Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Jonathan 23-01-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Gisteren avond sonos soundbar besteld en volgende dag in huis. Snelle service en duidelijk wanneer bestelling geleverd zou worden. Erg tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yen 23-01-2018 Via de website gekocht

Top sevice voor goede prijs

Ik vind het prettig om bij jullie te bestellen het is overzichtelijk en geen nonsens. Gewoon krijgen waar je om vraagt voor goede prijs en hele goede service.

Localink 23-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende garantievoorwaarden!

Bij televisiewinkel.nl vond ik als ondernemer de beste garantievoorwaarden. Ik wilde een TV voor op kantoor die ik kan gebruiken ten behoeve van mijn klanten. De keuze was gemakkelijk te maken, de toestellen lieten zich eenvoudig vergelijken. De gunstige prijs en uitstekende garantievoorwaarden gaven de doorslag!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diana 23-01-2018 Via de website gekocht

Op werkdagen voor 22u besteld, morgen in huis

Helaas gaat de slogan 'Op werkdagen voor 22u besteld, morgen in huis' voor mij niet op. Mijn vorige televisie heb ik ook bij jullie gekocht en daar heb ik echt goede ervaringen mee, maar ik vind dit echt jammer. Zeker omdat ik hier een middag voor heb vrij genomen en morgenmiddag nog een vrije dag moet opnemen. Hoop dat de televisie morgen op het aangegeven tijdstip wordt geleverd.
Groeten Diana

Beste Diana,

Nogmaals onze welgemeende excuses dat de informatie niet juist op onze website heeft gestaan.
Vanmiddag hebben wij al telefonisch contact met u gehad.
Wij werken met 2 magazijnen, bij sommige artikelen is het niet mogelijk wanneer voor 22:00 besteld volgende dag in huis, echter zou er dan automatisch een bericht bij het artikel moeten staan wat in dit geval niet is gebeurd.

Zoals afgesproken zullen wij morgen het toestel bij u leveren.
Vanavond ontvangt u van ons een track en tracé code om de zending online te volgen.

Team Televsiewinkel.nl

Arend Quist 23-01-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Deze shop wou ik een lange tijd geleden al eens een aankoop doen. Had ik het maar gedaan want het is een geweldige shop. Niet alleen de producten zijn goedkoop, de service is er fantastisch. Medewerkers die je vriendelijk te woord staan en je fantastisch helpen. Dus alles bij elkaar kan het niet beter. Mijn volgende aankopen ga ik hier zeker weer doen!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mirjam 23-01-2018 In de winkel gekocht

1telefoontje.

Jeetje wat maken ze het je makelijk daar ik bel op voor een reservering van een LG tv haal het zondag op en de TV wordt ook nog eens in mijn auto geladen ik zeg top.
ik zal dit zeker door vertellen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tor 23-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zoals gewoonlijk, snel en goed!

Als iemand die weet wat die wil is de shop top. Gewoon binnenlopen en overleggen of uitleggen wat je wilt. Kennis en kunde is prima en dus wandel ik snel de deur weer uit met een complete Sonos set.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karlijn 23-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden; Plasmadiscounter

Fijne winkel!

Gezellige winkel met deskundig personeel. Vooraf online al advies ingewonnen. Enige minpunt was dat we de verkeerde beugel mee kregen, waardoor we terug naar de winkel moesten. Er werd ook netjes aangeboden deze op te sturen, maar dan moesten we twee dagen wachten om de tv te kunnen ophangen.

H. Drenth 22-01-2018 Via de website gekocht

Koude douche

Na aanschaf van een drone van 70,- die 10min. gevlogen heeft, nam de klantenservice nav mijn review contact met mij op.
Service begon veelbelovend . Uiteindelijk was 14,- aan onderdelen echt niet mogelijk na intern overleg, en ook onderdelen hadden ze niet op voorraad.
Ik heb een link gekregen van een website en dat was de service..
Als ze mij hadden gevraagd: "wat vindt U een goede oplossing?"
Televisiewinkel bestelt de onderdelen en we delen de prijs.
Dat is meedenken en service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Ronald 22-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Top services via chat en later in de winkel

