Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

mr lova lova 04-12-2014

Gewoon van uit huis je tv bestellen door een paar muisklikken.
Heerlijk en simpel

Duidelijk en overzichtelijk

Assortiment
Groote keus uit meerdere toestellen.

Aanbeveling
Aan te raden aan iedereen.

Extra toelichting
Simpel van uit huis te bestellen. Duidelijke mail van bestelling en levering. Mooie prijzen en groot keus aan producten.

Asse 04-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke internet winkel

Aanbeveling
Bestelling, compleet en snel geleverd.

D van Biene 04-12-2014 Via de website gekocht

Site is heel overzichtelijk, met filmpjes over de producten. Echt veel werk van gemaakt. Ook het feit dat je een offerte aan kan vragen en dan een scherp aanbod krijgt vind ik persoonlijk zeer fijn.

Ik vond twee verschillende prijzen over hetzelfde product op uw site. na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik binnen drie uur het advies om een offerte aan te vragen voor het product en kreeg ik de laagste prijs geoffreerd. Top!

Assortiment
Wat ik belangrijk vind is dat alles uit een range beschikbaar is in jullie webshop en niet alleen "de krenten uit de pap". Zo ook in het Sonos assortiment.

Aanbeveling
Toevallig net nog gedaan aan mijn collega op de zaak die ook op zoek was naar een wireless adiosysteem.

2wheelduc 04-12-2014

De site laat zich makkelijk bedienen. Productuitleg via filmpjes maakte het maken van een keuze makkelijker.

Deze kan ik nog niet beoordelen. Dat moet nog blijken. Maar ik geef toch een voldoende voor het feit dat u reeds rekening houdt dat iemand zich kan bedenken af te zien van de aankoop, zelfs een verwijzing naar een retourformulier is gedacht. Dat geeft vertrouwen.

Assortiment
Voor wat ik zocht heeft plasma-discounter ruime keus. Zowel in uitvoering, als prijsklasse.

Aanbeveling
Voor wat mijn ervaring tot nu toe is geweest is deze positief. Ik heb ook geïnformeerd bij vrienden of zij ervaring met uw zaak hadden. En die waren er. En deze waren positief. Ook in de nazorg. Dus lijkt me het voor de hand liggen een positief advies te geven aan anderen. Tot het tegendeel bewezen wordt natuurlijk.

Extra toelichting
Ik ben positief echter heb ik 1 minpunt. Ik heb interactieve tv met zo'n kastje van kpn. Zowel in het filmpje als in de resenties, als in de gebruiksaanwijzing heeft men hier geen rekening gehouden. Dus de soundstage wil niet werken. Hoop er morgen via een telefonisch overleg verder te komen

veen221 03-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Ze brachten zelfs mijn aankoop naar de auto

Aanbeveling
Prima prijs voor de artikelen en je kan de artikelen makkelijk ophalen

Extra toelichting
Prima prijs voor de tv die ik wilde kopen en kon hem gelijk meenemen

Dhr. E. Deckers103830 03-12-2014

Extra toelichting
Mooie winkel in Naarden waar op de zelfde dag dat de tv werd uitgezocht de afgehaald kon worden.

Olivier Neven 03-12-2014 Via de website gekocht

Heel handige tv , je word perfect door het menu gewezen , zeer snel smart menu , geluid is goed , prachtig beeld !!

Plasma discounter staat op nummer 1 bij mij !! Heb nog nooit ergens de klanten dienst zo snel en zo goed weten te antwoorden !! 10/10

Assortiment
Hier vind je altijd de beste producten , ben blij dat ik jullie gevonden heb

Aanbeveling
Zeer betrouwbaar ,zeer vriendelijk , meer dan genoeg keuze en uitleg via de video's

Extra toelichting
Ik ben meer dan Fan van Plasma !! zeer goede service , hier voel ik mij tenminste niet een nummertje in de klante lijst ! hier word je warm onthaalt en heb je een probleem , zij lossen het op , super klantendienst , super super !! Over de Tv , TOP PRODUCT , geen fabeltjes die er worden wijs gemaakt , gewoon de waarheid , en Bij T. heb ik niet het gevoel dat hij wil verkope om te verkopen , genoeg keus en tijd om te kiezen !! Respect voor hem en de zaak ! blijf zo doordoen !!!

