Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Wulf2013 01-10-2014

Rustig kijken op de website en waar nodig telefonisch laten adviseren. Dit is voor mij doorslag gevend geweest.

Prima service, duidelijk en overzichtelijk e-mail verkeer.

Assortiment
Groot assortiment met een goed zoek programma op de website om tot een keuze te komen.

Aanbeveling
In alle rust je keuze maken op de website vervolgens door e-mail netjes op de hoogte gehouden over betaling, factuur en retour mogelijkheden.
Perfect!

Extra toelichting
Zeer tevreden over mijn aankoop bij plasma-discounter die ik onlangs heb mogen ontvangen. Prima service en allemaal transparant. Dit was mijn eerste aankoop bij plasma-discounter maar bij een volgend product ga ik zeker weer kijken en informeren bij plasma-discounter. Thnx

Colindk 01-10-2014

Makkelijk online kijken of het product op voorraad is en gelijk af te halen in de winkel.

Assortiment
Genoeg keus voor ieders portemonnee.

Altijd een goede prijs.

B. Doesburg 01-10-2014 Via de website gekocht

Handig browsen en shoppen; goede product filmpjes

Probleem en daarna verwarring met bankoverschrijving; steeds zeer snel gereageerd en attent opgelost

Veel te kiezen

Aanbeveling
Veel gemak en vertrouwen, goede service; scherpe prijzen

Mnnnnn 01-10-2014

Producten zijn gemakkelijk te vinden net als de bijbehorende specificaties.

Snelle levering, gunstige voorwaarden (o.a. gratis verzenden) en informatieve e-mailvoorziening.

Assortiment
Ik zocht een soundbar en had veel meer keuze dan ik had verwacht zowel voor het hogere als het lagere segment.

Aanbeveling
Alleen maar positieve aspecten. Snelle levering, veel keuze en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Extra toelichting
Ik ben erg positief over de winkel en heb deze dan ook al aangeraden bij meerdere vrienden en familie. Veel keuze, juiste prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering, gratis verzending en prettig aantal informatieve emails.

mersed 01-10-2014

snel,makkelijk,overzichtelijk met leuke video uitleg,je hoort en ziet alles wat belangrijk is om een beslissing te nemen

snelle service, alles goed geregeld via mail en sms, bestelling was al volgende dag in huis

Assortiment
heel veel keus, maar duidelijke uitleg helpt om juiste beslissing te nemen

Aanbeveling
ik zou het aan iedereen aanbevelen, alles verliep perfect van het kiezen tot levering...

Extra toelichting
veel keus voor iedereen wat te kiezen, juiste en duidelijke informaties over product met leuke video's die helpen juiste product te kiezen. makkelijk en veilig betaling, snelle en accurate levering precies op aangegeven tijden. Alles wat over product werd gezegd was helemaal waar.... Jammer dat ze bij de TV ook geen Wi-fi dongle leveren, maar het is meer opmerking voor producent.

diederikvu 01-10-2014

makkelijke website, duidelijke info

snelle levering

grote diversiteit

Aanbeveling
bestelling is snel en goed geleverd

Cyril Middelkoop 01-10-2014 Via de website gekocht

Ik vind de combinatie webwinkel en echte winkel ideaal. Wij zijn al eens in de winkel wezen kijken en wisten zodoende al welk merk we wilden hebben en hebben toen de tv via de webwinkel gekocht

Assortiment
Er is ruim voldoende keuze in verschillende merken

Aanbeveling
in de winkel kan je goed de kwaliteit bekijken en op de website staat ruime informatie over het product.

Extra toelichting
De service kan ik nog niet beoordelen, wel dat het snel geleverd wordt en ik hoor alleen maar goede verhalen.

Ayse kaymak 01-10-2014 Via de website gekocht

Snelle levering!
Goede prijs kwaliteit verhouding

M van Gelder 01-10-2014 Via de website gekocht

door de duidelijke filmpje die bijna bij elk product staan vond ik het wel makkelijker kiezen betaling gedaan met ideal.

product besteld de volgende dag in huis beter kan dus niet.

