Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Ton tevreden 20-10-2014

voor een digibeet zelfs gemakkelijk te bestellen

vrijblijvend het product een dag van te voren gereserveerd. uitstekende verkoper: vriendelijk en kort maar krachtig en duidelijk. binnen 5 minuten de deur uit bij verkoper!

Aanbeveling
om alle hiervoor al genoemde redenen

Extra toelichting
een bedrijf waarbij je gastvrij wordt ontvangen, zonder te opdringerige verkopers. Gewoon vriendelijk en recht door zee geholpen. een tevreden gevoel achteraf!

RuudWillem 20-10-2014

De website is helder en overzichtelijk. Je kan per merk zoeken of op beeldscherm formaat en er staat daarnaast duidelijk vermeld of deze op voorraad ligt.

Vanaf de website kan je makkelijk het telefoonnummer vinden. In ons geval hebben we gebeld voor een reservering om even na te denken over de beslissing en toch de mogelijkheid te hebben eventueel dat scherm te kopen die nagenoeg niet meer op voorraad ligt. Ook inde winkel werden we snel en netjes geholpen.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, alle merken en formaten zijn aanwezig, daarnaast hangt bijna van elke type wel iets in de winkel zodat je deze ook in het echt kan zien hangen.

Aanbeveling
Zoals hier boven gemeld is de winkel netjes en strak en wordt men goed geholpen. Indien iemand een tv zoekt zal ik deze website zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Over het geheel genomen zeer tevreden. Wij kochten in dit geval het laatste scherm van een bepaalde lijn waardoor deze niet meer in de winkel hing. De medewerker achter de kassa toonde ons een scherm die er qua uiterlijk het meest op leek zodat we toch een beeld hadden van het uiterlijk in het echt. Dit alles heeft een goede indruk achtergelaten.

JanJelsma 20-10-2014

Veel op voorraad, het is net boodschappen doen.

Telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke medewerkers in de zaak

zeer uitgebreid

Goedkoop, snel, makkelijk.

Whatthewendy 20-10-2014

Ik wist al wat ik wou hebben. Binnen 5 minuten was ik alweer d'r winkel uit met m'n pakket. Wat een gemak!

Prima service. Er wordt even geholpen het pakket in de auto te zetten. Erg netjes!

Zie website!

De Luyck Ronny 19-10-2014 Via de website gekocht

Webshop is simpel, eenvoudig en je vindt snel wat je zoekt. Ook betaling en afhandeling was super duidelijk en kinderspel !

Levertijd was ronduit supersnel ondanks ik in België woon. De extra leverkosten neem ik er graag bij in de bedenking dat alles superscherp geprijsd staat !

Assortiment
Hier kan ik niet anders dan de maximum punten toekennen want ik zocht al superlang naar dit product en kon het nergens terugvinden. Bovendien was de prijs nog eens de goedkoopste van gans het web !

Aanbeveling
Bespaar je de moeite om uren lang te zoeken of benzine te verrijden van winkel naar winkel als je alles zo snel en goedkoop kan laten leveren door plasma discounter aan huis !! Top !

Extra toelichting
Super eerste ervaring. Indien ik in de toekomst nog iets nodig heb zal ik waarschijnlijk terug bestellen bij plasma discounter want ik snuffelde al eens op de rest van de webshop en was aangenaam verrast door het aanbod en vooral door de prijzen !

Fam. Poelman 19-10-2014 Via de website gekocht

De websites zijn heel makkelijk in gebruik zonder enige moeite kun je hier een leuke tv aanaschaffen

Super de levering was razendsnel wij hadden onze tv op vrijdag rond 19.30 besteld en zaterdag om 09.00 uur al geleverd .....

Enig klein minpuntje vond ik de muurbeugel die ik bij had besteld, deze was voor deze tv niet echt geschikt i.v.m met de stroomvoorzieningskabel die achteruit de tv komt te weinig ruimte ervoor. De beugel was perfect geweest als de tv de stroomvoorzieningskabel van onder had. Hier hadden ze ons wel even op kunnen wijzen, maar de tv hangt met de muurbeugel met wat kunst en vliegwerk.

Assortiment
Super veel keuze! Als je hier niks vind...............

Aanbeveling
Ik kan iedereen die een tv of randapparatuur nodig heeft deze website aanbevelen.

Extra toelichting
Al met al een super onlinewinkel, waar het aanbod geweldig is en de prijzen niet duur.

