Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Henk W. Willemsen 29-10-2014

Het vergelijken en vinden van de juiste televisie ging heel soepel

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met een vriendelijke meneer in de winkel (ivm voorraad)zijn we naar Naarden gereden. Ook daar waren ze heel vriendelijk en behulpzaam.

Assortiment
Als er nog meer keus zou zijn dan zie je door de bomen het bos niet meer. Dit was prettig.

Aanbeveling
De hele ervaring was prettig dus kunnen wij het iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
We zijn nu al erg blij met deze televisie. Onze vorige tv was 55cm en deze is 81 cm. We hadden niet verwacht dat die 30 cm zoveel verschil konden maken. Geweldig !! Het scherpe beeld en dit formaat maakt dat je echt in een film/uitzending zit. Een appeltaart op deze tv krijg je bakneigingen van. Jammer dat er nog geen reuktelevisie is. hihi

DennisvanDennis 29-10-2014

Super duidelijke website met handige YouTube video, waardoor je de hele televisie al hebt kunnen uitpluizen.

Super vriendelijke medewerkers die goudeerlijk zijn en je het beste product adviseren en niet per definitie de duurste en nieuwste!

Ropirunner 29-10-2014

De medewerker was correct, vriendelijk en heel behulpzaam. Hierdoor voel je op je gemak.

Ik kwam voor een probleem met mijn soundbar van Philips. Deze had ik al 3jaar in mijn bezit en sinds een jaar veel problemen met het geluid. Ik wilde deze bij Plasma-discounter laten repareren. Echter dit was niet mogelijk omdat die niet bij hun was gekocht. Dit was een beetje teleurstellend, maar voor de rest waren ze heel correct en bereid om mee te denken. Zelfs wilden ze met mij meelopen om de spullen in de auto te zetten.

Assortiment
Ze hebben een ruime keuze aan audio, tv en etc. van diverse merken.

Aanbeveling
Op basis van klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en kennis van de medewerker wil ik iemand zeker deze winkel aanbevelen.

Rico68 28-10-2014

Bestellen gaat eenvoudig en snel via de duidelijke website, wachttijd is kort en voorraad is er vrijwel altijd.

Service is OK, zou wat meer interesse en professionaliteit kunnen toevoegen.

Prima

Aanbeveling
Prijs, voorraad, service is goed.

Extra toelichting
Beoordeling is gebaseerd op ca. 7 verschillende bestelling van TV's tot espressomachine.

Michiel Ko 28-10-2014

Gewoon ook lekker op zondag open, prima. Goed bereikbaar en dito assortiment.

nemen de tijd en verstand van zaken

Assortiment
Gewoon compleet. En scherp geprijsd. geldt ook voor de zaken die erbij worden gekocht zoals muurbeugels. Vaak wordt de korting daar terugverdiend maar bij jullie niet: ook die zijn scherp geprijsd

Aanbeveling
mag duidelijk zijn gezien bovenstaande...

Extra toelichting
Niet echt nodig denk ik, inhoud spreekt voor zich.

klan1951 28-10-2014

file vrij te bereiken, voor de deur parkeren

verkoper was attent en vriendelijk maar moest een collega raadplegen voor verschillen tussen 2 uitvoeringen en adviseerde een tv toestel dat niet op voorraad was

Assortiment
voldoende keus, accent ligt wel erg op topsegment

prijs

Koen90 28-10-2014

Makkelijk alle artikelen online bekijken. En de voorraad te checken

Zeer nette en goede service. Na een mail met een vraag kreeg ik direct het antwoordt wat ik zocht en werd er direct mee gedacht door de verkoper. Heel fijn!!

