Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

koenl91 06-11-2014

Zoeken, selecteren en bestellen. Makkelijker kan het niet.

Mijn bestelling vroeg om de nodige toelichting. Direct ontving ik een reactie terug, waarna ik de volgende dag de bestelling al op kon halen op het door mij gewenste tijdstip.

Extra toelichting
Na een oriëntatie op internet wist ik al snel welke tv het moest worden. Na kort mailcontact kon ik de volgende dag op het door mij gewenste tijdstip de tv al ophalen. De bestelling werd opgehaald uit het magazijn en meneer heeft de tv zonder te vragen naar de auto toegebracht. Top service. Nette verpakking, nette medewerkers. Zeer professioneel! De tv staat inmiddels op zijn plek en we zijn er enorm enthousiast over!

lex1966 06-11-2014

Vanaf de keukentafel bestellen, idealer kan niet

snelle service, netjes binnen 2 werkdagen binnen.

Assortiment
Genoeg voor ons, binnen dit budget

Aanbeveling
Wij hebben dit als zeer prettig ervaren, mooi toestel voor een goede prijs en voor de deur afgeleverd.

Extra toelichting
Ik geef een super beoordeling omdat ik ook erg blij ben dat we voor deze keuze gegaan zijn en via internet besteld hebben. Het is heel goed afgehandeld en netjes. Betrouwbaar en dat is voor de klant heel plezierig. Mooie tv voor een goed prijs

willemlies 06-11-2014

Om 19,30 hr besteld, en de volgende middag om 13,15 hr afgeleverd

Assortiment
Ze hebben voor iedere beurs wel wat in voorraad.

Aanbeveling
Omdat er ook artikelen zeer voordelig te koop zijn die misschien voor deze tijd iets verouderd zijn.
Maar dat verouderd is dan een paar maanden.

Extra toelichting
Hallo Medewerkers. Het was de eerste keer dat ik b9ij jullie kocht. Dus kan nog niet echt 100 % beoordelen maar tot heden toe is alles perfect.

aa van trigt 06-11-2014 In de winkel gekocht

mittemeijer 06-11-2014 Via de website gekocht

lekker toch zo van uit je stoel

goed te vinden en een snelle levering ja wat moet ik meer vertellen

genoeg te bestelen

snelle levering

Extra toelichting
de camera had wel beter verpakt mogen worden want die lag los in een grotere doos dus rammelde alle kanten op gelukkig geen schade voor de rest snelle levering

Dekkers Weesp 06-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

Goede website Alle voor mij interessante apparatuur (TV)makkelijk te vinden/vergelijken.
Heb aankoop via website gereserveerd en half uur later in shop afgehaald.
Het bestelproces is simpel: nummer gewenst artikel; post- en emailadres alsmede telefoonnummer. Kreeg per omgaande via email en SMS bestel/reserveringsnummer.

't Was rustig in de afhaalshop. Werd direct en vriendelijk geholpen. Gepind en mét TV binnen 5 minuten shop weer uit.

Assortiment
De website laat je vergelijken/kiezen uit zeer veel mogelijkheden. Daarnaast kun je, desgewenst met hulp van personeel,ook in de shop nog je keuze definitief bepalen.

Aanbeveling
Heb al meerdere malen via deze combinatie website+shop artikelen aangekocht. Altijd tevreden; zowel bij thuis afleveren als afhalen in de shop.

Extra toelichting
Terzake, vriendelijk, snel en eenvoudig.

denny maas 05-11-2014 Via de website gekocht

Bestellen gaat zeer gemakkelijk. Meteen een bevestiging dat betaling binnen. Binnen 2 dagen product in huis en keurig afgeleverd. Zal zeker aanraden om via plasma discounter te kopen

Alles netje verzorgd en geregeld

Assortiment
Rijk uitgevoerd assortiment heb deze vergeleken met andere bedrijven maar plasma discounter geef snel en overzichtelijk alles weer en perfecte prijzen

Aanbeveling
Ik raad iedereen die online iets van audio tv of anders Wilt kopen dit te doen bij plasma discounter echt ben uiterst tevreden

barbara faber 05-11-2014

Fijn dat jullie ook op twee avonden open zijn!