Assortiment
vind het op deze site erg goed met de assortiment was zelf op zoek naar een systeem om mijn tv op te hangen laat ik nou precies mazzel hebben dat die gene die ik zocht in de opruimingskelder stond waar daar hele leuke prijzen aanhangen,had eerst mijn twijfels aan de opruimingskelder maar het was naar mijn idee 100 procent nieuw.

Aanbeveling
ik heb deze site al aan meerdere mensen aangeraden heb in het verleden hier mijn tv gekocht waarbij ik toen ook heel erg tevreden was over de service

Extra toelichting
heb in het verleden hier al eens eerder aankoop gedaan waarbij ik al meer dan tevreden was over de service dat was ook de rede dat ik nu weer mijn aankoop hier heb gedaan.

Tjird 01-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en goed in te vullen

Smiddags besteld, volgende dag binnen

Ruime keuze

Gezien prijs en service

Extra toelichting
Hoge waardering omdat er gewoon niks aan te merken valt

Jasmijn en Wendy 01-10-2014

simpel te vergelijken en simpel te bestellen prijs is ook goed.

zonder problemen besteld en in huis..

Assortiment
voor zover ik dit kan beoordelen erg compleet.

Aanbeveling
volgende keer doe ik het weer, dus als iemand vraagt waar zeg ik plasma discounter.

Extra toelichting
Volgens mij een 10...doorgaan zo..

NtPhase1 01-10-2014

Ik woon in Hilversum. De korte afstand en de ruime openingstijden zijn heel fijn.

Fijn personeel dat meedenkt met de klant.

Assortiment
Prima voor de meest actuele artikelen. Ook de range in prijzen is fijn. Voor elk wat wils.

Aanbeveling
Aangezien plasma-discounter toch vaak het goedkoopst is, zeker aan te raden.

jurriaan1970 01-10-2014

Makkelijk kijken en vergelijken op de website

Binnen 5 minuten sta je met het product weer buiten.. de tv wordt zelfs in de auto gezet....

Assortiment
Ruim assortiment...volop keuze voor elk budget...

Aanbeveling
Ik beveel plasmadiscounter ook al aan aan vrienden en bekende..

Extra toelichting
Makkelijk snel goede service en ruim assortiment...vriendelijke medewerkers die deskundig zijn... wij hebben ook al zeker 5 tv's en een surround set gekocht bij jullie... en natuurlijk heel erg scherp in prijs...😊

ppppppiettt 01-10-2014

Extra toelichting
De televisie kreeg ik aanvankelijk niet functionerend aan. Dit had ik vervolgens telefonisch aangekaart bij Plasma-Discounter en bij Samsung, en zowel Plasma-Discounter als Samsung waren allebei welwillend om mij zo vlot mogelijk uit de spreekwoordelijke brand te halen. Na telefonisch contact met Plasma-Discounter te hebben gehad werd de televisie twee dagen later opgehaald en verwisseld voor een nieuw exemplaar door de koerier van Post NL. Samsung was eventueel ook bereid de fabrieksfout te komen repareren. Wat ik ook nog wil melden is dat de gehele verzend-procedure goed te volgen was d.m.v. Track & Trace. (Ook met retourneren) Ik kan dus tot de conclusie komen dat de service vrij goed was. Ik zou mensen ook vooral aanraden een televisie of dergelijken met een gerust hart bij Plasma-Discounter te bestellen.

henry101nl 01-10-2014 Via de website gekocht

Simpel kiezen en bestellen en de volgende dag geleverd

Netjes bezorgd

Geweldige aanbiedingen

Aanbeveling
Ik denk dat iedereen hier blij van wordt als er meer bestellingen bij jullie komen

Zeer tevreden

Martijn212 01-10-2014

Heel duidelijke website met duidelijke omschrijvingen en heldere filmpjes.

Bijna te veel keuze.

Aanbeveling
Kan niets negatiefs bedenken.

Extra toelichting
Ik heb al eerder tv's gekocht in Naarden maar dit gaat helemaal super. De bezorging met e mail en sms aankondiging gaat geweldig.