Extra toelichting
Het was een hele goede winkel ervaring. Tijdens de oriëntatie voor de nieuwe televisie had ik wat vragen, na het sturen van een mail kreeg ik direct een zeer vriendelijke mail terug met daarin de antwoorden die ik zocht op mijn vragen en de verkoper dacht ook meteen mee in oplossingen, heel fijn. Goede service, nette en verzorgde winkel, erg gastvrij ook. Onder het genot van een kopje koffie maakten we de keuze voor onze nieuwe tv. Keurig geholpen met het inladen van de auto. Plasma discounter is een aanrader voor iedereen. Deze goede ervaring zal ik zeker delen met de mensen in mijn omgeving!

J. Klein Heerenbrink 27-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer overzichtelijke uitstalling in de winkel, productgroepen bij elkaar, niet teveel merken, overzichtelijk per merk.

uitstekende voorlichting, meelopen naar de auto met het product, daarna nog extra toelichting op een ander product hoewel het erg druk was

Assortiment
Kwamen voor Samsung, voldoende keuze. Geluidsystemen uitleg gehad, ook daar ruime keuze. teveel maakt alleen maar lastiger,

Aanbeveling
Had eerst de indruk van dozen op pallets, maar prima winkel met uitstekende service en showroom.

Als boven

johan2212 27-10-2014

de zaak is makkelijk te vinden duidelijke site snel uitgezocht

prima geholpen op zaterdag was het druk maar bijna geen wachttijd super

Assortiment
groot assortiment keus genoeg in iedere prijsklasse

Aanbeveling
goeie winkel goede prijs kwaliteits-verhouding

LJ19 27-10-2014

Super bereikbaar, auto gemakkelijk te parkeren. Het online assortiment van te voren is heel handig te bekijken. Zo zie je precies voor welke prijs je wat kan aankopen. Handig dat de factuur per mail toe is gezonden, zo kan ik altijd mijn factuur er weer bij pakken, waar dan ook.

Direct goed ontvangen door verkoopmedewerker. Hij stelde veel open vragen en was oprecht geintresseerd in het helpen met een juiste keuze voor ons. De verkoper heeft de TV samen met ons naar de auto gebracht en geholpen met de TV in de auto te krijgen.

Assortiment
Het assortiment is zeer volledig. Er is gelukkig ook niet teveel. De keuze is precies goed zo. De overzichtelijke indeling in de winkel maakt het makkelijk een keuze te maken.

Aanbeveling
Mooie winkel met kwaliteitsproducten. Daarnaast goede service. Zeer goede prijs en kwaliteit verhouding.

ThaJeep 27-10-2014

Snel makkelijk simpel via de internet

Assortiment
Gezochte product voor goeie prijs in huis.

Positieve ervaring

Extra toelichting
Makkelijk besteld, snel geleverd.

Jaap1216 27-10-2014

Ik heb mijn bestelling aan het einde van de middag geplaatst. Diezelfde dag (1 uur later) de bestelling afgehaald, hetgeen supersnel ging: parkeren voor de deur, naar binnen en vrijwel direkt geholpen. Binnen 10 minuten met bestelling weer in de auto naar huis.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Assortiment
Grote keuze, zowel op internet als in de winkel.

Aanbeveling
Scherpe prijsstelling, snellere service kan niet.

Extra toelichting
Groot assortiment, scherpe prijssteling, snellere service kan niet.

fspikker 27-10-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Helemaal goed! (en ik geen geen 10-en ;o) )

Pothc00 27-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Via de website je apparaat reserveren en dan ophalen is een perfecte service

Snel en vakkundig geholpen

Ruime keuze

Bij iedereen aanbevelen

Snelle service en levering

klompie62 27-10-2014 Via de website gekocht

Internet invullen ideaal betalen. helemaal top.

In de avond bestelt de volgende ochtend 09.00uur in huis.

Ruim assortiment

Aanbeveling
in elk geval. Breed assortiment.

Extra toelichting
Makkelijk te bestellen en af te rekenen. Produkt is binnen voor dat je het weet.

Henneke1947 26-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken vinden en betalen.

Besteld en volgende dag in huis. Duidelijke videovoorlichting.

Assortiment
Uitgebreid assortiment voor een goede prijs.