Danny De Ridder 19-10-2014 Via de website gekocht

Gisteren besteld en vandaag al in huis ook in het weekend helemaal super.

Service is goed als je wat wil weten bel even en je krijgt gelijk je antwoord.

Assortiment
Assortiment is helemaal te gek zo veel en ook nog een goede opruim kelder super.

Aanbeveling
Deze winkel is gewoon goed omdat er zoveel keuze is en niet al te duur en en goede opruim kelder aan te bevelen bij familie en kennissen.

Extra toelichting
Ik wil plasmadiscounter.nl bedanken voor de goede medewerking en de snelle service helemaal top op vrijdag avond een 3d tv besteld en op zaterdag om 14.45 uur binnen bedankt en tot snel maar weer MVG Danny.

Rob128374832 19-10-2014

Overzichetelijk assortiment op de webshop en in de winkel dus makkelijk kiezen. En de TV die ik wilde was op voorraad dus ik kon het meteen meenemen, ook erg belangrijk.

Goed geholpen door de verkoper. Niet opdringerig.
De verkoper vroeg na de aankoop of hij even mee moest lopen om de TV in de auto te zetten.

Assortiment
Voor elk wat wils wat mij betreft. Of je nou op zoek bent naar het laatste model of een model van vorig jaar, ze hebben het. Dus ook voor elke portemonnee. Vrij breed en diep assortiment.

Extra toelichting
Ik kan deze winkel aanbevelen want de prijzen zijn gewoon echt goed en je wordt er prima geholpen. Je hebt je aankoop snel in huis zodat je het meteen kan gebruiken en dat vind ik erg belangrijk.

Patricktw 18-10-2014

Extra toelichting
goede winkel, scherpe prijzen!

Alderu 18-10-2014

Goede site met veel keus en info. keuze gemaakt, je ziet gelijk of het op voorraad is. Doorklikken en bestellen. Eenvoudig, diverse betaalmogelijkheden. Jammer dat credit card een toeslag kent.

Levering binnen 1 dag en tussentijds wordt je goed op de hoogte gehouden.

Assortiment
Op de gebieden waar "Coronel" actief is, is er een ruime keuze qua toestellen en merken.

Aanbeveling
Op basis van onze ervaringen zeker aanbevelen. Zou niet iets negatiefs kunnen bedenken.

Extra toelichting
heb alleen maar positieve ervaringen. Zou nu NIETS negatiefs kunnen bedenken, of het zou de toeslag zijn die je betaald bij gebruik creditcard.

Casarosa 18-10-2014 In de winkel gekocht
naarden

makkelijk en eenvoudig de keuze te maken + goede informatie op webshop

Wij zijn in winkel in Naarden nog een keer extra goed geinformeerd in keuze. Hierna aangekochte produkten door personeel naar auto gebracht

ruime keuze

service/prijs/assortiment compleet

R. Kools 18-10-2014

Via de mail gereserveerd, donderdag langsgereden en in een paar minuten was alles geregeld. Daarnaast 2 koopavonden, super!

Snel en goed geholpen, zowel door de verkoper als de magazijnbediende die de TV netjes naar mijn auto bracht en hielp met inladen.

Assortiment
Als Sony fan kan ik bij Plasma Discounter eigenlijk altijd vinden wat ik zoek. Inmiddels al 2 tv's gekocht hier. Het is vlak bij mijn werk en op de terugweg naar huis kom ik er practisch langs. Ideaal. ;-)

Aanbeveling
Plasma Discounter is bijna altijd de goedkoopste en de service is er ook erg goed.

Extra toelichting
Ik kom graag in de winkel, behalve in het weekend want dan is het wel erg druk. ;-) Afgelopen donderdagavond was het echter perfect, ik was direct aan de beurt, mijn reservering stond min of meer al klaar en een kleine 5 min later reed ik met mijn nieuwe TV alweer de A1 op. Helemaal goed!

Rijsbergen 18-10-2014

Makkelijk bereikbaar en gratis parkeren. Snelle behandeling

Zeer goede service en snelle afhandeling ook vriendelijk en behulpzaam.

Ruim en overzichtelijk assortiment

Aanbeveling
Al vaak genoeg gedaan veel wisten niet van bestaan

Extra toelichting
Zeer prettige winkel om te komen kopen goede service en ruim assortiment. overzichtelijke winkel waar je nog aandacht krijgt vind ik prettig.