D.J. vd Hee 01-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via de site informatie ingewonnen en naar de winkel gegaan voor extra advies en meenemen van product.

In de winkel goed geinformeerd en de tv met een goed gevoel naar huis genomen.

Assortiment
Ruime keuze van topmerken en voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit is in orde en de service ook.

ljpmthiesen 30-09-2014

met een paar klikken bestellen

goede uitleg. snelle levering

heel breed

niet te duur

Vinckie 30-09-2014

In de winkel is er naast de mogelijkheid de werknemers aan te spreken ook de mogelijkheid om op de computer je mogelijke aankopen te bekijken

Snel, soepel en met genoeg expertise geholpen.

Aanbeveling
omdat je snel en gemakkelijk doelbewust kan shoppen.

Extra toelichting
omdat je snel en gemakkelijk doelbewust kan shoppen.

catstown 30-09-2014 Via de website gekocht

ramonb1971 30-09-2014

Als je binnenkomt goeie indruk vande winkel nette winkel

Alles wordt in details uitgelegd niet overhaastig aandringen zoals in andere winkels

Assortiment
Ruime keus uit verschillende priis klasse

Aanbeveling
Ruime keuze , vriendelijke personeel en nette winkel

Extra toelichting
Veel van andere gehoord over jullie winkel dat was motiveert en nog maals nette winkel geen mediamarkt

M de laat 30-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Website erg duidelijk,goed geholpen in de winkel door deskundig personeel

Tijdens aankoop was de service zeer goed

Assortiment
Assortiment voldeed, wat we zochten aangekocht bij jullie

Kan iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Mooie zaak,goede duidelijke website, fijn deskundig personeel

Volu 30-09-2014

Aanbeveling
prettig om eerst even rustig rond te lopen om zo
een indruk te krijgen van hetgeen wordt aangeboden

Extra toelichting
Service prima. Problemen met koppeling CI+ module met TV zijn tot volle tevredenheid opgelost.

Arjan Weijer 30-09-2014

Extra toelichting
Een mooie witte Salora is prima voor in de slaapkamer, prima beeld. En dit alles voor een lage prijs. Gemak van bestellen is groot, breed assortiment en ook de service is prima. Zeker aan te raden hier te bestellen! Groet Arjan

danielle stofzuiger 30-09-2014

Duidelijke voorraadmeter op internet, zodat we met een gerust hart naar de winkel konden rijden om de televisie daadwerkelijk te bekijken en aan te schaffen en ook nog wat vragen konden stellen.

Het was druk in de winkel, maar doordat er veel personeel aanwezig was, werden we toch meteen geholpen. Echt super. De verkoper begreep goed wat we bedoelden en kon ons prima adviseren bij de aanschaf van de televisie in combinatie met de aansluitvoorwaarden voor onze provider.

Assortiment
Er was veel keuze, maar de weekendknaller was wel zo geweldig en voldeed aan al onze eisen en wensen, dat de keuze niet moeilijk was.

Aanbeveling
Goede service, snelle hulp, op voorraad meteen mee naar huis, super prijs-kwaliteit verhouding, alle vragen met geduld beantwoord, wat wil een mens nog meer?!!!!

Extra toelichting
Bij een weekendknaller denk je aan een product dat snel weg moet zonder al te veel gedoe voor de verkoper. Service en kwaliteit staan hier echter verbazingwekkend hoog in het vaandel, ook bij de weekendknaller van plasma-discounter! We zijn geweldig geholpen, alle vragen zijn beantwoord, er werd de tijd voor je genomen en je werd goed geholpen tot en met het inladen in de auto aan toe. De verkoper had echt verstand van zaken en kon dat in duidelijke taal uitleggen. De aansluiting van de televisie thuis was dan ook snel geregeld met zo'n goede voorbereiding! Echt een aanrader.

Ron_1958 30-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Online voorraad bekeken en meteen gereserveerd, reservering stond bij afhalen (ik woon dichtbij) al in de computer.
Binnen 5 minuten lag mijn aankoop in de auto.