Aanbeveling
Geen klachten over de webwinkel en zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Goede webwinkel zal zeker deze winkel raadplegen voor volgende aankoop.

thought4 26-10-2014

Extra toelichting
Goede winkel , overzichtelijke bestelling en goede communicatie

SiemPetrus 26-10-2014

Zeer duidelijke website erg overzichtelijk heeft mij uitmuntend geadviseerd en geholpen.

Ik kan geen 10 geven want ik heb nog niet alle vormen van service meegemaakt.Maar wat ik tot nu toe gekregen heb is goed.

Assortiment
Zeer breed assortiment voldoet perfect voor mij en over de prijzen gesproken zitten jullie vaak bij de goedkoopste.

Aanbeveling
Ik kan iedereen aanbevelen om hier je aankoop te doen alles is erg overzichtelijk zeker de uitleg van het product. Super strakke levertijden en over de prijs van de producten valt niet te twisten.

Extra toelichting
Dit vind ik tot nu toe van jullie winkel het is mijn eerste aankoop dus over alle service die jullie bieden kan ik niet praten,maar ik ben bijzonder goed geholpen.Ik heb wel verschillende beoordelingen gelezen van mensen over jullie winkel dat was allemaal zeer positief.Ik hoop dat ik hiermee ook mijn steentje bijgedragen heb. Vriendelijke Groet Simon de Boer

HansGroot 26-10-2014 Via de website gekocht

makkelijk gevonden via prijsvergelijk was voor de tv een van de beste aanbiedingen

Vriendelijk te woord gestaan, ook simpel een fout die ik gemaakt had via de webbestelling gecorrigeerd. een telefoontje was genoeg

Assortiment
enorm veel keus, hoewel ik al gekozen had via internet

Aanbeveling
het gemak waarmee je via het internet besteld en zelf dezelfde dag nog je keuze ophalen. Bij anderen moet je soms dagen wachten

Extra toelichting
Via internet een keuze gemaakt, via prijsvergelijk op plasmadiscounter gekomen, vriendelijk te woord gestaan en zelfs geholpen met het transport naar mijn auto

Tamara Groenink 26-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Het was gemakkelijk, alleen waren er veel items die niet in de winkel waren, die wel te koop waren.

Super we werden direct door iemand aangesproken om te helpen.

Assortiment
Assortiment is groot. Alleen jammer dat je niet alles is de einkel kan zien. Overigens is dit wel begrijpelijk .

Aanbeveling
Ik zou het iedereen aanbevelen. Ik heb ook via via gehoord over deze winkel.

DKA 26-10-2014

via de site alle modellen vergeleken, en daardoor de juiste keuze kunnen maken.
Voorraad is direct zichtbaar, dus op naar de winkel.
Hier het model nog even bekeken en daarna meteen meegenomen.

heb al enkele jaren ervaring met plasma-discounter, service is altijd goed 1 keer een kapotte melkhouder gehad van de koffiemachine, deze werd direct kosteloos geruild.

Assortiment
de product groepen die ze hebben zijn uitgebreid en goed vergelijkbaar om tot juiste keuze te komen.

Aanbeveling
internetprijzen, maar service van een winkel.
Je bent de winkel nog niet uit of de digitale bon voor de garantie zit al in de mail.

Extra toelichting
Prima tv, met mijn telefoon bedienen, youtube bekijken, twitter,usb, en nog meer mogelijkheden dan op internet bij de beschrijvingen staan. kan ook bestanden vanaf server bekijken via netwerk, super. Ook zender zoeken etc. gaat allemaal automatisch en soepel. dik tevreden.

Geurttop 26-10-2014

naam sanny 26-10-2014

goede site ,alles duidelijk,
uitleg ruim voldoende.
Prima dus .

Donderdag tv aangeschaft echter pas Zaterdag ontvangen.
Was wel jammer maar geen ramp.