Mitojuice 03-12-2014

Aanbeveling
Er is geen reden om niet naar Plasma Discounter te gaan.

Extra toelichting
Had de mogelijkheid om de tv gratis te laten bezorgen maar kon hem ook met gemak voor dezelfde dag nog reserveren en een uur laten komen afhalen. Plasma Discounter is ook zeven dagen per week geopend! Ik werd snel en vriendelijk geholpen en er werd advies gegeven over eventuele accessoires. Verder werd het toestel netjes naar mijn auto gebracht. Tevens mocht ik wanneer er iets niet zou werken/ problemen gaf altijd direct terugkomen. Plasma Discounter heeft echt enorm veel spullen! Voor een ieder is er keuze genoeg en voor schappelijke prijzen en de weekendknallers zijn echt top! Er is geen reden om niet naar Plasma Discounter te gaan.

Pascal_72 03-12-2014

Alles in een overzicht, goed zoeken en vergelijken.

Filmpjes van hoe het werkt, waardoor je goed kunt bepalen of het juiste product voor je is

Uitgebreid en goed geprijsd

Aanbeveling
Door de goede prijs, snelheid van leveren. voor iedereen een aanbeveling

Tot de volgende keer.

J.L.Kraan 03-12-2014

Het was super eenvoudig een keus te maken en de bestelling te plaatsen.

Erg goede service.
Voor het afronden van de bestelling netjes attent gemaakt op verlening van de garantie.
Direct na het plaatsen van de bestelling een e-mail ter bevestiging.

Assortiment
Heel ruim en gevarieerd assortiment, volop keus.

Aanbeveling
Ik zal zeker attent maken op deze super zaak.

Extra toelichting
Dit was mijn eerste bestelling maar het zal zeker niet mijn laatste zijn. Dit was een heel goede en fijne ervaring en daar ik binnen kort een nieuwe stofzuiger moet hebben kom ik zeker terug. Wel ga ik dan naar de winkel omdat ik het belangrijk vind om te voelen hoe de nieuwe stofzuiger in de hand ligt.

Jalapenopepper 03-12-2014

Lekker vanuit de luie stoel

Prima via mail te woord gestaan

Gewoon doen!

Extra toelichting
Prima winkel, geen klachten, snelle levering

NVAlmere 02-12-2014

Zelfs het nieuwste product stond erop! Bovendien konden we goed zien wat de voorraadinformatie was.

Rustige sfeer in de winkel. Er wordt de tijd genomen om met je te praten over het product. We hadden veel vragen en diegenen die ons hielpen hebben echt de tijd genomen om alles te bespreken en te laten zien waar dat mogelijk was. Ook kregen we adviezen en tips voor bij de aanschaf.

Assortiment
Uitgebreid: van de merken meer gericht op de massa tot de wat exclusievere merken en producten. Alle prijsklasses dus.

Aanbeveling
To the point, vakkundig, efficient.

Karin Schuur 02-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Heel toegankelijk. Duidelijke en eenvoudige uitleg door iemand die het leuk vindt om daar te werken.

Goede service door meedenken door te luisteren.

Assortiment
Zeer gevarieerd. Voor elk budget een oplossing

Al vaker gedaan

Extra toelichting
Lijkt me niet nodig. Zie uitleg en motivatie boven.

Maurice7519 01-12-2014

Kan de auto voor de deur parkeren.

Spullen worden in de auto gezet. Maar de product kennis van het winkelpersoneel laat te wensen over.

Assortiment
Ik te weinig kennis van de aangeboden producten om dit te beoordelen.

Aanbeveling
Lekker makkelijk naast de snelweg en voor de deur parkeren.