Evert Jan69 17-10-2014

Duidelijke website

Helpdesk reageerde supersnel.

Assortiment
Wat meer keuze in accessoires, moest nu voor HDMI-kabels ergens anders shoppen. Wel vriendelijk geprijsde accessoires.

Aanbeveling
Doen wat ze beloven supersnel leveren. En in het geval van de helpdesk doen ze meer dan ze beloven. Klasse!

v. Amstel 17-10-2014

Eenvoudig om te reserveren en vervolgens op een moment dat ons uitkwam op te halen.

Naast het uitleveren van het reeds gereserveerde product heeft de medewerker ons te woord gestaan over andere apparaten en de voor- en nadelen toegelicht.

Assortiment
Assortiment is ruim, geen bijzonderheden.

Extra toelichting
Uitstekende service en assortiment, alles voor een mooie en redelijke prijs.

G.J. van de veen 17-10-2014 In de winkel gekocht
Plasma-Discounter in Naarden

Nadat we de juiste home cinema set Sony BDV N7200 hadden gevonden even een belletje gedaan en deze(de laatste)werd voor ons gereserveerd en we konden hem meteen ophalen.

Nadat ik de home cinema set had geïnstalleerd, bleek dat de versterker voor de achterboxen een irritante piep veroorzaakte.
Gebeld met de shop en daar werd meteen een nieuwe versterker naar mij toe gezonden.
Deze werkte wel goed.

Extra toelichting
Na aankoop van een tv en daarna een home cinema set, bleek er toch wel wat aan de apparatuur te mankeren. Na een paar maanden een defect beeldscherm van de tv en bij de home cinema set een irritante piep in de versterker van de achterboxen. Volgens mij kon Plasma discounter hier niets aan doen (alles zat netjes in onbeschadigde verpakkingen). Toch is er meteen goed en snel gehandeld, waardoor ik nu met plezier tv kijk en muziek beluister.

Jeannique 17-10-2014 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten besteld en betaald

Direct email ter bevestiging incl. Track en trace van de zending, product volgende dag in huis, helemaal super

Assortiment
Heb alleen gezocht op een type tv dus niet het hele assortiment bekeken, kan niet goed beoordelen.

Snelle service en levering

Extra toelichting
Bestelling en levering helemaal vlekkeloos verlopen, super!

AlmeerderPat 17-10-2014

Alles stond duidelijk op de site, heb ook verder op de site gekeken en ook de structuur van de onderneming stond er duidelijk op.

De afhandeling van het koopproces ging erg goed, product werd goed afgeleverd.

Assortiment
Goenoeg keuze uit modellen.

Aanbeveling
Heb nu al paar aankopen gedaan en ging altijd perfect.

Extra toelichting
Duidelijke website en de producten staan er duidelijk op. De afhandeling van het koopproces was overzichtelijk en ging makkelijk.

J.R.Broer 17-10-2014 Via de website gekocht

Ja het is duidelijk, niks op aan te merken.

Ja in mijn ogen prima,er zijn natuurlijk mensen die nog meer willen, ik ken mensen daar is het nooit goed.

Assortiment
Ruim voldoende keus, te kust en te keur, ik denk naar ieders zijn inkomen.

Aan iedereen.
Het is een snoepwinkel.

Extra toelichting
Nou heb verschillende producten daar gekocht. Ja als er niets aan de hand is met het product dan is het altijd goed. Maar ik had daar zo'n 3 jaar geleden een soundbar gekocht. En op een dag,zet je hem aan "en dan doet hij het niet meer" Deze gebracht naar plasma discounter ter reparatie. Nou heeft wel even geduurd hoor,ik was hem 40 dagen kwijt. Soundbar niet meer te maken u krijgt een restwaarde terug. Met restwaarde, nieuwe soundbar gekocht. Soundbar verkocht zonder winstmarge door Create2fit. Een mooi gebaar, dank u Mvrgr J.R.Broer

ikchantal 17-10-2014

Vanuit je luie stoel een groot assortiment kunnen bekijken en vergelijken. En altijd de scherpste prijzen aantreffen.

De gekochte tv is bij mijn 82 jarige moeder keurig tot in de slaapkamer bezorgd. Super! En daarbij de mogelijkheid het gekochte artikel binnen 14 dagen om te ruilen als blijkt dat je een vergissing gemaakt hebt.

