Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

David Butzelaar 10-10-2014 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en helder. Zoeken gaat makkelijk en er zijn duidelijke informatieve filmpjes aanwezig die je uitleg geven over het product. Het bezoek met mijn iPhone leverde alleen niet het gewenste resultaat. Telkens als ik op een afbeelding klikte voor meer info gebeurde er niets. Verder top!

Vandaag besteld morgen in huis! Alleen miste ik de gedetailleerde info die ik bijv bij Coolblue gewend ben. Nu kreeg ik van een onbekende afzender een verzendbevestiging. Ik heb zelfs met de klantenservice contact gehad! Super aardig, deskundig en behulpzaam

Assortiment
Waanzinnig. Het lijkt de mediamarkt wel, wat een keuze. Ook de diverse mogelijkheden om te kiezen voor een nieuw of iets ouder model. Super

Aanbeveling
Ik heb het al gedaan. Deze site en al z'n zusjes staan vanaf deze bestelling in mijn standaard zoek lijstje waarin vroeger eerst Coolblue en bol.com stonden waarna ik naar Google ging

Extra toelichting
Ik vind .discount.nl erg fijn en kom er zeker terug voor volgende aankopen. Ik heb erg het gevoel gekrgen als klant serieus genomen te worden wat ik belangrijk vind, ook bij online shoppen. Tom bedankt

Pimstevens 09-10-2014 Via de website gekocht

Lekker snel besteld via de website. Gratis thuisbezorgd.

Thuisbezogen lukte niet meteen. Maar goed contact losge alles op!

Assortiment
Gewoon een goede deal uitgekozen.

Zeker Een aanbeveling!

Goede deal, geen problemen! Top TV

Naam 210 09-10-2014

Snel en zeer goed advies

Correct geholpen

groot assortiment

Extra toelichting
De prijs van de produkten zijn redelijk tot goed.

Japada1969 09-10-2014

Uitgebreide specificaties bij de modellen op de website

deskundig en behulpzaam personeel

Assortiment
grote voorraad, scherp van prijs

Extra toelichting
Fijne winkel, duidelijk op de website aangegeven of goederen op voorraad zijn

rona75 09-10-2014

Alles zeer duidelijk

Ik heb een tv gekocht uit de koopjeskelder! Zeer nette tv. Stond duidelijk aangegeven dat hij in een al geopende doos.
Tv werd netjes en snel bezorgd en zag er prima uit .geen beschadigingen.hopen dat onze zoon er lang plezier van heeft!

Prima winkel!

Extra toelichting
Zeer tevreden over de online shop en bezorging!

Yanja 09-10-2014 Via de website gekocht

TV was makkelijk te vinden en te bestellen.

Goede selectie.

Aanbeveling
Geen enkel probleem gehad en ook andere mensen zijn positief.

Extra toelichting
TV besteld en is netjes aangekomen op de beloofde dag. Aangezien er niks mis is gegaan kan ik de service niet beoordelen.

Wolfje891951 09-10-2014

Heel duidelijk en makkelijk was het om de tv te bestellen, via een filmpje kon ik precies zien welke mogelijkheden het apparaat heeft en wat er aangesloten kon worden. Het bestelproces is nog makkelijker dan verwacht en wijst zich vanzelf (appeltje-eitje dus).

Volledig volgend beschrijving is de bestelling afgeleverd op mijn woonadres, vooraf kreeg ik nog een melding waarin je precies kunt zien waar de bestelling op dat moment is. Uitstekend geregeld dus.

Assortiment
Als je niet kunt vinden wat je zoekt dan ben je waarschijnlijk in de verkeerde winkel beland, wat een keuze en wat een assortiment zeg. Top en alles met duidelijke omschrijving erbij.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan inmiddels.

Extra toelichting
Deze vraag begrijp ik niet, ik heb toch in de vier vragen al gezegd dat ik die winkel van die racecoureurs een dikke 10 geef? Hoe moet ik nu nog iets motiveren wat zichzelf al motiveert, Hmmm ze willen zeker graag een dubbele pluim op hun hoed hebben, nou bij deze dan.

Ranomi 09-10-2014

Keuze is Reuze

Vriendelijke en behulpzaam

Goed tot zeer goed

Aanbeveling
Gewoon omdat wij er nu al twee keer een tv hebben gekocht

Extra toelichting
Het is even rijden maar dan heb je toch ook wat en iedere keer als we in de winkel komen staan we weer verbaasd van het assortiment.