Extra toelichting
De verkoper heeft mij verteld dat de steunen waar de tv op staat te verstellen zijn. Dit is voor mij belangrijk omdat de tv 4 cm breder is dan mijn kast. Nu blijkt dit niet waar te zijn en past de tv niet op de kast. Als de verkoper product kennis zou hebben gehad dan had ik een andere tv gekocht en zou me een hoop ergenis bespaard zijn gebleven. Ik had bij het plaatsen van de tv er goed de balen van. Juist omdat ik er duidelijk om gevraagd had.

h warmolts 01-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

je kunt rustig eerst even kijken zonder dat de verkopers direct op je af komen

netjes lopen met het gekochte product naar de auto

Assortiment
ruime keuze van alle apparatuur

Aanbeveling
aan iedereen die een product uit jullie assortiment

Extra toelichting
valt verder weinig op aan t vullen heb alles vermeld zo als het is

e.cabri 01-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
volgens verkoper zouden er twee dvd brillen bij zitten,blijkt er geen een te zijn. beloof niets als je het niet zeker weet,geeft geen goede indruk tv blijkt online bij andere leveranciers tot 300 euro goedkoper te zijn voel je je op zijn zachts belazerd

Janneke 99 01-12-2014

Auto voor de deur - alle modellen te zien.

Direct geholpen door aardige medewerkers met goed advies. Na aankoop even geholpen met alles in de auto doen. TOP

Prima winkel - prima prijs-kwaliteitsverhouding

Extra toelichting
1 tip - wat gek is, wij kochten een samsung smart tv en een koffiezet apparaat van nespresso - kun je niet in 1 x afrekenen. Heel apart.

JoJo1962 01-12-2014

kon direct vinden wat ik hebben wilde.

alles is snel en adequaat geregeld.

iets kan altijd beter.

Aanbeveling
alles is goed geregeld. Het personeel weet waar ze over praten; dat zie niet overal meer. En bovenal:ik trof een persoon die mij als non-techneut toch alles duidelijk kon maken. Een toppertje!!

Extra toelichting
ik werd door een collega geattendeerd op dit bedrijf; door de snelheid, attentheid en hulpvaardigheid en niet te vergeten de juiste prijzen zal ik dit bedrijf zeker aanraden bij andere personen!!

Tijmen Heinen 01-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer makkelijk te bestellen of reserveren via Internet. Ook de winkel in Naarden is goed bereikbaar.

Zeer nette en kundige verkopers die over elk toestel wel iets kunnen zeggen.

Assortiment
Meer dan voldoende keus en ook nog op voorraad!

Aanbeveling
Top Service en voorraad. heb al meerdere vrienden en collega's door gestuurd naar jullie.

Extra toelichting
Ik kom al meerdere jaren in jullie winkel en nog nooit ben ik teleurgesteld weggegaan. Altijd super aardige en vakbekwame verkopers en natuurlijk ook erg makkelijk bereikbaar. ook de service van reserveren is top!

patrick craanen 01-12-2014 In de winkel gekocht
naarden

ik had een tv gekocht maar ik maakte het thuis open en toen was het beeldscherm kapot, ben toen terug gegaan en heb een iets duurdere tv mee gekregen en dat vond ik echt goeie service!

Jvanhu 01-12-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Op internet alvast mijn keuze gemaakt en in de winkel snel geholpen.

Snelle afhandeling in de winkel

Assortiment
Mijn keuze zat ertussen, du prima!

Aanbeveling
Goedkoop, goeie service, vriendelijk personeel! Ik ben een tevreden klant!

Klaas19643 30-11-2014

Door de gunstige ligging vlakbij de snelweg en de goede parkeergelegenheid is het gemak groot. Aankoop kan eenvoudig worden meegenomen.

Goede service. Door medewerker geholpen om TV in de auto te laden. Dezelfde dag nog even gebeld met callcenter om te melden dat TV pas na 1 week zal worden uitgepakt, met het oog op de eventueel late melding van beschadigingen. Was geen probleem, aantekening gemaakt bij de order. Vriendelijk te woord gestaan.

Assortiment
Ruime assortiment. Gewenste TV op voorraad. Ruime opstelling om TV's werkend te zien.

