Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ulucak 17-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

Het was makkelijk om het allemaal te vinden

je wordt snel geholpen

Assortiment
ze hebben alles wat je zoekt

jordy8819 17-11-2014

Extra toelichting
Ik heb deze televisie 4 weken geleden gekocht. Ik had hem gezien op site van jullie. Door de goede uitleg en het laten zien van de kwaliteit van de televisie bij jullie in Naarden was ik ga verkocht. Hij doet zeker volgens de verwachtingen, ben er erg blij mee. Het is een mooie tv en het beeld en geluid zijn super als je het met HDMI hebt allemaal. De service was super, goed en snel hartstikke bedankt

Naam233456789 17-11-2014

7,3

Als duidelijk, alleen jammer dat de aanbiedingen niet in de winkel te zien zijn.
Stonden niet opgesteld om ze live te zien.
Dat vind ik erg jammer.

Assortiment
Voor iedereen wat aanwezig.

Prima winkel.

Extra toelichting
Alles ziet er prima uit , alleen jammer dat de tv die in de aanbieding zijn niet in de winkel te zien zijn. Je kon ze niet live zien. Dan kan je de kleuren zien enz enz. Dit vind ik een min punt. Ik kwam voor 2 led tv 46 inch.

Bastiaan1988 17-11-2014

Prima service in de winkel. De verkopers hebben ons in eerste instantie netjes rond laten kijken maar wel netjes de vraag gesteld of wij ergens mee geholpen konden worden. Wij hebben de TV gelijk meegenomen uit de winkel (was er nog één op voorraad). De TV werd gelijk netjes in de auto geladen.
Helaas ontbrak bij de verkoper wel de nodige kennis over het product. Zo hadden wij de vraag of de TV gebruik maakt van actieve of passieve 3D.
Hier gaf hij aan dat het om actieve 3D ging. Dit blijkt achteraf onjuist en de TV heeft passieve 3D. Daarna heeft de verkoper de website er bij gepakt en ons door de specificaties heen gelopen, ook hier ontbraken een aantal specificaties en spraken een aantal punten elkaar tegen. Zo staat er dat de TV geen 3D bevat, terwijl als je de omschrijving leest deze wel 3D heeft.

Assortiment
Het assortiment is erg uitgebreid. Daarnaast is erg fijn dat je in de winkel het product ook fysiek kan zien. De prijs van het product is ook prima. Ik heb deze vergeleken bij verschillende webshops / winkels en plasma-discounter.nl komt daar als een van de goedkopere uit de vergelijking. Met het voordeel dat we de TV gelijk mee konden nemen, omdat het product op voorraad was.

Aanbeveling
Prima webshop, nette prijzen, met als voordeel dat ze ook een fysieke winkel hebben met een groot aantal TV's in de showroom en de producten op voorraad zodat je deze gelijk mee kan nemen.

Extra toelichting
Prima geholpen in de winkel, erg nette verkopers. Helaas ontbrak bij onze verkoper nog wel wat kennis over het product waar wij vragen over hadden en uiteindelijk hebben aangeschaft. De prijs is erg netjes als we deze vergelijken met andere webshops. Kwamen de winkel binnen en eigenlijk gelijk verkocht toen we deze TV zagen. Een erg mooie complete TV voor een hele nette prijs. De TV gelijk meenomen omdat deze netjes op voorraad was. We hebben lang zitten twijfelen over de aanschaf van een nieuwe TV en al een hoop vooronderzoek gedaan voordat we naar de winkel kwamen. Doordat we de TV's fysiek konden zien in de winkel hebben we snel een keuze kunnen maken. De specificaties op de website mogen wel extra nagelopen worden, hier staan over ons product nog wat kleine foutjes.

Robert uit omgeving Amersfoort 17-11-2014

Geweldig eenvoudig en handig om hier in Naarden je zaken te regelen.

De TV best wel een grote is door een medewerker van Plasma Discounter netjes in de auto gelegd.

Assortiment
De keuze alhier is enorm compleet, let wel er is zoveel dat niet alles aan de muur kan hangen :-)

Aanbeveling
Plasma discounter levert combineert uitstekende service met een enorm scherpe prijs een echte aanrader.