Sander Smeekes 08-10-2014 Via de website gekocht

De handleiding was niet helemaal duidelijk bij het uitpakken en in elkaar zetten van de standaard en het scherm. Uiteindelijk is het gewoon prima gelukt, maar het was toch even spannend.

De top 10 op de website gaf mij een goed gevoel wat er op dit moment is en wat de gemiddelde consument kiest. Hierdoor heb ik snel een keuze kunnen maken.

Extra toelichting
Prima koopervaring. Niks op aan te merken. De website zit goed in elkaar en de video's helpen ook om een iets duidelijker beeld te krijgen.

R. Nonner 08-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijke informatie bij de producten en de aanwezigheid van computers om informatie op te halen.

Perfect advies en snelle afhandeling bij de balie

Assortiment
zeer ruim gesorteerd en ten toon gesteld

Aanbeveling
Zeer tevreden over afhandeling en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Naar volle tevredenheid en zeer vriendelijk geholpen. Product direct mee kunnen nemen.

Pieter033 08-10-2014

website heeft prettige functionaliteit!

Je wordt vlot geholpen en bestelling heb je snel opgehaald. Top!

Assortiment
Niet echt naar gekeken maar ik vind elke keer wel wat ik zoek.

Aanbeveling
Concurerende prijzen, prima service en jullie zijn aanspreekbaar!

NashKeller 08-10-2014

IN tegenstelling tot andere elektronica websites, is op plasma-discounter vrijwel de meeste, dan wel niet alle informatie over het product te vinden. de informatie werd zonodig met afbeeldingen/schema's/diagrammen ondersteund. Zodoende was het niet nodig om het model op het internet te zoeken voor info omtrent afmetingen en poorten e.d.

De keus om om het te laten bezorgen of op te halen is ook ideaal.

Voor 22:00 besteld morgen thuis wordt waargemaakt.

Assortiment
meer televisies te koop dan in andere elektronica zaken als bcc .

Aanbeveling
Goedkoopst en duidelijkst. Plus het is in de buurt

Extra toelichting
de reeds genoemde aspecten hebben ervoor gezorgd dat ik uiterst tevreden ben over plasma discounter

Frank van Voorbergen 08-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer snel geholpen, ondanks de drukte in de winkel. Eenmaal de keuze op de TV gemaakt was het zeer gemakkelijk om alles van A tot Z af te ronden.

Ondanks dat ik de indruk had dat in het weekend net andere medewerkers in de winkel staan dan door de weeks (studenten in weekend?) werd ik vakkundig geholpen en werden mijn vragen naar behoren beantwoord. Tevens was het fijn dat ik niet lang moest wachten op advies. Wel heb ik zelf het initiatief genomen om een medewerker aan te spreken, maar dat is te verwachten vanwege de drukte.

Assortiment
Van duur tot goedkoop, van groot tot klein, van A tot B merk. Voor zever een leek als ik kan oordelen is het assortiment prima.

Aanbeveling
Ondanks de afstand (+-80KM), waardoor concurrerende winkels als Mediamarkt (over heel Nederland) dichterbij zitten, merk ik dat de prijzen bijzonder scherp zijn.

Extra toelichting
Naar tevredenheid geholpen, het was zeker de moeite waard om een grotere afstand te rijden om mij vakkundig te laten adviseren.

Mevr. j. Hamoen 08-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

In de showroom staan alle artikelen mooi en overzichtelijk opgesteld, je maakt je keuze en krijgt het product gelijk mee.

Prima, goede uitleg en je product wordt zelfs in de auto gezet!

Assortiment
Groot assortiment maar wel goed overzichtelijk opgesteld.

Aanbeveling
Prettige winkel, groot assortiment tegen een scherpe prijs.