Extra toelichting
Zeer positief. Goed geadviseerd. Mooie TV gekocht. Hopelijk voldoet de TV ook aan mijn hoge verwachtingen. Moet eerst wandmeubel verbouwen alvorens TV op te hangen.

honkoop1958 30-11-2014

je kan het gewoon invullen geen moeilijke vragen

nou het verbaasde me behoorlijk om +/- 1940 uur besteld en de volgende dag in de morgen al thuis gekregen nou klasse hoor bij andere is het wel soms weken

Assortiment
genoeg waar je keus uit kan maken

dianakort 30-11-2014

online besteld. gereserveerd paar dagen later op te halen op postcode betalen 1 min later de tv in handen en auto weer in. adres staat groot bij reservering dus niks op zoeken zo gevonden

bij binnenkomst gelijk geholpen. de goede wandhouder voor de tv uit zijn hoofd er bij gedaan en 1 min later stond de tv klaar om mee te nemen

Assortiment
groot assortiment en genoeg keuze online met info

alles naar wens!

Extra toelichting
erg tevreden leuk tv voor de slaapkamer erbij voor leuke prijs!

Art B. 30-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel, duidelijk, kon gewoon niet fout gaan.

Assortiment
Denk dat er weinig is wat niet in uw assortiment zit.

Aanbeveling
Vanwege gemak, snelheid en scherpe prijs

Extra toelichting
Een goede eerste ervaring. Nog geen problemen ondervonden, echter kan je dan pas een bedrijf beoordelen en classificeren. Als het goed gaat en dat gaat het tot nu toe, valt er weinig te beoordelen. Snelheid levering, gemak bestellen alles goed. Even afwachten wat er gebeurd, als ik een eventuele vraag of probleem zou hebben. Maar tot nu toe, alle vertrouwen in.

Nhj 30-11-2014

Kan alleen over site zelf oordelen. Al wist ik exact wat ik wilde hebben dan is het nog fijn als je er snel bent en kan bestellen.

Aanbeveling
Had mijn product voor 20:00 uur besteld en was volgende dag al om 11:00 uur. Perfect volgens afspraak dus.

Extra toelichting
Het hele online bestel proces en aflevering verliep vlekkeloos. Helemaal in orde.

Mirrick78 30-11-2014

Extra toelichting
Home Cinema set besteld, zou draadloos zijn, maar bleek fout op de site te staan. Was een superstuntprijs maar leek ook al te goed om waar te zijn. Na contact kon ik het artikel weigeren aan de deur maar die reactie kwam toen het artikel al was bezorgd. Ik kon het gewoon terug sturen maar we hebben het toch maar uitgeprobeerd en was een nette set (geen high-end prestatie maar ook alles behalve een high-end prijs). We gaan even kijken of deze blijft bevallen en gaan dan wellicht alsnog over op draadloos. Supersnel bezorgd!

hanssteenderen 30-11-2014

duidelijke overzichtelijke site

zeer snelle levering

Assortiment
veel keuze in elke prijskklasse

Extra toelichting
dit is een no nonses bedrijf duidelijk-overzichtelijk -betrouwbaar en betaalbaar. Een aanrader! Net zo snel als Coronel!

Els Bode 30-11-2014 Via de website gekocht

Dankzij de installatie video's op jullie site super makkelijk te installeren.

De volgende dag al het product in huis.
Had nog een vraag over het product en dezelfde dag antwoord
Dat noem ik goede service.

Assortiment
Ruime keuze en leuk geprijst!

Aanbeveling
Ik kende deze winkel nog niet maar na deze ervaring staat hij in mijn favorieten en zal zeker mijn ervaringen delen met mijn vrienden,collega's en familie!

Extra toelichting
Ben een zeer tevreden klant. Het product voldoet aan mijn verwachtingen en de service is gewoon goed!

Jessica Roozemaal 30-11-2014 In de winkel gekocht
Naarden

Dichtbij en lekker rustig rondkijken

Nam de tijd voor mij

chico23 30-11-2014

Eenvoudig bestellen en overzichtelijke site

Prima..

Aanbeveling
M.akkelijk overzichtelijk en goede service

Marijn Hilversum 30-11-2014

Aanbeveling
We wonen in de buurt van Naarden, dan is het perfect om naar de showroom te gaan. Kun je de tv ook in het echt zien: dat is toch wel prettig met zo'n grote aankoop.