Assortiment
Alle interessante merken en types kom ik tegen op de site. Maar niet alleen tv's. Ook mijn volautomaat koffiemachine uit een ruim assortiment hier gekocht.

Aanbeveling
Voldoet ruimschoots aan wat je van een internet winkel verwacht. In ieder opzicht. Ook een snelle levering!

Extra toelichting
Hele fijne winkel. Ik kocht destijds een tv waar geen 3D brillen bij zaten. Perfecte oplossing werd bedacht. Super.

anoniem1982 16-10-2014

Gemakkelijk online te bestellen tegen zeeeer aantrekkelijke prijzen, snelle levering en perfecte service.

Bij mijn vorige aankoop via Plasma Discounter (Samsung led tv) zijn er wat problemen geweest met een defect moederboard van de tv. Zonder problemen is er binnen 24 uur een monteur geweest welke het probleem snel gevonden dacht te hebben. Na een aantal dagen deed zich helaas hetzelfde probleem voor. Toen de monteur voor de tweede keer binnen 24 uur kwam heeft hij direct een gloednieuwe tv meegenomen. Dat noem ik nog eens service! Er kan altijd onverhoopt iets misgaan, het gaat er daarna over hoe het probleem wordt opgelost. In dit geval heeft Plasma Discouter dit perfect gedaan. Vandaar dat ik ook mijn daaropvolgende aankoop (LG Soundplate 340) bij Plasma Discounter heb gedaan. TOPSERVICE!!

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Zeer aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Gemakkelijk online bestellen uit een zeer ruim assortiment tegen zeer aantrekkelijke prijzen en een TOPSERVICE!

Jacohoven123 16-10-2014

Bestellen betalen leveren hoe moeilijk kan het zijn

Nog niet nodig gehad

Zeer uitgebreid

EMLO 15-10-2014

Vanaf je luie stoel bestellen via de duidelijke website van Plasma-discounte.

De levering was verbazend snel( zoals beloofd 1 a 2 dagen) en de communicatie over de levering en rekening was zeer goed.
Op de website werd duidelijke uitleg gegeven over een (demo) product.

Assortiment
Het artikel was een demo product dat er toch erg goed uitzag terwijl er vermeld stond dat er gebruikers krassen op zouden zitten, ik zie alleen wat vage vegen. Ik zocht een specifiek artikel en vond deze voor een goede prijs bij de Plasma-discounter.

Aanbeveling
Ja, hoor ik zou zeker terug komen bij deze winkel en zal ook iemand anders deze winkel aanbevelen.

Dik tevreden!

Jesperf 15-10-2014

bestellen is gemakkelijk, maar dat vervolgens bij de geleverde demo o.a. geen netsnoer zat en montage schroeven is belachelijk. Er is aangegeven dat de tv gecontroleerd zou zijn voor verzending.

Bij de tv ontbrak het een en ander, melding van gemaakt, week later de spullen binnen, met 1 van de 3 dingen correct, de rest leek er niet op, vervolgens eindelijk de onderdelen binnen na 3 weken tijd,

Assortiment
Ruim assortiment en zeer goede prijzen.

Aanbeveling
Door de matige/slome service zou ik deze winkel niet aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb er geen vertrouwen in dat de tv is gecontroleerd, en ik denk dat deze voor het verzenden niet eens is geopend. Ondanks het kenmerk demo en dat deze kortstondig in bezit is geweest van een klant, hoeft dit niet te betekenen dat ik een product krijg die onvolledig is. Het heeft 3 weken en ontzettend veel email-en gekost om alles binnen te krijgen. Doe hier iets aan.

Raerda 15-10-2014 Via de website gekocht

alle relevante informatie staat op de site en betellen is eenvoudig

Assortiment
volop keuze van alle aparaten

Prima webwinkel

Extra toelichting
Nu al meerdere aankopen gedaan bij Plasma-Discounter en nog nooit teleurgesteld

Chris de Jong 15-10-2014

Reuze eenvoudig om door te webwinkel te browsen en de gewenste artikelen te vinden.
Betalen gaat ook gemakkelijk.

Had moeilijkheden om de TV te installeren maar met behulp van de helpdesk was het een fluitje van een cent.

Assortiment
Assortiment is ruim voldoend.

Aanbeveling
N.a.v. mijn ervaring raad ik deze webwinkel met genoegen aan bij mijn kennissen en vrienden.

Extra toelichting
Mijn bovengenoemde omschrijvingen zeggen genoeg, een dikke 10.