Ruim assortiment zit voor iedereen iets bij , Prima zo

Aanbeveling
Super winkel ,snel en betrouwbaar. Dit is natuurlijk het belangrijkste zeker als je vooraf betaald.

Extra toelichting
Panasonic TX- 42AS600E gekocht. Super Tv zeker voor dat geld. Installatie van zenders ,kleur ,geluid ,internet gaat allemaal vanzelf .Alles wordt duidelijk uitgelegd als je de TV aanzet. Iedereen kan het zelfs als je er geen verstand van hebt. Binnen paar minuten klaar. Beeld gewoon geldig , geluid prima. Apps loopt als een trein. Kan over deze aanschaf niets negatiefs vinden .Gewoon Super.

Fox123 26-10-2014

Snel aanrijden, alles op voorraad

Goed en eerlijk advies. Alles netjes ingeladen in de auto door super betrokken medewerker

René van der Heijden 26-10-2014 Via de website gekocht

Elke week een mooie weekend knaller! En snelle levering!

Goede info mbt de levering. Duidelijke info over het te kippen product.

Assortiment
Breed assortiment. Goede uitleg zowel geschreven als met uitleg video.

Aanbeveling
Alle producten zeer scherp geprijsd, snelle levering, goede service en product informatie.

Extra toelichting
Dank zij de wekelijkse weekend knaller mail, blijf je op de hoogte van de scherp geprijsde producten. Breed assortiment en verstand van zaken. Kortom MIJN zaak!

l-manders 25-10-2014 Via de website gekocht

het produkt met video film goed bekeken, nog nooit iets besteld online

gebeld hoe je het moest doen hele duidelijke uitleg erg vriendelijk aan de telefoon, als wij nog meer vragen hadden mochten we gerust weer bellen

Assortiment
ruim assotiement in alle prijsklasse, goed zitbaar te bekijken

Aanbeveling
om online te bestellen zou ik deze discouter aan iedereen aanbevelen ook al heb je dat nog nooit gedaan, mijn gedachte was niet geschoten is altijd mis gewoon een keer doen

Extra toelichting
Helemaal geweldig nog nooit iets besteld via internet. Doordat het stappen plan heel duidelijk is toch maar eens gedaan ook al vond ik het wel eng, het gaat toch om een flink bedrag als je AOW hebt, wij dachten niet geschoten is altijd mis gewoon een keer proberen. Met het video filmpje op de achtergrond de TV ook zelf geintaleerd anders moets het degene doen waar we hem hadden gekocht, wij hebben interactive TV van KPN hebben zels de TV daarop kunnen instaleren dus maar een afstands bediening nodig het kan gewoon niet beter.

JPD van Beek 25-10-2014 Via de website gekocht

Via internet bestellen en reserveren de volgende dag ophalen

Mailtje met bestelnummer prettig en vriendelijk te woord gestaan tv in auto gezet

Zeer veel keuze

Zie bovenstaand

Extra toelichting
Veel keuze prettige en vriendelijke behandeling goede prijs

Hulsbeek.nl 25-10-2014 Via de website gekocht

goede site

levering op het afgesproken moment

breed en diep

Aanbeveling
reeds eerder zaken mee gedaan en altijd correct

Tom Hilhorst 25-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service!

BdeliMotiveer je beoordeling

Extra toelichting
De verkoper is zeer klantvriendelijk en heeft veel kennis in huis. Zodoende heeft hij mij een zeer mooie tv kunnen aanbieden. Wij hebben samen verschillende modellen bekeken en uiteindelijk na vele tips/adviezen zijn we tot de perfecte tv gekomen. Dit is een zeer groot compliment voor de verkoper (Dhr. T. Denekamp). Ik raad familieleden en vrienden ook zeker aan om bij plasmadiscounter (en andere webshops zoals koffiediscounter) hun tv of andere producten te halen.

Joeseryn 24-10-2014

Ik zocht een TV die bij een andere winkel uitverkocht was. Kon gemakkelijk hetzelfde toestel vinden, en zelfs reserveren, zodat ik niet voor niets zou komen.