Anoniem821 08-10-2014

overzichtelijke website, makkelijk te vinden wat je zoekt.

heel erg goed, vandaag bestellen en morgen ontvangen. en daarbij nog goede concurrerende prijzen

Assortiment
bijna een 10, maar nog niet, want liep vast bij het zoeken naar een mediastreamer. vond het aantal merken (3) te beperkt (was zelf naar de Western Digital Live 2011 op zoek)

Aanbeveling
Dit is mijn tweede aankoop bij een webshop van Coronel en bevalt erg goed. Heb ook inderdaad al een aantal keer aan mensen aanbevolen om deze shops te bekijken.

zie hier boven

vlaander 08-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk op het internet te vinden en de site werkt perfect

Wat mij betreft na de bestelling ook een begeleidend traceer code DHL

Ruimvoldoende

Aanbeveling
Snelle levering, je kan wel zien wie de eigenaar is en de volgende dag al in huis

paul simons 08-10-2014 Via de website gekocht

makkelijk en snel besteld.

Geweldig product volgende dag in huis

Groot assortiment geweldig

Gewoon doen

Extra toelichting
overzichtelijke site, en goedkoper dan bij de concurrent..

Remco G 08-10-2014

Makkelijk bestellen en opsturen of afhalen.
Goed bereikbaar bij afhalen.

Goede online service (mail) en ook in de winkel.

Extra toelichting
Makkelijk bestellen en opsturen of afhalen. Goed bereikbaar bij afhalen, vriendelijke en hulpvaardig personeel.

KevinTiel 08-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

product gereserveerd via internet en vervolgens diezelfde week opgehaald in naarden

uitstekende service goed en vakkundig

Assortiment
ruim voldoende voor ieder wat wils

Aanbeveling
ik zou de mensen direct doorsturen naar plasma discounter

Extra toelichting
Heb de sonos playbar en de sub nu een week wat een mooi helder geluid zeker een aanrader plasma discounter bedankt voor de goede service

bart 28 07-10-2014

Aanbeveling
grote keuze tv van meerdere merken maar ook andere huishoudelijke aparaten.

Extra toelichting
goed geholpen vroeg naar iets specivieks, hij moest daar iets meer voor doen maar werd toch goed en rustig geholpen.

gj kok1964 07-10-2014

Lekker dichtbij

Super! Er wordt aangeboden mee naar de auto te lopen

Voldoende keuze

Zeer goede ervaring!

Super tevreden klant!

ronderuiter 07-10-2014

Duidelijke omschrijving van het product

Zeer snelle levering, steeds goede ervaringen

Assortiment
voor mij meer dan voldoende

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Meer dan voldoende assortiment en snelle levering

Frank de Waal 07-10-2014

Extra toelichting
Ik heb hem al aanbevolen aan m'n buren ;) Die zijn ook op zoek naar een nieuwe tv

Martin30 07-10-2014

Goede service. Goed personeel (kundig)

Voldoende keuze

Vriendli 07-10-2014 In de winkel gekocht

Richard van Gennip 07-10-2014 Via de website gekocht

Bestelling binnen luttele minuten geplaatst.

Een dag later in huis.

Assortiment
Breed, goed omschreven en scherp geprijsd.

Aanbeveling
Geen reden om over een andere webshop na te denken.

Extra toelichting
Een webshop waar je met een gerust hart kunt bestellen. Snelle levering en goede afhandeling, beloftes die op de site worden gemaakt worden keurig nagekomen.

harryvr 07-10-2014

Ruime keus, vaak met filmpje met uitleg over het artikel.

Correcte en snelle levering conform afspraak.

Assortiment
Is ruim. Ik had echter een 32 inch en een 40 inch tv nodig. Een was hier het goedkoopst, de ander duidelijk niet en daarom elders (die overigens ook correct leverden) besteld.

Aanbeveling
Ze hebben dat gedaan wat ze beloofden. De informatievoorziening op de website gaat iets (infofilm over artikel) verder dan bij veel anderen.

Extra toelichting
Hoe de aftersales is kan ik niet beoordelen want die heb ik gewoon niet nodig gehad. De levering was bijna net zo snel als Tom Coronel (in zijn auto).