Bij een eerdere bestelling had ik door een onduidelijkheid op de website iets onnodig betaald, dat was men met me eens en het werd direct terugbetaald.
Service bij defect of garantie heb ik nog niet nodig gehad.

Assortiment
Grote keuze, en over het algemeen alle populaire modellen op voorraad.

Ik ben dik tevreden.

Extra toelichting
Zie beoordeling op aspecten.

RobSon3741 30-09-2014

makkelijk bereikbaar. voldoende parkeerruimte.
Vlakbij de snelweg.

goede uitleg over product dat ik wilde kopen.daarna snelle afhandeling bij de kassa en levering vanuit magazijn.product werd naar auto gebracht en voor ons ingeladen.

Assortiment
ruime opstelling van veel producten. dit maakt het kiezen gemakkelijk.tezamen met de deskundige uitleg was de keuze en aankoop snel beslist.

Aanbeveling
na rondkijken op internet bleek dat de prijzen echt elke konkurentie aankunnen.b.v mijn LED TV was de helft van de adviesprijs.daarom is deze winkel zeker aan te bevelen

Extra toelichting
veel keuze. goede uitleg door personeel.antrekkelijke prijzen.makkelijk bereikbaarheid van de winkel.ik kom hier zeker terug voor mijn volgende aankoop

Lody055 30-09-2014

Goede overzichtelijke website, snelle levering voor een goede prijs

Duidelijke communicatie van leveringstijden d.m.v. sms-systeem

Assortiment
Sterke discount-prijzen over het gehele ruime assortiment

Aanbeveling
Nu bestellen, morgen vroeg in huis tegen een scherpe prijs. Top!

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over plasma-discounter. Ruim onder de prijs van de concurrent en binnen 24 uur geleverd. Echt een aanrader voor de aankomende feestdagen!

R.Gravemaker 30-09-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar , duidelijke site , een verademing

Ik ben gewoon naar de showroom gereden , door een vriendelijke heer heb ik gekozen voor een mooie Samsung LED . Geeb gezever , gewoon een duidelijke uitleg

Assortiment
Wat mij betreft voldoende om uit te kiezen , niet teveel niet te weinig , bij de mediamarkt of BCC voel ik me altijd verloren

Aanbeveling
Zeer zeker dus , het zal voor een volgende aankoop zeker mijn winkel zijn

MvO85 29-09-2014

Makkelijk online zoeken, reserveren en afhalen (of eventueel laten bezorgen)

Snel en netjes geholpen

Keuze genoeg

Extra toelichting
Zeer uitgebreide en overzichtelijke "webwinkel" waar je ook in de "echte" winkel producten kan kopen voor een online prijs, maar waar je wel wordt geholpen door deskundig en vriendelijk personeel, die je aankoop zelfs nog voor je naar de auto dragen. Ik zeg : Perfect!

nenrvanveen 29-09-2014

fijn dat je kunt kijken waar je pakje je bevindt. Wat nog beter zou zijn als je nog een tijd in zou kunnen vullen in dit geval wordt er een tijd voorgesteld en kan je dit niet naar de avond bijvoorbeeld verschuiven. Wel fijn dat je het via dhl servicepunt kan ophalen, goed thuis ontvangen is nog makkelijker natuurlijk. Het plaatsen van de bestelling ging makkelijk.

service houdt ik even in het midden, want ik weet niet hoe het is als er iets is. Wat wel fijn is, is dat je de bestelling binnen een prettige tijd kan ontvangen.

Assortiment
prima assortiment voor verschillende prijsklasse

Aanbeveling
voor de tablet die we besteld hebben was het een prima prijs

Extra toelichting
Bij kieskeurig gezocht op een tablet. En plasma-discounter had er één in een aangename grootte met een aangename prijs. Met een 1,5 processor, dus opstarten verloopt prima.

Brou0740 29-09-2014

Ruime keuze en zeer mooie site.

Prima service.

Assortiment
Voldoende keuze in vele merken dus goede vergelijking mogelijk..