Via de website de desbetreffende TV kunnen reserveren. Kwam erachter dat ik nog iets anders nodig had. Site gaf zelf aan dat dit bijgevoegd kon worden aan mijn eerdere reservering. Service op de website al goed. In de winkel keurig geholpen.

Assortiment
Assortiment is echt voor elk wat wils. Prijsklasse is soms te vergelijken met grotere multimedia bedrijven.

Extra toelichting
Door collega gewezen op de plasma-discounter. Nogmaals; Fijne, simpele website. Breed assortiment en prijsklasse is weinig op aan te merken. Geen gedoe met grote winkels, mooie overzichtelijke ruimte. Reservering van producten is een pluspunt.

Michael vd b 24-10-2014

Duidelijk advies.
De verkopers nemen de tijd voor je.

Goed service.
Reageren goed en duidelijk ook als je een vraag stelt via de mail, je hoeft geen dagen te wachten op een antwoord.

Veel tv's.
De tv's staan netjes en overzichtelijk opgesteld

Aanbeveling
Ik zou mijn volgende Tv en/of blue-ray speler zeker weer hier kopen. Het advies is er goed, duidelijk en de verkopers blijven rustig en nemen de tijd voor je. Bij het verlaten van de winkel heb je zeker het gevoel dat je goed geholpen bent en dat je een goede prijs hebt betaald voor je product

rijnj023 24-10-2014

voordat je naar de winkel gaat, kun je zien of de artikelen die je van plan bent aan te schaffen op voorraad staan.

de winkel is goed bereikbaar, je wordt goed geholpen en de verkoper weet precies waar hij over praat. Na de aanschaf worden de producten door de magazijnmedewerker naar de auto gebracht. top service

Assortiment
ruim assortiment en daardoor kun je een goede en bewuste keuze maken

Aanbeveling
de winkel is echt aan te bevelen en het voordeel is dat je er veel op voorraad staat.

Extra toelichting
totaal een plezierige winkel om apparatuur aan te schaffen.

Joost1411 24-10-2014

De website is overzichtelijk.
Ik heb me laten leiden door de top 10 televisies.

In de winkel wordt je deskundig te woord gestaan. Men neemt ruim de tijd voor je. Ook het meedenken in de aftersales is prima.

Assortiment
Zeer ruim assortiment tegen scherpe prijzen.

Prima webshop en winkel

Extra toelichting
Vriendelijke en kundige medewerker in de winkel in Naarden, goede uitleg en antwoord op de vragen die we hadden. Kortom: super tevreden en top winkel

Johan'73 23-10-2014

gekocht in de winkel nadat eerst op de site te hebben gekeken

duidelijke uitleg en advies betreft verschillende opties

Assortiment
rustig rondkijken in de winkel, overzichtelijk en niet schreeuwerig zoals bv bij bij (grotere)concurenten, prijs helaas niet onderhandelbaar (ondanks goedkopere aanbieding bij een concurent)

goede service en kennis

Extra toelichting
zoals boven beschreven :-)

J. Verheijden 23-10-2014 Via de website gekocht

De website is heel duidelijk enbinnen no time kwam je bij het gewenste artikel uit

Binnen 18.00 uur had ik mijn bestelling in huis.

Assortiment
Weet ik niet te beoordelen

Aanbeveling
Goede artikelen en de prijzen zijn gunstig.

Ferrari italia 23-10-2014

Interessante prijsstelling

Extra toelichting
Perfect geregeld allemaal alleen 3 uur wachten tot het word afgeleverd is minder. Voor de rest ok

Ton tevreden 23-10-2014

voor een digibeet zelfs gemakkelijk te bestellen

vrijblijvend het product een dag van te voren gereserveerd. uitstekende verkoper: vriendelijk en kort maar krachtig en duidelijk. binnen 5 minuten de deur uit bij verkoper!