Elisa94 07-10-2014

Het bestellen van een product loopt erg soepel en snel, wanneer je het product zelf op wilt halen in de winkel kan dat ook telefonisch voor je klaar worden gezet. zodat wanneer je bij de winkel aan komt het product direct mee kunt nemen. En desnoods ook persoonlijk advies nog kunt krijgen over het product

je word netjes vanaf het begin van dat je de winkel in komt geholpen tot het moment dat je de deur uit loopt met het door jou gekozen artikel wat vervolgens ook door het personeel naar de auto word gebracht

Assortiment
Er is een erg groot assortiment beschikbaar op de site, alleen in de winkel is het jammer dat je niet altijd goed vergelijkingsmateriaal hebt van het product dat je op de site hebt gevonden

Aanbeveling
ik ben zeer tevreden over hoe het personeel helpt en je te woord staat

Extra toelichting
Ik ben over het algemeen zeer tevreden over de klantvriendelijkheid de behulpzaamheid en het product zelf. Het werkt naar toebehoren en we hebben er erg veel plezier van. Alleen was het jammer dat er niet heel erg veel vergelijkingsmateriaal in het filiaal van plasma-discounter in Naarden aanwezig was. maar voor de rest een dikke 10

Sander Siekman 07-10-2014

Women in het gooi. Rijden naar Naarden. Kijken, betalen en hebben onze spullen.

Gebeld of tv op voorraad was. Keurig een bevestigings mail ontvangen. In familie heeft bijna 80 % tv bij jullie gekocht. Een perfecte mond op mond reclame.

Assortiment
Wat wij willen aanschaffen is op voorraad.Maar natuurlijk geen overzicht op het hele assortiment

Gebeurt al.Zie voorgaande.

Extra toelichting
Zijn zeer tevreden over de Plasma Discounter. In onze familie/vrienden kring hebben vele al een aanschaf bij jullie gedaan. En zullen er zeker nog volgen.

Groenhart1982 06-10-2014

We hebben heel snel op de site de juiste televisie voor ons budget gevonden en binnen een paar simpele stappen hebben we de televisie besteld om de volgende dag geleverd te worden.

Assortiment
Ondanks dat wij vrij snel een tv hadden gevonden waren er genoeg aantrekkelijke andere opties voor hetzelfde budget.

Aanbeveling
We zijn zeer positief over plasma discounter en de geleverde service en hebben plasma discounter dan ook al aangeraden aan vrienden van ons.

loveandpleasure.nl 06-10-2014 In de winkel gekocht

duidelijke website.

snel en correct geholpen. Ondanks dat het zaterdag middag was.

Assortiment
ruim assortiment. in de winkel staan pc opgesteld waar je het hele assortiment kan zien. verder genoeg demo modellen in de winkel.

Aanbeveling
Zie hier boven. gemak duidelihk en snel.

Extra toelichting
ruime keuze scherpe prijzen. duidelijk

liesbeth.wilhelmus 06-10-2014 In de winkel gekocht
naarden

het is bijzonder makkelijk door dat je eerst op de website kan kijken

in de winkel krijg je antwoord op al je vragen

Assortiment
er is een uitgebreide sortering.

word goed geholpen.

Extra toelichting
we zijn heel goed geholpen in onze keus en al onze vragen zijn goed beantwoord. we zijn zeer tevreden.

Overioad 06-10-2014

Vriendelijk en snel geholpen in de winkel. Medewerkers nemen echt de tijd om dingen uit te leggen.

Heb de tv laten bezorgen omdat de verkoper zei dat een oled tv 24 uur moet 'rusten' als deze liggend wordt vervoerd. De tv werdt direct de volgende ochtend geleverd. De avond ervoor een sms met een tijdvak. De tv is zelfs 3 kwartier eerder geleverd, om 9uur in de ochtend.

Assortiment
Assortiment online is zeer ruim. Van alle bekende merken staan de meeste modellen wel op de site. In de winkel zelf staan naar mijn idee voornamelijk de wat duurdere modellen opgesteld.

De betaalde prijs was goed. Heb via de site een offerte aangevraagd. En die lag aanzienlijk onder de geadverteerde adviesprijs, welke voor deze tv in vrijwel alle winkels gehanteerd wordt.

Helaas kon de muurbeugel die in de handleiding wordt genoemd voor deze tv niet worden geleverd. Al kan ik dit de winkel niet kwalijk nemen. Afgezien van de vermelding in de handleiding is online niets over deze specifieke LG muurbeugel te vinden.

Aanbeveling
Inmiddels mijn 2e tv hier gekocht. Beide keren prima geholpen in de winkel. En minstens zo belangrijk, beide keren een prijs betaald die ver onder de adviesprijs lag.

R. Tiel 06-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden.

Was lekker snel aan de beurt. Betalen inladen wegwezen.

Perfect. Goed advies en vriendelijk.