Had een aantal vragen via de chat omtrent een (aanbiedings) LG televisie die zeer snel en vakkundig werden beantwoord. Wilde de TV ophalen in winkel en werd meteen voor mijn gereserveerd, zodat hij gegarandeerd nog zou zijn - zonder koopverplichting. Follow-up in winkel en via mail was super. Top ervaring!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

snel afgehandeld dus meteen nog een TV besteld. 22-01-2018 Via de website gekocht

wat en geweldige site

Het gemak om meteen na ontvangst de eerste TV vanuit je stoel onmiddellijk een 2e TV via de site van de Televisiewinkel te kopen, waarbij de keuze uit de diverse modellen en prijzen enorme goed zijn samen gesteld.
Online bestellen en betalen gaat heel eenvoudig

wim 22-01-2018 Via de website gekocht

top produkt en thuis binnen 1 dag

Altijd top service en doen wat ze beloven.
Beveel deze winkel aan.
En was ook de laagste prijs.
Dus mensen top winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Iloon1 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service

Op zoek naar een nieuwe tv kwamen we hier terecht.
Goede uitleg over de verschillende tv's en duidelijk met bestellen.
Binnen 10 minuten een mail binnen en even later ook de track&trace code.
De volgende dag hadden we hem al binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 21-01-2018 Via de website gekocht

Enorm goed geprijsd en goede service

Gekozen voor deze webshop ivm met de goede prijs. Samsung 4K televisie gekocht op zondag. Deze zou dinsdag geleverd moeten worden.
Helaas niet doorgegaan i.v.m. uitfasering van de gekozen TV.
Op woensdag de nieuwere versie ontvangen met €25,- korting i.v.m. de te laten levering. Deze is ook gelijk betaald. Enorm tevreden over deze service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L van Wijk 21-01-2018 In de winkel gekocht

Professionele keurige winkel

De keuze in de shop is beperkt maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de
uitstekende site met een ruime keus aan goede en begerenswaardige artikelen.
De wachttijden aan de balie zijn soms wat lang, maar dat wordt gecompenseerd door het vriendelijke en hulpvaardige personeel

Rick K 21-01-2018 Via de website gekocht

In zijn geheel een geweldige winkel!

Televisiewinkel hij mij een prachtige tv geleverd. Goede beeld en geluid kwaliteit en dat tegen een zeer mooie prijs! Televisie was al binnen 2 dagen geleverd en werkte meteen. Alles was helemaal tip top in orde. Goede service, goede kwaliteit tv, en een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 21-01-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Goed en snel, degelijk en nakomen afspraken.. Kortom, top! Alles via één kanaal wat de snelheid goed en duidelijk maakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A van den Bergh 21-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Bij jullie wel op voorraad

We waren eerst bij een andere zaak geweest maar die hadden onze voorkeur tv niet op voorraad . bij jullie wel en hij werd keurig tot in de auto afgeleverd. Top Wel was er maar één verkoper op de tv afdeling en duurde het daardoor wat langer voordat we geholpen konden worden.

Brenda Gasman 21-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Super goede service en dr juiste kennis

De winkel heeft goede uitstraling en mensen lopen met goede kennis. Wij zijn super goed geholpen door Thomas. Hij was niet opdringerig en liet ons in onze waarde gaf ons tijd om na te denken over de producten die we wilden Aanschaffen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Boy 21-01-2018 In de winkel gekocht

Betrouwbare winkel

Ik koop hier eigenlijk altijd mijn tv’s en koffiemachines. Je krijgt een eerlijk antwoord en hebt niet het idee dat ze het alleen maar voor het geld doen. Erg fijne winkel, alleen beetje druk altijd op zaterdag ;) tip ga vroeg op zaterdag. Mvg Boy

Kijlstra 20-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch service!

Fantastisch snelle service! Eerste leverantie tv kapot door waarschijnlijk transport en de volgende dag al een andere geleverd, geweldig!!

Bert 20-01-2018 Via de website gekocht

Super service

S avonds na 22 uur besteld en de volgende morgen al geleverd. Super service, ik kan het zeker aanbevelen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Leo 20-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle service voor een super prijs

Eerste ervaring paar jaar geleden was al super net voor tien uur savonds besteld en de volgende morgen al geleverd super

O.S. 20-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service!

Correcte en snelle levering volgens afspraak.
Producten beantwoorden aan verwachting en werden stevig ingepakt en netjes geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Bezorgtijd niet aangegeven 20-01-2018 Via de website gekocht

bezorgtijd niet bekend, zelfs geen tijdvenster

vanwege niet bekend zijn van dagdeel bezorging.
wel snelle bezorging !
verder goede website, maar het zo slecht aangeven wanneer het wordt bezorgd kan echt niet meer vandaag aan de dag

Joke 20-01-2018 Via de website gekocht

Wat een prachtige PRIJS- “WEERGAVE”!!!