Extra toelichting
Plasma Discounter is snel en effectief, in vergelijking tot andere zaken kan je hier direct terecht en je aankoop eenvoudig meenemen. Bij vele andere zaken is de winkel ver verwijdert van je auto en zo'n TV is echt niet iets wat je zo even onder je arm meeneemt.

wiger9 17-11-2014

ingeven wat je zoekt en gevonden

goed heb al eerder bij jullie besteld

ruim voor wat ik zocht

Aanbeveling
snelle service en levering ook met het track en trac systeem

Extra toelichting
dik tevreden moet het ooit snel hebben en heb het de dag erop in huis

Ingrid1981 16-11-2014

Ik ben in de winkel geweest voor m'n nieuwe smart-tv. De ervaring is bijzonder goed, ik had van tevoren op de website gekeken of het type op voorraad was. Eenmaal bij de kassa, stond mijn exemplaar al klaar om mee te nemen. En dat op een (drukke) zaterdagmiddag.

Voor mijn aankoop ben ik al een keer in de winkel geweest om te orienteren. Ik had een bepaald type tv op het oog en vroeg de verkoper om mij wat vergelijkbare exemplaren te tonen, zodat ik op basis daarvan mijn keuze kon maken. Vriendelijke verkoper die mij precies wist te vertellen waarom het ene exemplaar in zijn ogen een betere keuze was dan het andere in de prijsklasse waarin ik zocht. Ook toen ik de keer daarna terug kwam om tot kopen over te gaan werd ik vriendelijk geholpen. Ik kreeg bij het afrekenen mijn factuur per e-mail toegestuurd, wat een fantastisch idee!

Assortiment
Prima, ik had al een keuze in mijn hoofd, en na het spreken met de verkoper bleek dat voor mijn budget ook de beste keuze te zijn. Voor elk budget zijn er in deze winkel meerdere keuzes mogelijk. Uit mijn internetonderzoek (voordat ik overging tot kopen) blijkt ook dat deze winkel de beste prijs bood voor dit specifieke type tv.

Aanbeveling
De medewerkers gaven op mij een vakkundige indruk, gaven duidelijk en gemotiveerd antwoord op mijn vragen, en ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik meteen moest overgaan tot aankoop (hiermee bedoel ik dat het geen opdringerige verkopers zijn).

Extra toelichting
Bij mijn eerste bezoek aan deze winkel heb ik aangegeven dat ik mij in een bepaalde prijsklasse aan het orienteren was op de aanschaf van een smart-tv. De medewerker heeft mij verschillende opties laten zien, en aangegeven welke specificaties het ene exemplaar had ten opzichte van het andere. Al met al ben ik in deze winkel heel prettig geholpen, ook de tweede keer toen ik terug kwam om het exemplaar op te halen dat ik op het oog had. Voorraadinformatie op de website klopt, en de medewerker bood zelfs aan om te helpen de televisie naar de auto te dragen.

Leroy van doleweerd 16-11-2014 Via de website gekocht

Online konden we goed kijken van tevoren wat we wouden en zochten.

In de winkel werd ons advies gegeven over ons product. Daarbij ook de mogelijkheden van de tv die we zochten.

Assortiment
Ruime keuze online voor ieder wat wils. Daarbij denkend aan elk prijs segment wel een top tv.

Aanbeveling
Ik beveel plasma discounter zeker aan. Dit is niet onze eerste aankoop bij plasma discounter. Maar wij zijn altijd een tevreden klant bij plasma discounter.

Extra toelichting
Geachte lezers, Ik kan niets anders zeggen na onze nieuwe aanwinst in onze huiskamer te hebben opgehangen. Dat er echt een top tv hangt waar wij dankzij het goede advies van plasma discounter nog heel veel jaar plezier van gaan hebben. Met vriendelijke groet, Fam van Doleweerd

V. de Bie 16-11-2014 In de winkel gekocht

r. krielen 16-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

zeer duidelijk web site goede uitleg van dhr corronel via zijn video

uitstekend geholpen ook door de magazijn medewerker die tv naar de auto bracht, prima services

voldoende keuze.