Assortiment
Genoeg keuze in de winkel.

Aanbeveling
Alles was prima geregeld, Ik had via internet besteld, kreeg al zeer snel een email dat het pruoduct leverbaar was. Kwam in de winkel en werd snel geholpen.

Extra toelichting
Mijn conclusie is dat het alles prima is. En zou de winkel zeker aanbevelen bij andere mensen.

Bert Wezenberg 06-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

De site is intuitive opgebouwd en is derhalve uitnodigend en klantvriendelijk. Hetzelfde sympathieke corporate imago vind je terug in de winkel.

Ook op ongewone vragen ("heeft u even een meetlatje om de breedte van de TV te meten) wordt vriendelijk gereageerd. Ondanks grote drukte werd er toch een meetlatje gezocht en gevonden.

Assortiment
Ik kan me geen winkel voorstellen die zo'n enorm assortiment levert en óók nog veelal direct uit het magazijn leverbaar.

Aanbeveling
Als iemand in onze kring plannen heeft voor een nieuwe TV, dan komt Plasma Discounter altijd direct ter sprake.

Extra toelichting
We willen best een 10 geven. De enige reden dat we dat niet gedaan hebben is "je weet maar nooit"

Mylene Jansen 06-10-2014

De website is zeer overzichtelijk. Alles was mij duidelijk.

Ik had mijn bestelling de volgende dag in huis. Ik kon toen al heerlijk genieten van mijn nieuwe televisie.

Assortiment
Er is erg veel keuze. Ook was de televisie die ik wilde hebben bij deze winkel het goedkoopst.

Aanbeveling
Perfecte service en perfecte prijzen!

Michel moetuniekenaamzijn 06-10-2014

Duidelijke site, makkelijk bestelproces

Goede informatie. De tijdindicatie van levering klopte niet. Maar de bezorgers waren erg vriendelijk.

Assortiment
Goed product voor een zeer scherpe prijs.

Aanbeveling
Ik zou plasma-discounter zeker aanbevelen

B.Roelvink 06-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden Vesting

Je kan via de website kijken wat er in voorraad is en hoe duur het is. Je kan bestellen via de website en dan laten bezorgen of zelf ophalen. In de winkel staan computers waar je ook alles op kan vinden wat je nodig heb. De website is zeer overzichtelijk.

Wij zelf hebben nu voor de 3e x een tv daar gekocht, en in de winkel is de service prima. Wij rijden daar altijd naar toe, dus geen ervaring op het gebied van online reserveren/bestellen.

Assortiment
Niet alles staat in de winkel, maar wij wisten precies wat we wilden hebben dus dat was geen probleem. Wij hadden ons artikel ergens anders gezien voor 35 euro goedkoper en dat bedrag kregen wij ook van Plasmadiscounter als extra korting. Goedkoper dan hier krijg je je artikel niet.

Aanbeveling
Wij bevelen deze winkel altijd aan.
Wij komen zelf hier ook altijd terug. Mensen die daar werken hebben verstand van zaken, en zijn zeer vriendelijk.

Extra toelichting
Fijne zaak, altijd de goedkoopste, personeel zeer vriendelijk en vakbekwaam. Zeker een aanrader.

BRIM 06-10-2014

gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

goed/snel zoals omschreven wordt dus voldoet aan de verwachtingen

Assortiment
voor zover wat ik zocht vond ik op de site.

Aanbeveling
voldoet aan de verwachting.
gunstige verkoop prijzen

robertdevink 06-10-2014

Alles prima te vinden en door de video's van de producten uiteindelijk goed in staat om zaken te vergelijken en de keuzes te maken

Na de website te hebben bekeken in de winkel geweest en daarbij prima geholpen met de producten, keuze voor aanvullende apparatuur en eventuele alternatieven

Assortiment
Zeer ruime keus en ook in de winkel zijn de meeste modellen werkend te zien en te vergelijken.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen, want er wordt alle tijd genomen om je te helpen bij je aankopen.

Extra toelichting
Ik zou bij de aanschaf van een volgend product zeker weer naar deze winkel gaan. Ga zo door!

johnoerlemans 05-10-2014 In de winkel gekocht
naarden

Je kunt op je gemak rond kijken en word goed geholpen ze haadten je niet

Service is top ze zetten hem zelf in de auto voor je echt supper

Assortiment
Assortiment is goed ze hebben de meesten in de winkel hangen

Aanbeveling
Omdat de service gewoon top is we hebben er nu al 5 tv vandaan nooit problemen echt top

Extra toelichting
Service en assortiment is top

Duursma 05-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Indien direct de juiste levering had plaatsgevonden was dit beter.