Aanbeveling
Het gemak en snelle levering is super!!

JP Hop 29-09-2014

ruime sortering,alles op voorraad

Zeer vriendelijk en goe op de hoogte

ruime keuze

Aanbeveling
helaas had ons produkt een defect we kregen snel een nieuwe
zeer goede service

zie overige antwoorden

marie 62 29-09-2014

Extra toelichting
Ik heb een televisie bij de plasma discounter gekocht en ben zeer goed geholpen. De verkoper gaf eerlijk zijn mening over mijn keuze en probeerde totaal niet meer of duurder aan te smeren. Heel netjes.

Martijnm1977 29-09-2014

Bestelling ging zeer gemakkelijk

Dhl heeft zonder aan te bellen kaartje in bus gedaan dat we niet thuis zouden zijn, terwijl we dat zeker waren. Heb zelf dus spullen maar opgehaald bij pickup point.
Heb klacht ingediend bij DHL.

Goede keuze uit producten

Aanbeveling
Indien problemen met bezorgen worden opgelost

50gerard50 29-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alles overzichtelijk opgesteld en duidelijk geprijsd

Zeer groot assortiment

Aanbeveling
Vriendelijke bediening en gemotiveerd personeel

Extra toelichting
Laagdrempelig,vriendelijke bediening, deskundig personeel, nette prijzen.

Ed adam 29-09-2014

overzichtelijke website, in de winkel niet alles uitgestald

fijne en snelle hulp. Antwoord op alle vragen.
Snel geleverd vanuit magazijn, snel in de auto.
Factuur direct in de email!

Assortiment
Ik had graag in de showroom wat meer gezien. Nu heb ik de keuze (die ik overigens al gemaakt had) via de website gedaan

prima winkel!
waarom zou je meer betalen in een andere winkel?

Extra toelichting
Ik heb nog nooit zo snel een tv gekocht! En thuis plug and play!

Jan-Paul O 29-09-2014

Ik wist welk model Led televisie wij wilde aanschaffen, aangezien de televisie op voorraad was, liep ik binnen 10 minuten naar buiten met het juiste scherm naar buiten.

De sales service was perfect, de doos werd zelfs in mijn auto gelegd. De uitleg met betrekking tot een mogelijk RMA was ook goed, zeker het feit dat mocht de TV kapot blijken binnen een week, dat ik hem zonder vragen mocht omruilen vooor een verse.

Zeker..

Extra toelichting
Ik ben zeer te vreden om het product en de snelle levering

Clubs 29-09-2014

Via duidelijke website al info opgevraagd.

top, genoeg medewerkers om je te helpen en te voorzien van extra info etc.

Assortiment
Voldoende omdat reeds al info is opgedaan via de website

Aanbeveling
beter dan de andere concernen, toch nog het gevoel van de persioonlijke klant aanwezig.

Extra toelichting
Op zaterdagochtend gekocht in het filiaal van Naarden onder het genot van koffie en appelgebak.

Klaver75 29-09-2014

We werden snel geholpen, alles werd duidelijk uitgelegd.

Er is ons een verkeerde muurbeugel geadviseerd en daar kwamen we achter toen alles geboord en gemonteerd hadden. Gelukkig konden we het ruilen met nu hoop ik wel de juiste muurbeugel.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en de producten zijn goed toegelicht.

Aanbeveling
Ik zou wederom deze winkel opnieuw aanraden.

Extra toelichting
Klein puntje als feedback: De tv die wij hadden aangeschaft was niet geschikt voor de muurbeugel welke werd geadviseerd. De Ultrathin van Vogels zijn alleen geschikt voor tv van max 5 cm dik. stond ook niet heel duidelijk op de verpakking. Verder zijn we heel tevreden!

Max 25 Visser 29-09-2014

Prima begeleiding en meedenken van de verkoper.

BVGO 29-09-2014 In de winkel gekocht
Weesp

Duidelijke en uitvoerige productinformatie website, gemakkelijk bestellen en/of reserveren.

Snel gereageerd op een offerte- en adviesvraag met een adequaat antwoord en mooi prijsvoorstel.