Aanbeveling
om alle hiervoor al genoemde redenen

Extra toelichting
een bedrijf waarbij je gastvrij wordt ontvangen, zonder te opdringerige verkopers. Gewoon vriendelijk en recht door zee geholpen. een tevreden gevoel achteraf!

veldhuis4 23-10-2014

Toets een type in en het is op voorraad. eerst bij 4 andere geprobeerd.

Werd netjes op tijd volgens afspraak bezorgd.

overzichtelijk

broekhoven31 23-10-2014

Vanuit A'dam naar Naarden rijden is makkelijker dan in de stad

Geen fouten,correcte bediening

Op voorraad

Voorkomt teleurstellingen

bareus 23-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Vond de service helemaal top en snel. Jammer dat niet alles uitgestald staat in winkel maar verders alles duidelijk en overzichtelijk

Service was prima. En duidelijk uitgelegd tevens goed geadviseerd door verkoper.

Assortiment
Zoals ik al eerder schreef Jammer dat niet alles uitgestalt staat maar verders prima! super veel op voorraad en goede prijsen

Hele goede ervaring gehad

Extra toelichting
Ik was eerst via de website wezen zoeken en vond daar vrijwel direct wat ik vond en was ook idd netjes op voorraad zoals de site aangaf. Jammer alleen dat als je info wilt hebben dat je daarvoor 0900 moet bellen dat had ik graag anders gezien.

Nelis van Straalen 23-10-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden en te bestellen. De site is erg overzichtelijk en prettig te navigeren.

Soundbar besteld en dag later in huis. De site gaf ook aan hoeveel er aanwezig waren in voorraad.

Assortiment
Ruime keuze en prijzen stukken goedkoper dan bij menig anderen.

Aanbeveling
Vanwege gemak, service en assortiment. Daarbij een gemakkelijke en overzichtelijke site met een gunstige prijskaartje.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over Plasma-discounter.nl, ruime keuze en gunstige prijzen. Tevens is de service uitstekend. Al met al een aanrader.

Wroos 22-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke info!

Volgende dag al in huis.

Ruime keuze

Aanbeveling
Gewoon goed en de goedkoopste

bveltien 22-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk van af de bank bestellen

Goede levering, en super snel

Assortiment
Veel keuze en voorzien van alle infromatie

Extra toelichting
Super handige webshop, veel kennis van zaken en zeker een aanrader voor een ieder!

richardvv91 22-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

van te voren gebeld en gereserveerd toen ik in de winkel aan kwam en had betaald kreeg ik meteen de Televisie mee.

toen ik mijn TV had aangeschaft werd deze zelf gebracht naar de auto waardoor ik gelijk weer weg kon. Uitstekende service

Assortiment
Plasmadiscounter heeft een groot assortiment in hun webshop daar in tegen is het winkel assortiment wat beperkt. gelukkig was het product waar ik in geïnteresseerd was wel in de winkel aanwezig.

Aanbeveling
door de ruime openingstijden en voorraad is dit een prima winkel ook qua prijs zitten ze goed.

Extra toelichting
de uitstraling die Plasmadiscounter heeft komen ze waar op het moment dat je fysiek een product komt kopen in de winkel.

Jaap van R 22-10-2014

De site is duidelijk en overzichtelijk waardoor je keus goed is te bepalen. De voorraad wordt ook goed bijgehouden, je weet dus of er iets wel of niet is.

Kan dit alleen nog bepalen inzake de afhandeling van de bestelling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. In een woord: Geweldig!

Assortiment
Je kan in principe alles vinden wat je nodig zou kunnen hebben, uiteraard zal er altijd wel iets zijn dat er nou net niet is, nou jammer dan, de rest is er echter wel. En wellicht in overleg met klantenservice te bestellen?