A.Esser 15-10-2014 Via de website gekocht

duidelojke site
gebruiksvriendelijk

overzichtelijk , ruime keuze

Aanbeveling
we werken als amdassedeur, geldt ook voor koffie discounter

zwippet 15-10-2014

5,5

Na duidelijk de vrijdag afspraak gemaakt te hebben bij de koop van de tv in de winkel dat deze bezorgd zou worden op de zaterdag, is er iets mis gegaan waardoor we de tv pas de dinsdag in ontvangst konden nemen. Het is wel goed gecompenseerd door plasma-discounter.nl

Assortiment
Onderhandelen over de prijs loont en gingen mee met de internet prijzen.
Verder was de kennis en de kunde om van alles te laten zien iets minder.

Extra toelichting
Prima zaak om je aparaten te kopen. Ze proberen je goed voor te lichten al komt het er af en toe wat moeilijk uit. Ook het bezorgprobleem wordt vanuit gegaan dat we gewoon pech hebben gehad.

hj wanders 15-10-2014 Via de website gekocht

super snel

was ook super snel

is zeer groot

kan niet missen

Extra toelichting
ja wat valt te er nog te zegen

Boristed 14-10-2014

Frank Stalenhoef 14-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Makkelijk op de site een oordeel kunnen vellen over de verkochte producten. Door middel van video's wordt er een duidelijk beeld geschetst van de verkochte producten!

Nadat we ons op de site georienteerd nog een duidelijke en vriendelijke uitleg gaat in de winkel. Ondanks dat het heel druk was nam de verkoper alle tijd om e.e.a uit te leggen en te laten zien.

Assortiment
Ruim en duidelijk!! Wat wil je nog meer.

Aanbeveling
hier kan media markt tegen op!!

Extra toelichting
Met zo veel gemak en eenvoudig te bereiken is het voor een ieder een must om naar Plasma discounter te gaan. Makkelijk parkeren voor de deur (gratis)!!

Lars22 14-10-2014

Met een paar klikken heb je een artikel besteld!

Duidelijke informatie over de bestelling en als klant wordt voortdurend op de hoogte gehouden.

Assortiment
De grootte van het assortiment is goed, maar niet uitputtend.

Aanbeveling
Ik zou de winkel aanbevelen aan andere om de zeer scherpe prijzen.

Extra toelichting
Bij Plasma-discouter.nl heb ik snel en eenvoudig een hoogwaardig elektronisch product gekocht tegen een zeer scherpe prijs. Precies wat je van een goede online winkel verwacht!

kaalhaar 14-10-2014

op internet erg makkelijk opgezocht op de site plasmadiscounter en gereserveerd en dezelfde dag nog opgehaald

kwam in naarden in de winkel keek rond was allemaal erg mooi opgezet, iemand keek mij aan en vroeg of hij kon helpen ik gaf de reservering en alles was in 1 minutje geregeld en werd zelfs gevraagt om het naar mijn auto te brengen. zeer goed

Assortiment
zowel op de site als in de winkel ruime keuze om uit te kiezen

Aanbeveling
heb al aan diverse vrienden verteld dat als ze iet nodig hebben om eerst te kijken bij plasma discounter of wasmachine.nl want ook onze wasmachine komt bij jullie vandaanongeveer 2 maanden geleden opgehaald en nog steeds zeer tevreden ook toen zeer goed geholpen

Extra toelichting
ik zou iedereen aanraden om eerst bij jullie te gaan kijken want de service is echt geweldig en over de spullen , in mijn geval dus een wasmachine en een tv heb ik niets te klagen. echt geweldig.

Marc van den berg huizen 13-10-2014

Snel aan de beurt en afhalen was prima te doen. Meteen in huis.

Werd geholpen met inladen

Extra toelichting
Altijd goed en snel geholpen door mensen die verstand van tv's hebben

Rob&Luke 13-10-2014

Je kunt zien wat je wilt kopen
Erg fijn!

Deskundig advies gekregen.

Keuze is meer dan ruim.

Aanbeveling
Zie bovenstaande 3 argumenten.

180357 13-10-2014

vrij parkeren alles goed te overzien ruimte

bij aankoop van mijn soundbar werd ik meteen het juiste advies gegeven,en voor een snelle en nette afhandeling gezorgt

Assortiment
ruim voldoende als je al zo"n beetje weet wat je gaat kopen.