Extra toelichting
Wilde graag een grotere televisie (van 32 naar 40 inch). Twee jaar geleden uitstekende ervaring gehad met plasma-discounter, dus weer naar de winkel in Naarden geweest. Medewerker had prettig en vakkundig advies. Uiteindelijk gekozen voor een vergelijkbaar toestel als ik had, de Samsung UE40H6200. Werd gelukkig geen moeite gedaan om me een beter/duurder toestel te verkopen, dat vind ik altijd vervelend. Ben erg blij met de aankoop, maakt alle verwachtingen waar. Volgende keer weer naar plasma-discounter!

Jeffry faber 30-11-2014 Via de website gekocht

Duidenlijk en snel bestelen

Elke keer kom ik gewoon terug van wegen het veiligen gevoel

Groot en profecionel

Beter is er niet

Extra toelichting
Geen klachten alleen maar lof

Haverkate 30-11-2014

Lekker makkelijk en heel duidelijk bescheven allemaal echt top

Nergens naar om hoefen kijken alles werd geregeld voor me

Assortiment
Groot assortiment maar precies de tv die ik zocht

Aanbeveling
Goede service en nergens naar om hoefen kijken en een dag later al bezorgt echt perfect

maroesv 29-11-2014 Via de website gekocht

makkelijk online te bestellen

snel in huis

heel veel keuze

Aanbeveling
iedereen omdat ik deze winkel de beste vind

I.Jager 29-11-2014 In de winkel gekocht

Marcel van Meersbergen 29-11-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig in contact gekomen met Plasmadiscounter, daarna ging het bestellen erg makkelijk.

Bestelling kwam vlot binnen, kortere levertijd dan aangegeven

Niet van toepassing.

ga dit weekend weer 1 bestellen voor mijn ouders, de Salora Tab bevalt erg goed

Extra toelichting
De geleverde Salora Tab 7201 bevalt uitstekend, wel wat traag, maar wat mag je verwachten voor die prijs. Prijs kwaliteit is uitstekend.

maroesv 29-11-2014 Via de website gekocht

Werd op tijd thuis bezorgd

Gewoon volgens afspraak op de juiste plek en de juiste tijd bezorgd.

Assortiment
Genoeg keus, kan altijd meer en altijd voor een betere prijs vandaar geen 10 maar een 8

Aanbeveling
Laat mij de waardebon winnen en het wordt een 10 ;-)

Huysman61 29-11-2014

Het is makkelijk te bereiken

prettig om te kopen er is rust en aandacht met goede advies

uitgebreid en overzichtelijk

Aanbeveling
Wanner men opzoek is naar een betaalbaar product moet je zeker hier zijn

Extra toelichting
Zowel internet als de winkel geeft mij het gevoel dat ik bij een goed bedrijf ben waar je een goed gevoel van krijgt. En bij de prijs die je betaald is niet te duur zeker bij mij na wat rond te hebben gekeken kom ik hier weer uit.

DijkshoornJ 29-11-2014

Overzichtelijke site die makkelijk te surfen is.

Perfect, zondag besteld en dinsdag netjes met PostNL afgeleverd.

Assortiment
Groot aanbod in diverse prijsklassen, voor iedereen wat wils en zeker de goedkoper dan als ik hem in een winkel had gekocht.

Aanbeveling
Al meerdere dingen besteld bij jullie en altijd tevreden met het geleverde product.

Extra toelichting
Goede overzichtelijke site met een divers aanbod. Snelle levering en goede service als dat nodig is.

RVvdVeen 28-11-2014

TV uitzoeken met onze wensen ging prima omdat er veel keuzes zijn te maken.
Misschien handig te vermelden welke tv's door plasma-discounter als de beste getest zijn.

Op rustige tijden is het ook handig gewoon een nummertje te trekken. Ik was er tijdens lunch vond dat er weinig helpers in de zaak waren. Wanneer komen er meer? Toen we eenmaal geholpen werden was het prima.

Assortiment
Er is echt heel veel. Zie je misschien door de bomen het bos niet meer.
En doet de TV het thuis net zo goed als in de winkel?

Aanbeveling
Niets mis mee, ik had een led TV uitgezocht en vroeg of er nog een beter was, dat was dus zo, we zijn er heel tevreden mee.