Aanbeveling
inmiddels gedaan bij mijn zoon

Extra toelichting
Alles perfect geregeld, goede uitleg en de product video is een goede doorslag geweest om bij plasma discounter de tv aan te schaffen. tot de volgende keer of het volgende prouct

Monique Nijenhof 16-11-2014 Via de website gekocht

makkelijk te vinden goede begeleiding

snelle service prima!!!

Assortiment
goed groot voor ieder wat wils

Aanbeveling
iedereen ik ben super tevreden !!!!

Extra toelichting
goede website ,groot assortiment ,snelle afwikkeling kortom een aanrader !!

Kevin S 15-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

Makkelijk olie bekijken en in n de winkel gelijk op te halen

Goede service en netjes geholpen

Voldoende keus

Aanbeveling
Ideaal want je kan online bestellen of in winkel gelijk kopen

Extra toelichting
Goede winkel en goede service

Raymond26 15-11-2014

De website is duidelijk en overzichtelijk. Voldoende informatie en er word duidelijk aangegeven wat waarvoor geschikt is. Kortom betrouwbare informatie.

Klantvriendelijk en goed geïnformeerd in de winkel over de producten die ik gekocht heb.

Assortiment
Ruime keuze aan producten en mogelijkheden. Mag in de toekomst nog uitgebreider aangezien ik de prijs/kwaliteitsverhouding beter vind dan bij concurrenten.

Aanbeveling
Prijs/kwaliteitsverhouding is beter dan bij concurrenten. Het personeel is klantvriendelijk en kan je gerichtere informatie geven dan concurrenten dat soms doen.

Extra toelichting
In het verleden heb ik mijn samsung smart tv 55inch ook bij plasma-discounter gekocht. Ook toen ben ik goed geïnformeerd over de mogelijkheden van de tv en de prijs was ten opzichte van concurrenten veel beter! Dit keer heb ik de Sonos playbar aangeschaft incl. bridge en bijbehorende beugels en nog een nieuwe beugel voor mij samsung smart tv. Ook nu ben ik van te voren goed geïnformeerd over de werking van het gehele sonos-systeem en de mogelijkheden hiervan. Dus tot op heden een zeer tevreden klant, product werkt naar behoren en zal in de toekomst zeker weer voor deze winkel gaan.

W.Hoogendijk 15-11-2014 Via de website gekocht

Snel bestellen via internet

Uitstekende service en nog €20,00 goedkoper dan bij de concurrent

Veel keuze,

Extra toelichting
'S avonds besteld en de volgende dag al in huis en nog goedkoop ook

tonenvon1961 15-11-2014

makkelijk zoeken op de site

eigenlijk geen idee ik heb bij alle aankopen nog nooit problemen gehad.

ruim assortiment goede producten

doe ik al

Extra toelichting
heb inmiddels 5 tv's eneen borreti buiten keuken gekocht bij jullie en nog nooit problemen gehad.

Atoon 15-11-2014

Op de site vind je redelijk snel het product waar je naar op zoek bent.

Er ging iets technisch mis met de bestelling. Even een email gestuurd en snel een reactie met de juiste link, zodat ik alsnog mijn bestelling kon plaatsen.

Genoeg keuze

Aanbeveling
Met uitzondering van het technische probleempje bij het bestellen is alles prima gegaan. De prijs is absoluut concurrerend te noemen. De televisie werd daags erna afgeleverd en heeft al wat uurtje kijkgenot opgeleverd

Extra toelichting
Kortom; als je wat nodig hebt kijk zeker op een van sites van Tom Coronel.

Martin Bout 14-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Je kunt overal makkelijk bij en de verkopers laten je met rust, zodat je eerst kan uitzoeken en vergelijken alvorens je advies gaat vragen

Vanaf het moment van advies vragen wordt de tijd genomen alles duidelijk te maken.
Wij zijn 3 x geweest alvorens definitief te beslissen heeft het ons niet aan advies en de bestede tijd door de verkoper ontbroken. In een woord grote klasse

Assortiment
Er is van alles voldoende uitgesteld om een keuze te kunnen maken en niet zo als in andere winkels waar het aanbod overdonderd is en je door de bomen het bos niet meer ziet.