Aanbeveling
Natuurlijk,pakeerplek je kan bvs naar binnen rijden [vandaar die recame van Tom]en dat je bijna zeker weet dat je slaagt met je produkt.

Extra toelichting
fijne ,op je gemak bekijkende winkel.

Ulrik Jongeneel 13-10-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Ruime keuze van alleen top apparatuur

Aanbeveling
Het gemak, de prijs en de service

Extra toelichting
Al diverse malen apparatuur aangeschaft bij plasma discounter. Altijd naar volle tevredenheid geholpen. Nooit klachten gehad.

Jos Meijs 13-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Heel overzichtelijke website, ter voorbereiding en daarna naar de winkel is erg gemakkelijk en helpt ook de verkoper je gericht te adviseren

Ondanks de drukte meteen geholpen, omdat er ruim personeel aanwezig is.
Zeer deskundige adviezen.nerg vriendelijke en klantgerichte behandeling

Zeer uitgebreid.rine

Aanbeveling
Vanwege snelle, professionele en vriendelijke behandeling in de winkel en de mogeljkheid tevoren uitvoerig te oriënteren via de website

Extra toelichting
Groot assortiment, snelle behandeling, deskundige advisering, hoge klantgerichtheid

SteefjeV 13-10-2014

overzichtelijke site

Extra toelichting
Makkelijk bestellen, supersnelle levering!

VinkR 13-10-2014

Erg duidelijke website en qua filters, kwam ik erg makkelijk uit op de TV's die voor mij geschikt zouden zijn.

Ik ben in de winkel geweest om de tv op te halen, en hier werd ik door een medewerker geholpen.
Ondanks mijn eigen research op internet vroeg ik hem om mij te adviseren, maar ik vond dat de medewerker er niet erg veel verstand van had. Hij las enkel de informatie van jullie website op en er waren zelfs dingen die ik zelf nog beter kon uitleggen dan de medewerker (DLNA en streamen vanaf mijn NAS)

Tevens kon hij mij niet veel verschil uitleggen tussen de aanschafte Samsung en een vergelijkbare Sony (alleen dat Samsung verder is qua Smart TV apps)

Dit zou dus een tikkeltje beter kunnen.

Assortiment
Veel keus. Veel tv's opgesteld als demo zodat je ook echt kon zien watvoor tv je kocht.

Tevens ook genoeg accessoires al had ik daar niks van nodig.

Aanbeveling
Erg gebruiksvriendelijke website, Scherpe prijzen, Veel keus.

Extra toelichting
Ik ken jullie website al langer en ook vrienden van mij hebben hun tv hier gekocht. Nu mijn oude tv er mee op hield, moest ik hier wel heen gaan ondanks dat de Mediamarkt op fiets afstand zit. Normaliter zou ik via internet bestellen, maar omdat het zaterdagmiddag was en ik niet het hele weekend zonder tv wou zitten ben ik er direct heen gereden. Ik kom hier zeker nog eens terug.

huib hoogmoed 13-10-2014 Via de website gekocht

Kon alles goed vinden

Zeer snelle levering 's avonds besteld volgende dag in huis geweldig

Aanbeveling
Zeker aanbevelen goede service zeer snelle levering goede prijs

Peter vd Velden 12-10-2014 In de winkel gekocht
naarden

Groot gemak omdat ik geen prijzen hoef te verglijken. Jullie zijn over het algemeen het voordeligst.

Geen poespas, ze luisteren wat je nodig hebt en regelen het.

Assortiment
Voldoende assortiment en je kunt het meteen meenemen.

Aanbeveling
Ik heb jullie al aanbevolen aan diverse vrienden.(omdat zie hierboven)

Extra toelichting
Ik ben langsgeweest om mijn tv op te halen en het was anders als ik me voorstelde. Gewoon een leuke winkel waar je zeer goed geholpen wordt. Als ik een nieuwe koffiemachine of wasmachine nodig heb rij ik zeker weer even naar Naarden toe!!!!

Tineke van Galen 12-10-2014 Via de website gekocht

Via Google gezocht naar standaard voor Sonos Play3, Plasma-discounter was het voordeligst, site aangeklikt, alles duidelijk en helder hoe te bestellen en betalen.

Gelijk na bestelling bevestiging per mail en ook daarna van betaling. Paar uur later al duidelijke mail dat het aangeboden was bij DHL en hoe het verloop zou zijn van bezorgen. Niks op aan te merken!! Super en snel geregeld, bijna binnen 24 uur in huis!