Assortiment
Ik ben geen expert, maar heb wel de indruk dat het assortiment breed en actueel is.

Aanbeveling
Groot en voordelig aanbod; vriendelijke en hulpvaardige mensen

Extra toelichting
Duidelijke en uitvoerige productinformatie op de website; gemakkelijk bestellen en/of reserveren; snelle levering; breed en actueel assortiment; vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Paul231965 29-09-2014

Prima geholpen aan de balie

Assortiment
Zeer veel keus en zelfs de nieuwste modellen die niet boj de bekende winkels te koop waren op dat moment.

Goede en snelle afhandeling

Egbert88 29-09-2014

Tv op voorraad en direct af te halen

Moest wel lang wachten na betaling op de uitgifte

Ruim assortiment

Aanbeveling
Goede prijs voor alle producten en leuke aanbiedingen.

Extra toelichting
Wist zelf al wat ik wilde kopen dus had geen advies nodig. TV was op voorraad volgens de website en dat klopte. Goede parkeergelegenheid en direct aan de beurt voor de betaling. Rekening wordt gemaild wat prima initiatief is.

DS. D 29-09-2014

Aanbeveling
Beter kan niet! Prijs&service&gemak zijn werkelijk top.

Extra toelichting
Wij zijn vaste klant bij de discounter!Kijk ook eens bij de stofzuiger- en koffiediscounter. Wij bestellen via internet, er wordt gereserveerd en we halen op wanneer het ons uitkomt.

Hans Veldhoven 29-09-2014

Website is zeer duidelijk, niet alleen door tekstuele specificaties, maar zeker ook door de filmpjes met info.

Geweldig! Per omgaande wordt een offerte verstuurd, en ook bij het reserveren van het product wordt direct een bevestigingsmail verstuurd. Bij het ophalen in de showroom zeer vriendelijke ontvangst en bestelling wordt keurig afgerond!

Prima! Veel variatie in aanbod

Aanbeveling
Ga zeker andere mensen in mijn omgeving op de hoogte brengen van deze zeer positieve ervaringen

Extra toelichting
Geweldige ervaring! Verwachtingen overtroffen, waar gebeurt dat nog!

soundwork 29-09-2014

Duidelijke site, duidelijk reseveringsproces.

Helaas bij Plasmadiscounter een "upselling" methode, toch proberen een duurder model te verkopen, terwijl besluit koper al vastligt.

Assortiment
Goed assortiment, prijzen liggen bij 90 procent van alle winkels vast, en daar hoort PlasmaDiscounter bij.

Aanbeveling
Aan de hand van hierboven gegeven beoordelingen kom ik op een 8 uit.

Extra toelichting
Zie de beoordelingen hierboven, wat grotendeels heel veel duidelijkheid geeft. Als producten worden gereserveerd door een klant, dan is de keuze al gemaakt en probeer als verkoper niet er meer uit te halen.

U. Tas 28-09-2014 Via de website gekocht

Lekker thuis op de bank een tv bestellen en de volgende dag gelijk in huis niet nodig om naar de winkel te gaan

Extra toelichting
Ik heb rond 18:00 mijn bestelling geplaatst en heb de volgende dag gelijk mijn bestelling ontvangen om 15:00 uur top service !!

L Noordijk 28-09-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk ook zonder account aankopen doen

Ik heb gebeld voor bijpassende steun en kreeg enkele tips. Ook over steunen die niet meer bij plasma discounter te koop waren

Assortiment
Op tv gebied alles wat ik zocht

Aanbeveling
Goede service en snelle levering

Extra toelichting
Goede winkel, snelle levering en uitstekende telefonische service

Antoinette Verhoef 28-09-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Alle ruimte om je te oriënteren, objectieve informatie en direct meenemen. En natuurlijk parkeren voor de deur.

Assortiment
Gevonden wat we nodig hadden voor een prima prijs.

Aanbeveling
Eerder een koffiemachine gekocht nu een televisie. Beide keren goede ervaringen met de aanschaf. Tip: pak een doordeweekse dag.