De prijzen zijn echt lager dan elders. De afhandeling na het plaatsen van de bestelling, loopt op rolletjes. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Bij het bekijken van de website is het allemaal al goed duidelijk. Koop je een demo; gewoon eerlijk, dat het er een is, die bijvoorbeeld 14 dagen op zicht is geweest bij iemand.
Ik kocht 2 televisies tegelijk (o.a. Vanwege de goede prijs) en er werd ook duidelijk gezegd, dat het waarschijnlijk 2 zendingen worden, omdat een tv uit een ander magazijn moet komen.
Kortom; alles duidelijk, geen onverwachte dingen; je weet precies waar je aan toe bent.
Aflevering en het volgen daarvan ook heel goed!!!

Joe 20-01-2018 Via de website gekocht

Kan veel beter

Koerier reed weg voor de deur en had hem ergens anders in de straat afgegeven terwijl ik met het raam open stond te wachten.
Betreft installatie had gemakkelijker gekund door middel van een juiste beschrijving en de subwoofer werkt naar mijn mening onvoldoende merkt er amper wat van.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van een review.
Wij betreuren het ten zeerste dat de bezorger het pakket niet gewoon bezorgd heeft terwijl u gewoon thuis was, wij zullen hier een melding van maken naar het vervoersbedrijf.
Mocht u twijfelen aan de werking van de subwoofer dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Eefje 20-01-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie en snelle levering

Duidelijke website, goede prijs, geleverd via Bol.com. Jammer dat het tijdstip waarop het pakket bezorgd werd niet gegeven kon worden. Maar het is allemaal goed gekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peet 20-01-2018 Via de website gekocht

Absoluut de moeite..

Zelf vanuit West Vlaanderen zeker een service waar anderen kunnen voorbeeld aan nemen. Zeer zeker tevreden met de kwaliteit/prijsverhouding van de televisie en alvast een zaak bij in men favoriete verkooppunten.. Absoluut de moeite..!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JANS 20-01-2018 Via de website gekocht

Goed product

hij doet wat hij moet doen. niet duur
geeft mooi geluid. mooie koop alleen jammer dat er geen optische kabel bij zit. want die moet je er nog apart bijbestellen.

J.van de Nieuwegiessen 20-01-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

De levering was niet zoals afgesproken
Vrijdag besteld normaal zaterdag leveren
Niet gebeurd, zelfs geen berichtje!
Bij klantenservice toen maar gecanceld
Zit nu al 5 werkdagen te wachten op mijn
Geld, kortom een zeer slecht bedrijf
Waar ik nooit meer zal kopen!

Geachte heer/mevrouw van de Nieuwegiessen,

Ten eerste nogmaals onze excuses dat wij uw bestelling niet op de afgesproken datum hebben kunnen leveren.
Wij hebben inmiddels meerdere keren met u contact gehad en de order geannuleerd, deze is op 22-01-2018 door onze administratie verwerkt.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Sebastiaan Tabak 20-01-2018 In de winkel gekocht

Efficiënt goede online informatie

Wij zijn tevreden met alles dat wij hebben gekocht bij al jullie winkels. De prijs is een extra motivatie

Sander 20-01-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede snelle service en goede uitleg over de mogelijkheden

Netjes en snel geholpen , vragen werden goed en snel beantwoord en het gekozen product werd goed uitgelegd en stond snel in mijn auto

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Linda 20-01-2018 In de winkel gekocht

Rustig geholpen

Rustig gelegen, gratis parkeren, ruim assortiment maar niet te kolossaal. Wij hadden het geluk dat het niet zo druk was in de winkel en al een beetje wisten wat we wilden hebben. Onze keus was gauw gemaakt.

Reint 20-01-2018 Via de website gekocht

Geweldig snel geleverd

Via bol.com tv voor weinig geld
TV is geweldig alleen de handleiding zijn de letters veel te klein je hebt een vergrootglas nodig om het te lezen

Karaman 20-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Door fouten van de bezorger waar televisie winkel niks aan kon doen hebben ze me heel goed geholpen en alle middelen in gezet om mij te helpen. Topperd

Henk 20-01-2018 In de winkel gekocht
de televisiewinkel Bronstraat 7 Naarden

geweldige service , op de afgesproken tijd geleverd door TNT

dankzij kieskeurig ben ik terechtgekomen in de televisiewinkel , en werdt geholpen door uw verkoper FLORIS , op zeer kundige wijze, heb ik toen besloten voor de aankoop van een PhilipsTV 49US6412/12 , ik ben bijzonder gelukkig met deze aankoop , ook het Ambilight maakt het kijkplezier met het rustige geen felle kleuren tv beeld , op mijn 85 jarige leeftijd , een bijzonder ervaring , dankzij F***** heb ik voor deze tv gekozen , en spreekt daar voor mijn waardering uit , hoop er nog vele jaren plezier van te mogen hebben .