Aanbeveling
Pas één keer iets besteld, maar alles naar wens.

Extra toelichting
Duidelijke website, top geregeld. Doen wat ze zeggen!

B.H. van der Horst 12-10-2014 Via de website gekocht

Even achter de PC, even zoeken. En aanklikken.

Binnen 2 minuten bevestiging. Binnen 5 minuten Ptt gegevens
Binnen 14 uur in huis

Assortiment
Erg veel keus,ook in de "kelder"

Aanbeveling
een tien zou eigenlijk moeten, maar er valt overal eigenlijk wel iets te verbeteren.

Extra toelichting
In een paa muisklikken scherm uitgezocht, betaald en binnen 14 uur thuis bezorgd!. Hoe goed wil je het hebben?

Cees Brasser 12-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Winkel is dichtbij woonplaats, ruim assortiment ogesteld

Werd bij binnenkomst direct en snel geholpen, goed advies bij produktkeuze

Assortiment
Ruim assortiment, ondanks dat het uiteindelijke gekozen product niet opgesteld stond voldoende mogelijkheden om verschillende zaken te bekijken en te beluisteren

Aanbeveling
Goede service, makkelijk bereikbaar, ruim assortiment met uitstekend prijsniveau .

Extra toelichting
Uitstekend tevreden over deze winkel, goede service met goed prijsniveau

Markverkerk 12-10-2014

Extra toelichting
Makkelijke site, makkelijk besteld en 15 uur na de bestelling was hij al binnen, ongelofelijk! Als alle webshops zouden werken als jullie, zou niemand meer wat in een winkel aankopen!😄 heel blij mee! Bedankt!

bennie080363 11-10-2014 Via de website gekocht

Ik vind het fijn om in je eigen vertrouwde omgeving in alle rust de producten te bekijken die de plasma discounter te koop heeft, en ook nog voor de laagste prijzen en de bezorging volgt binnen 24 uur

de service van de plasma discounter is ook helemaal goed heb wel geen persoonlijk contact gehad, maar de emails over de bestelling en de bezorging zeggen mij voldoende helemaal top,plus het bestelde product had ik binnen 20 uur in bezit

Assortiment
Het assortiment van de plasma discounter is zeer uitgebreid en voordelig en zeer zeker goedkoper dan de concurrenten zoals de mediamarkt en de bcc ,daar kon ik het product niet voor deze prijs krijgen

Aanbeveling
Ik zou zeer zeker de plasmadiscounter aanbevelen bij vrienden en kennissen ,omdat de prijs kwaliteits verhouding helemaal goed is en de service is ook uitstekend,al met al een dikke duim

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de afwikkeling van mijn bestelling en bezorging. en ik ben ook zeer tevreden met de lg tab540, dit product heb ik in enschede nergens goedkoper kunnen vinden,ben wel zeer tevreden over de service van de plasmadiscounter .

i.koopen 11-10-2014 Via de website gekocht

Je hoeft niet naar de winkel lekker bestellen vanaf de bank

Je besteld volgende dag al in huis

Goedkoop en snelle service

laar20 11-10-2014

De winkel is makkelijk bereikbaar. De winkel maakt een overzichtelijke indruk.

Aardige en behulpzaam, vakbekwaam personeel.

Assortiment
Veel keus,en een concurrerende prijs.

Aanbeveling
Prettige winkel, met vakkundig personeel en je wordt prima geholpen

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden met mijn televisie en met de service en de vriendelijkheid van het personeel.

Aad Leiden 11-10-2014

De bestelling verliep vlot, binnen enkele minuten had ik de bestelling geplaatst, en de rekening via IDeal betaald. Prima!
Aad

De service is uitstekend! Na bestelling had ik het toestel een volle dag later in huis. Perfect verpakt, perfect afgeleverd Ik vind dit uitstekend!

Assortiment
Het assortiment is meer dan ruim. En enorm veel artikelen op voorraad. Dit is- met weinig woorden - gewoon: GOED!

Aanbeveling
Duidelijke voorlichting, duidelijk website. OOk uitstekende telefonische voorlichting. Mensen begrijpen je. Zij geven duidelijke antwoorden op vragen, zij zijn vriendelijk en professioneel!

Extra toelichting
Beoordeling, zie hierboven. Als eindcijfer voor de diverse aspecten: 9-10! Groet,