Alleen nog het kopjekoffie erbij voor de tien! ;.)

Aanbeveling
Fijn om nog echt ouderwets bij een winkel te kopen!
Fijne behandeling door verkopers!

Extra toelichting
Ik heb het aankopen van onze nieuwe smart tv als heel prettig ervaren. Fijne geduldige behandeling in de winkel. Nu is mijn vader, die mee was, geen makkelijke klant maar iemand die van de hoed en de rand wil weten!Daarbij een overzichtelijke site. Fijn dat de site ook in de winkel te gebruiken is. Zijn nu aan het sparen voor de espressomachine uit jullie showroom! Tot de volgende keer!

j.adam 05-11-2014 Via de website gekocht

duidelijke eenvoudige website. in enkele klikken is je bestelling afgerond

Assortiment
ruim assortiment met goeie prijzen

Aanbeveling
een vriend heeft deze website aangeraden en ik zou net hetzelfde doen.

Wilma 54 05-11-2014

6,7

Bestelling pas na 4 dagen geleverd en werden afgewimpeld met schuld ligt bij DHL centrum wel vrije dag genomen en thuis gezeten .

Extra toelichting
Bestelling liet laat op zich wachtten zondag besteld en komt nu pas donderdag onvriendelijk meisje aan de telefoon

micheal1239 05-11-2014

Goed overzicht aanbod. Gemakkelijk verschil in beeld tussen tv's te zien.

Advies gevraagd voor een tv' rond een bepaald budget, hierbij werd weinig advies gegeven, (eigenlijk hewoon naar de computer gestuurd) een keuze te hebben gemaakt nog het verschil gevraagd tussen 2tv's van Samsung en LG hierbij werd niet verteld dat bij samsung nog een CI + module moet worden gekocht voordat je tv kaart werkt. Uiteindelijk thuis dus nog een 90euro extra moest betalen!

Aanbeveling
Behulpzamere verkopers met volledige informatie

Fam van kempen 05-11-2014 Via de website gekocht

Het is zo makkelijk om voor jezelf jou gewenste product te vinden. Bij elk product lees en hoor je alle info over het product. Zowel in tekst als uitleg van ton zelf. Wat wil je nog meer!

De service is perfect. Heb al vaker wat besteld en wat je vraag ook is hij wordt altijd vriendelijk en prima afgehandeld.

Assortiment
Het assortiment is top! Veel keuzes en altijd vind je wat je zoekt!

Aanbeveling
Ik ben zelfs ook aanbevolen op plasma discounter en ben super tevreden. Heb al meerdere mensen aanbevolen om is een kijkje te nemen. Ze zijn erg verast door het complete assortiment.

Extra toelichting
Ik ben gewoon erg tevreden. Je vind bij je product echt alle info. Van maten tot aan de aansluitingen van je apparaat. Prima service. Binnen een dag heb je je aankoop in huis. Kortom hier koop je graag en kom je ook graag terug !

ingridvdB 05-11-2014

duidelijk uitleg, gemakkelijk te vinden

Daarom bestel ik weer bij jullie, om de goede service.

ruim voldoende

Extra toelichting
Dat doe ik al omdat ik zeer tevreden over jullie ben.

firstkees 04-11-2014

makkelijk op zondag, niet druk, direct meenemen

ben goed en duidelijk geholpen

weinig modellen zichtbaar, vooral de 4ktoestellen waren te zien

Aanbeveling
goede service, duidelijke uitleg, concurrerende prijzen

Vinny72 04-11-2014

Zeer prettige website, duidelijke info en zeer snelle correcte levering

Aanbeveling
absoluut. Makkelijker en professioneler kan niet. Top!