C.Jacobs 20-01-2018 Via de website gekocht

Top service!

Zoals in de advertentie staat komen zei het, ook na en op tijd met de bestelling,
En scherp geprijsd voor de consument .

RonV 20-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede website om je te oriënteren en een snelle levering. Alles werd correct afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden over deze service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon Weeda 19-01-2018 Via de website gekocht

Prima geprijsd en stipt geleverd

Voor de tweede keer binnen een jaar een prima geprijsd (weekend)koopje besteld én stipt een dag later keurig volgens afspraken ontvangen.
Deze keer een LG-Led TV die in de zomerperiode in mijn voortent dienst moet gaan doen. Wat zal (o.a.) de Tour de France op deze 80 cm beeldbuis het kijkplezier verhogen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 19-01-2018 Via de website gekocht

Top produkt

Had nog geen ervaring met bestellen bij bol.com,maar na de nu 1ste bestelling te hebben gedaan en ontvangen vind ik het de moeite om vaker iets te bestellen bij bol.com en dus zeer te spreken over de service en bezorging...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stam 19-01-2018 Via de website gekocht

Stam

Qua levertijd dit een minder positieve ervaring
Verder scherpe prijzen en op de site gemakkelijk te selecteren

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Geachte heer/mevrouw Stam,

Bedankt voor uw feedback na ontvangst van uw bestelling.
Naar aanleiding van uw bericht hebben wij een melding gemaakt bij onze vervoerder, ook zullen wij dit ook handmatig in de gaten houden om onze service hierin te verbeteren.

Carl 19-01-2018 Via de website gekocht

Tegenvaller

Ondanks afspraken via mail, weigerde de transporteur het oude TV-toestel mee te nemen (nochtans een verplichting in België). De klantendienst van Televisiewinkel.nl stuurde ons wandelen met de boodschap 'ik heb geen oplossing voor u'.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 22-01-2018

Beste Carl,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat uw oude toestel niet is meegenomen door onze vervoerder.

Wanneer er geen plek is in de vrachtwagen is een andere afspraak voor afhalen vaak wel mogelijk.
Vanuit ons zou er altijd een afhaal opdracht mogelijk moeten zijn, helaas is een van mijn collega's hiervan niet op de hoogte.
Met de genoemde gegevens kan ik uw order helaas niet terug vinden.
Wellicht dat u met ons contact wilt opnemen? Dit kan op mailadres klantenservice@create2fit.com ( o.v.v. bestelnummer)

D 19-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Vandaag besteld morgen in huis, prima service.
Via bol.com besteld. Netjes op tijd geleverd binnen de afgesproken termijn.

A. Hendriks 19-01-2018 In de winkel gekocht
Naarde

Was druk!! Maar werd meteen geholpen.

Deze winkel had ik al een keer bezocht en was gewoon tevreden, dus ik ging voor een tweede TV uiteraard weer naar Corronel !!

Familie Martens 19-01-2018 Via de website gekocht

Mooie tv

We kwamen hier op deze site, omdat jullie goedkoopste waren. We hebbenbal zo'n zelfde tv alleen groter en die bevalt ons nog steeds prima. Daarom keuze weer dezelfde in kleinere maat.
Goede service, super aflevering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sofie 19-01-2018 Via de website gekocht

Top service en duidelijke site!

Hele overzichtelijke en duidelijke site. Komt heel oprecht over. Zal hier vaker bestellen en de site bij anderen aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CAD Boons 19-01-2018 Via de website gekocht

Goede snelle serviceverlening

Goede snelle serviceverlening, het juiste product op het afgesproken tijdstip en in Prima staat geleverd door een nette chauffeur. Webshop werkt ook prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Silvio 19-01-2018 Via de website gekocht

Correct en snel

Via een andere webwinkel iets besteld, waarbij later bleek dat dit door jullie webshop werd geleverd. Communicatie omtrent de levering was duidelijk en het product werd snel en correct afgeleverd.

Marvin V 19-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service.

Prijs en kwaliteit verhouding is goed.
Ik had een TV besteld, maar twijfelde uiteindelijk.
Hierdoor wil ik deze order cancellen en dan gelijk de andere die ik intussen gevonden had bestellen. Even bellen en binnen 5 minuten was het geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -