Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

GeerZ 05-10-2014

Super gemakkelijk uit zoeken vanuit de luie stoel!

Prima service, snel antowwrd op mail!

Aanbeveling
De keuze en hoeveelheid van alles wat ze verkopen is zo groot, echt helemaal super!! Dus ja, daar maken we graag reclame voor!

niet relevant 05-10-2014 In de winkel gekocht
naarden

heb geen hinder ondervonden

de aankoop werd goed begeleid tot in de auto aantoe

er was genoeg keuze

nou hij bevalt goed

Extra toelichting
over het algemeen geen klagen dus

Rick_1983 05-10-2014

Overzichtelijke winkel en website

Advisering was top. Juiste vragen werden gesteld, waardoor ik snel weer met de tv naar mijn wens weer buiten stond.

Assortiment
Je weet bijna zeker dat je nergens een goedkopere kunt vinden. Zover ik kan inschatten hebben jullie elke televisie te koop die op de markt is.

Prijs/kwaliteit/service

Zeer tevreden

efraim23 05-10-2014

de site had bij ieder product dat ik had bekeken een filmpje erbij en duidelijk alle specificatie's vermeld.

op de site stond voor 8 uur besteld morgen in huis. En dit was dan ook het geval ik had product de volgende dag netjes in huis.

Assortiment
bij andere winkels had ik dit product al willen kopen alleen moest ik dan nog een maand wachten. toen kwam ik op deze site en hadden ze het allemaal op voorraad. Dus top.

Aanbeveling
ik heb deze site al aangeprezen bij verschillende personen.

Extra toelichting
Deze winkel is een echte aanrader. Alles was tot in de puntjes verzorgt. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik niet overal een tien heb gegeven. Want ik heb er niets op aan te merken.

Edelhof2 05-10-2014

Goede keuze in gerangschikte producten.

Brede keuze

Prijzen Zijn scherp!

Extra toelichting
Goede keus, goed gerangschikte producten. Snelle levering! 2 tv's besteld. Volgende Keer weer!

Labrador14 04-10-2014

Duidelijke website, gemakkelijk je product vinden, eenvoudig bestelproces.

snelle levering en netjes verzorgd.

Assortiment
ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
snel,overzichtelijk, gemakkelijk, ruime keuze.

Extra toelichting
Prima webshop met duidelijk assortiment met goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en overzichtelijk bestelproces.

T.s. Charmes 04-10-2014 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk, en vond snel wat ik zocht.

Fijn dat de aankoop bevestiging en alle andere mailtje met info snel worden gestuurd.

Mooi breed assortiment
De voorraad overzicht op de site klopt!
Dat is niet op alle sites zo. Ben al een keer eerder teleur gesteld geweest bij een concurrent.

Aanbeveling
Alles ziet er vertrouwd uit, de site heeft veel keurmerken en de site wordt ook door de LG site Benelux gelinkt

Extra toelichting
Het is een fijne site . Na de aankoop is het op tijd en netjes geleverd.

johan gruyters 04-10-2014 Via de website gekocht

makkelijke site,heel overzichtelijk

snelle levering en meerdere betaalopties

voor elk wat wils

Aanbeveling
zal er zeker vaker bestellen

Extra toelichting
ik ben erg blij met mijn tv goede service en prijs, had em na een dag al thuis staan top

BussumTvKoper 04-10-2014 In de winkel gekocht

P. Huijben 04-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De winkel is voor mij goed bereikbaar met de auto, zodat je gekochte spullen direct in je auto kunt leggen. Zelfs het personeel loopt even met je mee.
Alle producten kun je gelijk zien, perfect.

Service is perfect! Personeel is kundig en vriendelijk. Adviseert netjes en is niet opdringerig.

Assortiment
Assortiment is groot, vooraf kan je op de site al kijken of het op voorraad is zodat je niet voor niets naar een filiaal van hun gaat.
Indien niet op voorraad, dan zijn er nog genoeg alternatieven. Ook hoef je niet bang te zijn dat je te veel betaald, in de regel zijn ze daar de goedkoopste. Kortom TOP!!!

Aanbeveling
Tja, zie bovenstaande zaken. Waar kan het beter!!!

Extra toelichting
Mij algemene beoordeling voor deze discounter is gemiddeld een 9. Het gemak van bereikbaarheid, kundig en vriendelijk personeel, service, prijsniveau en kwaliteit onder een dak is echt een aanrader!!

Rosanne25 04-10-2014

Grote ruimte met veel modellen, modellen makkelijk te testen. Verder veel parkeergelegenheid voor de deur.

Er kwam meteen iemand naar me toe om te helpen. Hij heeft me alle opties laten zien en verteld wat voor mij de beste optie zou zijn. Heel fijn geholpen.

Assortiment
Genoeg keus en altijd hoge kwaliteit. Wat betreft muurbeugels geen enorm assortiment, maar uitgebreider had voor mij ook niet gehoeven. Ik wilde graag een goede en die heb ik nu.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen vanwege de handige ligging en de perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Fijne winkel, vriendelijk en heel professioneel personeel, ze hebben veel kennis en maken een leuk praatje met je. Winkel zit op een goede locatie en heeft een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Michel Meekes 04-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijk, snel en makkelijk.

Snelle levering.

Assortiment
Bijna moeilijk om te kiezen.

Aanbeveling
Gewoon over alles heel erg tevreden.

Extra toelichting
Zo duidelijk wordt alles uitgelegd. Goed kunnen vinden wat we zochten. Erg blij met de supersnelle levering. Kortom erg tevreden klant!!!

xxgabyxx 03-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Betalen en meteen meenemen.

Er werd gezegd dat onze tv achter stond en even gepakt zou worden, vervolgens betalen we en wachten en wachten, en degene die met ons afgerekend had stond met zijn collega's achter de toonbank te praten, het was dus een beetje onduidelijk waar wij op moesten wachten. Na tien min ging deze jongen voor n andere klant door de deur naar achter en opeens stond ie daar met onze tv..

Assortiment
Helaas stonden er alleen de nieuwste modellen in de winkel terwijl de gewone burger geen geld heeft voor n tv in die prijs categorie maar juist voor de aanbiedingen komt. Gelukkig hebben wij thuis op de pc alle tv's bekeken dus wisten we welke we wilden maar eigenlijk wil je zo'n groot iets niet van een plaatje af kopen maar in het echt bekijken.

Aanbeveling
Mijn moeder komt volgende maand voor n tv naar jullie vanwege onze tv, ze vind m zo mooi. Maar alleen omdat ze m nu heeft gezien in het echt want de vorige keer is ze al bij jullie in de winkel geweest en met lege handen vertrokken omdat er alleen de nieuwste modellen en dus duurdere prijsklasse tv's stonden. Dus vandaar geen 10 maar 7

Extra toelichting
Boven genoemde lijkt mij duidelijk ;-)

Alex van lint 03-10-2014

overzichtelijk

bestelproces is duidelijk en de levering is snel

ruim assortiment

zie bovenstaande punten

R.Meinen 03-10-2014

Assortiment
Helaas niet meer op voorraad, nette mail gehad en spoedig alsnog opgestuurt.

Jan Willem 44 03-10-2014

Zeer over zichtelijke web site voor tv en accessoires.

je word snel en netjes geholpen bij het afhalen.

zeer ruim assortiment

Yuri16 03-10-2014

Duidelijke site en gemakkelijk aankoop af te ronden

Snelle levering, duidelijke mails

Assortiment
Wat ik zocht was direct in voorraad

Prima site en afhandeling

Zeer tevreden!

Raymond Geertsma 03-10-2014 Via de website gekocht

Er stond heel veel informatie over het product beschreven. Daarom heb ik ook de goede keuze kunnen maken.

Via de mail goed op de hoogte gebleven van de bestelling. En de bezorging was super duidelijk en snel.

Genoeg keus!

Aanbeveling
De producten zijn allemaal mooi en er zijn genoeg aanbiedingen. Er valt veel te kiezen.

Extra toelichting
Heb een topproduct binnen gekregen. En vooral voor de prijs heb ik een hele goeie televisie in huis gehaald. Alle verwachtingen zijn voldaan.

peter van der molen 03-10-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site waarop het ook nog eens juist uitgelegd word.

S'avonds 9 uur besteld andere dag 10.15 in huis!!!

Best genoeg

Duidelijk

2twins 03-10-2014

Lekker vanuit de luie stoel

Genoeg keus

Aanbeveling
Niet alles van het product wordt uitgelicht

sneren 03-10-2014

Op zoek naar dit specifieke toestel als nieuw, kwam dit exemplaar zonder zoeken naar voren op de site.

Zowel de financiële als de bezorgingsafhandeling verliep vlekkeloos.
In minder dan één dag besteld, betaald en bezorgd.

Aanbeveling
Zowel prijstechnisch als service verlenend bedrijf zeer aan te bevelen.

Extra toelichting
Product, prijs en bezorging : top!

Amba78NL 03-10-2014

Extra toelichting
Niks aan te merken, prijs was iets te oud, na contact via de site met de klantenservice snel antwoord en werd direct voor me aangepast.

Boxteltjes 03-10-2014

Thuis op de bank met je tablet op je schoot het artikel bestellen. Hoe makkelijk wil je het hebbeb.

Prima wat ze beloven gebeurt ook. De volgende dag meteen het artikel in huis

Assortiment
Je kan natuurlijk altijd je assortiment uitbreiden, maar voor nu een prima assortiment

Aanbeveling
Duidelijke site. Wat beloofd wordt gebeurt ook. Prima dus. En niet te vergeten.........goedkoper dan in de winkel!

eline304 03-10-2014

De duidelijkheid en het juiste en passende advies van de verkoper, heeft ons erg geholpen bij het maken van de juiste keuze inzake aanschaf passende tv bij onze situatie.

Goede en fijne service...tot in de juiste puntjes..zelfs onze nieuwe aankoop in de vorm van een tv werd Door de verkoper naar de auto gebracht...

Assortiment
Ik zou het omschrijven als een zeer ruim assortiment ...dat had ik van te voren niet verwacht. ..verrassend dus...en de winkel ziet er zeer mooi en schoon uit.....

Aanbeveling
Ik zou deze winkel absoluut aanbevelen...en ook als je er een eind voor moet rijden...ik kom zelf vanuit Zwolle. ...en het was voor mij overtreffend..in de zin van artikel en prijs verhouding. ..

Extra toelichting
deze zaak mag zeker meer op de voorgrond komen in heel Nederland ....

Roy de leeuw 03-10-2014

Uitgebreid assortiment en duidelijke lay out van de producten

Snelle levering en juiste info per mail

Wouter E 03-10-2014

Bestellen en levering is super makkelijk.

Bij mijn nieuwe bestelling was alles in orde. 8 jaar terug ook al eens hier besteld en toen was de service perfect.

Assortiment
Ditmaal uit de opruimkelder een demo model. Niks mis mee!! En een 40 inch smart TV van Phillips met Wifi voor maar 369 euro is natuurlijk een koopje. Elders te krijgen voor 479 euro! Top!

Gewoon goed!

Extra toelichting
Gewoon zoals het hoort goede service en geen gedoe!

Jes020 03-10-2014

Goede, duidelijke site. Voldoende info en snel bestel navigatie via de site.

Telefonisch contact gehad ivm dubbele verzendbevestiging per mail. Ik werd snel en klantvriendelijk te woord gestaan. Geen lang keuze menu, maar gelijk een medewerker die me direct kon helpen met me vraag.

Voldoende keuze.

zeer tevreden.

Extra toelichting
Snelle service, klantvriendelijk en product wat ik gekocht heb is ook top. Helemaal top dus!

M.B.M 02-10-2014

Op de website navigeer je gemakkelijk en snel naar het product dat je zoekt.

Ik heb geen contact gehad met de winkel, maar via het internet was de service uitstekend. Wij kregen direct een mail ter bevestiging van onze bestelling. Tevens is de tv snel bezorgd.

Assortiment
Voor ons was er genoeg keuze uit het assortiment. Tevens was de plasma dscounter de goedkoopste, een fijne bijkomstigheid.

Ed Winters 02-10-2014 In de winkel gekocht
Laren

Het gemak van binnenlopen en een hartelijke ontvangst waarbij je als klant centraal staat. Je voelt je hier echt nog klant.

De uitgebreide uitleg waarbij tijd geen rol schijnt te spelen. Een hoge mate van kennis waarbij je een goed advies krijgt bij de keuze van een product.

Assortiment
Niet alleen is er zeer veel op voorraad maar ook de ruime keus die uitgestald staat in de showroom. Zien kopen doet nu eenmaal kopen.

Aanbeveling
Wij komen uit Amersfoort en zijn dus met 20min in Laren. Het gemak, geduld en grote mate van kennis omtrent de producten en vooral de grote uitstalling doe een keus makkelijker maken.

Extra toelichting
Wij zijn nu al meerdere malen bij Tom Coronel geweest en hij maakt waar wat hij beweert. Een goed assortiment maakt de keuze beter overwogen. Vooraf even kijken op de site en daarmee ook de filmpjes even bekijken maakt een goede keus makkelijker maken.

Belladonna 02-10-2014

Zeer toegankelijke website, leuke "persoonlijke" uitleg over de producten, of je thuis op de bank een prettig bezoek aan de winkel brengt

Zeer snelle service en de mogelijkheid om het product thuis uit te testen.

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Extra toelichting
Fijn overzichtelijk winkelen en snelle service

Hanneke1966 02-10-2014

We werden direct en goed geholpen

Assortiment
We vonden het jammer dat de tv niet in de showroom stond

Prijstechnisch goed

Rosales 02-10-2014 Via de website gekocht

Hoefde geen moeite doen om de bestelling te plaatsen rn tv werd netjes bezorgd.

Goed geholpen door de Sony Expert in de winkel. Had mij verdiept in de producten en hij wist mij zelfs meer te vertellen.

Assortiment
Groot assortiment, maar niet alle modellen op mijn "shortlist" waren aanwezig. Wel veel keuze.

Aanbeveling
Prima service, ruime keuze, goede prijs.

Extra toelichting
Goede ervaring. Service in de winkel goed, bestelling online plaatsen goed, levering netjes op tijd zoals beloofd. Overall goede ervaring.

i-snijder 02-10-2014

Alles staat duidelijk op de site vermeld. geen gerommel eromheen.
paar klikken en het is bestelt

werd netjes geïnformeerd dat het product weer op voorraad is.

1 minpunt. omdat mijn home cinema set groter en zwaarder is dan dat de pakketdienst van postnl mag vervoeren, werd mijn verzending overgedragen aan postnl cargo. hierdoor kan de levertijd oplopen tot 5 werkdagen. een vermelding bij dit soort producten dat het langer gaat duren dan 1 a 2 dagen leveren zou in de toekomst fijn zijn. als ik het van te voren had geweten was ik me cinema zelf gaan halen.

Assortiment
gewoon giga veel om uit te kiezen

Aanbeveling
prijzen zijn zeer scherp.
word snel gereageerd op je vragen aan de klantenservice.

Extra toelichting
op de levertijd na ( weekend er tussen 6 dagen ) i.v.m postnl cargo ben ik uitermate tevreden over het totaalplaatje van plasmadiscounter. site overzichtelijk geen poespas bij bestelling en snelle antwoord op je vragen via email klantenservice.

Piet Honcoop 02-10-2014 Via de website gekocht

Site is makkelijk en simpel.

Service is perfect, binnen 24uur had ik me tv op zijn plek staan.

Assortiment
Er is teveel keuze, dat betekent dat de assortiment goed is.

Aanbeveling
Was ook mijn eerste keer op deze site en het was gelijk duidelijk en simpel.
Daarom zou ik hem doorgeven aan iemand anders.

Extra toelichting
Winkels of internet sites geef ik graag een goede waardering waar ik goed word geholpen.