Extra toelichting
Dank voor wederom een prettige en correcte levering. Ik kom zeker weer als ik nieuwe spullen nodig heb

Jansen Twan 04-11-2014

Simpel en eenvoudig bestellen bij Plasma-discounter vanuit je luie stoel.

Woensdagavond besteld en vrijdagmorgen netjes geleverd, toppie.

Assortiment
Ruime keuzemogelijkheid en een product voorlichtingsfilmpje.

Aanbeveling
Dit is de tweede maal dat ik hier iets bestel en zal zeker niet de laatste zijn, dus zeker een aanrader!

Extra toelichting
De tweede keer hier besteld en weer gelukkig met de snelle nette levering.

Joop Potasse 04-11-2014 Via de website gekocht

Samsung smart TV redlijk makkelijk te bedienen

Binnen 1 dag geleverd binnen de aangegeven tijd TOP

Ze hebben vanalles

Aanbeveling
In grote mate, website zeer overzichtelijk

slglasius 04-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Webshop met een mooie showroom

Bezorgen, gelijk meenemen, kopje koffie in de showroom. Defect apparaat wordt opgehaald

Assortiment
Ook bij de andere onderdelen vanalles te bestellen

Prima service!

Extra toelichting
Afgelopen zondag een nieuwe tv gekocht (opgehaald), de Samsung UE46H6203; mooie weekendaanbieding! 449 euro, nergens goedkoper te vinden, mooie tv! We wisten niet zeker of onze bestelling in de auto zou passen. Mochten het proberen en als het niet lukte, dan zouden ze onze bestelling gratis bezorgen. Fijne manier van zaken doen, kopje koffie gehad in de winkel, mooie zaak en goed bereikbaar. Helaas na het aansluiten geconstateerd dat er een witte veeg zat rechtsbovenin het scherm (niet fijn, maar kan gebeuren). Gebeld met de klantenservice. Mochten ons product komen ruilen. Product gehaald met een andere auto, tv past niet in onze auto. Konden het product dus niet in de winkel komen ruilen. Nou komen ze de tv a.s. vrijdag omruilen. Fantastische snelle service, hopelijk doet de nieuwe tv het wel, maar we ga er van uit dat we er met de Plasma-Discounter zeker wel uit zullen komen! In de toekomst doen we hier zeker meer aankopen! Ook bij hun andere afdelingen. Van al mijn aankopen bij electronica zaken, zeker mijn beste ervaring! Ga zo door!

A.Klein Hulse 04-11-2014 Via de website gekocht

Via webwinkel overzichtelijke
presentatie om keus te bepalen

Snelle levering en duidelijke
info over verzending

Utgebreid

Aanbeveling
Vanwege de duidelijke website en de snelle levering

Extra toelichting
Vrijdagmiddag besteld en zatermorgen geleverd , een goede prestatie

Leon 353 04-11-2014

Onzettend makkelijk shoppen en goede informatie

Zeer accurate email verkeer over het gekochte product

Assortiment
Zeer uitgebreid en volledig en mooie aanbiedingen

Aanbeveling
Heb ik inmiddels al diverse malen gedaan

Extra toelichting
Topzaak met perfecte service en het is leuk om van "Tom"email.te krijgen :-)

Sjiela 03-11-2014

Thuis genoeg research kunnen doen op de zeer overzichtelijke site. Ook de winkel is erg toegankelijk en overzichtelijk. Er is genoeg personeel die bereid is om te helpen.

Toen ik de winkel binnen kwam, kwam er direct een medewerker naar mij toe. Dit zonder opdringerig te zijn en op een vriendelijke manier. Erg fijn dat het papierwerk via de mail komt en dat de tv voor mij naar de auto werd gebracht!

Assortiment
Er is een groot assortiment, voor ieder wat wils.