Aanbeveling
Wij zijn alle keren heel goed geholpen en voorgelicht en er wordt de tijd voor je genomen ook al staan er andere klanten te wachten.
In een woord klasse.

Extra toelichting
Zie bovenvermelde antwoorden op grond waarvan onze kennissen verteld wordt als ze overgaan tot aanschaf van een nieuwe tv zeker eerst langs moeten gaan bij Plasma alvorens tot koop over te gaan

Ron Gerritse 14-11-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Altijd een prettige zaak om te shoppen.

FCWeeling 14-11-2014 In de winkel gekocht

gideon1981 14-11-2014

gebruiksvriendelijke website met overzichtelijke informatie

De tv die ik gereserveerd had was er niet meer, dit werdt prima opgelost door een nieuwer model aan te bieden voor dezelfde prijs. Goed opgelost dus en ze helpen je ook met de tv in de auto te krijgen dat noem ik nou goede service.

Assortiment
Op de website meer dan voldoende keuze. In de winkel wat minder er ontbraken enkele veel verkochte aanraders van Lg en Samsung.

Aanbeveling
6 jaar geleden voor het eerst een tv gekocht bij plasma discounter en omdat ik nu voor de 2de keer weer prettig ben geholpen kan ik iedereen deze winkel aanbevelen.

Jorgvde 13-11-2014

Extra toelichting
Perfecte aanbieding, vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al helemaal goed!

spreeuwers1977 13-11-2014

Simpel bestellen, 4K TV was op voorraad, met paypal betaald, ging allemaal zoals het hoort.

Heb ik verder nog niet mee te maken gehad in de zin van dat ik met iemand contact heb gehad maar dat zal wel goed zijn.

Assortiment
Prima assortiment, heb direct een blu-ray speler erbij gekocht en een muurbeugel, allemaal op voorraad en op 1 dag alles geleverd.

Aanbeveling
Aan iedereen om me heen, absoluut.

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een betrouwbare snel leverende internet shop waarbij ik met Paypal kan betalen en dan kom ik dus uit bij Plasma-discounter.nl , betaling ging prima, het opsturen ven de spullen zou een dag langer kosten ivm de paypal betaling maar dat is geen probleem. Ben zeer tevreden.

Sjoerd1984 13-11-2014

Heel makkelijke te installeren en zeer mooi apparaat en geluid.

Had 's middags besteld en de volgende dag in huis.
Had het eerst op een ander afleveradres gezet, maar wilde het toch op mijn ouders afleveradres geleverd hebben en dan werd zonder problemen omgezet. Wat een goede service :)

Assortiment
Zeer brede assortiment. Ik hou ervan om uit genoeg spulletjes te kiezen.

Aanbeveling
Zeer goede site. Veel keus. Vriendelijke/behulpzame klantenservice.

Extra toelichting
Heel goede / overzichtelijke site en goede aankoop die ik gedaan heb. Ben er tot nu toe zeer tevreden mee. Heel mooi apparaat + geluid.

JvdB3902 12-11-2014

Extra toelichting
Voldoende ruimte om Gratis te parkeren. Duidelijk op website voorraad te controleren. In Fysieke Winkel: Merken Mooi Apart bij elkaar. Verkopers dringen niet aan en geven goede informatie. Service tot in de auto bij ophalen van TV.

Esther Veenstra 12-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Heb op internet echt alles kunnen zien van datgene wat ik ging kopen dankzij de video met Corronel en inderdaad ook via kieswijzer, kwam ik bij jullie het meest voordeligst uit!

Beetje aparte man, niet echt een enthousiasteling....

Assortiment
Op internet kan je bijna alles zien en vinden bij jullie, ondanks dat het niet in de zaak stond, maar iets vergelijkbaars was er wel, dus zeer tevreden over het eindproduct!!