Extra toelichting
Ideaal een winkel waar je het product zo in je auto kan doen. Geen parkeer probleem en achteraf gesleep met een tv. Degen die ons hielp nam de tijd ook toen ik achteraf nog iets wilde weten over een sound bar. Een volgnummer trekken ook als het rustig is lijkt mij verstandig, meer mensen hadden dat willen doen toen ik er was.

Spoeky 28-11-2014

Met een paar klikken heb je het besteld ,erg duidelijk en compleet.

Assortiment
Groot genoeg ,voor elk wat wils ,was aan het rondkijken voor een mooie Led-tv voor mijn zoon ,kwam vorige week een mooie weekendknaller voorbij ,niet te duur maar zeer compleet .

Aanbeveling
Nu voor de tweede keer in korte tijd iets besteld, weer perfect op de hoogte gehouden en afgeleverd.

Dik007 28-11-2014

Via een overzichtelijke mail, zijn de specificaties van het product onmiddellijk duidelijk.
De aankoop is in 2 minuten geregeld, het product is de volgende dag reeds bezorgd!

Service kan niet beter, zowel voor als na de aankoop.

Assortiment
Uitgebreid productaanbod, iedere week andere interessante aanbiedingen. Top formule.

Prijs kwaliteit is top.

Extra toelichting
Het concept van deze shop is zeer prettig en zeer klantvriendelijk. En scherpe prijzen!

PHilkens 28-11-2014

Extra toelichting
Makkelijke navigatie door de site, scherpste prijs en snelle levering. En een hele goede communicatie mbt het leveringsprocess.

Jc van empelen 28-11-2014 Via de website gekocht

'S'avonds je tv stuk,volgende middag een andere,kan niet makkelijker toch !

Sneller kan niet !

Assortiment
Ruim voldoende,voor ieder wat wils.

Beveel hem iedereen aan.

Extra toelichting
Al eerder hier een tv gekocht,werd aan de telefoon ook vriendelijk en vakkundig geholpen,dus meteen hier weer naartoe voor een nieuwe !

Ringnalda 1947 28-11-2014

6,8

Goed, maar kon niet getoond worden

Assortiment
Kon niet veel getoond worden. Keuze was beperkt

Morris Minor 28-11-2014 Via de website gekocht

Op grond van de nieuwsbrief info een samsung tv besteld en met ideal betaald. Goede snelle bestelprocedure en razendsnelle ( 12.00 uur volgende dag) aflevering

Assortiment
Zeer ruime keuze met goede filters op de website

Aanbeveling
goede ervaringen en service nog nooit nodig gehad

Extra toelichting
Lijkt me zonder meer een van de beste webwinkels op dit gebied. Snel, deskundig en vooral duidelijk bij de aankoopprocedure. Lovende reviews op internet zeggen ook wel wat.

Bas Hendrix 28-11-2014 Via de website gekocht

De overzichtelijke site heeft mij snel geholpen om tot een definiteve keus te komen. Ik vond er alle informatie waarnaar ik op zoek was.

De bestelling was een fluitje van een cent. De belofte "vandaag besteld, morgen in huis" blijkt geen loze belofte te zijn. Trackn&trace is ook een prettigge manier van service verlenen.

Assortiment
Bij Plasma discount vind je wat je nodig hebt aan audio en video. De prijzen van het assortiment, de snelheid van leveren en de geboden service gaf de dooslag voor mijn keuze.

Aanbeveling
Gelet op al het hierboven vermelde is dat evident.

Extra toelichting
Ik koop vaak spullen on line. Zonder overdrijving kan ik stellen dat Plasma discount op alle aspecten om tot een aankoop over te gaan maximaal scoort. Dat is prettig voor de klant en economisch!

Alex .O 28-11-2014

S'avonds rond een uur of 8 besteld volgende ochtend om 11.30 in huis

Aanbeveling
Product informatie is heel duidelijk via you tube filmpjes

Bettini1575 27-11-2014

Overzichtelijk, voorzien van alle noodzakelijke informatie

Gemaakte afspraken 100% nagekomen

Ruime keuze van apparatuur

Aanbeveling
Afspraak is afspraak, no nonsense!

Extra toelichting
Ik zou geen verbeterpunten kunnen aangeven...