Ben erg tevreden.

Extra toelichting
Ben erg blij dat de winkel niet zo groot is en dat het personeel echt klaar staat voor de klant. Het product voldoet helemaal aan mijn eisen dus daar ben ik super blij mee!

koshilki 03-11-2014 In de winkel gekocht

gerard van uden 02-11-2014 Via de website gekocht

vlotte afhandeling en snelle bezorging

perfect

Assortiment
gelijk aan andere internet winkels

service en snelle bezorging

gewoon 100% top service

rvenema 02-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

ja wat moet je hier nou op zeggen kan ook een 10 geven....gewoon veel keus dat sprak me wel aan

ook hier geld weer het zelfde mag ook een 10 zijn...heb natuurlijk nog niet veel ervaring wat service betreft maar ben wel vriendelijk geholpen en kreeg ook nog een lekker bak koffie

Assortiment
veel heel veel keus genoeg

Aanbeveling
ach laat ik het nu maar een 10 geven waarom niet gewoon een fijne winkel en zeker aan te bevelen aan iemand anders ook wat de prijs betreft

Extra toelichting
daar heb ik nog niet zo op gelet maar mij eerste indruk was goed

Deetek 02-11-2014

Website is erg duidelijk en overzichtelijk. Zoekactie kan goed verfijnd worden, de balk daarvoor blijft altijd in beeld, dit werkt erg handig. Ik heb het product niet besteld, maar gereserveerd. Dit ging erg makkelijk en ik hoefde amper iets in te vullen. De reserveringsmail was ook duidelijk en overzichtelijk.

Enig minpunt is de telefonische bereikbaarheid. Een 0900 nummer voor 80 cent per minuut is niet meer van deze tijd! Echter het reactie formulier op de website werk prima.. Binnen enkele tientallen minuten had ik antwoord terug. Mijn probleem werkt meteen opgepakt en er werd ook zeer duidelijk gecommuniceerd m.b.t. voorraad, verdere gang van zaken e.d. De service gerichtheid van de medewerkers is uitstekend, de aankoop werd samen met mij naar de auto gebracht en ik werd zelfs geholpen met inladen e.d.

Assortiment
De winkel zelf is zowel van binnen als buiten erg netjes. Binnen is ruim opgezet. Producten zijn mooi uitgestald en duidelijk voorzien van info. Assortiment is ruim voldoende en de prijzen zijn zeker concurrerend.

Aanbeveling
Deze winkel zal ik zeker aanbevelen / aanraden bij vrienden, familie, kennissen e.d. Uitstekend assortiment, goede service en zeer scherpe prijzen!!

Extra toelichting
Al met al erg tevreden met mijn aankoop, voor een scherpe prijs in een mooie winkel met erg vriendelijke en behulpzame medewerkers en een uitstekende service.

wimann5660 02-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk vanaf de bank

Heel snel

Ruim voldoende

Aanbeveling
Iedereen die het wilt weten

Extra toelichting
Ik heb deze site toen ik naar een soundbar aan het kijken was,in een winkel, daar stond een klant die mijn deze site adviseerde, geweldig ik ben heel blij hiermee

Miesje722 02-11-2014

Hoeft niet de deur uit

Kan bestelling goed volgen

Assortiment
Alle soorten en maten in voorraad

Prima winkel

Extra toelichting
Goede service, vriendelijke telefonisten, snelle levering en overzichtelijke website. Kortom een aanrader!

Marco vink 02-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

Ik heb de tv gehaald omdat ik wel eens bij jullie wilde kijken.
Kan ook online bestellen en volgende dag product al in huis!!!
Super makkelijk dus!!

Ik ben super netjes geholpen.
Had een tv gereserveerd maar de verkoper zei dat ik voor het zelfde geld een Veel plattere tv kon krijgen.
Had hij niet hoeven doen dus super service!!!!

Assortiment
Grote ruime keus en diverse merken!!