Aanbeveling
Top zaak, maar vooral te zien al op de filmpjes!

Extra toelichting
Ben blij met jullie! En het allermooiste, jullie zitten op de hoek en ik overweeg om er nog een te komen halen voor kind op de kamer!

M. Doorn 12-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Thuis kun je op je gemak uitzoeken wat je wilt, ter plekke kun je beoordelen of hetgeen je hebt uitgezocht aan je wensen en eisen voldoet. Hierbij kun je gebruik maken van de kennis van de aanwezige medewerkers.

De medeweerkers zijn oplettend en vragen of ze je kunnen helpen

Assortiment
Voldoende voor hetgeen ik zocht

Aanbeveling
Prijs kwaliteit is in evenwicht. Het is prettig shoppen en goed bereikbaar.

jkrijn 12-11-2014

Het is overal makkelijk

Waren niet van alles op de hoogte.

Extra toelichting
Bij aankoop smart tv, Geen volledig advies gekregen over smartcart en lan adapter. Blijjt er achteraf niet bij te zitten.

aad westphal 12-11-2014 Via de website gekocht

Van uit de luie stoel alles bestellen.

Afspraak is afspraak

Assortiment
Alles waar een snoer aanzit is leverbaar

Prijs en kwaliteit staan op 1

a van hoogenvest 11-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

het is een winkel waar je op je gemak wordt gesteld/je kan gewoon rustig kijken wat je wil

goede uitleg en wist waar die het overhad

Assortiment
alles is op voorraad wat je maar wilt

Aanbeveling
een fijne winkel ruime arsortiement

Extra toelichting
een fijne winkel oom naar toe te -. gaan ruime winkel. personeel weet waar ze het overhebben/service/ als het tezwaar brengen ze het bij de auto dank u wel daarvoor

Rudolf1966 11-11-2014

Snel en goede levering. Goede omschrijving van de goederen.

Snelle levering.

Goed assortiment.

Aanbeveling
Goede service en klant vriendelijkheid.

Extra toelichting
Snel geleverd en duidelijke omschrijving op de site. Hier koop ik graag artikelen.

Theo6666 11-11-2014

Binnen 15 minuten een tv uitgezocht en binnen 30 minuten sta je dan buiten met de tv.

Prima service, werd al binnen 1 minuut aangesproken. Na bestelling werd ons verzocht bij de koffiecorner te wachten, jammer dat ik geen koppje koffie kreeg aangeboden, wellicht had ik ook wel interesse in een koffie apparaat.

Assortiment
In de showroom stonden niet veel merken, waarschijnlijk door ruimte gebrek.

Aanbeveling
Ik kreeg van een vriend dit adres door, heb dus niet zelf op internet gekeken. Als iemand mij vraagt waar een tv te kopen zou ik jullie wel noemen.

Berry2711 11-11-2014

Je kan thuis lekker uitzoeken welke tv bij je past en hem gemakkelijk ophalen in Naarden of laten bezorgen.

Eigenlijk een 9,5 want je kan altijd verbeteren.
Maar mijn aankoop was na 1 uur tv kijken al kapot.
In Naarden aangekomen stond ik met 15 MIN al weer buiten met een nieuwe TV in de auto. helemaal top!

Assortiment
Ik zijn graag iets van laptop's of PC in het assortiment zien.

Aanbeveling
Voor mensen die van internet winkelen houden is het een 10, maar voor mensen die graag alles in de winkel zien is het iets minder.

Extra toelichting
Voor mij is de Plasma Discounter een TOP winkel.

BMW120da 10-11-2014

Na informatie te hebben gezocht over welke TV ik uiteindelijk wilde hebben, ben ik op de site van Plasma-Discounter terecht gekomen. Bij het product veel nuttige informatie gekregen inclusief filmpje. Dit was voor mij doorslaggevend om de shop persoonlijk te bezoeken.