Aanbeveling
Inmiddels al een aantal mensen in kennis gesteld van de wel hele vlotte bediening en bezorging

Extra toelichting
Ik wilde een surround-set, je kijkt en vergelijkt, op internet, in winkels. Als je besluit vast staat wil je iets redelijk snel tot zeer snel hebben. Dan blijken de levertijden te variëren van lang tot heel lang (tot wel 4 weken) Nou in dit geval was het net zo snel als Tom Coronel. Ook fijn dat er nog een winkel aan verbonden is. Je kan toch nog even kijken, luisteren en voelen aan hetgeen je wilt kopen,en dan zelfs indien nodig meteen meenemen.Ik heb inmiddels bij heel wat internetwinkels besteld, deze winkel steekt er toch met kop en schouders bovenuit. Geweldig ga zo door.

YordiS 22-10-2014

Na wat rondgekeken te hebben op de website van Plasma-Discounter heb ik besloten om het filiaal in Naarden eens te bezoeken. De site is net zo overzichtelijk en klantvriendelijk als de fysieke winkel zelf. Makkelijk in gebruik, vele mogelijkheden en een ideale service.

Na mijn aankoop kan ik niets anders zeggen dan dat de service perfect was! Tijdens het rondneuzen in de winkel heb ik bij verschillende televisies een uitgebreide en, niet onbelangrijk, een hele eerlijke uitleg van een medewerker gekregen. Ik twijfelde erg, maar de medewerker bleef erg geduldig en bleef goed advies geven. Na aankoop hielp een magazijn medewerker zelfs nog om de televisie in de auto te leggen. Van aankomen tot weggaan, ben ik zeer tevreden.

Assortiment
Een ruim assortiment op de website, voor ieders wens is er wel iets te vinden. Duidelijk zichtbaar of iets wel of niet in de winkel/voorraad aanwezig is, altijd handig mocht je bij de winkel langs willen gaan om je volgende aankoop te bezichtigen. De inrichting van de winkel is ook overzichtelijk en uitnodigend. Kwaliteit/Service prijs verhouding ben ik nog nergens op deze manier tegengekomen, helemaal top!

Aanbeveling
Leuke winkel, ook om eens een kijkje te nemen en inspiratie op te doen. Uitstekende service en leuke prijzen.. Wat wil je nog meer?

Jacquelien Noteboom 21-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

rustig zelf kijken en als je iets wil vragen krijg je duidelijke antwoorden

afstandbediening werkte niet volgende dag gebeld, werd direkt een nieuwe besteld en gratis opgestuurd zodat we niet een auto rit van 1 uur heen en 1 uur terug hoeven te maken

Assortiment
verschillende merken aanwezig in verschillende prijsklasse

Aanbeveling
Was zelf ook op de hoogte gebracht door een familielid die zeer tevreden was

Extra toelichting
prima geholpen in de winkel waarbij ruim de tijd wordt genomen als je om info vraagd, duidelijke antwoorden en prima service na defecte afstandsbediening

pleunie verheijde 21-10-2014 Via de website gekocht

erg gemakkelijk online bestellen

erg tevreden over de service

Assortiment
redelijk goed assortiment en de prijs is ook goed

ben super tevreden

Extra toelichting
ben erg tevreden over plasma discounter ,denk dat ik hier vaker mijn spullen ga bestellen

steef1975 21-10-2014

Duidelijk en overzichtelijk. Makkelijk filteren, zodat je snel een selectie hebt van wat je zoekt.

TV zelf afgehaald in Naarden, na online reservering. Snel geholpen en de medewerker was zo vriendelijk om mijn aankoop in de auto te leggen. Top!

Assortiment
Prima! Zo goed als alles op voorraad.

Aanbeveling
Goede prijs en prima service!

Extra toelichting
Mocht ik nog eens een TV nodig hebben zal ik zeker kijken op plasmadiscounter.nl

J. Maljers 20-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Binnenkomen, bevestiging laten zien, betalen en weg met aankoop!!!

Goed advies.

Assortiment
Lijkt me goed; kwam eigenlijk voor 1 product via website.

Goed en goedkoop!!

Extra toelichting
Product was op voorraad en goedkoopste aanbod