Aanbeveling
Super bedrijf waar service en gemak hoog in het vaandel staan!!!!!

Roland 66 02-11-2014

onmidddellijk ter zake,éénvoudige reservering van het toestel,zonder aankoopverplichting,eerst toestel bezichtigen en dan onmiddellijk meenemen ,wel even navragen bij reservering of dit specifiek toestel in de showroom staat.

zeer vriendelijk,
behulpzaam bij het invullen van deelnameformulieren voor cashback-acties van het merk.men helpt bij het inladen.
voordelige prijs als je vergelijkt met gangbare prijzen
voor hetzelfde toestel
in Belgie
winkelkorting bij bestelling als je zelf afhaald
de 200Km trip waard !

Aanbeveling
aanbevelenswaardig zeker voor de grotere en dus dure toestellen

beste prijs

Ton Deen 02-11-2014 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar
Overzichtelijke winkel
Aankoop snel en eenvoudig vanuit de winkel de auto in

Veel en deskundig personeel
Goed advies
Niet opdringerig
Neemt de tijd voor de klant
Personeel beveelt aan obv kwaliteit van artikel

Merken overzichtelijk gerangschikt
Volledig assortiment

Harry 74 02-11-2014

Extra toelichting
Winkel goed bereikbaar. Ruime keuze. Eerlijke en deskundige hulp in de winkel en goede service waarbij product tot in de auto wordt afgeleverd.

Hosvis 02-11-2014

Overzichtelijk en helder.

De 1e verkoper was niet klant vriendelijk.. De 2e wel .

Eric Gaasbeek 01-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Betaling ging uitstekend en naar email verzonden rekening is slim. Dat scheelt veel papier.

Prettig ontvangst en goede service naar de auto.

Assortiment
prijs is waarom ik hem gehaald heb, en een overzichtelijke showroom

Aanbeveling
door de snelheid en service

Maarten Bolderman 01-11-2014 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk opgezet en ook de specificaties zijn erg uitgebreid. Hierdoor wordt het maken van een keuze een stuk makkelijker!

Producten ruim op voorraad, er is zich gehouden aan de levertijd en de alles werkt perfect.

Assortiment
1 van de betere, zo niet de beste tV-dealer online. Scherpe prijzen en een enorm ruim assortiment!

Aanbeveling
Mijn ervaring is duidelijk positief, waarom zou ik deze dan niet delen?

Extra toelichting
Beste plasma-discounter crew, Jullie hebben een geweldige webshop gecreëerd, waar imo weinig tot geen winkels aan kunnen tippen. Keep up the good work!

zwafra 01-11-2014

Online bestellen vanuit je stoel is super gemakkelijk

ik heb iets besteld ,maar is niet geschikt voor mijn tv heb diverse mailcontacten gehad ,maar als gevolg dat ik het product kan retour kan sturen.

Assortiment
veel keus in alle soorten elektronica...en voor de laagste prijs

zie bovenstaande antwoorden.
met de toevoeging dat het ook nog eens snel geleverd wordt.

Extra toelichting
eerste indruk van de site is hijgoed overzichtelijk en duidelijk geprijsd ook kan ik de productfilmpjes van de Tim/Tom goed waarderen geeft een goed beeld van de producten.(TV) Altijd scherp geprijsde producten

etterspetter 01-11-2014

was eenvoudig en snel

Extra toelichting
heel eenvoudig online gereserveerd en in de winkel afgehaald correct en vriendelijk geholpen

richelle84 01-11-2014

was snel te bestellen en door de prijzen snel gekozen voor jullie

snelle levering

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
alles verliep snel en goed

Extra toelichting
leuke site met de mooiste nieuwste snufjes voor de laagste prijs en snelle bezorging

Gijs1955 01-11-2014 Via de website gekocht

eenvoudige en duidelijke website, makkelijk bestellen

prima! na aankoop 2 maal gebeld voor aanvullende info en goed en duidelijk ingelicht.
Bovendien: snelle levering

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
snelle levering en maakt beloften waar

Extra toelichting
prima webwinkel, duidelijke informatie, snelle levering en goede klantenservice

Cees van Vuure 31-10-2014 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke site die zeer compleet is , alles staat goed beschreven van wat je wilt weten over het product wat men zoekt. Dus geen aanmerkingen !!

