers. Keuze was snel gemaakt

We werden goed geholpen. Vriendelijk, rustig en behulpzaam

Assortiment
Eigenlijk alles wat wij wilden kopen/vergelijken was in de winkel verkrijgbaar. Het is geen grote winkel dus ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat vindt. Het is natuurlijk geen mediamarkt.

Aanbeveling
Dat doe ik zeker. Heb al mijn stofzuigers/ wasmachines/muziekinstallaties/televisies hier gekocht.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de discounter stores!