Voor de Service geef ik een 7, niet omdat ik minder goed geholpen ben. Ik wist tenslotte al wat ik wilde hebben en wat de prijs was. 5 Minuten aankoop dus. Moet nu alleen zelf achterhalen hoe ik € 100,- retour krijg van LG

Assortiment
Alles Staat in de Showroom goed overzichtelijk opgesteld. In 1 overzicht zie je de merken en de kwaliteitsverschillen.

Aanbeveling
Breed Assortiment, Erg druk in de Showroom, Maar dat merk je niet omdat er ook veel personeel aanwezig is. Bovenal, volgens mijn eigen onderzoek de goedkoopste die ik heb kunnen vinden.

Extra toelichting
Ik ben Meer dan zeer tevreden. Goed, deskundig en snel geholpen. Factuur per mail, handig om op te slaan, ben ik anders toch snel kwijt. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon super. Ik had minder Service verwacht bij de laagste prijs. Niets is minder waar.

J. Verdoorn 10-11-2014

Vlotte duidelijke begeleiding bij de aankoop.

Personeel met kennis van zaken.

Assortiment
Keuze te over. De tv die ik wilde was te bekijken.

Aanbeveling
Scherpe prijzen. Goede hulp en artikelen op voorraad!

Extra toelichting
Scherpe prijzen. Goede hulp en artikelen op voorraad!

zieltjens 10-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

er stonden die vers. merken en persoonen om te vergelijke en te helpen

werdt goed geholpen tot het einde

ruime keuze

Her 64 10-11-2014

Charlotte Aguilar 10-11-2014

Overzichtelijk, goede informatie

Personeel heeft veel kennis en denkt goed mee met welk product het best bij de wensen aansluit

Assortiment
In alle prijsklasse voldoende keus

Aanbeveling
Indien op voorraad kun je je product zo meenemen.

Extra toelichting
Zeer tevreden met mijn product en met de service van de winkel

francis van den berg 09-11-2014 In de winkel gekocht
naarden

we hebben eerst de website bekeken voordat we naar naarden reden, die overigens makkelijk in gebruik is met veel zoek functies.

de winkel was goed en makkelijk bereikbaar, zeer nette winkel wat ik niet verwacht had. Ik had namelijk een loods of iets dergelijks.
Bij binnen komst werden we vriendelijk te woord gestaan en is ons advies gegeven die wij ook hebben opgevolgd. tijdens het wachten op onze bestelling en onder het genot van een heerlijk bakje koffie is ons veel uitleg en info over de winkel en het grote assortiment aan koffie machines gegeven.

Assortiment
er is op de website een grote keuze. In de winkel was ook een ruim assortiment vooral aan koffiemachines.

Aanbeveling
ja ik zou het aanbevelen, het is er niet mega groot, genoeg tijd door het personeel en keuze genoeg in bepaalde producten en er wordt voldoende tot goede informatie gegeven.

Extra toelichting
Ik heb bij alles een uitgebreide motivatie gegeven. Ik ben tevreden.

Roycobra 09-11-2014

ruim opgezette winkel, website duidelijk opgezet.bestellen via de website en afhalen in naarden

na aankoop de technische dienst gebeld, daar zat een vrouw met weinig verstand van de ultra HD tv's. zelf naar de winkel en top geholpen om probleem op te lossen door Dennis

Assortiment
ruime keus in alle items zij verkopen

Aanbeveling
ik heb er zelf 6 tv's en een koffie machine gekocht en stuur altijd mn kennissen naar Naarden

Extra toelichting
personeel in de winkel adviseren goed. altijd tevreden met de aangekochte producten

janssen218 09-11-2014

duidelijke website

iedereen vriendelijk en behulpzaam

Assortiment
Niet alles stond in de showroom.Concurrerende prijzen. Wel waard om van Wijchen naar Naarden te rijden.

Aanbeveling
Aanbevelingswaardig, behalve voor mij de afstand. Maar het was het waard.

Extra toelichting
Iedereen vriendelijk. Goede deal gemaakt. Fijn dat er een toilet is in de winkel. Mooie showroom.

Evie47 09-11-2014

De winkel is voor ons niet ver van onze woonplaats.

De service is zeer goed en uitgebreid.

Assortiment
Diverse merken aanwezig in alle formaten.