Daar weet ik nog niet al teveel van , maar de levering vind ik zeer goed omdat je ook zelf een datum kan kiezen zodat het je gelegen komt .

Assortiment
Zeer uitgebreid , als men wat zoekt raad ik ze toch op deze site te kijken, en voor een goede prijs.

Aanbeveling
Zal het wel doorgeven aan anderen , maar het is wel iets wat men zelf moet beslissen .

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de manier van bestellen op de site en de betaalwijze is ook heel makkelijk. Als ik nog wat nodig heb, zal ik zeker eerst even op deze site kijken omdat op de site zeer veel te vinden is wat men nodig zal kunnen hebben.

alex.middendorp 31-10-2014

Snelle website met goede uitleg over het product middels een videofilmpje. Hierin werd duidelijk uitgelegd hoe het product gebruikt kon worden (LG Soundplate LAB540).
Gemakkelijke betaling via Ideal met een bedankje aan het eind. Komt zeer persoonlijk over.

Levertijd de volgende dag via TNT. Levering goed te volgen. Factuur etc. via mailcontact verliep alles stapsgewijs conform de afspraken op de site.

Assortiment
Volgens LG is de Plasmadiscounter een officële dealer. Hierdoor kwam ik ook in aanmerking voor de € 50,00 Cashback van LG, naast de toch al scherpe internetprijs van Plasmadiscounter.

Aanbeveling
Ondanks het feit dat Plasmadiscounter een internetwinkel is, een zo groot mogelijke persoonlijke benadering, mede door het gebruik van videofilmpjes. Alle afspraken werden waargemaakt en nagekomen.

Extra toelichting
Goede Internetwinkel met een persoonlijke aanpak, niet duur, snelle en goede site (vooral de videofilmpjes) en een snelle levering via TNT. Goede mailbegeleiding.

M. vreeken 31-10-2014 Via de website gekocht

Op je gemak kijken wat je precies wilt, alles staat goed omschreven

Krijg keurige mails met wat en hoe en garantie

Genoeg keuze

Aanbeveling
Waarom niet als het goed is

Extra toelichting
Over het geheel genomen heeft het me een kwartier gekost om een tv te bestellen en de volgende dag werd deze keurig op tijd bezorgd!

45kees34 30-10-2014

Extra toelichting
Goede service,de tv wij kochten deed het niet goed, wij konden zo omruilen,en als deze ook niet goed was zouden ze zelf om komen ruilen,

Benito van peer 30-10-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Er staat een hoop uitgestald en de computer met alle producten is ideaal

ik werd erg snel geholpen vriendelijk en een goed advies

Assortiment
er is een zeer ruime keuze en de prijzen zijn zeer aantrekkelijk gezien de concurenten

Aanbeveling
top winkel zeker dat ik die aanbeveel vrienden en kennissen

Extra toelichting
ik kan er niet veel meer over zeggen het is gewoon een top zaak alles wat je verwacht is er gewoon

Michel0000 30-10-2014

kan niks anders zeggen zoek wat je wil en binnen korte tijd heb je jou product in huis

heb nog telefonisch contact gehad en weer wordt je zeer deskundig geholpen

Assortiment
voor mij persoonlijk is alles in huis

Aanbeveling
voor iemand die een tv nodig heeft zeker is goedkoper dan in de winkel

Extra toelichting
heb inmiddels vier aankopen gedaan nu, het gemak en het is goedkoper en heb alle garantie die je ook in de winkel hebt.

aow1949 30-10-2014

klant vriendelijk,nemen de tijd voor je.