Zonder moeite geleverde product omgeruild, met mondeling excuus. Was hoger beoordeeld als er net even iets meer was gedaan ter compensatie. Toch later de beschikking over het product en extra gereden.

Extra toelichting
Plasmadiscounter is voldoende concurrerend tov internetshops. Gratis levering en in mijn geval gewenste extra advies in de winkel. Retourproces goed op orde via zowel de shop, telefoon en mail netjes te woord gestaan en snel tot oplossing gekomen.

LIsa1984 05-10-2014

Overzichtelijke website maakt de keuze makkelijk, bestellen is zo gebeurd

Duidelijke communicatie over de mail, direct de volgende dag bezorgd. Duidelijkheid over voorwaarden.

Aanbeveling
Ik heb al meerdere mensen deze winkel aanbevolen.

AJM Lucas 05-10-2014

Binnen 15 minuten was ik klaar.

Goede adviezen. daarom kocht ik een ander model dan gedacht, maar wel beter voor waar ik de TV voor nodig had. Prima dus.

Assortiment
Groot genoeg, keuze genoeg.

Heel tevreden, vandaar

Extra toelichting
Niet de eerste aankoop geweest en zeker niet de laatste!

I.A. Ridaie 05-10-2014

Ik had meer verwacht betreft gemak, denk aan afstandbediening met en display

Was naar verwachting geleverd.

Assortiment
Veel keuze,maar was meer specifiek bezig met zoeken TV

Aanbeveling
Is mij eerste aankoop en so far so good.Ga zeker mensen indien men iets nodig heeft, zal ik deze mensen aanbevelen

Extra toelichting
Ik heb nu 3 dagen de TV en ziet er voorlopig goed uit en naar behoren. TV is in de slaapkamer. vorige ging 4 jaren mee ik hoop dat deze langer meegaat.

Sylenas 05-10-2014

Erg goede uitleg bij de producten!

Assortiment
In de showroom stonden veel tv's, ook van een zelfde merk, dus goed vergelijken.

Extra toelichting
Ik ben erfgoed geholpen, verkoper maakt ook duidelijke en eerlijke vergelijking met andere merken of verschillende maten, ik had het idee dat hij er veel vanaf wist. Goed advies en netjes afgehandeld bij de verkoop. Kon tv direct meenemen, dus erg handig. Ga zo door!

Stefan-de-groot 05-10-2014

Alles op 1 plek, alles goed te vergelijken

Goede service duidelijk en heldere service en advies

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Aan eenieder die een tv wil kopen met een goede prijs kwaliteit vergelijking

Goede

BillyTH 05-10-2014

Duidelijke site, alles wijst zich vanzelf.

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Assortiment
Ruim assortiment tegen een concurrerende prijs.

Aanbeveling
Zonder schroom kan ik Plasma-discounter aan een ieder aanbevelen.

Extra toelichting
Zonder schroom kan ik Plasma-discounter aan een ieder aanbevelen. Inmiddels mijn tweede tv toestel hier aangeschaft. Bij mijn eerste aankoop was het toestel niet helemaal OK, zonder problemen werd het toestel omgeruild voor een ander.

Randy K.V. 05-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service, kon het product direct werkend meenemen (tablet).

Assortiment
Voldoende keuze in verschillende apparaten.

Aanbeveling
Heb ik al gedaan en de betreffende persoon heeft toen ook een tv gekocht.

Extra toelichting
Heb hier een paar jaar geleden een tv gekocht en omdat ik tevreden ben over Plasma-Discounter, ben ik weer teruggekomen.

Zuijd67 05-10-2014

In de middag besteld en de volgende ochtend al bezorgd

Snelle service en een goede uitleg op de site van plasma discounter .nl over de mogelijkheden van deze led tv

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid bij plasma discounter

Aanbeveling
Door de snelle service en de scherpe prijzen

Extra toelichting
Mooie led tv voor een scherpe prijs Snelle levering Duidelijke uitleg op de site over de mogelijkheden van deze led tv