Aanbeveling
We zijn er prettig geholpen.

Extra toelichting
Als je binnen komt word gevraagd of je eerst wil rond kijken of direct advies wil. Dit vonden wij erg prettig.

RDemmen 09-11-2014

Je kunt op de website checken of het product aanwezig is en in de winkel meteen meenemen!

Factuur wordt keurig maar je mail adres verzonden. En producten kunnen ook bezorgd worden.

Assortiment
Zeer uitgebreid, voldoende keuze.

Extra toelichting
Zeer goede prijzen en akties!

Hansxyz 08-11-2014

de winkel in Naarden is goed te bereiken en beschikt over een eigen parkeergelegenheid

de verkoper heette ons welkom en liet ons in alle rust rondkijken. toen we advies wilden was hij direct beschikbaar.

Assortiment
de verschillende merken hadden allemaal een eigen kleine toonzaal, zodat je zowel binnen het merk als tussen merken goed kon vergelijken

Aanbeveling
op alle punten scoort deze zaak goed. ook de andere bedrijven vsan Coronel zijn goed.

Extra toelichting
ons eindoordeel is: een prima zaak. Wellicht niet de (aller)goedkoopste, maar service en goed advies maken dit meer dan goed.

dokteronline 08-11-2014

goed overzichtelijke website met veel informatie

snel geleverd in uitstekende conditie

ruim

Aanbeveling
men doet wat men beloofd. Na betaling levering de volgende dag

Extra toelichting
prima webwinkel met groot assortiment, betrouwbaar en kwalitatief goed

FrankB45 08-11-2014

mooi verzorgde demo ruimte met een balie waar je eigenlijk direct geholpen wordt.

Toen ik stond te wachten op mijn bestelling werd er onafhankelijk van elkaar door 2 andere collega's gevraagd of ik al geholpen werd. Prima!

Assortiment
Als je het hier niet vind, dan vind je het waarschijnlijk nergens...

Aanbeveling
Ik vertel het iedereen, beloofd...

Extra toelichting
Toen bleek dat de door mij bestelde televisie niet direct leverbaar was, zijn de medewerkers meteen op zoek gegaan naar een passende oplossing! Ik had geluk, en mocht een luxer type televisie meenemen voor een geringe bijbetaling.

René Kr1 08-11-2014

In 2 tellen besteld en bijna nog sneller geleverd.

De beste service is dat er geen service nodig is!

Extra toelichting
Top geregeld, mooie tv voor een mooie prijs. TX

Evert-Jan de Graaf 07-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

makkelijk te bereiken locatie, ruime showroom.

De verkoper nam de tijd voor ons, vroeg ons goed uit op onze eisen en wensen en gaf een eerlijk advies op maat.

Assortiment
Op basis van wat wij zochten konden we kiezen uit meerdere opties en merken.

Aanbeveling
Makkelijk te bereiken, locatie, goed en deskundig personeel en een ruime keuzemogelijkheid.

Extra toelichting
Als je op zoek bent naar de combinatie goed bereikbaar, goed advies en topkwaliteit voor een scherpe prijs; dan heb ik 1 adres voor je: plasma discounter in Naarden!

lekkereindelijktelevisiekijken 07-11-2014

Je kan online een goede vergelijking maken van alle gewenste opties die je op een plasma tv zou willen hebben

Goede communicatie over het product en ondersteunende videos over het gewenste artikel

Zeer ruime keuze

Al meerdere malen aanbevolen

buseg 07-11-2014

Parkeerplaats gratis. Dichtbij de winkel.

Goede service met advies.

Assortiment
Zeer uitgebreid en je kunt meerdere tv's zien en beoordelen.

Aanbeveling
Gezien de locatie en producten zou ik plasmadiscounter aanbevelen.

Extra toelichting
Goede service en goede locatie.

Wielsmarttv 07-11-2014 Via de website gekocht

gemakkelijke site erg overzichtelijk

Zeer breed assortiment.

Aanbeveling
Brede product aanbod, mooie site met filmpjes.

Extra toelichting
Snelle levering en scherpe prijs.