Assortiment
als je wat uitzoekt,is het haast altijd in voorraad.

A.E. van der Tuin 30-10-2014 Via de website gekocht

Mijn ervaring met zowel de webshop als de winkel in Naarden heeft ons er toe bewogen om wederom bij jullie te kopen dit keer een tv van Philips voor de slaapkamer

onze vorige aankoop een Samsung TV was defect maar door de snelle en accurate service hadden we snel weer onze TV retour (en gemaakt)

Assortiment
is zeer goed voor elkaar en een ruim assortiment (alleen jammer de de Philips PTA128/00 niet voorradig is.

Aanbeveling
Mijn buren en moeder hebben reeds ook een TV aangeschaft in Naarden. En mijn zwager is geslaagd voor een Koffie machine.

Extra toelichting
Het vriendelijke en goed geïnformeerde personeel in Naarden is zeker een plus maar ook het gemak en snelheid van de web shop is boven gemiddeld. Ben zeer tevreden voor ons zeker nr.1 daarom ook nu weer besloten om voor een tv naar Plasma-Discounter te gaan. alleen deze keer via de webshop ;-) Met vriendelijke groet, Fam. van der Tuin

Kevin Roos 30-10-2014 Via de website gekocht

Terugschakelen van de winkelwagen naar een productcategorie was niet mogelijk, jammer.

Ik kon helaas nergens in de producttekst vinden dat er een extra kabel nodig is om soundbar en tv te koppelen, dit las ik terug in de reviews.

Mails zijn duidelijk, verzending is snel en prijs is niks op aan te merken.

Vind het echter wel jammer dat het klantenservice nummer geld kost, had graag nog even een korte vraag gesteld over welke kabel ik nodig heb.

Ik kon moeilijk vinden wie er opdraait voor de retourkosten bij terugzenden.

Aanbeveling
Als je gaat voor snelle levertijd en precies weet wat je wilt hebben, dan zou ik hier shoppen. In de orienterende fase (eventuele retournering) zou ik deze shop afraden (tenzij je woont in omgeving Naarden).

Extra toelichting
Aan de hand van mijn eerder genoemde ervaringen met plasma-discounter kan ik toezeggen dat deze shop een goede voldoende krijgt.

Timmetje1986 30-10-2014

snel en eenvoudig

binnen 1 dag geleverd

Veel keuze en uitleg

Aanbeveling
Goeie recenties gelezen en dat klopt ook!

Seat Leon 29-10-2014 Via de website gekocht

De internet site is overzichtelijk. Bestelling plaatsen is heel gemakkelijk en bijna kinderlijk eenvoudig. Hier zouden veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik zou bijna willen zeggen "Des Coronels"(uit de racerij...geen gemier, gewoon duidelijk!)

Snelle en goede belevering!

Vond wat ik zocht.
Assortiment is toereikend.
Prijzen liggen goed in de markt.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Als boven vermeld!

Henk W. Willemsen 29-10-2014

Het vergelijken en vinden van de juiste televisie ging heel soepel

Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met een vriendelijke meneer in de winkel (ivm voorraad)zijn we naar Naarden gereden. Ook daar waren ze heel vriendelijk en behulpzaam.

Assortiment
Als er nog meer keus zou zijn dan zie je door de bomen het bos niet meer. Dit was prettig.

Aanbeveling
De hele ervaring was prettig dus kunnen wij het iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
We zijn nu al erg blij met deze televisie. Onze vorige tv was 55cm en deze is 81 cm. We hadden niet verwacht dat die 30 cm zoveel verschil konden maken. Geweldig !! Het scherpe beeld en dit formaat maakt dat je echt in een film/uitzending zit. Een appeltaart op deze tv krijg je bakneigingen van. Jammer dat er nog geen reuktelevisie is. hihi