ChiefBuyer 02-10-2014 Via de website gekocht

Bestellen zonder account aan te hoeven maken

Snelle antwoorden, geen 'standaardpraatjes' zoals de MediaMarkt of helpdesk-achtige taferelen.

Assortiment
Dit kan wat breder, met name meer maten van elk model. Maar gelukkig zat mijn maat er net tussen, dus voor mij dit keer geen probleem.

Extra toelichting
Vind het wel mooi dat Tom (of is het Tim?) nog steeds zelf de filmpjes doet, tussen de races door.

Peter Havekes 02-10-2014

Eenvoudige en snelle website

Weinig service nodig.

Precies wat ik zoek

Goede prijs, snel geleverd

Extra toelichting
Kom op beoordeling, je kunt het!

Zzzjoerd 02-10-2014

Via de Weekendknaller wekelijks op de hoogte gebracht aanbiedingen.

Eerlijk antwoord als iets niet helemaal is goed gegaan.

Assortiment
Helder overzicht van alle producten en prijzen.

Aanbeveling
Ik durf Plasma Discounter met volle overtuiging aan iedereen aan te bevelen.

Extra toelichting
Via de Weekendknaller werd ik op de hoogte gebracht van een mooie LED tv.Deze aanbieding was zo aantrekkelijk dat we besloten de 13 jaar oude beeldbuis tv nu maar eens te vervangen. Na de online bestelling op zaterdag kregen we geen bevestigingsmail.Maandag toch maar even geïnformeerd bij de klantenservice.De order was wel geregistreerd en men gaf toe niet te weten waarom er geen mail was gestuurd. Dat is tenminste een eerlijk antwoord en voor mij een reden de service toch met een 10 te beoordelen.

DennisV99 02-10-2014

Simpel en snel te bestellen

Bestelling binnen 1 dag geleverd gekregen.

Assortiment
Genoeg keuze en goede prijzen

Aanbeveling
Prima service en goed prijzen.
Ik zou niet weten waarom ik Plasmadoscounter niet bij een ander aan zou raden.

Extra toelichting
Dit keer via de webshop besteld en prima verlopen. De vorige aankoop in de winkel gedaan en ook dat prima geholpen.

joel 88 02-10-2014

Bestellen ging makkelijk. De site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en zoals beloofd binnen 24 uur in huis!

Assortiment
Ik heb deze tv gezocht bij de mediamarkt, saturn en bcc. Bij alle aanbieders was hij niet meer leverbaar maar bij plasma discounter hadden ze hem wel!

Aanbeveling
Voor goede service, snelle levertijd en een ruim assortiment.

Ynte Postma 02-10-2014

We zijn naar het filiaal in Naarden gereden en reden een kwartier later weg met een televisie.

Snel geholpen, wisten al welke tv we wilden kopen, dus hadden geen advies nodig.

Assortiment
Op internet is bijna elke tv te bekijken en beschikbaar echter in de winkel was slechts een beperkt aantal van de nieuwste (ultra hd tv's) te bezichtigen. Ik ben voor een full hd tv gedaan die wel beschikbaar was, echter was deze in de winkel niet te bezichtigen.

Aanbeveling
Zeer kort in de winkel geweest, maar geen negatieve aspecten kunnen ontdekken. Goede service, snelle afhandeling.

Extra toelichting
Goede service, snelle afhandeling en breed assortiment op voorraad. Zeer goede winkel.

van Steenbeek G.L. 02-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Produkten zijn goed te vinden
Makkelijk bereikbaar en parkeergelegenheid te over.

Service uitstekend goede
uitleg en accuraat.
Gekochte goederen zelfs naar
auto gebracht door verkoper.

Assortiment
zeer ruim assortiment en zeer
goede display.
Ook emails en advertenties in krant zeer overzichtelijk

Aanbeveling
Als je zelf zeer tevreden bent
over produkten, prijs en service geef je dit vanzelfsprekend door aan anderen.

Extra toelichting
Boven reeds alles gezegd. Een zeer aan te bevelen shop.

de Graaf1966 02-10-2014

we werden in de winkel goed geholpen en de antwoorden op onze vragen waren duidelijk

Assortiment
het assortiment in de winkel is genoeg je kan goed vinden wat je wilt zodat je je keus makkelijker kunt maken

Aanbeveling
je wordt goed en vakkundig geholpen door de verkopers en ze zijn niet te opdringerig

remmelzwaal 02-10-2014 Via de website gekocht

erg duidelijk

snel en correct

eigenlijk teveel

Extra toelichting
erg goed en snel , ben zeer tevreden

John Broekman 02-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Nu wonen wij in Naarden, "even naar de showroom" was dus makkelijk te doen. Wel eerst even de overzichtelijke website bezocht en al een idee gevormd.

De verkoopadviseur nam rustig de tijd om ons goed te adviseren. Keus gemaakt, betaald, de TV werd uit het magazijn gehaald en in mijn kofferbak gelegd. Perfect!

Assortiment
Ruime keuze en nog op voorraad ook.

Zeldzaam fijne winkelervaring

Onno1908 01-10-2014

Goeie website en een winkel die op zondag open is en waar je voor de deur kan parkeren

Druk in de winkel maar toch vrij snel en vriendelijk geholpen.
De aankoop werd heel netjes naar onze auto gebracht.

Assortiment
Er is heel veel maar in de winkel is het aantal items op display beperkt

Aanbeveling
Ik vond het zelf een prettige ervaring

AMC techniek 01-10-2014

Arent71 01-10-2014

Simpel vanuit huis bestellen en snel geleverd krijgen!

Prima service!

Aanbeveling
Veel voorraad dus je grijpt niet zo snel mis. Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen.

machiel de Boer 01-10-2014

Thuis in alle rust met de iPad op schoot opzoek naar de tv die bij ons past, de mogelijkheden die deze tv biedt, energie verbruik, gemak en zelf een vergelijk maken met andere tv's. Dankzij de overzichtelijke website is dit een fluitje van een cent! Bestelling geplaatst, en aangegeven de tv zelf op te halen in Naarden.

Zeer vriendelijk personeel, goed verstand van de producten. In de winkel hangt een prettige sfeer. Ondanks drukte wordt er ruimschoots de tijd voor je genomen. Tv wordt door personeel in de auto gelegd, aankoop bon direct bij aankoop, en digitaal via de mail. Prima!

Assortiment
Wij hadden niks extra's nodig bij onze aankoop, maar er is van alles aanwezig en op voorraad, zoals aansluit snoeren, stekkers, muurbeugels e.d

Aanbeveling
Wij zijn al jaren klant, en al jaren zeer tevreden. Deze klantgerichtheid en service is voor iedereen een plezier

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over de service en klantgerichte verkoop. Een jong en sprankelend team, dat gedreven is om de klant tevreden te houden. Ruim voldoende op voorraad, volop keuze en zeer uitgebreid.

Tonvansleeuwen 01-10-2014

met een paar drukken op de knop is de bestelling gereed

Pakketje om 19.30uur besteld en inderdaad de volgende dag netjes thuisbezorgd door ups.
Ook goed geholpen door de helpdesk met mijn vraag over het benodigde artikel.

Assortiment
Ik heb snel gevonden wat ik,nodig had

Aanbeveling
Alles naar wens verloop en snel

Extra toelichting
zeer tevreden, kom voor m'n volgende aankoop hier terug

Joop2210 01-10-2014

Zeer eenvoudige bestel procedure en de informatie over het produkt is compleet

Snelle bevestiging van de bestelling en ook was het handig te kunnen tracken waar het product was en wanneer het kon aankomen

Assortiment
Uitgebreid en makkelijk op merk en product te sorteren. Wat mij betreft kunnen jullie de sorteer mogelijkheden wellicht nog iets verder uitbreiden

Aanbeveling
Goede prijs- kwaliteit verhouding en zeker voor Belgen. Maak daar maar wat meer reklame

Extra toelichting
Ik was zeer tevreden over de snelle en correcte levering. Maar ook zeer te spreken over de scherpe prijs.